Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
Utk ::
mehatronik12 ::
Jaz sem mislil, da se v tej temi ne gre za naćela ampak prednosti/slabosti EV-jev!? ==> očitno sem se motil
Če bi bil EV zate slabši, ga ne bi vzel, pika. Kaj ma veze par evrov gor dol. Mislim, jaz ne bi imel hiše, v kateri moram sedet z marelo na kavču ko dež pada, tudi če mi jo daš zastonj. Ti si pa pripavljen požret polnjenje vsakih 200 km...
V tem primeru je boljši za mene pika, sej pa to sem napisal ==> še napisal zakaj
Če bi kupoval sam , nebi nikoli dal za ta dotičen avto 55k€ (čeprav si lahko privošim 800€-900 lizinga)==> priznaj da tudi ti ne ;)
Tudi za octavio nebi dal 30k€
Če bi kupoval avto za isto pot bi vzel octavio al pa nekaj podobnega (avtomatik) 2 do 3 leta staro za 15k€ in jo po sedanjih izkužnjah vozil 3 do 4 leta brez problema in udobno ...
Razumel bi če bi jaz edini tak razmišjal, ampak sej pa imamo podatke koliko avtov pa katerih se kupi največ...
Utk ::
Meni je predvsem zanimivo, da te je avstrijska (sej je avstrijska?) firma praktično prisilila, da vzameš kio namesto nekega nemca. Dogaja se to kar smo tudi napovedali, karte se mešaja na novo, zvestobe več ni, in nemci bojo morali nekaj ukrenit, če ne, njihovo "ime" ne bo več pomenilo nič. Nemci ne morejo delat enakih avtov po enakih cenah kot korejci in imet nemškega standarda. Pač to ne bo šlo čez. Nemci živijo dobro od tega, da so ljudje pripravljeni plačat nek premium na to, da imajo nemški avto. Če bojo morali konkurirat korejcem, kitajcem, so opleli.
deco16 ::
On bi naredu drugače in vedno se gleda nove avte a ko je on kupil svojega kodiaqa je kupil 3 leta starega. Torej poglej 3 leta star EV, primerjaj ceno in potem poglej kolk bi prihranil.
Gregor P ::
To mešanje kart se ni začelo z EV, ampak že prej, ko si je vedno več proizvajalcev začelo združevati, deliti platforme in so prodajali praktično isti avto pod različnimi značkami, da so s tem prihranili ogromno stroškov, temu primerna je bila tudi kakovost; a potrošnik od tega znižanja stroškov ni imel popolnoma nič, avto so bili enako dragi, ali še dražji.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Utk ::
Tisto ni bilo nič proti temu kar prihaja. Imamo teslo v par mio komadih, imamo korejce in kitajce, ki naenkrat prodajajo avte za 50 jurjev, kar je bilo par let nazaj nepredstavljivo. Nekje se bo to poznalo.
BigWhale ::
BigWhale ::
to je to...Janez bi vse naredu za denar...pa tudi, če je treba drek žret za drobiž
Čak mal, malo prej pa so pisali, da je folk neumen in kupuje dražje.
Kaj zdaj?
Ja, folk, ki bi zavestno kupoval in vec placal za stvar, ki je subjektivno slabsa od alternative.
V tem primeru pa gre za to, da clovek vzame cenejso stvar z zavedanjem, da je subjektivno slabsa, ker je pac cenejsa.
Pithlit ::
to je to...Janez bi vse naredu za denar...pa tudi, če je treba drek žret za drobiž
Čak mal, malo prej pa so pisali, da je folk neumen in kupuje dražje.
Kaj zdaj?
Ja, folk, ki bi zavestno kupoval in vec placal za stvar, ki je subjektivno slabsa od alternative.
V tem primeru pa gre za to, da clovek vzame cenejso stvar z zavedanjem, da je subjektivno slabsa, ker je pac cenejsa.
Poleg tega da pizdi čez to slabšo stvar v praktično vsakem komentarju.
Life is as complicated as we make it...
2dark ::
Danes mora met EV za 35 tisočakov v osnovni opremi:
Ogrevanje /hlajenje na daljavo preko telefona
ogravanje - vozila, volana, sedeževe, stekla, kljuk, ogledal
hlajenje sedežev
brezžično polnjenje telefona
sistem soft open/close vrat
aktivni tempomat,
sistem proti naletu
zanznavanje mrtvega koga
kamere
možnost pakiranja vozila s pomočjo telefona
dober zvočniški sistem
Ogrevanje /hlajenje na daljavo preko telefona
ogravanje - vozila, volana, sedeževe, stekla, kljuk, ogledal
hlajenje sedežev
brezžično polnjenje telefona
sistem soft open/close vrat
aktivni tempomat,
sistem proti naletu
zanznavanje mrtvega koga
kamere
možnost pakiranja vozila s pomočjo telefona
dober zvočniški sistem
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
nejc_nejc ::
Danes mora met EV za 35 tisočakov v osnovni opremi:
Ogrevanje /hlajenje na daljavo preko telefona
ogravanje - vozila, volana, sedeževe, stekla, kljuk, ogledal
hlajenje sedežev
brezžično polnjenje telefona
sistem soft open/close vrat
aktivni tempomat,
sistem proti naletu
zanznavanje mrtvega koga
kamere
možnost pakiranja vozila s pomočjo telefona
dober zvočniški sistem
Se iz principa strinjam, samo razen tempomata bolj pusi zelje
TilenS ::
par stvari zgoraj sicer ne bi ravno smatral, da bi moralo biti v neki standard opremi, recimo soft open/close mislim, da je že mal to much.
dodal bi tudi:
- Dobre matrične luči
- Dobre ter zanesljive senzorje parkiranja (UZ, radar ali kamera)
- Če že ne standard pa vsaj opcijo nakupa adaptivnega vzmetenja (pri VW mislim da je to okoli 1k)
- Ter za moje pojme infotainment, ki ti omogoča čimvečjo integracijo ali Andoriod ali IOS telefona z avtom. Če že ima avto nek velik zaslon ni niti enega razloga da ne morem na njem nekako poganjat vse moje appe iz telefona. Niti ne rabiš zmogljivega HW v avtu samem.
dodal bi tudi:
- Dobre matrične luči
- Dobre ter zanesljive senzorje parkiranja (UZ, radar ali kamera)
- Če že ne standard pa vsaj opcijo nakupa adaptivnega vzmetenja (pri VW mislim da je to okoli 1k)
- Ter za moje pojme infotainment, ki ti omogoča čimvečjo integracijo ali Andoriod ali IOS telefona z avtom. Če že ima avto nek velik zaslon ni niti enega razloga da ne morem na njem nekako poganjat vse moje appe iz telefona. Niti ne rabiš zmogljivega HW v avtu samem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TilenS ()
2dark ::
In kater ice za 35 ima vse to?
Ja nima. Zato se pa tesle prodajajo. No, tesla je mal čez 37 tisočakov.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Gregor P ::
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Utk ::
Sej je jasno. EV mora bit boljši v vseh točkah, cenejši, pa seveda mora tudi rešit problem suženjskega dela, dela otrok, podnebne spremembe, okoljske standarde v centralni Afriki, pa seveda spor med Izraelom in Palestinci. Brez vsega od tega - pah, nočem nočem nočem!!!!111!!!1
2dark ::
ICe je kot začetni mobilni telefon, ki ni imel nič.
EV je kot pametni telefon.
EV je kot pametni telefon.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Gregor P ::
Da, točno tako. Mora biti boljši, sicer ne vem zakaj ga sploh imamo.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
2dark ::
Da, točno tako. Mora biti boljši, sicer ne vem zakaj ga sploh imamo.
V letu 2023 el. pomik stekel, klima, meglenke, servo , abs , strešno okno, parkirni senzorji niso nobena oprema..
Nemce se brca ven iz cone udobja. In prav je tako.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()
Utk ::
Gregor P ::
To da so EV-ji bojda cenejši za izdelavo si nisem izmislil jaz.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
borisk ::
mehatronik12 je izjavil:
"Se pravi tvoja nacela, principi in lojalnost ICEjem so vredni 200 EUR na mesec? Kr pocen. :> Strosek je zate manjsi zaradi nizje bonitete, ki velja za EVje."
Zakaj je strošek nižji ker našo podjetje krije 450€ lizinga več kot pri ICE. V Avstriji si oproščen NOVA davka, kar pa se itak pozna na ceni, drugač bi avto prišel še bistveno več....
Pa kaj vi ste čist zblazneli??
Kakšna načela?
Jaz sem mislil, da se v tej temi ne gre za naćela ampak prednosti/slabosti EV-jev!? ==> očitno sem se motil
V prvem stavku mojega prvega posta sem napisal, da bi si takoj kupil EV če bi imeli nižjo ceno ali pa daljši doseg (tudi zakaj je tako sem napisal, tišji, manj umazani,ponavadi boljši tech, itd... ==> tukaj prišparam 7200€ v 3 letih -1000€ če hodim na dopuste z Kodiaqom== 6200€
Vsak za mene normalen človek gleda kaj je za njega bolše, če mi država da denar za COVID bone valda bom vzel pa porabil ==> čeprav se ne strinjam, da je to prava stvar ==>primer
Kaj tako težjo razumet, da obstajajo ljudje ,ki se trudijo razmišljati objektivno in ne fanatično.
Še ene slabosti nisem slišal na račun EV od nekaj največjih EV fanatikov na forumu ==> to se mi ne zdi ravno objektivno
V sloveniji če kupiš EV na firmo, ddv tako odpade, pa 40%vrednosti daš v davčno olajšavo podjetja, ker je ev, si oproščen plačevanja bonitete za uporabo službenega v privat namene. Zato mali podjetniki v SLo iz pickupov (ki je tovorno vozilo) počasi prešaltujejo na EVje.
Gregor P ::
... ki jih potem najbrž uporabljajo kot tovorna vozila in so potem presenečeni nad hitro dotrajanostjo in okvarami
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Sparkxl ::
Sej je jasno. EV mora bit boljši v vseh točkah, cenejši, pa seveda mora tudi rešit problem suženjskega dela, dela otrok, podnebne spremembe, okoljske standarde v centralni Afriki, pa seveda spor med Izraelom in Palestinci. Brez vsega od tega - pah, nočem nočem nočem!!!!111!!!1
Dobro si zadel. Ne vem od kot vam vernikom ideja, da so po defaultu boljši in si jih vsi neznansko želimo?
Vozil sem do zdaj ca. 5 EVjev, od malih kant do velikih krav, pri nobenem nisem omedlel od navdušenja. Še najbolj všeč mi je bil bmw i3. Perfektna mestna igrača, samo ene 15k predrag
Utk ::
In? Zero fucks given.
Boljši so, kaj si nekdo želi je pa njegov problem. Še zmeraj si marsikdo želi vožnje z vozom.
Boljši so, kaj si nekdo želi je pa njegov problem. Še zmeraj si marsikdo želi vožnje z vozom.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
borisk ::
... ki jih potem najbrž uporabljajo kot tovorna vozila in so potem presenečeni nad hitro dotrajanostjo in okvarami
Ja, tajkani, etroni, tesle res niso tovorni avti. Sej marsikdo bi kupil F150lightning, ampak jih ford dela ravno tolk, da si kakšne kvote zmanjša, dealerji jih pa vsaj v ameriki prodajajo MSRP x2 ali več. Po msrp ga kupim, za 100k€ pa kupim model 3 in ranger-raptorja
Sparkxl ::
Boljši so? Vam tako pravi župnik na EV maši?
Vidiš zato pravim da je ta vera na ravni sekte...vsiljevanje svojega edinega prav, ki temelji na verskem fanatizmu
Vidiš zato pravim da je ta vera na ravni sekte...vsiljevanje svojega edinega prav, ki temelji na verskem fanatizmu
Utk ::
Mislim, če so boljši, potem je edino to prav. Ne more bit prav oboje, da so boljši in slabši. Lahko pa da se kdo moti o tem in misli drugače. Recimo ti.
borisk ::
Furam dizla (pickupa ) sem inženir (in ne "inženirček" iz EV tem) in mi je jasno, da se bomo v prihodnosti furali na elektriko in ne na dizl. Sestra ima ionika 2 leti starega, v tem času je naredila mislim da 65kkm, z njim so šli tudi na morje z malim mulcom, brez drame. tudi njen partner, drugače bivši FF honda voznik, se zdej rajši fura z povprečnim električarjem kot z svojim audijem...
Gambino ::
Večina gleda EVje kot vozila, ki na dolgi rok povrnejo strošek oz imaš z njim manjše stroške. Tisti, ki ima denar in mu strošek avtomobila ne predstavlja problem, se vseeno raje vozi s "pravim" avtom in ne z EV igračami. Raje bi vozil 911ko kot Taycana VEDNO, in raje vozim AUDIja, MBja oz BMWja z motorjem, to je gušt, zvok ob katerem uživaš. EV ti tega pač ne more dat!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gambino ()
Utk ::
Zakaj torej se audij, mercedes, bmw trudijo tako zelo utišat motor, če je pa itak tak gušt poslušat ropot dizla v ponedeljek zjutraj? Gušt je pospešek brez motorja, ne z drdrnanjem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
MrStein ::
to je to...Janez bi vse naredu za denar...pa tudi, če je treba drek žret za drobiž
Čak mal, malo prej pa so pisali, da je folk neumen in kupuje dražje.
Kaj zdaj?
Ja, folk, ki bi zavestno kupoval in vec placal za stvar, ki je subjektivno slabsa od alternative.
V tem primeru pa gre za to, da clovek vzame cenejso stvar z zavedanjem, da je subjektivno slabsa, ker je pac cenejsa.
Subjektivno? Torej da je 7 več kot 15 ?
Eh, saj ni možen racionalen pogovor.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Gregor P ::
Sam sem sicer pri MNZ/ICE avtih rabil slišati zvok, če že, da sem slišal, če je vse v redu z motorjem ipd. Tako da vsaj zame je že prednost, da pri EV slišiš čim manj tega hrupa. Ne vem pa (še), kaj vse se da razpoznati iz zvoka električarja, razen tik preden gre nekaj v ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
BigWhale ::
to je to...Janez bi vse naredu za denar...pa tudi, če je treba drek žret za drobiž
Čak mal, malo prej pa so pisali, da je folk neumen in kupuje dražje.
Kaj zdaj?
Ja, folk, ki bi zavestno kupoval in vec placal za stvar, ki je subjektivno slabsa od alternative.
V tem primeru pa gre za to, da clovek vzame cenejso stvar z zavedanjem, da je subjektivno slabsa, ker je pac cenejsa.
Subjektivno? Torej da je 7 več kot 15 ?
Eh, saj ni možen racionalen pogovor.
Mislim, da zdaj necesa ne razumes.
Avto je lahko subjektivno boljsi ali slabsi. Tebi se zdi avto X slabsi od avta Y in to je tvoje subjektivno mnenje. To ni objektivna stvar. Meni se pa zdi avto X boljsi od avta Y. Najini razlogi zakaj je nek avto boljsi ali slabsi so razlicni in najini mnenji sta subjektivni.
Cena je pa objektivna. Avto X je drazji od avta Y. In ce bos ti kupil avto X, za katerga si mnenja, da je slabsi, in bos placal vec kot za avto Y, potem ja, potem ti bomo rekli, da je blo to mal neumno.
V tem, drugem primeru pa smo imeli, da je nekdo vzel Avto X. In za avto X je menil, da je slabsi avto ampak ker je bil avto X cenejsi od avta Y, se je odlocil za slabso varianto. To ni neumno.
Je samo zabavno, ker je svoje prepricanje spremenil takoj, ko je bilo posredi nekaj denarja, ker je na konc vse skupaj zvodenelo v: EVji so shit, ampak ga bom vseeno vzel, ker je zame cenejsi.
Likalnik ::
Bravo...tako je.
svoje prepričanje in mišlenje bi takoj spremenili (pojedli) samo zato, da bi nekaj malega privarčevali....v tem primeru imej hrbetnico in se odloči za tisto stvar katero tako zavzeto zagovarjaš...ne glede na ceno
svoje prepričanje in mišlenje bi takoj spremenili (pojedli) samo zato, da bi nekaj malega privarčevali....v tem primeru imej hrbetnico in se odloči za tisto stvar katero tako zavzeto zagovarjaš...ne glede na ceno
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Likalnik ()
tomaz- ::
saj ponavadi je ravno to problem: največji haterji so tisti kavč majstri, ki nikoli niso niti sedeli za volanom EV - ja.. Podobno kot z APPLE in ostalo kompanijo..
Ker ne morejo, pač hejtajo...
Ker ne morejo, pač hejtajo...
Gregor P ::
Mogoče je bilo to nekdaj, in še to le pri omejenem številu ljudi, ampak danes pa ima praktično dostop do EV skoraj vsak; če ne drugega, pa za kratkoročno izposojo.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Utk ::
Raje pametujte v temi o octaviji rs. Mene recimo ni tam, ker me niti malo ne zanima. Ali pa v temi od zadnjič ko je 7 let star ford zaribal. Zadnjič enako nek audi ali vw. To so realni problemi, ne pa menjave baterij.
Mato989 ::
Bravo...tako je.
svoje prepričanje in mišlenje bi takoj spremenili (pojedli) samo zato, da bi nekaj malega privarčevali....v tem primeru imej hrbetnico in se odloči za tisto stvar katero tako zavzeto zagovarjaš...ne glede na ceno
Pa ni to edino smiselno in pravilno?
Gledat pragmatično je prav...ampak prihranek ni samo prihranek v EUR ampak je tudi v času itd...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
BigWhale ::
Ce pa z EVjem bojda izgubljas cas? A ni cas bolj dragocen kot tistih nekaj evrov letno? :>
Plus, ce kupis nekaj kar se ti zdi objektivno slabse z namenom, da bos nekaj prihranil, in potem gledas pri sebi doma stvar, ki ti je grda? Ne vem no ... Ljudje dajo jurja za drugo barvo avtomobila, zato da ne rabijo gledat avta v barvi, ki jim ni vsec. :)
Men je smesno, ko se vedno znova zapletate v neke nasprotujoce izjave.
A lahko zdaj lahko povzamemo, da EVji so slabsi ampak, ce bi bili cenejsi od ICEjev, bi jih pa vseeno kupovali?
Plus, ce kupis nekaj kar se ti zdi objektivno slabse z namenom, da bos nekaj prihranil, in potem gledas pri sebi doma stvar, ki ti je grda? Ne vem no ... Ljudje dajo jurja za drugo barvo avtomobila, zato da ne rabijo gledat avta v barvi, ki jim ni vsec. :)
Men je smesno, ko se vedno znova zapletate v neke nasprotujoce izjave.
A lahko zdaj lahko povzamemo, da EVji so slabsi ampak, ce bi bili cenejsi od ICEjev, bi jih pa vseeno kupovali?
Gregor P ::
Ljudje počnejo marsikaj, recimo kupujejo sred "Sahare" avte v črni barvi, imajo pa belo barvo praktično zastonj!!! So pač stvari, ki se jih ne da zares razumeti. Ampak ne rabimo sedaj iti v vse te skrajnosti.
Zdaj je vprašanje, kaj to pomeni slabše; zgolj cenejši materiali, ali da ti bo kolo sred vožnje odpadlo?
Na primer jaz kupim slabo Dacio Spring za recimo 12.000 evrov, ne kupim je pa za 18.000.
Ali pa jaz kupim Toyoto Hibrid 2.0 za 30.000 evrov, ne kupim jo pa za 40.000.
Ali pa jaz kupim Mercedes S 500 za 150.000 evrov, ampak ne kupim pa za ta denar EQS, za tega bi morda dal 45.000 evrov.
Kaj je zdaj tu slabše, boljše?
Zdaj je vprašanje, kaj to pomeni slabše; zgolj cenejši materiali, ali da ti bo kolo sred vožnje odpadlo?
Na primer jaz kupim slabo Dacio Spring za recimo 12.000 evrov, ne kupim je pa za 18.000.
Ali pa jaz kupim Toyoto Hibrid 2.0 za 30.000 evrov, ne kupim jo pa za 40.000.
Ali pa jaz kupim Mercedes S 500 za 150.000 evrov, ampak ne kupim pa za ta denar EQS, za tega bi morda dal 45.000 evrov.
Kaj je zdaj tu slabše, boljše?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Utk ::
Električni avto je boljši. Tudi (dober) hibrid je boljši od ne-hibrida.
Dacia spring je bistveno, bistveno boljša od podobnega avta na bencin. Toyota hibrid je boljša od podobnega dizla. Nekaj mehkejše plastike in usnja tega ne spremeni. Niti tega ne spremeni cena. Kaj dobiš pri katerem za nek denar je drug problem, pri kakem kitajcu najbrž za isti denar dobiš ogromno usnja in led trakov. Pa zato še ni boljši.
Dacia spring je bistveno, bistveno boljša od podobnega avta na bencin. Toyota hibrid je boljša od podobnega dizla. Nekaj mehkejše plastike in usnja tega ne spremeni. Niti tega ne spremeni cena. Kaj dobiš pri katerem za nek denar je drug problem, pri kakem kitajcu najbrž za isti denar dobiš ogromno usnja in led trakov. Pa zato še ni boljši.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Gregor P ::
Jaz pa mislim, da ne morem biti kar vsak EV avtomatično boljši, samo zato ker je EV - ker to "idejo" nam zdaj drago prodajajo kot takšno. EV-ji so lahko dražji, samo zato ker so EV-ji.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).