» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1067 / 1167
»»

Gregor P ::

BigWhale je izjavil:

Gregor P je izjavil:

BigWhale je izjavil:


Pred par leti na pumpi pride do blagajne vidno razburjen dedec: "a se da kako pomagat, dizel sem nalil namesto bencina (ali obratno)".

…. v bistvu to ne bi smel bit tak problem


No, ker si si zadnjih 20 sekund videa zatiskal usesa in imel zaprte oci, predlagam, da naslednjic vozis avto dokler ne bos skoraj popolnoma brez goriva, potem pa notri vlijes kanto dizla, ce imas bencinarja oziroma kanto bencina, ce imas dizla. Potem nam pa porocaj. Upas? Al se sam mal delas neumnega, da ne opazis, da v videu ljudje probavajo te stvari z "20 let" starimi avtomobili in ne z novimi modernimi TDIji in TSIji?
Daj prosim te, tudi ti si dal tak bolj kot ne obskuren primer, ki dejansko je rešljiv običajno že na sami bencinski črpalki, kjer so vsaj včasih znali izprazniti tank oz. prečrpati gorivo - to je ena izmed njihovih ključnih storitev/znanj. Koliko so pa sedaj avto občutljivi, je pa vprašanje, če vsi vozijo 20 let stare premije, ker se šparajo, ker bodo vsak čas kupili EV-ja.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

BigWhale ::

Gregor P je izjavil:

Daj prosim te, tudi ti si dal tak bolj kot ne obskuren primer, ki dejansko je rešljiv običajno že na sami bencinski črpalki, kjer so vsaj včasih znali izprazniti tank oz. prečrpati gorivo - to je ena izmed njihovih ključnih storitev/znanj. Koliko so pa sedaj avto občutljivi, je pa vprašanje, če vsi vozijo 20 let stare premije, ker se šparajo, ker bodo vsak čas kupili EV-ja.


A zdaj, ko pa jaz privlecem ven obskuren primer je pa problem? A dej no? Sej mam se bolj obskurne primere. Recimo, kaj pa tist, k se ljudje odpeljejo z rocko iz pumpe zataknjeno v avtomobilu? To je clearly dokaz da ICE avtomobili niso za nikamor in niso prava stvar. Al pa se peljes po avtocesti, pa ti preskoci zobati jermen in potem te servis stane pet jurjev.

To je vse na nivoju "ne morem placat z gotovino, zato so EVji sranje!" ...

Gregor P ::

Ne vem, ker ti tudi razlagaš, koliko je bolj udobna vožnja, ker nimaš ročnega menjalnika kot da avtomatskih menjalnikov ne bi bilo - in to že več desetletij (naš prvi je bil tako leta 1986).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

damirj79 ::

Pithlit je izjavil:

damirj79 je izjavil:

Potem napiši že od štarta tko kot je, ne da ugibamo. Torej z EV noben ne bi ostal na "suhem" z ICE pa pač ja. Ql, sej razumem.

Ja ne vem zakaj sam ti ne razumeš...


Sej verjetno tudi še kdo drugi ni, samo se ti noben ni upal nič napisat.

Pithlit ::

Gregor P je izjavil:

Ne vem, ker ti tudi razlagaš, koliko je bolj udobna vožnja, ker nimaš ročnega menjalnika kot da avtomatskih menjalnikov ne bi bilo - in to že več desetletij (naš prvi je bil tako leta 1986).

On to razlaga ker so praktično vsi EV-ji brez menjalnika. Vsaj brez takega kot ga poznamo v ice. Zaradi tega je 'avtomatski menjalnik' v EV samoumevna zadeva. V ICE (pri nas) pa zelo daleč od tega.

damirj79 je izjavil:

Pithlit je izjavil:

damirj79 je izjavil:

Potem napiši že od štarta tko kot je, ne da ugibamo. Torej z EV noben ne bi ostal na "suhem" z ICE pa pač ja. Ql, sej razumem.

Ja ne vem zakaj sam ti ne razumeš...


Sej verjetno tudi še kdo drugi ni, samo se ti noben ni upal nič napisat.

Trdiš da so sami pussiji? Superca.
Life is as complicated as we make it...

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Pithlit ()

damirj79 ::

Utk je izjavil:

damirj79 je izjavil:

Če jaz, potem lažejo tudi tisti novinarji na zgornjih dveh linkih. To so njihove povedi.

No dej ne bodi škrt, pokaži kje na tistih dveh linkih piše, da je problem deljenja moči na polnilnici.


Ja, komot. Npr "Kakšen, ki ni mogel polniti hitro zaradi zasedenosti polnilnic, tudi dvakrat za počasnejše polnjenje in kakšno popito kavo več. "

BigWhale ::

Gregor P je izjavil:

Ne vem, ker ti tudi razlagaš, koliko je bolj udobna vožnja, ker nimaš ročnega menjalnika kot da avtomatskih menjalnikov ne bi bilo - in to že več desetletij (naš prvi je bil tako leta 1986).


Saj ves, da je strgan kontekst husji, kot strgan kondom, a ne?

Utk ::

damirj79 je izjavil:

Utk je izjavil:

damirj79 je izjavil:

Če jaz, potem lažejo tudi tisti novinarji na zgornjih dveh linkih. To so njihove povedi.

No dej ne bodi škrt, pokaži kje na tistih dveh linkih piše, da je problem deljenja moči na polnilnici.


Ja, komot. Npr "Kakšen, ki ni mogel polniti hitro zaradi zasedenosti polnilnic, tudi dvakrat za počasnejše polnjenje in kakšno popito kavo več. "

Ne vidim kje tu piše, da je zaradi zasedenosti si delil hitrost polnjenja. Tistih, ki bi do tega lahko teoretično prišlo, itak ni bilo treba polnit.

damirj79 ::

Če ti tko rečeš, potem bo pa že držalo. Postavit 10 ionity chargerjev z do 350kW moči polnjenja na vsako mesto res ni komplicirano, kako pa do tja spravit 3.5MW moči pa dvomim, da je zelo enostavo. Ti veš da je?

Cveto ::

S tem testom je itak veliko problemov. Prav vidi se, da gre razen v par primerih (Urška, Pavšič), za drugo avtomobilsko ligo.

Recimo to, da so šli polnit že v novem Mestu. Vemo, da se najpočasneje polni, ko je baterija (skoraj) polna. In če so startali v Ljubljani z polnimi, so imeli v Novem Mestu še vsi vsaj 80-90% baterije.Fail #1. Resnica je, da so se zmenili, da se tam dobijo, saj je vsak prišel od svojega doma. Torej ne gre nujno za iste razdalje. Fail #2.

Fail #3 je, da niso vsi startali z polnimi baterijami. Nekje namreč piše, da je moral nekdo polniti dlje, ker je startal samo z 70% baterije.

Naprej, v enem od opisov testa piše, da so šli ostali čez gorjance, eden pa je šel okoli, preko Zagreba. Ne piše, kdo je to, niti z katerim avtom, a gotovo se to pozna na porabi (če se že ne na času). Fail #4.

Da precej od njih ne ve o čem piše se vidi tudi po tem, da so moč polnjenja navajali v kWh. Navaja se seveda v kW, potem skupaj s časom pa se lahko pretočeno energijo navede v kWh. Fail #5.

Piše, da pridejo v poštev avti z ceno do 65.000€, potem pa gledam cene, ki so nekje tudi preko 80k. Ok, osnovna verzija je manj, samo a je potem še taka baterija, tak pogon in taki materiali v notranjosti. To bi morali upoštevati. Fail #6.

itd...

damirj79 ::

Recimo da so realno se odločili, da grejo na pot nenapovedano. To da so štartali s polnimi baterijami na 70% je lahko plus ali pa minus. Lahko bi startali tudi z 20%. Stvar debate. Ostalo se pa strinjam, ni možnosti direktne primerjave. Kar se tiče relacije, najbolj easy je po AC, polnilnic kolkr hočeš, po regionalnih cestah pa se moraš prej pripravit, hitrih polnilnic verjetno ni na pretek.

Utk ::

damirj79 je izjavil:

Če ti tko rečeš, potem bo pa že držalo. Postavit 10 ionity chargerjev z do 350kW moči polnjenja na vsako mesto res ni komplicirano, kako pa do tja spravit 3.5MW moči pa dvomim, da je zelo enostavo. Ti veš da je?

Če imaš zraven daljnovod, se da. Če ga nimaš, se ne da niti pol toliko.
Tudi če nimaš 3.5 MW, nek povprečen EV polni s 100 do 150 kw. 350 kw je bolj priprava za tovornjake. Tudi tistih 150 kw avto jemlje samo nekje do 40, 50% baterije, potem moč pada. Da bi na 10 polnilnicah polnilo 10 avtov s 150 kw je danes praktično nemogoče. Ne zarad polnilnic, ampak zarad avtov. Zato bi bilo v resnici bolj smiselno postavit 20 kablov namesto 10 in da se v resnici tistih 350 deli. Ampak potem bi jamrači spet jamrali, čeprav avta, ki bi polnil s 350 kw še dolgo ne bojo imeli.

damirj79 ::

Zato pa sem prej napisal, da je pri stopnji EV 5% tu in tam kak tak problem, ko bo pa 50% ali več, bo treba drugače uredit zadeve. Enako kot je tudi el omrežje za hiše precej overprovisioned. Mi že res lahko imamo priklop doma 3x30A ampak to ne pomeni, da bi vsaka hiša v ulici ali vasi bila sposobna dejansko to moč tudi porabljat hkrati z vsemi ostalimi, če je pa končni trafo tam 100kVA ali pa čeje trafo postaja so do kolk 1MVA gor pa 200 hiš obesenih.

Cveto ::

damirj79 je izjavil:

Recimo da so realno se odločili, da grejo na pot nenapovedano. To da so štartali s polnimi baterijami na 70% je lahko plus ali pa minus. Lahko bi startali tudi z 20%. Stvar debate. Ostalo se pa strinjam, ni možnosti direktne primerjave. Kar se tiče relacije, najbolj easy je po AC, polnilnic kolkr hočeš, po regionalnih cestah pa se moraš prej pripravit, hitrih polnilnic verjetno ni na pretek.


Seveda, z vsem se strinjam. A potem bi morali vsi enako.

Potem pa jambrajo, da pot z EV traja par ur več. Seveda traja, če se tako lotiš. Večina testiranih avto bi tistih dobrih 340km do Zadra morala speljati brez polnjenja, sploh ker je 300 metrov višinske razlike. Meni recimo avto pokaže trajanje potovanja 3:53 ure in prihod v Zadar z 27%. Brez polnjenja.

damirj79 ::

Kateri avto pa imaš?

Utk ::

Tudi če bi štartali z 20%, to v resnici ne bi imelo veliko vpliva. Pomeni samo da bi morali nekje na poti napolnit dodatnih 80%, recimo 55 kwh. Če bi pametno razporedili polnjenje, bi tudi pri najslabšem avtu to pomenilo dodatne pol ure, pri boljših pa 20 min. Nobene tragedije, če smo vsaj malo realni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Cveto ::

damirj79 je izjavil:

Kateri avto pa imaš?


Tesla Model 3 Long Range.

deco16 ::

Itak da je razlika če prideš z 80% na polnilnico in greš polnit to je kot da bi šel tankat z 3/4 tanka, ma ne to je še hujši.

Pač po 80 in 90% je padec hitrosti polnjenja kar očiten, tko da ne ni isto ali bi štartali z 100% in polnili v novem mestu ali pa štartali z 20%.

In če že greš se test pač postaviš za vse enake pogoje. Oni so šli stestirat kolk lohk zabijejo polnilno mesto in pol so še člank napisali kolk časa so rabli tudi zato ker so zanalašč zabili.


In tudi sam sem polnil na ionity to soboto, sred gužve in vsega sem dobil zadnji plac se ustavil za 10 minut in šel naprej, polnilo je tolk kolkr je avto zmogu.

Mato989 ::

Cveto je izjavil:

S tem testom je itak veliko problemov. Prav vidi se, da gre razen v par primerih (Urška, Pavšič), za drugo avtomobilsko ligo.

Recimo to, da so šli polnit že v novem Mestu. Vemo, da se najpočasneje polni, ko je baterija (skoraj) polna. In če so startali v Ljubljani z polnimi, so imeli v Novem Mestu še vsi vsaj 80-90% baterije.Fail #1. Resnica je, da so se zmenili, da se tam dobijo, saj je vsak prišel od svojega doma. Torej ne gre nujno za iste razdalje. Fail #2.

Fail #3 je, da niso vsi startali z polnimi baterijami. Nekje namreč piše, da je moral nekdo polniti dlje, ker je startal samo z 70% baterije.

Naprej, v enem od opisov testa piše, da so šli ostali čez gorjance, eden pa je šel okoli, preko Zagreba. Ne piše, kdo je to, niti z katerim avtom, a gotovo se to pozna na porabi (če se že ne na času). Fail #4.

Da precej od njih ne ve o čem piše se vidi tudi po tem, da so moč polnjenja navajali v kWh. Navaja se seveda v kW, potem skupaj s časom pa se lahko pretočeno energijo navede v kWh. Fail #5.

Piše, da pridejo v poštev avti z ceno do 65.000€, potem pa gledam cene, ki so nekje tudi preko 80k. Ok, osnovna verzija je manj, samo a je potem še taka baterija, tak pogon in taki materiali v notranjosti. To bi morali upoštevati. Fail #6.

itd...


Zakaj pa ne smes startat z 70 postov tanka.... Jaz sem enkrat z icejem za zadar startal z vklopljeno lucko pa sem na prvi pumpi na ptuju nafilal do 100 postov v 2 min max pa sel naprej
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Zato, ker če boš štartal s polnim od doma, boš do Zadra porabil 6 evrov elektrike, ali 0, če imaš elektrarno. Zato.

a_borlak ::

Lahko, če ti znese oz. zakaj bi na poti dodatno polnil, če ni potrebe in ti to vzame dan ali par ur pred potjo minuto, da daš avto polnit? Tvoj edini razlog je, da ne rabiš razmišljat pred začetkom poti, čeprav eni tudi to počno in gredo tankat par kilometrov stran na cenejšo bencinsko črpalko.

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Zato, ker če boš štartal s polnim od doma, boš do Zadra porabil 6 evrov elektrike, ali 0, če imaš elektrarno. Zato.


Ja in, ampak pravilni testi zaobjamejo vse scenarije, tudi take ko pač nimaš SE in take ko dan prej se ne ukvarjaš s tem ampak greš pač kot pride.... z ICEjem tudi nene vedno en dan prej nafilaš do 100% lahko tisti dan ko startaš... torej je primerljivo
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Gregor P ::

Edino kjer grem jaz tankat skoraj poln tank do konca, je pred Madžarsko, da ne pustim slučajno niti enega centa tem lopovom na bencinskih postajah.:P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

TESKAn ::

Pithlit je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

Utk je izjavil:

Lej, Norvežani ne delajo za 8 evrov na uro kot ti, tako da jim tistih par ur na polnilnici ne pomeni dost, niti zarad tega izgubljenega časa in s tem ogromnega zaslužka ne ščijejo v flaše po poti, kot bi najbrž ti.


Lol zdaj pa si že profesionalen poznavalec nordijskih družb? :))) ti si res fenomen...ni ga enega razloga proti ev, ki ga ti nebi demantiral še v isti minuti.

Ampak glavni ev odvetniški trio ste vseeno kup patetikov

Ti se šlepaš z dinozavrom, ker ev očitno vseeno ni to to. Teslo pa toplo priporočaš čisto vsakemu.
Namestnica pithil verjetno evja še vozila ni v življenju, zagriženo pa ga šila vsakemu, tako kot ti
Zblojena krava s termometrom ga tudi šila vsakemu, sam se vozi z 10 let starim dinozavrom in smradi na polno

Kako že gre ono... practice what you preach?

Mišek, jaz nisem ev advokat. Mi pa na vagino gredo glupi argumenti ene in druge strani. Da spomnim: baterije so problematične, tako z vidika pridobivanja (ni to neka čista dejavnost) kot razgradnje (ja, lahko se jih uporabi kot hišne baterije ali pa kaj drugega, ampak prej ali slej jih bo treba razgradi - sam ok, do takrat je še nekaj cajta) in nenazadnje uporabe (če se to vname, je pač game over za vse kar je v bližini).

Polnjenje in doseg je pa trenutno problem ki obstaja samo še v glavah voznikov. Če sem zaradi tega ev advokat, prav, pa bom.


Razgradnja ni problem, še 1x:
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Utk ::

Mato989 je izjavil:

Utk je izjavil:

Zato, ker če boš štartal s polnim od doma, boš do Zadra porabil 6 evrov elektrike, ali 0, če imaš elektrarno. Zato.


Ja in, ampak pravilni testi zaobjamejo vse scenarije, tudi take ko pač nimaš SE in take ko dan prej se ne ukvarjaš s tem ampak greš pač kot pride.... z ICEjem tudi nene vedno en dan prej nafilaš do 100% lahko tisti dan ko startaš... torej je primerljivo

A jebiga, nismo vsi rockerfellerji s skoraj povprečno plačo in tako strašno dragocenim časom kot je čas blokarja brez otrok in metra trave. Nimamo kaj delat poleg vseh stanovanj, trave za pokosit in otrok, pa mečemo z lopato elektriko v avto vsaj 4 dni pred vsako daljšo potjo.

BigWhale ::

Mato989 je izjavil:

Utk je izjavil:

Zato, ker če boš štartal s polnim od doma, boš do Zadra porabil 6 evrov elektrike, ali 0, če imaš elektrarno. Zato.


Ja in, ampak pravilni testi zaobjamejo vse scenarije, tudi take ko pač nimaš SE in take ko dan prej se ne ukvarjaš s tem ampak greš pač kot pride.... z ICEjem tudi nene vedno en dan prej nafilaš do 100% lahko tisti dan ko startaš... torej je primerljivo


Se pravi, ce bi na tak nacin testirali bencinarje, bi morali testirati tudi koliko casa traja pot, ce na pocivaliscu Licko Lesce namesto bencina tankas dizel in moras cakati vlecno sluzbo? Ker drugace test ne bi zaobjel vseh scenarijev, al kako?

Jaz se ICE avto tankam en dan preden grem na pot, da se tisti dan ne ukvarjam s tankanjem in iskanjem pumpe in guzvanjem, po moznosti sredi noci. Pa zraven preverim se tlak v gumah in tekocino za brisalce.

Mato989 ::

BigWhale je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Utk je izjavil:

Zato, ker če boš štartal s polnim od doma, boš do Zadra porabil 6 evrov elektrike, ali 0, če imaš elektrarno. Zato.


Ja in, ampak pravilni testi zaobjamejo vse scenarije, tudi take ko pač nimaš SE in take ko dan prej se ne ukvarjaš s tem ampak greš pač kot pride.... z ICEjem tudi nene vedno en dan prej nafilaš do 100% lahko tisti dan ko startaš... torej je primerljivo


Se pravi, ce bi na tak nacin testirali bencinarje, bi morali testirati tudi koliko casa traja pot, ce na pocivaliscu Licko Lesce namesto bencina tankas dizel in moras cakati vlecno sluzbo? Ker drugace test ne bi zaobjel vseh scenarijev, al kako?

Jaz se ICE avto tankam en dan preden grem na pot, da se tisti dan ne ukvarjam s tankanjem in iskanjem pumpe in guzvanjem, po moznosti sredi noci. Pa zraven preverim se tlak v gumah in tekocino za brisalce.



Nekaj je napaka pri tankanju drugo je pa pač neukvarjanje z prevoznim sredstvom do trenutka odhoda... Lahko se recimo zjutraj zbudiš z avtom natankanim na 20% in rečeš dragi da greta v Portorož na kavico s Ptuja... ker vama pač tako je...

Popolnoma legitimno je preizkusit kvaliteto poteka v primeru avtombila na 20% napolnjenosti.

Potem če tvoj primer karikiramo lahko rečemo kaj pa če baterija crkne v kratki stik? Kako hitro dobiš novo?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Gregor P ::

Jaz tega ne počnem, ker pri ICE res ni potrebe po tem, itak je pregledan vsako leto na servisu in še na tehničnem. Tik preden greš skočiš za 5 minut na bencinsko postajo, itak plačaš prek aplikacije, tako da ti še not ni treba; razen če nujno rabiš kavo Barcafe z avtomata. Za gume ti pa že računalnik sporoči, kako je s tlakom. Res enostavno v bistvu brez karšnegakoli pretiranega načrtovanja vnaprej.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Tesla ali ekvivalent se napolni od 20 do 80 v 20 minutah. 15 min več kot tankanje. Res tragedija, če se kaj takega zgodi tebi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Cveto ::

Itak, da če voziš zase, narediš, kot ti odgovarja. Samo tile umetniki so delali test in primerjali avte. Potem so imeli pa eni 100% baterijo, nekdo samo 70%, eni so šli po bližnji, nekdo drug okoli itd... In potem primerjajo čase.

EV ne polniš na poti do 100%, razen če imaš res preveč časa, saj enostavno vzame preveč. Zadnjič sem recimo polnil na Superchargerju V2 (125kW). Šlo je največ do 110kW, a le nekje do 50-55% napolnjene baterije, potem začne hitrost padati. Nad 90% polni lahko tudi samo še z 10-15kW. Kaj to pomeni: Če prideš na polnilnico z recimo 80%, boš za dodanih 20% (kar je recimo nekje 16kWh pri 80KWh bateriji) lahko porabil tudi pol ure ali več (recimo da polni od 80-90 z 30kw in od 90-100 z 15kW). Če pelješ naprej in polniš, ko imaš recimo samo še 20%, boš lahko v te pol ure dodal 55kWh (na hitrejših še več).

Časovno optimalno je, da EV doma (ko ti čas ni tako važen) napolniš do 100%, voziš, dokler ne prideš nekje do 10-20%, dopolniš do recimo 60-70& in voziš dalje, dokler nisi spet na 10-20%. To pomeni recimo pri 80kWh bateriji postanke nekje 10-20 minut (odvisno od hitrosti polnilnice, jaz imam izkušnje bolje z Tesla SC, ki so po evropi kar hitre) in vmes prevoženimi okoli 300km. Časovno je to optimalno, za viznika pa tudi. Na ta način postanke planira tudi recimo Teslina navigacija.

Recimo relacija Ljuubljana-Berlin (1016km):

Start z 100% baterijo. Vožnja 4:05ure (355km) do Weyarna (pred Munchnom), kjer bo 14% baterije. Polnjenje 35 minut, vožnja 3ure (305km) do Munchberga (med Nurnbergom in Leipzigom). PRihod z 18% baterije, polnjenje 7 minut. Vožnja 1:21 ure (139km) do Nempitza. Prihod z 13%, polnjenje 11 minut. Vožnja 2:08ure do Berlina (186km), prihod z 5% (to se potem čez noč v hotelu napolni).

Skupaj torej na 1000km poti 3x postanek v skupnem trajanju 53 minut. Ko smo šli z Škodo Superb, smo morali enkrat tankat in nekaj pojest (recimo dobre pol ure), dvakrat pa smo se ustavili za pretegnit noge. Trajanje poti 11:33 ure.

Strošek poti bi bil doma 11,25eur in na poti 32,25eur, skupaj 43,50eur.

kow ::

Nekam cudna logika je, da mora EV biti boljse od ICE v VSEH kategorijah, da je nakup smiseln. Ce prav razumem, se Mato okoli prevaza kar na konju. Je hotel kupiti ICE, pa je ugotovil, da mu manjka feature. Ce se ga nazge v lokalni gostilni, ga ICE sam ne pripelje domov, ampak bi potem rabil placati taksi, jebela cesta... kaksno neuporabno sranje.

BigWhale ::

Kot nekdo, ki je veckrat jahal po terenu, lahko potrdim, da te konj pripelje sam domov. Vseeno kolk spijes. Tko da lahko potrdim iz prve roke, da so ICEji sranje.

kow ::

Ne samo sranje, ampak DRAGO sranje.

Mato989 ::

kow je izjavil:

Nekam cudna logika je, da mora EV biti boljse od ICE v VSEH kategorijah, da je nakup smiseln. Ce prav razumem, se Mato okoli prevaza kar na konju. Je hotel kupiti ICE, pa je ugotovil, da mu manjka feature. Ce se ga nazge v lokalni gostilni, ga ICE sam ne pripelje domov, ampak bi potem rabil placati taksi, jebela cesta... kaksno neuporabno sranje.


Ne v vseh, samo v glavnih in ena izmed glavnih je koliko ima dosega z enim polnjenjem (več ga ima manjkrat letno se moraš ukvarjat z polnjenjem oz "tankanjem)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Gregor P ::

Tudi jaz lahko potrdim za konje, še bolj pa za konjske vprege, ker se lahko še mirno uležeš; te sicer res lahko malo premetava:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

ena izmed glavnih je koliko ima dosega z enim polnjenjem

Še nikoli se nisem vprašal za noben avto koliko dosega ima z enim tankanjem. Ker mi je vseeno ali je to 400 ali 1400. Ja, zdaj boš reku, da pri električnih pa je to pomembno. Je, do ene meje zdrave pameti, ki si jo pa ti že zdavnaj prečkal. Ena ura, pa še tolk ni, na 1000 km pač ni nek dealbreaker za nikogar normalnega - nikoli pa nisem reku, da ti šteješ med te.
Pol ure na 500 km ti hitro vzame en zastoj. Pa še nisem slišal, da si bi šel nekdo žile rezat zarad zastoja. Ti bi verjetno tožil vse po spisku zarad izgubljenega zaslužka štirih evrov in pol.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

2dark ::

Opažam, da večina nimate dobre orientacije v razdalji med kraji v SLoveniji.

EV z realnim dometom 450 km je dovolj za 99,99% poti po Sloveniji, če se že gremo vožnjo iz Vzhoda na zahod in nazaj.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Mato989 ::

2dark je izjavil:

Opažam, da večina nimate dobre orientacije v razdalji med kraji v SLoveniji.

EV z realnim dometom 450 km je dovolj za 99,99% poti po Sloveniji, če se že gremo vožnjo iz Vzhoda na zahod in nazaj.


Saj to je ok, samo realni domet je za mene pri povprečni 90km/h + in temperaturi okrog 0 stopinj... ne pa pri 20 stopinj in povprečni 50...

Zdaj pa poglej najcenejši EV ki zmore REALNIH 450km vs najcenejši ICE ki zmore 450km

Saj če bi za ceno Leafa dobil REALNIH 450 km se ne bi noben oglašal tukaj (no vsaj jaz se ne bi)

Utk je izjavil:

ena izmed glavnih je koliko ima dosega z enim polnjenjem

Še nikoli se nisem vprašal za noben avto koliko dosega ima z enim tankanjem. Ker mi je vseeno ali je to 400 ali 1400. Ja, zdaj boš reku, da pri električnih pa je to pomembno. Je, do ene meje zdrave pameti, ki si jo pa ti že zdavnaj prečkal. Ena ura, pa še tolk ni, na 1000 km pač ni nek dealbreaker za nikogar normalnega - nikoli pa nisem reku, da ti šteješ med te.
Pol ure na 500 km ti hitro vzame en zastoj. Pa še nisem slišal, da si bi šel nekdo žile rezat zarad zastoja. Ti bi verjetno tožil vse po spisku zarad izgubljenega zaslužka štirih evrov in pol.


Seveda nisi nikol vprašal za noben avto koliko ma dosega z enim tankanjem ker je povsem jasno da ima večina avtov ICE dosega z enim tankanjem VEČ kot rahlo nadpovprečna oseba prevozi brez ustavljanja...

Za EV pa to ne velja

In spet primerjaš 400 in 1.400... realnost pri EVju pa je 150 ali 400... in to pri cenah razlike ranga x2 ali x2,5... Saj sem ti že povedal če bi najcenejši EV imel REALEN doseg 400km pri povprečni 90km/h+ in 0 stopinjah (torej 90%-97% leta v Sloveniji po temperaturah nad 0 stopinj) ne bi nihče to izpostavljal.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

2dark ::

Mato989 je izjavil:


Saj to je ok, samo realni domet je za mene pri povprečni 90km/h + in temperaturi okrog 0 stopinj... ne pa pri 20 stopinj in povprečni 50...

Zdaj pa poglej najcenejši EV ki zmore REALNIH 450km vs najcenejši ICE ki zmore 450km


Tesla zmore pri hitrosti 100 km/H brez težav prevozit 450 km.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 2dark ()

Mato989 ::

2dark je izjavil:

Mato989 je izjavil:


Saj to je ok, samo realni domet je za mene pri povprečni 90km/h + in temperaturi okrog 0 stopinj... ne pa pri 20 stopinj in povprečni 50...

Zdaj pa poglej najcenejši EV ki zmore REALNIH 450km vs najcenejši ICE ki zmore 450km


Tesla zmore pri hitrosti 100 km/H brez težav prevozit 450 km.


Odlično... in koliko stane tesla napram najcenejšemu ICEju ki zmore prevozit brez problema 450km ali celo 75% več? >:D
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

2dark ::

Mato989 je izjavil:



Odlično... in koliko stane tesla napram najcenejšemu ICEju ki zmore prevozit brez problema 450km ali celo 75% več? >:D


Sej se tud Tesle cenijo. 8-9 let stare Tesle model 3 bodo po 7-8 tisočakov.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Mato989 ::

2dark je izjavil:

Mato989 je izjavil:



Odlično... in koliko stane tesla napram najcenejšemu ICEju ki zmore prevozit brez problema 450km ali celo 75% več? >:D


Sej se tud Tesle cenijo. 8-9 let stare Tesle model 3 bodo po 7-8 tisočakov.


Pa bodo še imele 9 let stare Tesle 3 doseg 450 km REALEN (torej povprečna 90km/h in 0 stopinj?)

Ker 9 let star Megane 3 ima doseg še zmeraj okrog 800-900km... pa niti ne vem če pride 8k...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

krucymucy ::

Mato989 je izjavil:


Odlično... in koliko stane tesla napram najcenejšemu ICEju ki zmore prevozit brez problema 450km ali celo 75% več? >:D

Razlika v ceni odtehta zmrzovanje v ICE prvih 20km.
Neumen argument, ampak vseeno boljsi kot tvoje stalno opletanje z dosegom.

Utk ::

Jap, tudi na 10 let starih električnih jajcih lahko preko telefona vklopiš klimo. Zdaj bo nekdo reku, da on bi pa lahko imel webasto. Ja, lahko ga bi imel, ampak ga nima, pa tudi hladit z njim še zmeraj ne bi mogel.

Gregor P ::

Jaz recimo webasta ne bi imel, ker ne maram (kasnejših) netovarniških posegov v avte. Ravno to je bilo super pri Daciah na plin, da pridejo direkt iz tovarne narejene takšne z garancijo vred. Tako da če je v paketu ogrevanje poleg kupim, sicer ne. Pri EV-jih je, plus točka za njih. Hibridi pa že imajo e-rešitev za hlajenje oz. klimo.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

BigWhale ::

Mato989 je izjavil:


In spet primerjaš 400 in 1.400... realnost pri EVju pa je 150 ali 400... in to pri cenah razlike ranga x2 ali x2,5... Saj sem ti že povedal če bi najcenejši EV imel REALEN doseg 400km pri povprečni 90km/h+ in 0 stopinjah (torej 90%-97% leta v Sloveniji po temperaturah nad 0 stopinj) ne bi nihče to izpostavljal.


Ja, doseg bi lahko mal bolj natancno sporocali s tem se vsi strinjamo. Ampak to, da zdaj hoces, da bo najcenejsi EV imel dosega 400km pri pogojih, ki si si jih ti zamislil, je pac butasto.

Dejstvo pa je, da se bo naslednjo generacijo avtomobilov kupovalo bolj namensko kot zdaj. Ce bos rabil doseg, bos pac kupil EV, ki ima toliko dosega kot mislis, da ga potrebujes, ce bos pa rabil avto za v sluzbo in nazaj, bos pa kupil nekaj cenejsega in bo na racun tega trpel tudi doseg.

Realno gledano se z majhnimi peglajzni izredno malo ljudi vozi na morje in na Dunaj. Nekateri se ampak zaradi tako majhnega procenta ljudi ne bodo vseh EVjev dimenzionirali tako, da bodo pokrili tudi ta scenarij. To bi blo butasto.

Ja, res je sokantno, EVje so drugacni.

Gregor P ::

Da, gremo na slabše in dražje; namesto na boljše in cenejše. Edino okoljsko za zrak je bolj fajn; za ta del sem dejansko pripravljen plačati več.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Utk ::

In spet primerjaš 400 in 1.400... realnost pri EVju pa je 150 ali 400... in to pri cenah razlike ranga x2 ali x2,5

Če nekdo rabi avto s 150 km dosega, zakaj zaboga bi kupoval EV, ki ima 400? Ne glede kolk stane, zmeraj bo z večjo baterijo stal več.
Jaz bi komot shajal s LR teslo in še enim, ki ima 150 km dosega. Tudi 100 bi še šlo. 2 smo imeli pa itak tudi prej.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mato989 ::

Utk je izjavil:

In spet primerjaš 400 in 1.400... realnost pri EVju pa je 150 ali 400... in to pri cenah razlike ranga x2 ali x2,5

Če nekdo rabi avto s 150 km dosega, zakaj zaboga bi kupoval EV, ki ima 400? Ne glede kolk stane, zmeraj bo z večjo baterijo stal več.
Jaz bi komot shajal s LR teslo in še enim, ki ima 150 km dosega. Tudi 100 bi še šlo. 2 smo imeli pa itak tudi prej.


Saj zdaj tudi ko moj deda rabi avto z dosegom 25km ker gre 2x na teden na vikend in nazaj (9km v obe smeri) in 2x na teden v trgovino (1km v obe smeri)vseeno ima FAJN ICEja ki ga ne rabi polnit skor celo leto... a ni to fajn udobje?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

BigWhale ::

Mato989 je izjavil:

Odlično... in koliko stane tesla napram najcenejšemu ICEju ki zmore prevozit brez problema 450km ali celo 75% več? >:D


A ti vozis najcenejsega ICEja, ki zmore prevoziti to razdaljo? Ali vozis nekaj kar ni najcenejsa opcija? Ker ce vozis slednje, potem je tvoja izjava resnicno butasta in neumna.
««
1067 / 1167
»»