» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
974 / 1132
»»

kow ::

Kitajci so jih pojedli za zajtrk. Japonci pa dajo vedno veliko na kakovost, to je pac njihova nrav.

J.McLane ::

Mike_Rotch je izjavil:

- cena ki si jo dal za svojega PHEV Mercedesa


Nimam PHEV Mercedesa.



Pa podaj vsaj ocenjenje vrednosti glede na to kako kuješ tega PHEV Mercedesa v zvezde. Ti bomo mi izračunali koliko se ti splača v primerjavi s Teslo ali v primerjavi s hibridno Corollo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

kow ::

Utk je izjavil:

Aha. Ni za 2% ljudi. Za kak procent je pa dizel, bencinar, električni, plugin?


O tem ni tekla debata. Samo dokazali smo ti, da je za voznjo po avtocesti toyotin hibrid metanje denarja stran. Sploh, ker v evropi dobis poceni dizle.

In ja, Toyotin hibrid je dober nakup za vecino ljudi. Se strinjam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Utk ::

J.McLane je izjavil:

Mike_Rotch je izjavil:

- cena ki si jo dal za svojega PHEV Mercedesa


Nimam PHEV Mercedesa.



Pa podaj vsaj ocenjenje vrednosti glede na to kako kuješ tega PHEV Mercedesa v zvezde. Ti bomo mi izračunali koliko se ti splača v primerjavi s Teslo ali v primerjavi s hibridno Corollo.

Ah, on ima bmw 2, naredi 7,000 km na leto, pameten pa u mp3.

kow je izjavil:

Utk je izjavil:

Aha. Ni za 2% ljudi. Za kak procent je pa dizel, bencinar, električni, plugin?


O tem ni tekla debata. Samo dokazali smo ti, da je za voznjo po avtocesti toyotin hibrid metanje denarja stran. Sploh, ker v evropi dobis poceni dizle.

In ja, Toyotin hibrid je dober nakup za vecino ljudi. Se strinjam.

Ma vi nimate pojma kaj ste dokazali. Meni ni treba nič dokazat, ker mi je čisto jasno. Po AC hibrid ni nič slabši, samo ni veliko boljši. Takoj ko greš dol, je pa veliko boljši. Jaz ne razumem zakaj bi po defaultu morali imet dizle, samo tam kjer je boljši hibrid, ali pa BEV, pa smemo razmišljat o njih. Ne, po defaultu je dizel out. Če RES ne moreš brez njega, potem pa ajd, naj ti bo še kakšno leto...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

kow ::

Delas se, kot da hibrid ni ekstra kapitalski strosek. Hitro si uzaljen, ko te nekdo postavi pred dejstva.

Utk ::

Proti dizlu ni nič dražji.

kow ::

Na trgu imas pac poplavo nekaj let starih dizlov, ne mores mimo tega. Za nove avtomobile pa ne vem, drzi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Utk ::

Navali dokler ne zmanjka...Ovce so za strižt.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mike_Rotch ::

Pa podaj vsaj ocenjenje vrednosti glede na to kako kuješ tega PHEV Mercedesa v zvezde. Ti bomo mi izračunali koliko se ti splača v primerjavi s Teslo ali v primerjavi s hibridno Corollo.


Imam PHEV bmwja, ki mojemu načinu vožnje in budgetu zelo ustreza, kljub temu, da so baje klasični hibridi holy grail. Bistveno bolj kot Toyotin hibrid. Prvič zaradi porabe in dejstva, da ne smradim po mestu. Drugič pa zaradi avtomobila samega. Pri hiši je ena Toyota, pa mislim, da je prva in zadnja.

Tesla bi bila seveda tudi no brainer, če bi jo dobil za 20, mogoče 25 jurjev. Ker pa v avto ne mislim vlagati letnega dohodka žal zaenkrat ne pride v poštev.

Ah, on ima bmw 2, naredi 7,000 km na leto, pameten pa u mp3.


Sem pogledal na aplikacijo kakšno je stanje kilometrov. Očitno se je od začetka leta nabralo cca. 17000 kilometrov. Do konca leta bo verjetno 18000 - 19000. Če sem pošten, sem mislil, da je manj.

Žal nimam točnega podatka koliko od tega je bilo izključno na elektriko, čez palec bi rekel da cca. 60-70%. Torej, okrog 12000 električnih kilometrov.

Ma vi nimate pojma kaj ste dokazali. Meni ni treba nič dokazat, ker mi je čisto jasno. Po AC hibrid ni nič slabši, samo ni veliko boljši.


Saj to ti že ves čas govorimo. Na avtocesti hibrid skoraj nima prednosti pred bencinarjem. Dizli so bolj varčni pa izbira je večja.

Utk ::

Aha, v 320 dneh si naredil 12,000 na elektriko, se pravi skoraj 40 na dan, vsak dan. Z baterijo, ki komaj da toliko zmore. Dobro si to lažeš.

Poglej še na aplikacijo skupno porabo litrov.

Mike_Rotch ::

Z enim polnjnenjem gre do max. 30km, v hladnejših dneh 25. Ampak, ne boš verjel, baterijo lahko napolniš večkrat na dan.

Utk ::

Prvič, da imaš prav. Ne verjamem, da si celo leto vsak dan 2x polnil baterijo.

Mike_Rotch ::

Kot sem že napisal. Avto priklopim vsakič, ko se pripeljem domov. V oktobru mi app kaže 83 "charging sessions".

pegasus ::

Še en lušten "clio" kandidat za domače kraje:

Masayoshi ::

sam čakam Renault 5 za drugi avto. Menda 2024.

https://www.renault.co.uk/concept-cars/...

BigWhale ::

J.McLane je izjavil:

Kupil je opeko od avta da bo lahko prihranil, fail v štratu.


Saj se ne pogovarjamo o tem kdaj in koliko bo kdo prihranil. Pogovarjamo se o prakticnosti. In PHEVji so trenutno bolj prakticni kot katerikoli drug avto. Vecino dnevnih vozenj opravis na bateriji, cez vikend se pa odpeljes na kavo na Dunaj in nazaj, brez ustavljanja. Ker to je pac nekaj kar slovenci pogosto pocnemo.

No, bolj realno pa, s PHEVjem se ne sekiras kje bos polnil, ker lahko tankas kjerkoli.

BigWhale ::

Utk je izjavil:

V primerjavi s primerljivim bencinarjem je verjetno prihranil kar nekaj. Razlika med 10 litri bencina na 100km in tistih par eur elektrike ni zanemarljiva.

Če je naredil vsak dan 50 km pol leta, pa jih ni, je to 9000 km. Prišparal je morda 700 evrov. Pri avtu, ki stane, kolk, 60-70 jurjev?


Sej noben ne kupi avta zato, da bi sparal. Ampak zakaj bi zakuril, dobesedno, 700 EUR, ce ti jih ni treba? To je pol nove graficne kartice. :>

Utk ::

Zakaj bi pa skuril, ne dobesedno, 10 jurjev za nek pogon, s katerim ne boš nič prišparal, boljši je pa kvečjemu tistih 7000 km na leto?

BigWhale ::

Zato, da se lahko v miru in tisini peljes po mestu? Pa v miru gres na kavo na Dunaj? Pa imas avto, ki ti je vsec?

Utk ::

Pri avtu za 60 jurjev, komot. Samo res ni treba potem fantazirat: V primerjavi s primerljivim bencinarjem je verjetno prihranil kar nekaj.

BigWhale ::

Sej to ni fantaziranje? Saj je prihranil. Un z bencinarjem je dal denar za bencin, un si je pa kupil neki lepga al pa en obrok kredita vec odplacal. Sej vseen.

Ampak ja, zdej bomo spet potegnil TCO ven in mahal s tem, al pa kej podobnga.

pegasus ::

Jaz bom modro tiho ... ;)

Gregor P ::

Za ta vmesni čas, torej do dne, ko se bomo dejansko množično odločili za neko alternativo, ki bo potem postala "današnji" standard, je hibridna rešitev čisto ok.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

hruske ::

BigWhale je izjavil:

Zato, da se lahko v miru in tisini peljes po mestu? Pa v miru gres na kavo na Dunaj? Pa imas avto, ki ti je vsec?


Ja, pa če greš slučajno na Dunaj v času Smogalarma, da lahko vseeno prideš do svoje kave v centru mesta. /s
Rad imam tole državico. <3

telexdell ::

Bencinski motor se kvari. Električni motor se kvari. Če imaš v avtu dva sistema je pač 100% večja možnost, da se bo en motor pokvaril. Motorje je potrebno tudi vzdrževati. Ti termini so predpisani tako časovno kot po prevoženih km. Torej so tudi stroški lastništva višji.
Seveda pa je hibrid najboljša izbira za ljudi, kateri ne morejo iz lastne cone udobja. Bili bi radi moderni ob tem pa ostali tradicionalisti. Bodočnosti pa v hibridih ni.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

fikus_ ::

telexdell je izjavil:

Bencinski motor se kvari. Električni motor se kvari.. . .


Res je, ampak ob seda njem stanju tehnike moraš imeti že kar precejšnjo smolo za kaj takega.

telexdell je izjavil:

Motorje je potrebno tudi vzdrževati. Ti termini so predpisani tako časovno kot po prevoženih km. Torej so tudi stroški lastništva višji.


Elektromotorji praktično ne rabijo kakšnega vzdrževanja.

telexdell je izjavil:

Seveda pa je hibrid najboljša izbira za ljudi, kateri ne morejo iz lastne cone udobja. Bili bi radi moderni ob tem pa ostali tradicionalisti. Bodočnosti pa v hibridih ni.


Vse to se tebi zdi, drugi mislijo drugače.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

telexdell ::

fikus_ je izjavil:

telexdell je izjavil:

Bencinski motor se kvari. Električni motor se kvari.. . .


Res je, ampak ob seda njem stanju tehnike moraš imeti že kar precejšnjo smolo za kaj takega.

telexdell je izjavil:

Motorje je potrebno tudi vzdrževati. Ti termini so predpisani tako časovno kot po prevoženih km. Torej so tudi stroški lastništva višji.


Elektromotorji praktično ne rabijo kakšnega vzdrževanja.

telexdell je izjavil:

Seveda pa je hibrid najboljša izbira za ljudi, kateri ne morejo iz lastne cone udobja. Bili bi radi moderni ob tem pa ostali tradicionalisti. Bodočnosti pa v hibridih ni.


Vse to se tebi zdi, drugi mislijo drugače.


Pod motor je mišljen sklop- od rezervoarja/baterije preko...pa vse do aupuha/vtičnice.

Očitno sem zares nekaj posebnega v tvojih očeh. Drugi razmišljajo tisto, kar se meni le zdi.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Utk ::

Hibrid, celo plugin, če je dober, je bistveno bolj enostaven od novega turbodizla. Pravi električni pa da niti ne govorimo.

telexdell ::

Utk je izjavil:

Hibrid, celo plugin, če je dober, je bistveno bolj enostaven od novega turbodizla. Pravi električni pa da niti ne govorimo.

In zakaj bi bil v hibridu ICE motor kaj drugačen? Je v njem motor kateri ne ustreza EUR7 in v primeru, da ne narediš toliko km na elektriko (baterije ne polniš) svinjaš toliko kot z npr. Golf3?
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Utk ::

Če ne veš kaj ima novi turbodizel več od nekega (dobrega) hibrida (pustimo mild sranja in podobno), potem si pač to kje preberi. Jaz ti ni bom razlagal. Se ne obnese...

Utk ::

Toyota je druga znamka po prodaji letos v Evropi. Tako visoko ni bil še noben tujec.

https://www.google.com/amp/s/www.best-s...

Mislim, da se glede električnih avtov enostavno motijo, ampak s hibridi zdaj res pobirajo smetano.
Tisti, ki so stavili na dizle, pobirajo drobtine in panično mečejo ven plugine, kar je itak zgrešeno, in električne verzije ice avtov, kar je tudi zgrešeno. Recimo pežo-opel z 208, astro itd.
Vsaj VW se je zresnil, vsaka čast, ker sje ukinil električne verzije traktorjev, in dela prave električne. Tudi renault nekaj poskuša, samo ni še tam. Zoe je star, e-megana še ni. Korejci nekaj bi, samo količin nimajo. Ostalih ni vredno niti komentirat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

pegasus ::

Utk je izjavil:

Vsaj VW se je zresnil,
In zato šefu grozijo, da ga bodo odstavili, ker je napovedal odpuščanja ;) Bo še zanimivo, tudi za VW ... kot tudi za številne dobavitelje (tudi domače) ICE industrije.

Utk ::

Da šef visi na nitki se govori že eno leto. Sindikati ne morejo z njim, po drugi strani je celo njim jasno, da ne morejo niti brez njega. Po moje bo ostal.

ginekk ::

Utk je izjavil:

Če ne veš kaj ima novi turbodizel več od nekega (dobrega) hibrida (pustimo mild sranja in podobno), potem si pač to kje preberi. Jaz ti ni bom razlagal. Se ne obnese...


Po moje da ti ne veš.

Oba ICE sklopa sta primerljiva po kompleksnosti, razen če misliš da je v hibridu bencinska mašina brez turba, mnogo enostavnejša, dasiravno ima prav vse eko dodatke, od EGR do particle filtra.

Potem pa še dodaten elektro pogon v hibridu in ne samo to, sklop med ICE in elektro motorjem je dodaten faktor kompleksnosti.

Utk ::

sklop med ICE in elektro motorjem je dodaten faktor kompleksnosti.

Ne, ta sklop je dodaten faktor enostavnosti. ICE ima starter in alternator, toyotin hibrid ima namesto tega 2 elektromotorja, samo boljša (tudi dražja, normalno), teh ne boš nikoli zamenjal. Zarad tega, električne klime in pumpe, odpadejo vsi mikrojermeni, namesto zobatega ima itak verigo. Menjalnika nima in nima sklopke, kaj šele več sklopk. Nima turbine, adblue, "dpf" sicer ima, ampak ni primerjave z dizelskim. Svečke se menjajo na 90,000 km. Najbrž sem še marsikaj pozabil česa nima. Hibridni del se vzdržuje tako, da se vsaki 2 leti priklopi na računalnik, in to je to. V menjalniku se menja olje kot v vsakem avtomatiku. Ali se pa ne, po želji. Zavore naj bi zdržale bistveno dlje, večina jih v neki normalni življenjski dobi nikoli ne menja.

Treba je ločit med stvarmi, ki rabijo vzdrževanje in intervencije in tistimi, ki jih ne. Baterija, inverter, menjalnik, tudi filtri na auspuhu, pri hibridih ne rabijo vzdrževanja in popravil (razen kdaj zamenjat olje v menjalniku). Ne menja se sklopk, vztrajnikov, ne dela se prisilnih regeneracij itd.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Gregor P ::

Logično. da so avto naredili čim bolj enostaven; tudi sami najbrž nimajo nobenega interesa, da bodo morali zaposlovati jedrske inženirje, da bodo znali servisirati njihova vozila:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Ja...nemcem in francozom ni še nihče te logike razložil. Se ne zgodi malokrat ko uradni servis nima pojma kaj bi naredil.

Gregor P ::

Ja, dejansko se mi je to zgodilo tudi pri mercedesu, je crknil 4matic in nobeden ni znal popraviti; so pa rade volje menjali del za delom;((
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

ginekk ::

Utk je izjavil:

sklop med ICE in elektro motorjem je dodaten faktor kompleksnosti.

Ne, ta sklop je dodaten faktor enostavnosti. ICE ima starter in alternator, toyotin hibrid ima namesto tega 2 elektromotorja, samo boljša (tudi dražja, normalno), teh ne boš nikoli zamenjal. Zarad tega, električne klime in pumpe, odpadejo vsi mikrojermeni, namesto zobatega ima itak verigo. Menjalnika nima in nima sklopke, kaj šele več sklopk. Nima turbine, adblue, "dpf" sicer ima, ampak ni primerjave z dizelskim. Svečke se menjajo na 90,000 km. Najbrž sem še marsikaj pozabil česa nima. Hibridni del se vzdržuje tako, da se vsaki 2 leti priklopi na računalnik, in to je to. V menjalniku se menja olje kot v vsakem avtomatiku. Ali se pa ne, po želji. Zavore naj bi zdržale bistveno dlje, večina jih v neki normalni življenjski dobi nikoli ne menja.

Treba je ločit med stvarmi, ki rabijo vzdrževanje in intervencije in tistimi, ki jih ne. Baterija, inverter, menjalnik, tudi filtri na auspuhu, pri hibridih ne rabijo vzdrževanja in popravil (razen kdaj zamenjat olje v menjalniku). Ne menja se sklopk, vztrajnikov, ne dela se prisilnih regeneracij itd.


Ja. Poročaj pri 200.000km/10 letih pa da vidimo, kako bo drugače od marketinških natolcevanj. Saj meni je ideja hibrida privlačna, a me skrbi kompleksnost. Potem raje čisti EV.

A zate je električno gnana (in reguliralana) vodna črpalka bolj zanesljiva od mehansko gnane? Jaz sem doživel obratno. Po gobe je šla ena poceni varovalka na regulatorju in avto je zakuhal, ker ničesar več ni poganjalo hladilnega tokokroga.

Zanimivo tudi, da poganja kompresor za klimo elektromotor in ne mikrojermen.

J.McLane ::

Sem imel 10 let starega Priusa s 185k km, pa mu kar se pogona tiče ni nič manjkalo, smo ga prodali in kupili 1,5 let starega Priusa za 16k € doplačila. Tudi ta sedaj z 79k km dela kot urca.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

Prius je star 24 let. Marsikater ima 500,000, tudi 1 mio se najde. Da ne govorimo o tem, da je to najbolj zanesljiv model toyote, ki je že tako visoko po zanesljivosti. Ampak ti kar dvomi še naprej...


A zate je električno gnana (in reguliralana) vodna črpalka bolj zanesljiva od mehansko gnane?

Če je narejena tako, da je traja doživljenjsko, in ne, da ima itak predpisano menjavo skupaj z jermeni kot ponavadi, potem DA. Ne centralni v hiši imamo 38 let staro električno črpalko, še zmeraj dela.

Zanimivo tudi, da poganja kompresor za klimo elektromotor in ne mikrojermen.

Če imaš start&stop sistem kot se spodobi, potem ni to čudno, ampak nujno. A bo poleti v koloni motor delal samo zato, da ne boš zakuhal?

BigWhale ::

Hibridi se kvarijo, ker majo dva motorja!1111!!1

Toyota: Here, hold my beer ...

https://www.yourmechanic.com/article/th...

Tole je sicer iz leta 2016 ampak zdaj ni nic kaj pretirano drugace. :)

a_borlak ::

Od hibridov je Toyota daleč najbolj dodelala celoten sistem, moj glas proti gre plugin hibridom, ker ne prinašajo res nobene prednosti. So veliki, težki, dragi, pa rabijo neke dodatne stvari za bencinski tank, če se ta dolgo časa ne polni ... skratka pri njih ne vidim nobene uporabne prednosti pred navadnimi hibridi, ki so bistveno cenejši in na koncu dneva težko prineseš tisto razliko notri, da se del poti pelješ le na elektriko.

BoredMarvin ::

a_borlak je izjavil:

Od pa rabijo neke dodatne stvari za bencinski tank, če se ta dolgo časa ne polni ...


V mojega plinaša že 10 let letno tankam cca 3 polne tanke bencina, delam pa 25K letno in je vse BP. Kolko je to dolgo časa?

Zgodovina sprememb…

a_borlak ::

Ne vem, pri Renaultu so mi razlagali, da po dveh mesecih mora začeti kurit bencin, pa neko posebno sesanje hlapov, itd. Skratka, komplicirano. BTW, baje neosvinčen bencin po parih mesecih izgubi mazivne lastnosti, samo povem.

Mike_Rotch ::

Tole je sicer iz leta 2016 ampak zdaj ni nic kaj pretirano drugace. :)


Pri BMWju 5 imaš 5 let garancije in zastonj servise. Strošek 0 :)

a_borlak je izjavil:

Ne vem, pri Renaultu so mi razlagali, da po dveh mesecih mora začeti kurit bencin, pa neko posebno sesanje hlapov, itd. Skratka, komplicirano. BTW, baje neosvinčen bencin po parih mesecih izgubi mazivne lastnosti, samo povem.


3-6 mesecev ne bi smelo biti težav (odvisno od temperature in tega koliko zraka je v posodi).

Tudi po več kot pol leta bi moral vsak sodoben avto z knock senzorji in avtomatsko nastavitvijo vžiga peljati, le z nekoliko zmanjšano močjo.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Kakšen servisni interval pa ima bmw v teh petih letih?

nicksonn ::

a_borlak je izjavil:

Ne vem, pri Renaultu so mi razlagali, da po dveh mesecih mora začeti kurit bencin, pa neko posebno sesanje hlapov, itd. Skratka, komplicirano. BTW, baje neosvinčen bencin po parih mesecih izgubi mazivne lastnosti, samo povem.

Že prva Ampera (skoraj 10 let nazaj) je imela občasen vžig ICEja, da ni zastajal star bncin v napeljavi. V napeljavi se pač prej "pokvari", večja temperaturna in tlačna nihanja...

Mike_Rotch je izjavil:

Tole je sicer iz leta 2016 ampak zdaj ni nic kaj pretirano drugace. :)


Pri BMWju 5 imaš 5 let garancije in zastonj servise. Strošek 0 :)


Ja, ko pa gre garancija pa lepo odpreš denarnico in plačaš za vse nazaj...

Sicer pa imam priusa 2, starega 14 let s 350kkm in dela bp. Zgleda, da bo vlaganja veliko manj kot prej z bmwji na plin. Tam je vedno nekaj hecalo, ali cinšpule, ali kak pcv, ali foušluft...
No, nazadnje bo vse itak požrla rja, čeprav se japonec kar solidno drži :) Dobro, da imam kleparja že od prej na top10 klicev;((

Je pa prius precej dolgočasen tudi po vožnji, ne le po stroških vzdrževanja... eCVT je sicer ok po mestu oz izven mesta, za AC ga pa odsvetujem. Princip stalenga skakanja obratov mi ne ustreza preveč.
x n!

Utk ::

To imaš še 1,5 motor?
1,8, da ne govorimo 2,0, je vseeno malo drugač. Pri 130 prede pri 1800 obratih in to je to. Neslišno.

Bmw pa, kolk je meni znano, ima dinamični servisni interval, ampak načeloma na 2 leti, in 20 do 50,000 km. V petih letih to pomeni 2 servisa, ali pa največ 3. Super reklama, ampak kaj pomeni zamenjat 2x olje v petih letih in 80,000 km, in kdo to kupi po petih letih, je pa druga stvar...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

europenian ::

BigWhale je izjavil:

Hibridi se kvarijo, ker majo dva motorja!1111!!1

Toyota: Here, hold my beer ...

https://www.yourmechanic.com/article/th...

Tole je sicer iz leta 2016 ampak zdaj ni nic kaj pretirano drugace. :)

Kaj je to za glupe primerjave? Kaj so vhodni podatki? tl:dr ker ne mislim iskat v clanku, naprimer kateri modeli, cenovni rang, sportni, nesportni, import rezervnih delov, cena od kod so te cene itn.?
Bo pa nekako bo drzalo, da na Sanderotu z oknami na rocke, se manj stvari pokvari in so cenejsi deli, kot na kakem BMWju ranga M5, kjer sprednje bremze stanejo vec, kot pol sanderota, da o ostalem sploh ne zacnemo.
Vprasam, ker jaz ne dam nic na te statistike. Pogledam na ADACov seznam, ki je sicer po modelih in cenovnih razredih je vseskup povsem drugace.

Utk je izjavil:

To imaš še 1,5 motor?
1,8, da ne govorimo 2,0, je vseeno malo drugač. Pri 130 prede pri 1800 obratih in to je to. Neslišno.

Bmw pa, kolk je meni znano, ima dinamični servisni interval, ampak načeloma na 2 leti, in 20 do 50,000 km. V petih letih to pomeni 2 servisa, ali pa največ 3. Super reklama, ampak kaj pomeni zamenjat 2x olje v petih letih in 80,000 km, in kdo to kupi po petih letih, je pa druga stvar...

Torej znak kvalitete so avti, kjer se mora olje menjavati na 10k ?

Zgodovina sprememb…

««
974 / 1132
»»