» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1085 / 1217
»»

deco16 ::

Sej sem ti dal pa je kao rabljen.

Torej dej zdej ti meni en izračun za NOV družinski avto z kreditom pol bomo pa primerjali.
Eko kredit je ful konkurenčen tko da bo šlo.

Pa gledali bomo po litrih v prtljažniku.

pa btw grem na konfigurator od VW

T-rock
Od EUR 24.437,00

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: deco16 ()

Sparkxl ::

Ne kao rabljen, je rabljen.

T rock je golf. Pozabi. Vzamemi klasiko....octavia, passat karavan

BigWhale ::

Sparkxl je izjavil:


Drugače pa dajmo malo širše razmislit. Dragi so ko pes, navadni raji več ali manj nedosegljivo. In navadna raja si preko inflacije in astronomskih obrestnih mer lahko vedno manj privošči. Če še pride mimo kaka konkretna kriza z brezposelnsotjo....kak točno bomo neko dramatično rast tukaj dosegli?


Dragi kot pes? Ne, so zgolj drazji od ~ ekvivalentnih ICE modelov. In nimas vstopnih modelov za vse segmente, zato zgleda vse precej drazje.

Sparkxl ::

Torej v bistvu sploh niso dragi?

Mato989 ::

Saj jaz skoz govorim... če bi bili vstopni modeli EVjev tam ranga Clio ki je samo EV in ima realni doseg 250-300km (torej tudi pozimi) in baterijo ogrevano in bi stal tam range 18k mislim da bi veliko folka kupilo EVje...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

deco16 ::

golf karavan ni na voljo :)

Nisem vzel osnovnega ker nebi blo pravično, nisem pa nič dodajal
Passat Variant Elegance 2.0 TDI DSG
Mesečni obrok financiranja *
436,26 EUR


https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
46.4k - 4500

42000 eko kredit, ko dobiš subvencijo ti odbijejo

Informativna mesečna anuiteta: 507,80 EUR,

Pa govorimo o avtu kater ma 40kW več konjev, tavečjo baterijo itd.

Torej ja 70EUR več kredita.

Bi kupil novega pasata, ne, tudi tega nebi novega kupil, razlika ni tolk velika.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: deco16 ()

Sparkxl ::

Si slučajno spregledal eno malenkost in sicer da je id4 skoraj 20cm krajši avto...torej en razred in je pod črto golf?

deco16 ::

Si slučajno spregledal da je ID4 SUV?

to bolj pali.

Kaj hočeš da primerjam z touranom ?

Sej veš da si ti tisti ki išče izgovore....

Pač karavana ni, i dam ID.5 zraven ker je dajlši(vsaj zdi se mi)? bo to ok

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: deco16 ()

Utk ::

Id4 ima praktično enako medosno kot passat in praktično enak prtljažnik. Če ti id4 ni dovolj velik, ti sigurno niti passat ne more bit.

BigWhale ::

Sparkxl je izjavil:

Družine vozijo karavane, enoprostorce in suv krave. Pika. Ne se hecat z nekimi borni, ioniki in podobnimi igračami. Dajmo ohranit malo stika z realnostjo.


Kona je drazja 10 jurjev, brez odstete subvencije. Najcenejsa elektricna in najcenejsa z ICE motorjem. Ce odstejemo subvencijo je drazja 5.5 jurjev.

To ni 'drago kot pes', to je zgolj drazje. Ce pa isces karavana, ga pa ni. Jebiga. Ce pa isces enoprostorce, pa nimas vstopnega segmenta. Shit happens.

deco16 ::

Pač i don't get it iščejo izgovore. Napiši da se ti ne dopade, ja karavana pač ni. pride ET5 turing ki nima več placa ampak je pa karavan.

Kaj bi torej radi, kdaj si boste priznali da so tudi novi ICE avti dragi in da razlike skorajda več ni.


Torej bolje za vas da primerjam z rabljenimi, kjer je razlika trenutno večja.

BigWhale ::

Sparkxl je izjavil:

Sem se pa dobro nasmejal ko je en vernik omenil hyunday kono za družinske potrebe. Saj sem pisal tukaj ne dolgo nazaj...not smo se vozili 3, v prtljažnik zadaj smo dobili 2 mala ročna kufra in 2 nahrbtnika. Tretji mali kufer se je vozil zadaj zraven potnika. Tak da prosim lepo...ne delajte bedakov iz sebe da tako kanto omenite v stavku "družinski avto"


S to predpostavko odpade prakticno cel vstopni segment avtomobilov. Vse od Cliov do T-Rocov in BMW X3 in podobni majhni peglajzni.

Sparkxl ::

deco16 je izjavil:

Pač i don't get it iščejo izgovore. Napiši da se ti ne dopade, ja karavana pač ni. pride ET5 turing ki nima več placa ampak je pa karavan.

Kaj bi torej radi, kdaj si boste priznali da so tudi novi ICE avti dragi in da razlike skorajda več ni.


Torej bolje za vas da primerjam z rabljenimi, kjer je razlika trenutno večja.


Ok, res je. Je primerljivo. 70€ več kredita? Na 507 podlage? Pri 1200 povprečne plače? Za mnoge preveč. Kaj pa bo ko gredo subvenicje papa?

Vidimo kam to gre v sloveniji? V smer realnosti...uvoz iz njemačke vsega kar je nad velikostjo kliota. Zato prosim, ne mi tukaj prodajati zgodb, kako so ti avti v bistvu super ugodni. In ja, tudi ICE so daleč od ugodnih cen, ampak EVji so pa že next level

Utk ::

Zato prosim, ne mi tukaj prodajati zgodb, kako so ti avti v bistvu super ugodni.

Še ena trditev, ki je ni nihče izrekel. Za vsak drek tu te moderatorji brišejo, nekdo pa lahko nameta in nameta stalno isto govno in potem pretepa do onemoglosti stvar, ki je nihče ni trdil, pa nič. Jaz te bi bannal, dokler ne dostaviš citate za te stvari. Majkemi.

deco16 ::

Pač sprva je problem ker gledaš na dolžino avta, ID.4 je z zadnjim pogonom daleč bolj agilen za se motat okoli ker se kolesa pač ful zavrtijo.
Drugo kar pozabljač je da ima passat spredaj veliko haubo kjer je motor, pri ID.4 je pač to zelo malo in že tukaj lahko dolžino negiraš.

Ja passat ima več litrov, ampak da šteješ dolžino avta v plus je kar neki.


Torej z njemačke dol rabljeno je ok, ko pa na avtonetu pokažem rabljeno za 360€ na mesec pa ni kul?

Talk about double standards.

Qdac ::

MG5 karavan je recimo primer velikega električnega družinskega avtomobila, pride okrog 30k po subvenciji, dost podobno kot pa Cupra Born.

GupeM ::

Sparkxl je izjavil:

To jaz delam s peciklom vse dni v letu in sem bolj carbon free net zero od vas EV ekologov

Upam, da nimaš karbonskega okvirja ;)

BigWhale ::

Sparkxl je izjavil:

Torej v bistvu sploh niso dragi?


Ne, se enkrat preberi kaj sem napisal.

Sparkxl je izjavil:

Vidimo kam to gre v sloveniji? V smer realnosti...uvoz iz njemačke vsega kar je nad velikostjo kliota. Zato prosim, ne mi tukaj prodajati zgodb, kako so ti avti v bistvu super ugodni. In ja, tudi ICE so daleč od ugodnih cen, ampak EVji so pa že next level


O kristus no. A spet gravitirate k temu, da boste vedno vzeli najbolj robni primer, ki bo ugajal vasim predpostavkam? To je ze smesno.

Ce nekdo gleda novo Kono s klasicnim pogonom ali pa T-Roca, je elektricna Kona malenkost vec kot pet jurjev drazja, ko odstejes subvencijo. Ce porabis 100 EUR za gorivo na mesec je cena po petih letih ze enaka. Ce vzames T-Roca, ki ni totalno sranje je pa ta razlika ze precej manjsa.

Ce pa nekdo gleda Clia za 15 jurjev ali pa rabljen avto za tri jurje pa pol, je pa stvar drugacna.

Ampak a vidis, da se tukaj ne strinjate niti o tem kaj je druzinski avto. Za Mato je to Clio, zate niti Kona ni, pa najbrz stejejo samo karavani in rabljeni Pasati.

So novi EVji drazji od podobnih novih ICEjev? Nekateri, seveda. Ampak razlika je dalec od tega, da bi bila tako drasticna, kot jo tukaj prikazujete.

Sparkxl ::

deco16 je izjavil:

Pač sprva je problem ker gledaš na dolžino avta, ID.4 je z zadnjim pogonom daleč bolj agilen za se motat okoli ker se kolesa pač ful zavrtijo.
Drugo kar pozabljač je da ima passat spredaj veliko haubo kjer je motor, pri ID.4 je pač to zelo malo in že tukaj lahko dolžino negiraš.

Ja passat ima več litrov, ampak da šteješ dolžino avta v plus je kar neki.


Torej z njemačke dol rabljeno je ok, ko pa na avtonetu pokažem rabljeno za 360€ na mesec pa ni kul?

Talk about double standards.


Sem priznal svojo zmoto, je primerljivo.

Ne ni kul. Ker ni primerljivo z novim. Če delaš primerjave, primerjaj z rabljenim

Mato989 ::

Družinski avto je itak relativen pojem...

Ker družinski avto ni nič če vzamem mojo mati za primer, ona vsak karavan ki ga je foter kupil nafila do konca in še je treba met robo na zadnjih sedežih itd...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Sparkxl ::

BigWhale je izjavil:



So novi EVji drazji od podobnih novih ICEjev? Nekateri, seveda. Ampak razlika je dalec od tega, da bi bila tako drasticna, kot jo tukaj prikazujete.


Ne nekateri, vsi. In ni govora o razlikah, ampak končnih cenah. Drago ko pes. Nikjer pa nisem rekel da iceji niso dragi. Govorim iz vidika slovenskega kupca, ki ne plača razlike, ampak končno ceno. Ki je za naš standard nedosegljiva za veliko večino. Se strinjava?

deco16 ::

Mah nova kona je itak svinsko draga, nebi je kupil nove nikoli. Je pa baje večja, bomo videli.

Point eko kredita in eko subvencije je ravno to, da spravi cene EVjev na primerljiv nivo kot so ICE avti.

Sparkxl ::

Utk je izjavil:

Zato prosim, ne mi tukaj prodajati zgodb, kako so ti avti v bistvu super ugodni.

Še ena trditev, ki je ni nihče izrekel. Za vsak drek tu te moderatorji brišejo, nekdo pa lahko nameta in nameta stalno isto govno in potem pretepa do onemoglosti stvar, ki je nihče ni trdil, pa nič. Jaz te bi bannal, dokler ne dostaviš citate za te stvari. Majkemi.


Chill brodha... za razliko od tebe, zna večina tukaj razumeti razliko med dobesedno povedanim in sugeriranim. In sugerira se, da so ti avti ugodni. Razumeš? Vem da ne...

BigWhale ::

Sparkxl je izjavil:

Ne nekateri, vsi. In ni govora o razlikah, ampak končnih cenah. Drago ko pes. Nikjer pa nisem rekel da iceji niso dragi. Govorim iz vidika slovenskega kupca, ki ne plača razlike, ampak končno ceno. Ki je za naš standard nedosegljiva za veliko večino. Se strinjava?


Ce v temi o EVjih trobis, da so EVji dragi in se pol izkaze, da itak mislis, da so vsi avtomobili dragi in predragi za slovence, potem se gres pac nek glup fear mongering in nabijas poste brez kakrsnegakoli smisla.

Skidaj se v temo o predragih avtomobilih, ce se ti zdi, da je to globalen problem pri nas.

MrStein ::

BigWhale je izjavil:


Ok, ti mas res butaste kolege. Zakaj se druzis s taksnimi ljudmi? Jaz iskreno prvic slisim, da bi nekdo kupil eno stvar, ki se mu zdi objektivno slabsa od ostalih, ki jih ima na voljo. :>

A vi EV fanatiki znate še kaj drugega kot ljudi imenovati butaste?
Ker to je že ne vem kolkič.
Vsakič samo potrjujete prvi vtis.

Sem pred pol ure vprašal: dejstva?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

hojnikb ::

A TDIjaši še znate kej druga kot smetit temo o električnih vozilih?
#brezpodpisa

Sparkxl ::

Od kot ideja da vozimo TDI? Aja mimogrede, katerega EVja si že rekel da voziš?

Cveto ::

NAjveč fovšije za EV prihaja ob ljudi, ki si lahko privoščijo avto v rangu 15k, torej recimo nekega na pol odsluženega Passata ali BMW3. Za tak denar se dobi 5-6 let star avto z 150-20k km. In voznik takega avta se potem počuti, kot da je na nivoju z nekom, ki je kupil tak avto nov. Pri EV pa tega ni, ne more (še) kupiti stare gare, razen kakega Lefa ali Zoe, ki nista ravno neka avta za postavljanje.

Ko pa enkrat pridemo do kupca, ki zmore dati za avto recimo 25k, postane električar realna alternativa. Lahko se recimo vzame T-roca za 22k, pri čemer je ta cena pogojevana z financiranjem, ki po bere par tisoč eur več, kot eko sklad, ali pa se vzame Borna, ki stane sicer 3-4k več, a se v par letih to razliko povrne. Eletro avto ima pri tem svoje prednosti (več kot se voziš, ceneje te pride, pospeški kot pri športnem avtu, enostavnost in udobje vožnje, cenejši servisi) in slabosti (manjši domet, daljše polnjenje, dražje zavarovanje, nižja končna hitrost...).

Višje se zadeva ponovi med recimo Passatom, Teslo Model, Tiguanom in Model Y.

deco16 ::

MrStein je izjavil:


Sem pred pol ure vprašal: dejstva?


O stroških?

prvič sem šel na servis sem dal nekaj čez 100€
Pogledal na račun vidil da me lupijo z kabinskim filtrom za 50€(osnovnim!)

Nabavil ene 5 komadov na autodoc za 7€ komad z aktivnim ogljem.

Od takrat je servis na 15k 60€.

Letos grem zadnjič ker se izteka garancija in jim še to ne mislim plačevat, test zavor pa opravijo tudi na tehničnem. Mam dvigalo doma nič bat, avtu nebo nič falilo.

Torej kaki stroški? Zame jih ni več.

Sam še gume in zavarovanje, to smo pa že obdelali. Lahko pa tudi napišem, zimske so zdržale do sedaj (avto bo mel 5 let.)

MrStein ::

Sparkxl je izjavil:

Od kot ideja da vozimo TDI?

Ker EV fanatiki samo bedarije pišejo.

Res, škoda da ni moderacije. Oh wait...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Utk ::

NAjveč fovšije za EV prihaja ob ljudi, ki si lahko privoščijo avto v rangu 15k, torej recimo nekega na pol odsluženega Passata ali BMW3. Za tak denar se dobi 5-6 let star avto z 150-20k km. In voznik takega avta se potem počuti, kot da je na nivoju z nekom, ki je kupil tak avto nov. Pri EV pa tega ni, ne more (še) kupiti stare gare, razen kakega Lefa ali Zoe, ki nista ravno neka avta za postavljanje.


Po moje si kar zadel. Jamranje, da je povprečna plača slaba, ampak pod "družinski avto" se sploh ne gleda nič pod passatom, A4 in podobnim, ki stanejo (glih tako kot električni) 35, 40 jurjev. Ker tega denarja seveda ni, se kupuje rabljene. In tu pride do razhajanja med dejansko vrednostjo nekoga in njegovim mišljenjem kolk je nekdo vreden. Če bi kupovali avte po realnih zmožnostih, bi taki pač vozili dacie (recimo jodger), kar bi bilo tudi veliko bolj racionalno, in potem bi bil tudi nek e-c4 čisto sprejemljiv družinski avto. Tako pa folk, ki kupuje rabljene passate, misli, da jim "pripada" električni, ki stane 45-50 jurjev. Ja ne, mu ne, ker niti passata ni kupil po "polni" ceni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

MrStein ::

Folk to, folk ono.

Kar se čaka, so dejstva:

Rabim tak avto, kaki EV to ponuja? Po nižji ceni ali pač neko drugo porednostjo (saj to je ideja, da so EV boljši, ali pa boste spet ploščo obrnili, začasno) ?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

mehatronik12 ::

BigWhale je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

Torej v bistvu sploh niso dragi?


Ne, se enkrat preberi kaj sem napisal.

Sparkxl je izjavil:

Vidimo kam to gre v sloveniji? V smer realnosti...uvoz iz njemačke vsega kar je nad velikostjo kliota. Zato prosim, ne mi tukaj prodajati zgodb, kako so ti avti v bistvu super ugodni. In ja, tudi ICE so daleč od ugodnih cen, ampak EVji so pa že next level


O kristus no. A spet gravitirate k temu, da boste vedno vzeli najbolj robni primer, ki bo ugajal vasim predpostavkam? To je ze smesno.

Ce nekdo gleda novo Kono s klasicnim pogonom ali pa T-Roca, je elektricna Kona malenkost vec kot pet jurjev drazja, ko odstejes subvencijo. Ce porabis 100 EUR za gorivo na mesec je cena po petih letih ze enaka. Ce vzames T-Roca, ki ni totalno sranje je pa ta razlika ze precej manjsa.

Ce pa nekdo gleda Clia za 15 jurjev ali pa rabljen avto za tri jurje pa pol, je pa stvar drugacna.

Ampak a vidis, da se tukaj ne strinjate niti o tem kaj je druzinski avto. Za Mato je to Clio, zate niti Kona ni, pa najbrz stejejo samo karavani in rabljeni Pasati.

So novi EVji drazji od podobnih novih ICEjev? Nekateri, seveda. Ampak razlika je dalec od tega, da bi bila tako drasticna, kot jo tukaj prikazujete.


Mogoče je Kona res najlepši avto za primerjat (moje mnenje tud za družine je kolko tolko ok).
Benzin==> 26000€ po ceniku (na Avtonet dobiš še ceneje NOVO)
E-Kona==> 36000€ z 39,2kW baterije po ceniku -4500€= 31500€ (na Avtonet jih ni)

Benzinsko se lahko vozis kamorkoli kdajkoli brez razmisljanja.
Električna je primerna za kratke razdalje, če so jo odločiš držati kot je priporočljivo med 20% in 80% (na hyundai strani) maš ob predpostavki 15kWh nekje 150 km dosega==> kot tudi EV fani priznajo na AC bistevno manj. Za morje z dvema otrokoma, trugo, po možnosti še kolesi od zadaj pa raje spustimo :D.

Torej za pot v službo in nazaj narediš recimo 15000km na leto.
Benzin te stane približno!: 1462€ (da ti žere 6,5 )
Elektro polniš samo doma: 337,5€ + circa 10% izgube = 360€ (15kWh+ cena 0,15kwH)
Recimo da so pri elektro servisi malo cenejši, pri bencinski pa zavarovanje in je na koncu isto.

Razlika Circa 1000€

V petih do 5 do6 letih si na nuli. In 7 leto leto si boš reko vau sedaj pa delam plus :D.
In še naprej rental avto, ko boš šel na dopust al pa k dalnjim sorodnikom/prijateljem (pri meni je to 3-5 x na leto)

Al pa boš po 6 letih prodal avto.
Kdo bo kupo leta 2029 avto z uporabno baterijo okoli 33kW nevem (degredacija je okoli 2-3 % na leto)
Bencinske se na avtonet prodajajo po 13k€ 6 let stare, s tem da so takrat ble cenejše kot 26000€!

deco16 ::

Dejansko če bi spustili za jurja bi bila to konkurenca Bornu ID3 in c4 in bi bil to še en več avto za primerjat.

Torej efektivno bi potem dobil večjo subvencijo in bi bilo 28,5k naproti bencinski za 26k

Ampak jim ni v interesu 39kWh so se slabo prodajale, poraba ziher nižja ampak pustimo stat.

Pozabil si še omenit kredit za eno in drugo zadevo.

Vsak pač pove po svoje.

Mogoče pa lahko primerjamo c4 in c4x ? bo to lažje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: deco16 ()

BigWhale ::

MrStein je izjavil:

A vi EV fanatiki znate še kaj drugega kot ljudi imenovati butaste?
Ker to je že ne vem kolkič.
Vsakič samo potrjujete prvi vtis.


Ja, namisljene kolege, ki kupujejo avtomobile za 78 jurjev samo zato, da se z njimi postavljajo, ceprav po njihovo vedo da so objektivno slabsi od drugih avtomobilov bomo imenovali za butaste. Vedno in povsod. Ne glede na to kak avto kupijo.

MrStein je izjavil:

Sem pred pol ure vprašal: dejstva?


Kaksna dejstva bi sploh rad? Saj se nic konkretnega nisi vprasal.

Sparkxl ::

Lokalni EV odvetnik vedno vse prezentira kot dejstvo. To ima mislim da v mislih...

mehatronik12 ::

Zakaj je treba sedaj spet nekaj drugega primerjat!!!?

Kona se mi zdi ok avto!?
Pa tudi en EV fan jo je dal za primerjavo, zakaj bi morali sedaj spet nekaj drugega primerjat!?

15kWh sem rekel preveč???? pa vi ste res čisto oprani al pa vozite res vsi 90km/h pa AC in nikoli ne prehitevate, pospešujete itd..., posebej sem znižal podatek od Adaca , da se ja nebi keri fan našel ko bi spet nekaj nabijal! :D
Brez brskanja prvi članek, ko napišeš v google.
"Trotz der flotten Fahrleistungen brilliert der Kona mit sehr guter Effizienz. Im ADAC Ecotest kommt der Fünftürer auf einen Verbrauch von gerade einmal 16,7 kWh/100 km"

Res da je to od Kone z malo večjo baterijo , ker te tamale niso testirali , vendar ne verjamem , da je takšna razlika, da ma tamala recimo 13kwH in sem se pol uštel za 15%....

Ko ni več dejstev treba pač najt, nekaj da upravičiš svojo zmoto deco16 ;) ==> naprimer zakaj ne primerjaš z drugim avtom....
Če bi bil objektiven bi napisal v tem primeru je vse res, je pa računica mogoče drugačna pri xy avtu in dal izračun.

BigWhale ::

mehatronik12 je izjavil:


Torej za pot v službo in nazaj narediš recimo 15000km na leto.
Benzin te stane približno!: 1462€ (da ti žere 6,5 )
Elektro polniš samo doma: 337,5€ + circa 10% izgube = 360€ (15kWh+ cena 0,15kwH)
Recimo da so pri elektro servisi malo cenejši, pri bencinski pa zavarovanje in je na koncu isto.

Razlika Circa 1000€

V petih do 5 do6 letih si na nuli. In 7 leto leto si boš reko vau sedaj pa delam plus :D.
In še naprej rental avto, ko boš šel na dopust al pa k dalnjim sorodnikom/prijateljem (pri meni je to 3-5 x na leto)


Nihce si ne bo rekel, da dela plus. To je neumnost. Z nobenim avtom ne delas plusa. Hkrati pa gres s taksno Kono komot tudi na kaksno potovanje. Tvoja predpostavka, da bos vedno med 20 in 80% baterije je iz riti potegnjena neumnost. Lahko si za day-to-day voznje komot v tem obsegu. Ce gres pa na morje pa ne rabis bit.

Highway, cold weather imas 210 km dosega po avtocesti, mild weather pa 270 km. Ja, ce bos sel v juzno Dalmacijo, se bos dvakrat ustavil za 20 minut in polnil na nekoliko drazji javni polnilnici. A je to problem? Ja, komu mogoce je. V resnici je pa to bolj ne-problem. Pa ce bos sel iz Gorickega v Piran sredi zime, bos enkrat vmes polnil. Ce to pocnes trikrat na teden je to lahko problem, ampak ce to pocnes trikrat na teden potem si verjetno ze v startu kupil napacen avto, ne glede na pogon.

Utk ::

Novi ë-C3 z dosegom do 320 kilometrov bo imel namreč vstopno ceno ob zagonu prodaje prihodnjo pomlad po vsej Evropi postavljeno na 23.300 evrov, kar je bistveno manj od dosednjih primerljivo velikih električnih avtov in praktično na ravni bencinsko gnanih kombilimuzin v tem razredu.

https://www.zurnal24.si/avto/novi-citro...

Sploh ne dvomim, da bojo našli vsaj 10 razlogov proti, ampak who gives...

BigWhale ::

mehatronik12 je izjavil:

Ko ni več dejstev treba pač najt, nekaj da upravičiš svojo zmoto deco16 ;) ==> naprimer zakaj ne primerjaš z drugim avtom....
Če bi bil objektiven bi napisal v tem primeru je vse res, je pa računica mogoče drugačna pri xy avtu in dal izračun.


Dejstvo je, da si ti izracunal, da je EV Kona na letni ravni priblizno jurja cenejsa od bencinske.

Potem si pa nastel en kup izgovorov zakaj EV Kona ni ok. :)

Sparkxl ::

Utk je izjavil:

Novi ë-C3 z dosegom do 320 kilometrov bo imel namreč vstopno ceno ob zagonu prodaje prihodnjo pomlad po vsej Evropi postavljeno na 23.300 evrov, kar je bistveno manj od dosednjih primerljivo velikih električnih avtov in praktično na ravni bencinsko gnanih kombilimuzin v tem razredu.

https://www.zurnal24.si/avto/novi-citro...

Sploh ne dvomim, da bojo našli vsaj 10 razlogov proti, ampak who gives...



Evo mene, sem že tu s prvim: C3...aka mala kanta za po mestu...23k...fail. Mala kanta za po mestu ne sme stati več kot 15k. Ne glede na pogon. Rabiš kaki citat?

Utk ::

Reci to polotu za 23 jurjev: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Ki še avtomatik ni, bednih 95 konjev in porabo 8 litrov po mestu.

Sparkxl ::

Ja saj ne rečem da je to ok. Ampak dajva malo to na potenco vržt, novica čez 5 let..." C3...33.300 evrov, kar je bistveno manj od dosednjih primerljivo velikih električnih avtov in praktično na ravni bencinsko gnanih kombilimuzin v tem razredu."

To bo ok? Saj pa stane skoraj isto kot bencinar... Plače pa bodo v tem času šle gor 100EUR, realno zaradi inflacije -100EUR. Bomo počasi dojeli poanto? Dragi so ko pes.

Aja ostalo pa spada v kategorijo bikov kakec...95 turbo konjev v tej mali kanti solidno skoči in po mestu ne pije niti blizu 8 litrov. In to je info iz prve roke, za razliko od tvojih "informacij"

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Sparkxl ()

mehatronik12 ::

Ja se pa to je dejstvo, da te manj pride EV avto na kilometer :D. Se pa nisem bencin fanatik , da bi to negiral....
Meni se zdi problem začetna cena, za meni primerne avte (takšne z ok razdaljo)

"Highway, cold weather imas 210 km dosega po avtocesti, mild weather pa 270 km."
Vzemiva to v obdelavo, baterijo torej nafilaš na 39,2kW ==> po tvoje je to ok, nimam izkušenj tak da nevem.. pač preberem na hyundajaovi strani kaj priporočajo...
Kolk je po tvoje povprečna poraba, za moj primer: Šentilj- Zadar
- po stari cesti se ne mislim vozit, tak da večina bo AC
- AC kjer je 130 vozim tempomat 140
- Tuneli in ostalo sranje kjer je 100 vozim 110

Zunaj poletnih 30C (ponavadi se gre v Zadar poleti...)
Pa pustima tudi, da imam dva mala otroka , ki imata kolesa in seveda trugo za vso kramo... ==> tak pač zgleda naš izlet/dopust mogoče smo posebni....

Torej koliko je po tvoje poraba če se pelam z praznim avtom do Zadra? ==> nevem sicer kdo to dela ampak ok....
In koliko če s polnim in vsem kar sem napisal?

Po tvojem bi naj bla okoli 14,5kwh (mild weather pa 270 km)
Ker si pa seveda objektivn in veš da je treba it prej polnit , kot pa vozit do nule recimo vsaj 30km rezerve narediš ob tej porabi 240km? Pozimi pa 190km?

Al večina slovencev ne hodi na Hrvaško na dopust, kjer je večina AC? Ali pa pozimi smučat v Avstrijo (tu spet pridejo smuči na streho...) , kjer je spet večina AC?
Mogoče sem spet jaz ta čuden?

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Sparkxl je izjavil:

Ja saj ne rečem da je to ok. Ampak dajva malo to na potenco vržt, novica čez 5 let..." C3...33.300 evrov, kar je bistveno manj od dosednjih primerljivo velikih električnih avtov in praktično na ravni bencinsko gnanih kombilimuzin v tem razredu."
To bo ok? Saj pa stane skoraj isto kot bencinar... Plače pa bodo v tem času šle gor 100EUR, realno zaradi inflacije -100EUR. Bomo počasi dojeli poanto? Dragi so ko pes.

Kot je reku BW, sigurno obstaja tema o jamranju o predragih avtih, izvoli tam.

Aja ostalo pa spada v kategorijo bikov kakec...95 turbo konjev v tej mali kanti solidno skoči

To misliš samo zato, ker še nisi probal električnega.

in po mestu ne pije niti blizu 8 litrov.

Kje pa. 7,5 pa res, ajde.

mehatronik12 ::

Problem je začetna cena, ki je kljub subvenciji previsoka pri najinem primeru EV Kona- Kona.

Sparkxl ::

mehatronik12 je izjavil:


Meni se zdi problem začetna cena, za meni primerne avte (takšne z ok razdaljo)



To je problem velike večine. Začetna cena + obresti, ker seveda noben nima 20, 30, 40+k na lagerju.

Utk ::

Začetna cena + obresti, ker seveda noben nima 20, 30, 40+k na lagerju.

Odvisno kaj je zate na lagerju. Če nimaš tolk denarja, sploh, potem ne kupuj avta za tolk. Če imaš nekje naložene in dobivaš višje obresti kot je kredit, pol pa hvala bogu. Višje obresti kot je 2,8 pri ekoskladu dobiš zdaj že za vezavo, ponekod, 8,6% je pa res malo kje "garantiranih".

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Gregor P ::

S tem, da so pa tiste prej, ki so vzeli kredit prek Eko sklada iz današnjega pogleda nazaj nategnili na suho; ni e-ja od eko, sedaj ko reveži odplačujejo obroke s 5,327 % veljavno obrestno mero in jim Eko sklad ne pusti reprogramirati kredita na fiksno obrestno mero (kar imajo na voljo sedaj).>:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

deco16 ::

mehatronik12 je izjavil:

Ja se pa to je dejstvo, da te manj pride EV avto na kilometer :D. Se pa nisem bencin fanatik , da bi to negiral....
Meni se zdi problem začetna cena, za meni primerne avte (takšne z ok razdaljo)

"Highway, cold weather imas 210 km dosega po avtocesti, mild weather pa 270 km."
Vzemiva to v obdelavo, baterijo torej nafilaš na 39,2kW ==> po tvoje je to ok, nimam izkušenj tak da nevem.. pač preberem na hyundajaovi strani kaj priporočajo...
Kolk je po tvoje povprečna poraba, za moj primer: Šentilj- Zadar
- po stari cesti se ne mislim vozit, tak da večina bo AC
- AC kjer je 130 vozim tempomat 140
- Tuneli in ostalo sranje kjer je 100 vozim 110

Zunaj poletnih 30C (ponavadi se gre v Zadar poleti...)
Pa pustima tudi, da imam dva mala otroka , ki imata kolesa in seveda trugo za vso kramo... ==> tak pač zgleda naš izlet/dopust mogoče smo posebni....

Torej koliko je po tvoje poraba če se pelam z praznim avtom do Zadra? ==> nevem sicer kdo to dela ampak ok....
In koliko če s polnim in vsem kar sem napisal?

Po tvojem bi naj bla okoli 14,5kwh (mild weather pa 270 km)
Ker si pa seveda objektivn in veš da je treba it prej polnit , kot pa vozit do nule recimo vsaj 30km rezerve narediš ob tej porabi 240km? Pozimi pa 190km?

Al večina slovencev ne hodi na Hrvaško na dopust, kjer je večina AC? Ali pa pozimi smučat v Avstrijo (tu spet pridejo smuči na streho...) , kjer je spet večina AC?
Mogoče sem spet jaz ta čuden?



Si se upalil za brezveze. Na dopust se gre 1x na leto, tudi sam sem šel po AC letos iz delnic do vodic. Magistrale prej pač nebom omenjal, štartal sem iz vukojebine. Samo AC je bla poraba 14,7. Pa nabit avto, zadaj kovček na kljuki, kot se za dopust spodobi. Nazaj je bla 14.9 . Cca 300km v eno smer.

 poraba morje

poraba morje


Evo slika.

Nič ti ne oporekam, razen za porabo, ker si uporabil točno enak EV kot ga imam pač že vem kolk ponuca(in tisti je pač lažji). Kona ma nizko porabo, to je fact, ne pa pri 150 na uro se strinjam.
Ampak spet si naredil enako kot pri sebi, vzel si nek edge primer, in ga uporabil kot vzor. Poraba je še nižja, ljudje(ne ti, si pač izjema) se vozijo tudi po magistralah in po mestu.

Za primerjavo sem pa sam dopisal da so lahko še drugi primeri, ne ker mi ta nebo ustrezal.
Lepo primerjavo si naredu. Hvala ti
Še več takih

Gregor P je izjavil:

S tem, da so pa tiste prej, ki so vzeli kredit prek Eko sklada iz današnjega pogleda nazaj nategnili na suho; ni e-ja od eko, sedaj ko reveži odplačujejo obroke s 5,327 % veljavno obrestno mero in jim Eko sklad ne pusti reprogramirati kredita na fiksno obrestno mero (kar imajo na voljo sedaj).>:D


So meli pa več subvencije ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: deco16 ()
««
1085 / 1217
»»