Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
TESKAn ::
Madona, saj vem da si omejen program, ampak brat pa mogoče vseeno znaš? Če ti švabsko ne leži pa obstaja g translate.
Da ti olajšam muke, prevedi si samo ta stavek:
Zuvor war offenbar ein E-Fahrzeug in Flammen geraten.
Previously, an electric vehicle had apparently caught fire.
Kaže da je EV zagorel -> ni 100%. Drugače pa ni problem najt drugih novic o gorečih trajektih, pa o gorečih avtih itd itd tako da dokler nimaš statistike da EVji povzročijo proporcionalno več požarov kot ICEji, samo nakladaš.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
Mato989 ::
Madona, saj vem da si omejen program, ampak brat pa mogoče vseeno znaš? Če ti švabsko ne leži pa obstaja g translate.
Da ti olajšam muke, prevedi si samo ta stavek:
Zuvor war offenbar ein E-Fahrzeug in Flammen geraten.
Previously, an electric vehicle had apparently caught fire.
Kaže da je EV zagorel -> ni 100%. Drugače pa ni problem najt drugih novic o gorečih trajektih, pa o gorečih avtih itd itd tako da dokler nimaš statistike da EVji povzročijo proporcionalno več požarov kot ICEji, samo nakladaš.
Ja če je res da je neka linija trajektov prepovedala prevoze EVjev ali garaže vstope pomeni da nekaj mora bit slabše napram ICEjem ali?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
kow ::
Uradna stran obalne straze pravi, da je vzrok pozara neznan. Komu verjeti? Sparklxu in senzacionalisticnim cajntgom, ali uradni instituciji?
Seveda je mozno, da je zagorel BEV. Ampak sparkxl trdi - ce ga prav razumem - da ICE ne more zagoreti.
Seveda je mozno, da je zagorel BEV. Ampak sparkxl trdi - ce ga prav razumem - da ICE ne more zagoreti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
BigWhale ::
Uradna stran obalne straze pravi, da je vzrok pozara neznan. Komu verjeti? Sparklxu in senzacionalisticnim cajntgom, ali uradni instituciji?
Seveda je mozno, da je zagorel BEV. Ampak sparkxl trdi - ce ga prav razumem - da ICE ne more zagoreti.
No ja, pri ICE avtomobilih, ki se prevazajo na trajektih je manj vnetljivih snovi na kupu kot pri BEV in tudi manj reci, ki se lahko samo od sebe vzgejo.
Sparkxl ::
Uradna stran obalne straze pravi, da je vzrok pozara neznan. Komu verjeti? Sparklxu in senzacionalisticnim cajntgom, ali uradni instituciji?
Seveda je mozno, da je zagorel BEV. Ampak sparkxl trdi - ce ga prav razumem - da ICE ne more zagoreti.
Isti članek je tudi na reutersu. Ker vem da si polpismen, ti povem kaj tam piše: požar je nastal v bližini evja. In to je izjava od "coastguard spokesmana", ki je zaposlen na uradni instituciji. Senzacionalistčni medij? Očitno samo takrat ko tebi nekaj ne paše.
In kot pričakovano, razumeš narobe. Nikjer nisem napisal da dinozaver ne more zagoret. Problem pri teh igračah je, kot so že drugi zapisali, ko to zagori, je izjemno težko pogasiti. In zato se to toliko izpostavlja po medijih. Ker dinozavri se vozijo na ladjah odkar obstajajo. In tu ni problema. Če zagori, ga pogasiš takoj
kow ::
kow ::
Uradna stran obalne straze pravi, da je vzrok pozara neznan. Komu verjeti? Sparklxu in senzacionalisticnim cajntgom, ali uradni instituciji?
Seveda je mozno, da je zagorel BEV. Ampak sparkxl trdi - ce ga prav razumem - da ICE ne more zagoreti.
Isti članek je tudi na reutersu. Ker vem da si polpismen, ti povem kaj tam piše: požar je nastal v bližini evja. In to je izjava od "coastguard spokesmana", ki je zaposlen na uradni instituciji. Senzacionalistčni medij? Očitno samo takrat ko tebi nekaj ne paše.
In kot pričakovano, razumeš narobe. Nikjer nisem napisal da dinozaver ne more zagoret. Problem pri teh igračah je, kot so že drugi zapisali, ko to zagori, je izjemno težko pogasiti. In zato se to toliko izpostavlja po medijih. Ker dinozavri se vozijo na ladjah odkar obstajajo. In tu ni problema. Če zagori, ga pogasiš takoj
Ce te prav razumem, je zagorel ICE - v blizini BEV. Resitev je ocitna, voziti je potrebno samo BEV, pa sploh ne bo pozara.
fulk ::
No ja, pri ICE avtomobilih, ki se prevazajo na trajektih je manj vnetljivih snovi na kupu kot pri BEV in tudi manj reci, ki se lahko samo od sebe vzgejo.
Tukaj ti ne ravno ne sledim.
Če so vsi od teh dizel, potem se tudi ob razlitju lahko greš roštiljade sredi barke.
Če so bencinci je malo bolj nerodno, ampak jih pač zaliješ z vodo.
Goran's Blog ::
Trenutno je sploh nemogoče oceniti ali so Električni bolj "vnetljivi" in nevarni kot navadni.
Ko bo na cestah neko razmejre 50:50 potem pa vidimo.
Ko bo na cestah neko razmejre 50:50 potem pa vidimo.
ales85 ::
Goran's Blog je izjavil:
Trenutno je sploh nemogoče oceniti ali so Električni bolj "vnetljivi" in nevarni kot navadni.
Ko bo na cestah neko razmejre 50:50 potem pa vidimo.
Zakaj je pa tako težko oceniti? Ali je res težko izračunati procent pojavov glede na delež vozil v prometu?
Mato989 ::
Goran's Blog je izjavil:
Trenutno je sploh nemogoče oceniti ali so Električni bolj "vnetljivi" in nevarni kot navadni.
Ko bo na cestah neko razmejre 50:50 potem pa vidimo.
Zakaj je pa tako težko oceniti? Ali je res težko izračunati procent pojavov glede na delež vozil v prometu?
Ja, ker to ni merodajno... to je tako kot bi rekel imaš 1 EV na cesti in milijardo ICEjev... in ker je ta EV perfekcioniziran se ne kvari... po tvoji logiki se potem EVji ne kvarijo čeprav je sample 1 avto...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
kow ::
Edini problem je, da ni dovolj 15 in vec let starih EV. Ampak v nekaj letih bomo vedeli tudi kako na varnost oz. statistiko vpliva staranje EV. In ce kaj odstopa od ICE.
Gregor P ::
No, najbrž je že vsaj nek cilj, da v prihodnosti izdelamo boljša in bolj varna vozila od sedanjih ICE, ne pa enaka le na drug pogon?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
MrStein ::
Goran's Blog je izjavil:
Trenutno je sploh nemogoče oceniti ali so Električni bolj "vnetljivi" in nevarni kot navadni.
Ko bo na cestah neko razmejre 50:50 potem pa vidimo.
Zakaj je pa tako težko oceniti? Ali je res težko izračunati procent pojavov glede na delež vozil v prometu?
Ja, ker to ni merodajno... to je tako kot bi rekel imaš 1 EV na cesti in milijardo ICEjev... in ker je ta EV perfekcioniziran se ne kvari... po tvoji logiki se potem EVji ne kvarijo čeprav je sample 1 avto...
Kako, saj gre prodaja EV v višave, preseglo tisto od ICE in ne vem še kaj.
Tisoči, če ne milijoni EV na cestah.
Kje je problem?
(razen starosti, bo pač ocena "za vozila do N let starosti")
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
kow ::
Za nekaj let stare ze vemo.. verjetnost vziga je za velikostni razred manjsa. Pa ves cas so nas mediji prepricevali, da se vzigajo kot nori.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
codeMonkey ::
Preprecljive statistike za ta velikostni razred jaz se nisem videl. Pri taki razliki vzorca pac to ni stvar enostavnega preracuna, ki ga vidis od obicajnih piscev novic.
Pa ta statistika se tudi spreminja, ker se proizvajalci tudi ucijo. Lep primer tega ravno berem v knjigi (Insane Mode), kjer avtor razlaga koliko glavobolov so Musku povzrocali pozari prvih vozil Model S. Skupen razlog je bila slaba zascita pod vozilom, ki jo je relativno hitro prebilo v primeru naleta na oviro. Pa je bilo stvar potrebno ojacati oz. dodati rebra, ki so tako stvar odbila stran. Podobnih detajlov je potem se znotraj baterijskega paketa ogromno, kje je potem se softver.
Pa ta statistika se tudi spreminja, ker se proizvajalci tudi ucijo. Lep primer tega ravno berem v knjigi (Insane Mode), kjer avtor razlaga koliko glavobolov so Musku povzrocali pozari prvih vozil Model S. Skupen razlog je bila slaba zascita pod vozilom, ki jo je relativno hitro prebilo v primeru naleta na oviro. Pa je bilo stvar potrebno ojacati oz. dodati rebra, ki so tako stvar odbila stran. Podobnih detajlov je potem se znotraj baterijskega paketa ogromno, kje je potem se softver.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
DamijanD ::
Jaz mislim, da ICE težje zagori ugasnjen/parkiran. Med samo vožnjo bi pa verjetno pričakoval, da je ICE bolj ranljiv. Med tankanjem/filanjem pa je EV bolj ranljiv...
Mato989 ::
Jaz mislim, da ICE težje zagori ugasnjen/parkiran. Med samo vožnjo bi pa verjetno pričakoval, da je ICE bolj ranljiv. Med tankanjem/filanjem pa je EV bolj ranljiv...
Glavno vprašanje je kako težko pogasiš ICE vs EV
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
ales85 ::
Goran's Blog je izjavil:
Trenutno je sploh nemogoče oceniti ali so Električni bolj "vnetljivi" in nevarni kot navadni.
Ko bo na cestah neko razmejre 50:50 potem pa vidimo.
Zakaj je pa tako težko oceniti? Ali je res težko izračunati procent pojavov glede na delež vozil v prometu?
Ja, ker to ni merodajno... to je tako kot bi rekel imaš 1 EV na cesti in milijardo ICEjev... in ker je ta EV perfekcioniziran se ne kvari... po tvoji logiki se potem EVji ne kvarijo čeprav je sample 1 avto...
Daj ne muti, vec kot dovolj jih je za opazovati vzorce. V najslabsem primeru se lahko osredotocis tudi na vozila zadnjih 10 let.
codeMonkey ::
Se da, ampak ce niso podani podatki pri testiranju statisticne hipoteze (populacija, intervali zaupanja ipd.), potem stvar ni vredna diskusije.
codeMonkey ::
Vecinoma se vlece zakljucke na osnovi preprostih razmerij, torej z napacnim pristopom. Da ne govorimo o tem, da se primerjajo moderna oz. nova elektricna vozila z nekimi podatki za ICE, ki na drugi strani zajemajo vse, torej od 30 let starih tovornjakov in avtobusov, do vseh moznih krip.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
ales85 ::
https://www.reuters.com/investigates/sp...
že smešno česa vse se poslužujejo...
Kaj drugega pa lahko pricakujes od tega sleparja?
BigWhale ::
No ja, pri ICE avtomobilih, ki se prevazajo na trajektih je manj vnetljivih snovi na kupu kot pri BEV in tudi manj reci, ki se lahko samo od sebe vzgejo.
Tukaj ti ne ravno ne sledim.
Če so vsi od teh dizel, potem se tudi ob razlitju lahko greš roštiljade sredi barke.
Če so bencinci je malo bolj nerodno, ampak jih pač zaliješ z vodo.
Gre predvsem za to, da je baterija v avtu nekaj kar se lahko vzge samo od sebe. Tako kot pravis, ce je dizel pol sploh ni problema. Pri bencinarju je sicer drugace, ce pride do razlitja, bi bilo pa zanimivo videti kolikokrat so se ICEji vzgali zaradi razlitja goriva. V samem rezervoarju se tako ali tko ne more vzgati na nek blazno enostaven nacin.
BEV se dejansko lahko vzge iz cistega miru. Zdej, kolk velika je moznost, da se bo baterija spontano vzgala, je pa druga stvar spet.
Okapi ::
V marsikateri javni podzemni garaži je prepovedano parktirati avto s pogonom na plin. Razlog je, da je plin težji od zraka in če se "razlije", ga je težko varno odstranit. Pa se to praktično nikoli ne zgodi (da bi plin uhajal). Ziher je ziher.
eriCartman ::
V marsikateri javni podzemni garaži je prepovedano parktirati avto s pogonom na plin. Razlog je, da je plin težji od zraka in če se "razlije", ga je težko varno odstranit. Pa se to praktično nikoli ne zgodi (da bi plin uhajal). Ziher je ziher.
Mislim da tole ne drži več. Včasih so bili znaki da je prepovedano, pa so jih kasneje odstranili...
kow ::
No ja, pri ICE avtomobilih, ki se prevazajo na trajektih je manj vnetljivih snovi na kupu kot pri BEV in tudi manj reci, ki se lahko samo od sebe vzgejo.
Tukaj ti ne ravno ne sledim.
Če so vsi od teh dizel, potem se tudi ob razlitju lahko greš roštiljade sredi barke.
Če so bencinci je malo bolj nerodno, ampak jih pač zaliješ z vodo.
Gre predvsem za to, da je baterija v avtu nekaj kar se lahko vzge samo od sebe. Tako kot pravis, ce je dizel pol sploh ni problema. Pri bencinarju je sicer drugace, ce pride do razlitja, bi bilo pa zanimivo videti kolikokrat so se ICEji vzgali zaradi razlitja goriva. V samem rezervoarju se tako ali tko ne more vzgati na nek blazno enostaven nacin.
BEV se dejansko lahko vzge iz cistega miru. Zdej, kolk velika je moznost, da se bo baterija spontano vzgala, je pa druga stvar spet.
Zamenjal si trditev, ne vem ce si opazil sicer.
In ne - BEV se ne more "dejansko vzgati iz cistega mira". Tebe bom moral pocasi tudi dati na seznam norih ljudi na tem forumu.
kow ::
Utk ::
Mojemu kolegu je zgorel 7 let star pežo parkiran pred hišo. Da o gorečih bmwjih in mercedesih, praktično novih, ne govorimo. Medtem ko 20 let stari ne gorijo nič kaj množično. Tako da mit o mirovanju in starosti ne drži ravno.
ales85 ::
No ja, pri ICE avtomobilih, ki se prevazajo na trajektih je manj vnetljivih snovi na kupu kot pri BEV in tudi manj reci, ki se lahko samo od sebe vzgejo.
Tukaj ti ne ravno ne sledim.
Če so vsi od teh dizel, potem se tudi ob razlitju lahko greš roštiljade sredi barke.
Če so bencinci je malo bolj nerodno, ampak jih pač zaliješ z vodo.
Gre predvsem za to, da je baterija v avtu nekaj kar se lahko vzge samo od sebe. Tako kot pravis, ce je dizel pol sploh ni problema. Pri bencinarju je sicer drugace, ce pride do razlitja, bi bilo pa zanimivo videti kolikokrat so se ICEji vzgali zaradi razlitja goriva. V samem rezervoarju se tako ali tko ne more vzgati na nek blazno enostaven nacin.
BEV se dejansko lahko vzge iz cistega miru. Zdej, kolk velika je moznost, da se bo baterija spontano vzgala, je pa druga stvar spet.
Zamenjal si trditev, ne vem ce si opazil sicer.
In ne - BEV se ne more "dejansko vzgati iz cistega mira". Tebe bom moral pocasi tudi dati na seznam norih ljudi na tem forumu.
A da ne? To zdaj zate sicer najbrž ne bo "iz čistega miru", ampak zame pa je.
BigWhale ::
In ne - BEV se ne more "dejansko vzgati iz cistega mira". Tebe bom moral pocasi tudi dati na seznam norih ljudi na tem forumu.
Ja, lahko se. :) Dovolj je defekt pri izdelavi, pa pride do kratkega stika v bateriji in baterija se bo vzgala, ceprav ne bo nihce prav nicesar pocel z njo.
Mogoce si moj "iz cistega miru" vzel prevec dobesedno.
mrgapo ::
Samo tako na hitro, da ne boste doktorirali.
1.) Dokazali so, da je verjetnost da se EV vžge 10x manjša kot klasični bencinski avto. Ga je pa res če se vžge težje gasiti.
2.) Če je LiIon baterija polna manj kot 30% se ne bo vžgala sama od sebe (Smo testirali in res razen če jo na ogenj vržeš se ne vžge.).
1.) Dokazali so, da je verjetnost da se EV vžge 10x manjša kot klasični bencinski avto. Ga je pa res če se vžge težje gasiti.
2.) Če je LiIon baterija polna manj kot 30% se ne bo vžgala sama od sebe (Smo testirali in res razen če jo na ogenj vržeš se ne vžge.).
BigWhale ::
1.) Dokazali so, da je verjetnost da se EV vžge 10x manjša kot klasični bencinski avto. Ga je pa res če se vžge težje gasiti.
Pics or it didn't happen. Ker neke resnicno resne statistike okrog tega, dejansko nimamo, kar je Code omenil ze zgoraj.
2.) Če je LiIon baterija polna manj kot 30% se ne bo vžgala sama od sebe (Smo testirali in res razen če jo na ogenj vržeš se ne vžge.).
V povprecju je verjetno vecina avtomobilskih baterij vecino casa napolnjenih nad 30%. Tko da vecina baterij se lahko vzge sama od sebe, pod dolocenimi pogoji.
brbr21 ::
Tesla exaggerated EV range so much that drivers thought cars were broken
https://arstechnica.com/tech-policy/202...
Mato989 ::
Tesla Model 3 driver Alexandre Ponsin "was sometimes getting less than half" of his 2021 vehicle's advertised range of 353 miles, particularly in cold weather, leading him to believe the car had a serious defect, according to Reuters. He booked a service appointment a few months ago but later "received two text messages, telling him that 'remote diagnostics' had determined his battery was fine, and then: 'We would like to cancel your visit.'"
HAHAHAHAHAHAHAAHAHAH Si predstavljaš... obljubijo 353 miles oz. cca 550km dejanski doseg pa skoraj pol manj... Pol ti pa rečejo vse je ok.
Si predstavljaš da je tank bencina 50l pol pa kr naenkrat 25l samo zato ker je drugačno vreme...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
DamijanD ::
Mato989 tudi ICE ima v slabšem vremenu slabši doseg. Sicer je v praksi vseeno ali ga je 900 ali 1200 km (govorim za svoj avto) in se zato ne ukvarjamo toliko s tem.
Mato989 ::
Mato989 tudi ICE ima v slabšem vremenu slabši doseg. Sicer je v praksi vseeno ali ga je 900 ali 1200 km (govorim za svoj avto) in se zato ne ukvarjamo toliko s tem.
Ja bistvo je da je vseeno če je 1.200 ali 900... je pa daleč od vseeno če je 550 ali 275...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
brbr21 ::
Še en vernik. Pri ICE je razlike kak procent ali dva (mogoče 5), ne za polovico!!
Iz prve roke ti povem porabo pri e-golfu (2018 facelift, 36kWh), ki sem ga uporabljal skoraj leto dni. Deklarirana, če se ne motim (navajam iz glave), je 12,7kWh/100km, v povprečju je bila med 16-24! Doseg deklariran 300km, realno med 170 in 230, največ 268. MMG nisem bil pa nikoli komajda premikajoča se ovira na cesti, kot je večina EV voznikov.
Pa da še sebe 'negiram'. Pri mojem ICE daily avtu (turbo bencin, quattro...) je deklarirana poraba 7,6, pa imam v povprečju 10,8. Spet hudo zavajanje. Razlika je v tem, da se v tem primeru bogato pljuva po proizvajalcu(ih), v primeru EV pa verniki nabijate. Dejstvo je, da baterije še niso dorasle namenu. Premale, prepočasne, predvsem pa preumazane. Amber nektar je še vseeno boljša rešitev. Je pa fino, da financirate razvoj. Next please...
Iz prve roke ti povem porabo pri e-golfu (2018 facelift, 36kWh), ki sem ga uporabljal skoraj leto dni. Deklarirana, če se ne motim (navajam iz glave), je 12,7kWh/100km, v povprečju je bila med 16-24! Doseg deklariran 300km, realno med 170 in 230, največ 268. MMG nisem bil pa nikoli komajda premikajoča se ovira na cesti, kot je večina EV voznikov.
Pa da še sebe 'negiram'. Pri mojem ICE daily avtu (turbo bencin, quattro...) je deklarirana poraba 7,6, pa imam v povprečju 10,8. Spet hudo zavajanje. Razlika je v tem, da se v tem primeru bogato pljuva po proizvajalcu(ih), v primeru EV pa verniki nabijate. Dejstvo je, da baterije še niso dorasle namenu. Premale, prepočasne, predvsem pa preumazane. Amber nektar je še vseeno boljša rešitev. Je pa fino, da financirate razvoj. Next please...
BigWhale ::
Kdo pljuva po enih, po drugih pa ne? Heh. Jaz ze od precej dolgo govorim, da bi doseg morali oglasevati tak, ki ga avto doseze pri 130km/h in -10 stopinjah celzija. :>
Oziroma vse te meritve bi bilo potrebno drugace skalibrirati in postaviti drugacne standarde, ki bi bili v koristu kupcu. Tako bi laho potem objavili kot minimum range, ki ga ima avto in zraven bi dodali se nek izmerjeni max.
Oziroma vse te meritve bi bilo potrebno drugace skalibrirati in postaviti drugacne standarde, ki bi bili v koristu kupcu. Tako bi laho potem objavili kot minimum range, ki ga ima avto in zraven bi dodali se nek izmerjeni max.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
Kawhi ::
Ne bi pasalo v "zeleno" agendo. Se v tem primeru res nič ev izven entuziastov ne bi prodalo.
Gregor P ::
Jaz tega itak ne razumem ... ker edina razlika med nami je ... poleg denarja in da nismo avtisti ... je, da bi mi dejansko povedali realen doseg in pol noben ne bi kupil tega avta od nas
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
pegasus ::
"Realen" doseg je subjektivna reč. Tudi v dizlu ... Moja ima težave narest 800km z enim tankom, jaz jih naredim 1200km in več. Pri EV je ta razlika samo še bolj očitna. Če imaš torej težko nogo, se ti bo to poznalo najprej na denarnici, kar je zelo prav.
Gregor P ::
Realen doseg je za vsakega tisti, ki ga ob njegovem načinu vožnje praktično vedno stalno doseže in ta se pri klasiki potem praktično ne spreminja (torej v tvojem primeru naredi tvoja vedno 800 km in ti vedno 1200 km in na to lahko tudi računata); razen če ni kaj res narobe z avtom.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
MrStein ::
"Realen" doseg je subjektivna reč. Tudi v dizlu ... Moja ima težave narest 800km z enim tankom, jaz jih naredim 1200km in več. Pri EV je ta razlika samo še bolj očitna. Če imaš torej težko nogo, se ti bo to poznalo najprej na denarnici, kar je zelo prav.
Prav bi bilo, če bi voznik to opazil, ter se potem prilagodil. Tvoja se recimo ne.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
Pithlit ::
Ne dolgo nazaj smo imeli debato o tem zakaj se EV ne dovoli v parkirne hiše. Imamo sedaj praktičen primer s to ladjo. In sploh ni važno a je najprej začela goret svečka na rojstnodnevni torti ali pa en EV.
To je ful fajn ideja. Sam kurc k se proizvajalci tega ne bodo šli ker bo folk videl da jim ne znese iz Maribora do Ljubljane in nazaj, brez vmesnega postanka. Zaenkrat.
Kdo pljuva po enih, po drugih pa ne? Heh. Jaz ze od precej dolgo govorim, da bi doseg morali oglasevati tak, ki ga avto doseze pri 130km/h in -10 stopinjah celzija. :>
Oziroma vse te meritve bi bilo potrebno drugace skalibrirati in postaviti drugacne standarde, ki bi bili v koristu kupcu. Tako bi laho potem objavili kot minimum range, ki ga ima avto in zraven bi dodali se nek izmerjeni max.
To je ful fajn ideja. Sam kurc k se proizvajalci tega ne bodo šli ker bo folk videl da jim ne znese iz Maribora do Ljubljane in nazaj, brez vmesnega postanka. Zaenkrat.
Life is as complicated as we make it...
Zgodovina sprememb…
- spremenila: Pithlit ()
Sparkxl ::
Danes sem zasledil info da bi naj bilo na tej ladiji 500 igračk. Če je to res, bo to največji ognjemet ever.
Kar pa se deklariranega in realnega dosega tiče...čisto resno sem razmišljal da kupim teslo 3. In sem se kar poglobil v to.
Kot predpostavko sem vzel, da če kupim avto s 500km konjev, hočem to izkoristit. Oz.vozit vsaj tako kot zdaj s 100km dinozavrom. To pomeni poskočno, daleč od umirjeno, na ac med 130 in 160. Vlačenje za šleperji odpade.
Rezultat moje raziskave? S teslo ne naredim niti v sanjah 300km. Še 250 je pod vprašajem. Ker sem kar dosti na AC, bi bila moja glavna vsakodnevna okupacija kje najti polnilnice, ki po možnosti delajo, niso zasedene in da imam account. Da izgube časa sploh ne omenim.
Neuporabno. Za mesto in primestno vožnjo so te igrače bomba, za kaj drugega pa niti pod točko razno
Kar pa se deklariranega in realnega dosega tiče...čisto resno sem razmišljal da kupim teslo 3. In sem se kar poglobil v to.
Kot predpostavko sem vzel, da če kupim avto s 500km konjev, hočem to izkoristit. Oz.vozit vsaj tako kot zdaj s 100km dinozavrom. To pomeni poskočno, daleč od umirjeno, na ac med 130 in 160. Vlačenje za šleperji odpade.
Rezultat moje raziskave? S teslo ne naredim niti v sanjah 300km. Še 250 je pod vprašajem. Ker sem kar dosti na AC, bi bila moja glavna vsakodnevna okupacija kje najti polnilnice, ki po možnosti delajo, niso zasedene in da imam account. Da izgube časa sploh ne omenim.
Neuporabno. Za mesto in primestno vožnjo so te igrače bomba, za kaj drugega pa niti pod točko razno
Pithlit ::
Polnilnic ni tak problem najt. Sam računica se ob njihovi uporabi ne izide več. Govorimo o teh ki so na avtocestah, kjer te tistih 100km dosega pride stat okoli 16€.
Life is as complicated as we make it...
a_borlak ::
Kdo pljuva po enih, po drugih pa ne? Heh. Jaz ze od precej dolgo govorim, da bi doseg morali oglasevati tak, ki ga avto doseze pri 130km/h in -10 stopinjah celzija. :>
Oziroma vse te meritve bi bilo potrebno drugace skalibrirati in postaviti drugacne standarde, ki bi bili v koristu kupcu. Tako bi laho potem objavili kot minimum range, ki ga ima avto in zraven bi dodali se nek izmerjeni max.
EV-Database ima to, zimski doseg na AC, letni doseg na AC, itd. Bi pa to moral biti standardni podatek, da napišejo od - do, stvar rešena. Ker pred časom je enim uspelo s Kono (ali nečim podobnim z 40kWh baterijo) na dirkališču narediti preko 1000km, so pa vozili med 15 in 30km/h ...
ales85 ::
Kdo pljuva po enih, po drugih pa ne? Heh. Jaz ze od precej dolgo govorim, da bi doseg morali oglasevati tak, ki ga avto doseze pri 130km/h in -10 stopinjah celzija. :>
Oziroma vse te meritve bi bilo potrebno drugace skalibrirati in postaviti drugacne standarde, ki bi bili v koristu kupcu. Tako bi laho potem objavili kot minimum range, ki ga ima avto in zraven bi dodali se nek izmerjeni max.
EV-Database ima to, zimski doseg na AC, letni doseg na AC, itd. Bi pa to moral biti standardni podatek, da napišejo od - do, stvar rešena. Ker pred časom je enim uspelo s Kono (ali nečim podobnim z 40kWh baterijo) na dirkališču narediti preko 1000km, so pa vozili med 15 in 30km/h ...
Potem bi jih tudi z dizlom najbrž naredil 2000... km.