Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
Utk ::
Pa ja osnovni i4 ima v opremi radarski tempomat, vsaj fakte, ki jih lahko preveriš v minuti navedi pravilno.
Ne nima. Kdo je tu nepismen idiot, da niti tega ne zna razbrat, pa naj vsak zase presodi...
je testiral i4 in ugotovil, da je i4 bolj učinkovit od T3 LR, da ima v real life večji doseg kot T3LR
Aha, testiral je v vseh možnih pogojih pri vseh raznih hitrostih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
kow ::
Ko reces, da je "bolj ucinkovit", bos moral predloziti stevilke. Bi rekel, da sta obe vozili zelo ucinkoviti. V praksi zanemarljiva razlika.
Mimogrede, sem pravkar pogledal. Po njegovi tabeli je T3LR bolj ucinkovit od bmw i4. Vsaj pri 120km/h. (180Wh/km vs 184Wh/km). Zanimivo bi bilo videti se stevilke pri 150km/h.
Saj razumes, da je v resnici dalec najbolj pomembna ucinkovitost pri visjih hitrostih (range na avtocesti je ena glavnih slabosti EV).
Kakorkoli, vecje razlike v porabi ni.
Mimogrede, sem pravkar pogledal. Po njegovi tabeli je T3LR bolj ucinkovit od bmw i4. Vsaj pri 120km/h. (180Wh/km vs 184Wh/km). Zanimivo bi bilo videti se stevilke pri 150km/h.
Saj razumes, da je v resnici dalec najbolj pomembna ucinkovitost pri visjih hitrostih (range na avtocesti je ena glavnih slabosti EV).
Kakorkoli, vecje razlike v porabi ni.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Utk ::
Btw, i4 se je pravkar podražal na 57...v konfiguratorju piše zdaj 57, na prvi strani pa še zmeraj 54. Radarskega tempomata pa še zmeraj ni.
Gregor P ::
Ko se usedeš v tega Porscheja sploh pozabiš, da bi kdaj obstajala kakšna Tesla
Mercedesi imajo pa tudi sicer (legalno) bolj napredno avtonomno vožnjo od Tesel. Tako da slednji sploh niso več izbira.
To je vse samo teorija. V praksi, če hočeš dober EV, kupiš teslo. Tako kot si včasih kupil mercedesa ali audija.
Če hočeš dobro, kakovostno narejeno vozilo, potem pač ne kupiš Tesle. To je veljalo na začetku in velja še dandanes.
To o mercedesovi avtonomni vožnji je pa navadna laž. O tem smo že dost pisali in jaz ne mislim še enkrat.Mercedes ima uradno in legalno L3, Tesla nima. Dejstvo.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Utk ::
Mercedes ima uradno in legalno L3, Tesla nima. Dejstvo.
Tisto kar ima mercedes je uradno in legalno, je pa tudi neuporabno. Tesla ima kar ima, in tisto kar ima, je zares uporabno.
Če hočeš dobro, kakovostno narejeno vozilo, potem pač ne kupiš Tesle. To je veljalo na začetku in velja še dandanes.
Še bolj pomembno pa je, da ne kupiš nemca. To pa velja zadnjih 10-15 let.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Gregor P ::
Samo ker ni vedno in potem je kakor da ni - in potem uradno niti nimajo jajc, da bi stali za tem kar so nekoč reklamirali in danes začuda več ne, ko pride do (prepogostega) kiksa.Mercedes ima uradno in legalno L3, Tesla nima. Dejstvo.
Tisto kar ima mercedes je uradno in legalno, je pa tudi neuporabno. Tesla ima kar ima, in tisto kar ima, je zares uporabno.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
kow ::
Lazes, spet. Nima L3. Ampak ima L3 pri sledecih pogojih: vstavi |lokacija|, |vreme?| itd.
Bos podal manjkajoce podatke?
Bos podal manjkajoce podatke?
Gregor P ::
Prvič slišim? A o govoriš o rabljenih, zgonjenih in neskončno prevrtenih vozilih, ki jih radi kupujete v Sloveniji? V mojem času so bilo bolj Alfe na tnalu, pa ameriški avtomobili. No slednji so zgleda še dandanesMercedes ima uradno in legalno L3, Tesla nima. Dejstvo.
Tisto kar ima mercedes je uradno in legalno, je pa tudi neuporabno. Tesla ima kar ima, in tisto kar ima, je zares uporabno.
Če hočeš dobro, kakovostno narejeno vozilo, potem pač ne kupiš Tesle. To je veljalo na začetku in velja še dandanes.
Še bolj pomembno pa je, da ne kupiš nemca. To pa velja zadnjih 10-15 let.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Utk ::
Prvič slišim? A o govoriš o rabljenih, zgonjenih in neskončno prevrtenih vozilih, ki jih radi kupujete v Sloveniji?
Ne, o novih.
Masayoshi ::
Btw, i4 se je pravkar podražal na 57...v konfiguratorju piše zdaj 57, na prvi strani pa še zmeraj 54. Radarskega tempomata pa še zmeraj ni.
Debilček, probaj jih poklicat in pridobi ponudbo. Jaz je imam in v osnovni kot deželna oprema je radarski tempomat. Če greš pa klikat na konfigurator pa je res celih 500€ doplačila. I4 z novo ceno in za doplačilom recimo za Paket inovacij (kar ti da tudi dosti boljše luči kot jih pa ima Tesla) je še zmeraj cenej kot T3LR (pa še brez dostave, ki ti jo pri Tesli računajo še jurja), dosti bolje opremljen, dosti bolje se pelje in svetlobna leta bolje je narejen.
Gregor P ::
Lazes, spet. Nima L3. Ampak ima L3 pri sledecih pogojih: vstavi |lokacija|, |vreme?| itd.
Bos podal manjkajoce podatke?
Seveda ima uradno in legalno L3 - in za tem tudi stojijo; noben pa vsaj zaenkrat ne more imeti katerikoli L že kar v vseh pogojih - ti sicer očitno trdiš, da pri Tesli je pa to drugače, ali kako?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
kow ::
Ne, jaz ne trdim tvojih podtikanj. Jaz samo trdim, da Mercedes nima L3. Ker to implicira, da je to global L3. In seveda ni. Recimo, eden od pogojev trenutno je, da ne sme dezevati.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Utk ::
Btw, i4 se je pravkar podražal na 57...v konfiguratorju piše zdaj 57, na prvi strani pa še zmeraj 54. Radarskega tempomata pa še zmeraj ni.
Debilček, probaj jih poklicat in pridobi ponudbo. Jaz je imam in v osnovni kot deželna oprema je radarski tempomat. Če greš pa klikat na konfigurator pa je res celih 500€ doplačila. I4 z novo ceno in za doplačilom recimo za Paket inovacij (kar ti da tudi dosti boljše luči kot jih pa ima Tesla) je še zmeraj cenej kot T3LR (pa še brez dostave, ki ti jo pri Tesli računajo še jurja), dosti bolje opremljen, dosti bolje se pelje in svetlobna leta bolje je narejen.
Se pravi sem imel prav.
Pa vseeno tesel prodajo več...
Gregor P ::
Ne, jaz ne trdim tvojih podtikanj. Jaz samo trdim, da Mercedes nima L3. Ker to implicira, da je to global L3. In seveda ni. Recimo, eden od pogojev trenutno je, da ne sme dezevati.
... če zares dežuje, lahko še pri klasičnem neumnem vozilu vse crkne oz. ne deluje dobro, kaj šele pri Tesli&co (sploh vozilih, ki se zanašajo le na kamero ipd.)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Utk ::
Lazes, spet. Nima L3. Ampak ima L3 pri sledecih pogojih: vstavi |lokacija|, |vreme?| itd.
Bos podal manjkajoce podatke?
Seveda ima uradno in legalno L3 - in za tem tudi stojijo; noben pa vsaj zaenkrat ne more imeti katerikoli L že kar v vseh pogojih - ti sicer očitno trdiš, da pri Tesli je pa to drugače, ali kako?
Vseeno je rahla razlika ali so ti pogoji izpolnjeni v 0,03% km, ki jih nekdo naredi ali v 99%.
Ampak pri nemcih že dolgo ni važna funkcija. Njihova glavna funkcija je, da zgledajo kul na dovozu za sosede.
kow ::
Btw, i4 se je pravkar podražal na 57...v konfiguratorju piše zdaj 57, na prvi strani pa še zmeraj 54. Radarskega tempomata pa še zmeraj ni.
Debilček, probaj jih poklicat in pridobi ponudbo. Jaz je imam in v osnovni kot deželna oprema je radarski tempomat. Če greš pa klikat na konfigurator pa je res celih 500€ doplačila. I4 z novo ceno in za doplačilom recimo za Paket inovacij (kar ti da tudi dosti boljše luči kot jih pa ima Tesla) je še zmeraj cenej kot T3LR (pa še brez dostave, ki ti jo pri Tesli računajo še jurja), dosti bolje opremljen, dosti bolje se pelje in svetlobna leta bolje je narejen.
Vidim, da si zacel zaliti in se razburjati. Zdaj je ze "svetlobna leta bolje narejen". Lmao.
Gregor P ::
Lazes, spet. Nima L3. Ampak ima L3 pri sledecih pogojih: vstavi |lokacija|, |vreme?| itd.
Bos podal manjkajoce podatke?
Seveda ima uradno in legalno L3 - in za tem tudi stojijo; noben pa vsaj zaenkrat ne more imeti katerikoli L že kar v vseh pogojih - ti sicer očitno trdiš, da pri Tesli je pa to drugače, ali kako?
Vseeno je rahla razlika ali so ti pogoji izpolnjeni v 0,03% km, ki jih nekdo naredi ali v 99%.
Ampak pri nemcih že dolgo ni važna funkcija. Njihova glavna funkcija je, da zgledajo kul na dovozu za sosede.
... še enkrat mercedes uradno in legalno ima L3 (pa dejansko kot lahko berem niti ne samo mercedes, ampak vse več proizvajalcev bo ponujalo to pri svojih vozilih, če že ne celo ponuja), Tesla pač nima. Nima smisla več naprej debatirat, je pač treba najprej sprejeti to dejstvo.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Utk ::
Se grem stavit za glavo, da v ovinkih plastika v njemu glih tako poka kot v vseh ostalih bmwjih. In v nasprotju s 15 let starimi korejci...
kow ::
Ne, jaz ne trdim tvojih podtikanj. Jaz samo trdim, da Mercedes nima L3. Ker to implicira, da je to global L3. In seveda ni. Recimo, eden od pogojev trenutno je, da ne sme dezevati.
... če zares dežuje, lahko še pri klasičnem neumnem vozilu vse crkne oz. ne deluje dobro, kaj šele pri Tesli&co (sploh vozilih, ki se zanašajo le na kamero ipd.)
Si ze zacel spreminjati temo. Lepo, da si priznal svoje lazi.
Masayoshi ::
Btw, i4 se je pravkar podražal na 57...v konfiguratorju piše zdaj 57, na prvi strani pa še zmeraj 54. Radarskega tempomata pa še zmeraj ni.
Debilček, probaj jih poklicat in pridobi ponudbo. Jaz je imam in v osnovni kot deželna oprema je radarski tempomat. Če greš pa klikat na konfigurator pa je res celih 500€ doplačila. I4 z novo ceno in za doplačilom recimo za Paket inovacij (kar ti da tudi dosti boljše luči kot jih pa ima Tesla) je še zmeraj cenej kot T3LR (pa še brez dostave, ki ti jo pri Tesli računajo še jurja), dosti bolje opremljen, dosti bolje se pelje in svetlobna leta bolje je narejen.
Vidim, da si zacel zaliti in se razburjati. Zdaj je ze "svetlobna leta bolje narejen". Lmao.
Niso moje besede, poglej video Tesla skandinavskega lowerja kako uživa ob zapiranju vrat i4 ;)
Utk ::
... še enkrat mercedes uradno in legalno ima L3 (pa dejansko kot lahko berem niti ne samo mercedes, ampak vse več proizvajalcev bo ponujalo to pri svojih vozilih, če že ne celo ponuja), Tesla pač nima. Nima smisla več naprej debatirat, je pač treba najprej sprejeti to dejstvo.
To je super za napisat v prospekt. Ampak če bi kupoval zase, bi vzel sistem, ki je uporaben, ne pa tist, ki je legalen v 0,05% km, ki jih bom kdaj naredil.
Gregor P ::
Kako spreminjati temo? To si ti načel. Slabe vremenske razmere vplivajo na vse te asistenčne pomočnike v vozilih (vsaj takšno je moje mnenje). Mar pri Tesli ne?!?Ne, jaz ne trdim tvojih podtikanj. Jaz samo trdim, da Mercedes nima L3. Ker to implicira, da je to global L3. In seveda ni. Recimo, eden od pogojev trenutno je, da ne sme dezevati.
... če zares dežuje, lahko še pri klasičnem neumnem vozilu vse crkne oz. ne deluje dobro, kaj šele pri Tesli&co (sploh vozilih, ki se zanašajo le na kamero ipd.)
Si ze zacel spreminjati temo. Lepo, da si priznal svoje lazi.
... še enkrat mercedes uradno in legalno ima L3 (pa dejansko kot lahko berem niti ne samo mercedes, ampak vse več proizvajalcev bo ponujalo to pri svojih vozilih, če že ne celo ponuja), Tesla pač nima. Nima smisla več naprej debatirat, je pač treba najprej sprejeti to dejstvo.
To je super za napisat v prospekt. Ampak če bi kupoval zase, bi vzel sistem, ki je uporaben, ne pa tist, ki je legalen v 0,05% km, ki jih bom kdaj naredil.
... sam pa rajši vzamem tistega za katerim proizvajalec dejansko uradno in legalno stoji. Še posebej za primere, če slučajno, kaj ne bi delovalo (sodišča, zavarovalnice pa to).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Utk ::
Pa se ti zavedaš, da tist sistem dela samo na določenem odseku določene nemške avtoceste v idealnih pogojih do hitrosti 60 na uro? Zakaj bi jaz plačal 5 evrov za to?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
kow ::
Utk ::
Vrata se lepo zapirajo tudi na 15 let starih bmwjih, to je res. Ampak če bi se namesto s tem malo več ukvarjali s škripajočo plastiko tudi ne bi bilo nič narobe. Če že cepidlačimo.
kow ::
Slabe vremenske razmere vplivajo na vse te asistenčne pomočnike v vozilih (vsaj takšno je moje mnenje). Mar pri Tesli ne?!?
Nimam pojma. Tesla nima L3 pri nobenih pogojih. Ne vem kaj ves cas omenjas Teslo. Mene bolj zanima ali se lahko v Mercedesu z L3 vozim po ljubljanski obvoznici? Ponavadi se tam vozi s hitrostjo 80-120 km/h. A se da?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Gregor P ::
Slabe vremenske razmere vplivajo na vse te asistenčne pomočnike v vozilih (vsaj takšno je moje mnenje). Mar pri Tesli ne?!?
Nimam pojma. Tesla nima L3 pri nobenih pogojih. Ne vem kaj ves cas omenjas Teslo. Mene bolj zanima ali se lahko v Mercedesu z L3 vozim po ljubljanski obvoznici? Ponavadi se tam vozi s hitrostjo 80-120 km/h. A se da?
Torej nimaš pojma o teh stvareh in vseeno diskutiraš o tem? Po ljubljanski obvoznici ne smeš voziti 120 km/h!
Glede na to, da tega mercedesa še nimava, lahko le grobo špekulirava ali lahko vozi po predpisani hitrosti na tem obroču.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Utk ::
Mene bolj zanima ali se lahko v Mercedesu z L3 vozim po ljubljanski obvoznici? Ponavadi se tam vozi s hitrostjo 80-120 km/h. A se da?
Ne da se iz več razlogov. Mercedes nima mapirane ljubljanske obvoznice, še manj pa da bi tisto delalo do 80 na uro.
Tist sistem dela na tistih 20 km al kolk že točno tiste avtoceste do hitrosti 60 na uro, če je 100% vidljivost. That's it.
Masayoshi ::
Utk ::
Glede na to, da tega mercedesa še nimava, lahko le grobo špekulirava ali lahko vozi po predpisani hitrosti na tem obroču.
Ni treba nič špekulirat, samo pogledaš specifikacije in ti tam piše, da L3 dela samo na določenem odseku določene nemške avtoceste do 60 na uro.
Gregor P ::
Glede na to, da tega mercedesa še nimava, lahko le grobo špekulirava ali lahko vozi po predpisani hitrosti na tem obroču.
Ni treba nič špekulirat, samo pogledaš specifikacije in ti tam piše, da L3 dela samo na določenem odseku določene nemške avtoceste do 60 na uro.
No, zadeva rešena. Še vedno ne spremeni dejstva, da ima mercedes že L3. Kako dober mora biti šele L2
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Utk ::
Niti to ne spremeni dejstva, da je ta njihov L3 neuporaben in nevreden doplačila tudi če bi stalo 5 evrov.
Gregor P ::
Pustimo ob strani teslino več tisoč evrov vredno doplačilo za funkcionalnost, ki je nikoli ne boš imel (dobesedno nikoli! Ker Mercedes vsaj ima)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Utk ::
Tisto doplačilo vsaj nekaj dela, tudi če ni tako kot naj bi. Mercedesov L3 ne dela čisto popolnoma ničesar dokler ne prideš na požegnanih 20 km v zastoj, kar je za voznika v Sloveniji praktično nemogoče.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
kow ::
Gregor P ::
Tisto doplačilo vsaj nekaj dela, tudi če ni tako kot naj bi. Mercedesov L3 ne dela čisto popolnoma ničesar dokler ne prideš na požegnanih 20 km v zastoj, kar je za voznika v Sloveniji praktično nemogoče.
Tiso doplačilo je čista goljufija, prevara naivnih potrošnikov (avto sploh nima strojne opreme, da bi sploh lahko izvajal obljubljeno funkcionalnost nekoč v prihodnosti) - me čudi, da pri Tesli še noben ni šel v zapor zaradi tega? Pri mercedesu pa dejansko dobiš nekaj za kar si plačal in lahko v EU tudi uporabljaš.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Utk ::
Ja, pri tesli bi moral nekdo v zapor zarad tistega, pri mercedesu pa v umobolnico tist, ki bi doplačal za takšen l3 več kot 2 evra.
Gregor P ::
Saj mercedes tega niti ne reklamira tako, bolj to le mi komentiramo. Medtem, ko pri tesli pa to dejansko so reklamirali na polno; čisto zavajanje potrošnikov.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
kow ::
Vsak plakat, ki oglasuje avte ob slovenskih cestah je cisto zavajanje potrosnikov (lazne cene). Pa te moti samo Teslino zavajanje. Ocitno, imas neko obsesijo.
V principu je ves koncept marketinga - zavajanje potrosnika.
Kar se mene tice - cimprej jih prijavi na ustrezno institucijo. Sam bi tudi prepovedal oglasevanje na reklamnih panojih ob cestah. Samo dvomim, da bom koga preprical.
V principu je ves koncept marketinga - zavajanje potrosnika.
Kar se mene tice - cimprej jih prijavi na ustrezno institucijo. Sam bi tudi prepovedal oglasevanje na reklamnih panojih ob cestah. Samo dvomim, da bom koga preprical.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Gregor P ::
Uuu reklame, katerekoli, to pa šele zares sovražim. Pralni praški pa to. Že dlje časa razmišljam, da bi potrebovali v EU nek poseben organ, ki bi to malo huje omejeval in dejansko tudi uradno testiral vse te produkte, če ustrezajo reklamam. Tesla bi seveda pri tem pogrnila na celi črti; najbrž bi sledila kar prepoved prodaje njihovih vozil v EU, dokler ne bi odpravili kar nekaj pomanjkljivosti. Potem so pa tu še dizelgate afere ipd. - na srečo za marketingarje (sploh ta ameriške) zaenkrat delam še v drugi branži
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
kow ::
No, te podpiram in se strinjam, da bi Tesla pogrnila na celi crti. Prav tako vse nemske znamke.
Masayoshi ::
No še en test iz katerega se lepo vidi da so Tesla in korejci najbolj učinkoviti - V LAGANJU:
https://insideevs.com/reviews/443791/ev...
https://insideevs.com/reviews/443791/ev...
ales85 ::
No še en test iz katerega se lepo vidi da so Tesla in korejci najbolj učinkoviti - V LAGANJU:
https://insideevs.com/reviews/443791/ev...
Kaj hoces povedati? Da Tesla in Kia odstopata od EPA za 10%? Tesla celo 12% v treh primerih od stirih (na hitro).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ales85 ()
kow ::
Isti test naj naredijo na "real highway testu" - nemski avtocesti, kjer se folk vozi preko 150km/h.
Skratka, ta test bo dal popolnoma drugacne rezultate, ce malo spremenis parametre. Da ne omenjamo gum, dezja itd.
Skratka, ta test bo dal popolnoma drugacne rezultate, ce malo spremenis parametre. Da ne omenjamo gum, dezja itd.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Utk ::
Jaz iz te tabele vidim predvsem, da za nek spodoben range je tesla model 3 daleč najcenejša opcija.
kow ::
Najbolj vazen podatek zame je itak doseg pri hitrosti 150 km/h, kar je maksimalno legalna tolerirana hitrost na slovenskih avtocestah. V takem primeru bo etronu doseg ogromno padel.
BMW i4 ali T3, pa bosta se vedno imela spodoben range.
BMW i4 ali T3, pa bosta se vedno imela spodoben range.
Utk ::
EPA vsake tolk preveri ta test na avtih. Če je nek test porabe drugačen kot pri EPA, to ni nič čudnega. Čudno bi bilo, če bi se ujemalo v nulo.
Če mercedes porabi toliko manj pri 70 mph kot v vožnji po mestu, ki je zajeta v EPA, to kvečjemu pomeni, da je mercedes precej neučinkovit pri pospeševanju.
Dokler kdo ne dokaže, da tesla dejansko goljufa pri EPA testiranju, so številke pač take kot so, v različnih testih različne.
Model 3 ima še zmeraj 4.25 mi/kwh, mercedes pa 3,67...tako da nekaj žgancev bo še treba pojest.
Če mercedes porabi toliko manj pri 70 mph kot v vožnji po mestu, ki je zajeta v EPA, to kvečjemu pomeni, da je mercedes precej neučinkovit pri pospeševanju.
Dokler kdo ne dokaže, da tesla dejansko goljufa pri EPA testiranju, so številke pač take kot so, v različnih testih različne.
Model 3 ima še zmeraj 4.25 mi/kwh, mercedes pa 3,67...tako da nekaj žgancev bo še treba pojest.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
kow ::
70mph je sicer 110km/h. S taksno hitrostjo sem se jaz pred korono vozil po avtocesti z mojo 16 let staro kanto - bencinarjem.
Z vsemi avtomobili v tisti tabeli, bi se gotovo vecji del casa vozil po levem pasu.
Z vsemi avtomobili v tisti tabeli, bi se gotovo vecji del casa vozil po levem pasu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()