» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
995 / 1201
»»

Gregor P ::

2084 potem? Oziroma morda bo vmes prišlo že prej kaj drugega.8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

kow ::

Lahko pogledas trend proizvodnje baterij (v Twh). Presenecen bos kako hitro se bo zgodilo. Je pa res, da moras biti sposoben osnovne algebre, da ti je to ocitno. Marsikomu v tej temi - ocitno ni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

karafeka ::

Ah daj no, tut cena nafte je na borzi nižja kot 2009, cene goriva pa v nebo.
V zadnjih 10 letih so se tudi baterije pocenile, pa zdaj primerji cene električnih avtov, vsi so šli občutno gor, še posebej od takrat ko je bil egolf 20k€, ostale malčke so pa preprosto nehali proizvajati.
To je tista managerska logika, inputi so šli gor za 5%, dejmo mi zvišat cene za 20%. Jaz dvomim, da bomo imeli EVje kdaj s takimi cenami kot ICEje, ko je bila recimo nova octavija 16k€, pa čeprav vsi govorijo, kako je EVje lažje naredit, z manj deli in manj delovne sile.

kow ::

Od kod ti ideja, da rabijo EV taksne cene kot ICE?
BEV "golf" je lahko 5-10k drazji in nihce ne bo kupil ICE golfa. Ker ni neumen, da bi kuril denar na pumpi.
Da vas, skeptike, malo razveselim. Evropska avtomobilska proizvodnja se koncno pobira in je junija zacela rasti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

kow ::

Malo sem po novicah brskal in bo letos kitajska proizvodnja baterij, okoli 1Twh.

CopiumRovte ::

Končno ena sled razuma



Tale bosanec vam lepo pove kje je problem električnih avtomobilov. Največji problem smo ljudje sami, ker se nismo pripravljeni odpovedati udobju. Trenutno ni nobene druge rešitve za zmanjševanje toplogrednih plinov, kot da se odpovemo udobju.

Mike_Rotch ::

Nehal sem poslušati pri cca. 2 minutah, ko razlaga, da večina ljudi živi v blokih.

V Sloveniji 2/3 ljudi živi v privat hišah. Čez palec (moja ocena) še vsaj kakšnih 5% v majhnih blokih s 4-6 stanovanji.

https://www.stat.si/StatWeb/news/Index/...

V USA je ta odstotek okoli 70%.

V Nemčiji je zasebnih hiš manj, ampak večina Nemcev živi v majhnih blokih z do 10 stanovanji.

The list goes on.

Gregor P ::

Mislim, kakšna je to kritika, da se ljudje nočemo odpovedati "udobju"? Kaj je to mišljeno z udobjem? Leder zici, ali veliko daljši domet?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

karafeka ::

No sej lepo pove, da je utvara, da bojo evji izboljšali okolje, ker se elektrika pridobiva iz termoelektrarn, baterije pa iz rudnikov, in isto onesnažujejo planet kot ICEji, zato bi se morali odpovedat avtu na sploh.
Lahko rečt, nemogoče nardit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: karafeka ()

Mike_Rotch ::

To, da EVji enako onesnažujejo okolje enostavno ni res. Tudi, če bi res vsa elektrika za EVje prišla iz premoga, bi v življenjski dobi proizvedel manj CO2. Še posebej, če upoštevaš ponovno uporabo baterij.

Ampak vemo, da veliko elektrike v resnici pride iz čistejših virov ter, da delež obnovljivh virov narašča.

Gregor P ::

Sploh zdaj>:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

LeQuack ::

Avto ni več prihodnost, tudi če je električen. Velika mesta gredo stran od avtomobilov.
Quack !

nejc_nejc ::

LeQuack je izjavil:

Avto ni več prihodnost, tudi če je električen. Velika mesta gredo stran od avtomobilov.

Ja in vsi zivijo v velikih mestih.

No slo je komplet out.

Zgodovina sprememb…

kow ::

Gregor P je izjavil:

Sploh zdaj>:D


Saj narasca. Tako kaze statistika. Nekaj (zacasno) zagnanih nemskih elektrarn na premog, ne bo nic spremenilo.
Svet je velik.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Gregor P ::

Mar kdo razmišlja o tem?8-)

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

DamijanD ::

Zakaj bi? Mislim, da za dnevne vožnje tega ne rabiš. Za daljše pa uporabiš ABRP oz. večina EVjev ima to že v lastni navigaciji.

pegasus ::

Haha, Tesla s solar prikolico:
https://electrek.co/2022/07/04/tesla-un...

Gregor P ::

Boš moral tole prikolico vsakič posebej priklenili nekam iz. kar zasidrati, da ti jo ne odpeljejo :P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Zakaj pa elektrike ne bi bilo? Kam bo pa šla?

ales85 ::

pegasus je izjavil:

Haha, Tesla s solar prikolico:
https://electrek.co/2022/07/04/tesla-un...

Napredek! :D Dobro, da so e-avtomobili že zdaj tako ugodni, da se bo takšen extender izplačal.
/s

kow ::

Zanimive prodajne stevilke mini avtomobilckov na kitajskem:

https://twitter.com/lovecarindustry/sta...

Domnevam, da bo prodaja sla v visave se naprej.

a_borlak ::

Novi MG4 zna biti kar zanimiv, le še cenovno naj ga ustrezno umestijo. BTW, govorijo o 11 salonih MG po Sloveniji.

nirburu ::

ales85 je izjavil:

pegasus je izjavil:

Haha, Tesla s solar prikolico:
https://electrek.co/2022/07/04/tesla-un...

Napredek! :D Dobro, da so e-avtomobili že zdaj tako ugodni, da se bo takšen extender izplačal.
/s


Retardirano za popizdit, ampak ok, naj vam bo.

nirburu ::

Redki generacije 1970+ so dovolj ne-blesavi, da razumejo, da Tesla ni eko prihodnost, ki se jo reklamira.
Tesla je plod človeka generacije 1970+, ki je želel svoji blesavi 1970+ generaciji, dat občutek metuljčkov v trebuhu, s tem kako so okoljsko progresivni.
Edini, ki resno misli z elektriko je Aptera. Tam pa mislim, da je en milenijec in en gen 1970+.

Ludicrous mode je recimo perfekten pridevnik za gen 1970+. Kako gre to skupaj z eko ideologijo...vi povejte meni gen 1970+?

Malidelničar ::

Evo, če koga zanima:

Cene, ponudba in dosegi električnih avtov v Sloveniji
https://avto.finance.si/9001820/Cene-po...
(na žalost ne znam dodati skenov v komentar, tako da si morate sami odpreti, če ste naročeni)

Osebno me zadeva še vedno ne prepriča. Cenovno in glede dosega (range anxiety).
Don't invest like a Joe. Invest like a Simon.

ales85 ::

Malidelničar je izjavil:

Evo, če koga zanima:

Cene, ponudba in dosegi električnih avtov v Sloveniji
https://avto.finance.si/9001820/Cene-po...
(na žalost ne znam dodati skenov v komentar, tako da si morate sami odpreti, če ste naročeni)

Osebno me zadeva še vedno ne prepriča. Cenovno in glede dosega (range anxiety).

Tudi mene. Prevoziti moraš veliko kilometrov, da se razlika v ceni izplača, glede na to koliko so e-vozila dražja od ICE.
Če pa že gledaš primerljivo ceno, pa ni vedno primerljiva oprema. Pa še vedno ostane range anxiety (za nekatere).

Mike_Rotch ::

Če pa že gledaš primerljivo ceno, pa ni vedno primerljiva oprema.


Odvisno od segmenta. Če iščeš športno limuzino težko najdeš boljšo ponudbo od Tesle. BMW 3, Audi A4, Mercedes C...to je vse dražje od Model 3.

ales85 ::

Mike_Rotch je izjavil:

Če pa že gledaš primerljivo ceno, pa ni vedno primerljiva oprema.


Odvisno od segmenta. Če iščeš športno limuzino težko najdeš boljšo ponudbo od Tesle. BMW 3, Audi A4, Mercedes C...to je vse dražje od Model 3.

Tesle se še s palico ne dotaknem. Pa cenejša kot BMW 3? Audi A4? Če hočeš vsaj malo spodoben doseg, te stane preko 60k EUR.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ales85 ()

Utk ::

Ti pa že dolgo nisi pogledal kolk stane spodobna trojka, a?

Mike_Rotch ::

Ja, kar je toliko kot en povprečno opremljen BMW 3 z 2.0 dizlom v nosu.

Če hočeš kaj podobno hitrega in malo bolj opremljenega je situacija taka: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

ales85 ::

Utk je izjavil:

Ti pa že dolgo nisi pogledal kolk stane spodobna trojka, a?

Kaj je za nekoga spodobno se razlikuje. Bistvo je, da se A4 začne pri 35k, 3-jka pa najbrž malo višje. Res pa nisem šel primerjati vse opreme, da bi videl kje se dejansko "izide". Ampak močno dvomim, da mora biti A4 ali 3-jka polno opremljena, da se lahko primerja s Teslo Model 3. Bom pa to sprejel, če mi nekdo pokaže :D

Utk ::

Tesla, tudi osnovna, se po AC vozi praktično sama, osnovna trojka nima niti radarskega tempomata.

ales85 ::

Utk je izjavil:

Tesla, tudi osnovna, se po AC vozi praktično sama, osnovna trojka nima niti radarskega tempomata.

Nepoštena primerjava, osnovna 3-jka je 10k cenejša. Osnovni A4 pa več kot 15k. Zato sem pa napisal, da če kdo pokaže pošteno primerjavo, si morda premislim.

Tesli tudi ne bi zaupal z njihovim "auto" pilot lol.

Utk ::

https://odkrijuzitek.bmw.si/novo/iskanj...

Poglej si tega, 150 konjev, nič kaj ekstra, vprašanje če ima vzvratno kamero. 50 jurčkov. Kaj ima osnovni potem, si ne upam niti pogledat.
Za kamero sem kar siguren da nima, niti aktivnega tempomata, niti kakšnega centriranja po cesti najbrž ne potem. Nič od nič.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Machete ::

Noro kake cene za golega bmw mlinčka. Kdor to kupi za 50k je retard. Sploh pa star model. Pa da ne govorimo o 90 jurjev 340i.. LOL. V UK je to rang lepo opremljenega M3.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

ales85 ::

Machete je izjavil:

Noro kake cene za golega bmw mlinčka. Kdor to kupi za 50k je retard. Sploh pa star model. Pa da ne govorimo o 90 jurjev 340i.. LOL.

Se povsem strinjam.

Utk ::

Tesli tudi ne bi zaupal z njihovim "auto" pilot lol.

Pusti ti autopilota, tesla se tudi brez njega po AC skoraj sama vozi. BMW nima pa nič od nič asistenc v osnovni opremi. No, niti za 50 jurjev še zmeraj ne.

ales85 ::

Utk je izjavil:

Tesli tudi ne bi zaupal z njihovim "auto" pilot lol.

Pusti ti autopilota, tesla se tudi brez njega po AC skoraj sama vozi. BMW nima pa nič od nič asistenc v osnovni opremi. No, niti za 50 jurjev še zmeraj ne.

Tisti zgoraj ima radarski tempomat, če prav vidim.

Utk ::

Kje to vidiš?

ales85 ::

Asistent za uravnavanje hitrosti z zavorno funkcijo

Utk ::

Aktivni tempomat je "Aktivni asistent za uravnavanje hitrosti s funkcijo Stop&Go"
"Asistent za uravnavanje hitrosti z zavorno funkcijo" je navaden tempomat, samo da uporablja še zavoro po klancu navzdol.

Žalost od žalosti.


Asistent za uravnavanje hitrosti s funkcijo zaviranja shrani in vzdržuje poljubno izbrano hitrost nad 30 km/h, tudi pri vožnji po klancu navzdol – po potrebi s pomočjo samodejnega posredovanja v zaviranje. Upravlja se prek multifunkcijskih gumbov na volanu.

Pregled prednosti:
bistveno razbremeni voznika, zlasti na avtocestah z omejitvami hitrosti
vzdržuje izbrano hitrost tudi pri vožnji po klancu navzdol
preprosta uporaba

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mike_Rotch ::

Nepoštena primerjava, osnovna 3-jka je 10k cenejša. Osnovni A4 pa več kot 15k. Zato sem pa napisal, da če kdo pokaže pošteno primerjavo, si morda premislim.


Osnovna bmw trojka ima 150 konjskega dizla. Tesla za 60 jurjev ima 350 konjev.

Evo, tale je sicer allroad, tako, da je kakšnega jurja ali 2 dražji od limuzine. https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

150 konjev manj od Tesle, sežedi iz blaga (ne piše, če so ogrevani, zadnji skoraj sigurno niso), brez sončne strehe...

Lahko se sicer pregovarjamo glede opreme pa kaj kdo nima in kaj ima. Ampak tale srednja žalost od Audija je vseeno 2 jurja dražja od Model 3.

Machete ::

Vseeno ni čisto primerljivo. Audi in bmw detajli in materiali in vgradnja in sama konstrukcija so neprimerljivo na višjem nivoju od tesle. Tudi občutek, značaj/čustveni del, zgodovina, nostalgija, dealership/servis mreža, oem in aftermarket kosi.. vse je na drugem nivoju.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Utk ::

Dobro si to povedal. Audi in bmw so zgodovina in nostalgija. Drugače jih ne bi več nihče kupil.

Machete ::

Ja vse sorte čustev in zaznav vpliva na kupca. Nič ni zanemarljivo ali nepomembno.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Utk ::

Ja, samo vprašanje kolk teh čustev imamo mlajši, ki nam do tesle ni uspelo kupit bemfota, čeprav nam je bil prej 20 let neznansko kul, zdaj pa, ko bi ga lahko, je pač ostal tam, v otroštvu. Tesla, ali pa kater drug električni, so pa kul.
Sej nekega i4 se tudi ne bi branil, jasno. Da bi dal 50 jurjev za dizla...za to bi me pa moralo nekaj zelo vsekat v možganih.

Mike_Rotch ::

Machete je izjavil:

Vseeno ni čisto primerljivo. Audi in bmw detajli in materiali in vgradnja in sama konstrukcija so neprimerljivo na višjem nivoju od tesle. Tudi občutek, značaj/čustveni del, zgodovina, nostalgija, dealership/servis mreža, oem in aftermarket kosi.. vse je na drugem nivoju.


Se strinjam, ni isto.

BMW ima verjetno boljše materiale v notranjosti, Tesla ima bistveno boljši infotainment. BMW ima zgodovino, tesla ima "cool faktor". BMWju se "lepše zapirajo vrata", školjka od tesle je po drugi strani sestavljena iz enega kosa. In tako dalje.

Objektivno gledano sta avtomobila primerljiva.

Machete ::

Utk je izjavil:

Ja, samo vprašanje kolk teh čustev imamo mlajši, ki nam do tesle ni uspelo kupit bemfota, čeprav nam je bil prej 20 let neznansko kul, zdaj pa, ko bi ga lahko, je pač ostal tam, v otroštvu. Tesla, ali pa kater drug električni, so pa kul.
Sej nekega i4 se tudi ne bi branil, jasno. Da bi dal 50 jurjev za dizla...za to bi me pa moralo nekaj zelo vsekat v možganih.


Čustva oz. nostalgijo imaš lahko tudi od voženj s fotrom v šoping v Italijo, s tvja, iger, soseda, švabov na morju itd..
Meni je še vedno neznansko kul :) Ne vidim znamke, ki bi mi bila dejansko kuler od kul (pustimo porše in ostalo nad 100k ligo). Bi celo zmogel iti na Merca, samo mi je dokaj mrtev glede fun factorja. Bi zmogel iti na Audija, ker je kvaliteten, samo mi ne potegne ploščata armatura in touch scena, plus ima ga vsak diatonični harmonikar, ki dela ostrešja.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Utk ::

plus ima ga vsak diatonični harmonikar, ki dela ostrešja.

Ja, za razliko od bmwja, ki ga ima vsak pek.
Včasih je bil vsaj ta plus, da je 5 let star bmw zgledal kot oldtimer, zdaj pa niti to ni več. Nekdo ima lahko 8 let starega, pa ga nihče ne bo ločil od tvojga novega. Brez veze.

fikus_ ::

Ja samo pri BMW so žmigovci lepotna napaka ali dodatek, kakor za koga. :D
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
««
995 / 1201
»»