» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1066 / 1167
»»

BigWhale ::

Mato989 je izjavil:

Pa saj kdo pa je rekel da z EVjem ne moreš prit skoraj vsepovsod kot z ICE... problem je kako udobno je napram ICEju... in koliko več moraš planirat pot oz. koliko prej in več moraš čakat potencialno.


Voznja na dopust in iz dopusta, konkretno je bila relacija Slovenska Bistrica - Korcula, Vela Luka. Tja se je slo preko novega mostu na Peljesac, nazaj pa s trajektom do Splita. Cas voznje 11:37, povprecna hitrost 64km/h, voznja nazaj 8:30, povprecna hitrost 67km/h. Gneca na pocivaliscih je bila nepopisna. Pri voznji nazaj je bilo treba tankati in na sreco sem ze v Splitu zavil na prvo crpalko, tam sta bila dva avtomobila pred mano. Postanek je trajal 15 minut. Na avtocestnih pocivaliscih je bilo pa noro. Drugace sem imel v obe smeri po dva postanka v skupni dolzini kaksnih 20 minut.

Udobje na poti? S klasicnim menjalnikom in brez radarskega tempomata je voznja v takih razmerah resnicno utrujujoca. Pocasne kolone, dolge po 10km in vec, kjer se premikas med 0 in 30km/h in moras konstantno menjat prestave. Do 130km/h smo precej redko prisli, ker je bila guzva taksna, da enostavno ne gre hitreje. Naslednji dan sem imel na skretu obcutek, da imam pod ritjo se vedno dizla.

Kolk vec bi moral planirat s konkretnim EVjem? Do Splita imam 515km, ce vzamem kot primer Ioniq 5 long range ali Model 3 long range oba RWD, prvi ima combined, mild weather range 445km, drugi pa 575km. Ce pri obeh zmanjsas doseg za 30% (kar je kr precej, glede na razmere v katerih sem se vozil), prides pri obeh skozi z enkratnim polnjenjem, 1x 10 minut in 1x 5 minut za Teslo.

Ce ni guzve na cesti, lahko vozis hitreje in je poraba nekoliko visja, pa prides na 355km za Ioniqa in 470km za Model 3. Se pravi bo potem polnjenje trajalo 20 in 10 minut. Od oka.

Men se to ne zdi tako blazno problematicno. Do Zadra je recimo manj kot 400km. Do Pule je 310km, do Malega Losinja je 330km. Zadnji dve razdalji Model 3 prevozi po AC z vklopljenim gretjem in pri -10C. Ioniq bi pa rabil eno kratko polnjenje vmes. Vse kar je dalj od Zadra stevilo slovencev kr upade. Na Korculi sem v 14 dnevih srecal pet slovenskih avtomobilov. Sem pa videl stiri Modele 3. Dve nemski, ena nizozemska in ena svicarska.

Mato989 ::

Jaaaaaa... Sam kolk jih pa na povprečen dan nardiš? To je zdej vprašanje. Recimo šiht pa nazaj. Pa seveda je treba definirat kaj pomeni da je možno pot opravit s kolesom. Je to 5km? 10km? 50km? V 14% klanec ali po ravnem? Mogoče je sam 2km 14% klanca, ali pa 5km?

Jaz sem jih delala po 35 na dan, ne ravno gorske ampak kar nekaj gor pa dol. Brez elektrike. Sej ne rečem da se ne da, ampak za vsak dan pa res ni. Sploh če kaj z neba pada. Ali pa je -5, ali pa +30 (40). Mam pa tuš na šihtu, vsaj nekaj da nisem bila vsa gnila na cilju navsezgodaj zjutraj. Pa pustimo stat da je bilo treba eno uro prej vstajat in pol upat da be kaka budala v avtu ne zbije ker sem pač budala (gamad) na biciklu.

Mimogrede: /s (ker matotu je vseeno in bo argumentiral s takimi glupostimi še kar naprej)


Svaka čast če si vsak dan nardila 35km s kolesom do šihta pa nazaj... Moj kolega je hodil s Ptuja v MB delat vsak dan s kolesom ampak to gre če nimaš obveznosti on pa je za povrh živel še doma brez babe in mu je bilo kolo lajf... aja pa delal je samo 5x po 5 ur... torej 25 urni delovnik...

BigWhale je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Pa saj kdo pa je rekel da z EVjem ne moreš prit skoraj vsepovsod kot z ICE... problem je kako udobno je napram ICEju... in koliko več moraš planirat pot oz. koliko prej in več moraš čakat potencialno.


Voznja na dopust in iz dopusta, konkretno je bila relacija Slovenska Bistrica - Korcula, Vela Luka. Tja se je slo preko novega mostu na Peljesac, nazaj pa s trajektom do Splita. Cas voznje 11:37, povprecna hitrost 64km/h, voznja nazaj 8:30, povprecna hitrost 67km/h. Gneca na pocivaliscih je bila nepopisna. Pri voznji nazaj je bilo treba tankati in na sreco sem ze v Splitu zavil na prvo crpalko, tam sta bila dva avtomobila pred mano. Postanek je trajal 15 minut. Na avtocestnih pocivaliscih je bilo pa noro. Drugace sem imel v obe smeri po dva postanka v skupni dolzini kaksnih 20 minut.

Udobje na poti? S klasicnim menjalnikom in brez radarskega tempomata je voznja v takih razmerah resnicno utrujujoca. Pocasne kolone, dolge po 10km in vec, kjer se premikas med 0 in 30km/h in moras konstantno menjat prestave. Do 130km/h smo precej redko prisli, ker je bila guzva taksna, da enostavno ne gre hitreje. Naslednji dan sem imel na skretu obcutek, da imam pod ritjo se vedno dizla.

Kolk vec bi moral planirat s konkretnim EVjem? Do Splita imam 515km, ce vzamem kot primer Ioniq 5 long range ali Model 3 long range oba RWD, prvi ima combined, mild weather range 445km, drugi pa 575km. Ce pri obeh zmanjsas doseg za 30% (kar je kr precej, glede na razmere v katerih sem se vozil), prides pri obeh skozi z enkratnim polnjenjem, 1x 10 minut in 1x 5 minut za Teslo.

Ce ni guzve na cesti, lahko vozis hitreje in je poraba nekoliko visja, pa prides na 355km za Ioniqa in 470km za Model 3. Se pravi bo potem polnjenje trajalo 20 in 10 minut. Od oka.

Men se to ne zdi tako blazno problematicno. Do Zadra je recimo manj kot 400km. Do Pule je 310km, do Malega Losinja je 330km. Zadnji dve razdalji Model 3 prevozi po AC z vklopljenim gretjem in pri -10C. Ioniq bi pa rabil eno kratko polnjenje vmes. Vse kar je dalj od Zadra stevilo slovencev kr upade. Na Korculi sem v 14 dnevih srecal pet slovenskih avtomobilov. Sem pa videl stiri Modele 3. Dve nemski, ena nizozemska in ena svicarska.


Ja super, samo razlika je v tem, da potem ko z ICEjem ki ima dosega 900km prideš na cilj ne rabiš takoj vklopit nič ampak lahko spiješ pir skočiš pol še po žemljice greš na sladoled v bližnje večje mesto ipd... z EVjem pa prvo fanatični šus drogeraj v mašino da boš lahko spet kam šel.

In za to da prideš do Zadra niti ne rabiš Tesle LR za 45k ampak je dovolj tudi Clio za 17k in bo še zmeraj Clio imel pol 300km dosega... Tesla LR za x2,5 cene bo pa skor empty.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

MrStein ::

BigWhale je izjavil:


Kolk vec bi moral planirat s konkretnim EVjem? Do Splita imam 515km, ce vzamem kot primer Ioniq 5 long range ali Model 3 long range oba RWD, prvi ima combined, mild weather range 445km, drugi pa 575km. Ce pri obeh zmanjsas doseg za 30% (kar je kr precej, glede na razmere v katerih sem se vozil), prides pri obeh skozi z enkratnim polnjenjem, 1x 10 minut in 1x 5 minut za Teslo.

In to je poanta. Pri EV gre to samo z dvema cherrypickanima modeloma, pri ICE pa je "huh, zakaj se o tem sploh pogovarjamo?".
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

BigWhale ::

Mato989 je izjavil:


Ja super, samo razlika je v tem, da potem ko z ICEjem ki ima dosega 900km prideš na cilj ne rabiš takoj vklopit nič ampak lahko spiješ pir skočiš pol še po žemljice greš na sladoled v bližnje večje mesto ipd... z EVjem pa prvo fanatični šus drogeraj v mašino da boš lahko spet kam šel.

In za to da prideš do Zadra niti ne rabiš Tesle LR za 45k ampak je dovolj tudi Clio za 17k in bo še zmeraj Clio imel pol 300km dosega... Tesla LR za x2,5 cene bo pa skor empty.


Dej no, mal razmisli, no. Ce imas EV, potem itak znas te stvari planirat tko da zemljice in pivo kupis ze na poti. Ker sam butec pride na cilj po 11 urah voznje, in si pol zeli se dvakrat vozit. Enkrat po pivo in pol se enkrat po zemljice.

Do Zadra prides tudi s Trabantom za 3k. Kater norec bi dal 17k za Clia??

MrStein ::

Sparkxl je izjavil:

a_borlak je izjavil:

Nas je kar nekaj, ki vozimo EVje in prakticiramo, kar pišemo. Samo smo v vsej poplavi trolov največkrat preslišani oz. ker naše mnenje ponavadi ni provokativno, nas preskočite.


Res je, vas je kar nekaj. Ampak odvetniški trio, ki v večino evja sploh nima, vas definitivno preglasi s teorijo

Saj to je marsikje tako, par glasnih trolov teži z "Tako je edino prav. Kdor se ne strinja je neumen. Ne, ne glejte kaj jaz počnem, le kaj pridigam." (pa še polepšal sem izrazoslovje)

Pač sloteški nivo debate. Argumenti pa to.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Utk ::

Pri EV gre to samo z dvema cherrypickanima modeloma,

A ti avto kupiš kar tako, kar enga, ali ga cherrypickaš? Ker ne vem zakaj si bi kupil npr. zoeta za 30 jurjev kot edini avto in potem z njim silil v Dubrovnik. Se strinjam, v tem primeru je (ta konkreten) EV popolnoma zgrešen. Da ne boš spet se zlagal, da govorim kako je vsak EV primeren za vse.

BigWhale ::

MrStein je izjavil:

In to je poanta. Pri EV gre to samo z dvema cherrypickanima modeloma, pri ICE pa je "huh, zakaj se o tem sploh pogovarjamo?".


Ne, gre s precej vec modeli, z navadim ID.3 gre z enim polnjenjem. Samo kakih 10 minut vec casa rabis. Gre v bistvu z vsemi, ki imajo AC doseg nad 250km. Dandanes je to vecina EVjev.

codeMonkey ::

Kaksen EQS ali EQE bi bil pravi uzitek za tako pot :)

Mato989 ::

BigWhale je izjavil:

MrStein je izjavil:

In to je poanta. Pri EV gre to samo z dvema cherrypickanima modeloma, pri ICE pa je "huh, zakaj se o tem sploh pogovarjamo?".


Ne, gre s precej vec modeli, z navadim ID.3 gre z enim polnjenjem. Samo kakih 10 minut vec casa rabis. Gre v bistvu z vsemi, ki imajo AC doseg nad 250km. Dandanes je to vecina EVjev.


Ja ampak pri ICEju to sploh ne rabiš razmišljat ker je jasno da gre, dostikrat gre celo v obe smeri brez "polnjenja" oz tankanja na ICEjih
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

damirj79 ::

Mato989 je izjavil:

Jaaaaaa... Sam kolk jih pa na povprečen dan nardiš? To je zdej vprašanje. Recimo šiht pa nazaj. Pa seveda je treba definirat kaj pomeni da je možno pot opravit s kolesom. Je to 5km? 10km? 50km? V 14% klanec ali po ravnem? Mogoče je sam 2km 14% klanca, ali pa 5km?

Jaz sem jih delala po 35 na dan, ne ravno gorske ampak kar nekaj gor pa dol. Brez elektrike. Sej ne rečem da se ne da, ampak za vsak dan pa res ni. Sploh če kaj z neba pada. Ali pa je -5, ali pa +30 (40). Mam pa tuš na šihtu, vsaj nekaj da nisem bila vsa gnila na cilju navsezgodaj zjutraj. Pa pustimo stat da je bilo treba eno uro prej vstajat in pol upat da be kaka budala v avtu ne zbije ker sem pač budala (gamad) na biciklu.

Mimogrede: /s (ker matotu je vseeno in bo argumentiral s takimi glupostimi še kar naprej)


Svaka čast če si vsak dan nardila 35km s kolesom do šihta pa nazaj... Moj kolega je hodil s Ptuja v MB delat vsak dan s kolesom ampak to gre če nimaš obveznosti on pa je za povrh živel še doma brez babe in mu je bilo kolo lajf... aja pa delal je samo 5x po 5 ur... torej 25 urni delovnik...

BigWhale je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Pa saj kdo pa je rekel da z EVjem ne moreš prit skoraj vsepovsod kot z ICE... problem je kako udobno je napram ICEju... in koliko več moraš planirat pot oz. koliko prej in več moraš čakat potencialno.


Voznja na dopust in iz dopusta, konkretno je bila relacija Slovenska Bistrica - Korcula, Vela Luka. Tja se je slo preko novega mostu na Peljesac, nazaj pa s trajektom do Splita. Cas voznje 11:37, povprecna hitrost 64km/h, voznja nazaj 8:30, povprecna hitrost 67km/h. Gneca na pocivaliscih je bila nepopisna. Pri voznji nazaj je bilo treba tankati in na sreco sem ze v Splitu zavil na prvo crpalko, tam sta bila dva avtomobila pred mano. Postanek je trajal 15 minut. Na avtocestnih pocivaliscih je bilo pa noro. Drugace sem imel v obe smeri po dva postanka v skupni dolzini kaksnih 20 minut.

Udobje na poti? S klasicnim menjalnikom in brez radarskega tempomata je voznja v takih razmerah resnicno utrujujoca. Pocasne kolone, dolge po 10km in vec, kjer se premikas med 0 in 30km/h in moras konstantno menjat prestave. Do 130km/h smo precej redko prisli, ker je bila guzva taksna, da enostavno ne gre hitreje. Naslednji dan sem imel na skretu obcutek, da imam pod ritjo se vedno dizla.

Kolk vec bi moral planirat s konkretnim EVjem? Do Splita imam 515km, ce vzamem kot primer Ioniq 5 long range ali Model 3 long range oba RWD, prvi ima combined, mild weather range 445km, drugi pa 575km. Ce pri obeh zmanjsas doseg za 30% (kar je kr precej, glede na razmere v katerih sem se vozil), prides pri obeh skozi z enkratnim polnjenjem, 1x 10 minut in 1x 5 minut za Teslo.

Ce ni guzve na cesti, lahko vozis hitreje in je poraba nekoliko visja, pa prides na 355km za Ioniqa in 470km za Model 3. Se pravi bo potem polnjenje trajalo 20 in 10 minut. Od oka.

Men se to ne zdi tako blazno problematicno. Do Zadra je recimo manj kot 400km. Do Pule je 310km, do Malega Losinja je 330km. Zadnji dve razdalji Model 3 prevozi po AC z vklopljenim gretjem in pri -10C. Ioniq bi pa rabil eno kratko polnjenje vmes. Vse kar je dalj od Zadra stevilo slovencev kr upade. Na Korculi sem v 14 dnevih srecal pet slovenskih avtomobilov. Sem pa videl stiri Modele 3. Dve nemski, ena nizozemska in ena svicarska.


Ja super, samo razlika je v tem, da potem ko z ICEjem ki ima dosega 900km prideš na cilj ne rabiš takoj vklopit nič ampak lahko spiješ pir skočiš pol še po žemljice greš na sladoled v bližnje večje mesto ipd... z EVjem pa prvo fanatični šus drogeraj v mašino da boš lahko spet kam šel.

In za to da prideš do Zadra niti ne rabiš Tesle LR za 45k ampak je dovolj tudi Clio za 17k in bo še zmeraj Clio imel pol 300km dosega... Tesla LR za x2,5 cene bo pa skor empty.


Če ko prideš na cilj imaš kam vklopit, pote mse še da, da pa prideš na cilj in moraš potem okoli besno iskat polnilnico ali polnilno mesto, pa zna bit problem. Verjamem, da če si EV fanatik, potem niti to ni problem. Kot drugi pa velja izpostavit, da si z EV moraš planirat pot in pri njej vztrajat, ker kakršnekoli deviacije znajo pripeljat do problema, lahko manjšega, lahko večjega, lahko pa celo niti ni problema (v kar dvomim), sploh glede na tisti veliki test 11 ali ne_vem_kolikih EV vozil, kjer so točno to izpostavili kot problem; da vožnja iz Zadra do LJ je morala pač iti po avtocesti, ker po reginalnih cestah ali jadranski magistrali pač ni veliko polnilnic. Če je to res pa ne vem, naj potrdi kdo drugi.

Utk ::

vožnja iz Zadra do LJ je morala pač iti po avtocesti, ker po reginalnih cestah ali jadranski magistrali pač ni veliko polnilnic.

Če bi šli po regionalnih cestah sploh ne bi rabili polnit. Vseeno ne vem zakaj bi nekdo to naredil. Kakšna polnilnica vmes vseeno ziher je.

damirj79 ::

Utk je izjavil:

vožnja iz Zadra do LJ je morala pač iti po avtocesti, ker po reginalnih cestah ali jadranski magistrali pač ni veliko polnilnic.

Če bi šli po regionalnih cestah sploh ne bi rabili polnit. Vseeno ne vem zakaj bi nekdo to naredil. Kakšna polnilnica vmes vseeno ziher je.


Ne vem, preberi oz. poglej si video, so povedali.

BigWhale ::

Mato989 je izjavil:

Ja ampak pri ICEju to sploh ne rabiš razmišljat ker je jasno da gre, dostikrat gre celo v obe smeri brez "polnjenja" oz tankanja na ICEjih


Ne, ne gre. Ti moras po pivo in zemljice. Ne pozabit na to.

Kdor se pa 11 ur vozi brez postanka je pac kreten. Tudi sam sem bil vcasih kreten.

Utk ::

Od Lj do Zadra brez avtoceste je 330-350 km, odvisno kod. 6 ur, se pravi povprečna hitrost pod 60. Če ti tega ne zmore EV, well, potem se z njim ne odpravljaš v Zadar.

Pithlit ::

Za ilustracijo: jaz sem z ice že obstala na cesti brez goriva (nekje v Grčiji, in ne... Ni bilo pumpe v dosegu, tako da...). Pa sem šla do prve bajte, kjer so mi posodili kantico od 5l in me poslali do nekega soseda ki je imel Benz v sodu. Plačala sem 2x cene na pumpi, odpeketala do avta in problem rešila. Z ev mi niti do prve bajte ne bi blo treba.

Zdej če se znajdeš v divjini kjer žive duše ni nikjer, jeba. Ampak da se ti to zgodi na neki hrvaški regionalki moraš bit pa že bukselj.
Life is as complicated as we make it...

BigWhale ::

Utk je izjavil:

Od Lj do Zadra brez avtoceste je 330-350 km, odvisno kod. 6 ur, se pravi povprečna hitrost pod 60. Če ti tega ne zmore EV, well, potem se z njim ne odpravljaš v Zadar.


Naceloma gre do Zadra v 4 - 4.5 urah, ce ni guzve. Jaz je ponavadi nisem imel.

damirj79 ::

Utk je izjavil:

Od Lj do Zadra brez avtoceste je 330-350 km, odvisno kod. 6 ur, se pravi povprečna hitrost pod 60. Če ti tega ne zmore EV, well, potem se z njim ne odpravljaš v Zadar.


https://www.zurnal24.si/avto/prima-veli...

https://www.zurnal24.si/avto/testi/z-el...

V bistvu je to, da greš na takšno pot z EV lahko dosti odvisno od sreče (beri zasedenosti polnilnic), lahko polniš 10min in bo OK, lahko boš pa tam eno uro in več.

49106 ::

Utk je izjavil:

49106 je izjavil:

Verjetno se vozita predvsem na takih relacijah, da je možno pot opraviti tudi s kolesom.

Jaz s tistimi jajci naredim 18,000 km letno. Kar je nekje 50% več od povprečnega slovenskega ICE. Če bi jaz to lahko naredil s kolesom, well...potem bi lahko še marsikdo drug prodal avto pred mano.



Saj ti ne predlagam, da se voziš s kolesom namesto z avtom :)) samo povedal sem, zakaj je tak avto (zate) primeren. To, da lahko tudi z vožnjo okrog bloka nabijemo x kilometrov, je druga debata.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

Utk ::

Ne vozim se za brez veze samo zato, ker je zastonj. Oz. nič več se ne kot se ne bi z ice. Ajde, morda malo, morda kdaj skočim kaj "pogledat" kar drugače ne bi, ampak to je morda 100 km na leto.
Do 100 km od doma grem skoraj brez izjeme z njim.

Utk ::

damirj79 je izjavil:

Utk je izjavil:

Od Lj do Zadra brez avtoceste je 330-350 km, odvisno kod. 6 ur, se pravi povprečna hitrost pod 60. Če ti tega ne zmore EV, well, potem se z njim ne odpravljaš v Zadar.


https://www.zurnal24.si/avto/prima-veli...

https://www.zurnal24.si/avto/testi/z-el...

V bistvu je to, da greš na takšno pot z EV lahko dosti odvisno od sreče (beri zasedenosti polnilnic), lahko polniš 10min in bo OK, lahko boš pa tam eno uro in več.

Sej smo videli to ja. Tu not je tolk failov, da škoda naštevat. Vseeno:

V Ljubljani smo pot začeli s polnimi baterijami. Vsak novinar v enem od 13 vozil, je lahko načrtoval pot proti Zadru po svoje. Cilj je bil do 12. ure prispeti do hitrih polnilnic Ionity v Zadru. Tako je večina postanek načrtovala v Novem mestu,

Zakaj zaboga v Novem mestu? Do tam so spraznili morda 20% baterije.

Če nimate nameščenega sistema za dvojno identifikacije, tudi ne boste mogli plačati za elektriko in niti polniti ne.

To prvič ugotoviš z nekim avtom v drugi državi 200 km od doma? "Doma" nisi še nikoli polnil?

na srečo novinarji pomagali drug drugemu, da je polnjenje preko aplikacije plačal nekdo drug.

Sej se mi je zdelo da je problem v uporabniku.

Mato989 ::

Utk je izjavil:

damirj79 je izjavil:

Utk je izjavil:

Od Lj do Zadra brez avtoceste je 330-350 km, odvisno kod. 6 ur, se pravi povprečna hitrost pod 60. Če ti tega ne zmore EV, well, potem se z njim ne odpravljaš v Zadar.


https://www.zurnal24.si/avto/prima-veli...

https://www.zurnal24.si/avto/testi/z-el...

V bistvu je to, da greš na takšno pot z EV lahko dosti odvisno od sreče (beri zasedenosti polnilnic), lahko polniš 10min in bo OK, lahko boš pa tam eno uro in več.

Sej smo videli to ja. Tu not je tolk failov, da škoda naštevat. Vseeno:

V Ljubljani smo pot začeli s polnimi baterijami. Vsak novinar v enem od 13 vozil, je lahko načrtoval pot proti Zadru po svoje. Cilj je bil do 12. ure prispeti do hitrih polnilnic Ionity v Zadru. Tako je večina postanek načrtovala v Novem mestu,

Zakaj zaboga v Novem mestu? Do tam so spraznili morda 20% baterije.

Če nimate nameščenega sistema za dvojno identifikacije, tudi ne boste mogli plačati za elektriko in niti polniti ne.

To prvič ugotoviš z nekim avtom v drugi državi 200 km od doma? "Doma" nisi še nikoli polnil?

na srečo novinarji pomagali drug drugemu, da je polnjenje preko aplikacije plačal nekdo drug.

Sej se mi je zdelo da je problem v uporabniku.



Zanimivo da noben ICE nima problema da bi moral prej ugotavljat kako lahko nafila svoj ICE >:D samo greš vstaviš "lulčka" (pravega) napolniš, greš do kokenca in plačaš z kešom ali kartico... preprosto, ni nobenega nalaganja na fone ipd...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Ti se kar drži tega, nisi ti za drugo.

damirj79 ::

Se pravi, spet, EV je za entuziaste, za splošno razširjenost pa bodo morali še kar precej stvari dodelati in narediti enostavnejše?

Utk ::

Teslo, pa tudi VW po novem, vtakneš kabel v hitro polnilnico in on začne polnit. Lahko razložiš kako bi lahko bilo še enostavneje? Seveda si pa moraš prej povezat kreditno kartico z avtom, da ima iz kod trgat. Če se odpravljaš na pot brez da vsaj to narediš prej, pol res morda ni električni avto zate, in v resnici nikoli ne bo. Ker to kar si nekateri predstavljate, da boš tam vtaknil kabel, potem pa šel not na šalter plačat, tega filma ne boste gledli. Morda kje na Kosovem, v splošnem pa ne, niti ni to bolj enostavno, praktično niti nič. Sploh pa bolj malo črpalk dela celo noč, a to vas pa nič ne moti?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

MrStein ::

Utk je izjavil:

Da ne boš spet se zlagal, da govorim kako je vsak EV primeren za vse.

Kje sem lagal?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

BigWhale ::

damirj79 je izjavil:

Se pravi, spet, EV je za entuziaste, za splošno razširjenost pa bodo morali še kar precej stvari dodelati in narediti enostavnejše?


Ne, EVji so za ljudi, ki so kdaj prijeli v roke telefon in instalirali kaksno aplikacijo. Za boomerje pac niso, to je pa to.

Mato989 je izjavil:

Zanimivo da noben ICE nima problema da bi moral prej ugotavljat kako lahko nafila svoj ICE >:D samo greš vstaviš "lulčka" (pravega) napolniš, greš do kokenca in plačaš z kešom ali kartico... preprosto, ni nobenega nalaganja na fone ipd...


Pred par leti na pumpi pride do blagajne vidno razburjen dedec: "a se da kako pomagat, dizel sem nalil namesto bencina (ali obratno)".

Glej, ce se ti zdi, da je tak problem s polnjenjem in placevanjem polnjenja, potem pac NE KUPIT EVja. A ni to resnicno enostavno?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

damirj79 ::

Utk je izjavil:

Teslo, pa tudi VW po novem, vtakneš kabel v hitro polnilnico in on začne polnit. Lahko razložiš kako bi lahko bilo še enostavneje? Seveda si pa moraš prej povezat kreditno kartico z avtom, da ima iz kod trgat. Če se odpravljaš na pot brez da vsaj to narediš prej, pol res morda ni električni avto zate, in v resnici nikoli ne bo. Ker to kar si nekateri predstavljate, da boš tam vtaknil kabel, potem pa šel not na šalter plačat, tega filma ne boste gledli. Morda kje na Kosovem, v splošnem pa ne, niti ni to bolj enostavno, praktično niti nič. Sploh pa bolj malo črpalk dela celo noč, a to vas pa nič ne moti?


Hvala, vem kako se začne polnit, ampak večji del oziroma srž problema je v tem, da se s spričo dometa nekega EVja moraš kar dobro na pot pripraviti, da te ne preseneti kje na poti manjko polnilnice. Poleg tega trenutno ne vem kako se v teh planerjih da planirati tudi predviden čas polnjenja pri postanku, ker kolikor vem podatek obstaja samo za maks polnilno moč in čas porabljen pri polnjenju z maks polnilno močjo, kar ti pa bore malo pomaga, če je polnilnica zasedena z enim ali dvemi vozili in bo vsem polnilo z ne vem, karikiram 1/4 maks moči in potem ti tam stojiš kot bublo 2 uri, namesto 20min. A pri nas je kaka taka polnilnica, kjer lahko polnijo vsa polnilna mesta s 100% zmogljivostjo (in da ni samo eno ali dve polnilni mesti :) )?

Utk ::

Če greš nekam daleč po AC, z nekim resnim avtom, ki se polne z nad 100 kw, potem greš na ionity ali pa na SC, in tam teh problemov ni. Če je polna, je polna, če ne, bo pa veliko verjetneje tvoj avto omejitev pri polnjenju kot pa polnilnica.

The car determines the speed at which it can be charged at all times. IONITY chargers support up to 350 kW. This power is not being shared, therefore all chargers can provide 350 kW simultaneously.

Tudi če bi polnilnica delila recimo 150 kw, je spet malo verjetno, da sta oba avta v fazi ko bi lahko sprejemala npr. 130 kw. Če je en samo 5 minut prej priklopil, bo hitro iz te "zone" ko vleče tolk, in bosta itak kmalu oba vlekla po 70, ne zarad polnilnice, ampak ker boste pri koncu. In tudi če bi, to ti podaljša čas za 5-10 minut, ne pa za eno uro.

To deljenje moči je veliko verjetneje pri počasnih polnilnicah v vukojebinah kot pri hitrih. Tam kjer so komaj potegnli 11 kw, in če sta dva, bosta pač dobila vsak pol.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Če greš nekam daleč po AC, z nekim resnim avtom, ki se polne z nad 100 kw, potem greš na ionity ali pa na SC, in tam teh problemov ni. Če je polna, je polna, če ne, bo pa veliko verjetneje tvoj avto omejitev pri polnjenju kot pa polnilnica.

The car determines the speed at which it can be charged at all times. IONITY chargers support up to 350 kW. This power is not being shared, therefore all chargers can provide 350 kW simultaneously.

Tudi če bi polnilnica delila recimo 150 kw, je spet malo verjetno, da sta oba avta v fazi ko bi lahko sprejemala npr. 130 kw. Če je en samo 5 minut prej priklopil, bo hitro iz te "zone" ko vleče tolk, in bosta itak kmalu oba vlekla po 70, ne zarad polnilnice, ampak ker boste pri koncu. In tudi če bi, to ti podaljša čas za 5-10 minut, ne pa za eno uro.

To deljenje moči je veliko verjetneje pri počasnih polnilnicah v vukojebinah kot pri hitrih. Tam kjer so komaj potegnli 11 kw, in če sta dva, bosta pač dobila vsak pol.


Vidiš še v vukojebini pa benz in dizl tečeta bolj ali manj enako hitro :))
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Pithlit ::

Utk je izjavil:

Zakaj zaboga v Novem mestu? Do tam so spraznili morda 20% baterije.

A si res tolk blentav? Ko sem jaz šla do Bolonje sem se ustavila na zadnji možni 'polnilnici' in dotankala do polnega, zato da mi v Italiji ni bilo treba. Kaj teb tukaj ni jasno jaz ne vem. Ko sem šla v Piso sem pa s sabo vzela še en ekstra 25l kanister. Iz istih razlogov.

Tankaš/polniš tam kjer je najbolj optimalno. Očitno so naračunal da pridejo tako najbolje skozi. Kolk je to res ali ne vejo pa sam oni. Pri meni se je izkazalo da mi ne bi bilo treba tankat, sploh. Kanister je pa prav prišel.
Life is as complicated as we make it...

BigWhale ::

Mato989 je izjavil:


Vidiš še v vukojebini pa benz in dizl tečeta bolj ali manj enako hitro :))


A ti posljem sliko s Korcule, kako je bila vrsta desetih avtomobilov pred crpalko in so ljudje cakali po pol ure, da so prisli na vrsto za tankanje, ker je pac mini crpalka, ki ima samo dve tocilni mesti? In se dejstvo, da je crpalka odprta od 6 zjutraj in ce gres ob 6:15 na trajekt, moras tankati en dan prej?

Ali pa to, da na zaprti pumpi polnilnica za EV se vedno dela, bencina pa ne mores dobiti in v vukojebinah so crpalke ponavadi zvecer hitro zaprte in da velikokrat ne delajo sobote/nedelje/praznike?

Bencin in dizel imata nekatere prednosti, jasno. Ampak pri vsakdanji uporabi avtomobilov je teh prednosti tako zelo malo, da niso omembe vredne.

A nardis vsak dan 750km in absolutno NE MORES polnit doma avta? Ja, ne bit debil in ne kupuj EVja. A gres enkrat na teden na Dunaj na kavo in si samo pet minut na Dunaju? Ja, ne bit debil in ne kupujEVja. A je res tolk tezko to razumet al kaj?

2dark ::

A ni blo rečeno, da slovenski voznik povprečno prevozi 12-13.000 km na leto. To je dobrih 40 km dnevno.

Bom vzel kot orientacijo TEslo.. domet 450 km je popolnoam dosegljiv.. Se pravi, da se polni na 9 dni oz. 3 krat mesečno.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Kawhi ::

BigWhale je izjavil:

Utk je izjavil:

Kawhi je izjavil:

https://twitter.com/Ahiret_Xpress/statu...

Jaz se ne vozim z EV zarad njega ali tebe, ampak ker me to stane kak evro na 100 km, vključno z gumami.


Jest se vozim predvsem zaradi tega, ker je voznja bolj udobna in general experience je boljsi. Cena je potem dodaten bonus.


Ste me mal razočarali, sem mislim da ste vsaj malo tudi zeleni. Sicer na raven debate v tej temi, razen "name callinga" praktično ničesar drugega ni, je kar razumljivo.

Mato989 ::

2dark je izjavil:

A ni blo rečeno, da slovenski voznik povprečno prevozi 12-13.000 km na leto. To je dobrih 40 km dnevno.

Bom vzel kot orientacijo TEslo.. domet 450 km je popolnoam dosegljiv.. Se pravi, da se polni na 9 dni oz. 3 krat mesečno.


Če je teh 12-13k res potem je treba tu naredit nekaj korigiranj:

1. so tu zajeti VSI slo vozniki tudi upokojenci ki res masovno nižajo povprečje? Recimo moj deda nardi letno 2k km....
2. so tu zajeti samo oni z vozniškim ali vsi državljani? (ali morebiti vsi 18 do smrti?)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

A si res tolk blentav? Ko sem jaz šla do Bolonje sem se ustavila na zadnji možni 'polnilnici' in dotankala do polnega, zato da mi v Italiji ni bilo treba.

Tankat do polnega v Novem mestu po 65 km pomeni, da boš natočil not 10-12 kwh, s tem bi v teoriji lahko prišparal morda 2 evra, če bi bilo na Hrvaškem polnjenje dražje, pa ni rečeno da je. Te pa to stane postanka, opletanja in predvsem prekleto dolgega polnjenja, ker od 80% do 100 se avto polne dooolgo in na dolgih poteh se to ne priporoča. Če hočeš prišparat (še to samo potencialno) en evro, ok, ampak ne tega potem delat in predstavljat kot test koliko časa rabiš do Zadra, ampak kot test "glej kako škrt sem". Bistveno več bi prišparal, če bi se vmes nekje ustavil na počasni 11 kw polnilnici, ki v realnosti ne bi polnila praktično nič počasneje kot tista hitra (že tako polno baterijo), bi bilo pa polnjenje bistveno cenejše.

Tankaš/polniš tam kjer je najbolj optimalno. Očitno so naračunal da pridejo tako najbolje skozi. Kolk je to res ali ne vejo pa sam oni. Pri meni se je izkazalo da mi ne bi bilo treba tankat, sploh. Kanister je pa prav prišel.

Tam to niti približno ni bilo optimalno. Bilo je naravnost neumno. Če dam to pot v ABRP, predlaga polnjenje nekje na pol poti (seveda če dam tak avto, ki sploh potrebuje polnjenje za to pot, in to niso vsi). Polnilnic ni tam tako malo.
Če se nekje itak ustaviš, ok, priklopi, če je treba ali ne, ampak dvomim, da so po 65 km že potrebovali počitek.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

BigWhale ::

Kawhi je izjavil:

Ste me mal razočarali, sem mislim da ste vsaj malo tudi zeleni. Sicer na raven debate v tej temi, razen "name callinga" praktično ničesar drugega ni, je kar razumljivo.


V vecini primerov je kakrsnakoli argumentacija o zelenosti povsem nesmiselna, ker ljudje potem privlecejo na dan clanke, ko so butasti novinarji narobe prebrali porocilo OECD, in ljudje po tem na podlagi teh clankov razlagajo vsem, da bodo vozniki EVjev pravzaprav pobili vecino prebivalcev, ker se jim gume bolj obrabljajo.

Dejstvo pa je, da se bo z vecanjem stevila EVjev ocistil tudi zrak v mestih, del svinjanja pa se bo preselil in skoncentriral, kjer ga bo lazje nadzirati, kontrolirati, in sanirati.

Pithlit ::

Utk je izjavil:

A si res tolk blentav? Ko sem jaz šla do Bolonje sem se ustavila na zadnji možni 'polnilnici' in dotankala do polnega, zato da mi v Italiji ni bilo treba.

Tankat do polnega v Novem mestu po 65 km pomeni, da boš natočil not 10-12 kwh, s tem bi v teoriji lahko prišparal morda 2 evra, če bi bilo na Hrvaškem polnjenje dražje, pa ni rečeno da je. Te pa to stane postanka, opletanja in predvsem prekleto dolgega polnjenja, ker od 80% do 100 se avto polne dooolgo in na dolgih poteh se to ne priporoča. Če hočeš prišparat (še to samo potencialno) en evro, ok, ampak ne tega potem delat in predstavljat kot test koliko časa rabiš do Zadra, ampak kot test "glej kako škrt sem". Bistveno več bi prišparal, če bi se vmes nekje ustavil na počasni 11 kw polnilnici, ki v realnosti ne bi polnila praktično nič počasneje kot tista hitra (že tako polno baterijo), bi bilo pa polnjenje bistveno cenejše.

Tankaš/polniš tam kjer je najbolj optimalno. Očitno so naračunal da pridejo tako najbolje skozi. Kolk je to res ali ne vejo pa sam oni. Pri meni se je izkazalo da mi ne bi bilo treba tankat, sploh. Kanister je pa prav prišel.

Tam to niti približno ni bilo optimalno. Bilo je naravnost neumno. Če dam to pot v ABRP, predlaga polnjenje nekje na pol poti (seveda če dam tak avto, ki sploh potrebuje polnjenje za to pot, in to niso vsi). Polnilnic ni tam tako malo.
Če se nekje itak ustaviš, ok, priklopi, če je treba ali ne, ampak dvomim, da so po 65 km že potrebovali počitek.

Moraš njih vprašat. Jaz zase vem kaj bi naredila. Isto k z bencinarjem. Polnila bi na zadnji možni (ob predpostavki da je naprej pač dražje). A prišparam 2€ al pa 20 je zame brezpredmetno. Po drugi strani se pa v pondelk zvečer ne bom gužvala na pumpi zato da prišparam za eno kafe. Vem, I'm an idiot.

Sicer v resnici je tko da če bi na zadnji možni bla gužva, se gladko odpeljem naprej, pa četudi to pomeni da me pride 20€ dražje na koncu. Go figure. Imajo verjetno tud v Zagrebu kako polnilnico.
Life is as complicated as we make it...

damirj79 ::

Utk je izjavil:

A si res tolk blentav? Ko sem jaz šla do Bolonje sem se ustavila na zadnji možni 'polnilnici' in dotankala do polnega, zato da mi v Italiji ni bilo treba.

Tankat do polnega v Novem mestu po 65 km pomeni, da boš natočil not 10-12 kwh, s tem bi v teoriji lahko prišparal morda 2 evra, če bi bilo na Hrvaškem polnjenje dražje, pa ni rečeno da je. Te pa to stane postanka, opletanja in predvsem prekleto dolgega polnjenja, ker od 80% do 100 se avto polne dooolgo in na dolgih poteh se to ne priporoča. Če hočeš prišparat (še to samo potencialno) en evro, ok, ampak ne tega potem delat in predstavljat kot test koliko časa rabiš do Zadra, ampak kot test "glej kako škrt sem". Bistveno več bi prišparal, če bi se vmes nekje ustavil na počasni 11 kw polnilnici, ki v realnosti ne bi polnila praktično nič počasneje kot tista hitra (že tako polno baterijo), bi bilo pa polnjenje bistveno cenejše.

Tankaš/polniš tam kjer je najbolj optimalno. Očitno so naračunal da pridejo tako najbolje skozi. Kolk je to res ali ne vejo pa sam oni. Pri meni se je izkazalo da mi ne bi bilo treba tankat, sploh. Kanister je pa prav prišel.

Tam to niti približno ni bilo optimalno. Bilo je naravnost neumno. Če dam to pot v ABRP, predlaga polnjenje nekje na pol poti (seveda če dam tak avto, ki sploh potrebuje polnjenje za to pot, in to niso vsi). Polnilnic ni tam tako malo.
Če se nekje itak ustaviš, ok, priklopi, če je treba ali ne, ampak dvomim, da so po 65 km že potrebovali počitek.


route planner ti predlaga eno pot, potem ali se jo v resnici držiš ali, še bolje, uspeš držati, je popolnoma nekaj drugega. Zdaj če imam EV in mi kakršnkoli detour popolnoma podre planirano pot, potem je to pač en od minusov. Sej teh polnilnic je precej, samo vse niso hitre in se zato lahko komot načakaš za napolnit in it teh "par" do "deset" "minutk" se lahko podaljša na precej dlje. To je pol treba upoštevat, enim je to logično in sprejemljivo, enim pa pač ne. Ma glede na to, da piše naslov teme "Zakaj so električni avtomobili prava stvar" je treba to poudarit, da to "ni prava stvar".

Utk je izjavil:

Če greš nekam daleč po AC, z nekim resnim avtom, ki se polne z nad 100 kw, potem greš na ionity ali pa na SC, in tam teh problemov ni. Če je polna, je polna, če ne, bo pa veliko verjetneje tvoj avto omejitev pri polnjenju kot pa polnilnica.

The car determines the speed at which it can be charged at all times. IONITY chargers support up to 350 kW. This power is not being shared, therefore all chargers can provide 350 kW simultaneously.

Tudi če bi polnilnica delila recimo 150 kw, je spet malo verjetno, da sta oba avta v fazi ko bi lahko sprejemala npr. 130 kw. Če je en samo 5 minut prej priklopil, bo hitro iz te "zone" ko vleče tolk, in bosta itak kmalu oba vlekla po 70, ne zarad polnilnice, ampak ker boste pri koncu. In tudi če bi, to ti podaljša čas za 5-10 minut, ne pa za eno uro.

To deljenje moči je veliko verjetneje pri počasnih polnilnicah v vukojebinah kot pri hitrih. Tam kjer so komaj potegnli 11 kw, in če sta dva, bosta pač dobila vsak pol.


Ja sej to deljenje moči je nekje problem že zdaj, ko je EV na 5%, kaj bo potem ko bomo na 50%?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: damirj79 ()

damirj79 ::

Pithlit je izjavil:

Za ilustracijo: jaz sem z ice že obstala na cesti brez goriva (nekje v Grčiji, in ne... Ni bilo pumpe v dosegu, tako da...). Pa sem šla do prve bajte, kjer so mi posodili kantico od 5l in me poslali do nekega soseda ki je imel Benz v sodu. Plačala sem 2x cene na pumpi, odpeketala do avta in problem rešila. Z ev mi niti do prve bajte ne bi blo treba.


Jaz sem se zgubil... Kam bi pa kabel utaknila za napolnit EV? A je bila polnilnica pri cesti? V takih primerih je kantica bencina daleč najbolj enostavna rešitev, nekako si ne predstavljam kako privlečeš generator od nekje in priklopiš EV da ga napolniš..

2dark ::

Mato989 je izjavil:



Če je teh 12-13k res potem je treba tu naredit nekaj korigiranj:




Sam ne kupit kakšnega vagovskega ev-ja pa bo vse ok. Ker tam je prva ko se zbudiš, kje boš polnil.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Gregor P ::

BigWhale je izjavil:


Pred par leti na pumpi pride do blagajne vidno razburjen dedec: "a se da kako pomagat, dizel sem nalil namesto bencina (ali obratno)".

…. v bistvu to ne bi smel bit tak problem

BigWhale ::

Gregor P je izjavil:

BigWhale je izjavil:


Pred par leti na pumpi pride do blagajne vidno razburjen dedec: "a se da kako pomagat, dizel sem nalil namesto bencina (ali obratno)".

…. v bistvu to ne bi smel bit tak problem


No, ker si si zadnjih 20 sekund videa zatiskal usesa in imel zaprte oci, predlagam, da naslednjic vozis avto dokler ne bos skoraj popolnoma brez goriva, potem pa notri vlijes kanto dizla, ce imas bencinarja oziroma kanto bencina, ce imas dizla. Potem nam pa porocaj. Upas? Al se sam mal delas neumnega, da ne opazis, da v videu ljudje probavajo te stvari z "20 let" starimi avtomobili in ne z novimi modernimi TDIji in TSIji?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

Pithlit ::

damirj79 je izjavil:

Pithlit je izjavil:

Za ilustracijo: jaz sem z ice že obstala na cesti brez goriva (nekje v Grčiji, in ne... Ni bilo pumpe v dosegu, tako da...). Pa sem šla do prve bajte, kjer so mi posodili kantico od 5l in me poslali do nekega soseda ki je imel Benz v sodu. Plačala sem 2x cene na pumpi, odpeketala do avta in problem rešila. Z ev mi niti do prve bajte ne bi blo treba.


Jaz sem se zgubil... Kam bi pa kabel utaknila za napolnit EV? A je bila polnilnica pri cesti? V takih primerih je kantica bencina daleč najbolj enostavna rešitev, nekako si ne predstavljam kako privlečeš generator od nekje in priklopiš EV da ga napolniš..

Evo, da se najdeš: pri prvi bajti "ej a lohk 5kwh štroma natakam? Dam 10€ pa ene čevape gremo lahko vmes pojest. Hvala."
Life is as complicated as we make it...

damirj79 ::

Potem si pa narobe napisala, da ti z EV niti do prve bajte ne bi bilo treba. Pa malo je nerodno, če je do prve bajte 5km, ker bi morala EV do tja prigurat, ker dvomim da glih imamo kje 5km kabla, s kantico bencina pa ni ravno problem. Ampak Ok, tako kot si zdej napisala je bilo ql, da ti benze zmanjkalo 50m pred prvo bajto, tko da bi en ali dva kolutiča kabla rešila problem napolnt baterije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: damirj79 ()

Pithlit ::

Dej ti raj preberi kaj sem napisala da ne bova kar v prazno.

Z ev ti noben ne bo vozil 'na hlape'. Razen kakega bukslja. Govorim pač to da se v skrajni sili v eni vasici ustaviš pa priznaš napako. Ni treba ev nikamor gurat.

Moja avanturica z ice tud ni bila čist do nule z bencinom. Do najbližje pumpe pa definitivno ne bi šlo. Pač kalkulacija se ni izšla ker, ne vem, je pač kuril 1 deci na 100 več kot sem planirala. Jebiga.
Life is as complicated as we make it...

damirj79 ::

Potem napiši že od štarta tko kot je, ne da ugibamo. Torej z EV noben ne bi ostal na "suhem" z ICE pa pač ja. Ql, sej razumem.

Utk ::

Ja sej to deljenje moči je nekje problem že zdaj, ko je EV na 5%, kaj bo potem ko bomo na 50%?

Zakaj lažeš?

damirj79 ::

Če jaz, potem lažejo tudi tisti novinarji na zgornjih dveh linkih. To so njihove povedi.

Pithlit ::

damirj79 je izjavil:

Potem napiši že od štarta tko kot je, ne da ugibamo. Torej z EV noben ne bi ostal na "suhem" z ICE pa pač ja. Ql, sej razumem.

Ja ne vem zakaj sam ti ne razumeš...
Life is as complicated as we make it...

Utk ::

damirj79 je izjavil:

Če jaz, potem lažejo tudi tisti novinarji na zgornjih dveh linkih. To so njihove povedi.

No dej ne bodi škrt, pokaži kje na tistih dveh linkih piše, da je problem deljenja moči na polnilnici.
««
1066 / 1167
»»