Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
Gregor P ::
Zagotovo ne tisti, ki so kupili (navadne) hibride ;)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Utk ::
S tem, da so pa tiste prej, ki so vzeli kredit prek Eko sklada iz današnjega pogleda nazaj nategnili na suho; ni e-ja od eko, sedaj ko reveži odplačujejo obroke s 5,327 % veljavno obrestno mero in jim Eko sklad ne pusti reprogramirati kredita na fiksno obrestno mero (kar imajo na voljo sedaj).
Ne vem kaj bluziš. Eko je kolk je eko, kredit za avto se ti pa ni mogel dvignit za več kot nekih 20-30 evrov. Če te bo to pokopalo, ali se bi zarad tega sploh splačalo it v kakšno reprogramiranje, potem raje prodaj avto. Jaz sem ga tudi vzel, ker je bil skoraj zastonj. Obrok se mi je dvignil za 10 evrov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
mehatronik12 ::
Verjamem ti da ob varčni vožnji prideš na 14kW ali tudi pod to, sam pač uživam v drugačnem slogu vožnje in mi ni všeč vožnja za tovornjaki....
Na dopust se gre 1x na leto, kupiš si pa avto za 30-40kEUR???
Vsak pač uživa v nečem drugem, eni v tem da se enkrat na leto vozijo na morje po AC 110 in kažejo porabo...
Kar se res noben ne vozi 140 po AC??? Za Kono sem dal primer 140!
Kaj pol tud trdiš da je ADAC Eco test zrežiran izmišljen, ali to ali pa so oni vozili "normalno"?
Na dopust se gre 1x na leto, kupiš si pa avto za 30-40kEUR???
Vsak pač uživa v nečem drugem, eni v tem da se enkrat na leto vozijo na morje po AC 110 in kažejo porabo...
Kar se res noben ne vozi 140 po AC??? Za Kono sem dal primer 140!
Kaj pol tud trdiš da je ADAC Eco test zrežiran izmišljen, ali to ali pa so oni vozili "normalno"?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mehatronik12 ()
Gregor P ::
S tem, da so pa tiste prej, ki so vzeli kredit prek Eko sklada iz današnjega pogleda nazaj nategnili na suho; ni e-ja od eko, sedaj ko reveži odplačujejo obroke s 5,327 % veljavno obrestno mero in jim Eko sklad ne pusti reprogramirati kredita na fiksno obrestno mero (kar imajo na voljo sedaj).
Ne vem kaj bluziš. Eko je kolk je eko, kredit za avto se ti pa ni mogel dvignit za več kot nekih 20-30 evrov. Če te bo to pokopalo, ali se bi zarad tega sploh splačalo it v kakšno reprogramiranje, potem raje prodaj avto. Jaz sem ga tudi vzel, ker je bil skoraj zastonj. Obrok se mi je dvignil za 10 evrov.
Jaz le pravim, da so jih lepo na eko nategnili, ker bi lahko dobili boljši kredit drugje in še reprogramirali bi ga lahko kadarkoli bi hoteli. Ne vem pa o čem "bluziš" ti? In pa sam nimam tega kredita, sem pa uspešno reprogramiral stanovanjskega, ko je bil čas za to iz variabilne na fiksno obrestno mero 1,4 %
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Utk ::
Kje bi lahko dobili cenejši kredit takrat, kasneje, zdaj ali v prihodnosti, daj povej, bodi enkrat konkreten.
Gregor P ::
Vsak, ki ga lahko reprogramiraš danes oz. takrat ko tebi najbolje odgovarja. Vsak tak je bil, je, in bo cenejši.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
deco16 ::
mehatronik12 je izjavil:
Verjamem ti da ob varčni vožnji prideš na 14kW ali tudi pod to, sam pač uživam v drugačnem slogu vožnje in mi ni všeč vožnja za tovornjaki....
Na dopust se gre 1x na leto, kupiš si pa avto za 30-40kEUR???
Vsak pač uživa v nečem drugem, eni v tem da se enkrat na leto vozijo na morje po AC 110 in kažejo porabo...
Kar se res noben ne vozi 140 po AC??? Za Kono sem dal primer 140!
Kaj pol tud trdiš da je ADAC Eco test zrežiran izmišljen, ali to ali pa so oni vozili "normalno"?
Kako sem vozil za tovornjaki če je povprečna 100? Ja nisem šel 140 ampak 120 po tempomatu in namesto da sem vozil ljudem v riti in bremzal stalno sem šel z tokom prometa.
Vmes so tuneli od delnic naprej, potem sv rok, potem 80 dol po rajdah itd. Seveda nisem vozil 80 ampak malo višje, pa ene 3x sem se ustavil ker je tamala šobila.
Ampak sej ni važno kaj ti napišem, ko sem napisal da pridem iz HR v salzburg pozimi po snegu ste tudi rekli da na avtovleki.
Tko da ja poraba je nižja, seveda ne za vse.
In to hočem ti dopovedat, da ne gledat na večino kot folk kater divja po AC in to je edino kar dela ker to ni taprav opis večine.
Sam pravim da ma kona 39 porabo pod 15, celo pod 14. Sam je nebi nikol kupil ker ma premalo baterijo in prepočasno polnjenje, tudi motor je samo 100kW.
In ne, za avto nisem dal 40k ampak 24, kupil sem rabljeno. In to tudi folku priporočam. A ker se vsi bojijo baterije pola nuben ne kupi.
Lahko pa še pripomnim da za dol je častla štrom tašča, za nazaj pa kaufland. Da v HR se še polni še zastojn.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: deco16 ()
Utk ::
Vsak, ki ga lahko reprogramiraš danes oz. takrat ko tebi najbolje odgovarja. Vsak tak je bil, je, in bo cenejši.
Se pravi, kot je pri tebi v navadi, palamudiš in bluziš brez repa in glave in predvsem brez osnove kjerkoli drugje kot v tvoji domišliji.
Najdi kje dobiš danes kredit za avto, ki ni od ekosklada in ki je cenejši od 5,x% kot plačujemo "nategnjeni".
Mato989 ::
Novi ë-C3 z dosegom do 320 kilometrov bo imel namreč vstopno ceno ob zagonu prodaje prihodnjo pomlad po vsej Evropi postavljeno na 23.300 evrov, kar je bistveno manj od dosednjih primerljivo velikih električnih avtov in praktično na ravni bencinsko gnanih kombilimuzin v tem razredu.
https://www.zurnal24.si/avto/novi-citro...
Sploh ne dvomim, da bojo našli vsaj 10 razlogov proti, ampak who gives...
Ni izgovorov, samo 2l eti prepozno...
No 1 izgovor je, oblike je FAKING GRDE... a ne znajo več low budget avtov lepih oblik delat pri EVjih?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Utk ::
Haha, 2 leti prepozno. Pred 2 leti bi pa reku da je 2 leti prehitro, ker ga nimaš kje polnit.
mehatronik12 ::
mehatronik12 je izjavil:
Verjamem ti da ob varčni vožnji prideš na 14kW ali tudi pod to, sam pač uživam v drugačnem slogu vožnje in mi ni všeč vožnja za tovornjaki....
Na dopust se gre 1x na leto, kupiš si pa avto za 30-40kEUR???
Vsak pač uživa v nečem drugem, eni v tem da se enkrat na leto vozijo na morje po AC 110 in kažejo porabo...
Kar se res noben ne vozi 140 po AC??? Za Kono sem dal primer 140!
Kaj pol tud trdiš da je ADAC Eco test zrežiran izmišljen, ali to ali pa so oni vozili "normalno"?
Kako sem vozil za tovornjaki če je povprečna 100? Ja nisem šel 140 ampak 120 po tempomatu in namesto da sem vozil ljudem v riti in bremzal stalno sem šel z tokom prometa.
Vmes so tuneli od delnic naprej, potem sv rok, potem 80 dol po rajdah itd. Seveda nisem vozil 80 ampak malo višje, pa ene 3x sem se ustavil ker je tamala šobila.
Ampak sej ni važno kaj ti napišem, ko sem napisal da pridem iz HR v salzburg pozimi po snegu ste tudi rekli da na avtovleki.
Tko da ja poraba je nižja, seveda ne za vse.
In to hočem ti dopovedat, da ne gledat na večino kot folk kater divja po AC in to je edino kar dela ker to ni taprav opis večine.
Sam pravim da ma kona 39 porabo pod 15, celo pod 14. Sam je nebi nikol kupil ker ma premalo baterijo in prepočasno polnjenje, tudi motor je samo 100kW.
In ne, za avto nisem dal 40k ampak 24, kupil sem rabljeno. In to tudi folku priporočam. A ker se vsi bojijo baterije pola nuben ne kupi.
Lahko pa še pripomnim da za dol je častla štrom tašča, za nazaj pa kaufland. Da v HR se še polni še zastojn.
Upam vsaj da ne prehitevaš s 120 ker pol se izbriši iz foruma!
Nisi mi odgovoril verjetno na najbolj pomembno vprašanje glede porabe:
Kaj pol tud trdiš da je ADAC Eco test zrežiran izmišljen, ali to ali pa so oni vozili "normalno"?
Mato989 ::
Haha, 2 leti prepozno. Pred 2 leti bi pa reku da je 2 leti prehitro, ker ga nimaš kje polnit.
2 leti oz. dobre 1,5 leta prepozno zato ker sem junija 2022 naročil nov avto in plačal aro...
Pa saj jaz sem vedno povedal, jaz nisem proti EVjem... sem ZELO ZA EV... ampak kot pravim, pri EVju in nasploh ICEju mam dokaj malo zahtev:
1. Da mi je všeč (ja vem relativno) recimo všeč so mi taki stil avti https://vcache.arnoldclark.com/imageser... pa tudi novi Clio mi je všečne oblike
2. Da ima vzvratno kamero
3. Da je avtomatik
4. Da baterija zdrži REALNIH 250km (raje 300 ampak z 250km se zadovoljim)
Kaj pomeni REALNIH? To pomeni da zdrži 250km tudi v tistem 2nd worst tednu povprečnih temperatur pri povprečni hitrosti cca 80km/h
In da je cena DO 25/26k (ja tudi če bo 26,5k je ok!
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
Pithlit ::
Novi ë-C3 z dosegom do 320 kilometrov bo imel namreč vstopno ceno ob zagonu prodaje prihodnjo pomlad po vsej Evropi postavljeno na 23.300 evrov, kar je bistveno manj od dosednjih primerljivo velikih električnih avtov in praktično na ravni bencinsko gnanih kombilimuzin v tem razredu.
https://www.zurnal24.si/avto/novi-citro...
Sploh ne dvomim, da bojo našli vsaj 10 razlogov proti, ampak who gives...
Evo mene, sem že tu s prvim: C3...aka mala kanta za po mestu...23k...fail. Mala kanta za po mestu ne sme stati več kot 15k. Ne glede na pogon. Rabiš kaki citat?
'kanta' za po mestu je C1. C3 je čisto spodoben avto za vsakega posameznika ali par. Za 4 člansko družino pa bolj pogojno. To je dejstvo. Če pa ti sam zase rabiš passeratija, je pa to tvoj problem (v tvoji glavi).
Haha, 2 leti prepozno. Pred 2 leti bi pa reku da je 2 leti prehitro, ker ga nimaš kje polnit.
2 leti oz. dobre 1,5 leta prepozno zato ker sem junija 2022 naročil nov avto in plačal aro...
Pa saj jaz sem vedno povedal, jaz nisem proti EVjem... sem ZELO ZA EV... ampak kot pravim, pri EVju in nasploh ICEju mam dokaj malo zahtev:
1. Da mi je všeč (ja vem relativno) recimo všeč so mi taki stil avti https://vcache.arnoldclark.com/imageser... pa tudi novi Clio mi je všečne oblike
2. Da ima vzvratno kamero
3. Da je avtomatik
4. Da baterija zdrži REALNIH 250km (raje 300 ampak z 250km se zadovoljim)
Kaj pomeni REALNIH? To pomeni da zdrži 250km tudi v tistem 2nd worst tednu povprečnih temperatur pri povprečni hitrosti cca 80km/h
In da je cena DO 25/26k (ja tudi če bo 26,5k je ok!
Torej je problem samo še cena.
Life is as complicated as we make it...
Zgodovina sprememb…
- spremenila: Pithlit ()
deco16 ::
mehatronik12 je izjavil:
Upam vsaj da ne prehitevaš s 120 ker pol se izbriši iz foruma!
Nisi mi odgovoril verjetno na najbolj pomembno vprašanje glede porabe:
Kaj pol tud trdiš da je ADAC Eco test zrežiran izmišljen, ali to ali pa so oni vozili "normalno"?
Ne, prehitevam dinamično, ma avto navor in vse da lahko to delaš brez da ti kakšen teži.
Nemcem zaupat da bodo fair naredili zadeve?
https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/a...
14,7 kWh/100 km Verbrauch takoj pod specifikacijami.
Prva stran pol pa pišejo to kar si ti qoutal, pomoje so se zmotili.
Ker če 14,7 pomnožim s 4,35(toliko km so napisali da so dobili) dobim 64kWh
Če pomnožim pa z 16,7 pa dobim 72kWh torej nekaj ne štima in ne kona nima tolk velke baterije, niti bruto ne.
Kako si že pravil o osnovnošolski matematiki, no kot zgleda tudi nemcem ne gre, ali pa so "malo" zajebali s številkami.
Zanalašč ali ne številka je napačna. Zdej sem jo tudi potrdil.
Tako, da lahko verjameš meni(itak da neboš) ali pa nemcem ko pišejo o korejskem avtu.
Sam izberi.
Če pa merijo na vtičnici naj še enkrat povem da na DC teh izgub ni, in naj to jasneje napišejo in te številke direkt zavajajo. In tudi s koliko so polnili, ker ni vedno enako kok izgub je.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: deco16 ()
Gregor P ::
Pa ravno Eko sklad te je z novimi kreditnimi pogoji nategnil na suho, ti bi ga pa kar izločil iz izbireVsak, ki ga lahko reprogramiraš danes oz. takrat ko tebi najbolje odgovarja. Vsak tak je bil, je, in bo cenejši.
Se pravi, kot je pri tebi v navadi, palamudiš in bluziš brez repa in glave in predvsem brez osnove kjerkoli drugje kot v tvoji domišliji.
Najdi kje dobiš danes kredit za avto, ki ni od ekosklada in ki je cenejši od 5,x% kot plačujemo "nategnjeni".
Samo res, v čem je to hec, da ti ta novi sedaj lahko izberejo tudi fiksno obrestno mero, tebi pa ne dovolijo reprogramiranja za nazaj?!? Sploh ne vidim razloga, da bi neka državna inštitucija tako diskriminirala državljane
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
BigWhale ::
mehatronik12 je izjavil:
Torej koliko je po tvoje poraba če se pelam z praznim avtom do Zadra? ==> nevem sicer kdo to dela ampak ok....
In koliko če s polnim in vsem kar sem napisal?
Po tvojem bi naj bla okoli 14,5kwh (mild weather pa 270 km)
Ne vem kolk bi bla poraba. Vseeno je a bo 14kWh ali bo pa 17kWh. Z dvema mulcema v avtu se bos trikrat ustavljal na tvoji 400km poti. Enkrat za lulanje, enkrat za bruhanje in pucanje avta, enkrat pa za malico, ker mulcem se pa v avtu ne pusti jest. Polnilnic mas pa dovolj na poti do Zadra. Vec casa bos porabil za kreganje z mulci o tem katero cokolado kupit na pumpi, kot pa za samo polnjenje avtomobila. Letos, ko sem se vracal z dopusta je zena cakala 15 minut v vrsti za WC na pocivaliscu, ce das zraven se otroke v to enacbo, mas en postanek vsaj pol ure. Casa vrh glave, lahk polnis se v kantico, pa s sabo na morje neki elektrike neses.
Tkole nekako izgledajo vasi argumenti. Reductio ad absurdum.
mehatronik12 je izjavil:
Al večina slovencev ne hodi na Hrvaško na dopust, kjer je večina AC? Ali pa pozimi smučat v Avstrijo (tu spet pridejo smuči na streho...) , kjer je spet večina AC?
Mogoče sem spet jaz ta čuden?
Ja, revni Slovenci, ki si ne morejo privosciti avta za vec kot petnajst jurjev se vozijo na dopuste na Hrvasko in se na smucanje v Avstrijo. Vsaj dvakrat na leto, eni pa tudi stirikrat.
BigWhale ::
mehatronik12 je izjavil:
Vsak pač uživa v nečem drugem, eni v tem da se enkrat na leto vozijo na morje po AC 110 in kažejo porabo...
Ne, eni uzivamo v tem, da nam avto pretezno sam pelje po AC in lahko med voznjo poslusamo podcaste brez, da zvocniki pregorijo. Pa da se lahko normalno pogovarjamo v avtomobilu. Pa da zjutraj pozimi sedemo v segret avto in da nas ne skrbi kje imamo strgalo za led, ker ga sploh nimamo. Da poleti sedemo v primerno ohlajen avto in da se ne vozimo v razbeljenih kantah. Uni uzivamo tudi v tem, da so postanki na pumpah postali zgodovina in ne zapravljamo casa s cakanjem v vrstah. Uzivamo tudi v tem, da nikoli zjutraj ni treba iti najprej na pumpo in da je to kar 'nalivamo' v avtomobile nekajkrat ceneje, za nekatere pa celo zastonj. Uzivamo v voznji s trenutnim in prakticno konstantnim navorom.
Ce je cena za to, da je treba dvakrat na leto pocakati pol ure, da se avto napolni, oh well, to je kar poceni ... VW za daljinsko gretje zaracuna jurja v dodatni opremi. :D
Mato989 ::
Novi ë-C3 z dosegom do 320 kilometrov bo imel namreč vstopno ceno ob zagonu prodaje prihodnjo pomlad po vsej Evropi postavljeno na 23.300 evrov, kar je bistveno manj od dosednjih primerljivo velikih električnih avtov in praktično na ravni bencinsko gnanih kombilimuzin v tem razredu.
https://www.zurnal24.si/avto/novi-citro...
Sploh ne dvomim, da bojo našli vsaj 10 razlogov proti, ampak who gives...
Evo mene, sem že tu s prvim: C3...aka mala kanta za po mestu...23k...fail. Mala kanta za po mestu ne sme stati več kot 15k. Ne glede na pogon. Rabiš kaki citat?
'kanta' za po mestu je C1. C3 je čisto spodoben avto za vsakega posameznika ali par. Za 4 člansko družino pa bolj pogojno. To je dejstvo. Če pa ti sam zase rabiš passeratija, je pa to tvoj problem (v tvoji glavi).
Haha, 2 leti prepozno. Pred 2 leti bi pa reku da je 2 leti prehitro, ker ga nimaš kje polnit.
2 leti oz. dobre 1,5 leta prepozno zato ker sem junija 2022 naročil nov avto in plačal aro...
Pa saj jaz sem vedno povedal, jaz nisem proti EVjem... sem ZELO ZA EV... ampak kot pravim, pri EVju in nasploh ICEju mam dokaj malo zahtev:
1. Da mi je všeč (ja vem relativno) recimo všeč so mi taki stil avti https://vcache.arnoldclark.com/imageser... pa tudi novi Clio mi je všečne oblike
2. Da ima vzvratno kamero
3. Da je avtomatik
4. Da baterija zdrži REALNIH 250km (raje 300 ampak z 250km se zadovoljim)
Kaj pomeni REALNIH? To pomeni da zdrži 250km tudi v tistem 2nd worst tednu povprečnih temperatur pri povprečni hitrosti cca 80km/h
In da je cena DO 25/26k (ja tudi če bo 26,5k je ok!
Torej je problem samo še cena.
jap, verjetno je zaenkrat problem samo še cena vs doseg...
No je pa res da še nisem videl LEPEGA EVja do 30k zaenkrat... niti do 35k ne vem če mi je kateri res všeč... Ne vem kaj majo designerji fetiš na te grde oblike avtov...
Kaj the FUCK je ta grozni izgled FIATa... mislim res, pa tega ne bi vozil če mi gratis date...
https://www.topgear.com/sites/default/f...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
BigWhale ::
Vmes so tuneli od delnic naprej, potem sv rok, potem 80 dol po rajdah itd. Seveda nisem vozil 80 ampak malo višje, pa ene 3x sem se ustavil ker je tamala šobila.
Ko prides enkrat na vrh Velebita potem skoraj do Zadra samo se polnis baterijo. :>
No je pa res da še nisem videl LEPEGA EVja do 30k zaenkrat... niti do 35k ne vem če mi je kateri res všeč... Ne vem kaj majo designerji fetiš na te grde oblike avtov...
U lej Mato je najdu nov razlog zakaj EVji niso prava stvar. Grdi so.
Pa ravno Eko sklad te je z novimi kreditnimi pogoji nategnil na suho, ti bi ga pa kar izločil iz izbire
Samo res, v čem je to hec, da ti ta novi sedaj lahko izberejo tudi fiksno obrestno mero, tebi pa ne dovolijo reprogramiranja za nazaj?!? Sploh ne vidim razloga, da bi neka državna inštitucija tako diskriminirala državljane
A kje pise, da MORAS vzet kredit pri eko skladu? Vzami kredit kjer ti srce pozeli. Kaj sploh vleces ta eko sklad v debato, ker je nepomemben.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
deco16 ::
Hotu sem mu sam povedat zakaj je bla povprečna samo 100 km/h.
Itak da do zadra nič ne ponucaš, ponucaš pa prej in potem.
In tudi se oproščam ker navajamo porabe v tem kolikor avto dejansko porabi in ne koliko gre z vtičnice. Ker vsak polni drugače hitro se tega ne da primerjat. Polniš šuko z 2kW boš mel večje izgube kot 11kW. Polniš na DC in izgub če ne prehitro filaš načeloma ni. Če na lidlu v AT polnim za 29c na kWh bom jih ravno toliko dobil noter v baterijo. Ker pač 50kW ni neko hitro polnenje izgub ni in so skoraj zanemarljive.
In ravno tako če se primerja porabo ko voziš dejansko lahko izračunaš koliko km boš naredil. Skratka zame je poraba iz vtičnice zavajujoča(tudi v testih ker ne napišejo kako so filali) in tistih ki polnijo iz SE načeloma ne zanima. In tudi vsi sam sprašujejo kolk je dosega, tega pa iz porabe iz vtičnice neboš vedu.
Itak da do zadra nič ne ponucaš, ponucaš pa prej in potem.
In tudi se oproščam ker navajamo porabe v tem kolikor avto dejansko porabi in ne koliko gre z vtičnice. Ker vsak polni drugače hitro se tega ne da primerjat. Polniš šuko z 2kW boš mel večje izgube kot 11kW. Polniš na DC in izgub če ne prehitro filaš načeloma ni. Če na lidlu v AT polnim za 29c na kWh bom jih ravno toliko dobil noter v baterijo. Ker pač 50kW ni neko hitro polnenje izgub ni in so skoraj zanemarljive.
In ravno tako če se primerja porabo ko voziš dejansko lahko izračunaš koliko km boš naredil. Skratka zame je poraba iz vtičnice zavajujoča(tudi v testih ker ne napišejo kako so filali) in tistih ki polnijo iz SE načeloma ne zanima. In tudi vsi sam sprašujejo kolk je dosega, tega pa iz porabe iz vtičnice neboš vedu.
Mato989 ::
U lej Mato je najdu nov razlog zakaj EVji niso prava stvar. Grdi so.
Nikakor, samo opažam da mi 90%+ EVjev ni všeč, no saj mi tudi 90%+ ICEjev ni, samo se do 25k najde vsaj kak solidnega izgleda...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Gregor P ::
V bistvu sem ga vzel kot primer diskriminacije državnih organov nad državljani, ki postavlja nekatere v privilegiran položaj na račun drugih (ki so najbrž morali vzeti ta kredit, kjer ga drugje niso mogli dobiti in ga sedaj ne morejo reprogramirati v boljše pogoje za njih). Ni tako zanemarljiva zadeva v bistvu, če malo pomisliš. Tudi sicer so krediti Eko sklada kar pomembni kar se nakupa EV ipd. tiče, torej neposredno povezani s to temo (tudi sicer je Eko sklad omenjen velikokrat v tej temi; torej ga več kot očitno nisem prvi povlekel v debato).
Pa ravno Eko sklad te je z novimi kreditnimi pogoji nategnil na suho, ti bi ga pa kar izločil iz izbire
Samo res, v čem je to hec, da ti ta novi sedaj lahko izberejo tudi fiksno obrestno mero, tebi pa ne dovolijo reprogramiranja za nazaj?!? Sploh ne vidim razloga, da bi neka državna inštitucija tako diskriminirala državljane
A kje pise, da MORAS vzet kredit pri eko skladu? Vzami kredit kjer ti srce pozeli. Kaj sploh vleces ta eko sklad v debato, ker je nepomemben.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
BigWhale ::
V bistvu sem ga vzel kot primer diskriminacije državnih organov nad državljani, ki postavlja nekatere v privilegiran položaj na račun drugih (ki so najbrž morali vzeti ta kredit, kjer ga drugje niso mogli dobiti in ga sedaj ne morejo reprogramirati v boljše pogoje za njih).
Off-topic si s tem, odpri si drugo temo za kredite iz eko sklada in obnasanje grde grde drzave.
DamijanD ::
Naslednje leto prideta Reno scenic in pežo e3008. Oba delujeta kar uporabno, cena bo pa "evropsko konkurenčna" (torej ne bo v primerjavi s Teslo ali kitajci)
mehatronik12 ::
"
Tako, da lahko verjameš meni(itak da neboš) ali pa nemcem ko pišejo o korejskem avtu.
Sam izberi."
Največja cvetka do sedaj, lahko verjameš eni najbolj priznanih motorističnih organizacij na svetu ADAC ali pa meni , ki sem največji fanatik EV na forumu...
Tvoj problem je med drugim tudi poznavanje nemščine ;).
16,7kWh je povprečna poraba na njihovem ECO testu , ki so ga naredili za mnogo EV-jev in benzinarjev. Vedno koliko pač gre pod istimi pogoji... in z istim stiöom vožnje.
To kar ti navajaš pa je poraba in doseg po WLT, ki pa ti pove nekaj ampak isto kot pri termičnih motorjih nič realnega...
Valda , da bo vsak prej verjel tebi z neznaskimi motorističnimi izkušnjami, poznavanjem avtov, matematike, fizike ter Nemščine.
Dosti prej kot pa testom ADACa
Tako, da lahko verjameš meni(itak da neboš) ali pa nemcem ko pišejo o korejskem avtu.
Sam izberi."
Največja cvetka do sedaj, lahko verjameš eni najbolj priznanih motorističnih organizacij na svetu ADAC ali pa meni , ki sem največji fanatik EV na forumu...
Tvoj problem je med drugim tudi poznavanje nemščine ;).
16,7kWh je povprečna poraba na njihovem ECO testu , ki so ga naredili za mnogo EV-jev in benzinarjev. Vedno koliko pač gre pod istimi pogoji... in z istim stiöom vožnje.
To kar ti navajaš pa je poraba in doseg po WLT, ki pa ti pove nekaj ampak isto kot pri termičnih motorjih nič realnega...
Valda , da bo vsak prej verjel tebi z neznaskimi motorističnimi izkušnjami, poznavanjem avtov, matematike, fizike ter Nemščine.
Dosti prej kot pa testom ADACa
Utk ::
Pa ravno Eko sklad te je z novimi kreditnimi pogoji nategnil na suho, ti bi ga pa kar izločil iz izbireVsak, ki ga lahko reprogramiraš danes oz. takrat ko tebi najbolje odgovarja. Vsak tak je bil, je, in bo cenejši.
Se pravi, kot je pri tebi v navadi, palamudiš in bluziš brez repa in glave in predvsem brez osnove kjerkoli drugje kot v tvoji domišliji.
Najdi kje dobiš danes kredit za avto, ki ni od ekosklada in ki je cenejši od 5,x% kot plačujemo "nategnjeni".
Samo res, v čem je to hec, da ti ta novi sedaj lahko izberejo tudi fiksno obrestno mero, tebi pa ne dovolijo reprogramiranja za nazaj?!? Sploh ne vidim razloga, da bi neka državna inštitucija tako diskriminirala državljane
Nategnil te je tist, ki ti je prodal spričevalo osnovne šole, ker take nelogike pa res ni sposoben vsak. Ekosklad je nategnil ljudi, ki jim je dal najcenejši kredit in še zmeraj nihče drug ne ponuja cenejšega. Če ga, potem komot tistega na ekoskladu zapreš in plačuješ novega.
Niti ne vem kater bedak bi šel v nov kredit z novimi stroški zarad 10 evrov višjega obroka. Pardon, 10 evrov je razlike med 1,1 in 5,2%, med 2,8 in 5,2 še 5 evrov ne bi bilo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
mehatronik12 ::
Izgube so in bodo pri polnjenju..
Fizika je pač fizika, ne da se je prelisičiti z hajpanjem :)
Tudi DC polnilnice rabijo AC/DC wandlerje, se pa se nena AC v DC spremeni na lepe oči...
Če DC polnilnice to zaračunajo nevem...
Ko bodo morale postati profitabilne/rentabilne bodo sigurno to upoštevale.
Dokler pa se živijo od subvencij, pa jim mogoče res dol visi teh 5 -10%
Fizika je pač fizika, ne da se je prelisičiti z hajpanjem :)
Tudi DC polnilnice rabijo AC/DC wandlerje, se pa se nena AC v DC spremeni na lepe oči...
Če DC polnilnice to zaračunajo nevem...
Ko bodo morale postati profitabilne/rentabilne bodo sigurno to upoštevale.
Dokler pa se živijo od subvencij, pa jim mogoče res dol visi teh 5 -10%
roCkY ::
Sem se pa dobro nasmejal ko je en vernik omenil hyunday kono za družinske potrebe. Saj sem pisal tukaj ne dolgo nazaj...not smo se vozili 3, v prtljažnik zadaj smo dobili 2 mala ročna kufra in 2 nahrbtnika. Tretji mali kufer se je vozil zadaj zraven potnika. Tak da prosim lepo...ne delajte bedakov iz sebe da tako kanto omenite v stavku "družinski avto"
Nekoč je bil fičo družinski avto. Googlaj, če ne veš za kaj gre. ... precej bedasto izpadaš s tem postom ...
deco16 ::
mehatronik12 je izjavil:
To kar ti navajaš pa je poraba in doseg po WLT, ki pa ti pove nekaj ampak isto kot pri termičnih motorjih nič realnega...
Valda , da bo vsak prej verjel tebi z neznaskimi motorističnimi izkušnjami, poznavanjem avtov, matematike, fizike ter Nemščine.
Dosti prej kot pa testom ADACa
To da se klapa z WLTP je bolj naklučje kot dejstvo(veliko EVjev dejansko porabi fajn več kot piše tam).
Zadnja stran, prevedeno za tebe.
In the Ecotest electric cycle, an average power consumption of 16.7 kWh per 100 km was determined. This means that the Kona has become significantly more economical - a model tested in 2018 still needed 19.5 kWh/100 km. The consumption figure also includes charging losses; In order to completely charge the 64 kWh battery from empty to full, 72.8 kWh are required.
Prva stran prevedeno za tebe:
According to the ADAC Ecotest, the five-door model has a consumption of just 16.7 kWh/100 km, and the range is a very good 435 km for a small electric car.
Torej poraba 14,7 drži(sem ti zračunal prejle).
Zame in tudi za marsikoga drugega je poraba toliko kolikor avto porabi. Izgube polnjenja pač ni poraba, so izgube pri polnjenju. Le te varirajo od 5%-20% in je ful odvisno. Recimo pozimi če polniš do odhoda je toplota od izgub še vedno v loopu in si s tem ogreješ kabino, torej je posledično avto porabil manj zaradi tega. DC sem ti že napisal.
Edino pravilno je da ko računaš stroške računaš še izgube zraven, ampak ko se pogovarjamo pa kolk EV porabi pa so številke napačne ker števec na polnilnici jih ima zelo malo ljudi.
Torej poraba je bila 14,7 z izgubami pri polnjenju je to 16,7.
In malo smešno je kako zaupaš nemcem in njihovim testom, a sami so bili udeleženi v enem največjih škandalov zaradi izpustov. Tko da ja, ne zaupam jim najbolj, bolj sebi, tko kot jaz tebi ne oporekam kolk tvoja škoda al kaj že maš žre.
In ja DC polnilnice računajo z DC števcem kolk je šlo notr, zato je tudi cena višja in seveda zaradi hitrosti.
Tko da ko se menimo o porabi uporabljaj prave cifre pa bomo lahk primerjali.
Sparkxl ::
Sem se pa dobro nasmejal ko je en vernik omenil hyunday kono za družinske potrebe. Saj sem pisal tukaj ne dolgo nazaj...not smo se vozili 3, v prtljažnik zadaj smo dobili 2 mala ročna kufra in 2 nahrbtnika. Tretji mali kufer se je vozil zadaj zraven potnika. Tak da prosim lepo...ne delajte bedakov iz sebe da tako kanto omenite v stavku "družinski avto"
Nekoč je bil fičo družinski avto. Googlaj, če ne veš za kaj gre. ... precej bedasto izpadaš s tem postom ...
Nekoč je bila konjska vprega družinsko vozilo. Googlaj, če ne veš za kaj gre. ... precej bedasto izpadaš s tem postom ...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Sparkxl ()
Pithlit ::
Saj ni važno kdo izpade butasto. Dejstvo je da je avto kot je recimo Spring, Clio, C3... Čisto v redu 'družinski' avto za 1-2 osebi (tako da se gre lahko brez zganjanja tetrisa tudi na dopust. Za vsakodnevno uporabo je čisto ok tudi za 4 ljudi (za dopust bolj težko, ampak ni nemogoče, sploh ne za tiste enkrat letno).
Tko da dissat te avte kot 'mestne kante' je vseeno mal butasto. Glih tolk je mestna kanta kot nek Passat, Octavia... Res je da se večji avti drugače mal bolje obnesejo na AC, ki je pa hkrati tudi polna raznih Cliotov. Boš pa mal težje na AC našel taprave mestne 'kante' (C1, Aygo, Up!... se jih pa vseeno vidi, Twingo sploh).
Tko da dissat te avte kot 'mestne kante' je vseeno mal butasto. Glih tolk je mestna kanta kot nek Passat, Octavia... Res je da se večji avti drugače mal bolje obnesejo na AC, ki je pa hkrati tudi polna raznih Cliotov. Boš pa mal težje na AC našel taprave mestne 'kante' (C1, Aygo, Up!... se jih pa vseeno vidi, Twingo sploh).
Life is as complicated as we make it...
Sparkxl ::
Pred leti je veljala formula...1-2 otrok = rabim enoprostorec, mogoče karavan. Potem so prišli suvi. Cenovno neugodni proti temu kaj je bilo prej. Golf velikost avto, v to kategorijo paše zdaj vse pod imenom mid sized suv, stane komot 25-30k in se danes smatra kot družinski avto.
Zdaj smo pa v next level...mestne kante tipa c3, ki zdaj tudi stanejo toliko, so naenkrat po EV evangeliju družinski avti. In družina je zdaj definirana kot 1-2 osebe.
Mene res samo zanima ali take strelate ven izključno na podlagi zblaznele vere, ali so v igri še kake substance?
Zdaj smo pa v next level...mestne kante tipa c3, ki zdaj tudi stanejo toliko, so naenkrat po EV evangeliju družinski avti. In družina je zdaj definirana kot 1-2 osebe.
Mene res samo zanima ali take strelate ven izključno na podlagi zblaznele vere, ali so v igri še kake substance?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Sparkxl ()
Gregor P ::
In da sploh omenja okrnjenega in predragega Spring-a je že čista blasfemija.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Mato989 ::
kaj pa je definicija družinskega avta? Jo zna kdo povedat?
Ker moj foter je zmeraj kupoval renaultove karavane ker smo bili 4je pa nikol ni bilo dovolj prostora je mati vedno uspela vse nabit do konca za morje oz dopust pa še smo meli PREMALO (KAO!)
Ker moj foter je zmeraj kupoval renaultove karavane ker smo bili 4je pa nikol ni bilo dovolj prostora je mati vedno uspela vse nabit do konca za morje oz dopust pa še smo meli PREMALO (KAO!)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Mato989 ::
Ja saj ni raketna znanost. 3-4 ljudje se komot s prtljago peljejo nekam.
Saj pravim, pol je to za nekoga Clio za nekoga pa Karavan ni dovolj bi rabil kombi ali avtobus... odvisno je torej od prtljage ki jo hočeš vlačit sabo... pa tudi ali je otrok v takem stanju da še rabi voziček (morda oba???) ali ne...
Kaj je potem družinski avto za ono familjo kjer rodi ženska dvojčke pa ma froca od prej 2 leti starega??? Kombi podaljšan?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
deco16 ::
Imam družino, peljem jo lahko na morje z avtom ali pa kam dilje z vso kramo. Družina je majhna seveda, ampak mali otrok pač ima še več pizdarij.
Kolikor vem je fora če maš 3 froce, da si rabil enoprostorec, nekateri so šli tudi v kombi segment. Za 1-2 otroka je vedno šlo z B-C segmentom, ja seveda bolje če je to karavan ampak ni neke meje.
Kar se je spremenilo, dvojna dna pritljažnika in majn placa, nabildani cSUV z malo placa(takega mam tudi sam) in to da ni važno kam greš moraš met s sabo zadaj še 2-4 kolesa in na strehi sup. To je pač moderno zdej.
Tko da družina je velik pojem. Res nevem kako vse mamice ki imajo rajši male avte vse to skupaj zrihtajo(in teh ni malo še vedno).
Spremenilo se je mnenje in okus SUV, zadnje tudi siljeno s strani proizvajalcev kar se lepo vidi v EV svetu.
Kaj po tvoje 3 članska družina zdej ni družina al kaj? Pač sam sem se znajdu po svoje in si kupil še dodatnih 340l prostora, za to kar rabim da peljem le to je čist dovolj, tudi še za enega froca več.
Zdej pa se vprašaj koliko prevelikih avtov se vozi okoli zato ker se to nuca 1-3 na leto.
Kolikor vem je fora če maš 3 froce, da si rabil enoprostorec, nekateri so šli tudi v kombi segment. Za 1-2 otroka je vedno šlo z B-C segmentom, ja seveda bolje če je to karavan ampak ni neke meje.
Kar se je spremenilo, dvojna dna pritljažnika in majn placa, nabildani cSUV z malo placa(takega mam tudi sam) in to da ni važno kam greš moraš met s sabo zadaj še 2-4 kolesa in na strehi sup. To je pač moderno zdej.
Tko da družina je velik pojem. Res nevem kako vse mamice ki imajo rajši male avte vse to skupaj zrihtajo(in teh ni malo še vedno).
Spremenilo se je mnenje in okus SUV, zadnje tudi siljeno s strani proizvajalcev kar se lepo vidi v EV svetu.
Kaj po tvoje 3 članska družina zdej ni družina al kaj? Pač sam sem se znajdu po svoje in si kupil še dodatnih 340l prostora, za to kar rabim da peljem le to je čist dovolj, tudi še za enega froca več.
Zdej pa se vprašaj koliko prevelikih avtov se vozi okoli zato ker se to nuca 1-3 na leto.
Gregor P ::
Za mene je družinski avto tudi karavan, ko ga občasno napolnim s cca. 200 kg odpadnega materiala, ko kaj obnavljam, da ga lahko peljem na zbirni center.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Mato989 ::
Pač ne vem... jaz pač tu vidim največji problem da ženske v 99% preveč komplicirajo, ko vidim mojo kak pakira me glava zaboli kaj bo šele s frocom, za 2 nočitvi greva nekam ona ma pa garderobe za 5 dni zraven... jaz pa v nahrbtniku minimalistično... pol se pa to potroji s frocom in si v pizdi...
Ona uspe nafilat 400l prtljažnik najinega avta za 3 nočitve, meni to ni jasno, jaz mam nahrbtnik pa ene teniske ali natikače v vrečki... ona pa potovalko pa vrečko čevljev in od tega 80% potem ne uporablja...
Kr nekaj.
Ona uspe nafilat 400l prtljažnik najinega avta za 3 nočitve, meni to ni jasno, jaz mam nahrbtnik pa ene teniske ali natikače v vrečki... ona pa potovalko pa vrečko čevljev in od tega 80% potem ne uporablja...
Kr nekaj.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Sparkxl ::
Ti veš en prazen nič, ker družine nimaš. Zato nehaj tukaj pisat romane o temi, za katero nimaš točno nič za povedat. Enako kot ona EV vernica zgoraj, za katero sta družina 1-2 osebe. UTK, zgoraj imaš to izjavo, tako da je nebi cititral, če je ok za tebe?
Ker sem očitno tukaj eden redkih oseb z družino. Smo se 3 prevažali v golfu. Za dopust zaradi prtljažnika reees težko. Zdaj 4 v oktaviji ni problema.
In zdaj me tu EV zblazneleži (brez družin) hočete prepričat, da to gre komot z kanto velikosti C3? Pa saj eni res več niste diht.
Ker sem očitno tukaj eden redkih oseb z družino. Smo se 3 prevažali v golfu. Za dopust zaradi prtljažnika reees težko. Zdaj 4 v oktaviji ni problema.
In zdaj me tu EV zblazneleži (brez družin) hočete prepričat, da to gre komot z kanto velikosti C3? Pa saj eni res več niste diht.
deco16 ::
Ne sam sem se letos z 5 mesecm starim mulcom in dodatnim malim jogijem preslikal na morje.
Peljala me je avtovleka in ker je avtovleka smo lahk še naložili pred avto kar se zmoči.
/s
Torej sam si napisal da si se prevažal v 3h v golfu in nevem kaj bi rad zdej dokazal da to samo tebi rata al kaj?
Peljala me je avtovleka in ker je avtovleka smo lahk še naložili pred avto kar se zmoči.
/s
Torej sam si napisal da si se prevažal v 3h v golfu in nevem kaj bi rad zdej dokazal da to samo tebi rata al kaj?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: deco16 ()
Sparkxl ::
Dajva lepo počasi...preden lahko komentiram tvoj zmazek, bi potreboval 2 stvari:
1. Podatek kaki avto voziš, ker ravno zdaj nimam kristalne kugle pri roki
2. Zapis na nivoju vsaj 2. razreda oš
hvala
1. Podatek kaki avto voziš, ker ravno zdaj nimam kristalne kugle pri roki
2. Zapis na nivoju vsaj 2. razreda oš
hvala
deco16 ::
Moji zmazki so čist ok, ti pa tukaj žališ vseokol in pišeš 1-3 stavke.
Imam kono, pa sej ni važno u bistvi kaj bi blo, vedno se da avto povečat.
Tvoj način je bil da si šel iz golfa na octavijo, pač zamenjal avto.
No sam sem pred mulcem avto že imel in se mi je zdelo brezveze ga menjavat ker takrat nisi dobil nič pametniga.
Pa gremo počasi, da boš razumel,
Vso peno in karkoli pride v spodnjem delu prtljažnika sem vrgel ven.
Nabavil frunk za kono https://www.frunk.at/en/produkt/starter...
Tako sem se znebil, prve pomoči in vseh kablov ter pizdarij in je vse to pod sprednjim pokrovom.
Ko sem zvedel da bom dobil froca sem dal na avto kljuko in nabavil nosilec za kolesa. Na ta nosilec za kolesa sem dal škatlo:
https://www.matsport.si/en/prevoz-prtlj...
Tako imam za dopust al če gremo kam daleč avto skoraj 700l prostora.
Je to sleparjenje? Po vašem da.
A zdej zastopiš da je lahk vsak avto družinski avto(razen A segmenta)?
Pa sej folk stavi kovčke na avte že toliko časa in tudi to lahk še naredim.
Torej kaj je boljše nardit, kupit veliko kišto od avta ker bom rabil parkrat na leto al se mal znajdit.
Imam kono, pa sej ni važno u bistvi kaj bi blo, vedno se da avto povečat.
Tvoj način je bil da si šel iz golfa na octavijo, pač zamenjal avto.
No sam sem pred mulcem avto že imel in se mi je zdelo brezveze ga menjavat ker takrat nisi dobil nič pametniga.
Pa gremo počasi, da boš razumel,
Vso peno in karkoli pride v spodnjem delu prtljažnika sem vrgel ven.
Nabavil frunk za kono https://www.frunk.at/en/produkt/starter...
Tako sem se znebil, prve pomoči in vseh kablov ter pizdarij in je vse to pod sprednjim pokrovom.
Ko sem zvedel da bom dobil froca sem dal na avto kljuko in nabavil nosilec za kolesa. Na ta nosilec za kolesa sem dal škatlo:
https://www.matsport.si/en/prevoz-prtlj...
Tako imam za dopust al če gremo kam daleč avto skoraj 700l prostora.
Je to sleparjenje? Po vašem da.
A zdej zastopiš da je lahk vsak avto družinski avto(razen A segmenta)?
Pa sej folk stavi kovčke na avte že toliko časa in tudi to lahk še naredim.
Torej kaj je boljše nardit, kupit veliko kišto od avta ker bom rabil parkrat na leto al se mal znajdit.
2dark ::
Uradni servis na audi etronu je 700€. Vrhunsko
Kabinski filter 125€...
Kabinski filter 125€...
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Sparkxl ::
Za kono bi še pogojno rekel da gre skozi za družinski avto. Čeprav je prostornost kabine v rangu vw polo. Za c3 in podobne male kante pa me boste težko prepričali, pa če gor 1000l navesiš, je še vedno mala mestna kanta za družine z 1-2 osebe.
Gregor P ::
Ko avto potem tako natovoriš, mora potem imeti vsaj malo močnejši motor, ker če ne, gre poraba u ... .... ........
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
deco16 ::
Zdej itak ne boste verjeli ampak poraba pade oziroma skoraj enaka.
Škatla doda rit in obliko sedana, zadnjiga brisavca sploh ne rabiš po dežji.
Teža pa, kar gre gor gre tudi dol, ni tolk razlike in 150kW je čist dovolj moči, si pa znam predstavljat in bom tudi povedal kako bo pozimi ker s tem bolj obremeniš zadek in na avtu s sprednjim pogonom in 50-50 zna bit da pride pol premal teže na sprednja kolesa, bom povedal.
Poraba katero sem prilimal zgoraj na morje je bila s kovčkom tko da čist ok.
Pač ja avto se podaljša ampak ni treba pa tlačit stvari na streho in strešni kovček bi bil pa fajn minus za porabo.
Škatla doda rit in obliko sedana, zadnjiga brisavca sploh ne rabiš po dežji.
Teža pa, kar gre gor gre tudi dol, ni tolk razlike in 150kW je čist dovolj moči, si pa znam predstavljat in bom tudi povedal kako bo pozimi ker s tem bolj obremeniš zadek in na avtu s sprednjim pogonom in 50-50 zna bit da pride pol premal teže na sprednja kolesa, bom povedal.
Poraba katero sem prilimal zgoraj na morje je bila s kovčkom tko da čist ok.
Pač ja avto se podaljša ampak ni treba pa tlačit stvari na streho in strešni kovček bi bil pa fajn minus za porabo.
Pithlit ::
Pred leti je veljala formula...1-2 otrok = rabim enoprostorec, mogoče karavan. Potem so prišli suvi. Cenovno neugodni proti temu kaj je bilo prej. Golf velikost avto, v to kategorijo paše zdaj vse pod imenom mid sized suv, stane komot 25-30k in se danes smatra kot družinski avto.
Zdaj smo pa v next level...mestne kante tipa c3, ki zdaj tudi stanejo toliko, so naenkrat po EV evangeliju družinski avti. In družina je zdaj definirana kot 1-2 osebe.
Mene res samo zanima ali take strelate ven izključno na podlagi zblaznele vere, ali so v igri še kake substance?
Ja, saj vemo da eni pač brez statusni simbolov (tipa passerati) ne morete. Pakirat pa tudi ne znate.
Pred leti je tudi stoenka veljala za družinski avto. In ja, 4 članska družina je komot šla na dopust s tem. Če ste vi nesposobni in se morate z ladjami vsak dan okol prevažat (zelo verjetno sami v njej), je to čist vaš problem.
Sem že precejkrat omenila da ste, ko pride beseda o avtomobilih, blazno emocionalna bitja. Vsa racionalnost vas zapusti v trenutku.
Najbolš kar avtobus kupit, za vsak slučaj... če še kakega froca naštepamo (mogoče pa kar naenkrat četvorčki ratajo). A veš kolk je to robe iz Ikea-e?!? Ni šans da v Passat-a zložiš! Boh ne daj da se kupuje stvari ki se jih dejansko rabi, je treba na zalogo (tud pleh pa prazen luft v njemu, ker mogoče se zgodi da bo 2 dni na leto napolnjen).
Life is as complicated as we make it...
Gregor P ::
... a vsak si je želel v resnici imeti vsaj golfa, če ne kaj drugega iz tujine; a je bilo preprosto predrago za večino ljudi. Stoenka&co so bili nujno zlo.
Pred leti je tudi stoenka veljala za družinski avto.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Utk ::
... a vsak si je želel v resnici imeti vsaj golfa, če ne kaj drugega iz tujine; a je bilo preprosto predrago za večino ljudi. Stoenka&co so bili nujno zlo.
Točno tako. Ampak takrat ni nihče za golfa govoril, da je brez veze in da ni prihodnosti v njemu :p
Tudi vi vsi si v resnici želite EV, drugače vas ne bi bilo v tej temi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()