» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1065 / 1167
»»

Utk ::

Južna Evropa je polna norveških tesel, vi pa z njo ne bi znali prit niti iz Ljubljane na Krk. Mislim da je potem jasno kje je pravi problem, in ta ni v avtu ali dosegu.

Pithlit ::

Utk je izjavil:

Južna Evropa je polna norveških tesel, vi pa z njo ne bi znali prit niti iz Ljubljane na Krk. Mislim da je potem jasno kje je pravi problem, in ta ni v avtu ali dosegu.

Je, je...
Life is as complicated as we make it...

BigWhale ::

Utk je izjavil:

Južna Evropa je polna norveških tesel, vi pa z njo ne bi znali prit niti iz Ljubljane na Krk. Mislim da je potem jasno kje je pravi problem, in ta ni v avtu ali dosegu.


No ja, eno je prit nekam dalec, drugo so pa omejitve polnilne infrastrukture. V tem vikendu je bila na pocivaliscih nepopisna gneca in cakali so za tankanje obicajnega goriva. Z enako infrastrukturo bi bilo z EVji precej vec nevsecnosti, ker bi se cakanje precej podaljsalo. Je pa tezko oceniti koliko manj ljudi bi bilo na crpalkah, ker bi lahko polnili doma.

Sparkxl ::

Utk je izjavil:

Južna Evropa je polna norveških tesel, vi pa z njo ne bi znali prit niti iz Ljubljane na Krk. Mislim da je potem jasno kje je pravi problem, in ta ni v avtu ali dosegu.


Če bi bil vešč logičnega sklepanja bi ugotovil, da ni vprašanje ali so prišli iz norveške na jug, ampak kako in kako dolgo je to trajalo

Utk ::

Pithlit je izjavil:

Utk je izjavil:

Južna Evropa je polna norveških tesel, vi pa z njo ne bi znali prit niti iz Ljubljane na Krk. Mislim da je potem jasno kje je pravi problem, in ta ni v avtu ali dosegu.

Je, je...

V Italiji jih je polno. Norvežani, Belgijci, Danci.

Sparkxl je izjavil:

Utk je izjavil:

Južna Evropa je polna norveških tesel, vi pa z njo ne bi znali prit niti iz Ljubljane na Krk. Mislim da je potem jasno kje je pravi problem, in ta ni v avtu ali dosegu.


Če bi bil vešč logičnega sklepanja bi ugotovil, da ni vprašanje ali so prišli iz norveške na jug, ampak kako in kako dolgo je to trajalo

To je pa odvisno od stanja v državah na poti. Tam kjer se da, bojo šli še drugo leto, tam kjer se ne da, jih drugo leto pač ne bo. Hrvaška bo tu pač slej ko prej na luzerski strani, ker oni v to vlagali ne bojo. Slovenija se morda izvleče, ker jih kar nekaj, ki pridejo v Slovenijo, ne rabi polnit po poti pri nas, ampak je dovolj, da napolnejo na cilju.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Pithlit ::

Utk je izjavil:

Pithlit je izjavil:

Utk je izjavil:

Južna Evropa je polna norveških tesel, vi pa z njo ne bi znali prit niti iz Ljubljane na Krk. Mislim da je potem jasno kje je pravi problem, in ta ni v avtu ali dosegu.

Je, je...

V Italiji jih je polno. Norvežani, Belgijci, Danci.


Moj komentar je letel na to da problem dejansko je v avtu. Ponavadi za volanom.
Life is as complicated as we make it...

Sparkxl ::

Vidim da imaš bogate izkušnje...kateri EV že imaš? Čez koliko držav si ga že peljala v enem kosu? Predvidevam da kar nekaj, glede na to da suvereno veš v kom in čem je problem?

kow ::

Sparkxl je izjavil:


Ne nisem na dopustu...čudim se samo kako tele brez življenja mora nekdo bit, da gre zagrizeno iskati stare poste in potem onanira na njih, če so napačni. Pa saj ne da si to prvič naredil. To je tvoja stalna strast. Bolnik.


Predlagam ti, da se osredotocis na lastne patologije.

slawc ::

Utk, kako to misliš, da oni v to vlagali ne bodo? Tretnutno je na Hrvaškem več polnilnic na km kot v Sloveniji.
LP, Slawc

slawc ::

BigWhale je izjavil:

Vceraj na poti iz dopusta je bil razgled na polna pocivalisca kr impresiven. Vsa parkirisca polna do zadnjega, na posamezniih tocilnih mestih pa kolone avtomobilov, pet in vec.

Resnicno me zanima kako se bodo lotili resevanja tega in kako bo z dovodi elektrike na taksna pocivalisca. Sto avtomobilov, ki se hkrati polni s 150kW je kar precej. :>

Po drugi strani pa, ce bi bil na pocitnicah z EVjem, bi ga lahko napolnil na lokaciji in vecina boljsih EVjev z malenkost vecjimi baterijami ima ze do 400km dosega na avtocestah, kar ni vec zanemarljivo. V nekaterih primerih pa se pripeljes tudi do doma in se na pocivaliscu drenjas samo v vrsti za WC.


Enostavno, polnili se bodo z zmanjšano močjo, polnilne lokacije bodo imele lastno zalogo / vire energije, sistem naročanja na polnjenje.
Pravzaprav to že vse obstaja (vključno s standardi), samo ni še implementirano oz. ima vsak "ponudnik ev in ev storitev" urejeno po svoje. Nekako nihče noče investirati preveč, ker špekulirajo z ROI.

Podobna situacija kot s plačilom. Ko bo to postal resnično moteče bo po hitrem postopku sprejet pravilnik, obdobje za tranzicijo, precej jamranja in negodovanja in potem kar bo... Recimo v Nemčiji se kar dogaja.
LP, Slawc

Utk ::

slawc je izjavil:

Utk, kako to misliš, da oni v to vlagali ne bodo? Tretnutno je na Hrvaškem več polnilnic na km kot v Sloveniji.

Niti ne. To kar je zdaj je itak nepomembno. V 10 letih je treba naredit vsaj 5x ali pa 10x več kot je zdaj. Hrvati tega ne bojo delali za 2 poletna meseca, ni šanse, niti nimajo sistema, ki bi to prenesel. Zase imajo pa tudi zdaj dovolj.

Pithlit ::

Sparkxl je izjavil:

Vidim da imaš bogate izkušnje...kateri EV že imaš? Čez koliko držav si ga že peljala v enem kosu? Predvidevam da kar nekaj, glede na to da suvereno veš v kom in čem je problem?

A rabim EV da vem da se pogovarjam s kreteni za volanom?
Life is as complicated as we make it...

slawc ::

Kaj niti ne? acea.auto pravi da je temu tako. Kaj veš kaj bo kdo delal kaj ne? Kar se tega tiče so do sedaj precej bolj vlagali v to kot mi, interes imajo tudi zaradi samo teh dveh mesecev. Trenutno imajo tudi večjo kapaciteto obnovljivih virov.
LP, Slawc

Utk ::

Zakaj lažeš?

https://alternative-fuels-observatory.e...

Tu piše, da ima Slovenija 1600 AC/DC polnilnic, Hrvaška pa 1100.
Slovenija ima 230 DC polnilnic, Hrvaška pa 350. Glede na površino in razpotegnjenost proti Dubrovniku, jih bi morala, in jih tudi bo enkrat, imet vsaj 5x več od Slovenije. Enkrat bojo naredili, ampak šele ko jih bo stvar ujela na levi nogi.

Slovenija rabi polnilni park nekje v Ljubljani, enega na vsakem kraku avtoceste nekje v sredini, in enega pri vsaki meji. 10 večjih hitrih polnilnic pokrije vse. Hrvaška jih rabi bistveno bistveno več, električnih avtov pa ne bojo imeli sami veliko še lep čas.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Gregor P ::

Dejansko je verjetno cilj vsakega z EV-jem, da lahko polni na cilju in čim manj vmes oz. je vmes lahko marsikaj (ker bi te itak navigacija morala usmerjati proti polnilnicam, kjer je manj vozil na čakanju). Na kakšnih kampih to itak ne bi smel biti problem. Morda naredijo kakšne posebne e-glumpinge za EV-jaše8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Utk ::

Na cilj se postavi počasno polnilnico ali pa celo samo navadno vtičnico, odvisno od tega kakšne vrste cilj je. Če dobiš v kampu 8A vtičnico, si s tem res nimaš kaj pomagat, 16A je pa že ok. Če ni prave počasne polnilnice. Te bo pa moral imet vsak resen hotel, to ni kaj.

In btw, Avstrija ima pa še 10x več polnilnic kot Slovenija, pa ni toliko večja, in z Avstrijo se bi morali Hrvati primerjat, ne s Slovenijo. Slovenijo lahko marsikdo prevozi brez polnjenja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

slawc ::

Kaj zdaj značke talaš? Je to tvoj doseg? (vprašanje je retorično).
Saj sem podal vir, kjer najdeš podatek, da ima hrvaška več polnilnic na km kot slovenija
LP, Slawc

Utk ::

Nisi.

slawc ::

kar lepo vtipkaj acea.auto pa poglej (je že v prejšnem postu)
LP, Slawc

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: slawc ()

Utk ::

Jaz sem dal link na vir iz katerga vleče tvoj vir, ki ga nisi linkal, zato ne vemo katerih polnilnic na km česa naj bi imela Hrvaška več.

slawc ::

OK, tukaj: https://www.acea.auto/press-release/ele...
Ker se niso specifično zataknili na tip so upoštevali km cest.

Še nekaj, vem da ima Slovenija več hitrih DC polnilnic kot je napisano, ker jih precej ni javnih...
LP, Slawc

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: slawc ()

Utk ::

Kolk imajo polnilnic oni in mi, in koliko km cest, če je to že pomembno, ker tam vidim samo en zmazan graf.

fulk ::

BigWhale je izjavil:

Vceraj na poti iz dopusta je bil razgled na polna pocivalisca kr impresiven. Vsa parkirisca polna do zadnjega, na posamezniih tocilnih mestih pa kolone avtomobilov, pet in vec.

Resnicno me zanima kako se bodo lotili resevanja tega in kako bo z dovodi elektrike na taksna pocivalisca. Sto avtomobilov, ki se hkrati polni s 150kW je kar precej. :>

Po drugi strani pa, ce bi bil na pocitnicah z EVjem, bi ga lahko napolnil na lokaciji in vecina boljsih EVjev z malenkost vecjimi baterijami ima ze do 400km dosega na avtocestah, kar ni vec zanemarljivo. V nekaterih primerih pa se pripeljes tudi do doma in se na pocivaliscu drenjas samo v vrsti za WC.


Politiki niso znani po dobri matematični sposobnosti.

Tudi Elon Musk pomojem prireja matematiko.
Na svojih postajah inštalira recimo 8x 300kW polnilnice, ampak vsa ekipa inženirjev potihem upa, da jih ne bodo sočasno uporabljali. Sploh ne bi bil presenečen, če se izkaže, da je transformator rangiran za 30 ali 50% manj moči kot je zahtevano.
Pri pričakovani skali to gledamo ena talilnica jekla na vsakih 50km.

"Transformer goes BRRRRRR".:))

pero50 ::

sodeč po grafih bodo polnilnice v povprečju polnile s 175kw, če bo pa komu kdaj z namesto 250kw polnilo z 200kw bo pa 3 minute dlje na polnilnici. bolj kot to bodo problemi v čakalnih vrstah ob viških sezone in praznikih.

Cveto ::

Tesla supercharger, petek zvečer. Priklopim ni polni z 55kW. V avtu, ki podpira 250kW in na polnilnici, ki ima nominalno zmogljivost 125kW. Realno je to tako, da gre z V2 supercharger, kjer so postaje v parih. Če si sam, gre 110kW (zakaj ne 125 mi ni jasno), če je kdo zraven pa 55kW. Ene par nemcev je bilo kar fajn jeznih. Balkan pa to.

No, v Žirovnici je pa druga situacija: polni V3 charger. Se pravi, da delajo vse z 250kW. Tudi če je 8 avtov. Tam zraven je seveda od N-gen postrojenje (ogromni hranilniki), tako da ni problema.

Ko berem malo po forumih sicer tudi 55kW ni tako slabo, marsikdo je po raznih polnilnicah (drugih znamk) še vesel, če lahko polni tako "hitro".

damirj79 ::

Utk je izjavil:

Pithlit je izjavil:

Utk je izjavil:

Južna Evropa je polna norveških tesel, vi pa z njo ne bi znali prit niti iz Ljubljane na Krk. Mislim da je potem jasno kje je pravi problem, in ta ni v avtu ali dosegu.

Je, je...

V Italiji jih je polno. Norvežani, Belgijci, Danci.



Dejmo definirat koliko je to "polno". Ker ta teden sem bil cel teden okoli Lago di Garda in sem videl ene 20 Ferrarijev in ene 4 Lamborghinije, pa mogoče 5 Tesel.

bf4ed ::



Tej kitajci so čist prefuknjeni :|

mikhaair ::

bf4ed je izjavil:



Tej kitajci so čist prefuknjeni :|

Kot da bi sel v Niš in rekel, da si videl 78 Yugicev in 1 Teslo.

hojnikb ::

Ne temu china bloggerju vse verjet, ker zelo rad širi FUD okol kitajske.
#brezpodpisa

Utk ::

Dejmo definirat koliko je to "polno". Ker ta teden sem bil cel teden okoli Lago di Garda in sem videl ene 20 Ferrarijev in ene 4 Lamborghinije, pa mogoče 5 Tesel.

Ali si slabo gledal ali imajo pa konec dopusta. Pred enim mesecem je bilo polno severnjakov, blizu večine s teslami. Ampak samo severnjaki, Italijani imajo bolj malo tesel, to je res.
Polno v smislu, da si težko šel 1 km po cesti, da ne bi videl vsaj dveh.

Jap, to pojasni za Norvežane:
The first day of school is August 21st 2023.
Danci:
The first day of school is Monday, 8 August 2022.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Kawhi ::

Utk ::

Kawhi je izjavil:

https://twitter.com/Ahiret_Xpress/statu...

Jaz se ne vozim z EV zarad njega ali tebe, ampak ker me to stane kak evro na 100 km, vključno z gumami.

damirj79 ::

Utk je izjavil:

Dejmo definirat koliko je to "polno". Ker ta teden sem bil cel teden okoli Lago di Garda in sem videl ene 20 Ferrarijev in ene 4 Lamborghinije, pa mogoče 5 Tesel.

Ali si slabo gledal ali imajo pa konec dopusta. Pred enim mesecem je bilo polno severnjakov, blizu večine s teslami. Ampak samo severnjaki, Italijani imajo bolj malo tesel, to je res.
Polno v smislu, da si težko šel 1 km po cesti, da ne bi videl vsaj dveh.

Jap, to pojasni za Norvežane:
The first day of school is August 21st 2023.
Danci:
The first day of school is Monday, 8 August 2022.


Nisem slabo gledal :) Ampak OK, to lahko pojasni. Na Nizozemskem in Danskem za prvomajske počitnice, sem jih videl tudi relativno malo. So mi pa v uč padli Hyundai Ionic 5, teh sem pa kar veliko videl. Še vedno pa procentualno gledano ne vem če smo že na 5% tudi v teh dveh državah. Se mi ne da iskati statistike.

Sem vseeno: The Netherlands is among the leaders in electric mobility in Europe. After Norway, Iceland, and Sweden, the Netherlands has the fourth-highest electric vehicle share in its passenger car fleet. 8.2 percent of the country's car fleet was electric in 2021, and 2.8 percent of the fleet was fully electric

PS: 2023 pišejo o okoli 4%

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: damirj79 ()

Utk ::

Nizozemcev se niti ne spomnem kaj dost. Bilo je Norvežanov in nekaj Belgijcev, Dancev. Ampak glede na to kak delež ima gor tesla, ni ravno spet tako velik, jih je bilo res relativno veliko dol. Verjetno si z marsikaterim ostalim EV ne upajo it na tako dolgo pot. Tistih, ki so prišli z dizli, pa itak ne opaziš, ker so pač zblendani z ostalo italijansko kramo.
Je pa sigurno več tesel tako na oko kot recimo novih (novih) golfov...a kdo sploh še to kupi, in če že, za kam dlje kot do trgovine?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mato989 ::

Mene samo zanima kolko časa več so porabli za pot z Norveške v Hrvaško in nazaj kot bi z dobrim dizlašem z 60l tankom xD
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Lej, Norvežani ne delajo za 8 evrov na uro kot ti, tako da jim tistih par ur na polnilnici ne pomeni dost, niti zarad tega izgubljenega časa in s tem ogromnega zaslužka ne ščijejo v flaše po poti, kot bi najbrž ti.

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Lej, Norvežani ne delajo za 8 evrov na uro kot ti, tako da jim tistih par ur na polnilnici ne pomeni dost, niti zarad tega izgubljenega časa in s tem ogromnega zaslužka ne ščijejo v flaše po poti, kot bi najbrž ti.


Zakaj v flaše če pa je tolko prostora... za moške je svet pisoar 8-)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Sparkxl ::

Utk je izjavil:

Lej, Norvežani ne delajo za 8 evrov na uro kot ti, tako da jim tistih par ur na polnilnici ne pomeni dost, niti zarad tega izgubljenega časa in s tem ogromnega zaslužka ne ščijejo v flaše po poti, kot bi najbrž ti.


Lol zdaj pa si že profesionalen poznavalec nordijskih družb? :))) ti si res fenomen...ni ga enega razloga proti ev, ki ga ti nebi demantiral še v isti minuti.

Ampak glavni ev odvetniški trio ste vseeno kup patetikov

Ti se šlepaš z dinozavrom, ker ev očitno vseeno ni to to. Teslo pa toplo priporočaš čisto vsakemu.
Namestnica pithil verjetno evja še vozila ni v življenju, zagriženo pa ga šila vsakemu, tako kot ti
Zblojena krava s termometrom ga tudi šila vsakemu, sam se vozi z 10 let starim dinozavrom in smradi na polno

Kako že gre ono... practice what you preach?

Utk ::

Zakaj v flaše če pa je tolko prostora... za moške je svet pisoar

Ja, ampak čas čas čas...veš kolk je to denarja, če se moraš 5x ustavit iz Norveške do Dalmacije.

ni ga enega razloga proti ev, ki ga ti nebi demantiral še v isti minuti.

Napište kakega pametnega, pa ga ne bom. In nisem nikoli napisal, da je EV boljši in cenejši za vse že danes. Ampak dejstvo je, da če Norvežan lahko pride na jug Evrope s teslo, da se bi tudi iz Ljubljane na Krk ali pa v Zadar dalo nekako prit, po dolgih mukah sicer s 10 minutnim polnjenjem (pa še to ni nujno).

a_borlak ::

Nas je kar nekaj, ki vozimo EVje in prakticiramo, kar pišemo. Samo smo v vsej poplavi trolov največkrat preslišani oz. ker naše mnenje ponavadi ni provokativno, nas preskočite.

Pithlit ::

Sparkxl je izjavil:

Utk je izjavil:

Lej, Norvežani ne delajo za 8 evrov na uro kot ti, tako da jim tistih par ur na polnilnici ne pomeni dost, niti zarad tega izgubljenega časa in s tem ogromnega zaslužka ne ščijejo v flaše po poti, kot bi najbrž ti.


Lol zdaj pa si že profesionalen poznavalec nordijskih družb? :))) ti si res fenomen...ni ga enega razloga proti ev, ki ga ti nebi demantiral še v isti minuti.

Ampak glavni ev odvetniški trio ste vseeno kup patetikov

Ti se šlepaš z dinozavrom, ker ev očitno vseeno ni to to. Teslo pa toplo priporočaš čisto vsakemu.
Namestnica pithil verjetno evja še vozila ni v življenju, zagriženo pa ga šila vsakemu, tako kot ti
Zblojena krava s termometrom ga tudi šila vsakemu, sam se vozi z 10 let starim dinozavrom in smradi na polno

Kako že gre ono... practice what you preach?

Mišek, jaz nisem ev advokat. Mi pa na vagino gredo glupi argumenti ene in druge strani. Da spomnim: baterije so problematične, tako z vidika pridobivanja (ni to neka čista dejavnost) kot razgradnje (ja, lahko se jih uporabi kot hišne baterije ali pa kaj drugega, ampak prej ali slej jih bo treba razgradi - sam ok, do takrat je še nekaj cajta) in nenazadnje uporabe (če se to vname, je pač game over za vse kar je v bližini).

Polnjenje in doseg je pa trenutno problem ki obstaja samo še v glavah voznikov. Če sem zaradi tega ev advokat, prav, pa bom.
Life is as complicated as we make it...

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Zakaj v flaše če pa je tolko prostora... za moške je svet pisoar

Ja, ampak čas čas čas...veš kolk je to denarja, če se moraš 5x ustavit iz Norveške do Dalmacije.

ni ga enega razloga proti ev, ki ga ti nebi demantiral še v isti minuti.

Napište kakega pametnega, pa ga ne bom. In nisem nikoli napisal, da je EV boljši in cenejši za vse že danes. Ampak dejstvo je, da če Norvežan lahko pride na jug Evrope s teslo, da se bi tudi iz Ljubljane na Krk ali pa v Zadar dalo nekako prit, po dolgih mukah sicer s 10 minutnim polnjenjem (pa še to ni nujno).



Pa saj kdo pa je rekel da z EVjem ne moreš prit skoraj vsepovsod kot z ICE... problem je kako udobno je napram ICEju... in koliko več moraš planirat pot oz. koliko prej in več moraš čakat potencialno.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Pithlit ::

Mato989 je izjavil:

Utk je izjavil:

Zakaj v flaše če pa je tolko prostora... za moške je svet pisoar

Ja, ampak čas čas čas...veš kolk je to denarja, če se moraš 5x ustavit iz Norveške do Dalmacije.

ni ga enega razloga proti ev, ki ga ti nebi demantiral še v isti minuti.

Napište kakega pametnega, pa ga ne bom. In nisem nikoli napisal, da je EV boljši in cenejši za vse že danes. Ampak dejstvo je, da če Norvežan lahko pride na jug Evrope s teslo, da se bi tudi iz Ljubljane na Krk ali pa v Zadar dalo nekako prit, po dolgih mukah sicer s 10 minutnim polnjenjem (pa še to ni nujno).



Pa saj kdo pa je rekel da z EVjem ne moreš prit skoraj vsepovsod kot z ICE... problem je kako udobno je napram ICEju... in koliko več moraš planirat pot oz. koliko prej in več moraš čakat potencialno.

Če te moti potencialno, pejd z biciklom. Ker potencialno se boš tudi z ICE načakal.
Life is as complicated as we make it...

BigWhale ::

Utk je izjavil:

Kawhi je izjavil:

https://twitter.com/Ahiret_Xpress/statu...

Jaz se ne vozim z EV zarad njega ali tebe, ampak ker me to stane kak evro na 100 km, vključno z gumami.


Jest se vozim predvsem zaradi tega, ker je voznja bolj udobna in general experience je boljsi. Cena je potem dodaten bonus.

Utk ::

To tudi, ampak ljudem, ki jim je užitek poslušat mrzlega dizla takoj zjutraj, tega ne boš dopovedal.

49106 ::

Verjetno se vozita predvsem na takih relacijah, da je možno pot opraviti tudi s kolesom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 49106 ()

deco16 ::

Mato989 je izjavil:

Mene samo zanima kolko časa več so porabli za pot z Norveške v Hrvaško in nazaj kot bi z dobrim dizlašem z 60l tankom xD


V soboto 300km 7 ur. In ja od tega sem polnil 10 minut.

Sem si reku da se nikol nebom vozil poleti v soboto ampak ni bilo druge.

Če je štala ti ne pomaga ne ICE ne EV, tudi lamborgini je moral 1 uro stat pri miru.


In ko vidiš da je na ljubelu gužva samo zato ker so se avstrici lotili gledat osebne na enemu najbolj obremenjenih dni v letu pol veš da je adijo pamet.

Utk ::

49106 je izjavil:

Verjetno se vozita predvsem na takih relacijah, da je možno pot opraviti tudi s kolesom.

Jaz s tistimi jajci naredim 18,000 km letno. Kar je nekje 50% več od povprečnega slovenskega ICE. Če bi jaz to lahko naredil s kolesom, well...potem bi lahko še marsikdo drug prodal avto pred mano.

Sparkxl ::

a_borlak je izjavil:

Nas je kar nekaj, ki vozimo EVje in prakticiramo, kar pišemo. Samo smo v vsej poplavi trolov največkrat preslišani oz. ker naše mnenje ponavadi ni provokativno, nas preskočite.


Res je, vas je kar nekaj. Ampak odvetniški trio, ki v večino evja sploh nima, vas definitivno preglasi s teorijo

Pithlit ::

Utk je izjavil:

49106 je izjavil:

Verjetno se vozita predvsem na takih relacijah, da je možno pot opraviti tudi s kolesom.

Jaz s tistimi jajci naredim 18,000 km letno. Kar je nekje 50% več od povprečnega slovenskega ICE. Če bi jaz to lahko naredil s kolesom, well...potem bi lahko še marsikdo drug prodal avto pred mano.

Jaaaaaa... Sam kolk jih pa na povprečen dan nardiš? To je zdej vprašanje. Recimo šiht pa nazaj. Pa seveda je treba definirat kaj pomeni da je možno pot opravit s kolesom. Je to 5km? 10km? 50km? V 14% klanec ali po ravnem? Mogoče je sam 2km 14% klanca, ali pa 5km?

Jaz sem jih delala po 35 na dan, ne ravno gorske ampak kar nekaj gor pa dol. Brez elektrike. Sej ne rečem da se ne da, ampak za vsak dan pa res ni. Sploh če kaj z neba pada. Ali pa je -5, ali pa +30 (40). Mam pa tuš na šihtu, vsaj nekaj da nisem bila vsa gnila na cilju navsezgodaj zjutraj. Pa pustimo stat da je bilo treba eno uro prej vstajat in pol upat da be kaka budala v avtu ne zbije ker sem pač budala (gamad) na biciklu.

Mimogrede: /s (ker matotu je vseeno in bo argumentiral s takimi glupostimi še kar naprej)

Sparkxl je izjavil:

a_borlak je izjavil:

Nas je kar nekaj, ki vozimo EVje in prakticiramo, kar pišemo. Samo smo v vsej poplavi trolov največkrat preslišani oz. ker naše mnenje ponavadi ni provokativno, nas preskočite.


Res je, vas je kar nekaj. Ampak odvetniški trio, ki v večino evja sploh nima, vas definitivno preglasi s teorijo

Nepismen torej. Kul. Sam tolk da vemo.
Life is as complicated as we make it...

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Pithlit ()
««
1065 / 1167
»»