» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1110 / 1188
»»

kow ::

Moe_Lester je izjavil:


Ravno včeraj sem gledal ta video. Baterija je bila na 50%, če se ne motim? Če bi lastnik opazil to eno leto prej bi jo verjetno menjali v garanciji.


50% je brez vezna stevilka.... ker bo sla zadeva pri tako majhni bateriji zelo hitro navzdol... Celice morajo biti 'balanced', drugace si v riti.

kow ::

Skratka... kdor kupuje staro Kio Soul z majhno baterijo, bo moral natancno preveriti stanje baterije. Dvomim, da je povprecen potrosnik sposoben testirati rabljen BEV, se voziti okoli, spremljati temperaturo celic, voltazo, hitrost polnenja...

Verjetno ze osnovne principe elektrike ne razume dovolj. (upornost, tok, voltaza)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

nejc_nejc ::

kow je izjavil:

Skratka... kdor kupuje staro Kio Soul z majhno baterijo, bo moral natancno preveriti stanje baterije. Dvomim, da je povprecen potrosnik sposoben testirati rabljen BEV, se voziti okoli, spremljati temperaturo celic, voltazo, hitrost polnenja...

Verjetno ze osnovne principe elektrike ne razume dovolj. (upornost, tok, voltaza)

Res je, ko kupujete rabljeno električno vozilo (BEV), je pomembno, da natančno preverite stanje baterije. Baterijski paketi imajo omejen življenjski cikel, in njihovo stanje vpliva na zmogljivost in doseg vozila. Nekateri proizvajalci ponujajo garancije na baterije za določeno število let ali prevoženih kilometrov, kar lahko predstavlja dodaten varnostni ukrep.

Za potrošnike, ki se morda ne počutijo dovolj tehnično podkovane, obstaja možnost, da se obrnejo na specializirane servisne centre ali strokovnjake za električna vozila, ki lahko opravijo temeljito preverjanje stanja baterije. Poleg tega so nekatera električna vozila opremljena z vgrajenimi diagnostičnimi orodji in sistemi, ki lahko posredujejo informacije o stanju baterije.

Poleg same baterije je pri nakupu rabljenega BEV pomembno upoštevati tudi druge komponente, kot so elektromotor, polnilni sistem, krmiljenje in drugi deli. Če potrošnik nima dovolj tehničnega znanja, je najbolje poiskati strokovno pomoč ali kupovati pri zaupanja vrednih prodajalcih, ki zagotavljajo podroben pregled in morebitno garancijo na rabljena električna vozila.

Vsekakor je zavedanje o osnovnih principih električnih vozil, kot so upornost, tok, voltaza, koristno pri razumevanju delovanja teh vozil in pri odločanju o nakupu.

Mato989 ::

Za potrošnike, ki se morda ne počutijo dovolj tehnično podkovane, obstaja možnost, da se obrnejo na specializirane servisne centre ali strokovnjake za električna vozila, ki lahko opravijo temeljito preverjanje stanja baterije. Poleg tega so nekatera električna vozila opremljena z vgrajenimi diagnostičnimi orodji in sistemi, ki lahko posredujejo informacije o stanju baterije.


Torej za vozila za katere pravijo da ne bomo sploh servisov rabli moramo zdaj oit na servis še pred nakupom na detajlni verjetno ne glih 3 min 10EUR pregled...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Moe_Lester ::

kow je izjavil:

Moe_Lester je izjavil:


Ravno včeraj sem gledal ta video. Baterija je bila na 50%, če se ne motim? Če bi lastnik opazil to eno leto prej bi jo verjetno menjali v garanciji.


50% je brez vezna stevilka.... ker bo sla zadeva pri tako majhni bateriji zelo hitro navzdol... Celice morajo biti 'balanced', drugace si v riti.


Ne vem kaj pomeni, da je brez vezna številka. Bjorn je ocenil trenutno kapaciteto na cca. 50% originalne. Nekih 13, 14kWh, če se ne motim. Kia garantira, da bo baterija v garancijskem roku nad 70%.

Če bi bil prejšnji lastnik pozoren, bi lahko uveljavljal garancijo.

Je pa res, da ni povsem enostavno izmeriti kapacitete oz. zdravja baterije. Bi bilo lepo, če bi imel na ekranu številko kot pri telefonu ali laptopu.

Torej za vozila za katere pravijo da ne bomo sploh servisov rabli moramo zdaj oit na servis še pred nakupom na detajlni verjetno ne glih 3 min 10EUR pregled...


Ni treba. Lahko kupiš rabljen avto na blef, če ti paše.

Res taprav se oglaša. A niso tebe na Kiji nategnili, da so ti dali brezobrestni kredit? :)

Zgodovina sprememb…

kow ::

Moe_Lester je izjavil:


Je pa res, da ni povsem enostavno izmeriti kapacitete oz. zdravja baterije. Bi bilo lepo, če bi imel na ekranu številko kot pri telefonu ali laptopu.


Idealno bi birokrati to regulirali in zahtevali vec podatkov ze na zaslonu (v advanced nastavitvah), brez dodatnih prikljuckov/appov ipd.

Brez vezna stevilka v smislu, da ta baterija ne bo linearno sla k vragu, ampak vse bolj pospeseno...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Utk ::

kow je izjavil:

Poglej si zadnji posnetek s Kio Soul letnik 2015 (27kwh). Baterija je zanic (kao health 75%), ker je imela prva dva modula v packu prenizko voltazo... In to po samo 80k prevozenih. Verjetno dizajn napaka oz. preslab dizajn hlajenja (en del baterije se bolj greje, celice so na zelo razlicnih temperaturah). Kako enostavno je to zrihtati in koliko ti bi zaracunali? Dvomim, da je poceni.

Folk v komentarjih potrjuje, da ne gre za "limono". Razen baterije, pa avto zelo hvalijo.

Mozno sicer, da baterijo ni tako komplicirano odpreti in gre relativno hitro zamenjati 2 celice. Sploh v "vzhodnih" drzavah kjer je cena dela nizka... morda pa se bodo popravljali v Ukrajini, Bosni ipd.

Nisem gledal, bom poiskal, ampak 75% za 2015 letnik brez hlajenja ni slabo. Če je to pravih 75% ali je kak modul v resnici v kurcu, lahko vsak mehanik preveri v 10 minutah, ali pa pol ure, če ga hoče peljat še na testno vožnjo. Če stvar priklopiš na računalnik, vidiš napetost po modulih, celicah, in če je pri 80% napolnjenosti razlika majhna, je najverjetneje ok. Če imaš še pol ure časa, greš na avtocesto, poln gas, vmes gledaš razlike po celicah, in če razlika ostane majhna, je sigurno ok. Baterija je sicer degradirana kolk je, ampak kolk jo je še ostalo, dela normalno.
Sicer če voziš na redne servise naj bi dobil izpis teh stvari, in če je skozi leta stvar normalna, je pač baterija v redu.
Leafi tudi nimajo hlajenja, gretja baterije, imajo pa vseeno kar kvalitetne celice, tako da sicer degradirajo, ampak enakomerno. Zelo redko se zgodi, da bi nek modul treba zamenjat.

Nekega dizla ti lahko mehanik cel dan gleda, pa ne bo siguren v nič.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

mehatronik12 ::

Moe_Lester je izjavil:

Mogoče ve kdo če to omogoča Tesla?


Ne. Oz. ne serijsko. Obstajajo načini, da funkcijo vklopiš.

Tisti ko tako hvalite teslo, vozil sem se samo z rentano v Italiji 2 leti staro isto kot da se voziš v katrci . Vse ropota in je bistveno bolj glasna in neudobna kot EV6 ==> po mojem sploh ni primerjave...


Ne vem s kakšno Teslo si se vozil, obstaja kar nekaj modelov in različic :) Osebno nisem opazil velike razlike med EV6 in Model Y LR, oba sta relativno trda na regionalkah. V nobenem nisem imel občutka, da mi kaj manjka. Tudi na testih je glasnost v kabini zelo podobna, bolj odvisna od gum kot kaj drugega.

Zame je kar nekaj deal breakerjev.

- Cena. Primerljiva Kia EV6 s 4 kolesnim pogonom stane 15 jurjev več kot Tesla Y.
- Prostor. Kia je relativno utesnjena, prtljažnik je majhen.
- Uporabniški vmesnik in celoten pristop do EVjev je katastrofa. Če kupiš v Sloveniji ti ne dela app za nadzor avtomobila, vmesnik se zatika kot na kakšni 5 let stari aliexpress tablici, te komedije s predgretjem baterije, obisk servisa za update...
- Tesla Y je najbolj prodajan avto na svetu, kar pomeni, da je aftermarket izjemno pester. Dobiš vse možne dodatke, software, dele...

Kia je, kar se mene tiče, lepša, pa močnejša 4wd verzija je hitrejša. Drugih prednosti pa ne vidim. Sploh ne za 15 jurjev več. Oz. tudi za 5 jurjev več, če gledaš RWD verzijo.

kow je izjavil:

Poglej si zadnji posnetek s Kio Soul letnik 2015 (27kwh). Baterija je zanic (kao health 75%), ker je imela prva dva modula v packu prenizko voltazo... In to po samo 80k prevozenih. Verjetno dizajn napaka oz. preslab dizajn hlajenja. Kako enostavno je to zrihtati in koliko ti bi zaracunali? Dvomim, da je poceni.

Folk v komentarjih potrjuje, da ne gre za "limono". Razen baterije, pa avto zelo hvalijo.


Ravno včeraj sem gledal ta video. Baterija je bila na 50%, če se ne motim? Če bi lastnik opazil to eno leto prej bi jo verjetno menjali v garanciji.


1. Glede na to, da sem odspodaj napisal "upam da je Highland model" boljši sem upal da boš znal povezat... ==> Tesla 3 s tamalo baterijo
v DE:
==> nova Tesla 3 osnovna 43 000
==> nova Kia EV 6 osnovna 47 000 (brez popusta), z popusti od 38000€ naprej.. na mobile.de si poglej
==> nova Kia EV 6 77,4kWh pa od 41000€ z popusti....
Jaz si raje vzamem Kia EV6 77,4kWh novo za 41 000€: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...

Kot pa Model 3 60kWh za 43000
Pač osebno mnenje ;)


2. "Če kupiš v Sloveniji ti ne dela app za nadzor avtomobila, vmesnik se zatika kot na kakšni 5 let stari aliexpress tablici"
Čisti bullshit: - APP dela brez problema v slovenščini
- Vmesnik dela zelo gladko
- Edino kar ne dela so glasovni ukazi v slovenščini in dvomim da to dela na tesli.....

Kaj imaš od tega, da si izmišljuješ stvari nevem točno!?
Te daj še vsaj kakšen refferal link zraven od Tesle, da boš mel vsaj nekaj od tega....

Tudi sam bi si za isti denar in privat vzel raje Tesla Y kot EV6 (predvsem zaradi prostora).
- ni mi všeč notranjost in zunanjost je pa dosti bolj praktična, večji doseg, itd... ==> moja predvidevanja....

Moe_Lester ::

1. Glede na to, da sem odspodaj napisal "upam da je Highland model" boljši sem upal da boš znal povezat... ==> Tesla 3 s tamalo baterijo
v DE:
==> nova Tesla 3 osnovna 43 000
==> nova Kia EV 6 osnovna 47 000 (brez popusta), z popusti od 38000EUR naprej.. na mobile.de si poglej
==> nova Kia EV 6 77,4kWh pa od 41000EUR z popusti....
Jaz si raje vzamem Kia EV6 77,4kWh novo za 41 000EUR: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...

Kot pa Model 3 60kWh za 43000
Pač osebno mnenje ;)


Nisem znal povezat, ker nimam kristalne krogle. Model 3 IMHO ni direktna konkurenca EV6, napisal pa tudi nisi kater model imaš v mislih. In ja, highland trojke so precej boljše, čeprav že prejšnje verzije niso slabe.

Jaz sem gledal cene v Sloveniji. Tesla 3 se začne pri 42k, Long range je 50k, kar je več kot Model Y. Highlandov pač še ni na zalogi in so cene nekoliko višje. Najcenejša EV6 na avto.net z že vključenim popustom je pa 46.899EUR.

Izbira je pa seveda tvoja. Zato pa je toliko avtomobilov na trgu, da vsak izbere tistega, ki je najbolj primeren zanj.

2. "Če kupiš v Sloveniji ti ne dela app za nadzor avtomobila, vmesnik se zatika kot na kakšni 5 let stari aliexpress tablici"
Čisti bullshit: - APP dela brez problema v slovenščini
- Vmesnik dela zelo gladko
- Edino kar ne dela so glasovni ukazi v slovenščini in dvomim da to dela na tesli.....


Kia Connect pri avtomobilih kupljenih v Sloveniji (KMAG) ne dela. (https://evsvet.eu/viewtopic.php?f=75&t=.... Če imaš kakšno rešitev bodo fantje na EV svet sigurno veseli.

Glede delovanja vmesnika imamo pa očitno različna pričakovanja. Meni se je zdel lesen, še posebej v navigaciji, ko je treba zoomat in premikat mapo.

Na tem videu se lepo vidi kaj mislim. 10fps in konkreten lag. Mene take stvari v avtu za 50-60 jurjev motijo (na 11:03).

Zgodovina sprememb…

mehatronik12 ::

[url=https://postimg.cc/JyKXwdxW][img]https:...

Meni dela, zakaj dela pa nevem :)
Polnim pa mam čas .

Prevoz te pride 600€.
Kaj nina tesla tud priprave avta nekje okoli tega zneska??
Kaj nena vsak razumen človek kupi tam kjer je najceneje ??
Cene zgoraj so aktualne, dobavljivi avti tud so...
Torej če nisi debil so cene te od zgoraj +600€;)


Se pa strinjam , da vsak izbere kar mu paše.
Vseeno pa za tiste ki se še odločajo, je fajn dat objektivne podatke.

Ravnokar končal polnjenje na Ionity iz 13% na 76% v 18 minutah.==> rekorden čas, toplo vreme zgleda dobro dene
Je pa daleč od obljublenih 230kW

Gregor P ::

Včeraj videl na križišču prvič EV-ja, da je crknil, ko je voznica hotela speljati na zeleno. Kar naenkrat so ji ugasnile luči, potem je vsaj še minuto stala, potem sem pa že peljal naprej, tako da ne vem, kako se je razrešila situacija. Najbrž je pritisnila kakšen gumb napačno in ugasnila avto.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

kow ::

Ne razumem kaj tocno hoces povedati...

Moe_Lester ::

Torej če nisi debil so cene te od zgoraj +600€;)


Je napisal nekdo, ki niti navodil ni prebral in par postov višje ranta čez počasno in težavno polnjenje :)

Btw, kje točno si ti našel novo EV6 za 38 jurjev? Gledam mobile.de, pa je najcenejša 45k.

Gregor P ::

kow je izjavil:

Ne razumem kaj tocno hoces povedati...
Pač ni logike, da EV kar crkne na semaforju, tako da predvidevam, da je voznica odgovorna za to (tudi če se je hotela peljati s prazno baterijo naokoli - ampak po mojem je moreš sprazniti do tega, da se kar vse ugasne?).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

mehatronik12 ::

Evo:
Kia EV6 58 kWh RWD WÄRMEPUMPE NAVI SHZ LED KAMERA
Mileage: 0 km Fuel: Electric Power: 125 kW (170 Hp)
Price: €37,130

https://link.mobile.de/4oWsb9rFSyAK8rLF9

Torej že drugič sem te čisto demantiral ;).
1.Aplikacija ne deluje, ti v realnem času pošljem sliko
2. Kje si našel pod 38€k, pošljem link
Jasno sem tudi napisal od 38k€.
Tako da nebo zdaj nekaj, nima te pa te opreme...

Jaz če bi kupoval bi si vzel, GT Line za okol 46k€ in 77,4kW baterijo....


Glede polnjenja.
Meni se zdi logično, da če piše polni se do 230kW, da vsaj enkrat za par minut pride nad 200kW.

To pa žal ne doseže tudi ob predgretju baterije....

Moe_Lester ::

1.Aplikacija ne deluje, ti v realnem času pošljem sliko


Si kupil avto v Sloveniji? Če si in ti dela aplikacija bo veliko lastnikov izjemno zadovoljnih, da je KMAG končno uredil zadevo.

MrStein ::

nejc_nejc je izjavil:


Vsekakor je zavedanje o osnovnih principih električnih vozil, kot so upornost, tok, voltaza, koristno pri razumevanju delovanja teh vozil in pri odločanju o nakupu.

Na katero odločitev bi vplivalo poznavanje upornosti?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

nejc_nejc ::

MrStein je izjavil:

nejc_nejc je izjavil:


Vsekakor je zavedanje o osnovnih principih električnih vozil, kot so upornost, tok, voltaza, koristno pri razumevanju delovanja teh vozil in pri odločanju o nakupu.

Na katero odločitev bi vplivalo poznavanje upornosti?


Poznavanje upornosti v električnih vozilih je pomembno pri odločanju o več vidikih, vključno s polnjenjem, učinkovitostjo in oblikovanjem električnih sistemov.

Evo par vidikov:

Polnjenje baterije:
Poznavanje upornosti je ključno pri razumevanju, kako hitro se baterija vozila napolni. Višja upornost lahko pomeni, da bo polnjenje trajalo dlje časa, saj se več energije izgubi v obliki toplote zaradi upornosti v kablih in komponentah.
Izgube energije:
Večja upornost v električnih sistemih pomeni večje izgube energije v obliki toplote med prenosom električnega toka. To lahko vpliva na učinkovitost vozila, saj del energije ni uporabljen za premikanje vozila, ampak se porabi kot toplota.
Toplotno oblikovanje:
Pri oblikovanju električnih sistemov, vključno s kablovjem in komponentami, je treba upoštevati upornost. Višja upornost lahko povzroči povečanje toplote, kar lahko vpliva na zanesljivost in trajnost električnih komponent.
Izbira materialov:
Pri izbiri materialov za električne komponente, kot so kabli, sožitje z nizko upornostjo lahko pomembno. Materiali, ki imajo nizko električno upornost, lahko zmanjšajo izgube energije in pripomorejo k boljši učinkovitosti sistema.
Zanesljivost električnih sistemov:
Poznavanje upornosti pomaga pri načrtovanju zanesljivih električnih sistemov. Nizka upornost lahko zmanjša tveganje pregrevanja in omogoča boljšo delovanje električnih komponent.
V skladu s tem lahko poznavanje upornosti vpliva na odločitve potrošnikov o izbiri električnega vozila, načinu polnjenja, izbiri materialov in oblikovanju električnih sistemov za izboljšanje učinkovitosti in zanesljivosti.

borisk ::

mehatronik12 je izjavil:

Evo:

https://link.mobile.de/4oWsb9rFSyAK8rLF9


dej mi rečte da prav vidim, 40k€ pa ročni zici? pri zdejšni 12 let stari gari ( pa ni iz nemčije) na gnile dinozavre, pa imam memory zice, kar je ena bolj uporabnih funkcij, glede na do da sva z ženo na različnih koncih spektra, kar se tiče višine. dej te mi zdej rečt še da nima avotmatskih zatemnilnih ogledal (tudi stranskih)? Res sem mislil da bom dobil stvari ki so bile 15 let nazaj nadstandardne po tem času v standardni opremi, ne pa da je mora biti v naslovu oglasa za nov avto, tudi kamera, ki stane dlih 3€ na aliju.

mehatronik12 ::



Obstajajo tudi fani, ki poizkušajo biti koliko toliko objektivni.
- kljub "perfektnem" predgretju od tesle, je vedno polnil od 30-50 minut ==> pol valda on reče da mu to ni problem če videje snema vmes :D
- poraba 22-25kW/100km, vozil je po omejitvah ali pod njimi skoraj cel cas na desnem pasu res počasi == pocasi, gretje na 22¨C (najbolj smesni so ti ki delajo zimske teste v debelih bundah ), brez gretja sedezev

Seveda se da verjetno pozimi priti tudi do 18kW/100km, kot tudi z golfom/octavio na 4l/100km ampak res močno upam da nas večina tega ne dela in da nas nekaj tudi vozi za dušo....

AgJ1 ::

Kako je s Tesla osnovno network podporo po osmih letih (toliko časa je zastonj)? A bo Musk potem vse konkretno udaril po žepih?

MrStein ::

kow je izjavil:


Saj pomnimo kako so ljudje v startu trdili, da so smartphoni bedarija, ker je baterija takoj prazna, pa se komplicirani so? No, sedaj so vsi upokojenci navduseni nad njimi.

1. Ne
2. No kar veliko jih ima raje "neumne" telefone, s številčnico in malih ekranom.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

nejc_nejc ::

Glede na vsa vasa porocanja in izkusnje lahko sklepam, da ja, ce ne polnis doma.
Ne, samo tam se ustavite pri ah saj je skoraj isto € in nekem eko pihanju na duso.

kow ::

Moja osebna, anekdoticna izkusnja je.. da se mi na 700km dolgi poti z ICE nikoli ne mudi. 20minut je na tako dolgih potovanjih (imam dopust) irrelevantnih. Poleg tega, moram svoj cas prihoda sinhronizirati s trajektom, kar pomeni, da mi ICE nic ne pomaga - se vedno moram casovno planirati oz. prilagajati postanke. Bo pa za elektricarje kar nekaj casa nocna mora iti julija ali avgusta na morje (sam sicer hodim septembra). Infrastruktura to ne bo pozrla.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

David83 ::

Brez veze, se ne splača. Sploh zdaj ko je takšna cena elektrike in ko bo še narastla. EV-ji so predragi, dometi premajhni, polnilnic je premalo, infrastruktura ni dovolj močna, če bi se večina populacije odločila za te električne "smeti". Spet bomo vsi najebali, ker se je par bedakov v EU parlamentu spomnilo na to, kako bo EU postala bolj "zelena", kljub temu da je elektrika dosti bolj umazana energija, kot bencin.

Mato989 ::

kow je izjavil:

Moja osebna, anekdoticna izkusnja je.. da se mi na 700km dolgi poti z ICE nikoli ne mudi. 20minut je na tako dolgih potovanjih (imam dopust) irrelevantnih. Poleg tega, moram svoj cas prihoda sinhronizirati s trajektom, kar pomeni, da mi ICE nic ne pomaga - se vedno moram casovno planirati oz. prilagajati postanke. Bo pa za elektricarje kar nekaj casa nocna mora iti avgusta na morje. Infrastruktura to ne bo pozrla.



Neumnost, do trajekta čimprej pol pa tam itak v vrsti stojiš... če že... nikoli se ne tajmira da na trajekt prideš on time ampak prej...

Ampak saj se ne gre za to ali se mudi ali ne, gre se za to da jaz v avto ne vpisujem ničesar in da ne rabim nič predgrevat da se optimalno fila ko z ročke teče dizl...

EVji so super, sploh pa bodo top shit ko bo EV stal enako kot danes poceni avti in imel realen doseg 400km+
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

mehatronik12 ::

nejc_nejc je izjavil:

Glede na vsa vasa porocanja in izkusnje lahko sklepam, da ja, ce ne polnis doma.
Ne, samo tam se ustavite pri ah saj je skoraj isto € in nekem eko pihanju na duso.


Saj to je to edino , kar se izplača je polnjenje doma ==> ker je pač tako zaenkrat nastavljen sistem.
Polnjenje brez aplikacij na nekem Ionity je dosti dražje kot pri ICE (0,79€/kW). torej tam okoli 16€/100km seveda +- kak pač kdo vozi...

Zato pa trdim, vsi , ki imate EV-je če hočete , da se še vam naprej splača je vaš cilj da je EV-jev čim manj!
Verjemite, da se bo z naraščanjem EV-jev tudi cena elektrike za polnjenje doma šla navzgor, NET Metering pa so itak že ukinli za nove elektrarne....

kow ::

Mato989 je izjavil:


EVji so super, sploh pa bodo top shit ko bo EV stal enako kot danes poceni avti in imel realen doseg 400km+


Pomoje bo naslednja generacija Tesla 3, ze imela realen doseg 400km. Domnevam, da bo to 800V/48V arhitektura. Kostala bo verjetno cirka danasnjih 40k evrov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Mato989 ::

kow je izjavil:

Mato989 je izjavil:


EVji so super, sploh pa bodo top shit ko bo EV stal enako kot danes poceni avti in imel realen doseg 400km+


Pomoje bo naslednja generacija Tesla 3, ze imela realen doseg 400km. Domnevam, da bo to 800V/48V arhitektura.


Odlično samo stat še mora pol realno entry model avta pa bo...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

kow ::

Tega filma pa se ne bos videl, ker potem bi jih morali izdelati 500 milijonov na leto, pa se to ne bi bilo dovolj, ker bi tak avto kupil vsak s spodobno sluzbo, tudi v Jakarti ali Lagosu. Prevec rad se oklepas fantazij.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

mehatronik12 ::

Mato989 je izjavil:

kow je izjavil:

Mato989 je izjavil:


EVji so super, sploh pa bodo top shit ko bo EV stal enako kot danes poceni avti in imel realen doseg 400km+


Pomoje bo naslednja generacija Tesla 3, ze imela realen doseg 400km. Domnevam, da bo to 800V/48V arhitektura.


Odlično samo stat še mora pol realno entry model avta pa bo...



Pa saj to je debata že čel čas, če bi stala Tesla z 400km realnega dosega 18€k-25€k (odvisno od opreme odvisno od opreme recimo). Tu sploh debate nebi bilo ampak bi imeli vsi podobne avte....
Sedaj pa nekdo ki kupuje v tem rangu zbira med novo Octavio 22€k in novo Dacio SPring 22€k domet na avtocesti/hitricesti pozimi 74km (po njihovem, verjetno se manj) pa maksimalna hitrost 110km/h
1. https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...
2. https://www.dacia.de/hybrid-und-elektro...

Če pa imaš še nižje finance pa si kupiš sandero za 11300€ če hočeš nov avto.... pa neboste verjeli 600-700km dometa
Kaj naj tukaj kupi ta od EV izbire??

Moe_Lester ::

Tako da če potem primerjam z kakšnim novejšim dizlom ko ima porabe 4-4,5l/100km se ne splača za teh 1,5EUR razlike na 100km.


Kater novejši dizel v 4,7 metra dolgem crossoverju z avtomatskim menjalnikom in spodobno konjenico porabi 5 litrov?

MrStein ::

Škoda Octavia 2.0 TDI WLTP - Verbrauch kombiniert 4,5 - 4,6 l/100km

Zakaj pa bi kupil "waste of money" SUV-a?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

Pithlit ::

MrStein je izjavil:

Škoda Octavia 2.0 TDI WLTP - Verbrauch kombiniert 4,5 - 4,6 l/100km

Zakaj pa bi kupil "waste of money" SUV-a?

5,5 pa res. Pa je mal več kot 1,5€/100. 7,5€/100km... EV pa 2-2,5€/100km (pa če se izogibaš hitrim polnilnicam je še ceneje, ampak bodimo realni). Al gremo spet minimalno možno za ice pa maksimalno za ev?
Life is as complicated as we make it...

J.McLane ::

MrStein je izjavil:

Škoda Octavia 2.0 TDI WLTP - Verbrauch kombiniert 4,5 - 4,6 l/100km

Zakaj pa bi kupil "waste of money" SUV-a?


Kako prikladno, za dizle velja WLTP poraba, ko pa govorimo o dosegu EV je pa WLTP goljufija.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Moe_Lester ::

Škoda Octavia 2.0 TDI WLTP - Verbrauch kombiniert 4,5 - 4,6 l/100km

Zakaj pa bi kupil "waste of money" SUV-a?


Spritmonitor pravi, da ima Octavia Combi 2.0tdi (184ps in 200ps varjante) povprečno porabo 7,05. Kodiaq dober liter več.

SUV zato ker mi bolj ustreza kot kakšna druga oblika.

Iz Šentilja v mesto Pag pa prideš z 60% dol :D, pa 90% je AC.
Tam lovima 2-3 dni, se vozima okoli po spotih da porabima ravno tisto elektriko kar nama Schuko da 1,5kW/h.


Meni kaže, da se moraš iz Šentilja do Paga ustaviti za 6 ali 12 minut na superchargerju Senj ali Otočac. Odvisno po kateri strani greš. S Kio mogoče par minut dlje.

Šuko ti tudi pri 1,5kW čez noč nafila za 100km. Na 2,5kw pa za 150-180. Verjetno do spotov ni več kot toliko?

Točno to ne razumete / nočete razumeti.
Pelješ se kamorkoli, nekoga pritesne lulat mu rečeš počakaj 1-5 minut (do pičivališča) se ustaviš, greš dalje.
Zdaj še naj otroka naučim da ga pritesne lulat ko bom jaz polnil avto :D
Zaželi si kaj za jest, ponavadi pizo ko grema na pag, se ustavima 40 km pred zadrom grema v lokalno pizerijo ki nama je všeč in dalje.
Sedaj pa mu morem rečt jej sendvič iz Petrola ker boma tukaj polnila avto.


Kdo ti pravi, da moraš na WC ali po sendvič ravno tam kjer polniš?

Dajte si priznat, da je polnjenje na hitrih polnilnicah trenutno čisti bullshit ==> Drago in stane ogromno časa (90% vseh pač brska po telefonu tistih 30 minut ko čakajo....)


Lej, človeku, ki gre večkrat na leto po šoli čisto impulzivno, brez planiranja na Pag v svoj apartma lovit ribe res ne bi smel biti problem plačati par € za elektriko. Težko me boš prepričal, da je razlika med dizlom, ki stane 10€ na 100km in EVjem, ki stane 14€ na 100km dealbreaker.

kow ::

Ideja, da ljudje na hitrih polnilnicah napolnijo avto do 80% (ter cakajo 30min) je smesna. Ponavadi bos na hitri polnilnici nekaj minut, da dobis tistih 50km, ki ti manjkajo da se pripeljes do doma.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Pithlit ::

kow je izjavil:

Ideja, da ljudje na hitrih polnilnicah napolnijo avto do 80% (ter cakajo 30min) je smesna. Ponavadi bos na hitri polnilnici nekaj minut, da dobis tistih 50km, ki ti manjkajo da se pripeljes do doma.

Je treba do 100%! Tko k dizla, a veš. Skoz k se ustaviš polniš do daske. Napredek pa to. Zakaj bi človek razmišljal če pa ni treba.
Life is as complicated as we make it...

BigWhale ::

Torej, kako ze gre tista? Aja!

Don't feed the trolls.

Redni krsitelji pravil bodo VEDNO brisani in vase objave, ki se nanasajo na izbrisane objave krsiteljev bodo posledicno izbrisane. Prihranite si cas in ne odgovarjajte trolom.

Ce sem vmes izbrisal se kak legitimen post, mi pa pisite.

Gregor P ::

Naslednji hit je nakup električnega vozila brez baterije, zakaj bi se sploh kam peljal, če je lahko avto lepo na varnem doma:P

Ok malo pretiravam, ponovna (tokrat kitajska) reinkarnacija izraelske neuspele tehnologije:
Za razliko od večine drugih igralcev, kot so Tesla, BYD in Volkswagen, Nio svoja vozila primarno prodaja brez baterij. Kupci potem za mesečno naročnino lahko dostopajo do omrežja več kot dva tisočih postaj, ki ga ima podjetje in ki omogoča hitro zamenjavo celotne baterije.


https://forbes.n1info.si/zeleni-prehod/...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Moe_Lester ::

Renault EVje brez baterij prodaja že 10 let.

Nio pa to dela predvsem zaradi njihovega sistema menjave baterij. Namesto hitrih polnilnic postavljajo postaje, kjer ti prazno baterijo enostavno zamenjajo s polno.

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

Da, saj to piše zgoraj.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

kow ::

Pise, da naredijo 11k izgube z vsakim prodanim avtomobilom. Torej, ce jih prodas 100k (25k na quarter), imas milijardo izgube? Slise se kot recept za bankrot.

Gregor P ::

Očitno grejo vsaj trenutno po enaki poti kot prej Izraelci s to tehnologijo.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Odvisno od naročnine. Ko prodajo avto, avto ima baterijo not. Čeprav je kao nisi plačal.

kow ::

Pa recimo, da racunajo 200e/m. Torej rabijo 50 mesecev, da pokrijejo izgubo, ce NE UPOSTEVAS stroskov s postajami in baterijami. Tezka bo. Je pa drugace fajn, da nekdo poskusa drugacen pristop.

nejc_nejc ::

kow je izjavil:

Pise, da naredijo 11k izgube z vsakim prodanim avtomobilom. Torej, ce jih prodas 100k (25k na quarter), imas milijardo izgube? Slise se kot recept za bankrot.

Piše kar piše.... če je razlika, jo placa delovno ljudstvo chine... z bankrotom veze nima

MrStein ::

Pithlit je izjavil:

MrStein je izjavil:

Škoda Octavia 2.0 TDI WLTP - Verbrauch kombiniert 4,5 - 4,6 l/100km

Zakaj pa bi kupil "waste of money" SUV-a?

5,5 pa res.

Je kar 5 : link

Je pa res, da ni avtomatik.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Pithlit ::

MrStein je izjavil:

Pithlit je izjavil:

MrStein je izjavil:

Škoda Octavia 2.0 TDI WLTP - Verbrauch kombiniert 4,5 - 4,6 l/100km

Zakaj pa bi kupil "waste of money" SUV-a?

5,5 pa res.

Je kar 5 : link

Je pa res, da ni avtomatik.

Torej ko ti napisal "Octavia 2.0 TDI" si v resnici mislil kar vse počez? Super, res.

Izvoli: https://www.spritmonitor.de/de/uebersic...
Life is as complicated as we make it...

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Pithlit ()

nejc_nejc ::

ja sam gokarda ne moreš primerjat z avtom.
««
1110 / 1188
»»