» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1109 / 1188
»»

MisterR ::

A ti si pa prepotentnež?

Koliko pa EV porabi? Smo prebrali zgoraj, malo bogastvo, še posebaj če nimaš mercator pike, naročnin in domače elektrarne.
A sirotinja kje si se našel, kje pa ti polniš EV? V 99% na smrdljivih črpalkah. Ali greš na zajtrk v Hilton hotel in tam polniš?
EV vozil ne vozite na servis? Res ne? Je pa res, kja je tebi pol dneva čakati, če tak dve uri polniš avto, vsakih 400km pa se to od 20% do 80%, bog ne daj kaj več, ker škoduje bateriji.
Valda je super, polniš in še servis hkrati opraviš. Sanjski opravek.
Eni vzamemo nadomestni avto pa se ne jebemo, ti boš pa kaj vzel? ICE? Pa upam da ne voziš na tak servis kjer nimajo vsaj 70k+ avtov na rezervi za menjavo. Aja, sej EV se ne vozijo na servis. Silly me, zavorne kolute pa vse ostalo vam menjajo par urnem pit-stopu medtem ko se raztegujete in pijete kavico. Vsakih 400km .


In ko si že tako se razpočil, vsaj 6 strani nazaj sem podal kaj rabim da menjam glavni (družinski) ICE avto za EV, pa veš kaj? Še ene alternative nisem dobil.
Je pa super jajčka za sekundarni avto. To pa ni kaj.

Ampak ja, ti kar sanjaj o tem kako je EV poceni. A das za enyaqa 75k€. In ti je važno da (kao) polniš poceni.

Gregor P je izjavil:

... zato imamo tu hibride, ki eliminirajo vsaj pol tega.


Katere hibride?
Ford tourneo custom ima 40km dosega na baterijo. In to je zelen avto?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MisterR ()

Sparkxl ::

Moe_Lester je izjavil:

Saj podobno velja za ICE. Je idealen, če:

- si pripravljen poslušati ropotanje in prenašanti cukanje menjalnikov.
- ti ni problem zakuriti (dobesedno) par 100€ na mesec.
- si pripravljen 1x ali 2x na leto voziti avto na servis in s tem izgubiti pol dneva.
- nimaš nič proti čakanju na smrdljivih bencinskih črpalkah.
...

ICE je za ljudi, ki jim dol visi za stroške in so pripravljeni pretrpeti marsikaj, samo, da se ni treba premakniti 1cm iz mentalne cone udobja.


Daj prosim nehaj s takimi budalščinami in ostanimo vsaj približno na relanih tleh

Bencinci z avt ne ropotajo in cukajo. Če poznaš ti samo tdi ropotuljice je tvoj problem

Par 100€ na mesec? Kakor kdo, ampak vse to je na podlago, ki je pol cene evja, ki ga seveda zastojn filaš.

2x na servis letno je isto časa kot ga ti porabiš za filanje v enem mesecu na polnilnicah. Pa še vseeno moraš pri veliko proizvajalcih na letni servis

Čakanje 5 min na pumpi 2x na mesec je zdaj cela drama? In to reče nekdo ki čaka da se ev nafila pol ure za 300km. Epic fail

In fookneš 33k za faking fiat e500 in nekdo reče da je ice samo za ljudi ki jim dol visi za stroške. Vidim da s vam vedno bolj kisa

Gregor P ::

V bistvu sem mislil navadne hibride ala Toyota; ampak so se tudi ti zelo podražili v samo 3-4 letih, za okoli 6000 evrov.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Moe_Lester ::

Koliko pa EV porabi? Smo prebrali zgoraj, malo bogastvo, še posebaj če nimaš mercator pike, naročnin in domače elektrarne.


3-4€ na 100km. 3x manj kot primerljiv bencinar.

A sirotinja kje si se našel, kje pa ti polniš EV? V 99% na smrdljivih črpalkah. Ali greš na zajtrk v Hilton hotel in tam polniš?


Polnim doma seveda, tako kot velika večina voznikov električnih avtomobilov. V izjemnih priklopim na destinaciji, pa se avto polni, ko grem po opravkih. Še redkeje pa na hitrih polnilnicah ob avtocestah, kjer se tako ali tako ustavim na kavi, wcju ali trgovini.

EV vozil ne vozite na servis? Res ne?


Piše, da moram na 2 letih menjat HEPA filtre, kar lahko naredim sam v 5 minutah.

Ampak ja, ti kar sanjaj o tem kako je EV poceni. A das za enyaqa 75k€. In ti je važno da (kao) polniš poceni.


Za Škodo ne vem, Tesle so pa precej ugodne glede na to kaj dobiš. Y je cenejši od primerljivega Kodiaqa.

Bencinci z avt ne ropotajo in cukajo. Če poznaš ti samo tdi ropotuljice je tvoj problem


Kater pa ne ropota in ne cuka? Res nisem vozil vseh avtomobilov, ampak vozil sem pa take, ki imajo od 3 do 10 prestav.

Sicer je bil moj post napisan provokativno kot odgovor na Rokyjev arbitraren seznam, v podobno butastem tonu. Meni je jasno, da imamo različni ljudje različne potrebe.

Čakanje 5 min na pumpi 2x na mesec je zdaj cela drama? In to reče nekdo ki čaka da se ev nafila pol ure za 300km. Epic fail


Tistih 5 minut v resnici ni 5 minut. Pa zanimivo, kako vožnja na bencinsko nikoli ni drama, je pa drama polnjenje avtomobila vmes, ko greš na kavo/WC/po sendvič.

DamijanD ::

Mah brez veze se je kregati o tem. Dejstvo je, da vožnja EVja ni več tako poceni, kot je bila (razen, če polniš samo doma in imaš SE). Meni osebno imajo trenutni EVji predvsem eno napako: so bistveno predragi. (Pa vem, da pri Tesli dobiš kar veliko, če primerjaš določene številke z ICE ampak večina ljudi ne rabi takih številk...). Npr 308sw stane od 25k€ naprej, e308sw pa je od približno 40k€ dalje; podobno razmerje je tudi pri VW, renoju, ipd... (pa ponovno vem, da primerjam najcenejše z najcenejšim in da je oprema različna; ampak ne potrebujejo vsi milijon opreme za mucho €€, eni bi se radi samo vozili od A do B)

In vsaka tehnologija ima svoje prednosti in slabosti, se pa EV še razvija in napreduje...

MisterR ::

Moe_Lester je izjavil:

Koliko pa EV porabi? Smo prebrali zgoraj, malo bogastvo, še posebaj če nimaš mercator pike, naročnin in domače elektrarne.


3-4€ na 100km. 3x manj kot primerljiv bencinar.

A sirotinja kje si se našel, kje pa ti polniš EV? V 99% na smrdljivih črpalkah. Ali greš na zajtrk v Hilton hotel in tam polniš?


Polnim doma seveda, tako kot velika večina voznikov električnih avtomobilov. V izjemnih priklopim na destinaciji, pa se avto polni, ko grem po opravkih. Še redkeje pa na hitrih polnilnicah ob avtocestah, kjer se tako ali tako ustavim na kavi, wcju ali trgovini.

EV vozil ne vozite na servis? Res ne?


Piše, da moram na 2 letih menjat HEPA filtre, kar lahko naredim sam v 5 minutah.

Ampak ja, ti kar sanjaj o tem kako je EV poceni. A das za enyaqa 75k€. In ti je važno da (kao) polniš poceni.


Za Škodo ne vem, Tesle so pa precej ugodne glede na to kaj dobiš. Y je cenejši od primerljivega Kodiaqa.

Bencinci z avt ne ropotajo in cukajo. Če poznaš ti samo tdi ropotuljice je tvoj problem


Kater pa ne ropota in ne cuka? Res nisem vozil vseh avtomobilov, ampak vozil sem pa take, ki imajo od 3 do 10 prestav.

Sicer je bil moj post napisan provokativno kot odgovor na Rokyjev arbitraren seznam, v podobno butastem tonu. Meni je jasno, da imamo različni ljudje različne potrebe.

Čakanje 5 min na pumpi 2x na mesec je zdaj cela drama? In to reče nekdo ki čaka da se ev nafila pol ure za 300km. Epic fail


Tistih 5 minut v resnici ni 5 minut. Pa zanimivo, kako vožnja na bencinsko nikoli ni drama, je pa drama polnjenje avtomobila vmes, ko greš na kavo/WC/po sendvič.


Ponovno, ker polniš doma ti je zastonj. 90% živi v urbanem blokovskem naselju. Kje bodo oni doma polnili na SE?
To pa je novo, torej na EV ni treba menjavati zavornih ploščic/diskov in odpadejo vsi servisi, razen filtrov? Nisem vedel, super zadeva.

Valda da dobiš Teslo,en in edini spodoben mičken EV, pa še to zgolj zaradi software in infrastrukture. Avto je enak kot vsi ostali. Ostalo pa lahko kupiš jajca za 70k+.
In zakaj je Y mičken? Ker ima 425L prtljažnik , Enyaq pa 585L. In ju pač ne gre primerjati.

In razen servisov, nisi povedal niti ene zadeve, ki bi bile v prid množični uporabi EV. Zadeva je (trenutno) pač nišna.

nejc_nejc ::

Bil sedaj v tujini. Tankal v slo in prisel nazaj po 880 km.

A sedaj se bom pa na pumpah ustavljal, da bom snekal, pa se pretegoval, ce lahko jem v ostariji izven AC, sam nimajo polnilnic in sem obsojen na Tuc piskote.
Kot so napisali, zaenkrat še polizdelek za kaj konkretnejšega. Za v sluzbo do 30km pa no panic.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nejc_nejc ()

kow ::

To si sel na kafe v Milano? Sprasujem zato, ker je moj rekord nekaj cez 700km v eno smer. Pa se takrat sem se na polovici razdalje ustavil za vec kot pol ure, ker pac rad kaj pojem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

nejc_nejc ::

Ne.
Samo naslajam se nad umotvori zakaj je bolje itd....:D

Evo men se ne ljubi gledat na stevc ali imam se dost, niti pod razno pa ne, da mi avto racuna tempo ter planira postanke. Pa, da se ubadam z nekimi app, ki mi nudijo vse mozne bedarije....

kow ::

To so slabosti elektricnih avtomobilov, drzi. Ampak enake slabosti imajo pametni telefoni. Uporabljas feature phone? Ker je z njim manj upravljanja? Domnevam, da ne. Po analogiji - BEV imajo veliko prednosti proti ICE, slabosti pa je vsako leto manj oz. jih bolje handleamo.

Itak, te pa nihce ne sili, da vozis elektricen avto...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

pegasus ::

nejc_nejc je izjavil:

Evo men se ne ljubi gledat na stevc ali imam se dost, niti pod razno pa ne, da mi avto racuna tempo ter planira postanke. Pa, da se ubadam z nekimi app, ki mi nudijo vse mozne bedarije....
Temu se reče dekadenca.
Zelo si želim, da bi ljudje vsaj 1x izkusili planiranje enega samega leta enega letala. Mislim, da bi se marsikomu prižgala luč v glavi ...

nejc_nejc ::

Naj shendlajo na je enako in to je to.
Mislim, da obstojec sistem, tak kot trenutno je, ne bo zdrzal, ker je prevč folka vpletenega v verigo in bodo delali pihdarije, ce naujo mel kaj pocet.
Isto je futuristicno mislenje v sosednji temi o AI, kako bo "terminatorsko" prevzela vse pore življenja.

Pegasus
Kaj ma veze logistika avijona z EV avtom in njegovimi da in ne?

Utk ::

Niste še nobenmu starčku, na malo bolj ali manj lep način, rekli, da je pač preneumen za neko novo stvar? No, nekateri ste postali taki starčki...

Gregor P ::

Jaz pa imam povsem razumevanje do strarčkov, ker je bila pač stara elektronika res dosti bolj enostavna za uporabo. In tega se zavedaš najkasneje, ko moraš svoje starše idr. starejše občane učiti uporabe pametnega telefona, ali pa IPTV. Slednje ima res več funkcionalnosti, ampak je pa tudi več korakov kot je bilo prej, da lahko to zares uporabljaš.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

nejc_nejc ::

Dej ne pametuj, k cel zivlene racunas kva se ti splaca pa kva ne. Hvala za tak lajf.

A sedaj je pa en kurkev tekefon pa glupa televizija za referenco.
Ne me hebat no.:|

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nejc_nejc ()

Gregor P ::

Indukcijska plošča je že na meji :P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

nejc_nejc ::

Aja gregi tolk o hinavščini:
Jaz še zdaj ne poznam upokojenca, ki bil navdušen nad pametnimi telefoni. Mene so pa izgubili, ko so ukinili fizične tipkovnice; tako da so pač pametni telefoni, ki jih je treba vsak dan polniti pač nujno zlo, ne pa vir veselja ali navdušenja.

No coment

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nejc_nejc ()

pegasus ::

nejc_nejc je izjavil:

Dej ne pametuj, k cel zivlene racunas kva se ti splaca pa kva ne.
Temu se sicer reče evolucija.
In da, imaš možnost jo ignorirat. Sam prosim ne meni v škodo.

nejc_nejc ::

Ti pa utik sam racunajta, ce se vama da.
No kva je sedaj z logistiko avijonov?

Pithlit ::

nejc_nejc je izjavil:

Dej ne pametuj, k cel zivlene racunas kva se ti splaca pa kva ne. Hvala za tak lajf.

A sedaj je pa en kurkev tekefon pa glupa televizija za referenco.
Ne me hebat no.:|

O fak no, kolk sta ti pa zdej živc trofla... :)):)):))

Pa je baje jesen življenja neko najlepše obdobje. Ti pa tko off the rails takoj ko te nekdo spomni da nisi več v časih ko telefoni fizične tipkovnice niso še imeli (čudno kako se takrat nismo pri toževali nad to novo pridobitvijo). Prehod s črnobele tv na barvno tudi ni zmotil ravno veliko ljudi (pa da ne bomo jokali kolk je to enaka tehnologija... dodajmo še s crt na lcd), kajne? Prehod iz žarilnih nitk na cfl smo tudi nekako preživeli, dasiravno nekateri s cmokom v grlu... s cfl na led pa še tega cmoka ni več. Ampak DON'T YOU DARE TOUCH MY FUCKING CAR! Ane?

Aja, pa dobre muzike tudi ne delajo več. Ampak to je že nov živc ki ne sodi v to temo.
Life is as complicated as we make it...

nejc_nejc ::

Sploh ni fora v tem, kar nakladas... temvec v debilnem konzumiranju in gorečem zagovarjanju prefinjenih resitev in sistemov, ki te delajo odvisne od nekih debilnih agend, ki smo jim priča ta trenutek.
Kam pa to pelje, pa vsak povprecen osebek z lahkoto dojame, sicer rabi mal prevoda ampak vseeno.

Utk ::

Gregor P je izjavil:

Jaz pa imam povsem razumevanje do strarčkov, ker je bila pač stara elektronika res dosti bolj enostavna za uporabo. In tega se zavedaš najkasneje, ko moraš svoje starše idr. starejše občane učiti uporabe pametnega telefona, ali pa IPTV. Slednje ima res več funkcionalnosti, ampak je pa tudi več korakov kot je bilo prej, da lahko to zares uporabljaš.

Jaz imam tudi razumevanje, ampak morali bi ga imet tudi oni. Če nečesa nikakor ne obvladajo, ali niti nočejo obvladat, stvar pač ni za njih, razumemo. Zato ni dolžan nekdo delat neumne telefone za njih. Zato ni z neko noviteto nič narobe.
Nekateri, tako sami pravijo, so preveč neumni, da ne bi obstali nekje z električnim avtom. Bojo pač ostali na nafti, dokler bojo, in to drago plačevali. Ne vem kdo jim to brani.

BT52 ::

Ali zadevo planiranja ne reši Tesla z lasnim UI, ki sam računa glede na traso ki jo pelješ?

hojnikb ::

seveda, zato pa vzames resen EV in ne polizdelkov.
#brezpodpisa

Pithlit ::

nejc_nejc je izjavil:

Sploh ni fora v tem, kar nakladas... temvec v debilnem konzumiranju in gorečem zagovarjanju prefinjenih resitev in sistemov, ki te delajo odvisne od nekih debilnih agend, ki smo jim priča ta trenutek.
Kam pa to pelje, pa vsak povprecen osebek z lahkoto dojame, sicer rabi mal prevoda ampak vseeno.

Sem kar precej ziher da se trenutno rešujemo odvisnosti od nafte. Razumem da se nekateri odvisniki precej težje odrečejo svoji drogi kot drugi.

Če že omenjaš odvisnost. So ti že drugi povedali da si svojo elektriko lahko načeloma čisto sam prideluješ. Nafte pa pač ne.
Life is as complicated as we make it...

nejc_nejc ::

Tudi prav.

Moe_Lester ::

MisterR je izjavil:


Ponovno, ker polniš doma ti je zastonj. 90% živi v urbanem blokovskem naselju. Kje bodo oni doma polnili na SE?
To pa je novo, torej na EV ni treba menjavati zavornih ploščic/diskov in odpadejo vsi servisi, razen filtrov? Nisem vedel, super zadeva.

Valda da dobiš Teslo,en in edini spodoben mičken EV, pa še to zgolj zaradi software in infrastrukture. Avto je enak kot vsi ostali. Ostalo pa lahko kupiš jajca za 70k+.
In zakaj je Y mičken? Ker ima 425L prtljažnik , Enyaq pa 585L. In ju pač ne gre primerjati.

In razen servisov, nisi povedal niti ene zadeve, ki bi bile v prid množični uporabi EV. Zadeva je (trenutno) pač nišna.


V privat hišah živi cca. 2/3 Slovencev. Cca. 3/4 jih ima možnost polnjenja (večstanovanjske hiše s privat parkingom, novejši bloki itd).

Zavorne ploščice se menjajo po potrebi. Bistveno manj pogosto kot pri ICE, ker velik del zaviranja opravi elektromotor. Diskov pa pri EVju verjetno ne boš menjal.

Tale "mičkena" Tesla Y ima v resnici 854 litrov prtljažnika + dodaten 117 literski frunk. Ne vem kje si ti našel 425 litrov, ampak imaš povsem napačne informacije. Avto je ogromen.

a_borlak ::

480l ima 7 sedežna različica, ki je pri nas ni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: a_borlak ()

Moe_Lester ::

Ja, 480 litrov skupno spredaj in zadaj, s 7 potniki. Samo v prtljažniku ima za 3. vrsto 363 litrov (Škoda Kodiaq ima za 3. vrsto 270 litrov za primerjavo). Ampak kot rečeno, 7 sedežne verzije pri nas ni.

Ni mi jasno od kje je dobil 425 litrov, ker ima tudi Model 3 krepko več (561 v prtljažniku in 88 spredaj).

Gregor P ::

Malo za intermezzo :D

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

mehatronik12 ::

Moe_Lester je izjavil:

Ja, 480 litrov skupno spredaj in zadaj, s 7 potniki. Samo v prtljažniku ima za 3. vrsto 363 litrov (Škoda Kodiaq ima za 3. vrsto 270 litrov za primerjavo). Ampak kot rečeno, 7 sedežne verzije pri nas ni.

Ni mi jasno od kje je dobil 425 litrov, ker ima tudi Model 3 krepko več (561 v prtljažniku in 88 spredaj).


Mogoče od ljudi, ki so dejnasko videli, zmerili in testirali avto :D
Glede na tvojo res hudo znanje, še kratek prevod.
- osnovni prtljažnik dobrih 420L (izmerjeno) ==> vsakodnevno
- pod prtljažnikom 105L (izmerjeno) ==> uporaba, če maš srečo da je kaj ravno takšne oblike da not paše ali pa za manjše stvari (nek vozek, skiro ali otroško kolo definitivno ne gre not...)
- Frunk 80L (izmerjeno) ==> uporaba, mogoče enkrat na leto, če ne pozabiš da to sploh maš ;)
https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/a...

Und im Kofferraum, weil die Klappe groß ist, bis ins Dach reicht und darunter laut Tesla über 2000 Liter passen, wenn man die Sitze flachlegt. Nach ADAC Messmethode sind es gute 420 bis 1380 Liter. Dazu kommt ein zusätzliches Fach unter dem Kofferraumboden mit 105 Liter Volumen sowie das "Frunk" genannte Staufach unter der Haube vorn. Hier passen noch einmal 80 Liter hinein. Das Platzangebot im Model Y ist zweiffellos gut.

Enyaq:
- osnovni prtljažnik 620L (izmerjeno) ==> vsakodnevno
- - pod prtljažnikom 55L (izmerjeno) ==> uporaba, če maš srečo da je kaj ravno takšne oblike da not paše alipa za manjše stvari
- Frunk 0L (izmerjeno) ==> uporaba, mogoče enkrat na leto, če ne pozabiš da to sploh maš ;)

https://assets.adac.de/image/upload/Aut...


Nekaj dejstev , ne pa fan base zgodbic ;) (z viri!)

Če bi zbiral in bi cena bila ista bi se tud sam verjetno odločil za Tesla Y ampaka definitvno ne zaradi prtljažnika ali izgleda!!!

mehatronik12 ::

Sam trenutno privat vozim Kodiaqa.
==> Sem mnenja , da ne obstaja dsoti boljših družinskih avtov

Ga bom pa menjal, ko bo podobno velik EV z realnih 500km dosega (ob normalni vožnji (pospeševanju, prehitevanju, vožnja na cestah z 10% nad omjetvijo, tudi ob gretju, klimi in ostalih osnovah ki jih nekateri še vedno uporabljamo ;) )
==> Upam da čez ena 3 leta pa končno pridemo tako daleč...
==> Kia EV9 bi bla ok, ampak če EV6 pije 25kW/100km, je verjetno pol pri EV9 čez 30kW/100km kar pomeni 300km dosega...

Moe_Lester ::

Enyaq:
- osnovni prtljažnik 620L (izmerjeno) ==> vsakodnevno
- - pod prtljažnikom 55L (izmerjeno) ==> uporaba, če maš srečo da je kaj ravno takšne oblike da not paše alipa za manjše stvari
- Frunk 0L (izmerjeno) ==> uporaba, mogoče enkrat na leto, če ne pozabiš da to sploh maš ;)


Ne vem kdo se tukaj dela norca, ampak po ADAC metodi so številke za Enyaqa precej drugačne kot jih navajaš. V članku, ki si ga prilepil ti lepo piše, da je izmerjena prostornina 445 litrov (glej sliko iz testa spodaj). Pri Tesli, ki je v vse smeri večja je začuda izmerjenih samo 420 litrov.

Pa še to brez stranskih žepov, ki so ogromni in v izračunu niso upoštevani in brez ogromnega prostora pod dvojnim dnom, v katerega brez problema spraviš veliko hladilno torbo.

+ Frunk seveda. Tudi, če je izmerjenih samo 80 litrov (kar je dovolj za en standarden carry on kovček) je to 80 litrov več kot pri Enyaqu ali Kodiaqu.

Ne vem kaj pri ADACu kadijo, ampak ni prvič, da cherrypickajo številke v prid nemškim avtomobilom. Kar je ironično, glede na to, da Model Y delajo v Berlinu, Škodo pa na Češkem.

Tukaj je tabela:
https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/a...







deco16 ::

mehatronik12 je izjavil:

Sam trenutno privat vozim Kodiaqa.
==> Sem mnenja , da ne obstaja dsoti boljših družinskih avtov

Ga bom pa menjal, ko bo podobno velik EV z realnih 500km dosega (ob normalni vožnji (pospeševanju, prehitevanju, vožnja na cestah z 10% nad omjetvijo, tudi ob gretju, klimi in ostalih osnovah ki jih nekateri še vedno uporabljamo ;) )
==> Upam da čez ena 3 leta pa končno pridemo tako daleč...
==> Kia EV9 bi bla ok, ampak če EV6 pije 25kW/100km, je verjetno pol pri EV9 čez 30kW/100km kar pomeni 300km dosega...


Če se furaš samo po AC 99% in to z 150 pač ni normalna vožnja, za večina ljudi.

EV uporabljaš službeno za določen namen, z Kodiaqom se pa jajcaš po magistralah. To je pač izkrivljeno tudi iz tvoje strani. Namreč če bi EV uporabljal tudi privat bi to ugotovil. Tko pač imaš svoje izkušnje ampak jih vsaj imaš. Me pa zanima kolk ti bo žru poleti

Sam imam čisto druge z 8 mesečnim otrokom verjami da se ne bundamo in poraba ne gre čez 160 na 1000km pa če se še tolk matram.

mehatronik12 ::

deco16 je izjavil:

mehatronik12 je izjavil:

Sam trenutno privat vozim Kodiaqa.
==> Sem mnenja , da ne obstaja dsoti boljših družinskih avtov

Ga bom pa menjal, ko bo podobno velik EV z realnih 500km dosega (ob normalni vožnji (pospeševanju, prehitevanju, vožnja na cestah z 10% nad omjetvijo, tudi ob gretju, klimi in ostalih osnovah ki jih nekateri še vedno uporabljamo ;) )
==> Upam da čez ena 3 leta pa končno pridemo tako daleč...
==> Kia EV9 bi bla ok, ampak če EV6 pije 25kW/100km, je verjetno pol pri EV9 čez 30kW/100km kar pomeni 300km dosega...


Če se furaš samo po AC 99% in to z 150 pač ni normalna vožnja, za večina ljudi.

EV uporabljaš službeno za določen namen, z Kodiaqom se pa jajcaš po magistralah. To je pač izkrivljeno tudi iz tvoje strani. Namreč če bi EV uporabljal tudi privat bi to ugotovil. Tko pač imaš svoje izkušnje ampak jih vsaj imaš. Me pa zanima kolk ti bo žru poleti

Sam imam čisto druge z 8 mesečnim otrokom verjami da se ne bundamo in poraba ne gre čez 160 na 1000km pa če se še tolk matram.


Poznam kar nekaj fanatikov, ki so se z otroci vozili na morje z golfom po stari cesti , da so imeli porabo 3,9L/100km.
Ti si zgleda kr eden izmed njih...

Ti posnamem eno vožnjo avstrijska meja do MB center (vklopjeno gretje na 22,5¨C, gretje sedeza na prvi stopnji) ==> vsepovsod 10% čez omejitve
- torej 75% AC,15% Hitra cesta, ostalo mesto. Čisto tak na oko
Jaz sem že prlepil sliko od porabe, ker valda nebom sam sebi lagal. Pa tudi tu pa tam pospešim če mam avto z 325 PS, drugače bi si kupo isto jajco ko maš ti al pa Dacio Spring. Eni pač radi uživamo v vožnji ne pa ob gledanju na domet....
Seveda če ti narediš enako na primerjlivi vožnji, pa da vidimo tvojih 16kW/100km :D, pa prosim v vsej vožnji vsaj enkrat pospeši :D :D
- jaz napovem, da boš imel med 21 in 23kW/100km

Mislim , da je izziv več kot fer ;).
Sledil bo tisoč in en izgovor zakaj to ne gre....... (ker je zima, ker ne uporablja gretje sedežev, ker tam ko se on vozi ni AC, itd...)

deco16 ::

Prej ko si se ti tukaj pojavil z tvoji ali se splača kupit model 3 ali ne sem limal slike z porabo, tudi z vožnjo na morje. In pa vožnjo v snegu. Ne da se mi več. Slike so še vedno objavljene tukaj v tej temi. Pod njo pa komentarji da sem se vozil na avtovleki.

Vožnja z 10% nad omejitvijo pač ni legalna in tega nebom prakticiral, a na srečo mam autobahn(un taprav) cca 15km daleč.

mehatronik12 ::

deco16 je izjavil:

Prej ko si se ti tukaj pojavil z tvoji ali se splača kupit model 3 ali ne sem limal slike z porabo, tudi z vožnjo na morje. In pa vožnjo v snegu. Ne da se mi več. Slike so še vedno objavljene tukaj v tej temi. Pod njo pa komentarji da sem se vozil na avtovleki.

Vožnja z 10% nad omejitvijo pač ni legalna in tega nebom prakticiral, a na srečo mam autobahn(un taprav) cca 15km daleč.



Pa sej ravno zato pa se nem napisal, da posnami kako se voziš ker bi tudi jaz imel rad porabo 16kW/h ob vožnji po omejitvah ==> če me bo kdaj zamikalo
Če objaviš neko sliko, od ene poti to ni neki relevantni podatek.
Jaz sem mel porabo iz smučišča Kope v MB 14kW/100km, pa bi se tud lahko pohvalil s to porabo in preskočil , da sem mel v drugo stran 38,5 kw/100km....

V mojem kraju živita dva znanca z Tesla Y in eden z Kono in noben pozimi ne spravi pod 20kw/100km, poleti pa včasih....

deco16 ::

V eno smer 14,7 v drugo 14,9 sej lepo piše če poiščeš.

Evo sem skočil do avta in naredu eno prav zate:
 long time poraba

long time poraba


Bo 4500km vredu vzorec porabe zate?

Če pogledam na koledar piše zima, je bil pa reset od poletja če se ne motim. Le ta vključuje vse možne poti ne samo AC, pa postanki na počivališčih in gretje ko moja doji itd...

Pač vsak se drugače vozi, niti ne govorim da je tako drugače. Čisti AC trgovskega potnika pač ni realna poraba za večino ljudi, mato bi mel čist kontra recimo. Snemal pa se ne bom, niti se mi neda nalagat. Vozim se po omejitvah, šleperje lepo prehitevam, tudi avte, tudi tesle :D Čez pa ponavadi res ne vozim ker se mi ne tolk mudi :)

pegasus ::

Dekadentno. Zanimivo postane šele pod 6KWh/100km.

Moe_Lester ::

Tud vse ostalo so upoštevali, sej ti piše zraven. in tudi ,da so pri 260 modelih naredili identične meritve....


Ne, žepov na strani sigurno niso upoštevali.

Skratka ja, Tesla ima manjši prtljažnik, do osnovnega položaja police, če ne računaš skoraj 200 litrov prostora zaradi nekega neznanega razloga.

Pa frunk je 30% manjši od deklariranega, ker je ADAC tako rekel, ker ima standarde za merjenje frunka, čeprav ima mogoče 5 drugih avtomobilov frunk. Ker v avto očitno tako ali tako ne daš drugega kot popolnoma pravokotnih škatel.

MrStein ::

Moe_Lester je izjavil:

Niti niso bolj komplicirani za uporabo, samo malenkost drugačni. Določene stvari so bolj komplicirane, druge pa bistveno manj (ni treba paziti hladnega motorja, ni rednih menjav olja in jermenov, verig...).

Pri ICE avtomobilih tudi ni treba paziti hladnega motorja.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Moe_Lester ::

Treba ni, je pa zelo priporočljivo, če želiš avtu dobro. Razen, če imaš avto, ki sam omejuje obrate pri hladnem motorju, ampak so redki.

MrStein ::

Utk je izjavil:

Niste še nobenmu starčku, na malo bolj ali manj lep način, rekli, da je pač preneumen za neko novo stvar? No, nekateri ste postali taki starčki...

Ne, ker to počno samo psihopati.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

MrStein ::

Moe_Lester je izjavil:

Saj podobno velja za ICE. Je idealen, če:

- si pripravljen poslušati ropotanje in prenašanti cukanje menjalnikov.
- ti ni problem zakuriti (dobesedno) par 100€ na mesec.
- si pripravljen 1x ali 2x na leto voziti avto na servis in s tem izgubiti pol dneva.
- nimaš nič proti čakanju na smrdljivih bencinskih črpalkah.
...

ICE je za ljudi, ki jim dol visi za stroške in so pripravljeni pretrpeti marsikaj, samo, da se ni treba premakniti 1cm iz mentalne cone udobja.

Gregor P je izjavil:

... zato imamo tu hibride, ki eliminirajo vsaj pol tega.

V bistvu ne elimimirajo nič od naštetega. Razen če si mislil PHEV, pa še tam vprašanje.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

MrStein ::

Gambino je izjavil:

Dejstvo je, da bo vlada trošarine morala začeti pobirati pri polnjenju električnih vozil, nekje je potrebno začeti pobirati denar, če ga bo začelo pri nafti zmankovati! Potem pa EVji ne bodo več ugodni!

Kako, če pa se nafta baje subvencionira!?
(tako eni ves čas tule trdijo)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

kow ::

Bjorn ma res odlicne prispevke zadnje case s starimi BEV. Lepo pokaze kako se bo marsikateri neuk kupec zajebal s starimi elektricarji. Potrebujemo neko bolj resno certifikacijo starih baterij, kot neke "health" procente na zaslonu avtomobila.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

pegasus ::

Mene zelo moti scenarij, ko je v paketu ena sama celica fuč in potem bms obravnava cel paket kot fuč. Tu je še ogromno možnosti izboljšav, tako v diagnostiki, upravljanju in popravljivosti.

Utk ::

kow je izjavil:

Bjorn ma res odlicne prispevke zadnje case s starimi BEV. Lepo pokaze kako se bo marsikateri neuk kupec zajebal s starimi elektricarji. Potrebujemo neko bolj resno certifikacijo starih baterij, kot neke "health" procente na zaslonu avtomobila.

V resnici se stari električarji kar dobro držijo. Bi se skoraj reklo, da boljše od pričakovanj. Forumski vsevedneži vejo, da je treba baterijo menjat vsakih 8 let, v resnici pa tudi pri najslabših, in da so slabi se je vedelo že ko so bli novi, po 8 letih, ali 150-200kkm, izgubi "samo" 20 do 25%. Pri boljših je pa degradacija skoraj zanemarljiva.

kow ::

Poglej si zadnji posnetek s Kio Soul letnik 2015 (27kwh). Baterija je zanic (kao health 75%), ker je imela prva dva modula v packu prenizko voltazo... In to po samo 80k prevozenih. Verjetno dizajn napaka oz. preslab dizajn hlajenja (en del baterije se bolj greje, celice so na zelo razlicnih temperaturah). Kako enostavno je to zrihtati in koliko ti bi zaracunali? Dvomim, da je poceni.

Folk v komentarjih potrjuje, da ne gre za "limono". Razen baterije, pa avto zelo hvalijo.

Mozno sicer, da baterijo ni tako komplicirano odpreti in gre relativno hitro zamenjati 2 celice. Sploh v "vzhodnih" drzavah kjer je cena dela nizka... morda pa se bodo popravljali v Ukrajini, Bosni ipd.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Moe_Lester ::

Mogoče ve kdo če to omogoča Tesla?


Ne. Oz. ne serijsko. Obstajajo načini, da funkcijo vklopiš.

Tisti ko tako hvalite teslo, vozil sem se samo z rentano v Italiji 2 leti staro isto kot da se voziš v katrci . Vse ropota in je bistveno bolj glasna in neudobna kot EV6 ==> po mojem sploh ni primerjave...


Ne vem s kakšno Teslo si se vozil, obstaja kar nekaj modelov in različic :) Osebno nisem opazil velike razlike med EV6 in Model Y LR, oba sta relativno trda na regionalkah. V nobenem nisem imel občutka, da mi kaj manjka. Tudi na testih je glasnost v kabini zelo podobna, bolj odvisna od gum kot kaj drugega.

Zame je kar nekaj deal breakerjev.

- Cena. Primerljiva Kia EV6 s 4 kolesnim pogonom stane 15 jurjev več kot Tesla Y.
- Prostor. Kia je relativno utesnjena, prtljažnik je majhen.
- Uporabniški vmesnik in celoten pristop do EVjev je katastrofa. Če kupiš v Sloveniji ti ne dela app za nadzor avtomobila, vmesnik se zatika kot na kakšni 5 let stari aliexpress tablici, te komedije s predgretjem baterije, obisk servisa za update...
- Tesla Y je najbolj prodajan avto na svetu, kar pomeni, da je aftermarket izjemno pester. Dobiš vse možne dodatke, software, dele...

Kia je, kar se mene tiče, lepša, pa močnejša 4wd verzija je hitrejša. Drugih prednosti pa ne vidim. Sploh ne za 15 jurjev več. Oz. tudi za 5 jurjev več, če gledaš RWD verzijo.

kow je izjavil:

Poglej si zadnji posnetek s Kio Soul letnik 2015 (27kwh). Baterija je zanic (kao health 75%), ker je imela prva dva modula v packu prenizko voltazo... In to po samo 80k prevozenih. Verjetno dizajn napaka oz. preslab dizajn hlajenja. Kako enostavno je to zrihtati in koliko ti bi zaracunali? Dvomim, da je poceni.

Folk v komentarjih potrjuje, da ne gre za "limono". Razen baterije, pa avto zelo hvalijo.


Ravno včeraj sem gledal ta video. Baterija je bila na 50%, če se ne motim? Če bi lastnik opazil to eno leto prej bi jo verjetno menjali v garanciji.

Zgodovina sprememb…

««
1109 / 1188
»»