» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1049 / 1168
»»

krucymucy ::

DamijanD je izjavil:

Koliko ima pa passat velik tank, da bi s 4.1 naredil 1700km kot si rekel?

70 litrov. Natociti se da tudi preko tega.

MrStein ::

Da je NEDC laž, s(m)o vsi vedeli.
Da je pri (P)HEV podobna, če ne še večja, laž pa večina ne ve.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Kawhi ::

krucymucy je izjavil:

DamijanD je izjavil:

Koliko ima pa passat velik tank, da bi s 4.1 naredil 1700km kot si rekel?

70 litrov. Natociti se da tudi preko tega.


Pol je star vsaj 9 let...

krucymucy ::

Kawhi je izjavil:

krucymucy je izjavil:

DamijanD je izjavil:

Koliko ima pa passat velik tank, da bi s 4.1 naredil 1700km kot si rekel?

70 litrov. Natociti se da tudi preko tega.


Pol je star vsaj 9 let...

2017 model, dostavljen oktobra 2016.

Pa da se ne bomo pregovarjali kaj prevec, ker je le tema zakaj so elektricna vozila boljsa od ICE s temi dvemi screenshoti zakljucujem debato o porabi TDI, ker to cez nekaj let ne bo nikogar zanimalo.


Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: krucymucy ()

Kodrnusa ::

Utk je izjavil:

Pithlit je izjavil:

DamijanD je izjavil:

Koliko ima pa passat velik tank, da bi s 4.1 naredil 1700km kot si rekel?

V bistvu ni tega rekel. Ravno nasprotno.

Ja pa je, točno to je reku. Ampak potem sem jaz tisti, ki ne zna računat...

Ahahaha. Ta je dobra.
Pozabiš kliknit na app in si zjebeš cel itinerari za tisti dan.

Nekdo je napisal na internet, so it must be true.

A si ti bolan? Prijavi se v polje čim prej ker tole ni zdravo. Napisal sem izkušnje, ki jih ti kot gorec zagovornik EV ne vidiš, priznaš, upoštevaš. Torej je zate laž. Najbrž si tudi flaterther.
Ampak na tvojo žalost je vse kar sem napisal resnica in izkušnja. Pa nisem anti EV, daleč od tega. Dobim sedaj na hišo sončno elektrarno, in gledam v smeri EV. Ampak kakor koli obrnem ne pridem do tega da bo za 1. Avto Ev.
Ze pot do Malpense, Budimpeste, Munchna..je neuresnicljiva ce se ti mudi na avion in imas 2 froca. Moras se 1 uro minimalno dodatno vzet da se ti izide. Pa potem s praznim parkiraš na letaliscu za 14 dni.. Ko pridem nazaj prazen
Dvomim da ti dovolijo zasedet polnilnico za 14 dni. Mogoce se motim.
Pac udobje in preprostost ICEa odtehta visjo ceno, vsaj zame, vsaj zaenkrat.
Ti se pa malo umiri pa poglej se iz druge perspektive.

Kawhi ::

@krucymucy

Pol je tvoj en poseben, po specksih imajo 66 litrov. Tudi moj ima toliko.

https://www.themotoraddict.com/volkswag...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kawhi ()

kow ::

Kodrnusa je izjavil:


Ze pot do Malpense, Budimpeste, ...


Kar si napisal za Budimpesto ne drzi. Ce se bos za 10minut ustavil na hitri polnilnici, preden parkiras na letaliscu, si resil zadevo.
Nazaj grede se bos pa res moral ustaviti tistih 20-30minut.

gile ::

Sicer imam egolfa, ampak po 14 dnevnem dopustu me je doma pričakal z cca 50% baterije. S približno toliko % sem ga tudi parkiral doma pred odhodom.

Kawhi ::

Zakaj pa z njim nisi šel na dopust? ;)

Utk ::

A si ti bolan? Prijavi se v polje čim prej ker tole ni zdravo. Napisal sem izkušnje, ki jih ti kot gorec zagovornik EV ne vidiš, priznaš, upoštevaš. Torej je zate laž.

Bolan si ti, če verjameš, da je vsako polnjenje doma potrebno sprožat z nekim klikom v aplikaciji. Če si je model tako naštimal, si pa pač je, glede na to, da je tvoj kolega, se taki pameti ne čudim.

Ze pot do Malpense, Budimpeste, Munchna..je neuresnicljiva ce se ti mudi na avion in imas 2 froca. Moras se 1 uro minimalno dodatno vzet da se ti izide.

Če računaš pot do Milana na pol ure natančno, da se ti tam "mudi", potem ja, ni dilema med dizlom in EV tvoj največji problem.

Kar si napisal za Budimpesto ne drzi. Ce se bos za 10minut ustavil na hitri polnilnici, preden parkiras na letaliscu, si resil zadevo.
Nazaj grede se bos pa res moral ustaviti tistih 20-30minut.

Ma nima časa, model, mudi se...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Kodrnusa ::

Pacient!

redtech ::

Kdor sedaj kupuje avto ne sme spregledati:

Model 3 Long Range Rear-Wheel Drive
42.370 - subvencija

https://www.tesla.com/sl_SI/inventory/n...

Za dobrih 36k zelo konkurenčna ponudba.

krucymucy ::

Subvencije je 4.500€, torej slabih 38k.
Je pa vseeno dobra cena da.

Pithlit ::

Mato989 je izjavil:

krucymucy je izjavil:

Mato989 je izjavil:

krucymucy je izjavil:

Mato989 je izjavil:


HAHAHAHAHAHAHAAHAHAH Si predstavljaš... obljubijo 353 miles oz. cca 550km dejanski doseg pa skoraj pol manj... Pol ti pa rečejo vse je ok.

Si predstavljaš da je tank bencina 50l pol pa kr naenkrat 25l samo zato ker je drugačno vreme...

Ja si. Na mojem avtu je deklariran domet 1700km. Realno pa 900km.
Dizel TDI


No to me pa res zanima kateri avto ma deklariran doseg 1.700 km!!! Ajde vrži ga ven... da pogooglamo

Passat 2.0TDI 110kW 2017.
Homologacija pravi poraba 4.1l/100km, realna poraba 7.5l/100km, merjeno na 232.000km.
Voznja vecinoma po AC.

Tesle se nimam, tako da tezko komentiram koliko je razhajanja v realni in deklarirani porabi.


Torej ima tale Passat tank velik najmanj 70l? Ker 17x 4,1(100km) je 69,7l tank...

Sploh pa mi ni jasno kako imaš ti porabo 7,5l... To je možno samo če se pelješ krepko preko omejitve... na tempomatu 130km/h ne verjamem da boš imel porabo POVPREČNO 7,5... verjetno bližje 5,5

Pithlit je izjavil:

DamijanD je izjavil:

Koliko ima pa passat velik tank, da bi s 4.1 naredil 1700km kot si rekel?

V bistvu ni tega rekel. Ravno nasprotno.


Ja ampak on trdi da ima Passat ki ga omenja homologiran doseg 1.700km... in povprečno porabo 4,1l/100 da dobiš tak doseg pri takšni porabi morava množit 17x(povprečna poraba v l za 100km) ali po domače, tale Passat mora imet tank 69,7l+(70l po domače) da bi v teoriji lahko naredil 1.700km pri povprečni porabi 4,1l/100

On pa ima povprečno 7,5 kar mi daje vedet da

1. ne zna vozit
2. se ne drži CPPjev

Ni variante da ima tisti Passat na tempomatu 130km/h ponoči na katerikoli avtocesti porabo 7,5/l povprečno

Lepo vas prosim... "homologiran doseg" je bučka. Tko kot "homologirana poraba".
Life is as complicated as we make it...

Mato989 ::

Ja bucka je zato ker se dovoljuje proizvajalcem zavajat s porabo

V osnovi je doseg samo velikost tanka in poraba in mat formula

Problem se zacne pri temu ker lahko proizvajalec pimpa porabo oglasevano

V reanico bi morali porabo prikazat taksno ko bi dali random ljudem za vozit na mesano voznjo 50 postov mesto in 50 postov avtocesta 500km pol pa od 100tih povprecje recimo to bi bilo potem veliko bolj realno

Enako za evje pri 0 stopinjah in vklopljeno vse kar gre in porablja energijo in hitrost povprecna 90km na uro
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Buče. Zame realna poraba je moja poraba. Nič mi ne pomeni kolk porabi tebi, niti 50 drugim, niti povprečju.

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Buče. Zame realna poraba je moja poraba. Nič mi ne pomeni kolk porabi tebi, niti 50 drugim, niti povprečju.


Pravim da bi bila veliko bolj realna ne popolnoma realna.... Zdaj je pa pimpana v meje realnosti in dosegljivosti
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Ni res. Poraba je zdaj čisto realna pod testiranimi pogoji in noben problem ni je dosečt.

BigWhale ::

Utk je izjavil:

Če ti je ta pot do Ljubljane pomembna in vsakodnevna, potem ni zate. Če ni, potem ne vem zakaj in kolk ti je pomembna. Od tega je marsikaj odvisno.


Jaz grem v povprecju 1x na mesec v pisarno ali pa na letalisce, pot mi niti priblizno ni vsakodnevna ampak je vsakic jebeno tecno to, da _moram_ razmisljat o tem kje bom polnil avto in kako se bom vozil. Ker imam dve opciji, da grem prej od doma in polnim preden pridem na letalisce, ali pa da to storim, ko grem nazaj domov.

Pozimi se mi je enkrat zgodilo, da sem prisel na pocivalisce Lukovica, smer proti stajerski, in polnilnica ni delala (v Petrol aplikaciji je sicer kazala status, da je vse ok), ni mi preostalo nic drugega, kot da se odpeljem do Blagovice, se obrnem in grem nazaj do pocivalisca Lukovica in polnim tam. Potem pa spet ponovitev vaje z obracanjem. Namesto 15 minutnega postanka se je vse skupaj spremenilo v eno urno odisejado. :D Zdaj je se ena polnilnica v Domzalah in se tam ustavim (in potem tezim v bifeju, ker je polnilnica vecinoma zaparkirana).

Tko da ja, tud za ne-vsakodnevne poti je to kje bos polnil, kar pomembno.

Aja, zakaj nisem kupil EVja s katerim bi lahko prisel na letalisce in nazaj brez tezav? Ker stiri leta nazaj te poti se nisem rabil tako pogosto opravljati oziroma je sploh nisem rabil opravljati.

Mato989 je izjavil:

Problem je, da je tudi nekaj dnevno polnjenje korak NAZAJ napram ICEju...
Mene ne moti če moram polnit ker grem 1x na leto v Zadar in mi EV ne bi nesel do Zadra in praktično nazaj...
Mene moti to da ne morem EVja nafilat in imet 14 dni mir (ali celo 1 mesec) kot imam z ICEjem.


Mah, to je bullshit, ce lahko polnis doma. Jaz vsake tri dni vstekam tist kabel, ko zvecer parkiram. Vcasih niti cel teden ne polnim.

Za 120 EUR na mesec je men to kr dober deal, pa to, da za dnevne potrebe nikoli ne rabim it na pumpo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

ales85 ::

Utk je izjavil:

Ni res. Poraba je zdaj čisto realna pod testiranimi pogoji in noben problem ni je dosečt.

Dokler ne pride zraven WV&co. Ter ostali seveda.

Utk ::

Po Lj je kar nekaj hitrih, če že ni počasne okoli pisarne. Od Lj do letališča je tudi na petrolu chademo, ni?

BigWhale ::

Mato989 je izjavil:

Super, ampak saj ni problem koliko stane danes... problem je primerjava dosega EVja in ICEja za enak denar... predvsem v nižjih razredih in osnovnih modelih.


Ne vem kolk je to smiselna primerjava.

Jaz sem primerjal par dni nazaj osnovno Teslo Model 3, za 40.500 EUR. Potem sem si pa naklikal se priblizno podobnega Golfa: 2.0, TDI, avtomatski menjalnik, navigacija, keyless entry, daljinsko gretje in hlajenje kabine... nisem sicer nasel nobene asistence, pa nikjer nisem zasledil a to dobim v kaksnem paketu in cena za Golfa je bila nekaj cez 32.000 EUR.

A bi dobil se kaj popusta na Golfa? Verjetno, ampak za Teslo bi dobil se 4500 subvencije. In ce potem primerjas 30 jurjev vs 36 jurjev, na eni strani mas Golfa, na drugi mas Model 3? Ne vem, no.

BMW serija 3, se pa cene zacnejo pri 42 jurjih, brez vse asistencne opreme. A je Tesla tolk bolj shitty narjena kot BMW? Ne vem, v novem BMWju se se nisem peljal in tezko karkoli komentiram.

Utk je izjavil:

Po Lj je kar nekaj hitrih, če že ni počasne okoli pisarne. Od Lj do letališča je tudi na petrolu chademo, ni?



Pisarna ni bila tak problem, sem imel dovolj pocasnih 50m stran od pisarne, je pa tecno, ker moras it zadevo izklopit in avto prestavit.

Glavni problem je bolj letalisce, takrat je bila na poti samo ena hitra, na Lukovici. Zdaj je se druga v Domzalah in je mal redundance. Tako da zdaj praviloma polnim v Domzalah na poti na letalisce. Grem raje 15 minut prej od doma in potem na poti tja napolnim, da se za nazaj ne rabim ukvarjat s polnjenjem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

Utk ::

Novi bmwji so take kante, da če je tesla še slabša, ne bi hotel niti enga niti drugega.
Ampak po moje je tesla boljša, kar se tiče škripanja plastike med vožnjo in podobono.

Kawhi ::

Lolz, ti nisi sedel ne v enem ne drugem če take kvasiš...specialist.

Utk ::

O sem sem, samo jaz nimam očal prek katerih vidim samo znamko in že vem kako se peljem. Znam poslušat in tipat sam, hvala lepa.

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Ni res. Poraba je zdaj čisto realna pod testiranimi pogoji in noben problem ni je dosečt.



Kot kaze jo je ker ce bi deklariran doseg bil realen bil veljal 99 procentov leta in se ne bi dogajalo ljudem da bi tesla imela namesto 560km dosega 280km kot onemu tipu

Enostavno je nekaj hudo narobe ce je 50 postov manj kot pise
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

O saj je narobe. S šolskim sistemom, če ljudje ne razumejo, da se pri 150 na uro porabi več energije kot pri 70.

Pithlit ::

Utk je izjavil:

O saj je narobe. S šolskim sistemom, če ljudje ne razumejo, da se pri 150 na uro porabi več energije kot pri 70.

Pri ICE to ni nujno res.

Aja, sori. Ker vem da se boš na same cifre obesil: pri ICE ni nujno da večja hitrost pomeni avtomatsko tudi višjo porabo.
Life is as complicated as we make it...

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Pithlit ()

Mato989 ::

Utk je izjavil:

O saj je narobe. S šolskim sistemom, če ljudje ne razumejo, da se pri 150 na uro porabi več energije kot pri 70.


Ja to ne drži, če se cel čas pelješ 30km v 1 prestavi trošiš več kot če imaš cruise control na 70km/h v 7!!!!

Meni moj ICE žre več benza pri 30 non stop kot pri 70 non stop

Sicer v osnovi to vsi razumemo, problem so deklarirane vrednosti ki ne simulirajo povprečnega človeka dovolj... tu je sveti gral težave (velja delno tudi za ICEje)

Rad bi pač videl pogoje po katerih Tesla doseže DEKLARIRAN doseg na brošuri... in potem bi rad videl koliko ljudi to doseže in koliko dni v letu... če ni vsaj 50% ljudi v letu 50%+ časa pomeni da je test za deklariran doseg potrebno korigirat.

Recimo za mojo KIO Ceed avtomatika 1.5 kaže sledeče:

EMISIJE IN PORABA GORIVA WLTP
5,5l - 6,1l/100km

Jaz in moja imava po 10k kilometrih 5,4 povprečno porabo...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

damirj79 ::

Utk je izjavil:

O sem sem, samo jaz nimam očal prek katerih vidim samo znamko in že vem kako se peljem. Znam poslušat in tipat sam, hvala lepa.


Nove Tesle so boljš kot stare, tisti prvi modeli so bili sestavljeni slabše kot zastave. BMW E serije so znale imet problem s črički ob nizkih temperaturah, so pa to reševali na servisu, če si jih na to spomnil. F in G nimajo glede tega nič težav. Za razliko od Audi in MB, kjer te poleg čričkov pričaka še luščenje plastike :S

Utk ::

Ta 2 gor sta dokazala, da je s šolskim sistemom res nekaj narobe. Za premikanje s 150 na uro rabiš več energije kot za premikanje s 70 na uro. Pika. Če je pa neka izvedba pogona tako zanič, da pri 70 na uro vrže stran še več energije kot pri 150, potem je to SLABOST tega pogona, ne pa prednost. In zanalašč sem napisal 70 na uro, ne 30, kjer je potem že bolj pomembno koliko energije gre v klimo kot pa za pogon, čeprav je tudi tu pri EV klima bistveno bolj učinkovita kot pri ICE, ampak vam to razlagat je res izguba časa.

F in G nimajo glede tega nič težav.

Nisem še se še vozil z bmwjem mlajšim od 10 let, ki ne bi pokal, pri vsaki temperaturi. Nekateri manj drugi bolj. Pred 2010 so bili boljši. Pa sem se vozil z vsemi x-i in navadnimi od 1 do 5, s 7 pa res ne. Enostavno je armatura sestavljena iz tolikih letvic, da bog pomagaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Ta 2 gor sta dokazala, da je s šolskim sistemom res nekaj narobe. Za premikanje s 150 na uro rabiš več energije kot za premikanje s 70 na uro. Pika. Če je pa neka izvedba pogona tako zanič, da pri 70 na uro vrže stran še več energije kot pri 150, potem je to SLABOST tega pogona, ne pa prednost. In zanalašč sem napisal 70 na uro, ne 30, kjer je potem že bolj pomembno koliko energije gre v klimo kot pa za pogon, čeprav je tudi tu pri EV klima bistveno bolj učinkovita kot pri ICE, ampak vam to razlagat je res izguba časa.

F in G nimajo glede tega nič težav.

Nisem še se še vozil z bmwjem mlajšim od 10 let, ki ne bi pokal, pri vsaki temperaturi. Nekateri manj drugi bolj. Pred 2010 so bili boljši. Pa sem se vozil z vsemi x-i in navadnimi od 1 do 5, s 7 pa res ne. Enostavno je armatura sestavljena iz tolikih letvic, da bog pomagaj.


Nima veze al je slabost al prednost, bistveno je kaj je dejstvo... in če porabiš več bencina na 100km pri 30 na uro kot pri 70 pomeni da to tako je... to pomeni da ne drži tvoja teza da se več nečesa porabi za višjo hitrost... energije morda že, ampak mi govorimo o bencinu... in bencin ima lahko pri raznih hitrostih verjetno različno učinkovitost... to da je to slabost ali prednost je nepomembno, pomembno je da tvoja trditev ne drži univerzalno.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Ne, ne govorimo o bencinu, ker smo v temi ZAKAJ SO ELEKTRIČNI AVTOMOBILI... Govorimo o ENERGIJI. In energije se porabi več pri 150 kot pri 70.
Očitno je res narobe nekaj s sistemom, sej ljudje še brat ne znate.
In seveda je pomembno ali je to prednost ali slabost. To da električni avto BISTVENO hitreje prazni baterijo pri 150 na uro kot pri 70, je PREDNOST, ne slabost. Če bi je praznil enako hitro, bi to pomenilo, da jo pri 70 na uro OGROMNO vrže stran. To pa delajo ICE avti, ne električni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Ne, ne govorimo o bencinu, ker smo v temi ZAKAJ SO ELEKTRIČNI AVTOMOBILI... Govorimo o ENERGIJI. In energije se porabi več pri 150 kot pri 70.
Očitno je res narobe nekaj s sistemom, sej ljudje še brat ne znate.
In seveda je pomembno ali je to prednost ali slabost. To da električni avto BISTVENO hitreje prazni baterijo pri 150 na uro kot pri 70, je PREDNOST, ne slabost. Če bi je praznil enako hitro, bi to pomenilo, da jo pri 70 na uro OGROMNO vrže stran. To pa delajo ICE avti, ne električni.


Ja, in kaj zdaj? Še vedno ne razloži zakaj je deklarirana vrednost tako daleč odmaknjena od realnosti na cestah... torej po tvoje ker večina ljudi ne dosega deklariranega dosega, pomeni da so testi za deklariran doseg na prenizkih hitrostih?

Ker to da skoraj noben ne doseže deklariranega dosega pomeni da je nekaj narobe z metodologijo testa ali boš rekel da je narobe z 99% ljudi?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Ne vem od kod ti to, vsak lahko doseže deklariran doseg. Če ga ne more, je nekaj narobe z avtom. In vsak lahko doseže tudi za tretjino manjši doseg. Za polovico se pa moraš že malo potrudit.

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Ne vem od kod ti to, vsak lahko doseže deklariran doseg. Če ga ne more, je nekaj narobe z avtom. In vsak lahko doseže tudi za tretjino manjši doseg. Za polovico se pa moraš že malo potrudit.


Kako če je mnogo manjši doseg pri enaki vožnji odvisen že samo od tega da je temperatura drugačna???

Tesla was fined $2.2 million by the Korea Fair Trade Commission (KFTC) for falsely overstating its range earlier this year.


Torej hočeš rečt da majo narobe pri KFTC??? In da so Teslo napačno oglobili in bo iztožila nazaj?

An anonymous source said the automaker had started to use algorithms about a decade ago that would inflate projections at a full charge. Then, once Teslas reach a 50 percent state of charge, the numbers get a bit more realistic so drivers have a better chance of avoiding getting stranded, along with a 15-mile buffer that allows the vehicle to drive on battery after it reaches zero. According to the source, "Elon wanted to show good range numbers when fully charged."
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

Utk ::

Resno sprašuješ zakaj ima električni avto krajši doseg, če mora gret kabino? Po 15 letih te teme?
Btw, pri normalnih električnih avtih je razlika med zimo (pravo zimo, ne 3 stopinje nad nulo) in poletjem ranga 10%. Ne 50.

Torej hočeš rečt da majo narobe pri KFTC??? In da so Teslo napačno oglobili in bo iztožila nazaj?

Glede tega in drugega, si poglej ta filmček, ti bo malo več jasno.

Mato989 ::



Evo zgoraj imaš graf Tesla Y range 352 (deklariran) in realnost na dejansko normalni uporabi skozi leto... (torej ne cijazenje 20km/h)

Niti en mesec ni doseženo 350 milj dosega

Utk je izjavil:

Resno sprašuješ zakaj ima električni avto krajši doseg, če mora gret kabino? Po 15 letih te teme?
Btw, pri normalnih električnih avtih je razlika med zimo (pravo zimo, ne 3 stopinje nad nulo) in poletjem ranga 10%. Ne 50.

Torej hočeš rečt da majo narobe pri KFTC??? In da so Teslo napačno oglobili in bo iztožila nazaj?

Glede tega in drugega, si poglej ta filmček, ti bo malo več jasno.



Ne, sprašujem zakaj ni pogoj za deklariranje dosega non stop gretje kabine, ker potem se ne bi moglo zgodit da bi podatek bil toliko off

The basic EPA testing protocol gets it wrong for all EVs, as it is performed in a laboratory at room temperature without exceeding 60 MPH and allows for manufacturer-determined adjustments. That means the EPA range estimate almost never matches the distance that a vehicle typically drives between charges.

It is even more complicated for a Tesla owner because the range displayed on the dashboard does not factor in the effects of temperature, driving efficiency or post-sale modifications. It is only when driver requests directions to a destination that the vehicle begins accounting for temperature and driving conditions.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

Utk ::

Ne, sprašujem zakaj ni pogoj za deklariranje dosega non stop gretje kabine, ker potem se ne bi moglo zgodit da bi podatek bil toliko off

Gretje iz koliko stopinj na koliko? In zakaj bi bilo to (enako) relevantno za nekoga iz juga Španije in nekoga na Norveškem?

Evo zgoraj imaš graf Tesla Y range 352 (deklariran) in realnost na dejansko normalni uporabi skozi leto... (torej ne cijazenje 20km/h)

Čisto vsakič celo leto ga je napolnil na 100% in spraznil do 0, in to zapisal? Ok...če ti temu verjameš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mato989 ::

Gretje iz koliko stopinj na koliko? In zakaj bi bilo to (enako) relevatno za nekoga iz juga Španije in nekoga na Norveškem?


Če vzameš najslabše pogoje se ne more zgodit da bo veliko slabše (izven faktorja majmuna ki tira na 200km/h seveda)

Zato bi morali deklarirani pogoji vedno biti v najslabših pogojih kontinenta kjer se avto prodaja... tako ne moreš več iti kaj dosti slabše in bo doseg skoraj vedno dosežen... simpl.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

In kaj bi bilo potem drugač, če bi rekli, da ima tesla 250 km dosega namesto 600?

Mato989 ::

Utk je izjavil:

In kaj bi bilo potem drugač, če bi rekli, da ima tesla 250 km dosega namesto 600?


Ne bi bilo PR fejkanja kako gladko doseže 600 ampak bi ljudje videli da je realnost 250 ali malo več in bili pozitivno presenečeni če bi bilo 350, namesto razočarani ker ni 600 ampak 423


Če pa tvoje vprašanje obrnem, zakaj potem ne deklarirat doseg 2 milijardi km... ker drugače bojda itak ni nič
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

Utk ::

Ker se tega ne da dosečt.
Meni se itak jebe kaj piše tam za doseg, ampak ko je nek test sprejet, je test pač tak, ne more pol vsak po svoje palamudit "meni pa porabi toliko". Koga briga kolk TEBI porabi.
Če hočeš vedet kaj res kater avto "zmore", moraš pogledat kakšen pravi neodvisen test, od bjorna recimo. Stvari so bistveno bistveno bolj komplicirane od tega, da ima nek avto 400 km dosega namesto 600, pri zares dolgih poteh je to še najmanjši faktor.
Najlažje je napisat na avto, da zmore 200 km, na teslo, pežoja, megana, vse, vsi tolk zmorejo. Ampak potem bojo razočaranja samo še večja, ko bojo ljudje videli, kako je pa on tam prišel 2 uri pred mano, če imamo "enako" baterijo...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Ker se tega ne da dosečt.
Meni se itak jebe kaj piše tam za doseg, ampak ko je nek test sprejet, je test pač tak, ne more pol vsak po svoje palamudit "meni pa porabi toliko". Koga briga kolk TEBI porabi.
Če hočeš vedet kaj res kater avto "zmore", moraš pogledat kakšen pravi neodvisen test, od bjorna recimo. Stvari so bistveno bistveno bolj komplicirane od tega, da ima nek avto 400 km dosega namesto 600, pri zares dolgih poteh je to še najmanjši faktor.


Saj se tudi 600 ne da dosežt pri -20 tu je problem... deklariran doseg bi se moralo dosežt v vsakem pogoju ki je normalen za neko okolje v zadnjih 50 letih meritev temperatur ipd...

Pri 1.500km če vseka mimo 15% je sprejemljivo, pri 250km ali 350 pa bistveno manj zato se naj vzame najslabše pogoje.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Ja, ker pri ICE avtih smo postavli taka merila, zdaj jih moramo še pri EV...Kadarkoli v vsakem mrazu pri vsaki hitrosti ti dizel porabi 3,8 litra.

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Ja, ker pri ICE avtih smo postavli taka merila, zdaj jih moramo še pri EV...Kadarkoli v vsakem mrazu pri vsaki hitrosti ti dizel porabi 3,8 litra.


Ne nismo, ampak pri 900km dosega ali 1.700 večina tega ne opazi, pri 250, 350 in 500 dosega pa večina opazi 25% manj ker postane zelo malo...

Le zakaj je ogromno novic glede problemov EV z dosegom pri ICEjih pa ne?

Hint: Ker je doseg ICEjev predimenzioniran za povprečnega in zato večina navkljub 20% upadu vseeno ne rabi tankat vsake 3 ali 5 dni...

Če bodo not baterije z dosegom deklariranim 1.500km bo pa tudi pri ICEjih nepomembno če upade 20%... ker bo 98,957% ljhudi vseeno moralo v najslabšem primeru priklopit EVja na štrom vsake 7-12 dni.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

Utk ::

Če ti nisi opazil ogromno novic glede nategovanja porabe pri ICE, potem si najbrž spal pod kamnom 10 let.

Pithlit ::

Utk je izjavil:

Ne, ne govorimo o bencinu, ker smo v temi ZAKAJ SO ELEKTRIČNI AVTOMOBILI... Govorimo o ENERGIJI. In energije se porabi več pri 150 kot pri 70.
Očitno je res narobe nekaj s sistemom, sej ljudje še brat ne znate.
In seveda je pomembno ali je to prednost ali slabost. To da električni avto BISTVENO hitreje prazni baterijo pri 150 na uro kot pri 70, je PREDNOST, ne slabost. Če bi je praznil enako hitro, bi to pomenilo, da jo pri 70 na uro OGROMNO vrže stran. To pa delajo ICE avti, ne električni.

Srček, biksaš ga.
Life is as complicated as we make it...

Utk ::

Kako argumentirano...

Pithlit ::

Utk je izjavil:

Če ti nisi opazil ogromno novic glede nategovanja porabe pri ICE, potem si najbrž spal pod kamnom 10 let.

Pr meni več kot očitno lažejo. Pravijo da porabi 7,7l/100. Moja statistika zadnjih 30kkm pa pravi 5,4l/100. Prekleti prasci! Na suho so me nategnil!

De se ne boš razpočil... Ker pri ICE boš vsaj približno dosegal deklarirano porabo, če nisi ravno wosu za volanom. In to ne glede na zunanje dejavnike. Saj vem da ti bo zdaj pisker odneslo on boš trdil da sem neumna, da pojma nimam, da je pri EV enako (oziroma celo bolje, ker je feature če kuri več), itd itd. Ampak ni. Ajde da vidimo ta ekonom lonec brez ventila.

Utk je izjavil:

Kako argumentirano...

Na tvojem nivoju "če kuri več je to dobro!"
Life is as complicated as we make it...

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Pithlit ()
««
1049 / 1168
»»