» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
973 / 1132
»»

Mike_Rotch ::

Za po mestu skakati je dovolj, kot družinski avto pač ne.


Pavšalna izjava, ki nima veze z realnostjo. Nekomu je dovolj, drugemu ne. Meni osebno se zdi 400 litrov sicer malo, ampak se je v praksi izkazalo kot dovolj. ICE only verzija avtomobila ima 70 litrov več, kar je sicer dobrodošla razlika, ampak ena potovalka več realno ne pomeni veliko.

S tisto, še zmeraj majhno, baterijo pa letno ne moreš naredit tolk km, da se ti bi kdaj splačal proti navadnemu hibridu.


Spet pavšalne izjave. Odvisno od režima vožnje, a ne? V mojem primeru ICE čez teden praktično nikoli ne zalaufa, vozim izključno na elektriko. To pomeni 0 porabe bencina v večini primerov in 0 smrajenja po mestu.

Na daljše razdalje, še posebej po AC pa Toyotin hibrid ni najbolj varčna zadeva. Teža se na AC pozna bistveno manj, regeneracija dela enako kot pri PHEV. Razlika med hibridom in ICE je minimalna (spritmonitor kaže 3 deci razlike v porabi med bencinarjem in hibridom).

Dobro primerjavo med navadnim in plug-in hibridom dobiš tudi, če pogledaš Priuse, ki so na trgu v obeh verzijah. Povprečna poraba je pri PHEV 50% nižja.

Utk ::

Znanec pol leta ni rabil tankat, ko se je pojavila korona in so zaradi ukrepov naenkrat izpadle daljše vožnje.

Ja, in v pol leta je tolk prišparal, da si je potem lahko še enga kupil...

Spet pavšalne izjave. Odvisno od režima vožnje, a ne? V mojem primeru ICE čez teden praktično nikoli ne zalaufa, vozim izključno na elektriko. To pomeni 0 porabe bencina v večini primerov in 0 smrajenja po mestu.

Ja, odvisno od režima vožnje. Lahko prišparaš nekaj malega, lahko pa čisto nič. Kaj veliko pa ne moreš. Z baterijo, s katero narediš 30-40 km, letno pač ne moreš naredit 20,000 km. Fizično ne gre.

(spritmonitor kaže 3 deci razlike v porabi med bencinarjem in hibridom).

Haha. Ja, med 200 konjskim hibridom in 90 konjskim bencinarjem...

Dobro primerjavo med navadnim in plug-in hibridom dobiš tudi, če pogledaš Priuse, ki so na trgu v obeh verzijah. Povprečna poraba je pri PHEV 50% nižja.

Prius je poglavje zase. Ampak tudi za te velja, če pogledaš primerke, ki delajo po 30,000 km letno, je med pluginom in navadnim bolj majhna razlika. Nekaj je, ampak ni veliko. Če delaš 10,000 letno je pa čisto vseeno tudi če porabi 10 litrov. Večina nas je pa tu nekje vmes. Če bi plugin stal 3-4 jurje več in bil enako prostoren, bi se lahko pogovarjali. Ampak so dražji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mike_Rotch ::

Ja, in v pol leta je tolk prišparal, da si je potem lahko še enga kupil...


V primerjavi s primerljivim bencinarjem je verjetno prihranil kar nekaj. Razlika med 10 litri bencina na 100km in tistih par eur elektrike ni zanemarljiva.

Ja, odvisno od režima vožnje. Lahko prišparaš nekaj malega, lahko pa čisto nič. Kaj veliko pa ne moreš. Z baterijo, s katero narediš 30-40 km, letno pač ne moreš naredit 20,000 km. Fizično ne gre.


Sicer delam veliko manj kilometrov, pa šparanje mi ni glavna stvar pri avtu. Ampak zakaj točno je 55km na dan problem?

Haha. Ja, med 200 konjskim hibridom in 90 konjskim bencinarjem...


Ne, bolj natančno poglej. Dejstvo je pač, da elektromotor na AC pomaga zelo malo, sploh v povezavi s tako majhno baterijo.

hruske ::

Utk je izjavil:

Znanec pol leta ni rabil tankat, ko se je pojavila korona in so zaradi ukrepov naenkrat izpadle daljše vožnje.

Ja, in v pol leta je tolk prišparal, da si je potem lahko še enga kupil...



Ne, ne gre za to. Gre za to, da je to avtomobil, ki je sposoben opravljati svojo funkcijo tudi v primeru, da pride do pretresov pri dobavi fosilnih goriv, kot se je nedavno dogajalo v Združenem Kraljestvu. Malo verjetna situacija, ampak vendar se je zgodila.

S takim dometom lahko večino voženj opraviš na elektriko, kar pomeni, da je ta stroj - če ga vestno priklapljaš - električni avtomobil, kjer te ne skrbi, da ti bo zmanjkalo baterije.
Rad imam tole državico. <3

J.McLane ::

Če se tega bojiš verjetno OK izbira, ampak zakaj bi se tega bal?

hruske je izjavil:

GLE 350de je PHEV s 30kWh baterijo, ki mu omogoča 100km dosega. Je velik in kravast, ampak če ga priklapljaš, ne boš imel težav vozit samo na elektriko.

Znanec pol leta ni rabil tankat, ko se je pojavila korona in so zaradi ukrepov naenkrat izpadle daljše vožnje. Toyota z 1,5kWh baterijo pač ne more tega zagotavljat.


Kupil je opeko od avta da bo lahko prihranil, fail v štratu.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

codeMonkey ::

Utk je izjavil:

Plug-in hibrid je IMHO bistveno boljša rešitev kot toyote z 1,3kWh baterijo.

Se pač motiš, nisi prvi niti zadnji. PHEV je dražji, z manjšim prtljažnikom, poraba ko enkrat zmanjka baterije je pa večja, ker je težji. S tisto, še zmeraj majhno, baterijo pa letno ne moreš naredit tolk km, da se ti bi kdaj splačal proti navadnemu hibridu. Pravi BEV, s katerim greš tudi na daljše poti samo na elektriko, je ok, phev pa pač ne.


Pozabil si tudi na to, da PHEV, ki ni bil niti razvit kot tak, in mu je bila kar tako dodana tista baterija zadaj, se precej slabo obnese glede voznih lastnosti. Vsaj nemski (MB razreda C, Passat, ..).

J.McLane ::

Mike_Rotch je izjavil:


Na daljše razdalje, še posebej po AC pa Toyotin hibrid ni najbolj varčna zadeva. Teža se na AC pozna bistveno manj, regeneracija dela enako kot pri PHEV. Razlika med hibridom in ICE je minimalna (spritmonitor kaže 3 deci razlike v porabi med bencinarjem in hibridom).

Dobro primerjavo med navadnim in plug-in hibridom dobiš tudi, če pogledaš Priuse, ki so na trgu v obeh verzijah. Povprečna poraba je pri PHEV 50% nižja.


Na daljše razdalje po AC je aerodinamična limuzina iz vidika učinkovitosti daleč pred vsemi, ne glede na pogon. Prius po podatkih spritmonitorja pokuri 4,5 l/100 km, PHEV verzija pokuri 2,5 l/100 km. Če delaš 20k km letno je to prihranek 500 €/leto. ČE delaš več km na leto, boš težko držal porabo 2,5 l/100 km, edino če boš imel možnost polnjenja na destinaciji.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

V primerjavi s primerljivim bencinarjem je verjetno prihranil kar nekaj. Razlika med 10 litri bencina na 100km in tistih par eur elektrike ni zanemarljiva.

Če je naredil vsak dan 50 km pol leta, pa jih ni, je to 9000 km. Prišparal je morda 700 evrov. Pri avtu, ki stane, kolk, 60-70 jurjev?

Ampak zakaj točno je 55km na dan problem?

Problem je v tem, da je zelo težko nacentrirat točno tolk km dnevno. Včasih jih narediš 30, včasih 200. "Nikoli" jih ne ravno tolk kot imaš baterije. Dobro, obstajajo tudi taki primeri, normalno, ampak so redki, in tudi taki imajo vikende, dopust, itd., ko delajo manj, ali pa več, km.

Ne, bolj natančno poglej. Dejstvo je pač, da elektromotor na AC pomaga zelo malo, sploh v povezavi s tako majhno baterijo.

Kar ti glej bolj natančno. Meni je čist jasno. In ja, tudi po AC elektromotor pomaga. V bistvu pomaga enako kot po navadni cesti ali pa v mestu, samo da na AC pač rabiš več energije, ki pa mora prit potem od ICE. V wattih elektromotor prispeva enako.

Mike_Rotch ::

Pozabil si tudi na to, da PHEV, ki ni bil niti razvit kot tak, in mu je bila kar tako dodana tista baterija zadaj, se precej slabo obnese glede voznih lastnosti. Vsaj nemski (MB razreda C, Passat, ..).


Odvisno od avtomobila. V mojem primeru ima PHEV skoraj idealno 50:50 porazdelitev teže in se pelje lepše kot ICE verzija. Tudi pospeški so bistveno boljši.

Za druge modele ne vem. Je pa ta debata tako ali tako brezpredmetna. Če hočeš avto z dobrim handlingom verjetno kupiš vse drugo kot PHEV?

Na daljše razdalje po AC je aerodinamična limuzina iz vidika učinkovitosti daleč pred vsemi, ne glede na pogon.


Temu nihče ne oporeka. Ampak primerjamo različne vrste pogona, ne različnih oblik karoserije.

ČE delaš več km na leto, boš težko držal porabo 2,5 l/100 km, edino če boš imel možnost polnjenja na destinaciji.


Možno. Zato sem napisal, da so pavšalne izjave "X tip avtomobila se ne splača" povsem brezpredmetne.

Kar ti glej bolj natančno. Meni je čist jasno. In ja, tudi po AC elektromotor pomaga. V bistvu pomaga enako kot po navadni cesti ali pa v mestu, samo da na AC pač rabiš več energije, ki pa mora prit potem od ICE. V wattih elektromotor prispeva enako.


Ne, ne pomaga. Z 1,3kWh nima kaj veliko pomagat, ker je baterije ravno za ene 3 kilometre. Nekaj malega se pozna zaradi regeneracije, ampak ne prav dosti. Na 100km dolgi poti je vse skupaj zanemarljivo.

Utk ::

Možno. Zato sem napisal, da so pavšalne izjave "X tip avtomobila se ne splača" povsem brezpredmetne.

So brezpredmetne, normalno, za tiste, ki ne znajo računat.

Ne, ne pomaga. Z 1,3kWh nima kaj veliko pomagat, ker je baterije ravno za ene 3 kilometre. Nekaj malega se pozna zaradi regeneracije, ampak ne prav dosti. Na 100km dolgi poti je vse skupaj zanemarljivo.

Vidiš, sploh ne razumeš kako deluje hibrid, pa nekaj pametuješ. Kolk je velika baterija pri navadnem hibridu je čisto nepomembno. Tako velika kot je, ni zarad tega kolk km se naredi z njo, ampak čisto drugih razlogov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mike_Rotch ::

Seveda, naslednja generacija Toyotinih hibridov bo zato imela samo 2x AAA baterije, ena za njo pa bo hibrid brez baterij.

Kakšna neumnost je to, seveda je pomembno kako velika je baterija, če se želiš voziti na elektriko.

Utk ::

Mild hibridi imajo dostikrat enako veliko baterijo kod toyote. Vseeno jim to čisto nič ne pomaga, niti pri porabi niti pri moči. Ker velikost baterije ni pomembna. Baterija mora bit (samo) toliko velika, da v tipični vožnji shrani tolk energije kot je ICE motor da od sebe preveč ko dela v optimalnem območju. Kolk je to je odvisno v glavnem od motorja. Kolk km bo naredil potem avto s to baterijo je pa čisto nepomembno. V toyoto daš lahko 5x večjo baterijo, pa zato ne bo popolnoma nič manj porabla. Samo več, ker bo težja.

Mike_Rotch ::

Vseeno jim to čisto nič ne pomaga, niti pri porabi niti pri moči. Ker velikost baterije ni pomembna.


Saj pravim, če bi bilo to res, se nihče ne bi trudil z velikimi baterijami, ampak bi furali na AAA baterije.

Če želiš voziti na elektriko je velikost baterije pač bistvena (poleg moči motorja, ki ga ta baterija poganja).

Baterija mora bit (samo) toliko velika, da v tipični vožnji shrani tolk energije kot je ICE motor da od sebe preveč ko dela v optimalnem območju.


Največji prihranki pri hibridih so zaradi regeneracije baterije.

Če se ti pelješ konstantnih 130kmh, elektromotor ne bo obratoval. Če bi, bi hitro porabil teh 1,3kWh baterije, polnjenje z ICE pa je v tem primeru nesmiselno, ker porabi več energije, kot jo dobiš nazaj iz baterije.

Razen, če je Toyota iznašla perpetuum mobile.

V toyoto daš lahko 5x večjo baterijo, pa zato ne bo popolnoma nič manj porabla. Samo več, ker bo težja.


Kot rečeno, podatki o porabi PHEV proti navadnem Priusu pravijo, da se motiš.

Po mestu bo poraba VELIKO nižja, dokler si izključno v EV režimu. Pri višjih hitrostih pa je praktično vseeno, ker imata oba avtomobila enako regeneracijo, teža pa ima pri višji, konstantni hitrosti zelo malo vpliva.

Utk ::

Nehaj, ker se smešiš. Vsak stavek v tem kar si napisal je napačen. Čisto vsak.

Mike_Rotch ::

Boš moral žal razložiti od kje Toyoti energija za polnjenje baterije in kako točno motor, ki vzdržuje hitrost in hkrati polni baterije porabi manj kot motor, ki dela samo eno od teh stvari.

Sicer številke ne lažejo. Fizika tudi ne. Corolla hibrid na avtocesti ni pretirano varčen avto.

Utk ::

To so ti osnove kako in zakaj hibrid deluje.
Ker vidim, da res nimaš pojma, ti bom enkrat in nikoli več razložil.
Hibridni pogon deluje zato, ker je ice motor v določenem območju relativno učinkovit, izven tega pa mu pade učinkovitost hitro do 50% od največje. Hibrid deluje zato, ker stalno lovi to idealno območje. Recimo toyotin ice motor je 40% učinkovit, nekje od slabih 1500 do 4000 obratov. AMPAK to velja samo pod polnim gasom. Zato pri hibridu motor stalno dela s polnim gasom, ampak kam naj z energijo ko je pri 1500 obratih in polnim gasom še zmeraj preveč moči? Komot bi takrat vozil 110 na uro, ti se pa cijaziš 50, kam z razliko? V baterijo. Pri tej pretvorbi je nekaj izgube, ampak je ta manjša kot bi bila, če ne bi motor delal s polnim plinom. Zarad polnega plina ne porabi tolk več bencina kot spravi energije v baterijo. Iz tu izhaja učinkovitost hibrida. Ne iz rekuperacije pri zaviranju, kot ti zmotno misliš, rekuperacija je samo en majhen del. Veliko več se napolni baterija iz motorja. In tu vidiš zakaj to deluje ne glede na velikost baterije. Če je majhna, bo je napolnil v 10 sekundah, se ugasnil in en čas vozil na baterijo, če je 5x večja, bo je napolnil v 50 s, se ugasnil in en čas vozil na baterijo. Vseeno je kako je velika. Velika mora bit glede na moč motorja toliko, da so ti cikli nekako smiselni. 5x večja baterija ne bi naredila tu nobene razlike. 5x manjša tudi zelo malo razlike. Toyota je poskušala z večjimi in manjšimi, brez skrbi, ampak zdej smo tu kjer smo, glede na vse. Zato tudi na avtocesti to čisto enako in vredu dela. Edina razlika je, da je na avtocesti motor že itak v idealnem režimu, mali obrati in poln plin, in ni velikih viškov. Se pa zgodijo občasno, in vseeno se baterija stalno polni in prazni.
To primerjat s plugini je butasto, ker plugini, čeprav za nevedneže podobni,, delajo čisto na drug princip. Tam napolniš baterijo doma in se voziš. Kaj se zgodi ko ti zmanjka, ni tolk pomembno. Razen še kakšnega japonskega plugina, se nihče drug, kolk je meni znano, ne ukvarja s tem, da bi ko je baterija prazna, se trudil motor držat v idealnih obratih pod polnim plinom. Ker za to pride v poštev samo neka izvedba cvt menjalnika, ki ga nemci ne uporabljajo (več), ker ga nikoli niso znali prav naredit. Sej gre tudi z ostalimi avtomatiki, ampak to je vse bolj tako, šalabajz. Ker so v prihodu BEV, pa tudi zdaj več nima smisla.

Vidiš, da sem kje omenil kolk km navaden hibrid naredi na elektriko? Ne, ker je to popolnoma nepomembno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

kow ::

Torej, ti baterija na avtocesti ne pomagani nic, ce te prav razumem. Dead weight.

Utk ::

Nič ti ne pomeni samo ko na avtocesti držiš poln gas. Kolk je to pri komu pa ve vsak zase...

kow ::

V smislu, da tudi nehibridni avtomobili imajo enako ucinkovitost na avtocesti "v idealnem" rezimu. Nimajo pa ekstra baterije in vsega kar je dodatno potrebno. Ce vsak dan delas dolge ture, se verjetno ne splaca.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Utk ::

Ne vem zate, jaz se nikoli nisem vozil kaj dost s polnim gasom po avtocesti. Razen s 60 konjskimi avti, ampak to so že stari časi...

kow ::

Okej. Recimo, da se vozis 700km nekje 100-150km/h po avtocesti (sem se ze). Koliko veliko baterijo ima Toyotin hibrid? Koliko ciklov bos pokuril? Dvomim, da jo ves cas polni in odklaplja? Je pa res, da imajo verjetno kaksen poseben tip baterije?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Utk ::

To vprašanje je nesmiselno. Motor se 3x ugasne in prižge ko grem samo po ulici, kako zaboga naj bi kdo vedel kolkrat se bo v 700 km. Nekaj 1000x sigurno. Razen pri 120 in več, takrat sicer stalno dela, ampak še zmeraj pa dviga in spušča obrate tudi pri konstantni hitrosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

kow ::

Verjetno ga ne sme v enem dnevu 100x (narediti 80% cikel). Ker bos menjal baterijo kar hitro. Verjetno stane kaksnega jurja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Utk ::

Omg, še dost se imaš ti za naučit...

kow ::

Saj zato sprasujem, kaj si zdej tecen.

Utk ::

Priusi tako delajo že več kot 20 let. Noben problem ni to. In baterija se ne polne od 0 do 80, ampak od 40 do 60, ali pa do 50. Tako da se od te male kapacitete izkorišča še manj. Pa to nič ne vpliva na porabo. Nad 60 gre samo po dolgem klancu navzdol ali pa če je hladno in se mora motor ogret in pač dela, ti pa stojiš ali greš počasi, in polne baterijo. Drugač ne gre čez 60.

Mike_Rotch ::

kow je izjavil:

Torej, ti baterija na avtocesti ne pomagani nic, ce te prav razumem. Dead weight.


Tako nekako, ja. Razlika v porabi pri konstantnih 130kmh je zanemarljiva, kar je lepo vidno iz porabe pri avtocestnih hitrostih.

Utk je to na dolgo in široko razložil in zavil v celofan.

kow ::

Samo, ce je baterija 1kwh, je 40-60: 0.2kwh. Kar gotovo ni vredno za nekoga, ki se vecinoma vozi po avtocesti (naredi ogromno kilometrov). Ekstra kompleksnost, za prakticno nicen gain.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Mike_Rotch ::

Samo, ce je baterija 1kwh, je 40-60: 0.2kwh. Kar gotovo ni vredno za nekoga, ki se vecinoma vozi po avtocesti (naredi ogromno kilometrov). Ekstra kompleksnost, za prakticno nicen gain.


Za vožjo po AC tudi 5kWh ni omembe vredno. Stalno filanje tistih par vatov je brez pomena.

Ne iz rekuperacije pri zaviranju, kot ti zmotno misliš, rekuperacija je samo en majhen del.


https://www.jdpower.com/cars/shopping-g...

"Each year, new hybrid or EV models arrive with increasingly sophisticated regenerative braking systems, improving the amount of energy these systems can capture. In some cases, the latest regenerative braking systems can recover up to 70% of the kinetic energy otherwise lost during braking."

Utk ::

Mike_Rotch je izjavil:

kow je izjavil:

Torej, ti baterija na avtocesti ne pomagani nic, ce te prav razumem. Dead weight.


Tako nekako, ja. Razlika v porabi pri konstantnih 130kmh je zanemarljiva, kar je lepo vidno iz porabe pri avtocestnih hitrostih.

Utk je to na dolgo in široko razložil in zavil v celofan.

Pusti ti youtube, 2,0 bencinar v hibridu pri 130 porabi nekih 6, še kaj manj najbrž. V rangu dizla. Takoj ko greš dol, v mesto, pa poraba začne padat, pri drugih pa rast.

kow je izjavil:

Samo, ce je baterija 1kwh, je 40-60: 0.2kwh. Kar gotovo ni vredno za nekoga, ki se vecinoma vozi po avtocesti (naredi ogromno kilometrov). Ekstra kompleksnost, za prakticno nicen gain.

Ponavljaj branje tistega kar sem napisal dokler ne razumeš, da je nepomembna velikost baterije.

"Each year, new hybrid or EV models arrive with increasingly sophisticated regenerative braking systems, improving the amount of energy these systems can capture. In some cases, the latest regenerative braking systems can recover up to 70% of the kinetic energy otherwise lost during braking."

70 procentov od tega kar bi šlo v nič, nič ti pa to ne pove koliko je to v primerjavi s tem, kar se napolne iz motorja direktno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mike_Rotch ::

Bom verjel youtubu, spritmonitorju in lastnim izkušnjam, ne bajkam random folka iz slo-techa.

70 procentov od tega kar bi šlo v nič, nič ti pa to ne pove koliko je to v primerjavi s tem, kar se napolne iz motorja direktno.


Za tisto kar se napolni iz motorja, je treba kuriti bencin, tudi, če je poraba v tem režimu nekaj % bolj učinkovita.

Utk ::

Enkrat sem ti razložil, če si prezabit za razumet, več ni moj problem. Najdi mi 180 konjskega dizla na spritmonitoru s porabo 5 do 5,5.
Prius je star čez 20 let pa še zmeraj se najde talent, ki nima pojma, in pravi da princip že v principu ne deluje. Sej ne moreš verjet...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

kow ::

Nisem rekel, da hibrid ne deluje. Rekel sem, da ni za vsakega. Recimo za pravega dizel vozaca, ki se dnevno vozi po avtocesti preko 100km.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Utk ::

Aha. Ni za 2% ljudi. Za kak procent je pa dizel, bencinar, električni, plugin?

J.McLane ::

Toyotina hibrid lahko drži motor na 1500 obratih ne glede na hitrost, takega prestavnega razmerja ti ne omogoča noben drug menjalnik, niti mehanski CVT na stožce ne. Druga stvar je da motor teče v atkinsonovem ciklu in dosega 40% učinkovitost, kar je za bencinarja izjemen dosežek.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Mike_Rotch ::

Utk je izjavil:

Enkrat sem ti razložil, če si prezabit za razumet, več ni moj problem. Najdi mi 180 konjskega dizla na spritmonitoru s porabo 5 do 5,5.
Prius je star čez 20 let pa še zmeraj se najde talent, ki nima pojma, in pravi da princip že v principu ne deluje. Sej ne moreš verjet...


Govorimo o porabi na avtocesti. Pri takšnem režimu imajo Toyotini hibridi višjo porabo kot primerljivo zmogljivi dizli.

Poraba pri mestni in primestni vožnji, ki je glavni adut hibridov je višja kot pri primerljivo zmogljivih plug-in hibridih.

Utk ::

Ma ti nimaš pojma o čem govoriš.
Še zmeraj ni linka niti na dizla s porabo 5 niti plugina z bistveno nižjo porabo pri recimo 20,000 km letno. Kolk kater porabi pri 7000 letno, mi je pa vseeno. Tolk lahk tudi na skiroju naredim.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mike_Rotch ::

Zgoraj sem ti nalepil youtube videko, kjer tvoj plugin s 5 litri porabe jasno porabi nekaj čez 7. Na istem kanalu lahko najdeš precej drugih avtomobilov, med drugim podobno zmogljive dizle z nižjo porabo pri enaki hitrosti.

Kar se primerjave plug-in vs klasičen hibrid tiče sem ti pa tudi nalepil link na spritmonitor. Evo, še enkrat, link z minimalno 20.000 prevoženimi km.

https://www.spritmonitor.de/de/uebersic...

Sicer to, da tebe zanimajo samo podatki pri točno 20.000 kilometrih mene ne zanima dosti. Če ti Corolla za tvoj način in režim vožnje ustreza, super. Pavšalne trditve o hibridih, ki jih postavljaš pa so vseeno neumne in pritičejo fanboyu, ne nekomu, ki želi resno razpravljati o avtomobilih.

Utk ::

Človek, pa si ti sploh pismen? Zgoraj je video, kjer ima na začetku 7,4, bogve od kod, in potem se vozi 120 in ima 6,8. Kaj naj bi iz tega videl?
Ta drug linka morda ima 20,000 km, ampak ne letno. Zakaj tolk? Ker pri manj je vseeno kolk avto troši. Lahko tudi 15,000, če ti kaj pomaga, za manj je pa res brez veze.

Mike_Rotch ::

Človek, pa si ti sploh pismen? Zgoraj je video, kjer ima na začetku 7,4, bogve od kod, in potem se vozi 120 in ima 6,8. Kaj naj bi iz tega videl?


- Da tvoje nabijanje o 5 litrih nima veze.
- Da na avtocesti ni bistvene razlike med hibridom in ICE, dizli v takih pogojih porabijo celo manj.

Ta drug linka morda ima 20,000 km, ampak ne letno. Zakaj tolk? Ker pri manj je vseeno kolk avto troši. Lahko tudi 15,000, če ti kaj pomaga, za manj je pa res brez veze.


Torej, šteje le arbitrarno število prevoženih kilometrov, ki si si jo izmislil. Vse ostalo tebe seveda ne zanima.

Utk ::

Ne, to ni arbitrarno, ampak je kar dejstvo, da pri avtu, ki stane 15 do 50,000 evrov in letno itak stane jurja zavarovanje, servis, gume, pač ni pomembno ali porabi 500 ali 700 evrov. Med 1500 in 2500 pa je neka razlika.

Moje nabijanje o petih litrih lahko preveriš na spritmonitoru. Tvojga videa ne moreš preverit, ker je butast. In jaz itak vem kolk porabi, ti pa ne bi nič vedel niti če ti bi z kijem v glavo zabijal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mike_Rotch ::

pač ni pomembno ali porabi 500 ali 700 evrov. Med 1500 in 2500 pa je neka razlika.


Spet arbitrarne številke potegnjene iz riti. Vsak zase ve koliko mu pomenijo te razlike.

Spritmonitor pravi, da se motiš, kakorkoli obrneš. Max. poraba Toyotinih hibridov je okoli 7 litrov (Max. v tem primeru pomeni relacijske vožnje) in se sklada s tem, kar vidiš na youtube videu. Nič posebnega, malo več kot podobno zmogljivi dizli.

Povprečna poraba (torej, kombinirana, kjer nizka mestna poraba zbija povprečje) je 5 litrov, kar je 2x več od plug-in hibrida.

Utk ::

Nekaterim vam pač ni dano, da bi razumeli osnovne stvari.
Če je razlika v porabi jurja na leto, se lahko menimo kdaj se ta pogon splača. Če je razlika v porabi 300 evrov in je pogon 5 jurjev dražji, se je škoda o čem menit. To ni arbitrarno. To je zdrava pamet. Ki je ti nimaš.
Arbitrarno iz riti potegnjeno je edino, da če ima nek hibrid na spritmonitoru 7 porabo, da vsi tolk porabijo na avtocesti. 7 imaš na avtocesti, če se voziš 160. Tudi malokater dizel ima manj pri 160. Pri komplet vožnji 160, ne samo po ravnem po računalniku.

Po tvoji zblojeni logiki se tudi bev ne bi splačal. Pri porabi dveh litrov plugina. Pa kaj pol, če poraba 2 litra velja, če narediš do 7000 km letno...mislim, kakšne bedarije maš. Kje spiš da te ne ukradejo...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mike_Rotch ::

7 imaš na avtocesti, če se voziš 160.


Torej, pri 120 imaš 7.4, pri 160 pa samo še 7? Zanimivo.

Po tvoji zblojeni logiki se tudi bev ne bi splačal. Pri porabi dveh litrov plugina. Pa kaj pol, če poraba 2 litra velja, če narediš do 7000 km letno...mislim, kakšne bedarije maš. Kje spiš da te ne ukradejo...


Po moji logiki se zame BEV definitivno ne splača, ker že z PHEV naredim veliko večino voženj izključno na elektriko. Če bi delal več kilometrov, bi bila situacija verjetno drugačna.

Ti imaš pa očitno univerzalni recept, ki naj bi ustrezal vsem v vseh pogojih. Toyota Corolla karavan. Fanboy pač.

J.McLane ::

Dovolj tega lovljenja v krogu, Mike_Rotch, daj številke na mizo:
- cena ki si jo dal za svojega PHEV Mercedesa
- št. kilometrov ki jih delaš letno
- poraba goriva letno
- poraba elektrike letno

Če nimaš podatkov STFU.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

Mike_Rotch je izjavil:

7 imaš na avtocesti, če se voziš 160.


Torej, pri 120 imaš 7.4, pri 160 pa samo še 7? Zanimivo.

Po tvoji zblojeni logiki se tudi bev ne bi splačal. Pri porabi dveh litrov plugina. Pa kaj pol, če poraba 2 litra velja, če narediš do 7000 km letno...mislim, kakšne bedarije maš. Kje spiš da te ne ukradejo...


Po moji logiki se zame BEV definitivno ne splača, ker že z PHEV naredim veliko večino voženj izključno na elektriko. Če bi delal več kilometrov, bi bila situacija verjetno drugačna.

Ti imaš pa očitno univerzalni recept, ki naj bi ustrezal vsem v vseh pogojih. Toyota Corolla karavan. Fanboy pač.

Danes postavljaš rekord postov v katerih niti en stavek ne drži?
Pri 120 imam porabo dobrih 5. Morda 5.2 max. Ne rabim youtuba da mi to pove. Verjamem, da ima kak dizel kak deci manj, ampak to je trenutna poraba. Hibrid zmaga v porabi čez tank. Vsaj jaz praktično nikoli ne spraznim tanka v vožnji pri 120 na uro. Pri 160 je pa 7.
Kolk voženj narediš na elektriko nič ne pove o tem kaj se splača.
Jaz nimam univerzalnega recepta. Ti si ga našel v toyoti, ker ti si napisal, da je primerna za 98% ljudi, ne jaz. Po moje noben avto ni primeren za tolk ljudi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mike_Rotch ::

- cena ki si jo dal za svojega PHEV Mercedesa


Nimam PHEV Mercedesa.

Pri 120 imam porabo dobrih 5. Morda 5.2 max. Ne rabim youtuba da mi to pove. Verjamem, da ima kak dizel kak deci manj, ampak to je trenutna poraba. Hibrid zmaga v porabi čez tank. Vsaj jaz praktično nikoli ne spraznim tanka v vožnji pri 120 na uro. Pri 160 je pa 7.


Tvoja je očitno posebna.

Ti si ga našel v toyoti, ker ti si napisal, da je primerna za 98% ljudi, ne jaz.


Kje si pa to prebral?

mr_chai ::

Ok fantje, nehajte se kregati. Povejte mi raje, a smo že iznajdl poceni pretvorbo dreka v vodik ? A nima Japonska neke cilje na tem področju. Baje je v dreku ene krave/leto dovolj za poganjat avto na vodikove celice.

Se pravi, če človeštvo iznajde način kako učinkovito proizvajat vodik, brez hudih izpustov toplogrednih plinov, se lahko EV-ji na baterije lepo poslovijo. Toyota baje kar stavi na to. Ali mislite, da jim bo uspelo ?

hruske ::

Mislim, da bodo Toyoto baterije pojedle.
Rad imam tole državico. <3

a_borlak ::

Za Toyoto ne rabiš skrbeti, razmišljajo malo drugače, kot Nemci in so že zdaj elo verjetno polno pripravljeni, le čakajo na pravi trenutek. Vprašanje pa je, koliko so kaj vlagali v tovarne baterij, če so, znajo biti tudi tu v samem vrhu.
««
973 / 1132
»»