» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1089 / 1217
»»

redtech ::

KMAG je pripeljal GEELY. Počasi CN znamke vstopajo na EU trg. Pri nas se je MG dobro prijel.

V IT je DR (rebrand BAIC, Chery, JAC)...

Kako so spravili na CN, ne gledajo več izpustov avtomobila samega, ampak v izdelavi.

ROME, Oct 2 (Reuters) - Italy is considering new incentives for car purchases that would factor in carbon emissions in the manufacturing and distribution process, two sources close to the matter told Reuters on Monday, a way of protecting its industry against Chinese imports.

The scheme, inspired by one adopted in France last month, would potentially discourage purchases of Chinese-built electric cars (EVs), imports of which are increasing in Europe helped by lower prices than those produced by local automakers.

Škoda, da se tega ne spomnejo še za banane.

BigWhale ::

Utk je izjavil:

Oziroma niso problemo, so bolj annoyances, ki te vcasih silijo v to, da bi si zabil pletilko v uho.

Kakšne? Razen tega da ga ne moreš zaporedoma hitro polnit, ampak dvomim, da misliš na to. Mene drugega nič ne moti, no, ne me niti to, ker to mi je bilo jasno že dolgo preden sem ga imel.


Nikoli ga se nisem zaporedmo hitro polnil, tko da to je se najmanjsi problem. :)

- Moti me to, da ne zna prepoznati telefonske stevilke, ce imas v imeniku vneseno s +386 prefixom.
- Ko iz reverse prestavis v drive vcasih ugasne kamero, vcasih pa ne. Raje bi videl, da je ne ugasne takoj.
- Ima izredno zanic USB konektor in Android Auto neprestano prekinja (to je stvar, ki me verjetno najbolj moti :D ).
- Vsake tolk casa ne registrira, da si klic prekinil in potem imas tisti dialog za prekinitev klica vedno prizgan. Ce te nekdo poklice in takoj po prvem zvonenju prekine, ti prav tako ostane prizgan dialog za sprejem klica.
- Vgrajena navigacija je sicer zalost ima pa kr lepo narejeno turn by turn navigacijo. Aja, popravki zemljevidov niso zastonj in dogajajo se tako pocasi, da jih nima smisla kupovati.
- ProPilot vcasih v stop-and-go prometu ne zazna tovornjakov, ko se mu priblizujes z 10km/h in potem hoce pospesit.
- Pri remote klimi ne morem nastaviti temperature na katero naj segreje kabino.
- Klima ne uposteva soncnega obsevanja avta (to je verjetno problem vecine avtomobilov)
- Day/Night mode zaslona je velikokrat hit and miss, ob soncnem vzhodu ali pa zahodu, ko je sonce nizko na obzorju. Avto misli, da je ze tema in preklopi zaslon v nocni nacin, tebi pa sonce nabija v oci in nic ne vidis
- Pri remote vklapljanju polnjenja ne mores nastaviti na koliko procentov naj se avto napolni
- Senzor za dez ima a mind of its own in ga je treba sproti popravljati
- CHAdeMO :> na letaliscu so koncno postavili dve hitri polnilnici ampak imajo samo CCS prikljucek.
- Gumbi za odklepanje in upravljanje z okni niso osvetljeni
- Glovebox je tko majhen/cudne oblike, da gre tista mapa, ki jo dobis zraven s prirocnikom in mapa z zavarovanjem, komaj not
- Statistika porabe energije in stanje baterij bi bila lahko malo bolj podrobna

Ampak, kot sem ze rekel, to so annoyances in niso neke resne in hude pomanjkljivosti, za vse ostale avtomobile, ki sem jih vozil lahko nastejem se vsaj toliko dolg seznam, za vecino verjetno daljsi. :D

Utk ::

Ah to so vse first world problems. To s številkami se dogaja tudi na drugih avtih. Sigurno ne vseh, ampak se pa tudi. Klimo na daljavo itak malokdo ima, tako da tudi si lahko srečen da sploh je. Jaz imam sicer postavljeni na npr. 28 pozimi in 16 poleti, ker ko vžgem, naj dela na polno tistih 15 min.
Day/night občutljivost si nastavljaš v meniju, kdaj preklopi luči, mislim da vpliva tudi na ekran.
Sw je pač zastarel, je pač v osnovi iz leta 2012. Sej sem reku, da nissan se ni izkazal kot nek support leafu, ne vem, kot da je bankrotiral skoraj zarad njega ali ne vem zakaj ga tolk sovraži:) z manjšimi updejti bi bil čisto konkurenčen še danes. Ccs, vsaj nek ventilator na bateriji, sw upgrade in bi bil super.


vsako leto v ozračje spusti več kot 1,3 milijona ton ogljika - skratka, za vsako tono litija 15 ton ogljika.

Nisem jaz nek kemik, tako da me resno zanima kako se ogljik spušča v ozračje. Če se gre za co2, je 15 tona co2 za tono litija zelo "poceni". Iz tone litija se naredi kar nekaj baterij, 10 ton co2 pa prišpara v enem letu ena srednje velika sončna elektrarna na hiši.

Okoljevarstveniki se medtem ne morejo poenotiti, ali bi morali to novo mrzlico za "belim zlatom" podpirati ali ji ostro nasprotovati.

Nisem vedel, da obstaja nek zakon, ki pravi, da se bi morali. To je najbrž navada iz Rusije, tam se morajo vsi poenotit, potem pa itak Putin pove kako bo.

Ameriška konjenica je pregnala ljudi na to območje, točno tu, kjer zdaj kopljejo rudnik. In jih poklala," je za BBC povedala članica skupine Ka'ila Farrell-Smith. "Tragedija je, to bi moral biti zgodovinski spomenik. Na žalost, korporacije tega niso želele slišati." Omenjeno območje je sicer v državni lasti, a staroselci trdijo, da so jim zemljo ukradli in bi morali zato v resnici oni odločati, kako se jo uporablja.

Nič takega kar par dolarjev ne bi rešilo. In če smo realni, če bi za mesto vsakega pokola odločali potomci poklanih kaj se bo tam delalo, potem bi nam prekleto malo zemlje ostalo za upravljat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

MrStein ::

BigWhale je izjavil:


- Senzor za dez ima a mind of its own in ga je treba sproti popravljati

A to sploh v katerem prav deluje? :)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Utk ::

Mislim, jaz ga imam na nissanu in toyoti in na obeh mi deluje okejiš. Da ga ni treba nikoli popravljat bi bila pa laž. Definitivno je pa boljše kot da imaš fiksne intervale, in zelo redko se zgodi da čist podivja kot se zna zgodit na nekaterih avtih. No, pa pri toyoti se to ful redko še zgodi, na nissanu se pa ne spomnem da bi kdaj.

Pithlit ::

Gregor P je izjavil:

Najbrž se bom ponavljal, ampak predrago:D

In v razmerju do tega, je pa Dacia Spring sploh predraga8-)

Ja, vemo. Dokler ne bo 13k bo predrago. Iz čistega principa, ker nekako mislite da tko mora bit.
Life is as complicated as we make it...

Utk ::

Tudi ko bo 13 bo predrag, ker ne bo polno avtonomen. Kar sicer ne bo niti mercedes za 150 jurjev. Poznamo take ja...

Gregor P ::

Če se je to nanašalo name, potem iz sosednje teme veste, da popolne avtonomnosti še nekaj časa ne bomo dosegli.8-)

Kar se pa cene tiče, ne more okrnjena Dacia Spring stati toliko kot ta eC3, ki je tudi predrag za kar ponuja.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Če se je to nanašalo name, potem iz sosednje teme veste, da popolne avtonomnosti še nekaj časa ne bomo dosegli.

Sej 1000 km dosega v avtu za 18 jurjev tudi ne, pa te to ne ustavi, da ne bi težil s tem. Me pa veseli, da si se prepoznal.

Kar se pa cene tiče, ne more okrnjena Dacia Spring stati toliko kot ta eC3, ki je tudi predrag za kar ponuja.

Če okrnjena dacia stane toliko, pa jo vseeno prodajajo, potem pač očitno ni predraga niti dacia niti eC3.

Gregor P ::

To so sedaj le deljena mnenja in vsak ima pravico do svojega. Le ne pozabi, da nisem jaz ta, ki je svetu obljubljal popolno avtonomno vožnjo že včeraj ;)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Ja, mnenja so različna, ampak zakaj je treba ponavljat isto ko je pa jasno, da nima nobenga vpliva?
Zame je pa golf za 25 jurjev predrag, kaj šele za kaj več, ker res ne vem kater butec bi plačeval toliko denarja za tako zastarel avto.

Sem se pa zadnjič ko sem stal na enem parkingu spomnil na nekatere butlje tu. Najprej mimo mene spolzi id3, like a boss. Potem minuto za njim začne pa tam manevrirat nov bmw 5. Najprej cela predstava z zvočnimi efekti ko je ta traktor vžigal. Potem rikverc kot traktor, obrati gor, obrati dol. Potem pa naprej mimo mene, sicer prav počasi, ampak tak-tak-tak-tak. Đizus krajst, eleganca faking zetorja. Kdo zaboga lahko misli, da je dizel/bencin prihodnost proti elektriki? Pa kaj vam ni jasno?

Gregor P ::

Elektrika seveda je prihodnost - celo dvomim, da kdo tu trdi drugače - le da morda v drugačni obliki (torej ne s to 100-letno zastarelo tehnologijo, s tako težkimi baterijami).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

MrStein ::

Pithlit je izjavil:


Ja, vemo. Dokler ne bo 13k bo predrago. Iz čistega principa, ker nekako mislite da tko mora bit.

Ne, predrago bo, dokler za manj denarja dobiš boljši avto.

Ja ja, vem. Vsi, ki se strinjajo s tabo, so neumni.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

deco16 ::

Li-Ion in LFP niso 100 letna "zastarela" tehnologija, lahko pa še vodik vržeš noter v stavek pa bodo vsi toyotaši veseli. Za kar ponuja je ok, se pa nebi branil boljše baterije. Kaj drugega kot baterija pa je no go. Vodik je pridelava zelo neekonomična.

Dokler so na cesti kante z 2.5 tone in pravi SUV se baterijskim avtom in njeni teži čist nič slabo ne godi.

Torej kaj je narobe, da lahk doma filaš? Da si lahk doma pridelaš gorivo? Da ni treba tolk bremzat?

V kakšni obliki torej je elektrika prihodnost?

sejalecx ::

Je kdo naročil Cupro Born iz akcije za 35k? Ste že dobili avto, kakšni so vtisi?

Gregor P ::

Ja jo naročim morda, ko bo 25k.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

J.McLane ::

Zanimivo, torej je zate samo 14% predraga (28.500 € po subvenciji).
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

Ja, ampak počak, da skapira, da za ta denar ni rikverc kamere, keylessa in podobnih stvari, potem bo pa spet jok.

pegasus ::

V časih, ko je liter vode v oštariji 8eur, 35k za avto ni veliko.

Gregor P ::

A tudi tega ni, potem bi morda dal 18k. Sicer pa da, cena s subvencijo se približa tisti pravi ceni, ki bi morala biti že od vsega začetka.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

hojnikb ::

Sj maš MG4 za 25k...
#brezpodpisa

deco16 ::

Ampak so pa 18" alu platišča in znamka, to ziher pali ;)

Fiv3er ::

Kriminal pa je da nima tempomata, kaj šele aktivnega. So se slovenski distributerji še posebej potrudili, da se lahko pohvalijo s tako redukcijo

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Fiv3er ()

MrStein ::

sejalecx je izjavil:

Je kdo naročil Cupro Born iz akcije za 35k? Ste že dobili avto, kakšni so vtisi?

Avto ranga Škoda Fabia, za trojno ceno?
Takoj kupim!


OK, ni ravno trojna cena. Je pa krepko dvojna... Čakaj, preveril in je res trojna.

Za tistih 20-30 tisoč EUR razlike se lahko Fabia "zastonj" vozi celo življenjsko dobo.

To je kot Ferrari. Če imaš "preveč" denarja in bi se rad važil (ali dirkal, kar pa je že vprašljivo), ja. Za 99% prebivalstva, ne.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

BigWhale ::

Prva Skoda Fabia z avtomatskim menjalnikom je 19.980 po ceniku. Ce vzames tako, ki ima podobno opremo kot Cupra, pa si ze na 22 jurjev. Cupra, je 35 jurjev, po odbiti subvenciji je pa 30 jurjev.

Je drazja? Seveda. Ni pa dvojna, kaj sele trojna cena. Ce odbijes subvencijo je drazja 35%.

Ja, ce pa vzames osnovno verzijo Fabie v kateri ne dobis niti elektricnega pomika stekel na vseh oknih, potem je pa res prakticno dvojna cena. :>

Mato989 ::

BigWhale je izjavil:

Prva Skoda Fabia z avtomatskim menjalnikom je 19.980 po ceniku. Ce vzames tako, ki ima podobno opremo kot Cupra, pa si ze na 22 jurjev. Cupra, je 35 jurjev, po odbiti subvenciji je pa 30 jurjev.

Je drazja? Seveda. Ni pa dvojna, kaj sele trojna cena. Ce odbijes subvencijo je drazja 35%.

Ja, ce pa vzames osnovno verzijo Fabie v kateri ne dobis niti elektricnega pomika stekel na vseh oknih, potem je pa res prakticno dvojna cena. :>



Glavno vprašanje je ali rabiš tako opremo kot jo na Cipra

Če ti je dovolj avtomatski je brezveze primerjati prisiljen nakup več opreme kot je kupčeva želja

Meni je v avtu razen avtomatske klime pomembna samo vzvratna kamera tempomat in avtomatik

Vse ostalo bi dal stran od neke fency opreme
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

MrStein ::

Off topic, ampak na avtomatski menjalnik se ponavadi gleda zviška. :)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Gregor P ::

Bojda se je trend spremenil tudi v Sloveniji in bodo proizvajalci počasi začeli zaračunavati za ročni menjalnik, medtem ko bodo avtomatski serijski.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

mehatronik12 ::

Dejstvo je da so električni avti + električno polnjenje drastično dražji od ICE. ==> Od EV fanov se napoveduje že mnogo let ,da se bo cena izenačila naslednje leto:
"Long story short, here's what they found: Assuming oil prices rise slowly back to $70 a barrel between now and 2040 (more on that later), battery electric vehicles (BEVs) will become cheaper than ICE vehicles, in terms of total cost of ownership, around 2022. That, BNEF says, is when they'll start climbing the S curve."
Članek iz leta 2016...



Sedaj pa nevem ali res 85% ljudi ki kupi novi avto res ne ve kaj je za njih ceneje!!??
Kot sem že npaisal če pa gledamo nove + rabljene pa je očitno še več neumnih ljudi!!??

Da vseeno gredo v prodajo vsaj v rangu 10%-15 vseh avtov skrbi država z subvencijami ==> če ima to smisel ali ne je spet nova diskusija
(prosim ne pozabit, da bi bil bencin več kot 50% cenejši kot je sedaj brez trošarin in ostalega sranja....)

En lep članek realnega stanja brez favoriziranja.
https://www.adac.de/news/neuzulassungen...

Ne pozabit kupna moč v Nemčiji je bistveno višja kot v Sloveniji in tudi večina avtov je cenejših!
In je kljub temu po zadnjih podatkih delež registriranih E-avtov 2.1%, kljub temu, da so do letos imeli bistveno višje subvencije na e-avte in bistveno višjo kupno moč....

mehatronik12 ::

Sedaj pa še en absurd:
Kot sem že napisal bom dobil nov avto v podjejtu in izbral sem si KIA EV 6 GT pro line.

Na voljo sem imel:
Golf karavan, ročni mnejalnik in nekaj opreme (280€ mesečnih stroškov), cena novega za firmo z davki/popusti 23 948€
Octavia karavan, avt. menjalnik ful oprema(HUD, v glavnem vse) ( 379€ mesečnih stroškov), cena novega za firmo z davki/popusti 29 256€
BY Atto (170€ mesečnih stroškov), cena novega za firmo z davki/popusti 40 588€
Kia EV 6 Line pro (186€ mesečnih stroškov), cena novega za firmo z davki/popusti 51809€

Vse stroške krije firma (benzin, elektrika, vinjete,servisi, itd...)

Ker mi seveda 2400€ letno veliko pomeni sem seveda izbral Kia EV6, drugače bi najverjetneje Octavijo.
Mimogrede Bydo Atto je na nivoju Dacia iz leta 2015 , za ceno 40€k :D

Najboljše bi mi pa seveda blo, da bi mi 30€k , ki ga sedaj dajo da promovirajo korejski EV preprosto dali v naslednjih treh letih in bi se jaz vozil z Octavio.
Imeli bi presrečnega delavca, ki bi teh 30€k potrošil v njihovi državi in bi jih prej ko slej dobili nazaj....

Če, kakšen EV obsedenec ne verjame zgoraj navedenim trditvam mu z veseljem pokažem izpisek in čez dober mesec mojo novo Kijo ;)

BigWhale ::

Mato989 je izjavil:

Glavno vprašanje je ali rabiš tako opremo kot jo na Cipra

Če ti je dovolj avtomatski je brezveze primerjati prisiljen nakup več opreme kot je kupčeva želja
Meni je v avtu razen avtomatske klime pomembna samo vzvratna kamera tempomat in avtomatik
Vse ostalo bi dal stran od neke fency opreme


Jaz pa rabim "vse". Jaz zelim imet avto, ki bo zame delal cim vec in s katerim se ne bom rabil ukvarjat. Gretje sedezev? Bring it on. Hlajenje? Sure! Head up display? Takoj vzamem.

Rocni pomik stekel je neokusna sala leta 2023.

Utk ::

Haha, ti pa si karikatura. EV je zanič, firma ti plača karkoli, ti pa vzameš električnega zarad tistih piškavih 200 evrov na mesec.

Mato989 ::

BigWhale je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Glavno vprašanje je ali rabiš tako opremo kot jo na Cipra

Če ti je dovolj avtomatski je brezveze primerjati prisiljen nakup več opreme kot je kupčeva želja
Meni je v avtu razen avtomatske klime pomembna samo vzvratna kamera tempomat in avtomatik
Vse ostalo bi dal stran od neke fency opreme


Jaz pa rabim "vse". Jaz zelim imet avto, ki bo zame delal cim vec in s katerim se ne bom rabil ukvarjat. Gretje sedezev? Bring it on. Hlajenje? Sure! Head up display? Takoj vzamem.

Rocni pomik stekel je neokusna sala leta 2023.


Kaj pa bi ti drugače "delal" če ne bi imel gretja sedežev? Bi si rit masiral?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Likalnik ::

mehatronik12 je izjavil:

Sedaj pa še en absurd:
Kot sem že napisal bom dobil nov avto v podjejtu in izbral sem si KIA EV 6 GT pro line.

Na voljo sem imel:
Golf karavan, ročni mnejalnik in nekaj opreme (280€ mesečnih stroškov), cena novega za firmo z davki/popusti 23 948€
Octavia karavan, avt. menjalnik ful oprema(HUD, v glavnem vse) ( 379€ mesečnih stroškov), cena novega za firmo z davki/popusti 29 256€
BY Atto (170€ mesečnih stroškov), cena novega za firmo z davki/popusti 40 588€
Kia EV 6 Line pro (186€ mesečnih stroškov), cena novega za firmo z davki/popusti 51809€

Vse stroške krije firma (benzin, elektrika, vinjete,servisi, itd...)

Ker mi seveda 2400€ letno veliko pomeni sem seveda izbral Kia EV6, drugače bi najverjetneje Octavijo.
Mimogrede Bydo Atto je na nivoju Dacia iz leta 2015 , za ceno 40€k :D

Najboljše bi mi pa seveda blo, da bi mi 30€k , ki ga sedaj dajo da promovirajo korejski EV preprosto dali v naslednjih treh letih in bi se jaz vozil z Octavio.
Imeli bi presrečnega delavca, ki bi teh 30€k potrošil v njihovi državi in bi jih prej ko slej dobili nazaj....

Če, kakšen EV obsedenec ne verjame zgoraj navedenim trditvam mu z veseljem pokažem izpisek in čez dober mesec mojo novo Kijo ;)


to moraš biti tudi indijanc...da si se pripravljen prodati za jebenih 2k€ na leto....pa greš in vzameš EV, čeprav ga vidit ne moreš.

to je to...Janez bi vse naredu za denar...pa tudi, če je treba drek žret za drobiž

deco16 ::

mehatronik se čist strinjam s tabo, v USA (razen CA) se skoraj ziher ne splača EV(seveda odvisno od primera, pač enako tudi za DE) a tam imajo davke na galon bencina enake že od leta 1995. Bencin je tam poceni, sej je tudi štrom ampak razlika je še vedno v prid le tega. Vsa mašinerija je na bencin, baromati, mešalci, cepilci, take stvari katere nam niso jasne da bi lahko bile. Pač seveda govorim za majhne zadeve katere pri nas je za to elektromotor.

Vse je na koncu odvisno od politike, lahko pa ščiješ proti vetru in govoriš kako se ne splača. Tudi SE se nikol ni splačal pa ga majo nekateri odplačano v parih letih namesto v 7+.

Torej lahko ščiješ proti vetru in se ne splača al pa izkoristiš kar se splača in to je to.

Seveda se lahko motim, meni se pač splača.

Pa da vidimo če boš postal EV fan. Sam bi na tvojem mestu vzel samo 2WD varianto, avtu načeloma ne fali dosti, predvsem polnjenje je na nivoju. Uživaj ;)

BigWhale ::

Mato989 je izjavil:

Kaj pa bi ti drugače "delal" če ne bi imel gretja sedežev? Bi si rit masiral?


Lej, za razlago kaj dela gretje sedezev, ti predlagam med.over.net ali pa FB skupino Mamice opremljajo, tle mamo ipak nek nivo.

Utk ::

Dobro, eno je "bi imel", drugo pa če sem pripravljen za to plačat. Jaz bi imel gretje sedežev, ne rečem, ne bi pa plačal za to več kot nekih 50 evrov, ker imam garažo, EV pa itak tudi "webasto".
In takih stvari je še veliko.
Po drugi strani pa so stvari brez katerih avta pač ne bi kupil, oz. ga ne bi niti zastonj vzel, pa nekomu morda nič kaj dost ne pomenijo.

BigWhale ::

mehatronik12 je izjavil:

Najboljše bi mi pa seveda blo, da bi mi 30€k , ki ga sedaj dajo da promovirajo korejski EV preprosto dali v naslednjih treh letih in bi se jaz vozil z Octavio.
Imeli bi presrečnega delavca, ki bi teh 30€k potrošil v njihovi državi in bi jih prej ko slej dobili nazaj....

Če, kakšen EV obsedenec ne verjame zgoraj navedenim trditvam mu z veseljem pokažem izpisek in čez dober mesec mojo novo Kijo ;)


Se pravi tvoja nacela, principi in lojalnost ICEjem so vredni 200 EUR na mesec? Kr pocen. :> Strosek je zate manjsi zaradi nizje bonitete, ki velja za EVje.

Kia stane firmo skoraj 10.000 EUR manj, ker firma dobi povrnjen DDV za elektricno vozilo. Tko da je razlika med Octavio in Kio samo se nekaj vec kot deset jurjev. Sicer je odvisno koliko kilometrov delas ampak teh deset jurjev lahko firma prinese not v petih letih.

Utk je izjavil:

Dobro, eno je "bi imel", drugo pa če sem pripravljen za to plačat. Jaz bi imel gretje sedežev, ne rečem, ne bi pa plačal za to več kot nekih 50 evrov, ker imam garažo, EV pa itak tudi "webasto".
In takih stvari je še veliko.
Po drugi strani pa so stvari brez katerih avta pač ne bi kupil, oz. ga ne bi niti zastonj vzel, pa nekomu morda nič kaj dost ne pomenijo.


Tud jaz ne bi blacal gretja sedezev extra. Ampak pri nekaterih EVjih jih pac dobis zraven. Je pa polno drugih stvari, brez katerih sedaj ne bi vec kupil avta. Recimo daljinsko gretje/hlajenje, lane assist, radarski tempomat, ... In to so stvari, ki jih pri vecini EVjev dobis zraven.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

Mato989 ::

Tud jaz ne bi blacal gretja sedezev extra. Ampak pri nekaterih EVjih jih pac dobis zraven. Je pa polno drugih stvari, brez katerih sedaj ne bi vec kupil avta. Recimo daljinsko gretje/hlajenje, lane assist, radarski tempomat, ... In to so stvari, ki jih pri vecini EVjev dobis zraven.


Ampak saj to je glih problem, če bi lahko s takega avta dal ven gretje sedežev bi mora bil par stotakov cenejši...

Zato se jaz od nekdaj zavzemam da bi lahko osnovni model sami sestavili ne pa nekih prisilnih prednastavljenih 3-4 modelov z neko opremo... tega v tujini marsikdaj ni... v Franciji vem da sem renaulta lahko sam dodajal in odvzemal sem gledal s kolegom v SLO pa neee, tu pa 3 modeli opreme... fuck off... pol pa hočeš nekaj za 200EUR pa je višji rang 2k...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Seveda, ti bi avto, ki ti ga nekdo ročno sestavi točno po željah, in da stane 12,990 evrov.
Pač ne gre. Ceneje je naredit serijo, ki je taka kot je. Tistih tvojih 200 eur, če bi se tako šli, bi cel avto v štartu podražalo za 2 jurja, in potem bi avto itak stal več, samo da bi ti še 200 evrov doplačal za nekaj, pa seveda čakal pol leta, da ti ga naredijo (to si najbrž pri francozih zanemaril).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

kow ::

Da si bos izmisljeval kaj tocno bos imel notri, to je za proizvodnjo predrago. Zato gredo proizvajalci v smer, da bo imel vsak avto sedez z gretjem. Poceni variante pa funkcialnost programsko ne bodo imele vklopljene. Tako se mi zdi, vsaj intuitivno, logicno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

MrStein ::

Likalnik je izjavil:


to je to...Janez bi vse naredu za denar...pa tudi, če je treba drek žret za drobiž

Čak mal, malo prej pa so pisali, da je folk neumen in kupuje dražje.
Kaj zdaj?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Seveda, ti bi avto, ki ti ga nekdo ročno sestavi točno po željah, in da stane 12,990 evrov.
Pač ne gre. Ceneje je naredit serijo, ki je taka kot je. Tistih tvojih 200 eur, če bi se tako šli, bi cel avto v štartu podražalo za 2 jurja, in potem bi avto itak stal več, samo da bi ti še 200 evrov doplačal za nekaj, pa seveda čakal pol leta, da ti ga naredijo (to si najbrž pri francozih zanemaril).



Samo potem je treba razložit zakaj v enih državah si lahko tako naredil v drugih pa ne...

Opcije sta samo 2:

1. Diskriminatorne opcije s strani proizvajalcev različnim zastopnikom
2. Lenoba zastopnikov in prodajnih mrež v določenih državah (SLO!)


Ne, jaz bi rad da če izberem nek model A + kamero da se pač kamera zraven naredi ni treba zato še gretja sedežv, pa 17 drugih alinej, samo kamera...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

deco16 ::

2.

Plus to da se zastopniki odločajo kaj stranke rabijo z max opremo in kaj ne rabijo. Enako seveda z min.
Zato je smeh ko nekdo napiše avto mal full opremo.

Utk ::

Samo potem je treba razložit zakaj v enih državah si lahko tako naredil v drugih pa ne...

V nekaterih državah so avti v štartu dražji, ker si to lahko privoščijo. Pri nas so cenejši kot v Nemčiji ali Franciji, v Romuniji zna bit, da so še malo cenejši kot pri nas.
In to nižjo ceno je treba nekje not prinest. Tudi VW, ki je znan po tem, da si lahko marsikaj naklikaš, stane ta-pa-ta tolk, če hočeš nekaj, kar si dodal samo z enim klikom, bo pa "po naročilu", in boš tisto mastno plačal.

mehatronik12 ::

"Se pravi tvoja nacela, principi in lojalnost ICEjem so vredni 200 EUR na mesec? Kr pocen. :> Strosek je zate manjsi zaradi nizje bonitete, ki velja za EVje."

Zakaj je strošek nižji ker našo podjetje krije 450€ lizinga več kot pri ICE. V Avstriji si oproščen NOVA davka, kar pa se itak pozna na ceni, drugač bi avto prišel še bistveno več....

Pa kaj vi ste čist zblazneli??
Kakšna načela?

Jaz sem mislil, da se v tej temi ne gre za naćela ampak prednosti/slabosti EV-jev!? ==> očitno sem se motil
V prvem stavku mojega prvega posta sem napisal, da bi si takoj kupil EV če bi imeli nižjo ceno ali pa daljši doseg (tudi zakaj je tako sem napisal, tišji, manj umazani,ponavadi boljši tech, itd... ==> tukaj prišparam 7200€ v 3 letih -1000€ če hodim na dopuste z Kodiaqom== 6200€
Vsak za mene normalen človek gleda kaj je za njega bolše, če mi država da denar za COVID bone valda bom vzel pa porabil ==> čeprav se ne strinjam, da je to prava stvar ==>primer

Kaj tako težjo razumet, da obstajajo ljudje ,ki se trudijo razmišljati objektivno in ne fanatično.
Še ene slabosti nisem slišal na račun EV od nekaj največjih EV fanatikov na forumu ==> to se mi ne zdi ravno objektivno

Utk ::

Jaz sem mislil, da se v tej temi ne gre za naćela ampak prednosti/slabosti EV-jev!? ==> očitno sem se motil

Če bi bil EV zate slabši, ga ne bi vzel, pika. Kaj ma veze par evrov gor dol. Mislim, jaz ne bi imel hiše, v kateri moram sedet z marelo na kavču ko dež pada, tudi če mi jo daš zastonj. Ti si pa pripavljen požret polnjenje vsakih 200 km...

Magic1 ::

200€ mesečno je po novem par evrov:)), 70% delovnega prebivalstva pa še 1300€ ne zasluži.
Magic

Gregor P ::

Za njih je vse par evrov8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

hojnikb ::

MrStein je izjavil:

Off topic, ampak na avtomatski menjalnik se ponavadi gleda zviška. :)

to ponavada gledajo z viška boomerji, k še vedno vozijo 1.9TDI, 5 prestav.

Coping by all means :))
#brezpodpisa
««
1089 / 1217
»»