» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1112 / 1182
»»

codeMonkey ::

mehatronik12 je izjavil:

Ja če nekdo ne zna pobrskat na mobile. de.
Najcenejši je za 31.825€, vsake tolko prleti kaki za 29-30k€.


Z 235kkm. In edini rezultat ce das ceno do 35k. :D Je pa res, da je ze nekaj izbire v DE med 35-40k ocitno.

GupeM ::

Pithlit je izjavil:

mehatronik12 je izjavil:

Ja če nekdo ne zna pobrskat na mobile. de.
Najcenejši je za 31.825€, vsake tolko prleti kaki za 29-30k€.

Zavarovanje pa vsi vemo, da se gleda osnovna cena (brez eko sklada).
Domnevam, da je zavarovanje za avto ki je vreden 35k€ dražje kot za 25k€ avto!?

Zavarovanje za podarjen avto je 0€? Dej mal razmisli. Al še nikoli nisi zavarovanja za avto urejal? Hint: nikogar ne zanima koliko si plačal, niti koliko je avto "vreden".

Pri kasko zavarovanju jih seveda zanima. Pri AO pa ne. Pa ne gleda se cena, koliko si ti plačal, ampak se gleda prodajna cena.

Gambino ::

Utk je izjavil:

Jaz poznam par primerov ko ni več vprašanje ali si lahko privoščijo EV, ampak ali si lahko privoščijo ice. 100 km dnevno je samo 50 km v eno smer, tolk se marsikdo vozi. 2000 km na mesec plus privat poti je 200 evrov goriva na mesec, plus vsaj 100 evrov cenejši servis na leto. Proti 50 evrov za elektriko ali 0, če imaš elektrarno. Nek ec4, cupra born itd pa stanejo par jurjev več od dizla. So pa dražji od 15 let starega megana, to je res, ampak kdo si želi z njim delat 100 km na dan. Pa še pri njemu je vprašanje, če je cenejši na dolgi rok.


Cenejši na dolgi rok, to je pa vprašanje za ....

V glavnem, na kar nekaj rabljenih EVjih, predvsem Tesel, ki se prodajajo so bile zamenjane baterije oz motor, avti pa imajo tam cca 200kkm, pa me zanima, koliko stane menjava baterije in sama baterije, ter menjava motorja in sam motor.

Potem se lahko vprašamo, koliko stane EV na dolgi rok, ane!

Pithlit ::

GupeM je izjavil:

Pithlit je izjavil:

mehatronik12 je izjavil:

Ja če nekdo ne zna pobrskat na mobile. de.
Najcenejši je za 31.825€, vsake tolko prleti kaki za 29-30k€.

Zavarovanje pa vsi vemo, da se gleda osnovna cena (brez eko sklada).
Domnevam, da je zavarovanje za avto ki je vreden 35k€ dražje kot za 25k€ avto!?

Zavarovanje za podarjen avto je 0€? Dej mal razmisli. Al še nikoli nisi zavarovanja za avto urejal? Hint: nikogar ne zanima koliko si plačal, niti koliko je avto "vreden".

Pri kasko zavarovanju jih seveda zanima. Pri AO pa ne. Pa ne gleda se cena, koliko si ti plačal, ampak se gleda prodajna cena.

Kar je popolnoma nekaj drugega od tega kar je dečko izjavil.

Sicer jih tudi pri kasku jih ne zanima koliko je avto vreden. Kot si sam povedal. Lahko kupiš 20 let staro zarjavelo ka to za 100€, ampak ko greš na kasko bodo to kanto ovrednotili na prodajno ceno novega. Če si izbereš pol še odbitno franžizo in dejansko koristiš... Pride pa do hudo zanimivih situacij ko plačaš več kot je dejanske škode. In ja, malo karikiram.

Se pa pri takih komentarjih "Domnevam, da je zavarovanje za avto ki je vreden 35k€ dražje kot za 25k€ avto" hitro vidi kolk je človek kompetenten za debatiranje o teh stvareh.
Life is as complicated as we make it...

Moe_Lester ::

Koliko je to "kar nekaj"? Pa kateri modeli, kateri letniki? Več kot je bilo ICE avtomobilov z menjanim motorjem ali manj?

Drugače imaš pri X in S garancijo na baterijo in pogonski sklop 8 let ali 240.000km, pri S in Y standard range 8 let in 160.000km pri S in Y Long range in performance pa 8 let in 192.000km.

Menjava baterije že danes stane približno toliko kot menjava motorja pri kakšnem malo bolj kompliciranem turbodizlu. Glede na trende cen baterij bo čez 8 let strošek bistveno nižji.

Sparkxl ::

Zadnji stavek pa si tak v temo brcnil, da je to že težko preseči.

Cene baterij so astronomske. Motorjev pa ne, sploh nekih navadnih. Ni treba primerjat z top šit MB 3.5l dizlom.

Malo za hec sem guglal, bmw motorji so od 3-8k€. Sem spadajo tudi komplicirani turbodizli. Zdaj pa mi pokaži primerljive baterije, ki bojda stanejo približno toliko.

Trend cen baterij pa je takšen, da več ali manj cene stojijo na istem mestu od 2020 naprej in so močno vezane na ceno surovin. Zaradi tega tu ne velja ekonomija obsega.

mehatronik12 ::

Pithlit je izjavil:

mehatronik12 je izjavil:

Ja če nekdo ne zna pobrskat na mobile. de.
Najcenejši je za 31.825€, vsake tolko prleti kaki za 29-30k€.

Zavarovanje pa vsi vemo, da se gleda osnovna cena (brez eko sklada).
Domnevam, da je zavarovanje za avto ki je vreden 35k€ dražje kot za 25k€ avto!?

Zavarovanje za podarjen avto je 0€? Dej mal razmisli. Al še nikoli nisi zavarovanja za avto urejal? Hint: nikogar ne zanima koliko si plačal, niti koliko je avto "vreden".


Napačno besedo sem uporabil, malo kmečke logike bi bilo vseeno fajn.
Tako , da bo razumel vsak:
Če je po njihovem (zavrovlaniškem ceniku) avto 35k€ ali 25k€ sem seveda mislil in to je edina stvar ki se gleda pri zavarovanju...

Moe_Lester ::

Zadnji stavek pa si tak v temo brcnil, da je to že težko preseči.


Cene motorjev so sicer različne, ampak na uradnem servisu ti bodo za nov motor z delom računali vsaj 15k, verjetno bližje 20k eur. Pa ne govorim o nekih high performance zadevah ampak o običajnih motorjih, ki jih najdeš v avtomobilih za 40-50 jurjev.

Ne vem kje si ti našel nove motorje za 3 jurje.

Sparkxl ::

@moe lester Da se ne boš pretegnil, gugl pravi za i3 je cena baterije ca. 16k€. Nimaš kaj, zelo primerljivo...v EV fantazijskem svetu

Utk ::

Rule no.1: Ko rabimo ceno nečesa za EV, je treba vzet ceno uradnega zastopnika. Ko rabimo ceno za dizla, vzamemo kar ima nek turk spravljeno pod kozolcem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Sparkxl ::

Rule no.1 nauči se brat. To so oboje cene pri trgovcih. Če znaš uporabljati gugl, prideš v 1 min do teh številk

Nesta ::

Električni avti so uradno največji nateg stoletja. Trenutno pa tudi polnjenje elektrike na 100 km stane več kot 10€....da ne omenim čakanje pol ure da se stvar nafila... Teb se pa otroc v avtu derejo...
Pa še srečo moraš imeti da dobiš polnilnico frej... Pa še strošek baterije je enormen, praktično dobiš nov avto na bencin za ceno nove baterije.. pa še obraba gum je večja.... pa še sranje z softwareom (nedelovanje klim ipd...)
V našem voznem parku sta 2 dizla in 1 ID 3 elektrika.. Elektrike noben noče voziti...

Moe_Lester ::

Sparkxl je izjavil:

@moe lester Da se ne boš pretegnil, gugl pravi za i3 je cena baterije ca. 16k€. Nimaš kaj, zelo primerljivo...v EV fantazijskem svetu


Se pravi približno toliko kot nov motor za 320d.

S tem, da očitno BMW odira pri cenah. Tesla računa toliko za 2x večjo baterijo.

Dobiš pa seveda ustrezno ceneje, če kupiš rabljeno ali obnovljeno baterijo. Enako kot pri ICE.

J.McLane ::

Sparkxl je izjavil:

Rule no.1 nauči se brat. To so oboje cene pri trgovcih. Če znaš uporabljati gugl, prideš v 1 min do teh številk


Ne da bi trdil da se motiš, menjava baterije je verjetno res dražja, ampak od kje si potegnil te cene za "motor" in kaj to vse vključuje (elektrika, injektorji, turbina, izpuh...) pa koliko servisnih ur je potrebnih za menajvo motorja in koliko za menajvo baterije.

"Motor" pri avtu se praktično nikoli ne menja, prav tako se baterije v praksi skoraj nikoli ne bomenajlo, avti morajo biti v osnovi tako narejeno da zdržijo najmanj tistih 15 let, od tu naprej bo veljalo pravile sreče in statistike.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

J.McLane ::

Ko smo že pri baterijah, veliko zajebov ki so se zgodili so povezani z nečistočami v materialih ali pri mehanskih "prepogibih". Tole je ena sveža novica na področju sepratorjev med anodo in katodo:
https://www.greencarcongress.com/2024/0...

Taki inkrementalni koraki nevidni nekemu končnemu potoršniku bodo naredili baterije veliko bolj robustne in tudi cenovno bolj ugodne, ker ne bo zahtevana tako stroga čistost materialov.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Pithlit ::

mehatronik12 je izjavil:

Pithlit je izjavil:

mehatronik12 je izjavil:

Ja če nekdo ne zna pobrskat na mobile. de.
Najcenejši je za 31.825€, vsake tolko prleti kaki za 29-30k€.

Zavarovanje pa vsi vemo, da se gleda osnovna cena (brez eko sklada).
Domnevam, da je zavarovanje za avto ki je vreden 35k€ dražje kot za 25k€ avto!?

Zavarovanje za podarjen avto je 0€? Dej mal razmisli. Al še nikoli nisi zavarovanja za avto urejal? Hint: nikogar ne zanima koliko si plačal, niti koliko je avto "vreden".


Napačno besedo sem uporabil, malo kmečke logike bi bilo vseeno fajn.
Tako , da bo razumel vsak:
Če je po njihovem (zavrovlaniškem ceniku) avto 35k€ ali 25k€ sem seveda mislil in to je edina stvar ki se gleda pri zavarovanju...

Če nov stane 90 potem jih ne zanima če daš ti za starega 70, 35, 25 ali 0.
Life is as complicated as we make it...

mehatronik12 ::

Evo ravno pocenili ID4 na 32600€.
Več kot 10000€ nižja cena kot pred enim letom.
Kdor si je kupil novega lani, je lahko dsnes zelo vesel :)

Kje je meja teh popustov?
Se splača še počakat da pride še par kitajcev in da musk in kompanija spustijo cene še za 20%-30% ?
Več kot očitno imajo vsi prevelike proizvodnje...

https://www.auto-motor-und-sport.de/ver.....

Pithlit ::

Sam se pa obnašate kot da teh stvari še nikoli niste videli. Sam grafe se spomnite kakšne price cut-e doživljamo včasih. Seveda ne v absolutni cifrah...
Life is as complicated as we make it...

tomlin ::

Gregor P je izjavil:

Prvič, ker zasedejo preveč prostora na cestah.
Drugič, ker se nič ne vidi čez njih; recimo pri klasičnih manjših vozilih dejansko lahko kot voznik zadaj vidim boljše cestišče tudi pred vozilom pred seboj (še posebej, če nima zatemnjenih stekel) in lahko pravočasno ukrepam npr. če gre kdo čez cesto oz. vozilo pred menoj naleti na kakšno oviro ipd.
Tretjič zasedejo ogromno mesta pri parkiranju in blokirajo del cestišča; npr. zdaj je ratalo skoraj neprevozno v manjših ulicah po mestu, ko levo in desno parkirajo ogromno SUV-ji (primer Župančičeva ulica od novogradnje Palais Schellenburg naprej).


Definitivno se strinjam. Suvi so preglomazni in prenevarni za slovenske ceste.
V Ljubljani je mnogo ulic po novem zoženih zaradi stranskih parkirišč, posledica je, da se težko, beri nemogoče, srečanje s tako mrcino. Rabo SUV bi morali zakonsko omejiti z znakom, podobnim kot prepoved vožnje tovornjakom nad določeno težo. Naj vsaj nabijejo ogromne davke za te SUV pošasti.
Svoboda in enakost ni isto kot svoboda.
M. Friedman

tomlin ::

SUV

Na splošno imajo manjšo učinkovitost porabe goriva in potrebujejo več sredstev za proizvodnjo kot manjša vozila, kar bolj prispeva k podnebnim spremembam in degradaciji okolja . [6] Med letoma 2010 in 2018 so SUV-ji drugi največji prispevali k globalnemu povečanju emisij ogljika po vsem svetu. [7] Njihovo višje težišče poveča tveganje za prevračanje . Njihova večja masa poveča njihovo zavorno pot, zmanjša vidljivost in poveča škodo za druge udeležence v prometu pri trčenju. Zaradi višjega sprednjega profila je vsaj dvakrat večja verjetnost, da bodo ubili pešce, ki jih zadenejo. [8] Poleg tega psihološki občutek varnosti, ki ga zagotavljajo, vpliva na voznike, da vozijo manj previdno.
Svoboda in enakost ni isto kot svoboda.
M. Friedman

Mr.B ::

Kot kaže nimajo več problema z znižanjem cen... kar naenkrat so lahko cenejši...

Od kar ni subvencij po 4500€ lahko kupiš no dobiš popuste do 10.000 €
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Gregor P ::

... in smo pri malo bolj realni cene Dacie, tam do max 12k (in to samo zato ker je EV in ima drago baterijo; sicer ta avto ne bi smel stati več kot 7.500 evrov).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

tomlin ::

Gregor P je izjavil:

... in smo pri malo bolj realni cene Dacie, tam do max 12k (in to samo zato ker je EV in ima drago baterijo; sicer ta avto ne bi smel stati več kot 7.500 evrov).

Sigurno se bo cena še nižala. Ljudje so spoznali nateg. BTW samo 2% mehanikov v EU je sposobnih za popravilo teh elektičarjev.
Svoboda in enakost ni isto kot svoboda.
M. Friedman

kow ::

To samo pove kako nesposoben je povprecen mehanik :)

Moe_Lester ::

mehatronik12 je izjavil:

Evo ravno pocenili ID4 na 32600€.
Več kot 10000€ nižja cena kot pred enim letom.
Kdor si je kupil novega lani, je lahko dsnes zelo vesel :)

Kje je meja teh popustov?
Se splača še počakat da pride še par kitajcev in da musk in kompanija spustijo cene še za 20%-30% ?
Več kot očitno imajo vsi prevelike proizvodnje...

https://www.auto-motor-und-sport.de/ver.....


Za kupce je nižanje cen dobro. Tudi, če enkrat potegneš kratko in pocenijo avto 1 teden po tvojem nakupu, razlika po 5 letih ne bo tako visoka. Pa naslednji avto boš kupil bistveno ceneje. Win win.

Drugače ima pa vsak svojega aduta v tej igri.

Musk zna delati električne avtomobile. Zaradi ekonomije obsega in pametnih dizajnov ima še precej lufta pri marži.

Kitacjem je vseeno za proizvodno ceno, ker jih itak CCP subvencionira, lahko prodajajo z minusom.

Nemci pa navzven ukinjajo subvencije, da ni treba plačevati Musku in Kitajcem, pod mizo so pa verjetno že zmenjeni za bailout Volkswagna, ko bodo s temi cenami pognali firmo proti stečaju.

TW samo 2% mehanikov v EU je sposobnih za popravilo teh elektičarjev.


Popravilo česa? Zavorne ploščice in roke na podvozju ti znam jaz zamenjat, pa nisem mehanik.

Za popravilo pogonskega sklopa in baterij imaš pa specializirane firme oz. privatnike.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

Gregor P je izjavil:

... in smo pri malo bolj realni cene Dacie, tam do max 12k (in to samo zato ker je EV in ima drago baterijo; sicer ta avto ne bi smel stati več kot 7.500 evrov).

spring za 12k€ pred subvencijo bi bil massive seller :D
To je pr nas 5,5k€ za nov avto
#brezpodpisa

Moe_Lester ::

Ne dobiš cele subvencije.

"Nepovratna finančna spodbuda ne sme preseči 20 % vrednosti upravičenih stroškov naložbe."

codeMonkey ::

Gregor P je izjavil:

... in smo pri malo bolj realni cene Dacie, tam do max 12k (in to samo zato ker je EV in ima drago baterijo; sicer ta avto ne bi smel stati več kot 7.500 evrov).


kje ti zivis clovek, 7.5k? 8-O 10 let nazaj nisi niti spodobnega motocikla dobil za ta denar.

Zgodovina sprememb…

tomlin ::

EV imajo v povprečju 79 odstotkov več težav kot običajni avtomobili.
Najpogostejše težave so z menjalnikom, električnimi motorji, praznjenjem baterij, infotainment sistemi etc.
Ne rečem čez kakšnih 10+ let bo morda stvar obrnjena. Večina klasične avtomobilske industrije je čez noč prešla na EV, manjka jim znanja in izkušenj. Bencinarji imajo vseeno 100+ let kilometrine za sabo.
Svoboda in enakost ni isto kot svoboda.
M. Friedman

Gregor P ::

codeMonkey je izjavil:

Gregor P je izjavil:

... in smo pri malo bolj realni cene Dacie, tam do max 12k (in to samo zato ker je EV in ima drago baterijo; sicer ta avto ne bi smel stati več kot 7.500 evrov).


kje ti zivis clovek, 7.5k? 8-O 10 let nazaj nisi niti spodobnega motocikla dobil za ta denar.

Si pa dobil Dacio ;)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

deco16 ::

Najpogostejše težave so z menjalnikom, taycan torej :D
kakšne pa klasite no. 5 let star EV, edino 12V baterijo je menjal prejšni lastnik. tavelika je bla pa v vpoklicu, delovala je čist ok.

codeMonkey ::

Gregor P je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

Gregor P je izjavil:

... in smo pri malo bolj realni cene Dacie, tam do max 12k (in to samo zato ker je EV in ima drago baterijo; sicer ta avto ne bi smel stati več kot 7.500 evrov).


kje ti zivis clovek, 7.5k? 8-O 10 let nazaj nisi niti spodobnega motocikla dobil za ta denar.

Si pa dobil Dacio ;)


Katero? Sandero l. 2013 osnovni model 10.600 EUR: https://avto-magazin.metropolitan.si/av...

EDIT: Logan ocitno: https://avto-magazin.metropolitan.si/av...

Se vedno je to danes nekje ranga 10-12k. Sandero je danes npr. 15k

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

To sem sicer napisal po spominu; tu piše, da je bil osnovni model Dacie Sandero 7.100 evrov, na LPG pa 8.790 evrov.

In govora je bilo za 10 let nazaj.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

codeMonkey ::

Saj nisi falil, ampak kaj ti pomagajo te cene izpred destih let? Imas cudne zahteve, ki nimajo nobene veze s tehnologijo o kateri tu govorimo. Inflacija je v tem casu baje 26%, avtomobili pa se itak drazijo se bolj, kot ostale stvari. Potem si pa racunaj. Ker po teh pricakovanjih bi morala Dacia biti cez palec 4500 EUR deset let nazaj, ce bi zelel biti dosleden.

Govorimo predvsem o tem (drugo je samo komentar na tole, da bi malo razmislil):

Gregor P je izjavil:

... sicer ta avto ne bi smel stati več kot 7.500 evrov.

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

Da, ta okrnjen avto, ki niti 130 km/h ne zmore, pač ne more stati več. Če bi imel neke normalne vozne karakteristike, pa ne več kot 9.500 z upoštevanjem inflacije ipd. ... a glede na to da prodajalci sami priznavajo, da so avti za vsaj 10% predragi, bi moral v resnici stati manj.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Utk ::

Človek, ki je na S klaso metal dodatno opremo po 5, 10 jurjev kot da ni nič, zdaj pravi, da nek avto ni vreden cel kot ene feltne.

Kaj se ti je zgodilo? Foter nehal financirat?

Gregor P ::

Pač je treba znati oceniti vrednost stvari na trgu, če ne, ti niti foter ne more več pomagati.

In odkar praktično vse delajo na istih platformah tudi vrednost nove S klase, kaj šele e-S klase, ni več to.

In pa za dodatno opremo daš vsaj 50 jurjev, ne pa 5 LOL:))


P.S.: ampak če si šel ad hominem nad mano, potem vemo, da je nekaj resnice v mojem pisanju, kar te očitno boli8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Utk ::

Napisal sem da si gor metal kose dodatne opreme v vrednosti dacie. Ne eno opremo.

To ni (samo) ad hominem. Če nekaj tu pišeš vsem, mislim da imajo potem bralci pravico približno vedet ali ta človek pozna dejanske vrednosti stvari ali ne. Naj to ocenijo sami, jaz sem samo ponovil kar si sam napisal. Jaz itak ne morem niti vedet, če je to res.

V glavnem jaz malo dvomim v oceno vrednosti stvari človeka, ki mu je foter kupoval S klaso, on je pa samo kljukice postavljal. Vsaka kljukica je bila vredna pol ali celo dacio, 10 let kasneje pa daciji ne priznava vrednosti enih felg. Kot sem reku, naj te pa vsak zase oceni kolk je tvoje mnenje vredno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Gregor P ::

Kje sem metal kaj? Ne razumem. Prosim razloži.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Mislim da je jasno, in dovolj o tem. Bom pa to napisal vsakič ko boš kaj takega napisal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

hojnikb ::

Moe_Lester je izjavil:

Ne dobiš cele subvencije.

"Nepovratna finančna spodbuda ne sme preseči 20 % vrednosti upravičenih stroškov naložbe."


tole ne vem če drzi več...
#brezpodpisa

Gregor P ::

Utk je izjavil:

Mislim da je jasno, in dovolj o tem.

Napisal si
Napisal sem da si gor metal kose dodatne opreme v vrednosti dacie.

Kje sem metal kose dodatne opreme? Prosim za citat. Ne moreš kar na pamet nekaj pisati v tri dni in žaliti komentatorje vsepovprek, samo zaradi nekih osebnih bolečin
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Utk ::

Delal si kljukice pri dodatni opremi, kaj nisi? Sej to si sam reku. "metal si kose opreme na avto".
Ne vem kaj je tu žaljivega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Gregor P ::

Kje sem to rekel?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Gregor P je izjavil:

Invictus je izjavil:

Polno opremljen avto stane mogoce jurja vrc od najmnaj opremljenega.
Če govorimo o Mercedesu, ti lahko iz prve roke povem izpred nekaj let nazaj), da je bila razlika v ceni kar dosti večja; brez opreme je avto stal 110.000,- evrov, z opremo - pa niti ne vso -, 165.000,- evrov.8-)

Gregor P ::

Ne delaj se sedaj neumnega. Napisal si:
Napisal sem da si gor metal kose dodatne opreme v vrednosti dacie.

Govoriva o Dacii.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Kaj ti ni jasno? Napisal si "iz prve roke", da si dvignil ceno iz 110 jurjev na 165 z dodatno opremo. Si ali nisi? Kolk dacij je v 55 jurjih dodatne opreme? Kar nekaj, a ni? Kaj bi še rad? Jaz nimam nič proti, da ne boš kaj mislil, ampak ne mi govorit, da neka dacia ni vredna 8, 12 ali pa 16 jurjev, če si na mercedesa dodal za 55 jurjev opreme. Meni se to zdi hinavsko. Tebi ne?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Gregor P ::

Dej prosim te nehaj se dodatno zapletat.

Na koncu bomo ugotovili, da si mi samo fouš Marcedesa ... z dodatno opremo 8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Ali bomo pa ugotovili, da si ti fauš tistim, ki si danes lahko privoščijo dacijo, ti pa (več) ne. Bogve.

Zapletaš se pa ti. Jaz sem čist konsistenten. To, da enkrat nabiješ 55 jurjev dodatne opreme, drugič pa nek kompleten avto ni vreden 12 jurjev, pa niti približno ni konsistentno. Je hinavsko. Seveda pa možno da imava drugačna (moralna) merila kaj je kaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Nesta ::

Evo danes ID 3 na 100% kaže max 200km... Kaj si ti nor..brez gretja... in potem se zasteka rocna ko se nafila... Ta elektrika je krš od krša. Kdo to kupuje???
NIkoli več električnega avta.
««
1112 / 1182
»»