» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1088 / 1217
»»

Utk ::

Dobro to da dizla nočeš ni glih neka objektivna zahteva ampak subjektivna... v rangu izgleda...

Ne, je čist objektivna. Samo ne da se mi vsake stvari elabolirat, itak sem je pa že stokrat. Dizel ropota, je usran, zahteva kup filtrov, tekočin in vzdrževanja, kdo si to kupi leta 23, ta ni čist pri pravi.

Bencin preveč porabi (subjektivno)

A bejž.

"Dober" avtomatski menjalnik (subjektivno oz. potrebno obrazložitve)

Tak, ki gladko in hitro prestavlja, tudi pri pomikanju mic po mic, v dolino ugasne motor oz. zmanjša obrate na minumum potrebnih, itd, to je pač možno samo v (dobrem) hibridu.

radarski tempomat (ok objektivno dejstvo)

Radarski tempomat dobi smisel šele pri hibridu ali ev. Da se voziš za nekom in avto hitrost uravnava samo z motorjem, regeneracijo, ne pa da kuri bremze za vsako kot delajo ostali.

Hočem hibrida (subjektivno)

Ni, če sešteješ stvari zgoraj, plus v resnici enostavnejše vzdrževanje (električni del nima vzdrževanja, pri naftnem kup stvari odpade), je hibrid pač edina realna in pametna naftna opcija. Še boljša je seveda EV.

Gambino ::

Utk je izjavil:

Sej sem napisal. V poštev pride samo dober hibrid. Dizla nočem, navadni bencinarji preveč porabijo, niti niso nič kaj cenejši, če hočeš (dober) avtomatski menjalnik, radarski tempomat, itd. Vsi ostali hibridi razen toyote in honde so pa zanič (to je pač objektivno dejstvo). No, še ford bi šel teoretično tu not, ampak dober hibrid ima samo v s-maxu in galaxy, ki se itak ukinjata.



BMW X1 priključni hibrid je super avto za 47kE!

Utk ::

Ni. Zakaj priključni hibridi suxajo smo že stokrat napisali.

hojnikb ::

Gambino je izjavil:

Utk je izjavil:

Sej sem napisal. V poštev pride samo dober hibrid. Dizla nočem, navadni bencinarji preveč porabijo, niti niso nič kaj cenejši, če hočeš (dober) avtomatski menjalnik, radarski tempomat, itd. Vsi ostali hibridi razen toyote in honde so pa zanič (to je pač objektivno dejstvo). No, še ford bi šel teoretično tu not, ampak dober hibrid ima samo v s-maxu in galaxy, ki se itak ukinjata.



BMW X1 priključni hibrid je super avto za 47kE!

lol nope
#brezpodpisa

BigWhale ::

mehatronik12 je izjavil:

evo tu račun za vas EV fane, da nebo pol spet nekdo rekel za takšno ceno pa ja ni možno.


Rabljenih EVjev "ni". Sprijazni se s tem. Ce mislis primerjat hruske in krompir, je to tvoj problem, sam izpades pa butasto.

BigWhale ::

Mato989 je izjavil:


Glavna razlika je da v ICE segmentu se moraš pa res potrudit da ne najdeš avta zase, za razliko od EV...


Ne. Res se mors potrudit, da najdes avto zase. V vseh segmentih. Kjerkoli.

Avto industrija je ze desetletje totalno derailed in se prakticno vsi obnasajo kt braindead idioti, ki absolutno ne poslusajo uporabnikov. Vsi avtomobili so shit. Vedno se samo odlocas kater shit ti manj smrdi.

Prakticno vsi avtomobili imajo uporabniske vmesnike, ki delujejo tako kot da so jih delal ljudje, ki niso nikol uporabljal avta, racunalnika ali pa telefona.

Novi Mercedes A klase nima gumba za naslednjo pesem na playlisti. Z mini trackpadom mors brskat po uporabniskem vmesniku na ekranu, da prides do tipke za naprej. :D VW touch ekrani in kapacitivni gumbi so katastrofa, ...

Mato989 je izjavil:


Bencin preveč porabi (subjektivno)


A si ti resen al kaj? Pri EVjih premetavas Watte gor pa dol in govoris o REALNEM dosegu. Tle pa pravis, da je visoka poraba za nekoga subjektivna stvar? A resnicno ne vidis nesmislov, ki jih pises, al se delas neumnega?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

Sparkxl ::

To pa je živa resnica. Silijo vse v neko suv in kros sranje, in vse na touch. Kozlam lahko zraven. Dobesedno se gredo tekmovanje, kdo bo dal not več ekranov in manj gumbov.

Ampak veter se obrača. Primer škode recimo. V octavio so vtaknili not neke blesave sliderje za klimo, ki bojda niti osvetljeni niso in obupne touch ploščice na volan. Se še živo spomnim ko je to ven prišlo, kako so bolniki tukaj nam to prodajali kot napredek. No očitno ni tako super, ker ima novi superb spet čisto prave knofe na volanu in klimo.

Sem se resno spogledoval z octavio, ker imam trenutno staro, ampak ko sem to videl...ni teorije da to kupim

hojnikb ::

Glasujte z denarnico....
#brezpodpisa

Sparkxl ::

Ja saj glasujem, brez skrbi. Od evropske avto industrije sem kupil ene 6 avtov. Naslednji bo japonski

borisk ::

topline eniaq (ali enyaq coupe) je 70k€!! poleg tega ni nikjer podatka kolk ma dosega. zakaj bi kdo to kupil namesto tesle Y?
https://konfigurator.skoda.si/cc-si/sl_...

Sparkxl ::

Ker mu je tesla grda? Ker ne mara tačskrina? Ker ga nimajo v želeni barvi? Ker žena ne mara muska? Ker mu Biden ni všeč in rad obiskuje Prago? Mislim wft kaka vprašanja...

Pithlit ::

borisk je izjavil:

topline eniaq (ali enyaq coupe) je 70k€!! poleg tega ni nikjer podatka kolk ma dosega. zakaj bi kdo to kupil namesto tesle Y?
https://konfigurator.skoda.si/cc-si/sl_...

Ker je lepši. A ni to en hud argument? Ne vem no, tko berem... "ni enega lepega ev-ja, ice jih je pa cel kup" - jaz to razumem kot videz prevlada nad vsem ostalim, najmanj ene 80% odločitve sloni na tem. Še cena igra bistveno manjšo vlogo.

Aja znamka igra še večjo. Tam je pa črno belo. Če znamka ni ta prava je avto pač šit. Ali tko kot ena moja bivša: Francozi in Italijani so sranje - pol mi pa pošilja fotke enih pežojev pa alfic kolk so oh in sploh pa bi ona to imela. Je delto integralko vidla in se ji je čist sfuzlalo... go figure.

Anyway, cena ni neko grozno bistvo v takih segmentih. 10k ni neka grozna razlika. Ja, TOL Tesla Y je 61k.
Life is as complicated as we make it...

Pithlit ::

Btw, baje ima ta škoda okol 520 do 550km dosega (odvisno od opreme). Vir je top gear.
Life is as complicated as we make it...

pegasus ::

Mogoče bomo pa spet yugote vozili? ;-)
https://www.startnews.hr/news/novi-fiat...

borisk ::

Pithlit je izjavil:


Ker je lepši. A ni to en hud argument? Ne vem no, tko berem... "ni enega lepega ev-ja, ice jih je pa cel kup" - jaz to razumem kot videz prevlada nad vsem ostalim, najmanj ene 80% odločitve sloni na tem. Še cena igra bistveno manjšo vlogo.


Tolk je lep da še slike za konfigurator nimajo... doseg je pa soliden in primerljiv med obema.

kow ::

Saj je vseeno. Po dolgem casu ima sparxkl spet prav. Ljudje zlahko upravicijo, da kaj preplacajo. Njihova stvar.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Telbanc ::

Kitajčki uvajajo omejitve za grafit . izvoz,,, za kaj se ta uporablja je jasno.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Telbanc ()

kow ::

Uf.. nasem Die Hardovcu se je verjetno dvignil. Saj je on imel delnice zahodnih grafitarjev (ce prav pomnim).

J.McLane ::

Bolj ali manj je dol padel vse, splošna kriza na vidiku..
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

redtech ::

Kawhi ::

Evo še en hurdle za električiste:

https://www.telegraph.co.uk/money/net-z...

a_borlak ::

Počakaj, da zavarovalničarji pridejo do popravljivosti novih Tesel, tisto bo šele zabavno. Kar se baterije tiče, bo pa slej kot prej EU pritisnila proizvajalce na daljšo garancijo oziroma na življensko dobo vozila.

Gregor P ::

Lahko da si bodo kaj izmišljevali pri kasku, ampak pri obveznem zavarovanju, pa dvomim, da imajo veliko možnosti za to.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Sparkxl ::

Imajo. Avta ti enostavno nočejo zavarovat. So bili primeri v UK ne dolgo nazaj. Ne da se mi linka iskat

Pithlit ::

Pri obveznem? Ki je zakonsko predpisan? Šur...
Life is as complicated as we make it...

Kawhi ::

Dvignili bodo premije pri obveznem vsem. Se zakanta ice kanta v Ev in majo stroške... Kasko bo pa še posebej drag za EVje ja.

kow ::

Mal so komedijanti, ti zavarovalnicarji. Pravijo, da imajo "lack of insight and understanding". A ni njihova domaca naloga, da pridobijo "insight and understanding". Al kaj sploh delajo? Samo kasirajo?

Kawhi ::

Zavarovalnško business temelji na statistiki. Ta pa na podatkih, teh pa zaenkrat ni veliko.

DamijanD ::

23.390 evrov e-C3 za 44kWh baterijo
https://www.rtvslo.si/zabava-in-slog/av...

Gregor P ::

Najbrž se bom ponavljal, ampak predrago:D

In v razmerju do tega, je pa Dacia Spring sploh predraga8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Krasen novi svet. Evropejci delajo avto za 23 jurjev in raja jamra da je predrag, kitajci prihajajo z avti za 70, 80 jurjev, in so poceni. Glejte novi nio ev6 recimo. Featurji kot jih ima S klasa za 250 jurjev. Ki je tudi lahko prodajo samo še kitajcem.

Gregor P ::

A to ciljaš na te predrage EQS-e, k kjer plačaš sicer ceno za klasičnega mercedesa S, dobiš pa v resnici električna jajca na nivoju ID3-4 ipd.?:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Ne. Električni mercedesi nikogar ne zanimajo. Ostali pa zanimajo samo še kitajske wannabije in evropske čefurje.

Kawhi ::

Več kot polovica lastnikov ev razmišlja da naslednji avto ne bo ev...nova študija. Gugl it.

krucymucy ::

Kawhi je izjavil:

Več kot polovica lastnikov ev razmišlja da naslednji avto ne bo ev...nova študija. Gugl it.


Sicer pa kaj bodo pa kupili? Kolo?

https://electrek.co/2023/10/17/half-of-...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: krucymucy ()

Kawhi ::

Jebiga, al ne znaš guglat al pa brat..

https://electrek.co/2023/10/17/half-of-...

Kaj je krucy si se mal zmotil v svoji ev gorečnosti ;))

Si moral takoj post popravit ;))

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kawhi ()

kow ::

Ja, to so tisti, ki so jih nasrali s slabimi BEV. Pri Teslah ali bemflih takih stevilk ne bos zasledil.

red_baron ::

DamijanD je izjavil:

23.390 evrov e-C3 za 44kWh baterijo
https://www.rtvslo.si/zabava-in-slog/av...


zdravo,
Na ceno 23390€ se odšteje še subvencija 6500€ ali kako? Oziroma je prelepo da bi bilo res, ker bi bil potem avto 16.890€ kar je pa že dobra cena, sploh ker se baje lahko polni to baterijo na 100% non stop.

krucymucy ::

Kawhi je izjavil:

Jebiga, al ne znaš guglat al pa brat..

https://electrek.co/2023/10/17/half-of-...

Kaj je krucy si se mal zmotil v svoji ev gorečnosti ;))

Si moral takoj post popravit ;))

Ne, najprej sem nasel drugi clanek, ker se ti ne da vira prilepiti.

red_baron je izjavil:

DamijanD je izjavil:

23.390 evrov e-C3 za 44kWh baterijo
https://www.rtvslo.si/zabava-in-slog/av...


zdravo,
Na ceno 23390EUR se odšteje še subvencija 6500EUR ali kako? Oziroma je prelepo da bi bilo res, ker bi bil potem avto 16.890EUR kar je pa že dobra cena, sploh ker se baje lahko polni to baterijo na 100% non stop.

Da, pod pogojem da bo subvencija ostala do takrat pod trenutnimi pogoji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: krucymucy ()

BigWhale ::

Kawhi je izjavil:

Jebiga, al ne znaš guglat al pa brat..

https://electrek.co/2023/10/17/half-of-...

Kaj je krucy si se mal zmotil v svoji ev gorečnosti ;))

Si moral takoj post popravit ;))


Splacalo bi se malo bolje prebrati original clanek. :)

https://www.spglobal.com/mobility/en/re...

Kupci Tesel so najbolj EV loyal in 70% ponovno kupi elektricno vozilo. Potem sledita Nissan in Chevrolet s 62% in 60% EV loyalty. Pri ostalih proizvajalcih so pa stvari precej drugacne. Ce pogledas luksuzne znamke: BMW, Porsche, Mercedes, Tesla, imajo vsi razen Tesle loyalty pod 60%.

Kaksni so zakljucki? Da ostale znamke ne delajo dovolj dobrih EVjev ali pa da so Tesla fani toliko vecji fanatiki. :) IMO je mix obojega.

Meni je pri vsem skupaj nabolj bizarno to, da kupci Leafa, ki je precej kritiziran in osovrazen, v vecini ostanejo na elektriki. :D

kow ::

Leaf je odlicen avto, ce razumes kaksnemu uporabniku je namenjen. Podobno bmw i3. Zdi se, da kar veliko ljudi, ki kupi BEV, ne razume v kaj so se spustili.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Gregor P ::

Zdaj ne vem za ostale, vendar se vsaj jaz že nekaj časa ne grem več lojalnosti znamki. Pred nakupom vedno dobro preverim, kakšen model določene znamke kupujem; ker kot vemo, kakovost zelo variira od modela do modela. Potem je pa seveda pomembno, kako proizvajalci obravnavajo potrošnike, ki so imeli to nesrečo, da so kupili ponesrečen model - še posebej ko gre za nek povsem nov model, težko preveriš njegove pomanjkljivosti, ki se bodo morda pokazale šele čez daljše obdobje.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

kow ::

Ne vem, ce poznam enega, ki bi bil lojalen avto znamki.

codeMonkey ::

Gregor P je izjavil:

A to ciljaš na te predrage EQS-e, k kjer plačaš sicer ceno za klasičnega mercedesa S, dobiš pa v resnici električna jajca na nivoju ID3-4 ipd.?:|


Kaj si pa ti imel za nedeljsko kosilo dans? :)

Gregor P ::

E-blokado na max. 215 km/h:P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

BigWhale ::

kow je izjavil:

Leaf je odlicen avto, ce razumes kaksnemu uporabniku je namenjen. Podobno bmw i3. Zdi se, da kar veliko ljudi, ki kupi BEV, ne razume v kaj so se spustili.


Leaf ima kup problemov. :D Na zalost. Oziroma niso problemo, so bolj annoyances, ki te vcasih silijo v to, da bi si zabil pletilko v uho. Ampak ja, jaz sem ga kupil s predpostavko, da ga bom potreboval za krajse razdalje, da se ne bom vozil na dolge proge in da ga lahko polnim doma. V tem pogleju je odlicen. Preplacana razlika za podobnega ICEja se je vrnila prej kot v stirih letih.

kow je izjavil:

Ne vem, ce poznam enega, ki bi bil lojalen avto znamki.


Jaz poznam kup ljudi, ki so lojalni znamkam, ki jih kupujejo. Cele familije so lojalne znamkam. Jaz sem sicer na drugi strani, zamenjal sem pet avtomobilov in vsi so bili od drugega proizvajalca. :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

2dark ::

Ta lojalnost določeni znamki je bolezen in to težka. Ko potegneš pod črto, koliko zmečejo za vzdrževanje prideš do ugotovtve, da so trčni v betici in si domišljajo, da so v BMW_ju videti cool, kar pa je daleč od resnice.

Gregor P je izjavil:

še posebej ko gre za nek povsem nov model, težko preveriš njegove pomanjkljivosti, ki se bodo morda pokazale šele čez daljše obdobje.


Zato pa so prvi kpci poizkusni zajčeki. Vmes pride ven "prenovljeni mod" oz. facelift, kjer tovarna odpravi napake, s katerimi so se poizkusni zajčeki srečevali.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 2dark ()

nejc_nejc ::

Utk je izjavil:

Ne. Električni mercedesi nikogar ne zanimajo. Ostali pa zanimajo samo še kitajske wannabije in evropske čefurje.

Ja, rabljeni, ne pa novi.

Utk ::

Oziroma niso problemo, so bolj annoyances, ki te vcasih silijo v to, da bi si zabil pletilko v uho.

Kakšne? Razen tega da ga ne moreš zaporedoma hitro polnit, ampak dvomim, da misliš na to. Mene drugega nič ne moti, no, ne me niti to, ker to mi je bilo jasno že dolgo preden sem ga imel.

kow ::

Kaja Sajovic zopet prepisuje clanke iz ameriskih tednikov/casopisov ter propagira neumnosti.

https://www.rtvslo.si/okolje/najvecje-n...
««
1088 / 1217
»»