» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1032 / 1184
»»

Mato989 ::

Kupec s prakso vidi da ni treba da ima avto 1000 km dosega.


Kupec s prakso ve da ni TREBA ampak da je to izjemno fajna lastnost in BONUS ki je pomemben... Kupec s prakso tudi ve da ni potrebe po 3,3 sek do 100...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

hruske ::

SklogSKF je izjavil:


Ni se opekel z električnimi avti, opekel se je z PRISTOPOM kako kupcu/najemniku avta podat imformacije (česar ni storil, ali pa ni storil pravilno). To da kupci sploh niso vedeli da obstajo superchargerji je po prvo zabitost kupcev, pod drugo pa fail podjetja ki ponuja avte v najem, ker kupcev s tem ni imformairalo. En predstavitveni par minutni video bi rešil težavo. Ker dejstvo je da morajo kupci električni avto imet vsaj kakšen teden, preden vsaj približno vejo in poznajo zadevo. Pa ne zato ker bi bila komplicirana, ni čisto nič komplicirana, ampak zato ker je zadeva DRUGAČNA kot pa pri ICE avtu. BOLJŠA, ampak DRUGAČNA. Pameten seveda zadeve pogrunta v nekaj minutah, ampak itak se ve da večina folka je zabita, to je dejstvo.


S tem se celo lahko strinjam. Avant2go je začel precej drugače: na začetku si moral opraviti kratek tečaj, kjer so ljudem pokazali kako stvari delujejo.

Sčasoma so s tem nehali, verjetno so ugotovili, da se znanje in izkušnje razširijo prek ustnega izročila in sopotnikov. Sem pa prepričan, da so vsaj v začetku s kratkim tečajem dobili precej boljše povratne informacije o tem kaj ljudje razumejo in česa ne.
Kalkulator nove omrežnine 2024 - https://omreznina.karlas.si/Kalkulator

karafeka ::

Mato989 je izjavil:

Kupec s prakso vidi da ni treba da ima avto 1000 km dosega.


Kupec s prakso ve da ni TREBA ampak da je to izjemno fajna lastnost in BONUS ki je pomemben... Kupec s prakso tudi ve da ni potrebe po 3,3 sek do 100...


Kupec s prakso ve, da so današnji avti totalno predragi....

Gregor P ::

hruske je izjavil:

SklogSKF je izjavil:


Ni se opekel z električnimi avti, opekel se je z PRISTOPOM kako kupcu/najemniku avta podat imformacije (česar ni storil, ali pa ni storil pravilno). To da kupci sploh niso vedeli da obstajo superchargerji je po prvo zabitost kupcev, pod drugo pa fail podjetja ki ponuja avte v najem, ker kupcev s tem ni imformairalo. En predstavitveni par minutni video bi rešil težavo. Ker dejstvo je da morajo kupci električni avto imet vsaj kakšen teden, preden vsaj približno vejo in poznajo zadevo. Pa ne zato ker bi bila komplicirana, ni čisto nič komplicirana, ampak zato ker je zadeva DRUGAČNA kot pa pri ICE avtu. BOLJŠA, ampak DRUGAČNA. Pameten seveda zadeve pogrunta v nekaj minutah, ampak itak se ve da večina folka je zabita, to je dejstvo.


S tem se celo lahko strinjam. Avant2go je začel precej drugače: na začetku si moral opraviti kratek tečaj, kjer so ljudem pokazali kako stvari delujejo.

Sčasoma so s tem nehali, verjetno so ugotovili, da se znanje in izkušnje razširijo prek ustnega izročila in sopotnikov. Sem pa prepričan, da so vsaj v začetku s kratkim tečajem dobili precej boljše povratne informacije o tem kaj ljudje razumejo in česa ne.

... ker imamo najemniki več težav s tem, zakaj se nam kje rampa ne odpre in zakaj se vrata nikakor nočejo zakleniti.:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

SklogSKF ::

MrStein je izjavil:

DuleSy1 je izjavil:

Ok boomer. Parkirne senzorje ima vsaka Tesla, tudi tista najcenejša, nima pa klasične armaturne plošče, ampak ima boljši in bolj modern sistem (lepo na velikem zaslonu na dotik zadeve).

Zaslon na dotik je največja bedarija sploh.

Pa še glede avta za 53000 EUR.
To je absolutno predrago. Tudi če bi to bil edini strošek v celi življenjski dobi. Pa ima lahko pospešek 1s do 100.


Zaslon da dotik je super, probaj. Glede cene pa je MANJ kot pa primerljivi bencinski avti in to preden sploh upoštevaš prihranke na gorivu, že za nakup je manj kot bencinski avto take moči in takšnih pospeškov. Ko pa upoštevaš prihranke na gorivu in vse ostalo (torej total cost of ownerwhip) je pa 3x manj od bencinarja.

codeMonkey ::

kow je izjavil:

Problem hitrih pospeskov je, da glede varnosti, vcasih koristijo, drugic skodijo. In ljudje nismo ravno znani po samoomejevanju. Bomo videli kaj pravi statistika. Ce bi ugibal, bo po mestih povozenih vec pescev (ceteris paribus).


Govorimo o res ekstremnih pospeskih. Govoriti o neki varnosti pri pospeskih okoli 3s nima smisla. Drugo je 12s napram 5s, pri 5s vs 3.3s pa ni nobenega smisla vec.

Sam sem dozivel okoli 3s do 100 km/h na vozilu, kjer sem pomagal pri razvoju pogonskega krmilnika, pa tudi motorist sem. Zato vem, da inzenircek malo naklada.

ginekk ::

Utk je izjavil:

To bo veljalo za nove avte od takrat ko bo to veljalo. Ne more za stare, ker niti nimajo tega, niti nimajo tega narejenega dovolj natančno.

DPF filtri obstajajo že 15 let, pa še niso sposobni pogledat na tehničnem ali so v auspuhu ali ne, števci prevoženih km obstajajo 100 let, pa se jih še zmeraj da vrtet, ti bi pa davek zaračunaval glede na to kaj se tam prebere...


To je evropska uredba iz 2021 in pri nas že v fazi sprejemanja (nov pravilnik o tehničnih pregledih).
Itak da so sposobni pregledat in vse kar navajaš so, od DPFja do vrtenja števca nazaj, so tako in tako goljufive prakse.
Če naletiš na tečnega policaja, ti bo zlahka odredil izrednega tehničnega in to so potem drugi pogoji pregleda, tam te 100% ne bodo spustili naprej brez DPFja.

Tako da, če si tako prepričan da ne bo uradne in tehnične podlage za uvedbo trošarin na EV, lahko zamaknemo debato v 2030. Jaz sem pripravljen stavit na svoje besede.

SklogSKF ::

codeMonkey je izjavil:

kow je izjavil:

Problem hitrih pospeskov je, da glede varnosti, vcasih koristijo, drugic skodijo. In ljudje nismo ravno znani po samoomejevanju. Bomo videli kaj pravi statistika. Ce bi ugibal, bo po mestih povozenih vec pescev (ceteris paribus).


Govorimo o res ekstremnih pospeskih. Govoriti o neki varnosti pri pospeskih okoli 3s nima smisla. Drugo je 12s napram 5s, pri 5s vs 3.3s pa ni nobenega smisla vec.

Sam sem dozivel okoli 3s do 100 km/h na vozilu, kjer sem pomagal pri razvoju pogonskega krmilnika, pa tudi motorist sem. Zato vem, da inzenircek malo naklada.


Ne, prav nič ne naklada,. Pogleg tega pozabljaš na fun faktor, ki je ključen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: SklogSKF ()

Mato989 ::

SklogSKF je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

kow je izjavil:

Problem hitrih pospeskov je, da glede varnosti, vcasih koristijo, drugic skodijo. In ljudje nismo ravno znani po samoomejevanju. Bomo videli kaj pravi statistika. Ce bi ugibal, bo po mestih povozenih vec pescev (ceteris paribus).


Govorimo o res ekstremnih pospeskih. Govoriti o neki varnosti pri pospeskih okoli 3s nima smisla. Drugo je 12s napram 5s, pri 5s vs 3.3s pa ni nobenega smisla vec.

Sam sem dozivel okoli 3s do 100 km/h na vozilu, kjer sem pomagal pri razvoju pogonskega krmilnika, pa tudi motorist sem. Zato vem, da inzenircek malo naklada.


Ne, prav nič ne nagladam. Pogleg tega pozabljaš na fun faktor, ki je ključen.


Meni je največji FUN factor to, da avta ne rabim polnit prej kot na 1 mesec :))
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

SklogSKF ::

S tem se celo lahko strinjam. Avant2go je začel precej drugače: na začetku si moral opraviti kratek tečaj, kjer so ljudem pokazali kako stvari delujejo.

Točno tako. Če bi pri podjetju Hertz to naredili, potem problemov ne bi imeli, kupci bi bili zadovoljni, oni pa bi kasirali ogromne profite zaradi nižjih stroškov vožnje in vzdrževanja. Računati na pamet kupcev je pač velika napaka. Tudi stari mami ne potisneš pametnega telefona v roke in rečeš "boš že pogruntala". Ne, potisneš ga ji v roke in ji LEPO RAZLOŽIŠ vse podolgem in počez. Tako se stvari delajo in nič drugače.

Mato989 je izjavil:

SklogSKF je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

kow je izjavil:

Problem hitrih pospeskov je, da glede varnosti, vcasih koristijo, drugic skodijo. In ljudje nismo ravno znani po samoomejevanju. Bomo videli kaj pravi statistika. Ce bi ugibal, bo po mestih povozenih vec pescev (ceteris paribus).


Govorimo o res ekstremnih pospeskih. Govoriti o neki varnosti pri pospeskih okoli 3s nima smisla. Drugo je 12s napram 5s, pri 5s vs 3.3s pa ni nobenega smisla vec.

Sam sem dozivel okoli 3s do 100 km/h na vozilu, kjer sem pomagal pri razvoju pogonskega krmilnika, pa tudi motorist sem. Zato vem, da inzenircek malo naklada.


Ne, prav nič ne nagladam. Pogleg tega pozabljaš na fun faktor, ki je ključen.


Meni je največji FUN factor to, da avta ne rabim polnit prej kot na 1 mesec :))


Ti si v bloku in nimaš stalnega parkirnga mesta, spadaš pod izjeme in si nerelevanten primer. Zate EV še ni. Kdor pa je v hiši ali v takšnem bloku z možnostjo filanja doma pa nima nobenih problemov vštekat kabel vsake nekaj dni, kar je še lažje kot hodit na črpalke.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: SklogSKF ()

codeMonkey ::

SklogSKF je izjavil:

Ne, prav nič ne nagladam. Pogleg tega pozabljaš na fun faktor, ki je ključen.


Finta je v tem, da jaz vem, da fun factor ni zahojati gas kot opica in zanemariti dinamiko, lego na cesti ter zaviranje. Ampak ti nisi niti tam. Ti gledas le tabelo s podatki in sliko avta, pa si predstavljas kaj fun factor je.

Zgodovina sprememb…

SklogSKF ::

Finta je v tem, da jaz vem, da fun factor ni zahojati gas kot opica in zanemariti dinamiko, lego na cesti ter zaviranje.
Opica je tisti ki ne ve kaj so tapravi pospeški in jih ni nikoli probal in oba dva veva da to nisem jaz. Zakaj bi zanemaril dinamiko, lego na cesti in zaviranje? Tesla s tem nima problemov. Zgleda si pač "upokojenec", po vsej verjetnosti preko 50 let.

Ampak ti nisi niti tam.

NIsem še upokojenec, res je. Še dolgo ne bom.

Ti gledas le tabelo s podatki in sliko avta, pa si predstavljas kaj fun factor je.

Naa. Tesline pospeške sem probal. Fina zadeva.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: SklogSKF ()

kriptobog ::

hruske je izjavil:

SklogSKF je izjavil:


Ni se opekel z električnimi avti, opekel se je z PRISTOPOM kako kupcu/najemniku avta podat imformacije (česar ni storil, ali pa ni storil pravilno). To da kupci sploh niso vedeli da obstajo superchargerji je po prvo zabitost kupcev, pod drugo pa fail podjetja ki ponuja avte v najem, ker kupcev s tem ni imformairalo. En predstavitveni par minutni video bi rešil težavo. Ker dejstvo je da morajo kupci električni avto imet vsaj kakšen teden, preden vsaj približno vejo in poznajo zadevo. Pa ne zato ker bi bila komplicirana, ni čisto nič komplicirana, ampak zato ker je zadeva DRUGAČNA kot pa pri ICE avtu. BOLJŠA, ampak DRUGAČNA. Pameten seveda zadeve pogrunta v nekaj minutah, ampak itak se ve da večina folka je zabita, to je dejstvo.


S tem se celo lahko strinjam. Avant2go je začel precej drugače: na začetku si moral opraviti kratek tečaj, kjer so ljudem pokazali kako stvari delujejo.

Sčasoma so s tem nehali, verjetno so ugotovili, da se znanje in izkušnje razširijo prek ustnega izročila in sopotnikov. Sem pa prepričan, da so vsaj v začetku s kratkim tečajem dobili precej boljše povratne informacije o tem kaj ljudje razumejo in česa ne.


So se malo opekli. Fora je, da se ljudem ne da se ukvarjati s tem kje bodo polnili. Rent a car ponavadi vzames na dopustu. Ce hotel nima polnilnice/vticnice na parkiriscu ali v garazi je ze fail. Ne vzames EVja v takem primeru. Sem bil en mesec na Tenerifih in v celem mestu sem nasel 5 polnilnic. 4 pri Aldiju in ena v Siam shopping centru. Tam imajo rent a car firme skoraj 1000 avtov. Ce bi bilo to vse EV si lahko predstavljamo kako bi folk cakal in pizidl na polnilnicah. V garazi v hotelu ni bilo polnilice, ne vticnic. Na javnih parkiriscih prav tako.
Da bi se jim EVji obnesli bodo predvsem morali v tistih obmocjih imeti primerno infrastrukturo, predvsem hoteli in javna parkirisca.

SklogSKF ::

Lej sploh se ne mislim kregat codeMonkey: Tesla model Y je bil najbolj prodajan avto na svetu v Q1 2023. In to ne brez razloga. Pika basta. TI seveda tega nikoli ne boš cenil, ker si Volkswagen fantatik, kot sam praviš celo delaš za njih. Logično da ti gre konkurenca v nos. Vendar ta konkurenca vas bo povozila, to se kaj zavedaj.

VW Struggling EV Sales, Massive Job Cuts, & Outdated EV's - Ford & Tesla partners up - Model Y #1

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: SklogSKF ()

codeMonkey ::

SklogSKF je izjavil:

Lej sploh se ne mislim kregat codeMonkey: Tesla model Y je bil najbolj prodajan avto na svetu v Q1 2023. In to ne brez razloga. Pika basta. TI seveda tega nikoli ne boš cenil, ker si Volkswagen fantatik, kot sam praviš celo delaš za njih. Logično da ti gre konkurenca v nos. Vendar ta konkurenca vas bo povozila, to se kaj zavedaj.


Kaj ma zdaj model Y s tem, da nimas pojma kaj so pospeski okoli 3s? Pa tudi boli mene za VW. Je le ena od strank (in se zdalec ne najbolj prijetna).

Zgodovina sprememb…

SklogSKF ::

VW, Ford and GM is all falling behind their OWN targets - But Tesla is still on track


Kaj ma zdaj model Y s tem, da nimas pojma kaj so pospeski okoli 3s? Pa tudi boli mene za VW. Je le ena od strank (in se zdalec ne najbolj prijetna).

Seveda vem kaj so pospeški okrog 3 sekunde, sem se peljal v model 3 Performance. ;) Te kurac boli za VW, skos od kar si že na forumu jih kuješ v zvezde, dejstvo pa je da močno zaostajajo za Teslo pri Evjih.

Sandy Munro WARNS The VW group - CHANGE NOW - Product range architecture will kill them!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: SklogSKF ()

SklogSKF ::

The Germans Automakers are in trouble - Their competitive edge are eroding with EV's


The German Auto experts says German OEMs are in Trouble "An avalanche is rolling toward them"


German legacy automakers bodo še tanko piskali.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: SklogSKF ()

codeMonkey ::

SklogSKF je izjavil:

Te kurac boli za VW, skos od kar si že na forumu jih kuješ v zvezde, dejstvo pa je da močno zaostajajo za Teslo pri Evjih.


To si me z nekom zamesal. Povem pa kje se Tesla fanatiki motite, ko nakladate kako je nekaj pri Tesli neverjetno napredno, v resnici pa ni nic posebnega. Predvsem v avtomobilski infrastrukturi in softverju.

Zgodovina sprememb…

deco16 ::

Mato989 je izjavil:


Meni je največji FUN factor to, da avta ne rabim polnit prej kot na 1 mesec :))


No sam da uživaš v FUN factorju.

Men je pa FUN da pumpe sploh ne rabim obiskat ;)


Le kako se je prejšnji lastnik z mojim EVjem pripeljal celo do portugalske, mislim ziher je nafilal več kot 1x na mesec ampak to je pač čar vsega.


Sej če hočeš sam 1x na mesec filat se pa manj vozi, pa bo tudi baterija zdržala tolk časa ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: deco16 ()

SklogSKF ::

1. Ne, nič nisem zamešal, vse preberem kaj napišeš v tej temi. Nisem noben Tesla fantatik, podpiram vse avtomobilske proizvajalce da se trudijo v smeri Evjev. Žal gredo ostali prepočasi (nalašč zavlačujejo, še Herbert Ddiessa so odstavili, ter v nedoločeno prihodnost prestavili postavitev megatovarne za baterije, to se jim bo še maščevalo, mark my words).
2. Tesla za svoj denar ponuja največ, to je dejstvo.
3. Kupci se ne strinjajo s tabo:
Tesla Model Y Was The World's Best-Selling Car In Q1 2023
https://www.motor1.com/news/669135/tesl...

Tesla tops the list of most satisfied customers in the entire auto industry
https://electrek.co/2022/06/15/tesla-to...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: SklogSKF ()

codeMonkey ::

S katero mojo izjavo se ne strinjajo?

SklogSKF ::

To da Tesla avtomobili niso nič posebnega. Tudi Sandy Munro lepo jasno pove da je Tesla vsaj 5 let, če ne že 10 let pred ostalimi.

codeMonkey ::

Aha, torej nisi spospoben razumeti enostavnega stavka.

SklogSKF ::

Seveda sem sposoben in sem tudi ga razumel tako kot je bil mišljen. Trdiš da Tesla avtomobili niso nič posebnega /niso tehnološko nič posebnega. Dejstvo pa je da se motiš, Tesla avtomboili so izredno tehnološko dovršeni, prav tako njihova tehnologija proizvodnje. Tesla 1 avto naredi v 10 urah, Volkswagen pa v 30 urah. Zdej pa zarad mene če jokaš, i don't care.

POglej si mal Sandy Mundro kanal, tip razdira avtomobile in proučuje njihovo zgradbo, ter svetuje avtomobilskim proizvajalcem kako izboljšati zadeve (proti plačilu seveda):
https://www.youtube.com/@MunroLive/vide...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: SklogSKF ()

codeMonkey ::

Ne tega nisem trdil. Sem pa trdil pred leti, da bi se moral Autopilot izklopiti zaradi varnosti, tako kot pri VW, pa sem bil kreten. Dokler niso pri NHTSA Tesle prisilili v to. Predstavil sem tudi stopnje avtomatizacije voznje po SAE, pa so bile to le neke moje interne definicije, in nisem imel pojma. Zdaj pa so regulative narejene okoli tega. Ko smo sli na arhitekturo v vozilu, so bile spet neke cudne ideje kako glupo proizvajalci pomikajo vzvratna ogledala itd.

Munro se spozna na svoj del, jaz na svoj. In ker rad na pamet naklada o mojem, ga ne prebavim.

Zgodovina sprememb…

billy ::

Jaz sem pred par dnevi v tesli model S šel prehitevat šolo vožnje, nasproti pa je bil šlepar, relativno blizu, eni bi celo rekli v škarjice. Samo po gasu sem dal, levo in takoj desno, pa sem bil mimo. z ICE verjetno ne bi šlo skozi. Celo tako me je zabilo, da me je en čas bolela mišica v hrbtu, zaradi nenadnih sprememb smeri.

Tako da ja, pospeški so važni.

PS, prehitel sem tako hitro da sem potem lahko še normalno pomahal vozniku tovornjaka.

Mato989 ::

billy je izjavil:

Jaz sem pred par dnevi v tesli model S šel prehitevat šolo vožnje, nasproti pa je bil šlepar, relativno blizu, eni bi celo rekli v škarjice. Samo po gasu sem dal, levo in takoj desno, pa sem bil mimo. z ICE verjetno ne bi šlo skozi. Celo tako me je zabilo, da me je en čas bolela mišica v hrbtu, zaradi nenadnih sprememb smeri.

Tako da ja, pospeški so važni.

PS, prehitel sem tako hitro da sem potem lahko še normalno pomahal vozniku tovornjaka.


Ti si se sam dal v situacijo ko je pospešek pomemben, če ne prehitevaš je pospešek nepomemben.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

billy ::

To je res, ampak če prehitevanje ni pomembno, potem je itak za vsak avto dovolj cca 50kw moči

Mato989 ::

billy je izjavil:

To je res, ampak če prehitevanje ni pomembno, potem je itak za vsak avto dovolj cca 50kw moči


Prehitevanje mora predvsem biti varno... torej z avtom 1.0 in 120km lahko enako prehitiš kot z teslo 3,3sek do 100... samo različni pogoji morajo biti izpolnjeni... naloga voznika pa je da pozna svoje vozilo da oceni pravilno kdaj lahko gre prehitevat ker je dovolj varno...

Ker po tvoji logiki je najboljše da je do 100, 0,1sek, pol bi lahko še več prehiteval ali kar 0,01? >:D
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

billy ::

Po moji logiki bi bilo najboljše, da ne bi bil počasnih vozil na cesti, ker vsako prehitevanje je nek riziko. Ampak ker pač to ni mogoče so pospeški tam 3-5sec do 100 ravno primerni. Vse ostalo traja predolgo, kar pa je hitrejše pa lahko nevešče voznike tudi preseneti in sami povzročijo nesrečo.

Mato989 ::

billy je izjavil:

Po moji logiki bi bilo najboljše, da ne bi bil počasnih vozil na cesti, ker vsako prehitevanje je nek riziko. Ampak ker pač to ni mogoče so pospeški tam 3-5sec do 100 ravno primerni. Vse ostalo traja predolgo, kar pa je hitrejše pa lahko nevešče voznike tudi preseneti in sami povzročijo nesrečo.


Mojega deda bi tudi 3sek do 100 presenetilo brez skrbi...

Medtem ko verjetno Hamilton iz F1 ne bi niti trznil z očesom.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

billy ::

Ampak deda ne bo šel prehitevat, tudi z 30kw motorjem ne, ker ne bo varno...on bo pač peljal tudi za traktorjem.

Mato989 ::

billy je izjavil:

Ampak deda ne bo šel prehitevat, tudi z 30kw motorjem ne, ker ne bo varno...on bo pač peljal tudi za traktorjem.


No in tako mora vsak naredit... zato pa moraš ocenit sposobnosti tako sebe kot avta... tako da 3,3sek je ravno tako pomembno kot 4,6 ali 5,9... važno je da veš koliko razdalje rabiš da prehitiš napram prihajajočem vozilu.

Najbolje pa je itak ne prehitevat, razen če je ravnina in prazno.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

BigWhale ::

Ce vozis kot debil, potem se zdi, da so pospeski potrebni, ja.

Utk ::

codeMonkey je izjavil:

Ne tega nisem trdil. Sem pa trdil pred leti, da bi se moral Autopilot izklopiti zaradi varnosti, tako kot pri VW, pa sem bil kreten. Dokler niso pri NHTSA Tesle prisilili v to. Predstavil sem tudi stopnje avtomatizacije voznje po SAE, pa so bile to le neke moje interne definicije, in nisem imel pojma. Zdaj pa so regulative narejene okoli tega. Ko smo sli na arhitekturo v vozilu, so bile spet neke cudne ideje kako glupo proizvajalci pomikajo vzvratna ogledala itd.

Munro se spozna na svoj del, jaz na svoj. In ker rad na pamet naklada o mojem, ga ne prebavim.

Je res vw vrgel ven kar nekaj asistenc zarad regulacije, ali je kak drug razlog, ali pa sploh ni nič ven vrgel? Ne trdim, vprašam. Recimo, sem še kar prepričan, da je imel včasih arteon, in celo golf, tisto varianto ko se je sam vozil po svojem pasu in prilagajal hitrost v ovinku, glede na ovinek, omejitev, itd. Zdaj pa tega več ne najdem med opremo. Enga sem slišal, ki je trdil, da je to zarad regulacije, in da to ne gre več čez. Čeprav kakšni japonci to še zmeraj imajo.

kriptobog ::

billy je izjavil:

Jaz sem pred par dnevi v tesli model S šel prehitevat šolo vožnje, nasproti pa je bil šlepar, relativno blizu, eni bi celo rekli v škarjice. Samo po gasu sem dal, levo in takoj desno, pa sem bil mimo. z ICE verjetno ne bi šlo skozi. Celo tako me je zabilo, da me je en čas bolela mišica v hrbtu, zaradi nenadnih sprememb smeri.

Tako da ja, pospeški so važni.

PS, prehitel sem tako hitro da sem potem lahko še normalno pomahal vozniku tovornjaka.


Tudi z ICE gre. Jaz s svojimi 300KM nimam tezav s prehitevanjem

mikhaair ::

billy je izjavil:

Jaz sem pred par dnevi v tesli model S šel prehitevat šolo vožnje, nasproti pa je bil šlepar, relativno blizu, eni bi celo rekli v škarjice. Samo po gasu sem dal, levo in takoj desno, pa sem bil mimo. z ICE verjetno ne bi šlo skozi. Celo tako me je zabilo, da me je en čas bolela mišica v hrbtu, zaradi nenadnih sprememb smeri.

Tako da ja, pospeški so važni.

PS, prehitel sem tako hitro da sem potem lahko še normalno pomahal vozniku tovornjaka.


Kaj pa reče Teslina pamet, če se spraviš v tvegane situacije? Recimo dokaj na knap prehitevanje v škarje. Opozarja kaj? Da bi prevzela 'oblast' nad vozilom pa se seveda ne zna zgoditi?

roCkY ::

V prometu, ki je v SLO je prehitevanje večinoma nesmislno. Ko nisem v traktorju prehitevam le traktorje in bicikle. Za to pa je 3.3 več kot nujen!

codeMonkey ::

Utk je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

Ne tega nisem trdil. Sem pa trdil pred leti, da bi se moral Autopilot izklopiti zaradi varnosti, tako kot pri VW, pa sem bil kreten. Dokler niso pri NHTSA Tesle prisilili v to. Predstavil sem tudi stopnje avtomatizacije voznje po SAE, pa so bile to le neke moje interne definicije, in nisem imel pojma. Zdaj pa so regulative narejene okoli tega. Ko smo sli na arhitekturo v vozilu, so bile spet neke cudne ideje kako glupo proizvajalci pomikajo vzvratna ogledala itd.

Munro se spozna na svoj del, jaz na svoj. In ker rad na pamet naklada o mojem, ga ne prebavim.

Je res vw vrgel ven kar nekaj asistenc zarad regulacije, ali je kak drug razlog, ali pa sploh ni nič ven vrgel? Ne trdim, vprašam. Recimo, sem še kar prepričan, da je imel včasih arteon, in celo golf, tisto varianto ko se je sam vozil po svojem pasu in prilagajal hitrost v ovinku, glede na ovinek, omejitev, itd. Zdaj pa tega več ne najdem med opremo. Enga sem slišal, ki je trdil, da je to zarad regulacije, in da to ne gre več čez. Čeprav kakšni japonci to še zmeraj imajo.



Ne vem. Ce gledas VW kot koncern, potem je Audi tukaj razvijal stvari po svoje (l2 in l3) z Boschem, TTTechom in Infineonom, VW prej spet nekaj drugega, na koncu pa so si za glavni cilj itak zadali, da se vse preda Cariadu. Ti so si spet zastavili stvari precej visoko na vecih podrocjih, pa kot organizacija so se morali vmes postavljati in so za pricakovanji ze kar nekaj casa. Tako da je mozno, da so kaksen program opustili, ker je bilo misljeno, da bo alternativa itak na voljo. Pa je se ni. Prej bi rekel, da je razlog nekaj v tem stilu, ni pa nujno.

Pred casom sem bil na projektu (takoj po MEB), kjer so z MEB platforme (ID vozila) pobirali dolocene stvari za MQB (Touran, Aerton,...) . To bi moralo biti na cestah kmalu (ce ni ze kaksen model). Tam bi lahko bil tudi "travel assist" kot pri ID.4.

Zgodovina sprememb…

hruske ::

Ko smo že pri VW ... ID.BUZZ najprej bum, potem par dni mir in potem wuušš.

https://yle.fi/a/74-20035534

Kdaj jih bo srečala pamet in bojo začel delat LFP, da bo imelo smisel enga nabavit?
Kalkulator nove omrežnine 2024 - https://omreznina.karlas.si/Kalkulator

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: hruske ()

Machete ::

Rowan is on to something.



Še kar zanimiv tip:
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

codeMonkey ::

Skoda da nisi odprl kaksne teme o mikrokogeneraciji, ko imas precej ocitno dopust spet :D

Tisto uplinjanje mi ne gre iz glave ze par dni, ki si ga limal v tej temi. Nekaj sem razmisljal, ce bi se dalo narediti hibridni sistem s parno turbino, ki bi lahko dodatno tudi vzporedno delovala kot plinska. Na ta nacin bi reguliral koliko generiras elektrike ali toplote, glede na potrebe (vec na paro, ko rabis ogrevanje vs vec na plin, ko rabis generirati strom). Ampak to bi moral biti verjetno sposoben kuriti biomaso v peci na razlicne nacine. Verjetno je butasto, se ne spoznam in nisem ravno prevec razmisljal.

Zgodovina sprememb…

Machete ::

Jaz sem vzel še enega iceja, bencinca čistokrvnega. Samo nek mikrohybrid ima za štart se mi zdi. Nisem še navdušen nad 3 tonskimi vozili na kablih..
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: BigWhale ()

deco16 ::

Machete, kolk kg ma tvoj ICE?

mikhaair ::

Če bomo plačevali iste cifre za elektriko kot za CH goriva na kilometer državni blagajni ne bo hudega.

nejc_nejc ::

Seveda, strošek za posameznika v taki ali drugacni obliki bo enak. Drugače si pa z lahkoto izmislis se eno ali več oblik.

hruske ::

Pa ti gospodič veš koliksen je priliv od energentov v državno malho?


Iz naslova trošarin na energente (in električno energijo!) se je leta 2022 v državnem proračunu nabralo za 849.330.632 EUR oz. 6,88% vseh prihodkov državnega proračuna.

Poleg tega je še za 165.984.716 EUR dajatev za uporabo vozil v cestnem prometu oz. 1,34% vsega državnega proračuna.

Ampak zares je to vseeno, davke je vedno možno na novo izumit.
Kalkulator nove omrežnine 2024 - https://omreznina.karlas.si/Kalkulator

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: BigWhale ()

a_borlak ::

Aja, sem mislil, da iz trošarin pride več, ampak to je potem verjetno skupaj z DDVjem.

nejc_nejc ::

Totej, slaba miljarda.
E, pa da vidim politike, ki bi to izpustili.

Govorjenje o zmajsanju bugeta za zdravstvo, halo, buča, s čim, boš pa v kondiciji držal zdravstvo?
Bolniške: pri obstojecem sistemu, no go, je treba kaj drugega spremenit...brezveze, pamflet.
Vezano na inzinirčkove tocke daleč zgoraj.
Se dobro, da mu kdo desnih vrst ne odpre.

In nato, smo na istem glede na stroške.

Prebivalstvo je pa itak raja in številka.

Ne trdim, da je nemogoce, samo z zdajšnjo pametjo zakonodajalcev in osebnimi izkušnjami z njimi, neizvedljivo.

jernejl ::

Dve stvari.

1. Če je/bo vožnja z električnim avtom cenejša kot z ICE, bo to ljudi spodbujalo, da se bodo več vozili. Posledično bodo bolj onesnaževali.

2. Nekoč je ARSO ugotavljal vire PM delcev v slovenskih mestih in ugotovil, da je približno (preko palca) polovica PM delcev posledica cestnega prometa. Vendar je od tega približno polovica posledica resuspenzije in soljenja cest, kar bo seveda ostalo tudi če se bomo vsi vozili z EV. Od tistega kar ostane, pa se viri spet porazdelijo na obrabo pnevmatik, zavor, cest in izpuh. Vse razen zadnjega velja tudi za EV, kjer namesto izpuha posredno nastaja več PM delcev tam, kjer se kuri premog za elektriko.
Na koncu pa je treba povedati še, da zapisano velja za celoten cestni promet (tudi tovorni) in da na osebna vozila odpade spet samo del vsega zgoraj omenjenega onesnaževanja.
Tako da tudi če vse ICE avtomobile zamenjamo z EV (in se ne vozimo nič več kot doslej), ne bo količina PM delcev v zraku drastično upadla.
««
1032 / 1184
»»