» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1046 / 1167
»»

kow ::

BigWhale je izjavil:

kow je izjavil:

In ne - BEV se ne more "dejansko vzgati iz cistega mira". Tebe bom moral pocasi tudi dati na seznam norih ljudi na tem forumu.


Ja, lahko se. :) Dovolj je defekt pri izdelavi, pa pride do kratkega stika v bateriji in baterija se bo vzgala, ceprav ne bo nihce prav nicesar pocel z njo.

Mogoce si moj "iz cistega miru" vzel prevec dobesedno.


Razumem. ICE ne more imeti defektne komponente. Vsi kabli ipd. so vedno 100% izdelani. Le pri BEV, pa polno defektov.

Sparkxl je izjavil:

Danes sem zasledil info da bi naj bilo na tej ladiji 500 igračk. Če je to res, bo to največji ognjemet ever.


Razumem. Mediji sprva nepravilno porocajo o stevilu avtov na krovu, hkrati pa jim zaupamo pri ekspresni analizi vzroka pozara.
Predlaga ti kaksen test inteligence, zna biti da si na meji retardiranosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Pithlit ::

To pa so fantastični zaključki po prebranem (ne pa tudi razumljenem) zapisanega.

Baterija se dejansko lahko zaradi slabega stika sama od sebe vname. Brez da bi se je dotikal. Case in point: Samsung.

Praktično noben ice se ne more kar sam od sebe vžgat. Mora najprej nekdo ključ obrnit.

P.S. Nihče ne piše da je vzrok požara EV. Vsaj ne tisti ki povzemajo uradne novice. In to sploh nima veze. Lahko je (po rusko) nekdo kadil tam kjer ni smel... Hec je sam v tem da ko se enkrat en EV vname v takem zaprtem prostoru... zgori vse.
Life is as complicated as we make it...

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Pithlit ()

Kodrnusa ::

Sparkxl je izjavil:

Danes sem zasledil info da bi naj bilo na tej ladiji 500 igračk. Če je to res, bo to največji ognjemet ever.

Kar pa se deklariranega in realnega dosega tiče...čisto resno sem razmišljal da kupim teslo 3. In sem se kar poglobil v to.
Kot predpostavko sem vzel, da če kupim avto s 500km konjev, hočem to izkoristit. Oz.vozit vsaj tako kot zdaj s 100km dinozavrom. To pomeni poskočno, daleč od umirjeno, na ac med 130 in 160. Vlačenje za šleperji odpade.
Rezultat moje raziskave? S teslo ne naredim niti v sanjah 300km. Še 250 je pod vprašajem. Ker sem kar dosti na AC, bi bila moja glavna vsakodnevna okupacija kje najti polnilnice, ki po možnosti delajo, niso zasedene in da imam account. Da izgube časa sploh ne omenim.
Neuporabno. Za mesto in primestno vožnjo so te igrače bomba, za kaj drugega pa niti pod točko razno


Zakaj EV ni za 1. Avto:

Smo se peljali štirje v Zagreb v tesli 3 long range. Se malo afnali po avtocesti (160km/h, čakali na meji (klima, muzika, igrice), pridemo v Zagreb gledamo doseg še 180km!!! Za nazaj bo na knap treba najdt polnilnico.. Zunaj je scalo mi pa smo mogli priti do lokala ki je od polnilnic oddaljen 10 minut. Kličemo uber, da lahko pridemo do lokala.. Za nazaj tudi. Avto se je pa filal vmes :(

Zadnjič me kolega s Teslo 3 kliče zjutraj da ga poberem ker je pozno zvečer prišel domov iz Benetk zjeban in je imel samo še za 5km dosega, pa je vtaknil polnilec vendar ni pritisnil v appu za polnjenje. Me prosi da ga poberem ker je avto prazen :(

The end

nejc_nejc ::

@Pithlit
Ja in ko bo kriticna masa presezena, bodo implementirali gašenje za te primere, primer zaključen.

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: BigWhale ()

b3D_950 ::

https://spin3.sos112.si/javno/porocilo/...
Požari na prometnih sredstvih

1.1.23-28.7.23 ...cca 250 požarov

gori skoraj vsak dan nekaj.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

Pithlit ::

b3D_950 je izjavil:

https://spin3.sos112.si/javno/porocilo/...
Požari na prometnih sredstvih

1.1.23-28.7.23 ...cca 250 požarov

gori skoraj vsak dan nekaj.

Kar spontano, kajne? Every, single, one, of, them. Začuda še nobena parkirna ni pogorela ker bi se en avto kar sam od sebe v baklo spremenil.
Life is as complicated as we make it...

hojnikb ::

seveda spontano tudi lahko, ne glede na to da je ICE.
Tudi ti imajo akkuje, ki imajo precejsno kratkoročno zmogljivost toka (kamot čez 500A). In kamot je lahko kje kaj preribano in se začne zgat. In ker mas dovod goriva obicajno v istem prostoru kot akku (torej motorni prostor) ni problem, da rata stvar ognjena kugla. Kr tko iz nenada.

Da pa o hibridnih (tudi tistih mehkih) ne govorim. Tudi ti imajo litijsko baterijo, kot EVji.
#brezpodpisa

MrStein ::

V motornem prostoru je nekaj kapljic goriva.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

nejc_nejc ::

@Pithlit

Ker je en mičken problem za ekologijo če se vse to še potunka.

....Gre za del Waddenskega morja, obsežnega močvirnatega območja, ki se razteza ob obalah Nizozemske, Nemčije in Danske, ter je uvrščeno na Unescov seznam svetovne dediščine.....

Ce jo odvlecejo stran bo problem enmalo manjši.

Pithlit ::

hojnikb je izjavil:

seveda spontano tudi lahko, ne glede na to da je ICE.
Tudi ti imajo akkuje, ki imajo precejsno kratkoročno zmogljivost toka (kamot čez 500A). In kamot je lahko kje kaj preribano in se začne zgat. In ker mas dovod goriva obicajno v istem prostoru kot akku (torej motorni prostor) ni problem, da rata stvar ognjena kugla. Kr tko iz nenada.

Da pa o hibridnih (tudi tistih mehkih) ne govorim. Tudi ti imajo litijsko baterijo, kot EVji.

Lahko? Da. Obstaja možnost. Se to dogaja kar vsak dan? Ne.

Hibridi so hibridi.
Life is as complicated as we make it...

Utk ::

Ja pa se. Vsak dan v Evropi zgori kar nekaj icejev tudi parkiranih. Samo da tega ne vidiš v poročilih. Ko zagori EV na par mesecev pa vidiš in je šokantno.

Mato989 ::

pegasus je izjavil:

"Realen" doseg je subjektivna reč. Tudi v dizlu ... Moja ima težave narest 800km z enim tankom, jaz jih naredim 1200km in več. Pri EV je ta razlika samo še bolj očitna. Če imaš torej težko nogo, se ti bo to poznalo najprej na denarnici, kar je zelo prav.



Seveda samo ce vzames najslabse prametre ali tiste med slabsimi bo velika vecina ljudi naredila boljsi rezultat

Ce vzames za ev meritev 130kmh in minus 5 stopinj in naredis test koliko km prevozis in to das kot min range bo velika verjetnost da bo skoraj vsak kupec evja naredil vec

Namesto tega oni vzamejo prakticno idealne pogoje
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Ja, ker vsi ostali so znani po tem, da dajajo ven minimalne cifre. Tudi 5g ti dela z najmanj 100 giga na sekundo, lahko samo več, dizel porabi največ 3 pa pol litre, toplotna črpalka z močjo 10 kw ima to moč pri -30, led žarnica sveti vseh 10 let s polno močjo, itd.

Kot da živite pod kamnom.

Sparkxl ::

kow je izjavil:

BigWhale je izjavil:

kow je izjavil:

In ne - BEV se ne more "dejansko vzgati iz cistega mira". Tebe bom moral pocasi tudi dati na seznam norih ljudi na tem forumu.


Ja, lahko se. :) Dovolj je defekt pri izdelavi, pa pride do kratkega stika v bateriji in baterija se bo vzgala, ceprav ne bo nihce prav nicesar pocel z njo.

Mogoce si moj "iz cistega miru" vzel prevec dobesedno.


Razumem. ICE ne more imeti defektne komponente. Vsi kabli ipd. so vedno 100% izdelani. Le pri BEV, pa polno defektov.

Sparkxl je izjavil:

Danes sem zasledil info da bi naj bilo na tej ladiji 500 igračk. Če je to res, bo to največji ognjemet ever.


Razumem. Mediji sprva nepravilno porocajo o stevilu avtov na krovu, hkrati pa jim zaupamo pri ekspresni analizi vzroka pozara.
Predlaga ti kaksen test inteligence, zna biti da si na meji retardiranosti.


Kot ponavadi, ne razumeš nič. Ampak zanimivo, takoj ko ena zgodba ne paše v tvoj izkrivljen pogled na svet, so mediji nezanesljivi, poštarja novic pa razglasiš za retarda. Ko pa ti isti mediji poročajo o stvareh ki ti pašejo, potem pa je vse drugo fake news, ruska propaganda,.... Trpiš za izjemno hudim confirmation bias sindromom v naprednem stadiju.

Ekspresna analiza vzroka ni zrastla na njihovem zelniku, ampak to izhaja iz transktipta pogovora ljudi, zaposlenih tam, ki so bili na kraju začetka požara.
In spet, o številu avtov so poročali iz takrat znanih podatkov. Zdaj pa se je oglasil operater ladje. Vsi avti so novi, od tega jih je 500 ev.

redtech ::

Exploding E-Bikes: Lithium Battery Fires Spread In New York And California

As of this week, there have been 131 fires, 76 injuries, and 13 deaths caused by these Lithium-ion batteries."

This is a significant jump from 2021 when there were 79 injuries and four deaths from such fires. In 2022, there were 142 injuries and six deaths. The 2023 death toll has already exceeded the past two years combined with roughly five months remaining in the year.

O-o nova niša ;((
https://www.zerohedge.com/technology/ex...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: redtech ()

Pithlit ::

https://apnews.com/article/cargo-ship-f...

Glih tko, da imamo nek baseline vir.
Life is as complicated as we make it...

b3D_950 ::

Pithlit je izjavil:

b3D_950 je izjavil:

https://spin3.sos112.si/javno/porocilo/...
Požari na prometnih sredstvih

1.1.23-28.7.23 ...cca 250 požarov

gori skoraj vsak dan nekaj.

Kar spontano, kajne?


Ne piše nikjer podrobno o vzrokih. Npr. primer opisa:
"Ob 18.07 je v naselju Srednja vas pri Šenčurju, občina Šenčur, gorelo osebno vozilo pod nadstreškom."
"Ob 3.57 sta v naselju Trboje, občina Šenčur, na parkirišču pred stanovanjsko hišo gorela osebna vozila."
"Ob 8.17 je na Tržaški cesti v Logatcu gorelo parkirano osebno vozilo. "
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

a_borlak ::

Konec koncev gre lahko tudi za sabotažo, zakaj pa ne?

SambaShare ::

b3D_950 je izjavil:

Pithlit je izjavil:

b3D_950 je izjavil:

https://spin3.sos112.si/javno/porocilo/...
Požari na prometnih sredstvih

1.1.23-28.7.23 ...cca 250 požarov

gori skoraj vsak dan nekaj.

Kar spontano, kajne?


Ne piše nikjer podrobno o vzrokih. Npr. primer opisa:
"Ob 18.07 je v naselju Srednja vas pri Šenčurju, občina Šenčur, gorelo osebno vozilo pod nadstreškom."
"Ob 3.57 sta v naselju Trboje, občina Šenčur, na parkirišču pred stanovanjsko hišo gorela osebna vozila."
"Ob 8.17 je na Tržaški cesti v Logatcu gorelo parkirano osebno vozilo. "


Teh primerov je polno in če ne živiš ravno pod kamnom, jih poznaš iz druge roke vsaj par. S to razliko da pri ICE gorijo skoraj izključno starejši zaradi napeljave ali kakšne kune pregrizejo kable. Jbg nam je na dvorišču zagorel ICE traktor... Star sicer 40 let, kablovje pa trdo kot les.

hojnikb ::

MrStein je izjavil:

V motornem prostoru je nekaj kapljic goriva.

še nikol nisi pogledu pod pokrov avtomobila, huh ?
#brezpodpisa

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Ja, ker vsi ostali so znani po tem, da dajajo ven minimalne cifre. Tudi 5g ti dela z najmanj 100 giga na sekundo, lahko samo več, dizel porabi največ 3 pa pol litre, toplotna črpalka z močjo 10 kw ima to moč pri -30, led žarnica sveti vseh 10 let s polno močjo, itd.

Kot da živite pod kamnom.


Zakaj se vedno izgovarjas na druge boli mene k za druge problem je ev
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Ne, problem je vaša zabitost.
Pri vsaki lastnosti katergakoli izdelka na svetu pišejo pogoji kdaj in kako to velja. Samo vi ste prezabiti da bi to razumeli. Kot da bi reku kaj meni pomeni 500 kalorij na 100g salame, če jo pa jaz pojem 200 g. Ja bog pomagaj...

To je od zmeraj bilo. Samo da včasih so si ženske našle dedca, ki je vedel nekaj o nekih stvareh, avtih, gradnji, itd, in ni spraševala neumnosti, dedci pa babe, ki so znale nekaj drugih stvareh, pranju, kuhanju, in ni spraševal zakaj treba ločit perilo po barvi. Jebiga, tako je bilo, ne more vsak razumet vsega. Danes ste pa eni in drugi postali navadni zabiteži, nihče ne bi več nič razmislil, kaj šele kaj vedel.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Ne, problem je vaša zabitost.
Pri vsaki lastnosti katergakoli izdelka na svetu pišejo pogoji kdaj in kako to velja. Samo vi ste prezabiti da bi to razumeli. Kot da bi reku kaj meni pomeni 500 kalorij na 100g salame, če jo pa jaz pojem 200 g. Ja bog pomagaj...

To je od zmeraj bilo. Samo da včasih so si ženske našle dedca, ki je vedel nekaj o nekih stvareh, avtih, gradnji, itd, in ni spraševala neumnosti, dedci pa babe, ki so znale nekaj drugih stvareh, pranju, kuhanju, in ni spraševal zakaj treba ločit perilo po barvi. Jebiga, tako je bilo, ne more vsak razumet vsega. Danes ste pa eni in drugi postali navadni zabiteži, nihče ne bi več nič razmislil, kaj šele kaj vedel.


Problem je zabitost ev baterij ki so tako slabe da so prevec odvisne od okolja za rszliko od icejev
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

BigWhale ::

kow je izjavil:


Razumem. ICE ne more imeti defektne komponente. Vsi kabli ipd. so vedno 100% izdelani. Le pri BEV, pa polno defektov.


Ma, ne vem ce res razumes. ICE in EV imata priblizno enako stevilo komponent, ki niso pogonski sklop, ki se lahko vzgejo. EVji imajo pa dodatno lahko se nekaj sto ali pa celo nekaj tisoc baterih, ki lahko failajo.

Kodrnusa je izjavil:


Smo se peljali štirje v Zagreb v tesli 3 long range. Se malo afnali po avtocesti (160km/h, čakali na meji (klima, muzika, igrice), pridemo v Zagreb gledamo doseg še 180km!!!


Klima, muzika, in igrice nimajo nobene veze. Ce ste pa vi vozili kt debili in spraznili baterijo, je pa to vas problem.

Kodrnusa je izjavil:


Zadnjič me kolega s Teslo 3 kliče zjutraj da ga poberem ker je pozno zvečer prišel domov iz Benetk zjeban in je imel samo še za 5km dosega, pa je vtaknil polnilec vendar ni pritisnil v appu za polnjenje. Me prosi da ga poberem ker je avto prazen.


Tole si se pa gladko zlagal ali pa si si narobe zapomnil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

BigWhale ::

Utk je izjavil:

Ne, problem je vaša zabitost.
Pri vsaki lastnosti katergakoli izdelka na svetu pišejo pogoji kdaj in kako to velja. Samo vi ste prezabiti da bi to razumeli. Kot da bi reku kaj meni pomeni 500 kalorij na 100g salame, če jo pa jaz pojem 200 g. Ja bog pomagaj...


Joj nehaj no. Prav vsi proizvajlci EVjev nategujejo s temi ciframi okrog dosega. Vsi od Tesle in VW naprej, pa vse do najcenejsega kitajca. Objavljati doseg v nekih idelanih pogojih je pac nateg, ker se nihce ne vozi v idelanih pogojih. Pa lahko ti se stokrat telovadis s to salamo.

A nategujejo tudi ICE proizvajalci? Seveda. Tudi ICE ima pozimi manjsi doseg in ima manjsi doseg, ce ga bolj pritiskas. Zakaj nihce ne skace v zrak zaradi tega? Zato ker se nihce ne sekira, ker bo namesto 900km prevozil samo 630km, ce mu naraste poraba za 30%. Ce pa namesto 350km prevozis samo 245km ali pa namesto 200km samo 160km je pa ta razlika precej bolj obcutna. Se posebaj zato, ker ne mores zaviti na prvo bencinsko crpalko in v petih minutah nadaljevati poti in spet prevoziti tistih 245km.

EV Database navaja za Tesla Model 3 za mestno voznjo pri 23 stopinjah in brez klime, dosega 595km. Pri -10, 110km/h in vklopljenim gretjem pa 290km. To je 48% razlike. Pri drugih znamkah so vcasih razlike se vecje.

Sparkxl ::

Še dodaten problem, kot je nekdo zgoraj izpostavil...ob nabijanju km na ac, si vezan na polnilnice, ki pa so daleč od ugodnih cen. Tukaj se argument poceni stroška vožnje komplet poruši. Torej kupil si zelo drag avto, ker so ti povedali, da je filanje praktično zastojn. In potem se naenkrat ta matematika ne izzide.

Saj pravim, ev je super za mesto in okolico, za km nabijat po ac pri neki normalni hitrosti pa niti slučajno.

Problem eu politike je, da gre all in. Tako se je zgodilo pred 25 leti, ko so si zamislili da bodo dizli rešili svet. In tako so dizle tiščali še v najmanjše mestne konzerve. Posledice vsi poznamo.

BigWhale ::

A je filanje zastonj je predvsem odvisno od tega kako uporabljas avto. Jaz sem "odplacal" razliko v ceni ICEja in EVja v treh letih, ker je polnjenje prakticno zastonj.

Pri ICE avtomobilih je pomembno tudi to, da imajo avtomobili pri mestni voznji visjo porabo. Tako imas na AC in v mestu podobno porabo goriva in so razlike manjse.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

zl0dej ::

Imam Teslo model Y nekaj tednov in sem presenečen nad dometom. Enkrat sem se peljal iz Ljubljane do Kranja in še nazaj, pa mi je porabilo mogoče 11% baterije.

Dometa je čisto dovolj, še na morje bom šel bp.

Utk ::

BigWhale je izjavil:

Utk je izjavil:

Ne, problem je vaša zabitost.
Pri vsaki lastnosti katergakoli izdelka na svetu pišejo pogoji kdaj in kako to velja. Samo vi ste prezabiti da bi to razumeli. Kot da bi reku kaj meni pomeni 500 kalorij na 100g salame, če jo pa jaz pojem 200 g. Ja bog pomagaj...


Joj nehaj no. Prav vsi proizvajlci EVjev nategujejo s temi ciframi okrog dosega. Vsi od Tesle in VW naprej, pa vse do najcenejsega kitajca. Objavljati doseg v nekih idelanih pogojih je pac nateg, ker se nihce ne vozi v idelanih pogojih. Pa lahko ti se stokrat telovadis s to salamo.

A nategujejo tudi ICE proizvajalci? Seveda. Tudi ICE ima pozimi manjsi doseg in ima manjsi doseg, ce ga bolj pritiskas. Zakaj nihce ne skace v zrak zaradi tega? Zato ker se nihce ne sekira, ker bo namesto 900km prevozil samo 630km, ce mu naraste poraba za 30%. Ce pa namesto 350km prevozis samo 245km ali pa namesto 200km samo 160km je pa ta razlika precej bolj obcutna. Se posebaj zato, ker ne mores zaviti na prvo bencinsko crpalko in v petih minutah nadaljevati poti in spet prevoziti tistih 245km.

EV Database navaja za Tesla Model 3 za mestno voznjo pri 23 stopinjah in brez klime, dosega 595km. Pri -10, 110km/h in vklopljenim gretjem pa 290km. To je 48% razlike. Pri drugih znamkah so vcasih razlike se vecje.

Kaj če bi vi nehali s tem? Ja, tesla ima uradno 600 km dosega po nekih pogojih. Ja, nima 600 km dosega pri -10 na avtocesti. Ne vem za koga je to presenečneje leta 2023.
Imamo cel kup testov, ki merijo doseg v različnih pogojih. Niti pri nobenem ice avtu pa ne moreš vedet do 2 dlc natančno kolk bo porabil tebi.
Če ima tesla doseg "600 km" ti to pač pove da ga ima več kot nek drug, ki ima "400 km".
V resnici si moraš za vsakodnevno ruto vzet avto, ki ima bistveno bistveno večji doseg od te poti, in malokdo ima dnevno pot 300 km, tako da je doseg LR tesle pač dovolj. Na občasnih daljših poteh boš pa (hitro) polnil, je res tako pomembno ali po 300 ali 350 km?
Jaz tudi če bi imel teslo s 600 km dosega, bi priklopil na 3,4 dni, čeprav ne delam tolk km, ker bi je držal tam med 35 do 70%. Če bi imel avto s pol manj dosega, bi ga priklopil na 2,3 dni. Niti tu ni strašne razlike.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

kow ::

Sparkxl je izjavil:


Ekspresna analiza vzroka ni zrastla na njihovem zelniku, ampak to izhaja iz transktipta pogovora ljudi, zaposlenih tam, ki so bili na kraju začetka požara.
In spet, o številu avtov so poročali iz takrat znanih podatkov. Zdaj pa se je oglasil operater ladje. Vsi avti so novi, od tega jih je 500 ev.


Za retarda sem razglasil seveda tebe. Kateri so bili "takrat znani podatki"? Isti, ki pravijo da je se je pozar zacel v blizini EV?
Ti si pac nepopravljivo neinteligenten clovek. Zamislis si dejstvo, nato pa isces podatke, ki bi potrdili tvoje blodnje.

Zgoraj si tudi napisal:
"Danes sem zasledil info da bi naj bilo na tej ladiji 500 igračk. Če je to res, bo to največji ognjemet ever."

Novica naslednji dan: da so boardali ladjo :))

Mato989 ::

Utk je izjavil:

BigWhale je izjavil:

Utk je izjavil:

Ne, problem je vaša zabitost.
Pri vsaki lastnosti katergakoli izdelka na svetu pišejo pogoji kdaj in kako to velja. Samo vi ste prezabiti da bi to razumeli. Kot da bi reku kaj meni pomeni 500 kalorij na 100g salame, če jo pa jaz pojem 200 g. Ja bog pomagaj...


Joj nehaj no. Prav vsi proizvajlci EVjev nategujejo s temi ciframi okrog dosega. Vsi od Tesle in VW naprej, pa vse do najcenejsega kitajca. Objavljati doseg v nekih idelanih pogojih je pac nateg, ker se nihce ne vozi v idelanih pogojih. Pa lahko ti se stokrat telovadis s to salamo.

A nategujejo tudi ICE proizvajalci? Seveda. Tudi ICE ima pozimi manjsi doseg in ima manjsi doseg, ce ga bolj pritiskas. Zakaj nihce ne skace v zrak zaradi tega? Zato ker se nihce ne sekira, ker bo namesto 900km prevozil samo 630km, ce mu naraste poraba za 30%. Ce pa namesto 350km prevozis samo 245km ali pa namesto 200km samo 160km je pa ta razlika precej bolj obcutna. Se posebaj zato, ker ne mores zaviti na prvo bencinsko crpalko in v petih minutah nadaljevati poti in spet prevoziti tistih 245km.

EV Database navaja za Tesla Model 3 za mestno voznjo pri 23 stopinjah in brez klime, dosega 595km. Pri -10, 110km/h in vklopljenim gretjem pa 290km. To je 48% razlike. Pri drugih znamkah so vcasih razlike se vecje.

Kaj če bi vi nehali s tem? Ja, tesla ima uradno 600 km dosega po nekih pogojih. Ja, nima 600 km dosega pri -10 na avtocesti. Ne vem za koga je to presenečneje leta 2023.
Imamo cel kup testov, ki merijo doseg v različnih pogojih. Niti pri nobenem ice avtu pa ne moreš vedet do 2 dlc natančno kolk bo porabil tebi.
Če ima tesla doseg "600 km" ti to pač pove da ga ima več kot nek drug, ki ima "400 km".
V resnici si moraš za vsakodnevno ruto vzet avto, ki ima bistveno bistveno večji doseg od te poti, in malokdo ima dnevno pot 300 km, tako da je doseg LR tesle pač dovolj. Na občasnih daljših poteh boš pa (hitro) polnil, je res tako pomembno ali po 300 ali 350 km?
Jaz tudi če bi imel teslo s 600 km dosega, bi priklopil na 3,4 dni, čeprav ne delam tolk km, ker bi je držal tam med 35 do 70%. Če bi imel avto s pol manj dosega, bi ga priklopil na 2,3 dni. Niti tu ni strašne razlike.


Ne v resnici si moraš vzet avto z dosegom ki brez polnjenja zdrži vsaj 14 dni tvojih poti... vse kar je manj greš že nazaj po napredku ICEjev in dosegov.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

kow ::

BigWhale je izjavil:

EVji imajo pa dodatno lahko se nekaj sto ali pa celo nekaj tisoc baterih, ki lahko failajo.


Lahko failajo, ampak v praksi se to IZREDNO tezko zgodi brez vecjih mehanicnih poskodb. Verjetno je vecina "samovzigov" posledica preteklih trkov ipd.
Se nikoli nisem slisal, da bi se komu vzgala baterija v predalu. Notri itak ni veliko energije. V praksi bajte pogorijo zaradi vnetljivih spojin, napeljave, strel itd.

Se pa strinjam, da se bo potrebno prilagoditi novim okoliscinam. Tezko je vedeti kdaj lahko zanesljivo sklepas, da ni vec nevarnosti za ponoven vzig poskodovanega baterijskega sklopa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Utk ::

Ne v resnici si moraš vzet avto z dosegom ki brez polnjenja zdrži vsaj 14 dni tvojih poti... vse kar je manj greš že nazaj po napredku ICEjev in dosegov.

In kje je problem, zate je to 50 km.
Jaz, ki sem bil prej skoraj vsak teden na črpalki, sem čisto zadovoljen če ga namesto tega priklopim magari vsak dan, ali pa vsak drugi.

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Ne v resnici si moraš vzet avto z dosegom ki brez polnjenja zdrži vsaj 14 dni tvojih poti... vse kar je manj greš že nazaj po napredku ICEjev in dosegov.

In kje je problem, zate je to 50 km.
Jaz, ki sem bil prej skoraj vsak teden na črpalki, sem čisto zadovoljen če ga namesto tega priklopim magari vsak dan, ali pa vsak drugi.


Jaz ne rabim avta, ampak za kolega ki pa se vsak dan Pelje iz okolice Ptuja do Celja in nazaj (100km) pa ni sprejemljivo da bi vsak dan vklapljal niti vsak 3tji, če zdaj polni dizla vsakih 10-14 dni.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

Utk ::

Če mu je bolj sprejemljivo dat 200 evrov za nafto kot priklopit vsak drugi dan in plačat 50 evrov, potem se kar naj vozi na nafto. Dokler je toliko takih bedakov na svetu se ni za bat za trošarine na električne. Očitno nas boste še dolgo financirali.

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Če mu je bolj sprejemljivo dat 200 evrov za nafto kot priklopit vsak drugi dan in plačat 50 evrov, potem se kar naj vozi na nafto. Dokler je toliko takih bedakov na svetu se ni za bat za trošarine na električne. Očitno nas boste še dolgo financirali.


Ne bolj sprejemljivo mu je dat 200 za nafto in 18k za avto kot pa 40k za EVja... za 22k razlike se lahko vozi še leta...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

MrStein ::

hojnikb je izjavil:

MrStein je izjavil:

V motornem prostoru je nekaj kapljic goriva.

še nikol nisi pogledu pod pokrov avtomobila, huh ?

No, ker je tu toliko pametnih, o že en povedal kako je. Ti nisi.

PS: a niso spektakularni požari in eksplozije pri trkih ice? Aja, ni jih. Razen v izjemah.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

hojnikb ::

sj sploh ni problem gorenje bencina, ampak vseh ostalih zadev. benz je sam pospesevalec. In če nimas glih čisto novega avta, imas vsaj en kanister pol litra bencina v motornem prostoru, poleg seveda vseh cevi, ki so vedno napolnjenje z bencimom. Dovolj, da začne vse goret in avto plane :)
#brezpodpisa

hojnikb ::

Mato989 je izjavil:

Utk je izjavil:

Če mu je bolj sprejemljivo dat 200 evrov za nafto kot priklopit vsak drugi dan in plačat 50 evrov, potem se kar naj vozi na nafto. Dokler je toliko takih bedakov na svetu se ni za bat za trošarine na električne. Očitno nas boste še dolgo financirali.


Ne bolj sprejemljivo mu je dat 200 za nafto in 18k za avto kot pa 40k za EVja... za 22k razlike se lahko vozi še leta...


Pa naredmo en izračun 10 let lastnistva za to kanto...

100km/dan*250 dni = 25.000km pa recimo dodajmo se 5000km za leasure

to je pri povprečni dizlci nekje 1800 litrov nafte, kar je pri trenutnih cenah cca 2400EUR na leto
potem mamo se letno dajtev ki je 153EUR
pa 2x servis recmo 150EUR a pop = 300EUR

ostalih stvari nebom dajal v mix, ker bojo verjetno podobne z ev vs zetor.


Torej v 10 letih pri trenutnih cenah zapravis 24000EUR za nafto, 1530EUR za cestni sklad in 3000EUR za servise. Sepravi reci pisi zagonis za ta avto vsaj 28,5k v 10 letih, samo zato, ker si se zajebu pr energentu.

Če bi pa vzel teslo 3 long range za 38kEUR po subvenciji, bi v tem času profitiral vsaj ~10 jurjov, verjetn se več, če upostevas bistveno bolj ugodn kredit za nakup. Kamot mas tle noter eno sončno elektrarno pokrito, kar pomen da ne sam da prsparas pr benzu, se pr elektriki bos prsparu za celo hiso.

Sam razmislat je treba dalj od mantre "ni vazn kok stane, sam da je pocen". Sam to povprečnemu janezu z tdijem nebo preklopl se lep čas.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

nejc_nejc ::

V račun vzemi rabljeno premium dizelco, pa da vidimo.

Gregor P ::

To smo že večkrat prediskuturali in rezultat je vedno enak; večina ljudi pač nima že v štartu teh 20k evrov viška, da bi si lahko privoščila tak nakup. Kaj šele dodatne kredite za SE ipd.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

hojnikb ::

nejc_nejc je izjavil:

V račun vzemi rabljeno premium dizelco, pa da vidimo.


sj tle je v igri rabljena premium dizlca, kaj pa dobis druga danes za 18 jurjov, koker pravi OP. Po drugi strani js primerjam z ganz novo teslo. Kamot bi lahko dal v primerjavo 3-4 leta staro teslo za 25k (torej samo 7 jurjov pribitka). Dodaj se cenejsi kredit, je razlika med njima ze bolj 5 jurjov. To pa pokrijes v 2 letih, ostalo je pa čisti "profit",

Gregor P je izjavil:

To smo že večkrat prediskuturali in rezultat je vedno enak; večina ljudi pač nima že v štartu teh 20k evrov viška, da bi si lahko privoščila tak nakup. Kaj šele dodatne kredite za SE ipd.

ima pa moznost uzet kredo (in to zelo ugodno) tudi na 10 let... A ni bolje plačevat obrok za kredo, kot pa "obrok" petrolu vsake 14 dni?
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Kawhi ::

Ob 8% letni inflaciji in 10+ letnem računu in temu da na eni strani daš denar takoj, na drugi pa ga porabiš v 10+ letih, predvem v račun vzemi tudi časovno vrednost denarja.

nejc_nejc ::

Ja samo primerjava z vožnjo v gokardu ter ladiji je pa neprimerljiva.
Rabljen avto za 18k je pa itak bedarija.

hojnikb ::

Kawhi je izjavil:

Ob 8% letni inflaciji in 10+ letnem računu in temu da na eni strani daš denar takoj, na drugi pa ga porabiš v 10+ letih, predvem v račun vzemi tudi časovno vrednost denarja.

ja bistveno na slabsem si če to delas po obrokih, ker cena nafte nebo fiksna, niti stroskov vzdrzevanja. Po drugi strani vzames pa kredo za 10 let po 2,8% obrestni fiksni meri in bo obrok enak 2023 in 2033...

you gotta "spend" money to save money... sam če razmisljas kok ti dizlca mal pije in kok stane avto sam 10 jurjov, pač do teka mislnga preskoka nebos nikol prsu...

evo čist tako, če si bolj odprte glave in zivis v bajti... rabljena tesla za 25k in sončarica za ~13-15k

pride mesečno dobrih 382EUR za 120 mescov... zdaj pa racunaj kolk sicer zapravis za obrok običnega avta + nafta + elektrika bajte...
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

b3D_950 ::

Večina jih v Slo naredi manj kot 50km na dan. To ni več 10 let...
https://www.stat.si/StatWeb/News/Index/...
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

Utk ::

Moraš si preračunat kaj se splača, večina tega pač ni sposobna. Mi smo nabavili starega leafa, ker z njim lahko naredimo skoraj vse poti, če bi imeli EV za 10 jurjev več, bi težko prišparal 20 evrov več na mesec, s teslo za 45 jurjev bi, ampak to je potem že 30 jurjev razlike. Po drugi strani je kolega kupil novejša leafa za 7 jurjev več, in uspe naredit z njim 2x tolk km kot jaz. Zanj bi bil moj leaf neuporaben, jaz pa z njegovim ne bi pridobil praktično nič.
Eni in drugi imamo še drug avto, za res daljše poti, kot vse družine, ki jih poznam in niso na sociali.
Tako da se ne da rečt kaj je optimum, sploh pa brez veze gledat neko povprečje, ker meni čist nič v moji situaciji ne pomeni povprečje. Za nekoga je to stari leaf z uničeno baterijo za 6 jurjev, za nekoga drugega tesla za 50. In ne da je vse v šparanju, ampak nek leaf se vozi glih tako dobro in boljše kot karkoli v razredu do 30 jurjev, tesla pa kot karkoli drugega do 50.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Senior Dev ::

Drugo leto prihaja prenovljeni Model 3. Pričakujem okoli 2 sekundi od 0 do 100 in ceno pod 60k. Končna hitrost do 350 na uro. Končno se bo lahko raja kurčila proti dragim športnim avtomobilom, ki stanejo večsto tisočakov.

Ravno zadnjič se mi je neki šminker z M3 preseraval in sem mu dal lekcijo iz elektrike. Ostal je nemočen, le sopihal je od jeze.
ZenaDeva d.o.o. - Oddaja nepremičnin

gensi ::

Najbrž ima kdo na forumu Nisana Leaf-a.
Ali tudi novi Leafi hitro izgubljajo na kapaciteti baterije?
L.P.

BigWhale ::

Moj po dveh letih ni imel nobene izgube baterije. Zdaj se pa ze dve leti spravljam na servis, kako bo po stirih letih, pa ne vem. Se vedno pridem iz Lj do Slovenske Bistrice z baterijo med 50% in 30% oziroma 20%, ce je mraz.
««
1046 / 1167
»»