» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1048 / 1168
»»

kow ::

Mato989 je izjavil:


Ni, problem je ker ti reveži potem subvencionirajo bogataše preko gratis cestnine in subvencij za EVje...


Revezi marsikje subvencionirajo bogatase. V napacni temi si - odpri kaksno politicno.

(po nesreci predlagal izbris)

Utk ::

TheBlueOne je izjavil:

Utk je izjavil:

Kako, ce ti nisem definiral koliko km letno se prevozi?

V povprečju. Ker nihče ne more rečt, ok, ti lahko kupiš bencinarja, ker delaš samo 5000 km letno, ti pa ne, ker delaš 30,000 km.


Torej pri 12.165km/leto? To je povprecno cez palec nekje 1200EUR za bencin letno. Je to dovolj, da je EV bolj eko, ko upostevas baterijo, visjo obrabo cest itn.?

Glede na to, da je povprečna starost avta v Evropi cca 10 let, pomeni, da povprečen avto vozi 20 let, ker število avtov je še kar konstantno, pa še ti odrabljeni, se velikokrat izvozijo naprej na vzhod in jug. Se pravi, da povprečen avto vseeno naredi dobrih 200,000 km. Kar je čisto dovolj, da se splača. S tem, da po 200,000 km baterije ne bo nihče kar vrgel stran, ker bo še zmeraj imela (uporabno) vrednost, in s tem da, če smo realni, dizli in bencinarji tam od 10 do 20. leta bistveno bolj onesnažujejo kot takrat ko so bili novi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:


In kako bi lahko to država naredila, brez da subvencionira EV (da se jih več proda, s tem pridejo cenejši modeli, itd), brez da subvencionira kakšno postavitev polnilnice, proizvodnjo baterij, avtov, časti kakšno cestnino?


Resitev niti ni komplicirana, ker je v primeru vec EVjev neizogibna. Drzava mora narediti vec elektrike za manj denarja. To poceni zivljenje vsem, ce pa das subvencijo na EVje in je po moznosti zelo uspesna, pa prakticno nujno pridejo podrazitve na podrocjih od energije, do infrastrukture.

Utk ::

Tudi to ja. Samo da Nemci grejo tu v čisto kontra smer in bojo to drago plačali.

kow ::

TheBlueOne je izjavil:


Torej pri 12.165km/leto? To je povprecno cez palec nekje 1200EUR za bencin letno. Je to dovolj, da je EV bolj eko, ko upostevas baterijo, visjo obrabo cest itn.? In glede na to, da elektrike ni ravno dovolj, bi me zanimalo od kod bo prisla vsaka naslednja kWh?


Se enako vprasas pri sodcku nafte in zakaj ne?

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Mato989 je izjavil:

LOL. Najprej praviš, da naj država ukine subvencije, potem pa praviš, da naj država poskrbi, da bojo EV cenejši.


Seveda, zato ker ne razumeš razlike...

Če ti daš za 45k EVju subvencijo 4k recimo, pomeni da ga subvencioniraš "bogatašu" ki si lahko kupi avto za 40k+

Če pa ti poskrbiš da cena Evjem pade za 15k (recimo) pa poskrbiš da ga lahko kupi tudi kak "revež"(samo ne s subvencijo ampak preko raziskav in boljše proizvodnje itd...)

In kako bi lahko to država naredila, brez da subvencionira EV (da se jih več proda, s tem pridejo cenejši modeli, itd), brez da subvencionira kakšno postavitev polnilnice, proizvodnjo baterij, avtov, časti kakšno cestnino?


Če že, naj potem države subvencionirajo raziskave in razvoj baterije da bo "zastojn" zaradi napredka pri shranjevanju energije... to bi recimo bil tak splošen "ukrep"

Če bi ceno baterije(in kvaliteto povišat da več zmore prevozit) uspeli delit z 5 (recimo) bi verjetno tudi Evji bili cenejši in z več dosega
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:


Glede na to, da je povprečna starost avta v Evropi cca 10 let, pomeni, da povprečen avto vozi 20 let, ker število avtov je še kar konstantno, pa še ti odrabljeni, se velikokrat izvozijo naprej na vzhod in jug. Se pravi, da povprečen avto vseeno naredi dobrih 200,000 km. Kar je čisto dovolj, da se splača. S tem, da po 200,000 km baterije ne bo nihče kar vrgel stran, ker bo še zmeraj imela (uporabno) vrednost, in s tem da, če smo realni, dizli in bencinarji tam od 10 do 20. leta bistveno bolj onesnažujejo kot takrat ko so bili novi.


Kdo pa pravi, da bodo EVji v povprecju delali toliko km? Jaz kar vidim avtov nad 250k km so vecinoma sestavljanke, pri EVjih pa teh moznosti ne vidim. Kaj ne ravno Tesla zelo hitro rece, da popravilo ni ekonomicno in ob enem ovira diy popravila? Ali je to ze mimo, ker takrat ko sem jih malo gledal je bilo kolikor hoces takih horor storyjev.

kow je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:


Torej pri 12.165km/leto? To je povprecno cez palec nekje 1200EUR za bencin letno. Je to dovolj, da je EV bolj eko, ko upostevas baterijo, visjo obrabo cest itn.? In glede na to, da elektrike ni ravno dovolj, bi me zanimalo od kod bo prisla vsaka naslednja kWh?


Se enako vprasas pri sodcku nafte in zakaj ne?


Seveda se, samo je druga pesem, ce ti nekdo ponudi dosti drazjo alternativo.

Zgodovina sprememb…

Pithlit ::

Utk je izjavil:

To sem te poslal samo ko si izdavila, da se parkiran ice ne more vžgat.

Ti si pa izjavil da v Sloveniji vsak dan zagori eden. Sam od sebe.

Pol pa nekdo nekje prilepi neko članek o študiji ki kaže da zagori (ne nujno spontano) 1 na 10000 ICE, pa 3 na 1000 EV.

Ampak ja, jaz sodim za šporget. Verjetno zato ker imam večje pectoralne kot ti. Pa manj abdominalnih... Glih tolk da idealno sedem za šporget.

Medtem ko si ti še kar najpametnejši tukaj (z izjemo inžinička) in pametuješ iz ICE safety net-a. Newsflash, a si v računal ta svoj ICE v strošek lastništva EV? Ker, dokler se zanašaš na to da te bo tvoj ICE iz dreka potegnil, sodi točno tja: v strošek lastništva EV. Valda pa da smo mi glupi ker si ne znamo izračunat.

Utk je izjavil:

Aha, to da pravim da se zanimam za nakup zate pomeni da me tematika ne zanima? Da se me ne tiče?

Če ti tesla nima dovolj dosega, potem se raje nehaj zanimat.

Napisala sem da "me ne pripelje do Ljubljane in nazaj brez vmesnega polnjenja" pa v istem postu da "je EV idealen zame". Ampak iz tega si ti potegnil da "Tesla nima dovolj dosega". Bravo. Sedi 5. In pol smo vsi ostali glupi...
Life is as complicated as we make it...

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Pithlit ()

Utk ::

Pol pa nekdo nekje prilepi neko članek o študiji ki kaže da zagori (ne nujno spontano) 1 na 10000 ICE,

Ne, prilepil je članek, po katerem statistično zgori v Sloveniji cca 300 avtov, se pravi skoraj vsak dan en, kot sem tudi napisal. Lep del od teh zgori parkiranih.

Newsflash, a si v računal ta svoj ICE v strošek lastništva EV? Ker, dokler se zanašaš na to da te bo tvoj ICE iz dreka potegnil, sodi točno tja: v strošek lastništva EV. Valda pa da smo mi glupi ker si ne znamo izračunat.

Tudi ICE nimamo zato, ker imamo tudi električnega, ampak smo imeli prej dva ICE. Tako da ne, ne računam, in ja, očitno res ne znate računat.

Kdo pa pravi, da bodo EVji v povprecju delali toliko km?

Zakaj jih pa ne bi? Po moje jih bojo tudi več. Še leaf, ki je res najbolj basic EV brez da bi kakorkoli skrbel za baterijo, zlahka doseže 200 kkm v svoji uporabni dobi.

Napisala sem da "me ne pripelje do Ljubljane in nazaj brez vmesnega polnjenja" pa v istem postu da "je EV idealen zame". Ampak iz tega si ti potegnil da "Tesla nima dovolj dosega". Bravo. Sedi 5. In pol smo vsi ostali glupi...

Če ti je ta pot do Ljubljane pomembna in vsakodnevna, potem ni zate. Če ni, potem ne vem zakaj in kolk ti je pomembna. Od tega je marsikaj odvisno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:


Napisala sem da "me ne pripelje do Ljubljane in nazaj brez vmesnega polnjenja" pa v istem postu da "je EV idealen zame". Ampak iz tega si ti potegnil da "Tesla nima dovolj dosega". Bravo. Sedi 5. In pol smo vsi ostali glupi...

Če ti je ta pot do Ljubljane pomembna in vsakodnevna, potem ni zate. Če ni, potem ne vem zakaj in kolk ti je pomembna. Od tega je marsikaj odvisno.


Caki, ti predvidevas, da je financno primerna za take, ki delajo dosti km ampak v praksi pa ni za take, ki delajo dosti km?

Utk ::

Ne, ona pravi, da ji z osnovno teslo ne bi uspelo prit do Ljubljane in nazaj. Jaz se ne vtikam v to ali je to res ali ne, če tako pravi, naj tako bo. Zdaj pa, če je ji je ta pot zelo pomembna, je vsak dan na njej, ali zelo pogosto, potem pač (osnovna) tesla ni za njo.
Jaz ne bi nikoli kupil EV s katerim ne bi mogel it na vsakodnevno, ali pa zelo pogosto, pot.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Ne, ona pravi, da ji z osnovno teslo ne bi uspelo prit do Ljubljane in nazaj. Jaz se ne vtikam v to ali je to res ali ne, če tako pravi, naj tako bo. Zdaj pa, če je ji je ta pot zelo pomembna, je vsak dan na njej, ali zelo pogosto, potem pač (osnovna) tesla ni za njo.
Jaz ne bi nikoli kupil EV s katerim ne bi mogel it na vsakodnevno, ali pa zelo pogosto, pot.


Problem je, da je tudi nekaj dnevno polnjenje korak NAZAJ napram ICEju...

Mene ne moti če moram polnit ker grem 1x na leto v Zadar in mi EV ne bi nesel do Zadra in praktično nazaj...

Mene moti to da ne morem EVja nafilat in imet 14 dni mir (ali celo 1 mesec) kot imam z ICEjem.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Kodrnusa ::

Naj se javijo tisti EV zagovorniki, ki imajo družino in samo EV avto...
Najbrž ni nobenega a ne. Jaz tudi gledam za 2. avto EV, ampak da bom dal 40k za grdo teslo zato da bom delal 8k ali manj na leto se mi ne izide racunica. Za 1. avto pa nikakor ne pride racunica ven, da si nabavim EV, ker je prevec kompromisov potrebnih
To je moj izracun zame. Vsak lahko za sebe izracuna, in vidi kako pa kaj...

Utk ::

Mi avtov nimamo označenih s številkami. Povsod, kamor lahko, gremo z električnim, ostalo na bencin. Če gremo do 2/3 dosega daleč sploh ni dileme s katerim it. Ker pač leaf 1 ni namenjen večkratnemu hitremu polnjenju. Na cilju ali na poti se malo dopolne in je.
Sešteješ letne km od obeh in vidiš kje si. Če oba skupaj naredita 20,000, pol je brez veze kupit teslo, se strinjam. Če je pa to 30,000 km in več pa mislim da se da razporedit km, da jih tesla naredi veliko večino.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

TheBlueOne ::

Od kdaj pa imas poracunano, da se izide Tesla? Koliko km letno samo Tesla?

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Proti čemu?

Če gledaš proti bmw 3, je že v štartu tu nekje. Če gledaš stare cliote, se najbrž ne splača nikoli (menda ne misli s starim cliotom nekdo delat 50 jurjev letno).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

TheBlueOne ::

Kaj ni bilo prej receno v stilu, da je tam tam z avtom za 24k€? Ceprav je seveda jasno, da ima nekaj plusov, ki bi bili za ICE pregresno dragi. Ampak ce isces podobne pospeske, potem moras obratno iskati podoben range.

Mato989 ::

TheBlueOne je izjavil:

Kaj ni bilo prej receno v stilu, da je tam tam z avtom za 24k€? Ceprav je seveda jasno, da ima nekaj plusov, ki bi bili za ICE pregresno dragi. Ampak ce isces podobne pospeske, potem moras obratno iskati podoben range.


A to pa ne... ti bodo EV loverji zdaj razložili da range ni skoraj nikdar problem, pospeški pa vsak prevožen kilometer predstavljajo nenadomestljivo težavo...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

TheBlueOne je izjavil:

Kaj ni bilo prej receno v stilu, da je tam tam z avtom za 24k€?

Kje, si spet malo fantaziral?

TheBlueOne ::

Prej zgoraj nekje je bilo napisano v tem stilu. Pa v bistvu je meni M3 nekje na nivoju Megana, ki je cenovno tam. BMW mi je kar velik level up. V bistvu sem sedel v Tesli Y in je vprasanje, ce znotraj ni bolj dekadenten nov Megane. Sicer ima manj konjev, ima pa vec dosega, je lazji itn.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Ne, ni bilo, izmislil si si.

Pa ne jemat "tesla" tako dobesedno. To je lahko tudi ioniq ali kaj drugega za ta denar.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Pithlit ::

Utk je izjavil:

Če ti je ta pot do Ljubljane pomembna in vsakodnevna, potem ni zate. Če ni, potem ne vem zakaj in kolk ti je pomembna. Od tega je marsikaj odvisno.

Lepo. Boš zdaj nehal polagat ljudem besede v usta in se repenčit da nimajo kaj počet v tej temi? Pa mogoče dejansko začet brat kaj ti ljudje pišejo?

Še tretjič (ali četrtič): EV je idealen zame in dejansko razmišljam o nakupu. Lahko mi še enkrat poveš da ni zame, pa ne bo nič bolj res kot 2 dni nazaj.
Life is as complicated as we make it...

krucymucy ::

Mato989 je izjavil:

krucymucy je izjavil:

Mato989 je izjavil:


HAHAHAHAHAHAHAAHAHAH Si predstavljaš... obljubijo 353 miles oz. cca 550km dejanski doseg pa skoraj pol manj... Pol ti pa rečejo vse je ok.

Si predstavljaš da je tank bencina 50l pol pa kr naenkrat 25l samo zato ker je drugačno vreme...

Ja si. Na mojem avtu je deklariran domet 1700km. Realno pa 900km.
Dizel TDI


No to me pa res zanima kateri avto ma deklariran doseg 1.700 km!!! Ajde vrži ga ven... da pogooglamo

Passat 2.0TDI 110kW 2017.
Homologacija pravi poraba 4.1l/100km, realna poraba 7.5l/100km, merjeno na 232.000km.
Voznja vecinoma po AC.

Tesle se nimam, tako da tezko komentiram koliko je razhajanja v realni in deklarirani porabi.

TheBlueOne ::

Verjetno pri tvojem nekaj ni OK. Mi imamo 200konjski 4x4 Passat. Deklarirano je 5.9, mi pa smo v bistvu pod tem. Dosti pravtako AC, vecinoma avtomatski tempomat na med 140 in 150kmh. Imas morda rocni menjalnik in ne znas z dizlom?

krucymucy ::

TheBlueOne je izjavil:

Verjetno pri tvojem nekaj ni OK. Mi imamo 200konjski 4x4 Passat. Deklarirano je 5.9, mi pa smo v bistvu pod tem. Dosti pravtako AC, vecinoma avtomatski tempomat na med 140 in 150kmh. Imas morda rocni menjalnik in ne znas z dizlom?

Vse je ok. Dobil sem ga novega, edini voznik in uporabnik prvih 240.000km, poraba je bila konstantna cez vsa leta, poleti pol litra manj, pozimi pol litra vec.
Tudi nadomestno vozilo je imelo enako porabo, tako da lahko to izkljucimo da nekaj ni bilo v redu.
Ne vozim pa pocasi, to priznam.

TheBlueOne ::

Jaz bi za tako razliko moral biti pri okoli 200km/h. Si mislim cez palec, ce ne bi bilo hitreje. Ce bos tako vozil EVja bo verjetno smesno mali doseg.

Ali pa je morda tale doticni motor katastrofa, ampak kolikor vem je bolj varcen kot nas.

DamijanD ::

Koliko ima pa passat velik tank, da bi s 4.1 naredil 1700km kot si rekel?

Pithlit ::

DamijanD je izjavil:

Koliko ima pa passat velik tank, da bi s 4.1 naredil 1700km kot si rekel?

V bistvu ni tega rekel. Ravno nasprotno.
Life is as complicated as we make it...

fulk ::

Kodrnusa je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

Danes sem zasledil info da bi naj bilo na tej ladiji 500 igračk. Če je to res, bo to največji ognjemet ever.

Kar pa se deklariranega in realnega dosega tiče...čisto resno sem razmišljal da kupim teslo 3. In sem se kar poglobil v to.
Kot predpostavko sem vzel, da če kupim avto s 500km konjev, hočem to izkoristit. Oz.vozit vsaj tako kot zdaj s 100km dinozavrom. To pomeni poskočno, daleč od umirjeno, na ac med 130 in 160. Vlačenje za šleperji odpade.
Rezultat moje raziskave? S teslo ne naredim niti v sanjah 300km. Še 250 je pod vprašajem. Ker sem kar dosti na AC, bi bila moja glavna vsakodnevna okupacija kje najti polnilnice, ki po možnosti delajo, niso zasedene in da imam account. Da izgube časa sploh ne omenim.
Neuporabno. Za mesto in primestno vožnjo so te igrače bomba, za kaj drugega pa niti pod točko razno


Zakaj EV ni za 1. Avto:

Smo se peljali štirje v Zagreb v tesli 3 long range. Se malo afnali po avtocesti (160km/h, čakali na meji (klima, muzika, igrice), pridemo v Zagreb gledamo doseg še 180km!!! Za nazaj bo na knap treba najdt polnilnico.. Zunaj je scalo mi pa smo mogli priti do lokala ki je od polnilnic oddaljen 10 minut. Kličemo uber, da lahko pridemo do lokala.. Za nazaj tudi. Avto se je pa filal vmes :(

Zadnjič me kolega s Teslo 3 kliče zjutraj da ga poberem ker je pozno zvečer prišel domov iz Benetk zjeban in je imel samo še za 5km dosega, pa je vtaknil polnilec vendar ni pritisnil v appu za polnjenje. Me prosi da ga poberem ker je avto prazen :(

The end


Ahahaha. Ta je dobra.
Pozabiš kliknit na app in si zjebeš cel itinerari za tisti dan.

Utk ::

Pithlit je izjavil:

DamijanD je izjavil:

Koliko ima pa passat velik tank, da bi s 4.1 naredil 1700km kot si rekel?

V bistvu ni tega rekel. Ravno nasprotno.

Ja pa je, točno to je reku. Ampak potem sem jaz tisti, ki ne zna računat...

Ahahaha. Ta je dobra.
Pozabiš kliknit na app in si zjebeš cel itinerari za tisti dan.

Nekdo je napisal na internet, so it must be true.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

TheBlueOne ::

DamijanD je izjavil:

Koliko ima pa passat velik tank, da bi s 4.1 naredil 1700km kot si rekel?


Ce me spomin ne vara imajo novi 66l, malo starejsi pa 70l. Pri 4.1 bi morda se prisel do teh stevilk, posebej pri starejsih.

Gregor P ::

Če bi imel 1700 km dosega, bi bilo top; me ne bi vsaj dva meseca videl na nobeni postaji/polnilnici:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

pegasus ::

Potem je Aptera taprava stvar zate.

Mato989 ::

krucymucy je izjavil:

Mato989 je izjavil:

krucymucy je izjavil:

Mato989 je izjavil:


HAHAHAHAHAHAHAAHAHAH Si predstavljaš... obljubijo 353 miles oz. cca 550km dejanski doseg pa skoraj pol manj... Pol ti pa rečejo vse je ok.

Si predstavljaš da je tank bencina 50l pol pa kr naenkrat 25l samo zato ker je drugačno vreme...

Ja si. Na mojem avtu je deklariran domet 1700km. Realno pa 900km.
Dizel TDI


No to me pa res zanima kateri avto ma deklariran doseg 1.700 km!!! Ajde vrži ga ven... da pogooglamo

Passat 2.0TDI 110kW 2017.
Homologacija pravi poraba 4.1l/100km, realna poraba 7.5l/100km, merjeno na 232.000km.
Voznja vecinoma po AC.

Tesle se nimam, tako da tezko komentiram koliko je razhajanja v realni in deklarirani porabi.


Torej ima tale Passat tank velik najmanj 70l? Ker 17x 4,1(100km) je 69,7l tank...

Sploh pa mi ni jasno kako imaš ti porabo 7,5l... To je možno samo če se pelješ krepko preko omejitve... na tempomatu 130km/h ne verjamem da boš imel porabo POVPREČNO 7,5... verjetno bližje 5,5

Pithlit je izjavil:

DamijanD je izjavil:

Koliko ima pa passat velik tank, da bi s 4.1 naredil 1700km kot si rekel?

V bistvu ni tega rekel. Ravno nasprotno.


Ja ampak on trdi da ima Passat ki ga omenja homologiran doseg 1.700km... in povprečno porabo 4,1l/100 da dobiš tak doseg pri takšni porabi morava množit 17x(povprečna poraba v l za 100km) ali po domače, tale Passat mora imet tank 69,7l+(70l po domače) da bi v teoriji lahko naredil 1.700km pri povprečni porabi 4,1l/100

On pa ima povprečno 7,5 kar mi daje vedet da

1. ne zna vozit
2. se ne drži CPPjev

Ni variante da ima tisti Passat na tempomatu 130km/h ponoči na katerikoli avtocesti porabo 7,5/l povprečno
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

TheBlueOne ::

5.6 ima 200 konjski 4x4 Euro 6 povprecno vkljucno z AC in ostalimi relacijami, AC med 140 in 150km/h. Je menda bilo max 5.9, ko skoraj ni bilo AC.

Ampak bolj ne divjamo po obicajnih cestah, ker je le Passat, ne nek BMW. :)

Zgodovina sprememb…

Mato989 ::

TheBlueOne je izjavil:

DamijanD je izjavil:

Koliko ima pa passat velik tank, da bi s 4.1 naredil 1700km kot si rekel?


Ce me spomin ne vara imajo novi 66l, malo starejsi pa 70l. Pri 4.1 bi morda se prisel do teh stevilk, posebej pri starejsih.


No če to drži potem je povsem ok... preostane samo še pravilna vožnja... 4,1l povprečja verjetno težko ujameš razen če voziš ves čas na prazni ragionalki 90km/h tempomat brez pospeševanj... ampak 5,5l/6l pa komot. Kar pomeni realen doseg tam nekje 1.250km... to je sicer cca. 30% MANJ kot je deklariran, ampak pri takšnih cifrah to skorajda ni problem pri skoraj nobenem živečem človeku.

Če bi bile baterije z dosegom deklariranim 1.700km, se bi tudi redkokdo pritoževal če bi bil realen 30-35% manj... ker bi bilo za 99% ljudi več kot dovolj.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

TheBlueOne ::

Ja, ce je starejsi, tam okoli 2013, so menda imeli 70l tank in staro VW filozofijo zavajanja. Cez pa je morda prisel se tisti update. To vse po spominu iz casa, ko sem kupoval. Tale 110kW motor pa je menda lahko zelo varcen in zaradi malo moci verjetno tudi pozresen.

Mato989 ::

TheBlueOne je izjavil:

Ja, ce je starejsi, tam okoli 2013, so menda imeli 70l tank in staro VW filozofijo zavajanja. Cez pa je morda prisel se tisti update. To vse po spominu iz casa, ko sem kupoval. Tale 110kW motor pa je menda lahko zelo varcen in zaradi malo moci verjetno tudi pozresen.


Ja nič ne rečem... bistvo je še zmeraj v tem, da če tipo vozi po AC z povprečno porabo 7,5l potem

1. ne zna vozit
2. krši CPP veliko večino časa (omejitve)

Ker ni šans da imaš na katerem koli passatu dizlu porabo 7,5l če se na tempomatu voziš 130km/h
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

codeMonkey ::

pegasus je izjavil:

Potem je Aptera taprava stvar zate.


Se niso (spet) propadli? Koliko se jih pa ze vozi naokoli, da bi lahko range potrdili?

RedDrake ::

Mato989 je izjavil:


Ja nič ne rečem... bistvo je še zmeraj v tem, da če tipo vozi po AC z povprečno porabo 7,5l potem

1. ne zna vozit
2. krši CPP veliko večino časa (omejitve)

Ker ni šans da imaš na katerem koli passatu dizlu porabo 7,5l če se na tempomatu voziš 130km/h

Kaj pa prtljažnik na strehi?
Ker tiste prečke naredijo hudiča in pol pri porabi na AC, moj saab karavan je šel s porabo iz ~8 na ~9,5 pri 120-130km/h (bencinar, pa še avtomatik, pa še motor dizajniran v 90-ih).
Če pa recimo nekdo ves čas prevaža trugo gor, ali pa recimo nosilce za kolesa, potem pa ...

Mato989 ::

RedDrake je izjavil:

Mato989 je izjavil:


Ja nič ne rečem... bistvo je še zmeraj v tem, da če tipo vozi po AC z povprečno porabo 7,5l potem

1. ne zna vozit
2. krši CPP veliko večino časa (omejitve)

Ker ni šans da imaš na katerem koli passatu dizlu porabo 7,5l če se na tempomatu voziš 130km/h

Kaj pa prtljažnik na strehi?
Ker tiste prečke naredijo hudiča in pol pri porabi na AC, moj saab karavan je šel s porabo iz ~8 na ~9,5 pri 120-130km/h (bencinar, pa še avtomatik, pa še motor dizajniran v 90-ih).
Če pa recimo nekdo ves čas prevaža trugo gor, ali pa recimo nosilce za kolesa, potem pa ...


No ja, to je potem že stran od osnovne izvedbe tako da če je to potem tudi verjamem da je poraba višja ja...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

J.McLane ::

Malo za šalo malo za res

Vsak ICE lahko kuri neomejno na 100 km, samo prižgeš ga in čakaš, da skuri cel tank in pri tem ne prevozi niti metra.

Prepiranje kako nekomu lahko Passat TDI kuri 7,5 nima nobenega smisla, nekomu kuri 4 litre nekomu 10 litrov, vožnje so si pač različne.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

Utk ::

Ampak lažejo pa samo proizvajalci električnih...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Ampak lažejo pa samo proizvajalci električnih...


Kdo je to rekel?

Problem je če "laže" ali pimpa proizvajalec kjer je doseg 250, 300, 400 km... kot pa če pimpa nekdo kjer je doseg 1.700km...

Še 1x... če ma passat namesto 1.700km dosega 1.250 bo to za 99,999% ljudi v Slo še vedno toliko da ne bodo rabili polnit na prej kot 7-10 dni... (v enem najslabših primerov)

Če pa laže Tesla in ima doseg iz 550 naenkrat 290km, je pa to nekaj kar bo pa že verjetno 70% ljudi moralo polnit prej kot v 1 tednu (v najboljšem primeru ali enem boljših od tistih ki se vozijo v službo)

In tu je velika razlika

Dajte vi nam v te avte baterije za deklariran doseg 1.700km, pa ne bo noben jamral če bo dosega samo 1.250 km...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

Utk ::

Pa verjameš to sam sebi ali še niti to ne? Ko so EV imeli "300" km dosega, ste rekli, da rabite "realnih 300". Zdaj ko ima tesla 600, in jo res težko sprazniš v 300, zdaj spet ni prav, ker bi rabili 600. In to ljudje, ki še v življenju niso naredili teh 600 km v enem dnevu.

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Pa verjameš to sam sebi ali še niti to ne? Ko so EV imeli "300" km dosega, ste rekli, da rabite "realnih 300". Zdaj ko ima tesla 600, in jo res težko sprazniš v 300, zdaj spet ni prav, ker bi rabili 600. In to ljudje, ki še v življenju niso naredili teh 600 km v enem dnevu.


Ne vem za druge ampak jaz sem vedno v podobnih cifrah... torej potrebujem EV ki

1. Stane manj kot 23/24k
2. Naredi realnih 300km (torej pri hitrosti cca 90km/h in temperaturi 0 stopinj)
3. Zgleda dokaj lepo (subjektivno)
4, je tam cca 4,2m dolžine +15cm max (torej mora bit za 4-5 ljudi oz. 5 vratni)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

Kawhi ::

TheBlueOne je izjavil:

5.6 ima 200 konjski 4x4 Euro 6 povprecno vkljucno z AC in ostalimi relacijami, AC med 140 in 150km/h. Je menda bilo max 5.9, ko skoraj ni bilo AC.

Ampak bolj ne divjamo po obicajnih cestah, ker je le Passat, ne nek BMW. :)


Verjetno 190 konjski. 200 konjski ne obstaja že kar dosti let, če je kdaj.

Moj 190km, 4*4, avtomatik, karavan v povprečju troši nekje 7,1litrov. Je pa res zelo veliko mesta in gužvaste primestne avtoceste, kjer se pomikaš "kreni-stani". Tako da če ima še več takšne vožnje, recimo vsak dan v službo v Ljubljano mu kar verjamem glede porabe.

a_borlak ::

Mato989 je izjavil:


Ne vem za druge ampak jaz sem vedno v podobnih cifrah... torej potrebujem EV ki

1. Stane manj kot 23/24k
2. Naredi realnih 300km (torej pri hitrosti cca 90km/h in temperaturi 0 stopinj)
3. Zgleda dokaj lepo (subjektivno)
4, je tam cca 4,2m dolžine +15cm max (torej mora bit za 4-5 ljudi oz. 5 vratni)


1. Jaz pa telefon, ki stane manj kot 500€
2. Ima štiri kamere, 16, 24, 35 in 70mm, vse z 1" tipalom
3. Ima osnovnih 16GB RAMa in 256GB shrambe
4. Baterija zdrži 3 dni.

Tako mimogrede, tudi Dacia, ki je še štiri leta nazaj stala okoli 8k€, stane danes 13,5k€ in pričakovati, da se bodo EVji v kratkem pocenili - dokler se najdejo kupci za 40k in več, se ne bodo.

Mato989 ::

a_borlak je izjavil:

Mato989 je izjavil:


Ne vem za druge ampak jaz sem vedno v podobnih cifrah... torej potrebujem EV ki

1. Stane manj kot 23/24k
2. Naredi realnih 300km (torej pri hitrosti cca 90km/h in temperaturi 0 stopinj)
3. Zgleda dokaj lepo (subjektivno)
4, je tam cca 4,2m dolžine +15cm max (torej mora bit za 4-5 ljudi oz. 5 vratni)


1. Jaz pa telefon, ki stane manj kot 500€
2. Ima štiri kamere, 16, 24, 35 in 70mm, vse z 1" tipalom
3. Ima osnovnih 16GB RAMa in 256GB shrambe
4. Baterija zdrži 3 dni.

Tako mimogrede, tudi Dacia, ki je še štiri leta nazaj stala okoli 8k€, stane danes 13,5k€ in pričakovati, da se bodo EVji v kratkem pocenili - dokler se najdejo kupci za 40k in več, se ne bodo.


Super, ampak saj ni problem koliko stane danes... problem je primerjava dosega EVja in ICEja za enak denar... predvsem v nižjih razredih in osnovnih modelih.

Še tako zanikrn ICE ima dosega NAJMANJ 650km če ne voziš kot pri norcih... večina pa okrog 800km... Medtem pa so EVji pač bistveno bolj švoh glede tega.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

kow ::

Ne razumem. Bos pac med polnenjem pisal komentarje na slo-techu. Kje je problem?
««
1048 / 1168
»»