Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
codeMonkey ::
Dobri so, da bodo za marketing imeli 8 lastnih plovil s skupno kapaciteto slabih 60k vozil.
Pithlit ::
codeMonkey je izjavil:
Dobri so, da bodo za marketing imeli 8 lastnih plovil s skupno kapaciteto slabih 60k vozil.
Zakaj bi logistiko prepuščali drugim (očitno manj prilagojenim) če lahko sami?
Life is as complicated as we make it...
Utk ::
codeMonkey je izjavil:
Dobri so, da bodo za marketing imeli 8 lastnih plovil s skupno kapaciteto slabih 60k vozil.
On a global scale, Volkswagen spent 2.3 billion U.S dollars on advertising in 2021
Ne vem v kolk letih bojo plačali tiste ladje, ampak v resnici tudi če bi bila tisto čista zguba, ne bi bilo tako strašno drago. Pa neka korist od ladij vseeno je.
codeMonkey ::
codeMonkey je izjavil:
Dobri so, da bodo za marketing imeli 8 lastnih plovil s skupno kapaciteto slabih 60k vozil.
Zakaj bi logistiko prepuščali drugim (očitno manj prilagojenim) če lahko sami?
Se strinjam. Pa smo zdaj zvedeli, da je to samo marketing. Ker bo vsem kupcem jasno, da ima BYD lastna ("zelena") plovila.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
Utk ::
Logistiko se bi lahk šli tudi z usranimi ladjami, če se bi šlo samo za to.
Kot vsi drugi.
Kot vsi drugi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Pithlit ::
codeMonkey je izjavil:
codeMonkey je izjavil:
Dobri so, da bodo za marketing imeli 8 lastnih plovil s skupno kapaciteto slabih 60k vozil.
Zakaj bi logistiko prepuščali drugim (očitno manj prilagojenim) če lahko sami?
Se strinjam. Pa smo zdaj zvedeli, da je to samo marketing. Ker bo vsem kupcem jasno, da ima BYD lastna ("zelena") plovila.
Najboljš da grejo to z jadrnicami delat.
Life is as complicated as we make it...
Utk ::
Nikjer ne piše, da moramo bit ravno nemški hlapci za vedno:
https://siol.net/novice/spotkast/spotka...
"Za nas bo težava kratkotrajna. Naredimo iz tega problema priložnost. Tudi Kitajci potrebujejo dobavitelje. Mi smo z našim Metron Inštitutom recimo dobavitelj ameriškega proizvajalca električnih motociklov Zero. Z Američani in Kitajci je bolje delati kot z Nemci. Ti so do nas naduti, stiskajo nas, nočejo nam pustiti zaslužka. Ko bo evropska avtoindustrija klecnila, bo na njeno mesto prišla druga. Bodo prišli Kitajci in bo z njimi lažje delati. Vmesno obdobje bo morda težje, toda tudi večja podjetja se bodo lahko prekvalificirala in dobila nova naročila. Nato bo spet steklo. Za državo, kot je Slovenija, ki izdeluje sestavne dele, bi bilo lahko celo bolje. Sem optimist," je v pogovoru povedal Pečjak.
Slovenci pač ne moremo naredit svojega avta od a do ž, še Nemci ga ne morejo, ne pomeni pa to, da moramo delat za drobiž in ravno za nemce.
https://siol.net/novice/spotkast/spotka...
"Za nas bo težava kratkotrajna. Naredimo iz tega problema priložnost. Tudi Kitajci potrebujejo dobavitelje. Mi smo z našim Metron Inštitutom recimo dobavitelj ameriškega proizvajalca električnih motociklov Zero. Z Američani in Kitajci je bolje delati kot z Nemci. Ti so do nas naduti, stiskajo nas, nočejo nam pustiti zaslužka. Ko bo evropska avtoindustrija klecnila, bo na njeno mesto prišla druga. Bodo prišli Kitajci in bo z njimi lažje delati. Vmesno obdobje bo morda težje, toda tudi večja podjetja se bodo lahko prekvalificirala in dobila nova naročila. Nato bo spet steklo. Za državo, kot je Slovenija, ki izdeluje sestavne dele, bi bilo lahko celo bolje. Sem optimist," je v pogovoru povedal Pečjak.
Slovenci pač ne moremo naredit svojega avta od a do ž, še Nemci ga ne morejo, ne pomeni pa to, da moramo delat za drobiž in ravno za nemce.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
codeMonkey ::
Vsekakor ni nobenega pametnega razloga, da bi se orientirali le na Nemce. Tudi na podlagi mojih izkusenj, je z Americani pri softverju bistveno lazje. Vseeno pa ne more nek takle garazist kar tako ekstrapolirati svoje izkusnje na celotno industrijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
codeMonkey ::
Ja, ampak vem kako to gre, ker sem bil pri garazistih v tej industriji nekaj casa. Nemci imajo svoje fore, tu ni dvoma, ampak tudi zahtevajo dolocen standard, ker so stvari utecene. K Japoncem pa sploh ne prides zraven. Za mala podjetja je to potem itak problem in deluje naduto. Preostanejo ti startupi iz ZDA ali pa neka kitajska podjetja, dokler jih nekdo zalaga z denarjem. Zero who? Tukaj smo npr. brali kako Elaphe dela za Lordstown, pa je bankrotiral, za Lightyear, pa je bankrotiral, preostalo je kaj? Aptera? Tako super so ta podjetja, ki jih Pecjak omenja. Zato sem pa zadrzan, ko naj bi od takih kar zivela cela industrija naprej.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
kixs ::
Nikjer ne piše, da moramo bit ravno nemški hlapci za vedno:
https://siol.net/novice/spotkast/spotka...
"Za nas bo težava kratkotrajna. Naredimo iz tega problema priložnost. Tudi Kitajci potrebujejo dobavitelje. Mi smo z našim Metron Inštitutom recimo dobavitelj ameriškega proizvajalca električnih motociklov Zero. Z Američani in Kitajci je bolje delati kot z Nemci. Ti so do nas naduti, stiskajo nas, nočejo nam pustiti zaslužka. Ko bo evropska avtoindustrija klecnila, bo na njeno mesto prišla druga. Bodo prišli Kitajci in bo z njimi lažje delati. Vmesno obdobje bo morda težje, toda tudi večja podjetja se bodo lahko prekvalificirala in dobila nova naročila. Nato bo spet steklo. Za državo, kot je Slovenija, ki izdeluje sestavne dele, bi bilo lahko celo bolje. Sem optimist," je v pogovoru povedal Pečjak.
Slovenci pač ne moremo naredit svojega avta od a do ž, še Nemci ga ne morejo, ne pomeni pa to, da moramo delat za drobiž in ravno za nemce.
To je tako napisano, kot da te kitajc pa ne bo sel stiskat, ko te bo lahko... Ko si enkrat odvisen, si pecen... in ni pomembno kdo je.
Gregor P ::
Glede a cene, so vsa EV premium znamke
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
redtech ::
Goran's Blog ::
Dejte mi nekaj razložit.
Imam dva prijatelja katera sta cca pol leta nazaj presedlala na elektriko Tesla 3.
Zakaj vozita od kar imata elektriko tako počasi ?
Tam kjer je 90 gresta 50 prej tega nista počela.
Šparata, se jim ne da polnit... ?
Imam dva prijatelja katera sta cca pol leta nazaj presedlala na elektriko Tesla 3.
Zakaj vozita od kar imata elektriko tako počasi ?
Tam kjer je 90 gresta 50 prej tega nista počela.
Šparata, se jim ne da polnit... ?
Utk ::
Kako mi naj vemo? Nimamo vstopa v tvoje možgane, da bi poznali tvoje imaginarne "prijatlje". Vprašaj svojga psihiatra.
Passat B8 2.0TDI (150hp) - ne vžge
Kje je zdaj tist "kupiš dizla in narediš 400,000 km brez stroška"?
Passat B8 2.0TDI (150hp) - ne vžge
Kje je zdaj tist "kupiš dizla in narediš 400,000 km brez stroška"?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Goran's Blog ::
Eh to je 2.0 TDI, 1.9TDI so bili veliko bolj zanesljivi. Je pa spet odvisno pri vsakem od oznake motorja saj so bile razlike.
Drugače pa statistika bo čez leta komi pokazala kaj bo bolj pokvarljivo.
Pri vsaki stvari lahko gre nekaj narobe.
Glede prijateljev pa ne vem, ne razumem električarje zato sprašujem vas ?
Drugače pa statistika bo čez leta komi pokazala kaj bo bolj pokvarljivo.
Pri vsaki stvari lahko gre nekaj narobe.
Glede prijateljev pa ne vem, ne razumem električarje zato sprašujem vas ?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Goran's Blog ()
DamijanD ::
pegasus ::
Po pričakovanjih:
https://cleantechnica.com/2023/12/09/ev...
Začetek S krivulje, zdaj sledi dobro desetletje strme rasti, preden se bo rast začela umirjati.
https://cleantechnica.com/2023/12/09/ev...
Začetek S krivulje, zdaj sledi dobro desetletje strme rasti, preden se bo rast začela umirjati.
redtech ::
Če bodo le dovolj ugodni.
The number of cars in the world is estimated to be around 1.47 billion vehicles.
24. okt. 2023 -- General Motors is abandoning its plan to build 400,000 electric vehicles from 2022 through mid-2024 to maximize profitability
The number of cars in the world is estimated to be around 1.47 billion vehicles.
24. okt. 2023 -- General Motors is abandoning its plan to build 400,000 electric vehicles from 2022 through mid-2024 to maximize profitability
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: redtech ()
LeQuack ::
Cilj je da ima vsak človek vsaj dva avta. Enega za relacije, enega za v mesto. Če ti gre boljše pa še enega za vikend.
Quack !
hojnikb ::
Toyotini načrti:
https://www.rtvslo.si/zabava-in-slog/av...
Koliko od tega pa je PR bomo pa videli.
It's like they're trying to fail...
#brezpodpisa
Pithlit ::
Cilj je da ima vsak človek vsaj dva avta. Enega za relacije, enega za v mesto. Če ti gre boljše pa še enega za vikend.
Ja seveda. Če bi napisal "za vsako gospodinjstvo" bi ti človek še verjel.
Life is as complicated as we make it...
kow ::
Trenutna optimalna strategija za avtomobilske proizvajalce definitivno ni kratkorocna maksimizacija dobicka.
cvalsr ::
Zakaj in čemu BYD - lastne ladje:
- s plinskim pogonom se bodo (delno upravičeno) hvalili, da so 'zeleni'
- lahko bodo poceni vozili svoje električne avtomobile, za kakršne bodo zaradi gorljivosti (točneje - neugasljivosti) akumulatorjev ostali proizvajalci ladjarjem plačevali svinjsko visoke zavarovalnine!
Kitajci so pametni, razmišljajo vsaj srednjeročno in država močno pomaga tistim najpametnejšim. Zato hitro napredujejo.
Zna kdo poiskati info o konstrukciji teh ladij? Gem stavit, da bodo imele veliko manjših prekatov, ki jih bo možno v slučaju požara brez škode in nevarnosti hitro poplaviti.
- s plinskim pogonom se bodo (delno upravičeno) hvalili, da so 'zeleni'
- lahko bodo poceni vozili svoje električne avtomobile, za kakršne bodo zaradi gorljivosti (točneje - neugasljivosti) akumulatorjev ostali proizvajalci ladjarjem plačevali svinjsko visoke zavarovalnine!
Kitajci so pametni, razmišljajo vsaj srednjeročno in država močno pomaga tistim najpametnejšim. Zato hitro napredujejo.
Zna kdo poiskati info o konstrukciji teh ladij? Gem stavit, da bodo imele veliko manjših prekatov, ki jih bo možno v slučaju požara brez škode in nevarnosti hitro poplaviti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: cvalsr ()
DamijanD ::
A nima BYD LFP baterij? A ni tako, da jih celo Tesla ni pri njih nabavlja?
LFP naj ne bi gorele, tako da druga alineja ne drži vode.
LFP naj ne bi gorele, tako da druga alineja ne drži vode.
SambaShare ::
Zakaj in čemu BYD - lastne ladje:
- s plinskim pogonom se bodo (delno upravičeno) hvalili, da so 'zeleni'
- lahko bodo poceni vozili svoje električne avtomobile, za kakršne bodo zaradi gorljivosti (točneje - neugasljivosti) akumulatorjev ostali proizvajalci ladjarjem plačevali svinjsko visoke zavarovalnine!
Kitajci so pametni, razmišljajo vsaj srednjeročno in država močno pomaga tistim najpametnejšim. Zato hitro napredujejo.
Zna kdo poiskati info o konstrukciji teh ladij? Gem stavit, da bodo imele veliko manjših prekatov, ki jih bo možno v slučaju požara brez škode in nevarnosti hitro poplaviti.
Še bolj zanimivo bi bilo videti kakšne tovornine so plačevali prej. So morale biti absurdno visoke, da raje kupiš svoje ladje.
BigWhale ::
Goran's Blog je izjavil:
Glede prijateljev pa ne vem, ne razumem električarje zato sprašujem vas ?
Zakaj pa prijateljev ne vprasas? Saj onadva tako vozita. A se ju bojis al ti je nerodn? In zakaj mislis, da kr vsi z elektricnimi avtomobili tko vozijo? A res nimas pametnejsega dela v zivljenju kot da po forumih sprasujes neumnosti in trollas?
hojnikb ::
LFP seveda gorijo. Vsak material gori. So le stabilnejse.
LFP bistveno tezje pripravis do te situacije, da bodo gorele. Določen tip LFPjov (blade) je celo stabilen, če ga prebodes...
#brezpodpisa
DamijanD ::
Saj v bistvu je kow pravilno povedal. Jaz bi moral napisat, da se LFP zelo težko same (oz. zaradi poškodbe) vnamejo. Verjetno pa potem, ko se doseže kritična temperatura/energija gorijo.
MrStein ::
Goran's Blog je izjavil:
Dejte mi nekaj razložit.
Imam dva prijatelja katera sta cca pol leta nazaj presedlala na elektriko Tesla 3.
Zakaj vozita od kar imata elektriko tako počasi ?
Tam kjer je 90 gresta 50 prej tega nista počela.
Šparata, se jim ne da polnit... ?
Da dobijo manjšo porabo.
Zato, da imajo večji doseg, da prišparajo na ceni elektrike, da se hvalijo, kako malo porabi.
Saj jaz to isto počnem (z ne-EV-jem).
Je pa res, da ne pretiravam. Ne vozim 50 v coni 90.
Kako mi naj vemo? Nimamo vstopa v tvoje možgane, da bi poznali tvoje imaginarne "prijatlje". Vprašaj svojga psihiatra.
Passat B8 2.0TDI (150hp) - ne vžge
Kje je zdaj tist "kupiš dizla in narediš 400,000 km brez stroška"?
Spot the EV fanatic.
A oni tvoj magični hibrid ima ime?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
DamijanD ::
s tem, da ICE se mora peljat vsaj enih 50-70, da ima najnižjo porabo, medtem ko EV ima verjetno sweetspot bistveno nižje.
Mato989 ::
s tem, da ICE se mora peljat vsaj enih 50-70, da ima najnižjo porabo, medtem ko EV ima verjetno sweetspot bistveno nižje.
Jaz sem opazil da ima moja KIA sweet spot tam če nabijem do 77km/h da preklopi v 7 potem pa spustim na 71km/h da ostane v 7mi prestavi in potem če se tako pelješ po ravnem pade poraba na 3,9l/100 manj mi po ravnem še ni uspelo...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
deco16 ::
Ta je mal bosa, pri EV je tudi sweetspot 80-90, tko da resno dvomim da se vozijo 50 pri 90 ker s tem čist nič ne prišparata. Na magiistralah se doseg oreng poveča, seveda če voziš po omejitvah.
hojnikb ::
Ta je mal bosa, pri EV je tudi sweetspot 80-90, tko da resno dvomim da se vozijo 50 pri 90 ker s tem čist nič ne prišparata. Na magiistralah se doseg oreng poveča, seveda če voziš po omejitvah.
to sploh ni res. Sweetspot EVja je čimnizja hitrost. Manj kot ogrevaš notranjost oz. maš eksterne porabinke, manjša je ta sweetspot hitrost. To ni ICE, k ma dobr izkoristek v območju največga navora. To je elektrosklop, k ma dokaj konstanten izkoristek. Tle se pa boriš z kotalnim in zračnim uporom. Torej nizja k je hitrost, nizje je to.
#brezpodpisa
Sparkxl ::
Ta je mal bosa, pri EV je tudi sweetspot 80-90, tko da resno dvomim da se vozijo 50 pri 90 ker s tem čist nič ne prišparata. Na magiistralah se doseg oreng poveča, seveda če voziš po omejitvah.
to sploh ni res. Sweetspot EVja je čimnizja hitrost. Manj kot ogrevaš notranjost oz. maš eksterne porabinke, manjša je ta sweetspot hitrost. To ni ICE, k ma dobr izkoristek v območju največga navora. To je elektrosklop, k ma dokaj konstanten izkoristek. Tle se pa boriš z kotalnim in zračnim uporom. Torej nizja k je hitrost, nizje je to.
S katerim EVjem si pridobil te izkušnje?
Mato989 ::
pri EV je tudi sweetspot 80-90
Lahko kakšen vir za tale sweet spot... torej da ima najnižjo porabo EV pri 80-90km/h ne na 50 ali 20 km/h
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
deco16 ::
Mislim sweetspot je manjši se strinjam, sam v mestu je veliko stop&go in je enaka poraba kot naprimer pri 80-90.
Ziher je 60 bolje ampak 20 pa ni torej počasnejš do 0 ne drži ravno.
https://cleantechnica.com/2018/07/15/te...
Tukaj je ena stara primerjava za tesle ampak zadeve so šle naprej z izkoristkom, tudi motorji so narejeni da je višji boljši izkoristek. Teli Model S in X so iz leta 2013...
Pač lepo se vidi da pozimi se sweetspot pomakne v višjo hitrost ker počasnejš ko greš več časa boš porabu za ogravanje.
Vsak EV ma drugače in seveda odvisno od oblike. To da počasnej greš več narediš ne drži ravno, hypermiling se dela ponavadi pri 60km/h.
Ziher je 60 bolje ampak 20 pa ni torej počasnejš do 0 ne drži ravno.
https://cleantechnica.com/2018/07/15/te...
Tukaj je ena stara primerjava za tesle ampak zadeve so šle naprej z izkoristkom, tudi motorji so narejeni da je višji boljši izkoristek. Teli Model S in X so iz leta 2013...
Pač lepo se vidi da pozimi se sweetspot pomakne v višjo hitrost ker počasnejš ko greš več časa boš porabu za ogravanje.
Vsak EV ma drugače in seveda odvisno od oblike. To da počasnej greš več narediš ne drži ravno, hypermiling se dela ponavadi pri 60km/h.
mikhaair ::
s tem, da ICE se mora peljat vsaj enih 50-70, da ima najnižjo porabo, medtem ko EV ima verjetno sweetspot bistveno nižje.
Jaz sem opazil da ima moja KIA sweet spot tam če nabijem do 77km/h da preklopi v 7 potem pa spustim na 71km/h da ostane v 7mi prestavi in potem če se tako pelješ po ravnem pade poraba na 3,9l/100 manj mi po ravnem še ni uspelo...
To je bolj recept za zjebat kaj in postane vse skupaj dražje, kot pa če popije deciliter več na normalnejših vrtljajih.
J.McLane ::
A zdaj naj bi se pa obremenjeval s tem kdaj avtomatika šalta v 7. prestavo in bi se tem hitrostim izogibal
Pol pa raje kupim EV, kjer tega ni, oh wait..
Pol pa raje kupim EV, kjer tega ni, oh wait..
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
Utk ::
s tem, da ICE se mora peljat vsaj enih 50-70, da ima najnižjo porabo, medtem ko EV ima verjetno sweetspot bistveno nižje.
Jaz sem opazil da ima moja KIA sweet spot tam če nabijem do 77km/h da preklopi v 7 potem pa spustim na 71km/h da ostane v 7mi prestavi in potem če se tako pelješ po ravnem pade poraba na 3,9l/100 manj mi po ravnem še ni uspelo...
LOL, in praviš da je EV komplikacija...
Mato989 ::
s tem, da ICE se mora peljat vsaj enih 50-70, da ima najnižjo porabo, medtem ko EV ima verjetno sweetspot bistveno nižje.
Jaz sem opazil da ima moja KIA sweet spot tam če nabijem do 77km/h da preklopi v 7 potem pa spustim na 71km/h da ostane v 7mi prestavi in potem če se tako pelješ po ravnem pade poraba na 3,9l/100 manj mi po ravnem še ni uspelo...
To je bolj recept za zjebat kaj in postane vse skupaj dražje, kot pa če popije deciliter več na normalnejših vrtljajih.
Kaj bi pa naj zjebal saj avtomatika dela tak, nisem jaz to spisal...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Utk ::
Njihov problem je da preživi do konca garancije. To tudi bo. Od tam naprej bo pa tvoj problem.
redtech ::
Ford's "Test For EV Adoption" Fails: Carmaker Slashes Production Plans For Electric F-150 In Half
Having signaled in October during its Q3 earnings call plans to "adjust" production of its all-electric vehicles and delay about $12 billion in investments due to softening demand for higher-priced premium electric vehicles
It appears Stephen Moore's grim prediction in early November is coming true.
...
The senior economist at FreedomWorks and former senior economic adviser to President Trump told Fox News in an interview.
"I'm here to tell you, if these trends continue, we're going to see the EV market become the next big flop because car buyers don't want them."
"The obvious lesson for the industry: you can't bribe Americans to buy cars they don't want. Given the all-in approach mentality for EVs at Ford and GM, it's clear that Detroit never got this message," he wrote.
US bo na koncu še najbolj "trda". Freakov primankuje, sedaj so ostali tisti racionalni z omejenimi viri.
Having signaled in October during its Q3 earnings call plans to "adjust" production of its all-electric vehicles and delay about $12 billion in investments due to softening demand for higher-priced premium electric vehicles
It appears Stephen Moore's grim prediction in early November is coming true.
...
The senior economist at FreedomWorks and former senior economic adviser to President Trump told Fox News in an interview.
"I'm here to tell you, if these trends continue, we're going to see the EV market become the next big flop because car buyers don't want them."
"The obvious lesson for the industry: you can't bribe Americans to buy cars they don't want. Given the all-in approach mentality for EVs at Ford and GM, it's clear that Detroit never got this message," he wrote.
US bo na koncu še najbolj "trda". Freakov primankuje, sedaj so ostali tisti racionalni z omejenimi viri.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: redtech ()
hojnikb ::
Ne, folk je ugotovil, da v dragih polizdelkov tipa F150 electric v resnic ne rabi. Konkurenca se pa prodaja skor tko kot da bi bla zastonj.
Ti legacy proizvajalci si kot nalasc kompljejo svoj grob.
Bo treba ze odstevat leta, kdaj bojo kitajci (ali kaksn drug velikan) kupo Forda kot budget znamko za zahod?
Ti legacy proizvajalci si kot nalasc kompljejo svoj grob.
Bo treba ze odstevat leta, kdaj bojo kitajci (ali kaksn drug velikan) kupo Forda kot budget znamko za zahod?
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Sparkxl ::
Edino kar je folk ugotovil je, da generalno ne rabi EVjev, ker zgodba je pri vseh enaka. Prvo dajo ven neke blazne pričakovane številke, potem pride realnost in šoker, ko je prodaja pol manjša. Tesla ima svoj krog kupcev, ostale pa lahko posiljuješ do neke meje, potem pa je konec. Ford je pač tazadnji ki je to ugotovil.