» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
984 / 1201
»»

kow ::

NTHSA se je obregnil specificno ob ta rolling. Je ta rolling ze poskodoval kaksnega? Koliko "rollingov" je potrebno, da imamo dovolj podatkov, da sklepamo da je varen/nevaren manever itd.
Ce imate probleme s FSD na splosnem, je to sirsi problem kot ta recall.

Gregor P je izjavil:

... le da smo ta statistika mi ljudje (pešči, otroci, kolesarji itd.):|


Seveda. In? Kje je problem?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Gregor P ::

Zate očitno nikjer:'(
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

codeMonkey ::

kow je izjavil:

NTHSA se je obregnil specificno ob ta rolling. Je ta rolling ze poskodoval kaksnega? Koliko "rollingov" je potrebno, da imamo dovolj podatkov, da sklepamo da je varen/nevaren manever itd.
Ce imate probleme s FSD na splosnem, je to sirsi problem kot ta recall.


To so vprasanja za Teslo, kjer so se s popravkom strinjali. Ugovarjali niso. Ja pa res, da ta vpoklic ne vpliva na njihove nacrte. Vecje tezave imajo trenutno z nenadnim zaviranjem: https://electrek.co/2022/02/02/tesla-ts...

Masayoshi ::

kow ::

Se en relativno obskuren bug, ki je novica le ker gre za Teslo.

BigWhale ::

kow je izjavil:

Se en relativno obskuren bug, ki je novica le ker gre za Teslo.


Ja, ko je imel Mercedes probleme z zaviranjem ni o tem resnicno nihce porocal. Ali pa z obracanjem na streho in zato o teh zadevah nihce nicesar ne ve. :>

Masayoshi ::

kow, si že rahlo smešen. Vsak recall katerekoli firme je kar objavljan. Jih pa nimajo tolk, mogoče tudi zato, ker ker ni OTA, si ne morejo privoščiti dati na trg takšnih Beta vozil.

Mike_Rotch ::

Masayoshi je izjavil:

No še ena:

https://twitter.com/business/status/148...


Awesome. Namesto, da voziš na servis, ti na daljavo popravijo avto.

kow ::

Ce te prav razumem, mediji porocajo o vseh recallih vseh proizvajalcev? Ne, naceloma bi morali samo o pomembnih. Ta 2 sta pa smesno nepomembna. Mimogrede, zadnji bi bil zame bolj feature kot bug, hehe.

Neverjetni ste.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Masayoshi ::

Poročajo kar o vseh. Kot sem že zgoraj napisal. Ja bi bil feature, če ne bi, vsaj v evropi ta zvok bil zakonsko obvezen.

BigWhale ::

kow je izjavil:

Mimogrede, zadnji bi bil zame bolj feature kot bug, hehe.
Neverjetni ste.


Seveda ... Za ljubitelje Tesel je to, da vozijo brez varnostnega pasu feature... Tako kot jim je smiselno, da je v meglo najbolj varno zapeljati s 130km/h :>

Masayoshi ::

Bi rekel da ste bolj neverjetni Tesla fanboyi, do kam vse greste da opravičujete množico resnih napak, ki jih tesla sproducira praktično vsak mesec...Za vas so te napake kar "super", ker se jih lepo preko OTA zrihta. Da jih sploh ne bi smelo biti niti približno v takem obsegu, pa ni pomembno.

Ne vem ali je tule že kdo prilepil zgodbo o T3, izpred kakšnega meseca, ki je bila dobavljena brez zavornih diskov. Prodajalec je celo zagovarjal, da je to čist kul. Ne vem sicer kako so to preko OTA zrihtal.

Zgodovina sprememb…

kow ::

Nisem ljubitelj Tesle avtomobila. Sploh ga se nisem vozil. Sem bolj ljubitelj Tesline delnice.

In ja, ne potrebujem zvocnega signala, da si zapnem pas. Predvsem ga ne potrebujem, ce samo premaknem avto za 15 metrov. Je pac regulacija, ki naj bi resevala zivljenja, je pa izredno moteca za vecino ljudi, domnevam. No, vsaj zame je.

Mimogrede, vsi trije ste v resnici anti fanboyi, brez vsakega obcutka za objektivno.

Mike_Rotch ::

Očitno imamo drugačen pogled na to kaj so "resne napake".

Ne vem ali je tule že kdo prilepil zgodbo o T3, izpred kakšnega meseca, ki je bila dobavljena brez zavornih diskov. Prodajalec je celo zagovarjal, da je to čist kul. Ne vem sicer kako so to preko OTA zrihtal.


Strawman pa to? Nisem videl, da bi kdo opravičeval take napake.

Si pa seveda naiven, če misliš, da se take stvari dogajajo samo Tesli.

Masayoshi ::

Eh jo, me obtožiš za uporabo strawmana (pa sploh ne bi da, nima moje zapisano nič s tem, le s tem da ima Tesla dokumentirano uporabo pometanja pod preprogo tudi res hudih napak), pol pa še dodaš zadnji stavek, da pa se drugim tudi dogaja.
@kow: ti si pa glede delnice vse povedal, verjetno je debata s tabo o kakovosti Tesla produktov res povsem brezproduktivna...

Mike_Rotch ::

pa sploh ne bi da, nima moje zapisano nič s tem, le s tem da ima Tesla dokumentirano uporabo pometanja pod preprogo tudi res hudih napak


Trdiš, da nekateri to zagovarjamo. Kar je seveda neumnost.

Masayoshi ::

Mike_Rotch je izjavil:

pa sploh ne bi da, nima moje zapisano nič s tem, le s tem da ima Tesla dokumentirano uporabo pometanja pod preprogo tudi res hudih napak


Trdiš, da nekateri to zagovarjamo. Kar je seveda neumnost.


in kje za hudiča jaz to trdim? Trdim le tisto, kar ste sami napisali, kako je kul, da se napake o katerih smo zgoraj debatirali lepo odpravi preko OTA. Pomanjkanje diskov se preko OTA ne da, ali pač? OTA je tudi meni kul, ampak se bojim da je kar evidentno, da je tale OTA zaradi bistveno manjših stroškov recallov, povzročila tudi, da daje Tesla ven beta avtomobile.

kow ::

Spet nekaj obracas besede. Poscrollaj gor, pa si se enkrat preberi kaj smo pisali.

codeMonkey ::

Evo ena lepa z Dojclandije

https://carbuzz.com/news/some-bmw-i4-mo...

Zgodovina sprememb…

Masayoshi ::

kow je izjavil:

Spet nekaj obracas besede. Poscrollaj gor, pa si se enkrat preberi kaj smo pisali.


LOL, ja obračam besede: "Awesome. Namesto, da voziš na servis, ti na daljavo popravijo avto."

Še ena posebej zate:

https://twitter.com/mark_dow/status/148...

MrStein ::

BigWhale je izjavil:

kow je izjavil:

Se en relativno obskuren bug, ki je novica le ker gre za Teslo.


Ja, ko je imel Mercedes probleme z zaviranjem ni o tem resnicno nihce porocal. Ali pa z obracanjem na streho in zato o teh zadevah nihce nicesar ne ve. :>

No, potem pa naj nekdo linka na novico o phantom breaking pri drugih znamkah.

Sicer pa komentar v 3.. 2.. 1..
"Kje je problem? Tisti odzadaj mora imeti varnostno razdaljo in pravočasno ustaviti."
;)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

codeMonkey ::

mislim, da je kow govoril o pasovih, ne o zaviranju.

kow ::

Da, govoril sem o rollingu in pasovih.

MrStein ::

Jaz in bw pa o zaviranju.

Čakam linke...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Mike_Rotch ::

in kje za hudiča jaz to trdim?


"Ne vem ali je tule že kdo prilepil zgodbo o T3, izpred kakšnega meseca, ki je bila dobavljena brez zavornih diskov. Prodajalec je celo zagovarjal, da je to čist kul. Ne vem sicer kako so to preko OTA zrihtal."

V debato o rolling stopu in opozorilu za varnostni pas si uspel zriniti tole.

LOL, ja obračam besede: "Awesome. Namesto, da voziš na servis, ti na daljavo popravijo avto."


Kaj je slabega v tem? Pri konkurenci je treba peljati avto na servis.

Ali mogoče trdiš, da se take stvari dogajajo samo pri Tesli? (khm...https://www.hotcars.com/10-biggest-car-...

Masayoshi ::

Mike, ti si nepismen, sorry...

Mike_Rotch ::

Poskusi razložiti, vem, da zmoreš.

Do takrat bom pa še enkrat napisal. Awesome je, da ti avto popravijo na daljavo.

Masayoshi ::

Za Muska je predvsem awesome da ti lahko proda polizdelek, ki ga takšni tiči kot ti z veseljem kupite. Ste potem še prav navdušeni ko kot testni zajčki dobivate stalne popravke ki pa Muska zelo malo stanejo... pa nimar ravno upanja da boš razumel kako enostavno manipulirajo z vami, si pač funkcionalno nepismen. Jebiga, Musk je srečen da takšni obstajati. Ste njegova vojska.

Mike_Rotch ::

Polizdelek v kakšnem smislu? Bodi konkreten.

Masayoshi ::

Ne gre ti Mike, ne trudi se. Če bi bil vsaj malo pismen, bi ti bilo " v kakšnem smislu" že ob prebiranju tega threada povsem jasno. Sorry, poišči si pomoč.

BigWhale ::

MrStein je izjavil:


Ja, ko je imel Mercedes probleme z zaviranjem ni o tem resnicno nihce porocal. Ali pa z obracanjem na streho in zato o teh zadevah nihce nicesar ne ve. :>

No, potem pa naj nekdo linka na novico o phantom breaking pri drugih znamkah.


Kaj bi sploh rad povedal? A je bil kak problem s fantomskim zaviranjem pri kateri drugi znamki recently? Ce je bil, zakaj nisi nalepil linka tle, ce je slo za EV? Al sam pravis, da bi to mogli drugi aktivno pocet, da dokazejo da niso tesla haterji? :>

kow je izjavil:

Mimogrede, vsi trije ste v resnici anti fanboyi, brez vsakega obcutka za objektivno.


Lol. Jaz v resnici razmisljam o drugem EVju in Model 3 je med top kandidat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

europenian ::

Model 3 je super, meni se tudi dopade, ampak bom pocakal se na kaksnega naslednika ali alternativo par let.

codeMonkey ::

Meni pa i4 in EQE. Ampak tudi vprasanje, ce ze to generacijo.

krucymucy ::

europenian je izjavil:

Model 3 je super, meni se tudi dopade, ampak bom pocakal se na kaksnega naslednika ali alternativo par let.

Mogoce na verzijo iz Berlina in 4680 celice.

BigWhale ::

codeMonkey je izjavil:

Meni pa i4 in EQE. Ampak tudi vprasanje, ce ze to generacijo.


Ja pr men so in semi-random order, Model 3, EQE, iD4 in Enyak ... :D Zadnja dva se najmanj ampak na konc bo verjetno vprasanje casha :D

europenian je izjavil:

Model 3 je super, meni se tudi dopade, ampak bom pocakal se na kaksnega naslednika ali alternativo par let.


Men Model 3 ni nic posebnega in ma ene par stvari, ki mi gredo res na zivce. Je pa dost efficient, kar je kr pomembno pri avtu, ki ga imas tud za kam dalj se odpeljat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

MrStein ::

BW., ja. Ampak res ni EV, tako da je off topic...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

valelulePH ::

Kako pomembna je učinkovitost in aerodinamika lepo pokaže naslednji primer: avto ki ima samo baterijo samo 60 kWh, vendar opravi 400 km pri hitrosti večji od 135 km/h, sepravi ima porabo pri avtocestni hitrosti tako kot jo imajo nekateri EVji po mestu (15 kWh/100 km):

https://www.greencarreports.com/news/11...

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

Potem so pri Priusu že zmagal, sam še večjo baterijo ruknejo not pa bo:P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

J.McLane ::

To tudi mene zanima, kaj bo Toyota ustvarila iz Priusa, letos bi moral biti predstavljen novi. Ampak malo dvomim da bo BEV, verjetno bo ostal hibrid, saj je to pojem tega modela.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

kow ::

MrStein je izjavil:

Jaz in bw pa o zaviranju.
Čakam linke...


Kaksne linke cakas?

codeMonkey ::

BigWhale je izjavil:

Zadnja dva se najmanj ampak na konc bo verjetno vprasanje casha :D


Pa saj nista slaba avtomobila. Po prakticnosti za glavni druzinski avto verjetno se najboljsa.

MrStein ::

kow je izjavil:

MrStein je izjavil:

Jaz in bw pa o zaviranju.
Čakam linke...


Kaksne linke cakas?

Tole:

MrStein je izjavil:


No, potem pa naj nekdo linka na novico o phantom breaking pri drugih znamkah.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

Mike_Rotch ::

Nekaj "zanimivih" primerov na kupu:

https://motor-vision.co.uk/latest-news/...

It is reported that 89 deaths can be attributed to this fault and Toyota seemed to palm the blame off by saying it was either faulty floor mats, sticky accelerator pedals or user error that caused thousands of cases of sudden unintended acceleration.


Zelo zrelo :)

kow ::

Zakaj bi linkal novice o phantom breaking pri drugih znamkah. Saj nisem nikjer govoril o tem. Govoril sem o tem, da nimajo vsi recalli enak severity. Ce bi imel enak recall z zvocnim signalom zaradi pasu Mitsubishi, mi o tem ne bi debatirali. Ce bi pa Mitsubishijem odpovedovale zavore, pa bi to v novicah verjetno zaznali. Poanta je bila, da je Tesla magnet za novice, ker so potrosniki (bralci) ponavadi hejterji ali fani - mocan custven odziv.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

pegasus ::

Neke številke se že pojavljajo, ne vem od kod, a če se kdo želi igrati s primerjavami, je tu uporabno izhodišče:
https://www.motormatchup.com/efficiency
Aptera vs vsi ostali ...

europenian ::

Zakaj bi primerjal sajtrge s prikolico?

BigWhale ::

Dost je blo o hitrosti ...

pegasus ::

Izgleda bo treba kmalu odpret temo "zakaj so električni vlaki prava stvar" ;)
https://www.wired.com/story/battery-pow...

pegasus ::

Ne bodo se prijeli vlaki tu, ker ni nihče čustveno navezan nanje ... mislim da imajo železničarji en svoj forum, poskusi tam ;)

sloxl8 ::

Kateri wallbox priporočate za VW? Je Moon logična izbira (glede na VWjev bonus) ali obstaja kakšen boljši?
««
984 / 1201
»»