Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
Okapi ::
Sintetično gorivo je ravno tako ogljikovodik kot "naravno" gorivo. Ko ga kuriš, gre v zrak CO2. Razlika je samo v tem, da je bencin rafinirana nafta, sintetično gorivo pa rafiniran premog. In ker pri predelavi premoga v tekoče gorivo porabljaš energijo, gre v zrak v bistvu še več CO2.
Pri biodizlu, kot ga recimo na veliko uporabljajo v Braziliji, kuriš predelan sladkorni trs. Kar je sicer malo ugodneje, ker pri gorenju ne gre v zrak CO2 iz daljne preteklosti, ampak tisti, ki ga je sladkorni trs iz zraka pobral pred enim letom. Ampak ima pa to druge slabosti, ker s plantažami sladkornega trsa uničuješ naravo.
Pri biodizlu, kot ga recimo na veliko uporabljajo v Braziliji, kuriš predelan sladkorni trs. Kar je sicer malo ugodneje, ker pri gorenju ne gre v zrak CO2 iz daljne preteklosti, ampak tisti, ki ga je sladkorni trs iz zraka pobral pred enim letom. Ampak ima pa to druge slabosti, ker s plantažami sladkornega trsa uničuješ naravo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
kow ::
Sinteticno gorivo je lahko karkoli. Saj ni edina varianta rafiniran premog. Recimo sinteticen vodik bi morda bil smiseln, ker danes z soncno in vetrno energijo zlahka naredimo ogromne obcasne viske energije.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Utk ::
Ja, če jemlješ CO2 iz atmosfere, ima to nek smisel, ampak to za goriva za letala, morda kakšne stroje, tisto kar se RES ne da gonit direktno na elektriko. V avtih tako gorivo ni smiselno, ker so baterije že danes dovolj dobre, pri umetnem gorivu imaš pa veliko izgub energije.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
codeMonkey ::
nejc_nejc ::
Kar se CO2 tice je v tem primeru nevtralno. Ne govorim o premog varianti temvec iz atmosfere oziroma iz proizvodnje cementa 12% svetovne kapacitete CO2.......
pegasus ::
codeMonkey je izjavil:
lightyear s tem nima nicMogoče res ne ... Le lepo si je misliti, da ima. Je pa neizpodbitno dejstvo, da je fizika za vse enaka in da bo treba globalno vse zafnane dizajnerje poriniti skozi tečaj aerodinamike. Priporočam airshaper.com.
codeMonkey ::
Oblikovalci naredijo stvari znotraj okvirjev, ki so postavljeni s projektom. Cene goriv so v preteklosti ze veckrat vplivale na razvoj avtomobilov, in ko bo prislo do se enega takega cikla, bo sprememba v konceptu vozila naravna posledica.
Do takrat pa se bo SUV ocitno dobro prodajal. Cudili smo se, ko je Porsche predstavil svojega, pa jih je ta na koncu resil. Zdaj na omejeni seriji dela se Ferrari.
Do takrat pa se bo SUV ocitno dobro prodajal. Cudili smo se, ko je Porsche predstavil svojega, pa jih je ta na koncu resil. Zdaj na omejeni seriji dela se Ferrari.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
Okapi ::
Sinteticno gorivo je lahko karkoli. Saj ni edina varianta rafiniran premog. Recimo sinteticen vodik bi morda bil smiseln, ker danes z soncno in vetrno energijo zlahka naredimo ogromne obcasne viske energije.
Kaj vse bomo slišali še tule - sintetični vodik. A to iz zaloge vzamejo en proton in en elektron in ju sestavijo?
kow ::
Ja, invertno. Pardon, haha.
Ampak saj ves kaj sem mislil...
Ampak saj ves kaj sem mislil...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Okapi ::
Kar se CO2 tice je v tem primeru nevtralno. Ne govorim o premog varianti temvec iz atmosfere oziroma iz proizvodnje cementa 12% svetovne kapacitete CO2.......
Omenjal si Adolfa, toreh ravno izdelavo iz promoga.
Za "nevtralne" vire pa moraš najprej poskrbeti, da je proizvodnja energije tudi nevtralna (kar še dolgo ne bo). Ker spreminjanje plina CO2 v ogljikovodična goriva je energetsko zelo potratna zadeva.
mn ::
Kar se CO2 tice je v tem primeru nevtralno. Ne govorim o premog varianti temvec iz atmosfere oziroma iz proizvodnje cementa 12% svetovne kapacitete CO2.......
Omenjal si Adolfa, toreh ravno izdelavo iz promoga.
Za "nevtralne" vire pa moraš najprej poskrbeti, da je proizvodnja energije tudi nevtralna (kar še dolgo ne bo). Ker spreminjanje plina CO2 v ogljikovodična goriva je energetsko zelo potratna zadeva.
Tehnološko in mogoče tudi ekološko gledano je videti smiselno pretvarjati električno energijo v kemično ko imaš presežek elektrike. Se znebiš slavne negativne cene električne energije.
Sedaj, kolikšen je ekonomski smisel, je pa druga stvar. IMHO, če bi bilo, bi se že uporabljalo.
pegasus ::
codeMonkey je izjavil:
Oblikovalci naredijo stvari znotraj okvirjev, ki so postavljeni s projektom.Kdo torej postavlja okvirje? Prodajniki? Ker so zelo očitno napačni že vsaj minulo stoletje ...
codeMonkey ::
codeMonkey je izjavil:
Oblikovalci naredijo stvari znotraj okvirjev, ki so postavljeni s projektom.Kdo torej postavlja okvirje? Prodajniki? Ker so zelo očitno napačni že vsaj minulo stoletje ...
Napacni? Kako si potem razlagas ves ta pleh na cesti?
Okvirje postavlja vodstvo.
Mike_Rotch ::
Do takrat pa se bo SUV ocitno dobro prodajal. Cudili smo se, ko je Porsche predstavil svojega, pa jih je ta na koncu resil. Zdaj na omejeni seriji dela se Ferrari.
Logično, ker je SUV oz. crossover najbolj optimalna oblika za osebni avto.
Osebni avtomobili so popularni, ker so vsestransko uporabni. Specializacija pri avtomobilih ubija masovno proizvodnjo. SUV ima vse kar večina potrošnikov pričakuje od avtomobila. Prostor, preglednost, dovolj dobre vozne lastnosti v vseh pogojih...
Mike_Rotch ::
V SUVih se običajno sedi nekoliko višje (preglednost in občutek za volanom), imajo v povprečju višjo oddaljenost od tal in običajno večja kolesa.
Utk ::
Preglednost? Kam? A iz normalnega avta se ne vidi ven? Kaj ti bo oddaljenost od tal, za plezanje čez pločnike? Večja kolesa? Res, zakaj? Že vsak clio ima 17".
shmandi ::
Mike_Rotch je izjavil:
V SUVih se običajno sedi nekoliko višje (preglednost in občutek za volanom), imajo v povprečju višjo oddaljenost od tal in običajno večja kolesa.
In na račun tega se je pri večini ostalih (ne SUV)osebnih avtomobilov zmanjšala preglednost...
hruske ::
Preglednost? Kam? A iz normalnega avta se ne vidi ven? Kaj ti bo oddaljenost od tal, za plezanje čez pločnike? Večja kolesa? Res, zakaj? Že vsak clio ima 17".
Staranje prebivalstva delno narekuje, da kreditno sposobni raje kupujejo pleh, ki ima višjo H-točko, ker se iz njega lažje vstanejo. Žal.
Kalkulator nove omrežnine 2024 - https://omreznina.karlas.si/Kalkulator
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: hruske ()
Utk ::
No, ampak jaz še nisem tako star...niti nihče drug tu. Še solatko ima čist normalen avto.
Tu se gre samo za modo, čisto nič drugega ni zadaj. Višji avto, pa ne od tal, ampak v kabini, je smiseln, če je električni, da ima v dnu baterijo. Pa še tu se da dost naredit brez tega.
Tu se gre samo za modo, čisto nič drugega ni zadaj. Višji avto, pa ne od tal, ampak v kabini, je smiseln, če je električni, da ima v dnu baterijo. Pa še tu se da dost naredit brez tega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
fikus_ ::
Ti pišeš iz svoje perspektive/izkušenj, drugi imamo pa drugačno mišljenje.
In spreminjaš napisano, preden sem jaz do konca napisal svoj odgovor.
In spreminjaš napisano, preden sem jaz do konca napisal svoj odgovor.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fikus_ ()
Mike_Rotch ::
Preglednost? Kam? A iz normalnega avta se ne vidi ven? Kaj ti bo oddaljenost od tal, za plezanje čez pločnike? Večja kolesa? Res, zakaj? Že vsak clio ima 17".
Preglednost iz avtomobila, nad voziščem. Ta je načeloma boljša kot pri nižjih avtomobilih.
Oddaljenost od tal pride prav v več primerih. Plezanje čez pločnike je en od njih. In ja, vem, tega se baje ne dela. No, tudi omejitev je 130kmh, pa ljudje kupujejo avtomobile, ki grejo 200+. Sicer pa oddaljenost pride prav tudi pri parkiranju, kjer te ne skrbi kako visok je robnik spredaj, da slučajno ne nasedeš z odbijačem. Pa ko prideš na Krk v kamp lahko mirno parkiraš na hribčku ob parceli...
Večja kolesa ni enako večja platišča. Govorim o obsegu celotnega kolesa. C4 Spacetourer (enoprostorec) ima npr. okoli 5cm manjši obseg kolesa kot C5 Aircross (crossover) kar se pozna pri premagovanju ovir in pri udobju.
Utk ::
Ja, če ne znaš vozit, je bolje vozit tank, sej to je res.
Da je SUV bolj udoben od česarkoli pa tudi prvič slišim. Morda od gokarta.
Da je SUV bolj udoben od česarkoli pa tudi prvič slišim. Morda od gokarta.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
BigWhale ::
Ne nakladaj.
Tisti, ki ne znajo vozit vozijo avtomobile z avtomatskimi menjalniki in avtomobile s servo volani in servo zavorami in lol avtomatskimi zaganjalniki. Tapravi soferji pa se vedno uporabljajo rocni zaganjalnik in nesinhroniziran menjalnik, a ne?
Gre za udobje in lazjo uporabo, ne pa za to kdo zna in kdo ne zna vozit.
Zakaj hudica delajo vse asistencne sisteme? :>
In ja, lazje je vstopiti in izstopiti iz visjega avtomobila in to je za marsikoga bolj udobno, ceprav lahko povsem normalno vstopi in izstopi iz kaksnega drugega avtomobila.
Tisti, ki ne znajo vozit vozijo avtomobile z avtomatskimi menjalniki in avtomobile s servo volani in servo zavorami in lol avtomatskimi zaganjalniki. Tapravi soferji pa se vedno uporabljajo rocni zaganjalnik in nesinhroniziran menjalnik, a ne?
Gre za udobje in lazjo uporabo, ne pa za to kdo zna in kdo ne zna vozit.
Zakaj hudica delajo vse asistencne sisteme? :>
In ja, lazje je vstopiti in izstopiti iz visjega avtomobila in to je za marsikoga bolj udobno, ceprav lahko povsem normalno vstopi in izstopi iz kaksnega drugega avtomobila.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
Utk ::
Če moraš stalno plezat čez pločnike in skale, bom vztrajal pri tem da zelo verjetno ne znaš vozit.
Višji avto za izstopit je tudi enoprostorec, ne rabi bit SUV. V vožnji pa to nikoli ne bo bolj udobno. Ne glede na velikost koles.
Višji avto za izstopit je tudi enoprostorec, ne rabi bit SUV. V vožnji pa to nikoli ne bo bolj udobno. Ne glede na velikost koles.
Mike_Rotch ::
Da je SUV bolj udoben od česarkoli pa tudi prvič slišim. Morda od gokarta.
Pisal sem o velikosti koles. Višja guma ima več prostora za deformacijo in v avto prenaša manj vibracij ter sunkov kot nižja guma.
Če moraš stalno plezat čez pločnike in skale, bom vztrajal pri tem da zelo verjetno ne znaš vozit.
Ti kar vztrajaj. Mogoče imaš celo prav. Večina voznikov namreč konkretno precenjuje svoje vozniške sposobnosti tako.
Ampak to ne spremeni dejstev, da je SUV zelo uporabna in vsestranska oblika avtomobila. Tvoje jamranje o tem, da se ne pleza čez pločnike je brezpredmetno dokler ljudje to množično počnejo.
pegasus ::
codeMonkey je izjavil:
Napacni? Kako si potem razlagas ves ta pleh na cesti?Razlagam si ga kot trenutek dekadence, omogočen s poceni energijskimi krediti v obliki ogljikovodikov iz skorje planeta. Narava jih v dobri milijardi let ni načela, zato še vedno lepo deluje in se razvija (če odmislimo naše vplive). Mi smo jih samo v dobrem stoletju že dodobra izčrpali in zelo hudo bo, ko se pipice dokončno zaprejo. Preživeli bodo samo najbolj učinkoviti, v vseh možnih pomenih, ne samo na cesti. Če se omejimo na cesto, ni na njej danes ničesar sposobnega preživeti. Zato ves čas razlagam, da se mora miselnost tu spremeniti ... Tako pri proizvajalcih, kot pri potrošnikih. Energija ne bo nikoli več tako poceni, kot je bila na prelomu tisočletja ... Prej ko ljudje to dojamejo, lažje jim bo v bodoče.
TheBlueOne ::
Dvomim, da je SUV oblika najbolj uporabna in udobna. Mi imamo Passata 4motion in je bolj udoben in v njega spravim vec, kot v Tiguana, ki je menda tam tam konkurent glede cene. Morda je Tiguan nekaj 1000EUR drazji s podobno motorizacijo. Zmore pa Tiguan verjetno malenkost vec terena.
Je pa vprasanje ali je bolj udobna sofa ali stol za jedilno mizo. Stara mama bo rekla stol za jedilno mizo, ker je sofa prenizka ampak ne verjamem, da je mnenje stare mame pravilno po definiciji udobja.
Je pa vprasanje ali je bolj udobna sofa ali stol za jedilno mizo. Stara mama bo rekla stol za jedilno mizo, ker je sofa prenizka ampak ne verjamem, da je mnenje stare mame pravilno po definiciji udobja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
Utk ::
Tvoje jamranje o tem, da se ne pleza čez pločnike je brezpredmetno dokler ljudje to množično počnejo.
Jaz tega ne vidim. Že to da "rabiš" v Ljubljani SUV, ne pa nekje v mp3, pametnemu dovolj pove o absurdnosti potrebe po SUVu.
Višja guma ima več prostora za deformacijo in v avto prenaša manj vibracij ter sunkov kot nižja guma.
Normalni avti imajo za ta namen amortizerje, ne pa gume.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
TheBlueOne ::
Moredni SUVji so praviloma na nizkih gumah. Ce se ne motim je za primerjalni SUV vs Limuzino priblizno enak nabor.
codeMonkey ::
Mike_Rotch ::
Jaz tega ne vidim. Že to da "rabiš" v Ljubljani SUV, ne pa nekje v mp3, pametnemu dovolj pove o absurdnosti potrebe po SUVu.
Avtomobili imajo eno tako zanimivo lastnost. Izjemno enostavno jih je premikati iz ene lokacije na drugo. Avto, ki ga dopoldne vidiš v Ljubljani je lahko že čez nekaj ur v Kranjski gori, na Krku ali v dolomitih.
Ker je avto hkrati tudi relativno draga zadeva, ljudje izberejo takšnega, ki pokrije čim več njihovih potreb, tudi, če se te pojavijo le 2x ali 3x na leto.
Normalni avti imajo za ta namen amortizerje, ne pa gume.
Ne nabijaj. Kolesa so ključni del vsakega podvozja. Če želiš z nizkopresečnimi gumami enak prenos vibracij v kabino kot z visokopresečnimi, moraš delati kompromise drugje.
Dvomim, da je SUV oblika najbolj uporabna in udobna. Mi imamo Passata 4motion in je bolj udoben in v njega spravim vec, kot v Tiguana, ki je menda tam tam konkurent glede cene. Morda je Tiguan nekaj 1000EUR drazji s podobno motorizacijo. Zmore pa Tiguan verjetno malenkost vec terena.
Glej Tiguan Allspace, ki je glede na zunanje mere primerljiv s Passatom. Tiguan ima 7 sedežev in 50 litrov večji prtljažnik s podrto 3. vrsto sedežev. Oz. 110 litrov več v 5 sedežni verziji.
Sicer point ni v tem, da bi bili SUVi bistveno bolj prostorni. V resnici v skoraj nobeni kategoriji niso najboljši. Point je v tem, da so najbolj vsestranski.
Utk ::
Avto, ki ga dopoldne vidiš v Ljubljani je lahko že čez nekaj ur v Kranjski gori, na Krku ali v dolomitih.
Ampak nikjer ne vidim potrebe po plezanju po pločnikih. Kar se po definiciji itak ne sme.
Če želiš z nizkopresečnimi gumami enak prenos vibracij v kabino kot z visokopresečnimi, moraš delati kompromise drugje.
Niso vse gume, ki niso baloni, nizkopresečne. Tudi če imaš visok avto, ki se ne sme preveč nagibat v ovinkih, moraš delat kompromise. In ugani kje...pri udobju.
Glej Tiguan Allspace, ki je glede na zunanje mere primerljiv s Passatom.
Ja, stane pa kot passat in pol, če ne 2.
TheBlueOne ::
Mike_Rotch je izjavil:
Glej Tiguan Allspace, ki je glede na zunanje mere primerljiv s Passatom. Tiguan ima 7 sedežev in 50 litrov večji prtljažnik s podrto 3. vrsto sedežev. Oz. 110 litrov več v 5 sedežni verziji.
Sicer point ni v tem, da bi bili SUVi bistveno bolj prostorni. V resnici v skoraj nobeni kategoriji niso najboljši. Point je v tem, da so najbolj vsestranski.
Cenovno je dosti drazji ze navaden Tiguan, si mislim, da za allspace ze zelo preplacas. Vprasanje je bilo udobje? Passat se pelje bolj udobno, ker je center teze nizji, sedezi nekoliko bolj polezani itn. Za vecino voznje tudi bolj varen zaradi centra teze. Pa ni samo center teze, tudi medosna je menda nekje +10cm, kar se kar pozna. Potem vzemtenju ni treba, da je tako trdo, ker nima toliksnega problema z nagibanjem, problem centra teze. Kar se tice prostora, pa v pasata spravim vec, ker je daljsi. Je praviloma dosti bolj pomembno, kot pa minimalna razlika volumna.
Kar se tice gum je menda podoben nabor. Mi imamo na Passatu bolj visoke, ker moja drugace brusi robnike.
Imamo pa 4x4 in si mislim, da zmore prakticno vse, kar potrebuje 99.5% voznikov Tiguanov.
Potem pa dodaten plus, poraba 5.5 pri 200 konjih in 4x4.
Ce pa res hoces univerzalno vozilo, ki je udobno na nivoju SUV in se bolj pregledno pa vzames kaksnega VW transporterja z dosti opreme, 4x4 itn. Ce dodas v nabor kombije SUV ostane bolj kot statusni simbol.
Smo pa gledali vse, sem oba tudi testiral. Za Transporterja pa sem preskrt.
Moram pa dodati, da SUVji za kaksne 150k€ nudijo ultimo vau faktor. Pametna vzmetenja, ultimo luksuz itn. Ampak verjetno se ne pogovarjamo o teh?
ginekk ::
Jaz sem imel tako enoprostorca (Phedro), kot tudi terenski SUV (Pathfinder).
Razen pozimi v visokem snegu, Pathfinder ni imel kakšnih prednosti. V obeh se sedi visoko in Phedra je definitivno prostornejša in udobnejša. Tudi s Phedro sem se lahko vozil po skalnih pol-cestah do robinzonske nastanitve na otoku. Pomemno je da pnevmatika ni tanka. Torej visoka 55% svoje širine, 50 je že bolj tako.
Dandanes pa primerjava itak ni možna, ker so klasični enoprostorci izumrli. Razne VW kombi izpeljanke in Caddy dostavniki izpeljanke, to niso.
Razen pozimi v visokem snegu, Pathfinder ni imel kakšnih prednosti. V obeh se sedi visoko in Phedra je definitivno prostornejša in udobnejša. Tudi s Phedro sem se lahko vozil po skalnih pol-cestah do robinzonske nastanitve na otoku. Pomemno je da pnevmatika ni tanka. Torej visoka 55% svoje širine, 50 je že bolj tako.
Dandanes pa primerjava itak ni možna, ker so klasični enoprostorci izumrli. Razne VW kombi izpeljanke in Caddy dostavniki izpeljanke, to niso.
Mike_Rotch ::
Cenovno je dosti drazji ze navaden Tiguan, si mislim, da za allspace ze zelo preplacas.
Tiguan je cenejši od Passata (logično, ker je razred nižje). Allspace je 10% dražji.
Medosno ima Tiguan Allspace enako kot Passat.
Tiguan Allspace ima v osnovi dimenzijo gum 215/65R17, Passat 215/55R17. Razlika dobre 4cm v višini gume in 2cm višji sidewall.
pegasus ::
codeMonkey je izjavil:
Ti se ni jasno, da kapitalizem ne optimizira stvari na ta nacin?Mi je, zato v njem ne vidim prihodnosti. Ekonomisti so enostavno preveč ozko in kratkogledni, da bi dojeli, kakšne neumnosti počnejo. Sem se z njimi skregal že na faksu, zdaj pa jih enostavno ignoriram, je tako najbolj zdravo. Upam le, da se me bodo spomnili čez 30 let, ko jim zmanjka tal pod nogami ...
kow ::
Smo offtopic, ampak ekonomisti ne vodijo kapitalizma. Ampak kapitalisti, ki osvajajo trg. In trenutno mnozice hlastajo po SUV, CUV, you name it. Ne pa po sedanih.
LeQuack ::
Mhm in so se čez noč odločili da morajo nujno naredit konkurenco lightyearu :D
Pa ti veš kako dolg je razvojni cikel za tak avto?
Dajmo bit resni. Novi avto imajo dizajniran čez noč, itak zadnjih 50 let samo spremenijo malo dizajn in je to to, vse je že razvito praktično. Če pa imaš tisoče inženirjev in rabijo en let da iz Golf 7 naredijo Golf 8, potem je pač nesposobna firma. Največ razvoja je trenutno v softwaru, kot je self-driving in podobno.
Quack !
kow ::
Volvo bo do 2026 zgradil novo EV tovarno na slovaskem. Tako ta pravo: 250k proizvodnje na leto.
Gregor P ::
Kaj to pomeni, da bodo njihova prva EV na trgu potem 2030?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
kow ::
To pomeni, da bodo EV takrat relativno veliko cenejsi. Koliko je sploh danes proizvodnja v EU. Verjetno cirka 500k na leto? No, verjetno bolj proti milijonu. Bi moral presteti.
Sem pa nasel, da je lani VW izdelal 263,000 all-electric vehicles. Potem verjetno je stevilka bolj v rangu 500k.
Sem pa nasel, da je lani VW izdelal 263,000 all-electric vehicles. Potem verjetno je stevilka bolj v rangu 500k.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Gregor P ::
Pa še vedno ni moč kupiti normalnega in poceni EV.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
kow ::
Seveda, ker so to smesno nizke stevilke. Ce se letno v evropi (pred korono) proda 14 milijonov avtomobilov... Ze Mercedes in BMW ima skupaj vec kot 10% trzni delez. Kar pomeni, da ne bos videl "poceni" EV, dokler ne bo proizvodnja ranga 3+ milijone.
Na tega
BMW i4 @ Wikipedia
bos cakal 1 leto.
Na tega
BMW i4 @ Wikipedia
bos cakal 1 leto.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Gregor P ::
Ok samo potem bomo to videli katerega leta?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Truga ::
jaz ne razumem cist logike zakaj bi bli EVji poceni ko bo visja prodaja, ce je glavni del cene baterija
EVji bojo cenejsi ko bojo, kot pegasus ze ves cas trobi, postali ucinkoviti, da bojo meli lahko majhne baterije. trenutno se vsi trendi prodanih avtov od tega cilja oddaljujejo, lol
EVji bojo cenejsi ko bojo, kot pegasus ze ves cas trobi, postali ucinkoviti, da bojo meli lahko majhne baterije. trenutno se vsi trendi prodanih avtov od tega cilja oddaljujejo, lol
kow ::
kow ::
EVji bojo cenejsi ko bojo, kot pegasus ze ves cas trobi, postali ucinkoviti, da bojo meli lahko majhne baterije. trenutno se vsi trendi prodanih avtov od tega cilja oddaljujejo, lol
Zakaj bi prodajal 60kwh avto za 40-50k evrov, ce lahko prodas 80kwh avto za 70k evrov. Razlika je samo 20kwh, to je par tisoc evrov stroska.
Ampak koliko avtov za 70k se letno proda v Evropi? Verjetno nekaj milijonov. Koliko je trenutna proizvodnja BEV v EU? Premajhna.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()