Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
GupeM ::
Ne grem brat cele teme, ker je prevelika, zato bom kar tukaj vprašal mogoče (verjetno) neumno vprašanje:
Električni skiro izgubi precej moči, ko napolnjenost baterije pade. Kako je pri tem z el. avti? Se pozna? Kako močno se pozna?
Navadno gre proti koncu baterije v Ultra Eko nacin delovanja - ne dela nic od klime naprej, max hitrost 80 ali 100km/h. Bolj zato, da se range cim bolj podaljsa.
Ok, kaj pa pred tem? Sama moč? Recimo če frišno napolnjen rabi 0-100 km/h 6 sekund, bo 50% napolnjen rabil recimo 7? Isto, ali se kaj pozna? Pri skiroju recimo se kar pozna. Tudi pri žepni lučkah. Frišno napolnjena sveti bolj.
BigWhale ::
Jaz nisem opazil nobene razlike pri 10% baterije ali pa pri 100% baterije na Leafu. Je pa res, da sem bil na 10% morda samo trikrat od kar ga imam. Redko grem pod 15%.
Mato989 ::
Do tega pride ko je baterija praktično na koncu, in do tam je naj ne bi praznil.
Ja fail bencinar meni zadnjih 50km nic ne omejuje
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Utk ::
Do tega pride ko je baterija praktično na koncu, in do tam je naj ne bi praznil.
Ja fail bencinar meni zadnjih 50km nic ne omejuje
Fail je tvoje šolanje. EV to naredi zadnjih 5 km, če še tolk, ne 50. Takrat ko je baterija v resnici "prazna", ampak ti dovoli, da ga premakneš na avtovleko, se privlečeš do polnilnice, če si v mestu (na AC se itak ne boš), itd. Bencinar brez bencina je v resnici nepokreten, razen porivanja, EV pa je še zmeraj vsaj malo pokreten. To je prednost, ne pa slabost. Ne boš pa s tistim nikamor več zares prišel.
Drug razlog da je tvoje šolanje fail je pač v tem, da baterija v resnici ni nikoli prazna, razen ko je fuč in za v smeti, vprašanje je samo kolk od preostale energije ti računalnik dovoli porabit za to plazenje. Tega nočeš delat in na to se nihče normalen ne zanaša.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
redtech ::
Nepokreten je bencinar po 800-900 km, pa še takrat bo velika verjetnost, da greš lahko peš po kanglico na črpalko, štopaš do črpalke, asistenca ti pripelje bencin v 30 minutah... no v teh km je EV lahko 3x nepokreten.
Prazen EV je večji problem, pa še ni dobro za baterijo, da ostane prazen.
@BigWhale s prazno ti veliko lažje podre razmerje med napetostmi v celicah. Jaz sem imel primer z delto 150mV in je BMS 14 dni potreboval, da jo je zbalansiral nazaj.
Prazen EV je večji problem, pa še ni dobro za baterijo, da ostane prazen.
@BigWhale s prazno ti veliko lažje podre razmerje med napetostmi v celicah. Jaz sem imel primer z delto 150mV in je BMS 14 dni potreboval, da jo je zbalansiral nazaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: redtech ()
Utk ::
Nepokreten je bencinar po 800-900 km, pa še takrat bo velika verjetnost, da greš lahko peš po kanglico na črpalko, štopaš do črpalke, asistenca ti pripelje bencin v 30 minutah... no v teh km je EV lahko 3x nepokreten.
Prazen EV je večji problem, pa še ni dobro za baterijo, da ostane prazen.
Vseeno ljudje ostanejo brez bencina. In enako bi ostajali, če bi imeli bencinarji 2000 km dosega. Tako da ni problem v dosegu, ampak ljudeh.
Mato989 ::
Do tega pride ko je baterija praktično na koncu, in do tam je naj ne bi praznil.
Ja fail bencinar meni zadnjih 50km nic ne omejuje
Fail je tvoje šolanje. EV to naredi zadnjih 5 km, če še tolk, ne 50. Takrat ko je baterija v resnici "prazna", ampak ti dovoli, da ga premakneš na avtovleko, se privlečeš do polnilnice, če si v mestu (na AC se itak ne boš), itd. Bencinar brez bencina je v resnici nepokreten, razen porivanja, EV pa je še zmeraj vsaj malo pokreten. To je prednost, ne pa slabost. Ne boš pa s tistim nikamor več zares prišel.
Drug razlog da je tvoje šolanje fail je pač v tem, da baterija v resnici ni nikoli prazna, razen ko je fuč in za v smeti, vprašanje je samo kolk od preostale energije ti računalnik dovoli porabit za to plazenje. Tega nočeš delat in na to se nihče normalen ne zanaša.
Bencinar ne izklopi klime niti zadnjih 100m
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
gaoZjQP ::
EV to naredi zadnjih 5 km, če še tolk, ne 50. Takrat ko je baterija v resnici "prazna", ampak ti dovoli, da ga premakneš na avtovleko, se privlečeš do polnilnice, če si v mestu (na AC se itak ne boš), itd.
Tole bi lahko bilo nastavljivo, da preklopi na 'amiš' način, spodnja meja zapečena 10%, da ima še pomen.
Utk ::
Bencinar ne izklopi klime niti zadnjih 100m
In to je dokaz, da imam prav.
EV to naredi zadnjih 5 km, če še tolk, ne 50. Takrat ko je baterija v resnici "prazna", ampak ti dovoli, da ga premakneš na avtovleko, se privlečeš do polnilnice, če si v mestu (na AC se itak ne boš), itd.
Tole bi lahko bilo nastavljivo, da preklopi na 'amiš' način, spodnja meja zapečena 10%, da ima še pomen.
Zakaj. Če imaš 10 km do doma, ni razloga da polneš tudi če boš prišel domov z 2%. Če imaš itak v planu naredit še 100 km, si pa tudi ne boš s tem kaj pomagal. Če bo šlo na tesno, treba šparat že veliko prej. Pa ne s klimo, to nič ne pomeni.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
fulk ::
Ne grem brat cele teme, ker je prevelika, zato bom kar tukaj vprašal mogoče (verjetno) neumno vprašanje:
Električni skiro izgubi precej moči, ko napolnjenost baterije pade. Kako je pri tem z el. avti? Se pozna? Kako močno se pozna?
Navadno gre proti koncu baterije v Ultra Eko nacin delovanja - ne dela nic od klime naprej, max hitrost 80 ali 100km/h. Bolj zato, da se range cim bolj podaljsa.
Naspoh enkrat ko pade voltaža, ne moreš imeti iste performanse. Iz tega vidika je ICE v prednosti. Izven termične preobremenitve, vedno daje isto moč.
gaoZjQP ::
Zakaj. Če imaš 10 km do doma, ni razloga da polneš tudi če boš prišel domov z 2%. Če imaš itak v planu naredit še 100 km, si pa tudi ne boš s tem kaj pomagal. Če bo šlo na tesno, treba šparat že veliko prej. Pa ne s klimo, to nič ne pomeni.
Prav zato, da prilagodiš svoji poti za smiselnejšo reakcijo, da imaš fallback scenarij, da nista samo dva na voljo - 10km do doma z 2% ali pa 100 km z x%... 10% je sicer alert mode, ne glede na to, kje si in koliko ti manjka do cilja, da se lahko umakneš.
ales85 ::
Bencinar ne izklopi klime niti zadnjih 100m
In to je dokaz, da imam prav.
EV to naredi zadnjih 5 km, če še tolk, ne 50. Takrat ko je baterija v resnici "prazna", ampak ti dovoli, da ga premakneš na avtovleko, se privlečeš do polnilnice, če si v mestu (na AC se itak ne boš), itd.
Tole bi lahko bilo nastavljivo, da preklopi na 'amiš' način, spodnja meja zapečena 10%, da ima še pomen.
Zakaj. Če imaš 10 km do doma, ni razloga da polneš tudi če boš prišel domov z 2%. Če imaš itak v planu naredit še 100 km, si pa tudi ne boš s tem kaj pomagal. Če bo šlo na tesno, treba šparat že veliko prej. Pa ne s klimo, to nič ne pomeni.
Ali res 15-25% ne pomeni nič?
hojnikb ::
Nepokreten je bencinar po 800-900 km, pa še takrat bo velika verjetnost, da greš lahko peš po kanglico na črpalko, štopaš do črpalke, asistenca ti pripelje bencin v 30 minutah... no v teh km je EV lahko 3x nepokreten.
Prazen EV je večji problem, pa še ni dobro za baterijo, da ostane prazen.
@BigWhale s prazno ti veliko lažje podre razmerje med napetostmi v celicah. Jaz sem imel primer z delto 150mV in je BMS 14 dni potreboval, da jo je zbalansiral nazaj.
malo morgn... naredi pri modernem DI bencinarju (ali dizlu) to, da ti zmanjka goriva. Lahk pozabis da te bo kantica goriva resla, ker si v tem primeru ustvaru zrak v sistemu dovoda goriva in brez odzračevanja stvar ne zaluafa več... Sepravi slabse k ev, k ga samo nafilas in vozis naprej.
Ne grem brat cele teme, ker je prevelika, zato bom kar tukaj vprašal mogoče (verjetno) neumno vprašanje:
Električni skiro izgubi precej moči, ko napolnjenost baterije pade. Kako je pri tem z el. avti? Se pozna? Kako močno se pozna?
Navadno gre proti koncu baterije v Ultra Eko nacin delovanja - ne dela nic od klime naprej, max hitrost 80 ali 100km/h. Bolj zato, da se range cim bolj podaljsa.
Naspoh enkrat ko pade voltaža, ne moreš imeti iste performanse. Iz tega vidika je ICE v prednosti. Izven termične preobremenitve, vedno daje isto moč.
lahko imas, če je power rating baterije preddimenzioniran glede na elektromotor; IE če mas polna baterija sposobnost 250kW draina in prazna 150kw, tle pač nebo problem, če ma avto samo 130kW moči
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Utk ::
Bencinar ne izklopi klime niti zadnjih 100m
In to je dokaz, da imam prav.
EV to naredi zadnjih 5 km, če še tolk, ne 50. Takrat ko je baterija v resnici "prazna", ampak ti dovoli, da ga premakneš na avtovleko, se privlečeš do polnilnice, če si v mestu (na AC se itak ne boš), itd.
Tole bi lahko bilo nastavljivo, da preklopi na 'amiš' način, spodnja meja zapečena 10%, da ima še pomen.
Zakaj. Če imaš 10 km do doma, ni razloga da polneš tudi če boš prišel domov z 2%. Če imaš itak v planu naredit še 100 km, si pa tudi ne boš s tem kaj pomagal. Če bo šlo na tesno, treba šparat že veliko prej. Pa ne s klimo, to nič ne pomeni.
Ali res 15-25% ne pomeni nič?
Prvič, ta model 3 ni imel toplotne črpalke.
Drugič, kolk je realno, da boš naredu 100, 200 km z gretjem na polno, plus ogrevanjem sedežev.
Tretjič, tudi 25% manj dosega v resnici ni tako veliko kot se zdi. Če imaš do doma 100 km in baterije za 125, jo bi morda vseeno napolnil, če to izvajaš sred največje zime. Tudi pri dizlu ne bi šel na to pot s 7 litri v tanku.
Četrtič, ne kupi vsake neumnosti, ki ti jo nekdo servira, uporabi malo pameti.
a_borlak ::
Jaz nisem opazil nobene razlike pri 10% baterije ali pa pri 100% baterije na Leafu. Je pa res, da sem bil na 10% morda samo trikrat od kar ga imam. Redko grem pod 15%.
Na Leafu tudi jaz nisem opazil, sem pa na Up!u, tam je moč pod 50% padla za 10%, pod 30 na 70%, pod 15 praktično za polovico in mislim, da je izklopil klimo in gretje. Do želvice ga nikoli nisem prignal.
GupeM ::
Izgleda torej, da je odvisno od implementacije, kot je hojnikb omenil.
Tudi pri skirojih so namreč razlike. Nekateri odvzamejo moč prej, drugi kasneje.
Tudi pri skirojih so namreč razlike. Nekateri odvzamejo moč prej, drugi kasneje.
BigWhale ::
Nepokreten je bencinar po 800-900 km, pa še takrat bo velika verjetnost, da greš lahko peš po kanglico na črpalko, štopaš do črpalke, asistenca ti pripelje bencin v 30 minutah... no v teh km je EV lahko 3x nepokreten.
Prazen EV je večji problem, pa še ni dobro za baterijo, da ostane prazen.
To pomeni, da lastniki EVjev takoj poskrbijo za avto in je manj casa nevarnost na cesti. Lastniki ICEjev, pa puscajo avte k kura drek na cesti medtem, ko okrog vandrajo s kanglicami. ;>
@BigWhale s prazno ti veliko lažje podre razmerje med napetostmi v celicah. Jaz sem imel primer z delto 150mV in je BMS 14 dni potreboval, da jo je zbalansiral nazaj.
Cestitam, po mojem si prvi na svetu, ki je prisel do tega spoznanja. BRAVO!
BigWhale ::
Naspoh enkrat ko pade voltaža, ne moreš imeti iste performanse. Iz tega vidika je ICE v prednosti. Izven termične preobremenitve, vedno daje isto moč.
Kaksna prednost sploh je to? Tudi, ce bi ti avto zmanjsal moc motorja, ko bi bila baterija pod 50%. Saj nisi na dirki, da bi dejansko potreboval 100% moc motorja dokler ti ne zmanjka energije. ICE je tudi v prednosti, ker lahko na prikolico postavis sod z gorivom in cev direktno v rezervoar vtaknes in podaljsas doseg za 4000km! Je prednost ampak mal butasta in noben nima nic od nje.
EVji praviloma ne manjsajo moci, dokler ne izpraznis avta do te mere, da je baterija tako prazna, da se zmanjsa moc za zascito baterije. To je tako, kot ce bi ICE zmanjsal moc delovanja motorja, ko bi imel samo se minimalno kolicino goriva in bi ti tako preprecil, da ne spravis zraka v sistem za gorivo.
GupeM ::
Gregor P ::
Nepokreten je bencinar po 800-900 km, pa še takrat bo velika verjetnost, da greš lahko peš po kanglico na črpalko, štopaš do črpalke, asistenca ti pripelje bencin v 30 minutah... no v teh km je EV lahko 3x nepokreten.
Prazen EV je večji problem, pa še ni dobro za baterijo, da ostane prazen.
@BigWhale s prazno ti veliko lažje podre razmerje med napetostmi v celicah. Jaz sem imel primer z delto 150mV in je BMS 14 dni potreboval, da jo je zbalansiral nazaj.
malo morgn... naredi pri modernem DI bencinarju (ali dizlu) to, da ti zmanjka goriva. Lahk pozabis da te bo kantica goriva resla, ker si v tem primeru ustvaru zrak v sistemu dovoda goriva in brez odzračevanja stvar ne zaluafa več... Sepravi slabse k ev, k ga samo nafilas in vozis naprej.
... kaj pa vem ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
kow ::
Lepa novica - povprasevanju po bakru ne bo enostavno zadostiti...
Two firms, Goldman Sachs & Consultancy CRU Group, recently revised their forecasts for copper usage in electric vehicles (EVs). Indeed CRU Group now predicts that the average EV will use between 51-56 kilograms of copper from this year to 2030. This is a significant decrease from their previous estimate of 65-66 kilograms. Similarly, Goldman Sachs predicts that the amount of copper in an average EV will decrease to 65 kilograms per vehicle by 2030, compared to their previous estimate of 73 kilograms last year. These figures are important, as EV components remain one of the primary copper uses.
Two firms, Goldman Sachs & Consultancy CRU Group, recently revised their forecasts for copper usage in electric vehicles (EVs). Indeed CRU Group now predicts that the average EV will use between 51-56 kilograms of copper from this year to 2030. This is a significant decrease from their previous estimate of 65-66 kilograms. Similarly, Goldman Sachs predicts that the amount of copper in an average EV will decrease to 65 kilograms per vehicle by 2030, compared to their previous estimate of 73 kilograms last year. These figures are important, as EV components remain one of the primary copper uses.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
codeMonkey ::
Ta ocena se zna se precej znizati. Dvomim, da so upostevali prehod na consko E/E arhitekturo npr.
MrStein ::
Prej je nekdo omenil (kot prednost EV pred ICE) manj okvar. Ker pač ni motorja z mehaniko.
Ampak...
Večina pritožb uporabnikov ICE je na elektroniko, ne na motor. "Prekleta elektronika", "Čim manj elektronike" "To se skoz kvari"
Lahko potrdim s svojimi skromnimi izkušnjami z nekaj vozili:
- okvara elektromotorja centralnega zaklepanja
- okvara pumpice za pranje šip
- mali milijon okvar ali občasno nedelovanje razne elektronike (centralno zaklepanje, hill hold zavorni sistem, displayi, parkirni senzorji, krmiljenje brisalcev itd...)
Pa še nekaj, kar ni elektronika, a ni niti motor:
- tesnilo na zavornem sistemu
- čez čas težave (v bistvu obraba) na podvozju
- pokrov prtljažnika
Ter malo tudi težave z motorjem:
- razdelilec za vžig
- vijaki ki držijo uplinjač popustili
Ampak...
Večina pritožb uporabnikov ICE je na elektroniko, ne na motor. "Prekleta elektronika", "Čim manj elektronike" "To se skoz kvari"
Lahko potrdim s svojimi skromnimi izkušnjami z nekaj vozili:
- okvara elektromotorja centralnega zaklepanja
- okvara pumpice za pranje šip
- mali milijon okvar ali občasno nedelovanje razne elektronike (centralno zaklepanje, hill hold zavorni sistem, displayi, parkirni senzorji, krmiljenje brisalcev itd...)
Pa še nekaj, kar ni elektronika, a ni niti motor:
- tesnilo na zavornem sistemu
- čez čas težave (v bistvu obraba) na podvozju
- pokrov prtljažnika
Ter malo tudi težave z motorjem:
- razdelilec za vžig
- vijaki ki držijo uplinjač popustili
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
DamijanD ::
Ampak po drugi strani se vsi bojimo odpovedi turbine ali potrebe po menjavi vbrizgalnih šob... torej dragih delov povezanih z motorjem
Audi sodeluje s kitajci:
https://www.rtvslo.si/zabava-in-slog/av...
Audi sodeluje s kitajci:
https://www.rtvslo.si/zabava-in-slog/av...
al1976 ::
Je prišla novica o poceni ID3 na Kitajskem tudi do MSM:
https://www.zurnal24.si/avto/na-strom/e...
Idej o direktnih uvozih v EU so tudi že na tapeti. To bo še zanimivo spremljat.
https://www.zurnal24.si/avto/na-strom/e...
Idej o direktnih uvozih v EU so tudi že na tapeti. To bo še zanimivo spremljat.
ales85 ::
Je prišla novica o poceni ID3 na Kitajskem tudi do MSM:
https://www.zurnal24.si/avto/na-strom/e...
Idej o direktnih uvozih v EU so tudi že na tapeti. To bo še zanimivo spremljat.
Tam bodo predstavili 150 novih modelov v enem letu, pri nas pa 3 (malo karikirano)
al1976 ::
BYD ima trenutno že veliko prednost pred EU proizvajalci. EU mora surovine uvažat v bistveno večjem obsegu iz celega sveta kot Kitajci. Primarnega bakra bo pri tem tempu celo zmanjkalo v destletju.
Priporočam ogled ponovitve tele oddaje:
https://spored.tv/program/temna-stran-z...
Če je to napredek k boljšemu svetu namesto "manj je več" potem res ne vem. Samo generiramo več smeti in "rastemo" nekam.
Priporočam ogled ponovitve tele oddaje:
https://spored.tv/program/temna-stran-z...
Če je to napredek k boljšemu svetu namesto "manj je več" potem res ne vem. Samo generiramo več smeti in "rastemo" nekam.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: al1976 ()
DamijanD ::
Lepa novica - povprasevanju po bakru ne bo enostavno zadostiti...
Two firms, Goldman Sachs & Consultancy CRU Group, recently revised their forecasts for copper usage in electric vehicles (EVs). Indeed CRU Group now predicts that the average EV will use between 51-56 kilograms of copper from this year to 2030. This is a significant decrease from their previous estimate of 65-66 kilograms. Similarly, Goldman Sachs predicts that the amount of copper in an average EV will decrease to 65 kilograms per vehicle by 2030, compared to their previous estimate of 73 kilograms last year. These figures are important, as EV components remain one of the primary copper uses.
Koliko bakra pa EV potrebuje za pogonski sklop? in koliko ICE, če ima kdo cifre?
Gregor P ::
Itak nobenega ne zanima okolje, samo klestenje stroškov za (na drugi strani) čim več denarja. Človek bi si mislil, da bi morala biti vsi ti produkti z EV vred veliko cenejši ob vseh teh "novih" tehnologijah, a je vse vedno dražje in bolj kompleksno, ljudje pa imamo vedno manj časa; namesto da bi ga imeli več. Tudi sedaj pri vse teh orodij UI, se že kaže, da bodo ljudje kvečjemu delali še več in ne manj (ker bo sedaj lahko en sodelavec ob pomoči UI nadomestil vsaj še tri druge, bodo te tri odpustili, sam pa bo moral pokriti za vse in še veliko več ter bo v službi kvečjemu več ur kot pa manj ipd.).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Telbanc ::
Evropa je takorekoč brez surovin za avte na štrom.
Kitajski avtek za 15 jurjev, je prava stvar. juhu.
Kitajski avtek za 15 jurjev, je prava stvar. juhu.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.
Sparkxl ::
Je prava stvar ja, problem je samo, da jih mi tukaj ne bomo videli. Za to je poskrbela partija v bruslju. Kot prvo, so seveda carine na uvoz. Kot drugo, najbolj pomembno pa so tu zblaznele zahteve partije, kaj avto mora vse imet od varnostnih elementov. Vsaka kanta za prevoz v mestu mora izpolnit iste varnostne zahteve kot avtocestna raketa. In to nabija cene v višave
BigWhale ::
A zdej je ze baker problem? Kaj bo naslednja stvar? Bombaz? Ker imajo EVji sedeze oblecene v bombaz?
al1976 ::
Pomanjkanje bakra bo problem v enem destletju, ker primarna pridelava (rudniki) ne bodo zadoščala potrebam. V nadslednjih 20 letih naj bi pridelali toliko bakra kot prej v 100 letih.
Ni samo izdelava EV vozil na tapeti ampak tudi izgradnje el. omrežji ki podpirajo masnovno uporabo in še vse ostalo kar je obešeno na elektriko (npr TČ za ogrevanje).
Ni samo izdelava EV vozil na tapeti ampak tudi izgradnje el. omrežji ki podpirajo masnovno uporabo in še vse ostalo kar je obešeno na elektriko (npr TČ za ogrevanje).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: al1976 ()
msjr ::
Prej je nekdo omenil (kot prednost EV pred ICE) manj okvar. Ker pač ni motorja z mehaniko.
Ampak...
Večina pritožb uporabnikov ICE je na elektroniko, ne na motor. "Prekleta elektronika", "Čim manj elektronike" "To se skoz kvari"...
Pri starejših EV-jih znajo prerjaveti diski od silne neuporabe. Vozniki pridno regeneriramo in smo blazno ponosni nase, medtem pa ubogi diski besno rjavijo in upsi - pa gre jurja in še malo.
kow ::
GupeM ::
Pri starejših EV-jih znajo prerjaveti diski od silne neuporabe. Vozniki pridno regeneriramo in smo blazno ponosni nase, medtem pa ubogi diski besno rjavijo in upsi - pa gre jurja in še malo.
Jurja za diske? Spomladi so mi na servisu menjali sprednja diska, ploščice in mali servis, pa je vse skupaj prišlo cca 480. Na uradnem servisu.
Sicer bi pa diske itak rabil menjat, tudi če ne bi regeneriral. Bi se znucali.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()
BigWhale ::
Vsake tolk časa po klancu dol daš v ler in zaviraš pa bo v redu.
Moji 4 leta stari diski so se pristine in ne rjavijo, nobene potrebe po extra bremzanju. Pustis avtu, da dela to kar dela. Sansa, da se je nekdo na S-T spomnil na nekaj kar so proizvajalci EVjev pozabili, je izredno majhna. :>
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
hojnikb ::
itk majo vsi EVji ABS, tko da se lahko lahko rahlo zavira tudi takrat, k ti ne pritiskas na bremzo... recimo takrat k gre dez (da spuca diske) ali k zavijas... Ali x dogodek..
#brezpodpisa
codeMonkey ::
ne ABS, ampak bolj "brake blending", ki elektronsko regulira klasicne zavore z regeneracijo. Ta jih aktivira ze z mocnejsim zaviranjem, ali pa pri mrzli oz. polni bateriji, ko je ne more polniti s potrebnim tokom. Pri Tesli so vztrajali se najdlje brez blendinga, kar je nujna stvar za dober obcutek pri voznji. Kaksno leto ali dve nazaj, ce se ne motim, pa so ga vprogramirali, ker je regen seveda deloval nekonsistetno pri omenjenih pogojih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
Utk ::
Vsake tolk časa po klancu dol daš v ler in zaviraš pa bo v redu.
Moji 4 leta stari diski so se pristine in ne rjavijo, nobene potrebe po extra bremzanju. Pustis avtu, da dela to kar dela. Sansa, da se je nekdo na S-T spomnil na nekaj kar so proizvajalci EVjev pozabili, je izredno majhna. :>
Leaf nima takega problema s tem, ker zmeraj ko bremzaš vsaj malo pribremza tudi z diski. To ima prednosti in slabosti. No, novejši EVji tega res več ne delajo, so prednosti drugače odpravili. Razen rjavenja. Na moji toyoti so diski že po dveh letih začeli rjavet. Potem sem začel skrbet za njih in je v redu. Ni EV, ampak ne uporablja diskov dokler ni nujno.
BigWhale ::
Z brake blendingom se toyota ukvarja ze vec kot 20 let, da tega se zdaj ne bi resili tako, da bi avto sam skrbel za diske, je kr mal neverjetno.
MrStein ::
Potem pa vprašaj na servisu, pa ti bodo povedali.
Namreč dogaja se.
Namreč dogaja se.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
ales85 ::
Microsoft se tudi z Windowsi ukvarja že 30+ let, pa to ne pomeni, da so brez napak in da vedno vse deluje tako, kot je bilo zamišljeno.
Sparkxl ::
Uff komaj se je teh igrač prodalo malo več kot za vzorec, vedno bolj se množijo novice, kako se pretvorijo v ognjemet.
Če se to zgodi na ladji, je to malo večji problem
https://www.welt.de/vermischtes/weltges...
In to ni prvi primer. Eni so že izdali prepovedi za transport evjev na njihovih ladjah.
In če se bo to nadaljevalo zna bit pizdarja. No more trajekt na brač? Ni nemogoče
Če se to zgodi na ladji, je to malo večji problem
https://www.welt.de/vermischtes/weltges...
In to ni prvi primer. Eni so že izdali prepovedi za transport evjev na njihovih ladjah.
In če se bo to nadaljevalo zna bit pizdarja. No more trajekt na brač? Ni nemogoče
Gregor P ::
Upanje alternativcev umre zadnje
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
kow ::
Uff komaj se je teh igrač prodalo malo več kot za vzorec, vedno bolj se množijo novice, kako se pretvorijo v ognjemet.
Če se to zgodi na ladji, je to malo večji problem
https://www.welt.de/vermischtes/weltges...
In to ni prvi primer. Eni so že izdali prepovedi za transport evjev na njihovih ladjah.
In če se bo to nadaljevalo zna bit pizdarja. No more trajekt na brač? Ni nemogoče
Madona, ti si pa dolocil vzrok pozara, se preden je do konca pogorelo.
Sparkxl ::
Madona, saj vem da si omejen program, ampak brat pa mogoče vseeno znaš? Če ti švabsko ne leži pa obstaja g translate.
Da ti olajšam muke, prevedi si samo ta stavek:
Zuvor war offenbar ein E-Fahrzeug in Flammen geraten.
Da ti olajšam muke, prevedi si samo ta stavek:
Zuvor war offenbar ein E-Fahrzeug in Flammen geraten.