» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1038 / 1167
»»

mikhaair ::

Gregor P je izjavil:

Utk je izjavil:

Tesla ..., cenejša od podobnega avta je pa od prvega dne, tako da ne razumem proti čemu se naj bi izplačala. Je pa dražja od dacie in octavie, to je res, da ne bo kdo spet s tem začel.
Kaj je sedaj podoben avto Tesli? Ker po kvaliteti izdelave, je zagotovo kakšna Škoda boljša - pa še delujoče parkirne senzorje ima. A to se primerja samo pospeške? Velikost baterije ali kaj? Je pa Tesla morda res primerljiva Dacii, le da je pač toliko več avta (več cm, večje baterije ipd.), da je temu primerno malo več vredna - ampak Dacia je kljub zadnji subvenciji, še vedno za vsaj 4000 evrov predraga glede na to kar ponuja.

Glede na to, da je tema o električnih avtomobilih, ni treba biti doktor znanosti, da pogruntaš, da je primerljiva škoda električna. Seveda lahko povlečeš argument, da je govora o avtomobilih, ampak pol moraš spet primerjat podobno Octavio kot m3. Avtomatski menjalnik, asistence, predgretje/hlajenje itd. Ter glede na to da je m3 že precej časa zunaj se lahko primerja tudi TCO. Če pa je argument da m3 nima senzorjev, ampak le kamero in virtulnega pomočnika, pol pa se ve, da je vse le predrkavanje, da manj trpimo v službi. ;)

Gregor P ::

Utk je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Utk je izjavil:

Tesla ..., cenejša od podobnega avta je pa od prvega dne, tako da ne razumem proti čemu se naj bi izplačala. Je pa dražja od dacie in octavie, to je res, da ne bo kdo spet s tem začel.
Kaj je sedaj podoben avto Tesli? Ker po kvaliteti izdelave, je zagotovo kakšna Škoda boljša - pa še delujoče parkirne senzorje ima. A to se primerja samo pospeške? Velikost baterije ali kaj? Je pa Tesla morda res primerljiva Dacii, le da je pač toliko več avta (več cm, večje baterije ipd.), da je temu primerno malo več vredna - ampak Dacia je kljub zadnji subvenciji, še vedno za vsaj 4000 evrov predraga glede na to kar ponuja.

Bom se citiral:
Tako da če misli kdo da mu ne odgovorim, ker je kaj pametnega napisal, je resnica ravno obratna.

Če ne veš kaj je podoben avto, potem je morda ta tema malo preveč zate. Jaz tudi ne pametujem v temah o kemiji.

A vendar si odgovoril ... v bistvu vedno vsakomur odgovoriš ... vedno8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

pol moraš spet primerjat podobno Octavio kot m3. Avtomatski menjalnik, asistence, predgretje/hlajenje itd. Ter glede na to da je m3 že precej časa zunaj se lahko primerja tudi TCO. Če pa je argument da m3 nima senzorjev, ampak le kamero in virtulnega pomočnika, pol pa se ve, da je vse le predrkavanje, da manj trpimo v službi. ;)

Poleg tega bi moral na octavio dodat še 300 litrski zamrzovalnik, da bi bila vsaj približno tako kul. Ker v resnici si nihče ne kupi avta za 50 jurjev, da bo z njim šparal ali da ga "potrebuje". Že zarad tega je primerjat octavio s teslo brez veze.

Gregor P ::

mikhaair je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Utk je izjavil:

Tesla ..., cenejša od podobnega avta je pa od prvega dne, tako da ne razumem proti čemu se naj bi izplačala. Je pa dražja od dacie in octavie, to je res, da ne bo kdo spet s tem začel.
Kaj je sedaj podoben avto Tesli? Ker po kvaliteti izdelave, je zagotovo kakšna Škoda boljša - pa še delujoče parkirne senzorje ima. A to se primerja samo pospeške? Velikost baterije ali kaj? Je pa Tesla morda res primerljiva Dacii, le da je pač toliko več avta (več cm, večje baterije ipd.), da je temu primerno malo več vredna - ampak Dacia je kljub zadnji subvenciji, še vedno za vsaj 4000 evrov predraga glede na to kar ponuja.

Glede na to, da je tema o električnih avtomobilih, ni treba biti doktor znanosti, da pogruntaš, da je primerljiva škoda električna. Seveda lahko povlečeš argument, da je govora o avtomobilih, ampak pol moraš spet primerjat podobno Octavio kot m3. Avtomatski menjalnik, asistence, predgretje/hlajenje itd. Ter glede na to da je m3 že precej časa zunaj se lahko primerja tudi TCO. Če pa je argument da m3 nima senzorjev, ampak le kamero in virtulnega pomočnika, pol pa se ve, da je vse le predrkavanje, da manj trpimo v službi. ;)

Če se omejimo le na parkirne senzorje, je mislim da povsem jasno, da jih kamera danes še ni sposobna nadomestiti v celoti - kamero je seveda fajn imeti, pomaga malo vizualno, a senzorji opravljajo svojo nalogo bolje. Zato je bila vsaj zame poteza Tesle o njihovi odstranitvi nerazumljiva. Ampak ok Tesla pač reže stroške kjer lahko, posel pač, in tako pridemo potem do vprašanja kakovosti celotnega vozila - kje vse so še rezali? Zato je klasično vozilo za 25k običajno bolj kakovostno vozilo od Tesel.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

MrStein ::

Utk je izjavil:

pol moraš spet primerjat podobno Octavio kot m3. Avtomatski menjalnik, asistence, predgretje/hlajenje itd. Ter glede na to da je m3 že precej časa zunaj se lahko primerja tudi TCO. Če pa je argument da m3 nima senzorjev, ampak le kamero in virtulnega pomočnika, pol pa se ve, da je vse le predrkavanje, da manj trpimo v službi. ;)

Poleg tega bi moral na octavio dodat še 300 litrski zamrzovalnik, da bi bila vsaj približno tako kul. Ker v resnici si nihče ne kupi avta za 50 jurjev, da bo z njim šparal ali da ga "potrebuje". Že zarad tega je primerjat octavio s teslo brez veze.


Potem pa ne blodit ves čas, kako so to v resnici cenejši avtomobili.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

TheBlueOne ::

DamijanD je izjavil:

Vsi mehanski deli (podvozje, ...) se pa verjetno kvarijo približno enako hitro (tresljajev je sicer manj, a teža je višja) - in ta del je praktično enak kot pri ICE avtih (sploh, ker nimamo motorjev v kolesih).


To pa tezko verjamem. Sem se ravno vozil z Model Y in je prava krava. Lastnik je pri nekoliko vecji luknji menda skrivil platisce, pravi da gume menja bolj pogosto, kot je s prejsnjim avtom, ki je bil ICE podobne velikosti. Jaz sem imel obcutek, da bomo raztrgali asfalt. :)

In moram dodati, da nisem bil navdusen. Znotraj je OK, ampak uspejo narediti dokaj cenen obcutek. Lastnik si upa avtopilota uporabljati samo na AC, drugace je menda lahko adrenalinska izkusnja.

Dodam pa kaj mi je slo dalec najbolj na zivce. Smo bili na mini dopusta na ozkih Italianskih cestah in je Tesla nonstop pipkala, ker se ji je zdelo kaj preblizu. Morda tip ni znal izklopit, ce pa se ne da izklopit tega tezenja, pa je avto tecen na nivoju najbolj tecnih sovoznic.

Utk ::

MrStein je izjavil:


Potem pa ne blodit ves čas, kako so to v resnici cenejši avtomobili.

Da bi morala bit tesla cenejša od dacie blodite vi.

Lastnik si upa avtopilota uporabljati samo na AC

Kje vse ga pa ti uporabljaš v passatu?

pravi da gume menja bolj pogosto, kot je s prejsnjim avtom

Je prejšni avto tudi imel 400 konjev?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

mikhaair ::

Meni se zdi, da je glavni del nerazumevanja, da je Tesla, sploh 3 in Y nek presežek avtomobilizma. Gre se za masovna električna vozila, z namenom znižati stroške proizvodnje, maksimalen dobiček. Če želiš luksuz moraš iti drugam, je pa cena x2, klikaš par dodatkov, je cena x3.
m3 je dejansko sodobni golf, ki ga VW ni znal, in še nekaj časa ga ne bo, narediti in masovno proizvajati.
Na koncu je pomembna cena, TCO in zanesljivost, pa barva in oblika, seveda prevagajo na koncu, kar nas privede do odločitve ali bomo kupili neko vozilo ali ne. In tukaj pride Tesla in očitno tudi kitajci, ki bodo bruhali vedno več in več belih m3. :)

Gregor P ::

To je to.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

BigWhale ::

SambaShare je izjavil:

Se še spomnim ja, ko je BW v tejle temi prepričeval sebe in ostale, da je normalno da avto pelješ servisirat v AT. Figo je.


Res bi rad videl kje sem jaz trdil, da je fajn vozit avto v avstrijo na servis. Men ga je se v Maribor tezko peljat. :>

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:



Lastnik si upa avtopilota uporabljati samo na AC

Kje vse ga pa ti uporabljaš v passatu?

pravi da gume menja bolj pogosto, kot je s prejsnjim avtom

Je prejšni avto tudi imel 400 konjev?


Pac Tesla ljudje avtopilota prodajajo tukaj kot nekaj super delujocega. V bistvu pa lastnik pravi, da mu niti na AC ne zares zaupa. Ste mi pac naredili nerealna pricakovanja. Nekako vecina kar sem bral tukaj o kako bi moral biti navdusen, v praksi bolj razocara. Ni bil tisti najmocnejsi, je pa bil 4x4 pa pospesek vseeno ni bil tak vav kot sem pricakoval.

Je pa imel prej kar velik avto, morda ne s 400 konji, samo tale tip tudi pri Tesli uporablja max 200 konjev. Za obrabe bo kriva kar teza.

Sploh pa tisto tezenje? Kako zdrzite to?

Zgodovina sprememb…

Alfonso ::

TheBlueOne je izjavil:

Utk je izjavil:



Lastnik si upa avtopilota uporabljati samo na AC

Kje vse ga pa ti uporabljaš v passatu?

pravi da gume menja bolj pogosto, kot je s prejsnjim avtom

Je prejšni avto tudi imel 400 konjev?


Pac Tesla ljudje avtopilota prodajajo tukaj kot nekaj super delujocega. V bistvu pa lastnik pravi, da mu niti na AC ne zares zaupa. Ste mi pac naredili nerealna pricakovanja. Nekako vecina kar sem bral tukaj o kako bi moral biti navdusen, v praksi bolj razocara. Ni bil tisti najmocnejsi, je pa bil 4x4 pa pospesek vseeno ni bil tak vav kot sem pricakoval.

Je pa imel prej kar velik avto, morda ne s 400 konji, samo tale tip tudi pri Tesli uporablja max 200 konjev. Za obrabe bo kriva kar teza.

Sploh pa tisto tezenje? Kako zdrzite to?


;) saj utk&co nimajo Tesle, sam pametni so za tri...

fikus_ ::

Gregor P je izjavil:

Mimogrede ...

Ameriški startup Lordstown, proizvajalec električnih vozil, je razglasil bankrot ... je bil eden največjih kupcev motorjev slovenskega podjetja Elaph.


https://n1info.si/gospodarstvo/eden-naj...


Ali ni Elaphe (pred)lani začel graditi nove proizvodne prostore za izdelavo motorjev in iskal kader za to?
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

TheBlueOne ::

fikus_ je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Mimogrede ...

Ameriški startup Lordstown, proizvajalec električnih vozil, je razglasil bankrot ... je bil eden največjih kupcev motorjev slovenskega podjetja Elaph.


https://n1info.si/gospodarstvo/eden-naj...


Ali ni Elaphe (pred)lani začel graditi nove proizvodne prostore za izdelavo motorjev in iskal kader za to?


Ni nujno slabo za Elaphe. Menda pravijo:

V luci tega pravijo, da lahko “projekt ob morebitni uspešni prodaji postane še mocnejši in pridobi vecjo mednarodno težo ter seveda zanesljivost”.


No tako je napisano v clanku...

Alfonso je izjavil:



;) saj utk&co nimajo Tesle, sam pametni so za tri...


Mislis? Zakaj bi potem bili tako navduseni in jih s tako vnemo "prodajali" ostalim? Zakaj bi hvalili nekaj kar niso preizkusili? Jaz sem bil optimisticen in sem se preprical, da so morda tako zaljubljeni v elektriko, da imajo nizke standarde za vse ostalo pri teh avtih.
Potem pa me je zanimalo kako bodo reagirali na pritozbe iz realnosti.

Zgodovina sprememb…

codeMonkey ::

Za Elaphe je bolj pomemben tisti del, kjer pravijo, da so osredotoceni na ustaljene proizvajalce. Torej se ocitno ze nekaj odivja v tej smeri. Ker od teh raznih Lordstownov, Apter, Lightyearov ne bo nekega biznisa. So pa sigurno vsaj pomagali pri razvoju vmes.

Zgodovina sprememb…

pegasus ::

Protean recimo nekaj dela s saabom. Se da debatirat koliko je to "ustaljen" proizvajalec ;)

Pričakujem, da ima Elaphe tudi kak tak projekt v paci ...

Utk ::

Potem pa me je zanimalo kako bodo reagirali na pritozbe iz realnosti.

Ne nimam še tesle, so druge stvari bolj pomembne, ampak poznam pa nekoga, ki je imel enako toyoto kot jaz, in ima zdaj teslo. Lane assist in vse to dela v toyoti "v redu", nič spektakularnega, ampak dela, je uporabno, ni moteče kot pri nekaterih, ampak je dejansko uporabno. In tist tip pravi, da je v tesli to pač že 30x boljše. Tega ne moreš sprobat na neki testni vožnji, ampak vidiš šele ko se res voziš s tem par mesecev. In njemu pač verjamem malo bolj kot tvojemu kolegu od kolega, za katerga niti ne vemo kako vozi - nekateri vozijo kot debili in jim nobena asistenca pri tem ne more pomagat.
Isto je z gumami. Dvomim, da je tvoj kolega imel tako nizkoprofilne gume na nekem drugem 4x4, da je imel 400 konjev, itd., in tako kot se njemu zdaj zdi normalno speljevanje, ki ga naredi 20x na dan, z njegovim prejšnim dizlom najbrž ni speljal nikoli. Tu je pač treba dobit malo občutka in ne vozit kot maniak. Y ima 300 kil več kot nek kodiaq, zarad tega ne more ne vem kolk več radirat gum.
Niti ne vem kaj naj bi pomenilo, da autopilotu ne zaupa. Sej to ni njegov namen, da bi mu zaupal, da se bo kar sam vozu. Tudi če se.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

codeMonkey ::

pegasus je izjavil:

Protean recimo nekaj dela s saabom. Se da debatirat koliko je to "ustaljen" proizvajalec ;)


Kul video. Njihov inverter v kolesu me zanima kako se bo obnesel v praksi. To resi nekaj pomembnih stvari in ima smisel, ampak vibracije so vseeno tam precej vecje.

pegasus ::

Ja, to je tudi meni dvignilo vsaj eno obrv. Aptera bo npr. imela inverterje v nosu.

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:

Potem pa me je zanimalo kako bodo reagirali na pritozbe iz realnosti.

Ne nimam še tesle, so druge stvari bolj pomembne, ampak poznam pa nekoga, ki je imel enako toyoto kot jaz, in ima zdaj teslo. Lane assist in vse to dela v toyoti "v redu", nič spektakularnega, ampak dela, je uporabno, ni moteče kot pri nekaterih, ampak je dejansko uporabno. In tist tip pravi, da je v tesli to pač že 30x boljše. Tega ne moreš sprobat na neki testni vožnji, ampak vidiš šele ko se res voziš s tem par mesecev. In njemu pač verjamem malo bolj kot tvojemu kolegu od kolega, za katerga niti ne vemo kako vozi - nekateri vozijo kot debili in jim nobena asistenca pri tem ne more pomagat.
Isto je z gumami. Dvomim, da je tvoj kolega imel tako nizkoprofilne gume na nekem drugem 4x4, da je imel 400 konjev, itd., in tako kot se njemu zdaj zdi normalno speljevanje, ki ga naredi 20x na dan, z njegovim prejšnim dizlom najbrž ni speljal nikoli. Tu je pač treba dobit malo občutka in ne vozit kot maniak. Y ima 300 kil več kot nek kodiaq, zarad tega ne more ne vem kolk več radirat gum.
Niti ne vem kaj naj bi pomenilo, da autopilotu ne zaupa. Sej to ni njegov namen, da bi mu zaupal, da se bo kar sam vozu. Tudi če se.


Meni ni delovala velikosti Kodiaqa. Sem pred kratkim vozil Foresterja, bi rekel, da sta tam tam. Tu pa je menda ca. 500kg razlike? So pa menda gume tudi kar drage. Pa v bistvu se kar cuti teza v M Y. Je tudi vprasanje kako pametno je na teh avtih imeti nizkoprofilne gume? Kaj pa je se homologirano pri teh Teslah?

Pac avtopilota mi niti ni prevec pokazal. Njemu je bolj "gimmick". Ampak mu ne cisto verjamem, ker ni ravno mladenic in mu morda tehnika ni najbolj domaca.

Pa tudi, ce ti dodatna teza ni problem, ce ti rahlo neprakticna oblika (nizka rit) za SUV ni problem, ce ti cena ni problem, pa bos prisel do tezenja. Vse drugo razumem, ker so omejitve pri EV, samo da ne mores izklopiti tistega pipkanja pa ne kupim.

deco16 ::

Fora je ker se še vedno primerja ICE za 50k z kvaliteto EV za 50k ja nebo lih enako, se boš pa vozil skoraj đabe. Trenutno je pač tesla best deal zaradi cene, kak avtopilot verjamem da jih biksa, predvsem phantom braking bi bil zelo moteč. Na mojem EV-ju pač tega ni in lane assist dela zelo vredu.

Na koncu prodajne številke povedo vse, verjamem da se dobi tudi nekdo kater bo teslo vrnil zaradi kvalitete je pa teh zelo zelo malo. Tudi prostora v Y je zelo veliko. Me pa zmoti ker se primerja z nekimi trabanti in yugeci ker pač to je pa čisto pretiravanje. Ja cena je optimizacija vsega, tudi parkirnih seznorjev in radarja, so pa optimizirali druge stvari katere imajo OEM znamke še vedno velik problem ker je vse outsourcano in tukaj se naredit tista razlika v ceni.


Sam pograšam kake pametne karavane pa enoprostorce in kombije kar pač ID buzz za 5 ljudi ni. Se bo našel trg tudi za to upam, do se daj veliko obljub, SUV market je že zaseden pa tudi učinkovit ni. Pa tudi za učinkovite sedane.

Gregor P ::

TheBlueOne je izjavil:

Vse drugo razumem, ker so omejitve pri EV, samo da ne mores izklopiti tistega pipkanja pa ne kupim.

Klasična vozila imajo gumb za izklop tega običajno na volanu, vsaj po mojem spominu. Zdaj če tega Tesla nima tam, je verjetno kje v namestitvah na tablici (se varno ustaviš in izklopiš)?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

codeMonkey ::

pegasus je izjavil:

Ja, to je tudi meni dvignilo vsaj eno obrv. Aptera bo npr. imela inverterje v nosu.


Protean je objavil nekaj clankov na to temo. V bistvu je njihov motor sestav vecih segmentov, tako da so, v primeru napake na enem, inducirani navori sprejemljivi. Funkcionalna varnost pac. Predvidevam, da se verjetno malo zakomplicira s kabli, ce bi bil tak inverter v vozilu. Ni pa nujno, da je bil to edini razlog za to odlovitev.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

samo da ne mores izklopiti tistega pipkanja pa ne kupim.

Sva že dva.

Pac avtopilota mi niti ni prevec pokazal. Njemu je bolj "gimmick". Ampak mu ne cisto verjamem, ker ni ravno mladenic in mu morda tehnika ni najbolj domaca.

Zato moraš o teh stvareh poslušat tiste, ki so to imeli na več avtih, ne pa kr enga, ki to prvič vidi, niti nima nekega interesa to uporabljat.

Meni ni delovala velikosti Kodiaqa.

Tesla je ša malo večja od kodiaqa. Lahko pa da je kodiaq bolj škatlast, ampak dvomim, da v Y nisi imel dovolj prostora v višino.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:


Tesla je ša malo večja od kodiaqa. Lahko pa da je kodiaq bolj škatlast, ampak dvomim, da v Y nisi imel dovolj prostora v višino.


Je bila prostorna, samo ni pa bila nek luksuz. Saj ni slab avto, dalec od tega, samo sem imel nekoliko visja pricakovanja. Pri nas je sigurno ne bo. :)

jernejl ::

deco16 je izjavil:

Fora je ker se še vedno primerja ICE za 50k z kvaliteto EV za 50k ja nebo lih enako, se boš pa vozil skoraj đabe. Trenutno je pač tesla best deal zaradi cene
Te primerjave se zmeraj dela pri napačni predpostavki, da imajo vsi možnost polnjenja doma. Kakšna tretjina ljudi živi v blokih in te možnosti nima, in za te je polnjenje elektrike na hitrih polnilnicah v resnici še dražje kot točenje bencina/dizla.
Ni pa potrebe primerjati cenovno enakih ICE in EV. Octavia za ~30k je čisto spodoben avto, tudi spodobno opremljen (nima vsega, kar premorejo Tesle, nimajo pa tudi Tesle vsega, kar premore taka Octavia), za preostalih 20k pa dobiš goriva za 200 tisoč km.

Utk je izjavil:

In tist tip pravi, da je v tesli to pač že 30x boljše.
Jaz tudi poznam tipa, ki pravi, da Teslinih asistenc ne upa uporabljati, ker se boji, da ga bo nenadno zaviranje na avtocesti pri veliki hitrosti, kar se pač pri teslah vsake toliko časa zgodi, nekega dne ubilo. So pa že boljši sistemi, ki delujejo bolj predvidljivo in ne spravljajo človeka v nevarnost z nekimi nenadnimi nevarnimi manevri.

SambaShare ::

BigWhale je izjavil:

SambaShare je izjavil:

Se še spomnim ja, ko je BW v tejle temi prepričeval sebe in ostale, da je normalno da avto pelješ servisirat v AT. Figo je.


Res bi rad videl kje sem jaz trdil, da je fajn vozit avto v avstrijo na servis. Men ga je se v Maribor tezko peljat. :>


Sorry, mislil sem WarperOne. Se opravičujem.

Mato989 ::

jernejl je izjavil:

deco16 je izjavil:

Fora je ker se še vedno primerja ICE za 50k z kvaliteto EV za 50k ja nebo lih enako, se boš pa vozil skoraj đabe. Trenutno je pač tesla best deal zaradi cene
Te primerjave se zmeraj dela pri napačni predpostavki, da imajo vsi možnost polnjenja doma. Kakšna tretjina ljudi živi v blokih in te možnosti nima, in za te je polnjenje elektrike na hitrih polnilnicah v resnici še dražje kot točenje bencina/dizla.
Ni pa potrebe primerjati cenovno enakih ICE in EV. Octavia za ~30k je čisto spodoben avto, tudi spodobno opremljen (nima vsega, kar premorejo Tesle, nimajo pa tudi Tesle vsega, kar premore taka Octavia), za preostalih 20k pa dobiš goriva za 200 tisoč km.

Utk je izjavil:

In tist tip pravi, da je v tesli to pač že 30x boljše.
Jaz tudi poznam tipa, ki pravi, da Teslinih asistenc ne upa uporabljati, ker se boji, da ga bo nenadno zaviranje na avtocesti pri veliki hitrosti, kar se pač pri teslah vsake toliko časa zgodi, nekega dne ubilo. So pa že boljši sistemi, ki delujejo bolj predvidljivo in ne spravljajo človeka v nevarnost z nekimi nenadnimi nevarnimi manevri.



Seveda in to je glavna fora

Vsak predpostavi polnjenje doma... ampak vsi pač ne morejo polnit doma, medtem ko pri benzu smo vsi na enakem.

Dejansko je polnjenje na polnilnicah še dražje sploh če računamo čas = denar pri čakanju.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Jaz tudi poznam tipa, ki pravi, da Teslinih asistenc ne upa uporabljati, ker se boji, da ga bo nenadno zaviranje na avtocesti pri veliki hitrosti,

Tvoj kolega verjetno ne ve, da to avtomatsko zaviranje ni del autopilota, in deluje vedno, tudi ko ne uporabljaš radarskega tempomata.
To funkcijo moraš ročno izklapljat vsakič ko štartaš avto. Kar dvomim, da tvoj kolega dela. Tako da to da ne-uporablja radarskega tempomata je bolj blažev žegenj proti temu.
Ampak glede na to da je še živ, verjetno to v resnici ni tak problem. Ignorance is a bliss, včasih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Gregor P ::

Ali pa če rajši kupiš avto, ki teh težav nima ... vem "mindblowing":|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Naprimer mercedesa? https://www.reddit.com/r/mercedes_benz/...

Recimo komentar nekoga z izkušnjami:

A lot of people here are writing rubbish. It's not a defect, your car is alright. I have this happening once or twice a year in various mercedes models with the assistant packages. Basically what happens is that the car sees something that it thinks you drive into and then it does an emergency brake. This is not a camera based system, but radar based. Typical malfunctions can occur with speed limit signs or other signs in corners or cars parking next to the road in a corner and before you fully turn in the wheel your car may think that you drive into that standing car etc.

What you see in this video here is that before the emergency assistant kicked in you stopped going straight and turned slightly left (compare powerdome placement next to the white line). Then there is a tree kinda hanging into the road (yes it's over the car, but not by a lot) and the system probably detected that you could hit the tree's branches, which obviously isn't the case, but sometimes radar is not 100% on point and the car also tries to predict your steering moves and if you turn left a bit it calculates your direction thinking you will continue to steer to the left.

This is just a not perfect system detecting something wrong. No need to worry and nothing is faulty or needs to be fixed. Don't turn the system off. The rare unnecessary emergency brakes are worth the extra security.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Gregor P ::

Se razume. Če ima mercedes enake varnostne težave kot Tesla, se tega be kupuje. Ti bi?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Za katerga daš roko v ogenj, da nima tega problema?

Gregor P ::

Morda Toyota? Čeprav, kar imam sam bolj v mislih so tista nenadna zaviranja v kakšnem tunelu ipd., kjer ni drugih motečih faktorjev; ne, če imaš dejansko neko oviro pred seboj, ampak greš ti v resnici drugam, ker npr. avto ne zazna pravilno črt ipd. V glavnem sam še nisem naletel na tovrstne težave pa imam v vseh vozilih vklopljeno vse kar pač premorejo - v slabem vremenu pa vsaj po mojih izkušnjah vsi ti pomočniki lepo odpovedo. Edino infrardeča kamera me je pri mercedesih razočarala, ker sem zmotno mislil, da lahko vidim ovire tudi v megli in jih ne. Potem se spomnim še tiste sramote, ko so imeli predstavitev novinarjem novega S-a in sistem za samodejno varno zaviranje ni deloval kot so ga hoteli reklamirati. Imamo pa tudi še take cvetke:

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

krucymucy ::

Gregor P je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

Vse drugo razumem, ker so omejitve pri EV, samo da ne mores izklopiti tistega pipkanja pa ne kupim.

Klasična vozila imajo gumb za izklop tega običajno na volanu, vsaj po mojem spominu. Zdaj če tega Tesla nima tam, je verjetno kje v namestitvah na tablici (se varno ustaviš in izklopiš)?

Je passat B8 dovolj klasicno vozilo? No, jaz ne morem izklopiti piskanja, piska pa stalno, za vse.
Sploh pa nimam na volanu nicesar razen tempomata, media tipk in pa tipk za po meniju šarit.

Gregor P ::

To piskanje o katerem je govora, to je za "lane assist" ne, ko prevoziš črto?

Ta varnostni sistem je prvenstveno namenjen vožnji na daljše razdalje po avtocestah in magistralnih cestah, oziroma po večpasovnih mestnih vpadnicah ali obvoznicah. Deluje namreč od hitrosti 60 km/h naprej.
...
Voznik lahko delovanje sistema tudi kadarkoli izklopi.
...
poleg tega pa se v določenih avtomobili lane assist preprosto izključi, če ni voznikovega odziva na opozorila.

https://vsebovredu.triglav.si/na-poti/l...

Pri Toyoti se to recimo izklopi na tipki na desni strani volana (kjer lahko vklopiš/ izklopiš tudi radasrki tempomat idr.):



V bistvu edino piskanje, ki ga vsaj sam običajno ne morem izklopiti, je to, ko si neprivezan (čeprav se razume, se vedno privežem z varnostnim pasom v prometu). Morda še tisto tik pred nevarnostjo trka?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Mumbru ::

krucymucy je izjavil:

Gregor P je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

Vse drugo razumem, ker so omejitve pri EV, samo da ne mores izklopiti tistega pipkanja pa ne kupim.

Klasična vozila imajo gumb za izklop tega običajno na volanu, vsaj po mojem spominu. Zdaj če tega Tesla nima tam, je verjetno kje v namestitvah na tablici (se varno ustaviš in izklopiš)?

Je passat B8 dovolj klasicno vozilo? No, jaz ne morem izklopiti piskanja, piska pa stalno, za vse.
Sploh pa nimam na volanu nicesar razen tempomata, media tipk in pa tipk za po meniju šarit.


Daj no...za piskanje kot ga je omenil zgoraj, senzorji - blizu ovire pri počasni vožnji, je tipka za izklop levo na sredini armaturke po spominu v passatu.

codeMonkey ::

Moras bit pa res usekan, da kupis avto z volanom na napacni strani. Ajde, ce je nek Skyline z Japonske, ampak model X... 8-O

https://electrek.co/2023/06/30/tesla-gi...

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

Jp, moraš bit poseben:8)

Dejansko ne bi verjel, če bi mi kdo to rekel. V bistvu še zdaj ne morem verjeti, kaj sem videl.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Utk ::

Ne sekiraj se, mercedesu se to ne more zgodit, je kakih 200 stopinj premalo kul.

krucymucy ::

Mumbru je izjavil:


Daj no...za piskanje kot ga je omenil zgoraj, senzorji - blizu ovire pri počasni vožnji, je tipka za izklop levo na sredini armaturke po spominu v passatu.

Res je, ampak potem je pa isto kot tesla, ki nima senzorjev. Jih rabimo ali ne?

Mislil sem nadlezno piskanje stalno, vsakih 12 sekund, pa se potem na 6 sekund, ce ne cukas volana na AC. Ne, zgolj drzanje volana ni dovolj.

Utk ::

En govori o parking senzorjih, drug o lane assistu (ki ga kupci slovenskega tipičnega passata iz leta 2012 še niso osvojili).
Kje ste vi še od centriranja na sredini pasu, ki je nekje od 2018 naprej standard tudi pri cenejših avtih...

nejc_nejc ::

Ko bom menjal elektrolit v acc, na pumoi, pol pa bo....

karafeka ::

Sem pred leti vozil passat coupe cc, ki je imel vsa ta pomagala, lane assist, aktivni tempomat, piskanje pred ovirami ali kaj je že to blo itd. Ker sem bil navajen, da avto piska samo takrat ko je kaj z motorjem narobe, sem vse to izklopil in bil srečen.
Posledično uporabni so samo parkirni senzorji in zaviranje v sili, pa še tam vidiš v kakmu rondoju, ko koga na armaturko prilima, ker ne pričakuje, da bo avto sam zabremzal.

MrStein ::

Vsak avto zadnjih 2-3 let ima avtomatsko zaviranje v sili. Pa nič ne vidim, da bi se ljudje pritoževali.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Utk ::

Sej ravno to je zanimivo. Ghost braking se dogaja tudi drugim. Redko, kot se redko tudi tesli. Ampak pri tesli je to ekstra problem. Pri drugih ni. Sem ti gor dal komentar lastnika mercedesa, ki se mu to dogaja.

krucymucy ::

Utk je izjavil:

Sej ravno to je zanimivo. Ghost braking se dogaja tudi drugim. Redko, kot se redko tudi tesli. Ampak pri tesli je to ekstra problem. Pri drugih ni. Sem ti gor dal komentar lastnika mercedesa, ki se mu to dogaja.

Ne vem kako pogosto se dogaja na tesli ker je se nimam, na passatu se se kar pogosto pojavlja.

nejc_nejc ::

Me zanima kaksne bojo tesle s 450k km

TheBlueOne ::

krucymucy je izjavil:

Gregor P je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

Vse drugo razumem, ker so omejitve pri EV, samo da ne mores izklopiti tistega pipkanja pa ne kupim.

Klasična vozila imajo gumb za izklop tega običajno na volanu, vsaj po mojem spominu. Zdaj če tega Tesla nima tam, je verjetno kje v namestitvah na tablici (se varno ustaviš in izklopiš)?

Je passat B8 dovolj klasicno vozilo? No, jaz ne morem izklopiti piskanja, piska pa stalno, za vse.
Sploh pa nimam na volanu nicesar razen tempomata, media tipk in pa tipk za po meniju šarit.


Mi imamo Passata b8 z radarjem itn., pa nic ne piska. No samo ce radar zazna, da bo verjetno trk, kar pa je bilo do sedaj upraviceno, recimo ko planiras da cisto blizu obvozis koga, ki zavija iz ceste.

Gregor P ::

Električno vozilo MG4 luxury ima očitno tudi težave z asistenčnimi sistemi:
Najbogatejši paket opreme luxury vsebuje tudi bogat nabor asistenčnih sistemov, ki je združen v razširjen paket MG pilot. Ta vsebuje tako radarski tempomat in sistem za pomoč v zastojih kot tudi opozorilo za prečni promet zadaj in sistem za pomoč pri menjavi voznega pasu. A delovanje nekaterih asistenčnih sistemov je manj natančno in zanesljivo, kot bi si želeli: sistem za prepoznavanje prometnih znakov prikazuje neobstoječe znake ali pa ne ujame pravih, sistem za pomoč pri ohranjanju vozila na voznem pasu se odbija od robnih črt ali pa jih nenadoma prevozi, pa še nekaj takšnih nedoslednosti smo opazili.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()
««
1038 / 1167
»»