» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
1031 / 1184
»»

codeMonkey ::

Utk je izjavil:

Recimo avant2go oddaja samo električne avte, pa nimajo takih problemov, pa mislim da celo niti nimajo tesel ali česa podobno dragega (vsaj veliko ne, če sploh kaj), ampak avte, ki imajo še veliko manjši doseg. Torej očitno ni problem v avtih, ampak v tem kako se tega lotiš.


avant2go ne mores primarjati z nekim velikim ponudnikom na letaliscih ipd. Dejansko je problem v avtu, ko gre za daljse poti, ker ne mores pricakovati, da jih ljudje znajo uporabljati, ko se je potrebno s tem ukvarjati. Tesla ima vse super postimano za planiranje poti ter lastne polnilnice, ampak to ti cisto nic ne pomaga, ce je za vecino, ki avto prvic dobijo v roke, prezapleteno. Se v clanku pise, da niso niti vedeli za Tesline superchargerje. Drugo so enostavna vozila za po mestu in krajse poti, ki so v startu ze dovolj polna. Bi se pa ponudnik moral zavedati teh stvari, itak.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

ginekk je izjavil:


Zakaj težko približaš? Tehnično zlahka to izvedeš.

Recimo prvič, od zdaj dalje je na tehničnih pregledih že obvezno preverjanje dejanske porabe vozila (branje podatkov prek OBD porta). To, plus podatki o kilometrih, je dovolj za nek kilometrom sorazmeren davek.

Eno je nekaj kar avto beleži, drugo pa da se bo iz tega zaračunaval nek davek. Stvar, od katere je odvisen davek, mora imet kak štempelj, izmerjeno točnost, plombo, itd., ne pa nekaj od oka.

ginekk je izjavil:


Drugič, država lahko predpiše namenski EV domači priključek (ki potem beleži in spremlja porabo). Da, lahko se greš bypass, ampak boš recimo v istem prekršku, kot da bi tankal kurilca ali pa če bi kradel elektriko mimo števca.

Skratka, ovire za pobiranje trošarin na EV porabo, so bolj politične narave.

Če bi lahko kurilca natočil v avto v garaži, in potem ko bi zapustil garažo ne bi več nihče mogel ugotovit ali imaš not kurilca ali dizel, kako zaboga bi to sploh lahko preverjali? Ja, v teoriji bi bil lahko prekršek, ampak kdo se bi sekiral za to.

codeMonkey je izjavil:


avant2go ne mores primarjati z nekim velikim ponudnikom na letaliscih ipd. Dejansko je problem v avtu, ko gre za daljse poti, ker ne mores pricakovati, da jih ljudje znajo uporabljati, ko se je potrebno s tem ukvarjati. Tesla ima vse super postimano za planiranje poti ter lastne polnilnice, ampak to ti cisto nic ne pomaga, ce je za vecino, ki avto prvic dobijo v roke, prezapleteno. Se v clanku pise, da niso niti vedeli za Tesline superchargerje. Drugo so enostavna vozila za po mestu in krajse poti, ki so v startu ze dovolj polna. Bi se pa ponudnik moral zavedati teh stvari, itak.

Zato pa moraš vedet kje se česa s čim lotiš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Gregor P ::

Ne pozabita, da je avant2go od Avant Car, tam pa lahko najameš še marsikaj drugega.

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

kriptobog ::

kow je izjavil:

Itak, sploh ni vec mogoce narociti ICE avtomobila. Po vratih nam trkajo drzavni birokrati in ljudi silijo v nakupe.


Lahko ga ze, ampak je vedno manj izibre, EV izbire pa vedno vec. Logicno, da bo trani delez rasel.

kow ::

Kaj tocno pogresas oz. pogresajo kupci?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

deco16 ::

Karavane, sedane. Avte z nižjo porabo, vsekakor manj SUV in več uporabne prostornosti. Pa več frunka.


Ali proizvajalci dostavijo? NE

kow ::

Frunk? Pri ICE avtomobilih? Kako si to predstavljas?

kriptobog ::

kow je izjavil:

Kaj tocno pogresas oz. pogresajo kupci?


Jaz pogresam primerljiv EV mojemu ICEju. Trenutno je primerljiv model 2x drazji. Naslednje leto pa pride enak model v EV izvedbi in baje celo za enako ceno, doseg pa obljubljajo tudi tam tam.

kow ::

Zgoraj si trdil, da kupci na trgu ne najdejo primerne ICE avtomobile (kao "manj izbire"), sedaj pravis ravno obratno. Odloci se.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

codeMonkey ::

kow je izjavil:

Frunk? Pri ICE avtomobilih? Kako si to predstavljas?


Najboljsi ICE avtomobili imajo frunk. Niso tega pri Tesli odkrili :)

kriptobog ::

kow je izjavil:

Zgoraj si trdil, da kupci na trgu ne najdejo primerne ICE avtomobile (kao "manj izbire"), sedaj pravis ravno obratno. Odloci se.


aja, to primerjavo si mislil. Saj ves kaj delajo proizvajalci? Ukinjajo modele, novi pa pridejo potem amo v EV verziji. Ford recimo ukinja zdaj tudi Fiesto, naslednik bo EV. Mondeota so tudi ukinili, naslednjik bo EV. VW bo ukinil golfa in bo samo ID3/4. Ukinil se bo passat in bo samo ID7.

Utk ::

Normalno, ker teh avtov več nihče ne kupuje.

kriptobog ::

Seveda, ce jih ne mores :))

Utk ::

kriptobog ::

Utk je izjavil:

A nimaš 18 jurjev?

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...


Beri se enkrat. Fiesta se bo ukinila. Mondejo se je ze. NAdomestijo jih z EVji. Zato se jih vec proda. JAz teh malih jajc ne bom kupoval.

kow ::

kriptobog je izjavil:

kow je izjavil:

Zgoraj si trdil, da kupci na trgu ne najdejo primerne ICE avtomobile (kao "manj izbire"), sedaj pravis ravno obratno. Odloci se.


aja, to primerjavo si mislil. Saj ves kaj delajo proizvajalci? Ukinjajo modele, novi pa pridejo potem amo v EV verziji. Ford recimo ukinja zdaj tudi Fiesto, naslednik bo EV. Mondeota so tudi ukinili, naslednjik bo EV. VW bo ukinil golfa in bo samo ID3/4. Ukinil se bo passat in bo samo ID7.


- sedani so "umirali" se preden so ljudje zaceli kupovati EV
- enako je z raznimi fieastami, ker nizji srednji razred sedaj kupuje CUV

Utk ::

kriptobog je izjavil:

Utk je izjavil:

A nimaš 18 jurjev?

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...


Beri se enkrat. Fiesta se bo ukinila. Mondejo se je ze. NAdomestijo jih z EVji. Zato se jih vec proda. JAz teh malih jajc ne bom kupoval.

Beri še enkrat, ne bi se ukinili, če jih bi kdo kupoval.

Poglej si tu listo najbolj prodajanih v Evropi in povej kater od teh se bo ukinil:
https://www.best-selling-cars.com/europ...

kow ::

Razlog zakaj so pri EV bolj popularni sedani, pa je aerodinamika (range). Zato so prvi izdelali sedan, nato pa SUV. V nekaj letih bos videl tudi karavane, nic bat.

kriptobog ::

kow je izjavil:

kriptobog je izjavil:

kow je izjavil:

Zgoraj si trdil, da kupci na trgu ne najdejo primerne ICE avtomobile (kao "manj izbire"), sedaj pravis ravno obratno. Odloci se.


aja, to primerjavo si mislil. Saj ves kaj delajo proizvajalci? Ukinjajo modele, novi pa pridejo potem amo v EV verziji. Ford recimo ukinja zdaj tudi Fiesto, naslednik bo EV. Mondeota so tudi ukinili, naslednjik bo EV. VW bo ukinil golfa in bo samo ID3/4. Ukinil se bo passat in bo samo ID7.


- sedani so "umirali" se preden so ljudje zaceli kupovati EV
- enako je z raznimi fieastami, ker nizji srednji razred sedaj kupuje CUV


Itak. Zato ukinjen sedan nadomestijo z EV sedanom ane :))
Pac cisto logicno je, zakaj prodaja EV rase. Proizvajalci silijo v to, potem pa dodas se subvencijo pa je prodano. Ce bi moja mati kupovala nov avto bi ji v salonu ko bi ji zaceli koliko je subvencije in kako je to oh in sploh, bi ga ziher kupila. Se dobro da ne kupuje novih avtov.

kow je izjavil:

Razlog zakaj so pri EV bolj popularni sedani, pa je aerodinamika (range). Zato so prvi izdelali sedan, nato pa SUV. V nekaj letih bos videl tudi karavane, nic bat.


Ja baje bom svojega videl drugo leto. Ce bo range kot obljubljajo bo mogoce celo zanimiv. Samo dvomim, da bo pri moji voznji range tak kot je oglasevan.

Zgodovina sprememb…

kow ::

"Itak. Zato ukinjen sedan nadomestijo z EV sedanom ane"
Sem ti odgovoril, beri natancno. Ljudje nocejo sedanov, pa so vseeno tako zeleli EV, da so jih oz. jih kupujejo. Takoj, ko so skalirali proizvodnjo modela Y, se je ta prodajal veliko bolje kot trojka.

Kolikor vem elektricni lambo ne obstaja? Razocaral si nas.

kriptobog ::

Ce bi kdaj bral po tem forumu bi vedel, da nimam lambota. Totalno neuporaben in neudoben avto.

Zgodovina sprememb…

MrStein ::

DuleSy1 je izjavil:

Ok boomer. Parkirne senzorje ima vsaka Tesla, tudi tista najcenejša, nima pa klasične armaturne plošče, ampak ima boljši in bolj modern sistem (lepo na velikem zaslonu na dotik zadeve).

Zaslon na dotik je največja bedarija sploh.

Pa še glede avta za 53000 EUR.
To je absolutno predrago. Tudi če bi to bil edini strošek v celi življenjski dobi. Pa ima lahko pospešek 1s do 100.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

kow ::

Zaslon na dotik je uniformni interface, ki se ga lahko prilagaja. Definitivno ni neumnost. Zame bi bilo idealno cirka old school 5 knofov + 1 zaslon (v centru, kot ga ima Tesla). Vec zaslonov pa samo podraza avto, izboljsave pa so relativno majhne. Pa se estetiko unici.

bciciban_ ::

Delam v IT-ju in sem gor zrasel z zasloni, ampak v avtu so za en drek napram fizičnim gumbom.

In ja vozim službeno teslo in mi dotikabilnost ni všeč. Glavni kriterij za nakup naslednjega avta bodo fizični gumbi.

ginekk ::

Utk je izjavil:

ginekk je izjavil:


Zakaj težko približaš? Tehnično zlahka to izvedeš.

Recimo prvič, od zdaj dalje je na tehničnih pregledih že obvezno preverjanje dejanske porabe vozila (branje podatkov prek OBD porta). To, plus podatki o kilometrih, je dovolj za nek kilometrom sorazmeren davek.

Eno je nekaj kar avto beleži, drugo pa da se bo iz tega zaračunaval nek davek. Stvar, od katere je odvisen davek, mora imet kak štempelj, izmerjeno točnost, plombo, itd., ne pa nekaj od oka.



Sej podatek bo prebral uradno pooblaščen organ (tehnični pregled) in avti - torej izvor podatka - imajo tudi uradno homologacijo, da so skladni z zakonskimi predpisi.
Skratka, ti ne verjameš da se bo dalo EV porabo točno kontrolirat. Sanjaj naprej.

Utk ::

To bo veljalo za nove avte od takrat ko bo to veljalo. Ne more za stare, ker niti nimajo tega, niti nimajo tega narejenega dovolj natančno.

DPF filtri obstajajo že 15 let, pa še niso sposobni pogledat na tehničnem ali so v auspuhu ali ne, števci prevoženih km obstajajo 100 let, pa se jih še zmeraj da vrtet, ti bi pa davek zaračunaval glede na to kaj se tam prebere...

codeMonkey ::

e-cestninjenje je verjetno samo vprasanje casa. Ne bo potrebno vgrajevati nicesar, razen namenske skatlice, pa se to ne nujno.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Ja, to se lahko naredi, ampak težko da bo tu kaj drugače za ICE in za EV. Kar pomeni, da bo elektrika še zmeraj cenejša od nafte.

codeMonkey ::

Pa ne samo to. V Avstriji na AC ponekod velja omejitev na 100 km/h le za ICE. Z e-cestninjenjem se lahko meri tudi povprecna hitrost, pa bo hitro se drazje za ICE.

Zgodovina sprememb…

kriptobog ::

codeMonkey je izjavil:

Pa ne samo to. V Avstriji na AC ponekod velja omejitev na 100 km/h le za ICE.


Se nisem videl pa se prevozim tudi 2k km mesecno po Avstriji. Mogoce nocne omejitve? :)

codeMonkey ::

kriptobog je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

Pa ne samo to. V Avstriji na AC ponekod velja omejitev na 100 km/h le za ICE.


Se nisem videl pa se prevozim tudi 2k km mesecno po Avstriji. Mogoce nocne omejitve? :)


IG-L niso nocne omejitve ampak za izpuste. Obstaja posebna tabla, ki jo lahko opazis tudi na relaciji Dunaj - Gradec.

hruske ::

Tale omejitev je nekaj, kar bi lahko tudi v Ljubljansko kotlino uvedli, ampak je oblastem lažje jamrat kako ne-fer so kriteriji za kakovost zraka za naše sončke v kotlinasti geografiji.
Kalkulator nove omrežnine 2024 - https://omreznina.karlas.si/Kalkulator

kriptobog ::

codeMonkey je izjavil:

kriptobog je izjavil:

codeMonkey je izjavil:

Pa ne samo to. V Avstriji na AC ponekod velja omejitev na 100 km/h le za ICE.


Se nisem videl pa se prevozim tudi 2k km mesecno po Avstriji. Mogoce nocne omejitve? :)


IG-L niso nocne omejitve ampak za izpuste. Obstaja posebna tabla, ki jo lahko opazis tudi na relaciji Dunaj - Gradec.



Vceraj sem sel iz Dunaja do Celovca, cez Gradec, pa nisem opazil :))

Mato989 ::

DuleSy1 je izjavil:

Narobe si dojel, gremo po vrsti.

In ker v realnosti folk vozi 33 km na dan, se po tvojih izračunih EV ne splača niti v 20 letih.

35 km na dan je povprečje, vendar to ne pomeni da vsi vozijo toliko, nekateri tudi precej več. V Sloveniji je cca 30.000 ljudi ki vozijo preko 200 km na dan.

Če vozijo 35 km na dan potem v 15 letih samo na gorivu prišparajo 17.500 EUR, kar nikakor ni malo. Še več, je ogromno. In sej Tesla ni toliko dražja od ostalih ekivalentnih bencinskih avtov. Celo za nakup ni čisto nič dražja. Povej mi kateri bencinski avto z 3,3 sekunde do 100 km, z 534 konjev in z takšnim dobrim infotaiment sistemom dobiš za pod 50k kot stane Tesla model 3 Performance po subvenciji? Tako je, nobenega. Edini ki se self owna tle si ti, moje sožalje.

Torej to pomeni da se Tesla glede na bencinsko konkurenco splača že od prvega dneva od nakupa dalje. Torej ne 20 let, ampak 0 let.



Ti meni povej kateri avto ima dosega tako malo kot Tesla z polnim tankom vs polna baterija

3,3sek do 100 je POPOLNOMA NEUPORABNO ker nismo na dirkališču
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

deco16 ::

S twingotom tastarim sem se kar namatral da sem naredu 600km :)

Prav tako se lahko z teslo tudi naredi 600km če voziš pač po magistrali ;)

Ampak to je najbolj pomembno ane, ker z njim sem namreč šel do grčije, folk se tudi z teslo odpravlja kje, čeprav priporočajo long range baje.

Iščeš problem kjer ga ni, ajde če kupiš šitbox za male pare še zastopim, a ko kupiš avto za 25k+ pač ne štekam več.

SklogSKF ::

kriptobog je izjavil:

https://www.zurnal24.si/avto/na-strom/n...

:))


Ni se opekel z električnimi avti, opekel se je z PRISTOPOM kako kupcu/najemniku avta podat imformacije (česar ni storil, ali pa ni storil pravilno). To da kupci sploh niso vedeli da obstajo superchargerji je po prvo zabitost kupcev, pod drugo pa fail podjetja ki ponuja avte v najem, ker kupcev s tem ni imformairalo. En predstavitveni par minutni video bi rešil težavo. Ker dejstvo je da morajo kupci električni avto imet vsaj kakšen teden, preden vsaj približno vejo in poznajo zadevo. Pa ne zato ker bi bila komplicirana, ni čisto nič komplicirana, ampak zato ker je zadeva DRUGAČNA kot pa pri ICE avtu. BOLJŠA, ampak DRUGAČNA. Pameten seveda zadeve pogrunta v nekaj minutah, ampak itak se ve da večina folka je zabita, to je dejstvo.

codeMonkey je izjavil:

S Plaid nima pod 2 sekundi 0-100 km/h. Ima ga le po nekih internih Teslinih kriterijih, ki so v osnovi rolling start. Niti ni najhitrejse produkcijsko vozilo. Ravno pred kratkim so s posebnim "track" paketom prisli na case Porsche Panamere na Nürburgringu, ce vzamemo za referenco stirivratno limuzino. Navajanje tocno enega parametera iz tabele ter zanasanje na click bait clanke za Tesline fanatike pac ne naredi avto najhitrejsega.


1 foot start je standarna praksa v racing svetu, ni si to Tesla izmislila. Gre preprosto za to da se čas začne šteti ko avto prevozi "1 foot", torej cca 30 centimetrov (0,3 m). Če pa šteješ iz nule je pa čas nekih 2,2 sekunde.

Niti ni najhitrejse produkcijsko vozilo.

Je. Je najhitrejši produkcijski avto po pospeških. Porsche Panamera ima šele 2,8 sekunde, kar je MNOGO slabše. Če ne šteješ Rimac Nevere, ki je ravno tako električno vozilo potem je. Rimac Nevere pa ne šteješ zato ker so jih prodali samo neke 3 vozila do sedaj. Tukaj poglej prvo tabelo: List of fastest production cars by acceleration @ Wikipedia

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: SklogSKF ()

SklogSKF ::

click bait clanke za Tesline fanatike pac ne naredi avto najhitrejsega.

Nisem noben Tesla fanatik, samo pošteno povem da trenutno je Tesla daleč najboljša in ponuja največ za svojo ceno, zato pa je tudi Tesla Y najbolj prodajan avto na svetu. Trenutno je tako, ČE pa bo kdaj drugače, bom pa jaz prvi ki bo to povedal. Ker za razliko od tebe ki si Volkswagen fanatik in tudi delaš za njih sem jaz objektiven.

Mato989 ::

deco16 je izjavil:

S twingotom tastarim sem se kar namatral da sem naredu 600km :)

Prav tako se lahko z teslo tudi naredi 600km če voziš pač po magistrali ;)

Ampak to je najbolj pomembno ane, ker z njim sem namreč šel do grčije, folk se tudi z teslo odpravlja kje, čeprav priporočajo long range baje.

Iščeš problem kjer ga ni, ajde če kupiš šitbox za male pare še zastopim, a ko kupiš avto za 25k+ pač ne štekam več.



Kako je lahko podatek 3,3sec do 100 za primerljivost BOLJ pomemben kot range avtomobila torej?

NIKOLI nisem rabil 3,3 sek do 100, poln tank sem pa brez dofilanja že mnogokrat spraznil.

Vsak normalen avto ki ima 50l tank zmore več kot Tesla modeli za mnogo nižjo ceno... seveda opreme nima enako dobre, ampak za relacije pod 50km oprema ni bistvenega pomena razen če jo počneš vsak dan.

ENAKO kvalitetno sem se peljal od Ptuja do Celja z starim Meganom kot z novo Kio ali Teslo... na nobenem izmed 3 avtov nisem rabil (ali ne bi rabil) 3,3sek do 100, edina razlika je torej v tem da Megana, KIO in ostale polnim vsake 7-11 dni, teslo pa na 3 dni...

S tem da je Megane 17k, KIA 21k, Tesla pa 45k cca... torej imam fore kaj? okol 20-27k v bencinu...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

codeMonkey ::

SklogSKF je izjavil:

Ker dejstvo je da morajo kupci električni avto imet vsaj kakšen teden, preden vsaj približno vejo in poznajo zadevo.


SklogSKF je izjavil:

Pameten seveda zadeve pogrunta v nekaj minutah, ampak itak se ve da večina folka je zabita, to je dejstvo


Vecina lahko spise en koherenten odstavek.

SklogSKF ::

3,3sek do 100 je POPOLNOMA NEUPORABNO ker nismo na dirkališču

Ravno obratno, je ZELO uporabno. Ne gre za dirkališče. Gre za fun factor, ter možnost hitrega in varnega prehitevanja na regionalkah, preden ti nasproti pripelje drug avto, prav tako se dostikrat ravno z dobrimi pospeški lahko izzogneš nevarnim situacijam v prometu.

Mato989 ::

SklogSKF je izjavil:

3,3sek do 100 je POPOLNOMA NEUPORABNO ker nismo na dirkališču

Ravno obratno, je ZELO uporabno. Ne gre za dirkališče. Gre za fun factor, ter možnost hitrega in varnega prehitevanja na regionalkah, preden ti nasproti pripelje drug avto, prav tako se dostikrat ravno z dobrimi pospeški lahko izzogneš nevarnim situacijam v prometu.


Kako je na avtocesti 3,3sek do 100 pomembno... nikakor ni... z mnogo počasnejšimi avti nisem imel nobenih težav če voziš defenzivno...

FUN FACTOR pa je nepomemben, za to imaš dirkališče, tam sem pa dirkal z avti vrednimi 100k verjetno ja. tam pa je bilo pomembno koliko ima do 100
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

SklogSKF ::

codeMonkey je izjavil:

SklogSKF je izjavil:

Ker dejstvo je da morajo kupci električni avto imet vsaj kakšen teden, preden vsaj približno vejo in poznajo zadevo.


SklogSKF je izjavil:

Pameten seveda zadeve pogrunta v nekaj minutah, ampak itak se ve da večina folka je zabita, to je dejstvo


Vecina lahko spise en koherenten odstavek.


Česa ne razumeš? Večina kupcev mora imet električni avto vsaj kakšen teden preden se ga navadi, ker večina ljudi je zabitih. Ta pametni pa sedejo v električni avto in v par minutah pogruntajo kako se v navigacijo vnese končno destinacijo, avto pa sam predlaga vse supercharger postanke na poti (če so le ti potrebni). Pa sej ne da je težko vnest končno destinacijo v navigacijo Tesle, ni težko, pravzaprav je izredno enostavno, ampak večino tistega folka ki najema zgleda tega ne zna. Zakaj ne zna? Ker so zabiti. Evo, pa sem povedal.

Seveda pa bi firma ki oddaja avte v najem to zabitost lahko korigirala s tem da bi preprosto najemniku pred najemom dala v vpogled 2 minutni predstavitveni video. Žal tega ni naredila. Temu se reče slaba poslovna odločitev / slaba poslovna taktika.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: SklogSKF ()

codeMonkey ::

Logicen sklep je torej, da so lastniki EV zabiti, ker rabijo cel teden.. haha :D

Mato989 ::

Ta pametni pa sedejo v električni avto in v par minutah pogruntajo kako se v navigacijo vnese končno destinacijo, avto pa sam predlaga vse supercharger postanke na poti (če so le ti potrebni). Pa sej ne da je težko vnest končno destinacijo v navigacijo Tesle, ampak večino tistega folka ki najema zgleda tega ne zna.


Zanimivo da je potrebna rešitev za težavo ki se jo sproducira z napredkom... kakšna ironija ne... prej to ni bilo potrebno =)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

SklogSKF ::

codeMonkey je izjavil:

Logicen sklep je torej, da so lastniki EV zabiti, ker rabijo cel teden.. haha :D

Ne. Ljudje ki najamejo tak avto prijajo iz ICE sveta. Torej ICE vozniki so zabiti če že gremo po tvoji logiki. Vsak ki ima vsaj malo izkušenj z električnimi avti bo sedel v avto, tudi če je druge znamke in se bo brez problema znašel.

Ps: ta en teden ki je potreben ni zato da kupec pogrunta gumbe, ampak zato da se znebi neracionalnega "range anxietija". Kupec s prakso vidi da ni treba da ima avto 1000 km dosega.

Mato989 je izjavil:

Ta pametni pa sedejo v električni avto in v par minutah pogruntajo kako se v navigacijo vnese končno destinacijo, avto pa sam predlaga vse supercharger postanke na poti (če so le ti potrebni). Pa sej ne da je težko vnest končno destinacijo v navigacijo Tesle, ampak večino tistega folka ki najema zgleda tega ne zna.


Zanimivo da je potrebna rešitev za težavo ki se jo sproducira z napredkom... kakšna ironija ne... prej to ni bilo potrebno =)


Vsaka nova tehnologija zahteva neka nova znanja /nove načine upravljanja. Tudi stare mame ko so prešaltale iz Nokie 3310 na tipke na smartphone so rabile 1 teden da so se navadile na nov telefon. Tehnologija električnega pogona je mnogo boljša od ICE pogona, je pa dejstvo da je drugačna in pri nekaterih ljudeh zahteva nekaj dnevno /tedensko navajanje. Pa ne spet toliko drugačna. Pravzaprav je skoraj ista. So pa razlike, recimo da avta ne polniš na bencinskih črpalkah, ampak doma preko noči ali na potovanjih na DC polnilnih postajah. Nič težkega, pravzaprav še lažje kot prej, pa vendarle DRUGAČE kot je bilo prej. Boomerji se ponavadi težko navadijo na nove stvari, prav tako jih je novih stvari STRAH, to ni nič novega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: SklogSKF ()

codeMonkey ::

SklogSKF je izjavil:

3,3sek do 100 je POPOLNOMA NEUPORABNO ker nismo na dirkališču

Ravno obratno, je ZELO uporabno. Ne gre za dirkališče. Gre za fun factor, ter možnost hitrega in varnega prehitevanja na regionalkah, preden ti nasproti pripelje drug avto, prav tako se dostikrat ravno z dobrimi pospeški lahko izzogneš nevarnim situacijam v prometu.


Ti zelo ocitno nisi tega pospeska dozivel nikoli, zato ni cudno, da nimas pojma o cem govoris.

SklogSKF ::

Seveda sem ga, in seveda vem o čem govorim, ne govori neumnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: SklogSKF ()

codeMonkey ::

Itak, na skiroju

SklogSKF ::

Očitno je da si trol. Motiš se. Je razlika a ti avto na reginonalki prehitevaš 5 sekund al pa 2 sekundi ane.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: SklogSKF ()

kow ::

Problem hitrih pospeskov je, da glede varnosti, vcasih koristijo, drugic skodijo. In ljudje nismo ravno znani po samoomejevanju. Bomo videli kaj pravi statistika. Ce bi ugibal, bo po mestih povozenih vec pescev (ceteris paribus).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()
««
1031 / 1184
»»