» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
980 / 1137
»»

J.McLane ::

Ja ampak lastnik EV "toči" 90% svojega goriva doma v garaži po 1,5€/100 km. Drage hitre polnilnice so sigurno nekaj na kar je treba računat, ampak ni pa to tak deal breaker kot nekateri želite predstaviti.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

celada ::

Jaz ne predstavljam ničesar ne da je poceni ne drago meti električni avto. Osebno se mi niti ne zdi tako grozno drago tole ker pac tankas tam ko moraš.

Ko bom pa jaz kupoval EV (cez ene 10 let) pa iskreno dvomim da se bo TCO bistveno razlikoval od primerljivega ICE-ja. Bo že cesar vzel kar mu pripada tako ali drugače.

J.McLane ::

A davki na ICE pa misliš, da bodo ostali taki kot danes? Osebni prevoz se bo podražil, to je dejstvo, razmerje bo pa vedno ostalo v prid EV.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

energetik ::

celada je izjavil:

Jaz ne predstavljam ničesar ne da je poceni ne drago meti električni avto. Osebno se mi niti ne zdi tako grozno drago tole ker pac tankas tam ko moraš.

Ko bom pa jaz kupoval EV (cez ene 10 let) pa iskreno dvomim da se bo TCO bistveno razlikoval od primerljivega ICE-ja. Bo že cesar vzel kar mu pripada tako ali drugače.
Ne vem, zakaj je treba tako udrihati za ali proti.
Vsak si danes lahko zase izračuna, ali se mu EV splača ali ne. Vsak zase ve, koliko bo prevozil, kje bo filal in ali mu bo doseg zadostoval. Nekaterim se že danes splača EV, drugim se pač ne in nabaviš ICE ali hibrida.

Gregor P ::

Komu se splača EV? Pač drago plačaš za večje udobje, sodobno tehnologijo ipd. ... nikakor se ti pa ne splača. Najprej si ga drastično preplačal, potem pa verjetno delal še predrago sončno elektrarno, pa TČ itd. ... skratka veliko preplačal vse skupaj, da morda lahko čez ene 10-15 let rečeš, da si na zeleni veji. Takrat bodo tudi že nova vozila in nove sončne in drugačne energetske rešitve na voljo po drugih cenah ... na kratko tudi pod razno noben izmed nas ne bo strašno profitiral; tako ali drugače boš na koncu lepo plačal za vse. Ampak bo pa najbrž užival v prednostih kupljenega.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

telexdell ::

Gregor P je izjavil:

Komu se splača EV? Pač drago plačaš za večje udobje, sodobno tehnologijo ipd. ... nikakor se ti pa ne splača. Najprej si ga drastično preplačal, potem pa verjetno delal še predrago sončno elektrarno, pa TČ itd. ... skratka veliko preplačal vse skupaj, da morda lahko čez ene 10-15 let rečeš, da si na zeleni veji. Takrat bodo tudi že nova vozila in nove sončne in drugačne energetske rešitve na voljo po drugih cenah ... na kratko tudi pod razno noben izmed nas ne bo strašno profitiral; tako ali drugače boš na koncu lepo plačal za vse. Ampak bo pa najbrž užival v prednostih kupljenega.


Vsaka stvar je vredna toliko, kot jo je nekdo pripravljen prodati in drug kupiti. Da nekdo govori o poceni stvari in je ne proda potem očitno ni toliko vredna. Če pa nekdo govori, da je nekaj drago pa očitno nima dovolj denarja. Danes zato kupujejo EV tisti, kateri si to lahko privoščijo. Ko bo na trgu dovolj EV in jih ne bodo mogli prodati, bodo pač morali spustiti ceno. Tako bo nova skupina ljudi imela dovolj denarja... Ker pač ima vse svoje meje pač vsi nikoli ne bodo imeli EV.
Lahko jamraš, kako je drago in čakaš da bo cena na tvojem dosegu ali pač poskušaš priti v krog ljudi, za katere je takšna cena že dosegljiva. Vse ostalo je jalovo.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Mike_Rotch ::

Najprej si ga drastično preplačal


Tesla 3 je cenejša od kolikor toliko primerljivega BMW 3 ali Audi A4.

Gregor P ::

telexdell je izjavil:


Lahko jamraš, kako je drago in čakaš da bo cena na tvojem dosegu ali pač poskušaš priti v krog ljudi, za katere je takšna cena že dosegljiva. Vse ostalo je jalovo.
Zgleda si povsem zgrešil poanto mojega zapisa; nisem govoril o tem, kdo si/ne more kaj privoščiti (drage in poceni stvari imaš tudi danes na voljo, mar ne?), ampak da boš praktično vedno enako plačal za stvari aka ničesar ne boš (danes) prihranil z nakupom, da bi se ti (kdaj kasneje) kaj posebej splačalo. To se da običajno preseči kvečjemu z lastnim delom/vložkom, znanjem, časom ipd. (recimo sam kaj montiraš, servisiraš itn.).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

telexdell ::

Gregor P je izjavil:

telexdell je izjavil:


Lahko jamraš, kako je drago in čakaš da bo cena na tvojem dosegu ali pač poskušaš priti v krog ljudi, za katere je takšna cena že dosegljiva. Vse ostalo je jalovo.
Zgleda si povsem zgrešil poanto mojega zapisa; nisem govoril o tem, kdo si/ne more kaj privoščiti (drage in poceni stvari imaš tudi danes na voljo, mar ne?), ampak da boš praktično vedno enako plačal za stvari aka ničesar ne boš (danes) prihranil z nakupom, da bi se ti (kdaj kasneje) kaj posebej splačalo. To se da običajno preseči kvečjemu z lastnim delom/vložkom, znanjem, časom ipd. (recimo sam kaj montiraš, servisiraš itn.).

Življenje je prezapleteno, da bi ostale stvari bile enostavne. V sosednji temi se govori o sončnih elektrarnah. Kateri so jo npr. naredili do nekje poletja lani so prehiteli dviganje cen opreme in kot kaže bodo zaradi dviga cen energije precej na boljšem, kot tisti, kateri SE postavljajo danes. Bodo pa slednji precej prihranili pred tistim, kateri jo bodo postavljali jutri. To pa nič ne pove, kaj bo pojutrišnjem.
Podobno se lahko zgodi z ICE in EV. V obdobju turbolenc na trgu ti lahko pravi trenutek prinese precejšnje prihranke oz. zaslužke.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

MrStein ::

Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

BigWhale ::

telexdell je izjavil:

Le zakaj bi moral serviser pralnega stroja priti iz enega konca Slovenije na drugi?


O kristus, no ... Pa saj ne gre za dobesedne pralne stroje. Imas ogromno poklicev kjer so ljudje cel dan v avtomobilih in se vozijo po terenu. Eni sraufajo pralne stroje, drugi spet ne. In dejstvo je, da polnilnic, ki bi ti omogocale udobno delo na terenu, nimas na pretek. V tem momentu moras VEDNO razmisliti kako se bos peljal in moras razmislek o polnjenju vkalkulirat v to. In to je nadlezno in jemlje cas.

Mislim, eni govorimo iz prakse. Ti pa nakladas iz teorije. :)

J.McLane je izjavil:

Ampak če je vožnja EV praktično zastonj, je to lahko potem tvoja konkurenčna prednost, da ne obremenjuješ stranke s potnim stroškom. No če bi serviser v avtu lahko za čas vožnje delal kaj produktivnega, sicer pa je največji strošek vožnje tisti ki sedi za volanom in nič pametnega ne dela.


Potni stroski niso samo stroski goriva. Tega je se najmanj. Trgovski potniki naredijo na dan po 300+ kilometrov. In dokler ne bo avta, ki bo to razdaljo premagal z lahkoto in brez najmanjse skrbi, EVji za ta primer ne bodo najbolj optimalna resitev. Za nekatere mogoce bodo, ne pa za vse. Ce moras v enem dnevu obiskati 10 strank nekje v posocju, ti pol ure vrtanja po nosu med cakanjem, da se avto napolni, pomeni ogromno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

pegasus ::

Glej glej, celo čudaki kot je WSJ se začenjajo zavedati, da se nekaj obeta v svetu EVjev:

Gregor P ::

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

nejc_nejc ::

@BigWhale
I don't know why, but let it be so 8-)

Utk ::

Gremo gledat za nazaj kdo je reku, da bo id3 ubil teslo najmanj v Evropi? Model 3 se prodaja skoraj 2x bolje, vw je v par mesecih 2020 prodal skoraj tolk id3 kot lani celo leto. S tem da id3 v Nemčiji po vseh subvencijah stane (bistveno) manj od golfa. V čem je problem, ga ne morejo naredit ali ga nihče noče?

Gregor P ::

Dejmo res pogledat, ker preprosto ne morem verjeti, da je kdo tu kdajkoli rekel, da bo id3 ubil kogarkoli :D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Masayoshi ::

Pa a res stane ID3 manj kot golf? Ali pa primerjaš ID3 s 45kwh baterijo in golf z max opremo in max motorjem?

DOOM_er ::

ID3 je piece of garbage, sam imam golfa in načeloma sem kr zadovoljen, minus kar mi crkuje. ID3 je pa notri narejen ful slabše, materiali so slabši, ter še problemov s tem avtom je za razred ali dva več. Samo to itak velja za celo ID familijo.
Robots will steal your job. But that's OK

Utk ::

Masayoshi je izjavil:

Pa a res stane ID3 manj kot golf? Ali pa primerjaš ID3 s 45kwh baterijo in golf z max opremo in max motorjem?

Res. Dizel golf z nekaj opreme je 30 jurjev. Id3 pod 25. Na lizing so pa tudi skoraj zastojn:
https://www.leasingmarkt.de/listing?v=2...

Masayoshi ::

Eh daj no, vsaj preberi kaj postaš: ID3 je taka cena samo za "ONLY for care services and charitable organizations"

Utk ::

Je tako težko tam na levi stisnit Privat?

bambam20 ::

Masayoshi je izjavil:

Pa a res stane ID3 manj kot golf? Ali pa primerjaš ID3 s 45kwh baterijo


Si želiš pozimi domet 200 km?

rejven ::

Mike_Rotch je izjavil:

Najprej si ga drastično preplačal


Tesla 3 je cenejša od kolikor toliko primerljivega BMW 3 ali Audi A4.



Ne primerjat kle jabolk pa hrušk. Tesla je vw hrošć varjanta v EV časih, Bmw je pač drug nivo, od izdelave, materjalov...
Nisem sicer pristaš ev hypa, sem pa vozil eno in drugo znamko in po mojem je razlika očitna. Pa ne da je tesla 3 slaba, ampak je pač "ljudski" avto.

s0nce ::

Ali je nakup EV smiseln če živim v stanovanju in nimam garaže?
Bomo kdaj dočakali EV pod 20k€?

Utk ::

s0nce je izjavil:


Bomo kdaj dočakali EV pod 20k€?

Imaš jih že zdaj. Če misliš kaj v velikosti cliota ali celo megana, well, teh niti na bencin ne boš več dolgo dobil za pod 20.

Mike_Rotch ::

Ne primerjat kle jabolk pa hrušk. Tesla je vw hrošć varjanta v EV časih, Bmw je pač drug nivo, od izdelave, materjalov...


Ja seveda. "Kvalitetna plastika na armaturki" in "zvok pri zapiranju vrat" je edino kar še ostane BMWju :)

BigWhale ::

Men sicer dol visi za kvaliteto plastike. Konc koncev vozim Nissana. :> Ampak v reviewih se ljudje obesajo na to plastiko in verjetno jo tud kupujejo. Se pa kr strinjam, da bi avto za 50 jurjev moral tud not zgledat kot avto za 50 jurjev. :)

Mike_Rotch ::

Glede na to, da Model 3 "outsella" nemške limuzine 10:1 se očitno to, kar ponuja Tesla prodaja boljše od kvalitetne plastike.

europenian ::

Plastika ni vse, ampak tudi ko sem se jaz vsedel v BMWja, pa zdaj ne mislim na tiste oskubljene osnovne variante prinas, enostavno opazis ko se vsedes, zapres vrata in primes za volan, da se gre za drug cenovni razred izdelave in da avto ni glih 3D sprintan iz racunalnika, kot pri tesli. Pa nimamo niti enega bavarca pri hisi, ampak vseeno, kdor ne opazi razlike, pac nima obcutka oz. prave oci za te stvari.

Tudi obcutek sedezev je drugacen, eno je pac kot gaming stol iz amazona za 80evrov, drugo pa konkretno dober fotelj, pa recimo da od dalec izgledata zelo podobno.



Mike_Rotch je izjavil:

Glede na to, da Model 3 "outsella" nemške limuzine 10:1 se očitno to, kar ponuja Tesla prodaja boljše od kvalitetne plastike.
Si uposteval v izracunu tudi limuzine, ki niso elektricne?
Recimo, ce imas kvaliteten BMW z visjim rangom opreme, star 5 let, za kaj bi potem kupoval 3D sprintano plastiko od tesle, kjer so avto sestavljali v sketchupu na racunalniku, prakticnih izkusenj z izdelavo pa od nikoder. Tudi za oblect volan v usnje ni vsak krojac enako dober, to se ne naucis iz danes na jutri, zato pa so sivi na teslinih sedezih tako grobi in neenakomerni recimo.

Zgodovina sprememb…

pegasus ::

europenian je izjavil:

kdor ne opazi razlike, pac nima obcutka oz. prave oci za te stvari.
/me dvigne roko
Edini občutek sedenja v bmw petici je bila utesnjenost, kot da bi bil v podmornici. Mogoče to ustreza ljudem, ki jih je ves čas strah in se v taki mišji luknji počutijo varno. Zanimivo, to potem razloži tudi agresijo bmw fahrerjev na cesti ...

europenian ::

pegasus je izjavil:

europenian je izjavil:

kdor ne opazi razlike, pac nima obcutka oz. prave oci za te stvari.
/me dvigne roko
Edini občutek sedenja v bmw petici je bila utesnjenost, kot da bi bil v podmornici. Mogoče to ustreza ljudem, ki jih je ves čas strah in se v taki mišji luknji počutijo varno. Zanimivo, to potem razloži tudi agresijo bmw fahrerjev na cesti ...
Ocitno ti rad pleses po avtu v sedezu med voznjo in uzivas v ropotanju votlih vrat. Tisti foteli iz Jyska za 99 evrov tudi ne dajo obcutka utesnjenosti, cez 3 leta pa gres po novega, ko se spuzva sesede in cel stol maje.
Razumem, da tebi ustreza sedenje na avtoprikolici z 1cm pene pod ritjo, da nisi utesnjen.
Res je, da v kaksnem renoju ne bos utesnjen, ampak to je zaradi tega ker so tanki, votli sedezi in votla kartonasta vrata. Ne recem, da so tu kaksne skode, seati kaj boljsi, ampak razlike so.

Se opravicujem, Skoda Superb je dalec pred Teslo Model 3 kar se notranjosti tice.


Edini občutek sedenja v bmw petici je bila utesnjenost,
Klaustrofobija (lat. claustrum ,,kavez", starog. ????? phóbos ,,strah", ,,fobija") predstavlja anksiozni poremećaj straha od zatvorenog ili uskog prostora.

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

Mike_Rotch je izjavil:

Glede na to, da Model 3 "outsella" nemške limuzine 10:1 se očitno to, kar ponuja Tesla prodaja boljše od kvalitetne plastike.


Sej golf jih tud, pa kaj?

Mike_Rotch ::

Pa nimamo niti enega bavarca pri hisi, ampak vseeno, kdor ne opazi razlike, pac nima obcutka oz. prave oci za te stvari.


Jaz imam bavarca (mlajšega od 5 let), pa ne opazim neke bistvene razlike. Razen v tem, da je Model 3 nenormalno hitrejši in da ima spodoben infotainment sistem, ki dejansko dela.

Si uposteval v izracunu tudi limuzine, ki niso elektricne?


Seveda. Mogoče sem z 10:1 malo pretiraval, ker Tesla ne uspe narediti dovolj avtomobilov. Ampak številke so precej jasne.

Sej golf jih tud, pa kaj?


1. To malo podre tvojo teorijo o tem, da ljudje kupujejo kvalitetno plastiko.
2. Golf je v povprečju verjetno okoli pol cenejši od povprečne Tesle, BMW 3, Audi A4...

FireSnack ::

Sem kolebal med Tesla Model S in Audi e-tron GT quattro. Vzel Audi. Prej imel tudi avto in je bila neka čustvena navezanost na znamko. Kolega ima Tesla in ni zadovoljen s kvaliteto izdelave. Tehnološko pa je Tesla ok.
Preprodajalec NFT umetnin

MrStein ::

Se opravicujem, Skoda Superb je dalec pred Teslo Model 3 kar se notranjosti tice.

Sem letos sedel v Superbu. Vrata izgledajo slabše kot v zastavi. Kot neki kos deske.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

BigWhale ::

Mike_Rotch je izjavil:


1. To malo podre tvojo teorijo o tem, da ljudje kupujejo kvalitetno plastiko.
2. Golf je v povprečju verjetno okoli pol cenejši od povprečne Tesle, BMW 3, Audi A4...


Ne, v bistvu sta Golf in Model 3 podobno ljudska avtomobila. To, da je Model 3 drazji, tega ne spremeni. Golfi so sicer dost solidno skupaj sestavljeni.

Utk ::

Fensi kočija je lahko veliko bolje narejana od nekega avta. Ampak še zmeraj je samo kočija.

Mene pa res zanima zakaj in za

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

lufthammer ::

Edini občutek sedenja v bmw petici je bila utesnjenost, kot da bi bil v podmornici.

Pravi nekdo, ki je menda vplačal za tisto ameriško ribo s štrlečimi prednjimi kolesi in dvema sedežma....
Ali so kolesa preveč "na široko", ali pa je kabina ozka (kot pri Messersmithu iz leta 55). V nobenem primeru ne bo udobnejša vožnja kot v trojki.

pegasus ::

Da ... in v tej "ribi" se bom lahko normalno stegnil in prespal nekaj noči, kar si v bavarcu ne bi upal.

jernejl ::

Glavno da se v apteri ne boš ponudil tako utesnjeno kot v veliko večjem bavarcu, in da boš lahko v njej bolj udobno spal kot v kakšnem bavarcu, ker v slednjem si res nihče ne upa prespati.


Saj nič hudega, če nisi racionalen. Zaradi takih kot si ti se pa prodaja cel kup avtomobilov, ki jih racionalni kupci nikdar ne bi kupili.

Mike_Rotch je izjavil:

Glede na to, da Model 3 "outsella" nemške limuzine 10:1 se očitno to, kar ponuja Tesla prodaja boljše od kvalitetne plastike.
No, vseeno imajo drugi proizvajalci bistveno več različnih modelov, ki se "kanibalizirajo" med sabo. BMW je recimo včasih imel serije 3, 5, 7 (in 8), danes pa ima od 1 do 8 in zraven še od X1 do X7, pa še kaj. Normalno je, da posameznega modela potem ne prodajo toliko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

pegasus ::

Očitno imava zelo različni definiciji racionalnosti ... ne skrbi, tudi nemci bodo počasi prisiljeni spregledati.

jernejl ::

pegasus je izjavil:

Očitno imava zelo različni definiciji racionalnosti
Tisti, ki smo racionalni, itak spimo v domači postelji. Neracionalni pa se boste svojim spalnim avtomobilskim avanturam pač morali odpovedati, če boste želeli postati racionalni.

ne skrbi, tudi nemci bodo počasi prisiljeni spregledati.
Nemci so že spregledali. Vedno večji delež je starejšega prebivalstva in zanje je bolj racionalni nakup nekoliko višjega avtomobila, v katerega lahko sedejo, kot pa nakup aptere, ki bi jo lahko samo gledali, ker vanjo ne bi mogli zlesti.
Za kako nišno uporabo bo tudi aptera morda racionalen nakup, za kaj več pa prav gotovo ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

europenian ::

No aptera je pa res nisni produkt (to je jasno vsakemu) obsojen na relativno hiter DOA. Tako kot tisti, Tiny House fanatiki, ki se pretvarjajo, da niso v avtodomu in se imajo fajn.

Aptera je opcija, kot sekundarni oz. terciarni avto in ce si iz Kopra in se peljes v Izolo, kjer tudi od oktobra do maja sice sonce, podnevi in ponoci in rad spis na parkplacih, pa potem ponoci poslusal cudne zvoke.
O udobju aptere pa sploh ne rabimo govorit.

MrStein je izjavil:

Se opravicujem, Skoda Superb je dalec pred Teslo Model 3 kar se notranjosti tice.

Sem letos sedel v Superbu. Vrata izgledajo slabše kot v zastavi. Kot neki kos deske.
Ja no, saj v Tesli pa tudi ni nic boljse.
Seveda obstajajo oskubljene verzije, kot so Active ali Ambition brez vsega, taksne so Tesle. Jaz sem imel v mislih te tri variante oz. tisto na posnetku:


Seveda. Mogoče sem z 10:1 malo pretiraval, ker Tesla ne uspe narediti dovolj avtomobilov. Ampak številke so precej jasne.

Ti si primerjal izkljucno samo EV vs. EV, kot da se ostalih avtov nic ne proda, resnica je pa povsem drugacna. Kupce ICEjev, moras nazalost tudi pristeti, ce se gres proizvajalec vs. proizvajalec.
Vec kot ocitno so nekateri ICEji se vedno bolj zazeljeni od ene Tesle.
Tesla bi danes mogla furati ze vsaj 5 ljudskih EVjev, ce ze ICEjev ne ponujajo. Potem pa pogledas kaksnega drugega bolj resnega proizvajalca in ima ca. 10 razlicnih ljudskih modelov.
Ajd recimo VW imas UP, eUP, Golf, Golf Variant, eGOLF, Polo, Polo GTI, GOLF GTI, Golf Clubsport, Sharan, Tiguan, Touran, Tuareg, Taigo, T-Cross, T-Cabrio, Arteon, Passat, Arteon Shooting Brake, pa se R izvedve in pri vsakem modelu vsaj 3 razlicne pakete opreme in dodatke, ID.3, ID.4, ID.5, Pure, Pro, GTX izvedbe, pa se en kup gospodarskih vozil.
Potem pa se lahko izbiras med dizli, bencinarji, elektricnimi, ter hibridi in se na plin tudi imajo.

Utk ::

Če imajo 15 modelov, še ne pomeni, da je to dobro ali koristno. V čem je razlika med t cross, taigo in t-roc ne ve niti povprečen poznavalec volkswagnov, kaj šele nekdo drug. Pol teh bo ukinjenih. Tesla praktično z enim množičnem modelom naredi skoraj 1 mio letno, pomeni da bo ta model med 10 najbolj prodajanimi avti v letu 2021, morda celo med 5. In nič ne kaže da ne bi mogli prodaje še podvojit.
Ljudje v resnici ne rabimo 15 različnih modelov. Zakaj bi rabil polota proti golfu? Tako, v resnici. Je polo res tolk manjši, da je bolj okreten itd? Ne. Samo malo cenejši je. Rabimo passata proti arteonu? Ne, samo arteon je bolj kul in ga lahko prodajo par jurjev dražje, kot če bi ga preimenovali v passat.

Mike_Rotch ::

Ne, v bistvu sta Golf in Model 3 podobno ljudska avtomobila. To, da je Model 3 drazji, tega ne spremeni. Golfi so sicer dost solidno skupaj sestavljeni.


Kaj pa pomeni "ljudska"?

Jaz znam pogledati tehnične podatke. Pospešek 0-100, prostor v prtljažniku. Znam oceniti kako dobro deluje touch screen in kako dobro se avto pelje.

Ljudskosti pa ne znam oceniti.

A BMW 3 ni ljudski, ker za ceno Tesle 3 ponuja 318d z osnovno opremo?

europenian ::

Jaz znam pogledati tehnične podatke. Pospešek 0-100, prostor v prtljažniku. Znam oceniti kako dobro deluje touch screen in kako dobro se avto pelje.
Marsikoga tocno te tri stvari ne zanimajo in jih mogoce zanima kaj drugega.

Zanimivost: https://www.thedrive.com/news/44068/ove...
It's actual hard data on Tesla's quality issues as seen in the wild.

Utk je izjavil:

Če imajo 15 modelov, še ne pomeni, da je to dobro ali koristno. V čem je razlika med t cross, taigo in t-roc ne ve niti povprečen poznavalec volkswagnov, kaj šele nekdo drug. Pol teh bo ukinjenih. Tesla praktično z enim množičnem modelom naredi skoraj 1 mio letno, pomeni da bo ta model med 10 najbolj prodajanimi avti v letu 2021, morda celo med 5. In nič ne kaže da ne bi mogli prodaje še podvojit.
Ljudje v resnici ne rabimo 15 različnih modelov. Zakaj bi rabil polota proti golfu? Tako, v resnici. Je polo res tolk manjši, da je bolj okreten itd? Ne. Samo malo cenejši je. Rabimo passata proti arteonu? Ne, samo arteon je bolj kul in ga lahko prodajo par jurjev dražje, kot če bi ga preimenovali v passat.

To kaj si ti mislis je irelevantno. Si ze bil kdaj v trgovini z oblekami? - Lahko bi vsi nosili iste hlace, majce in cevlje, v rescnici vec ne rabimo, kot en model.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Lahko bi vsi nosili iste hlace, majce in cevlje, v rescnici vec ne rabimo, kot en model.


Dobro je da imamo različne znamke z malo drugačnimi stvarmi. Ampak da ista firma dela 3-4 različne modele, ki so si podobni kot jajce jajcu, to na nek rok pač ekonomsko ne bo zneslo. Namesto, da bi se vlagalo v stvari, ki so res pomembne, se vlaga v 3 centimetre nižjo ali višjo haubo. Ampak dokler je ovc za strižt, ni panike...Jaz bom pa verjetneje kupil kaj od firme, ki ne dela takih neumnosti, in zato malo več vloži v zares pomembne stvari.

TheBlueOne ::

VW oz. VAG dela razlicne modele, ker jim proizvodnja to b.p. omogoca. MQB in MEB koncepta sta pac narejena zato, da napolnis vsako majhno niso. Platforme uporablja celoten VAG, MEB pa bo menda uporabljal celo Ford. Tako ogromno podjetja kot je VW ali VAG koncern ima seveda popolnoma drugacno strategijo kot nisno podjetje tipa Tesla. Jaz si mislim, da sta obe strategiji OK, kjer VAG trenutno bolj kot kaj drugega tepe pomanjkanje cipov.

Utk ::

Po moje si pa VAG, pa tudi ostali, s tem delajo škodo. Včasih je vsaka znamka imela par modelov in vsi so bili "kultni". Danes model 3 postaja kulten. Nek t-roc ne more to postat nikoli, ker imaš še t-cross in zdaj še tisto smet, in tega je preveč. Tu se potem izgubi "zvestoba" nekemu modelu in celi znamki. Ljudje hočejo, ko so mladi, kupit polota, ker za več nimajo, in sanjat, da bojo neke dne kupili golfa ali celo passata. Kaj naj zdaj sanjajo v poplavi SUV-ov, ki so itak vsi isti in vsako leto pridejo še 3 novi, še bolj isti. Sej ljudje bojo kupovali avte, ker jih rabijo, ampak ne bojo pa več pripravljeni dat ekstra denar za nek model, ker model danes ni več neka stvar. To bo teplo predvsem premiume. Zdaj lahko hyundai vrže ven dober avto za 50 jurjev, pa nihče ne bo imel nekega pomisleka tolk plačat, in čisto resno ga bojo primerjali s premiumi za podoben denar. Morda bo imel bmw boljše materiale, bo pa zato hyundai imel boljšo tehnologijo, za isti denar. Še 10 let nazaj se je vedelo kdo kam spada, zdaj je vse pomešano. Karte se mešajo na novo in vsi ne bojo mogli zmagat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

TheBlueOne ::

Jaz si mislim, da je ekonomsko kar smoterno filati te luknje, ce te ne stane dosti. Drugace me ne razumi narobe, tudi meni ta nacin ni vsec. Ce ne kaj drugega je slab obcutek, da imajo namesto treh dobrih izdelkov deset polizdelkov. Ali pa, da bi lahko dali ceneje vec, ce ne bi bilo neskoncne izbire. Pa ne samo modeli, tudi detajli. Ampak je samo moj obcutek.

Meni je recimo super Mazdin nacin, kjer imas malo modelov in nekaj paketov opreme. Ampak verjetno ni najbolj profiten nacin. Ampak na koncu koncev pa nam pred hiso stoji VW. :)
««
980 / 1137
»»