» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
968 / 1139
»»

Oldi ::

Zato, da se ve na kaj se nova objava nanaša. Najšibkejši priključek je 3 x 20A, s katerim se da polniti kar veliko teslo in imeti 11kW SE. Mama ima pa en el. rink na špirgetu, ki ga nikoli ne uporablja.
Point je v tem, da bo mama prispevala za močnejše omrežje, da bo bogataš lahko poljubno trgoval z elektriko in služil, med tem ko bo ona na mrazu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Oldi ()

hruske ::

No ja, če imaš eno fazo, imaš lahko tudi 1x 35A, 7kW.

Če je ta hipotetična mama oseba, ki dobiva socialno pomoč ali varstveni dodatek, potem Eko sklad nudi 100% subvencijo za izolacijo lastniških stavb, če v teh ti tudi prebivajo, tako da ne bi rabla ostati na mrazu. Žal se večina teh ljudi ne znajde najbolje v birokraciji in bi potrebovali tako pomoč, zdi se mi da bi lahko koga takega poznal.

Taki ljudje so tudi prvi, ki bojo kupili električno konvekcijsko pečko za 25 EUR, ker je to cenovno najbolj dostopno a tudi najbolj neučinkovito, in če smo iskreni, tudi precej nevarno.

Point je žal v tem, da so eni ljudje iznajdljivi in drugi ne. In bogatejši bo vedno našel način, da bo še bolj bogat, ne glede na to kako se trudiš biti pravičen in iskati načine, da to preprečiš.

In tvoje travmatiziranje je odveč. Prišli bojo novi tarifni modeli, kjer se bo precej bolj izplačala lastna raba kot prodaja v omrežje. Prišle bodo pametne polnilnice za električne avtomobile, ki bojo polnile tako, da bo omrežje veselo in električni avto poln, ali pa se bo električni avto polnil kar neposredno iz sončne elektrarne na strehi, ker bo to ugodneje od odjema z omrežja. In verjetno bo nekdo zavohal, da se da energijo iz nemških vetrnic shraniti v kako črpalno hidroelektrarno in jo bo zgradil.

Žal pa je res, da bo cena elektrike na debelo v Sloveniji šla gor, ne glede na to kaj delamo.
Rad imam tole državico. <3

Oldi ::

Govorim ti o tem, da bo Tesla lahko polnila ob že sicer zelo obremenjenem omrežju pozimi, ko bo na nemškem pihal. V ZOEE pa nikjer ne vidim, da bi jo limitirali glede na zmogljivosti omrežja. Vsi bi vse radi, plačali bodo pa ubogi sosedje. Zakaj nima mama dovoljenih 10kWh v 5 urah, za Teslo in TČ boš moral pa zakupiti 50kWh/5h, oboje na 3 x 20A, s tem da bo prvo 5, drugo pa 50€ na mesec.

hruske ::

To samo ti trdiš, da naj mama ne bi imela dovoljenih 10kWh v 5 urah. Nihče jih ji ne odreka. Naj jih ima.
Rad imam tole državico. <3

Oldi ::

Nesporazum, mama naj ima urno priključno moč 10kWh/5h in bo komot kuhala in prala ob istem času. Najhujša tesla pa recimo 150kWh/10h.

pegasus ::

Sicer na splošno o inžineringu, ne direktno o električnih avtih, a se prikazani argumenti najpogosteje najdejo v tej temi, zato ta video objavljam tu:

Ogled toplo priporočam, nato pa povedano premislite in ponotranjite.

hruske ::

Razmišljam - čemu imamo sploh trošarinske razrede in obračunsko moč? V bloku, v katerem sem trenutno, je trafo z močjo med 600kVA in 700kVA, ampak če deliš s številom stanovanj, pride na stanovanje med 4kW in 4,7kW.

Obračunska moč mojega priključka je 7kW (1x 35A). Zakaj plačujemo priključno moč, ki ni zagotovljena najvišja konstantna moč? In če nikoli ne pridem nad 3kW, zakaj plačujem polnih 7kW?

A nimamo danes nekih naprednih digitalnih števcev, ki bi lahko ugotovili koliko je bila moja najvišja trenutna poraba in bi plačeval toliko, kot zares porabim vršne moči. Potem bi tudi ena mamca, ki ima 3x 20A priključne moči ne imela težav, ker ne bi "financirala" polnjenja električnih vozil oz. tesel.
Rad imam tole državico. <3

Lonsarg ::

Dejanska razlika na položnici med zaračunavanjem maksimalne priključne ali zaračunavanju dejanske merjene vršne moči bi bila zanemarljiva (ker tudi če ta del prispevka spremeniš za faktor 2 to ne vpliva dosti na celotno položnico). Osredotočaš se na popolnoma napačno stvar.

Namreč če bi že hoteli obračunvavanje narediti bolj fer, bi rabili dinamično tarifo, vsakih 15 minut druga cena elektrike, glede na to koliko je tisto uro elektrika draga. Trenutno namreč plačujemo v eni ali dveh tarifah, čeprav na trgu redno za faktor 100 zaniha.

Najdražja bi seveda bila med 16h in 21h in ljudem bi se dejansko splačalo pametno elektroniko inštalirat, da toplotna takrat manj dela, da se električni avto takrat manj polne,...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

Oldi ::

Bolj pravična je tim. urna moč, to je količina energije v nekem časovnem oknu. Istočasno imaš več urnih moči, recimo za 1, 3 in 10h. Glede na porabnike izbereš pravo zate.

7kW je pač najnižja priključna moč, Nemci tega sploh nimajo, varovalka služi varovanju in je tam okrog 60A - po razlagi poznavalca.

kow ::

Res je. 2 tarifna razreda sta relikt preteklosti, rabimo dinamicno ceno. Ne vem kaj se caka.

llc ::

Ja, grejt. Dam perilo prat in grem v gledališče, vmes izpade TEŠ, dispečer uvozi elektriko po 1000x ceni, meni pa izstavi račun. Eni ste pa res genijalci.

kow ::

Ce te prav razumem pri dveh tarifah, TEŠ ne izpade? Ali hočeš povedati, da dinamicna cena pomeni, da ni nobene regulacije in lahko delajo kar hocejo?

Lonsarg ::

Gotovo se da kaj inovativnega spomnit, brez da je preveč komplicirano. Dejanska dinamična 15 minutna cena je seveda pretiravanja, pač sem dal kot ekstremni primer.

Kar pa bi lahko dejansko uvedli pa je korekturni faktor glede na krivuljo porabe. Torej za osnovo bi bila ena enotna tarifa (oziroma morda je miselno celo 2, zimska/letna). Nato pa bi ti vsak mesec izračunali korekturni faktor glede na to koliko tvoja krivulja dnevne porabe sovpada s krivuljo cene elektrike v omrežju. Za vsak 15 minutni interval se izračuna svojo "težo" (glede na to kolikšni je takrat ponavadi cenovni spike). In potem iz tega pride mesčni korekturni faktor ki je lahko 0.8, 1.5, ... odvisno od tega kdaj porabljaš zadeve. Potreba po ločeni nočni tarifi odpade ker bi pač nočne ure imele manjšo težo in je to že pokrito.

Določanje te teže in faktorja bi bilo lahko celo zakonsko določeno na eno fiksno formulo vezano na točno določeno borzno ceno, da je zadeva bolj predvidljiva in potrošniku prijazna (da zagotovimo da lahko še vedno primerja cenike med ponudniki elektrike, ker bi bil faktor pri vseh enak). Lahko bi ta faktor izračunal celo kar distributer in posredoval ponudniku elektrike mimogrede ko mu posreduje porabo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

Utk ::

Dinamično ceno zase bi imel samo če bi imel baterijo za en teden porabe, recimo 150 ali 200 kwh. Ker drugače lahko prideš, in sigurno enkrat prideš, v situacijo, ko plačuješ elektriko po ekstremni ceni kot se je zgodilo v texasu tistim, ki so imeli dinamično ceno. Če imaš baterijo lahko po drugi strani kupuješ poceni elektriko in prodajaš ko je draga. Ali jo pa vsaj ne trošiš takrat. Za lovljenje dnevnih špic v eno in drugo smer je že 10 ali 20 kwh baterija dovolj velika.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

kow ::

Ce te prav razumem, mi za 30e na mesec predlagas, da kupim 10kwh baterijo, ki je nimam kam dati? Bolje je imeti dinamicno ceno z price ceilingom/floorom. Poleg tega bi v primeru 10x visje cene, pac odklopil vse porabnike. Problem je seveda, ce se grejes na strom, in imas ze konkretne mesecne poloznice. Tam bi moral biti previden pri podpisovanju pogodbe.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Utk ::

Za 30 evrov na mesec je čist vseeno kaj imaš.
Definitivno pa ne rabiš dinamične cene. Ne vem zakaj se sploh sekiraš za to.
Dinamično ceno bojo uvedli zarad TČ in avtov, ne pa led žarnic.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

kow ::

Se ne sekiram. Samo komentiram. Ce bom sel v hiso (verjetno prej ali slej), bom imel toplotno crpalko, pa takrat tudi EV. Bi cenil, ce drzava/evropa zacne migati ze sedaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Utk ::

Zakaj potem misliš da ti kdo predlaga baterijo za 30 evrov mesečne porabe?
Zaenkrat se bolj splača elektrarna in net metering, tu imaš baterijo "zastonj". Ko tega več ne bo, bomo pa naprej računali.
Samo da zdaj bo spet talent ugotovil, da mu predlagam elektrarno v stanovanju v bloku kjer ima 30 evrov porabe...

kow ::

Hotel sem samo povedati, da zaradi redkih primerov, kot je bil v Teksasu, ni smiselno kupovati za 10 jurjev baterij. Tudi, ce imas 100e poloznice.

Dinamicen pricing zagovarjam predvsem zaradi vse cenejse racunske moci in povezljivosti. Razlog za 2 tarifi so kognitivne omejitve cloveka, ki nima casa menedzerirati vseh porabnikov. Ta predpostavka je vse manj smiselna.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Utk ::

Baterije bojo šle dol, ali pa cena elektrike zelo gor, verjetno oboje. Potem bomo na novo računali.

Največji porabnik doma so še zmeraj kuhanje, pralni stroji in podobno. Kuhaš pač ko kuhaš, ne moreš zmetat v lonec in čakat 4 ure, da bo poceni tok. Tudi klima pač mora delat ko dela. Tudi TČ dela ko rabiš ogrevanje, lahko edino malo popraviš z zalogovnikom, ki pa spet stane par jurjev, če hočeš da res kaj pomaga.
Avto je edini kolk tolk dinamični porabnik. Oz katerakoli druga baterija...
Jaz se tega ne bi šel brez neke baterije. Koliko velike je vprašanje, ampak če si čisto brez, ne vidim smisla.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

kow ::

Se strinjam, biti cisto brez baterije, sploh ce bodo cene padale, ni smiselno. Glavno vprasanje je kaksna velikost.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

MrStein ::

Kako ustvariti trg za baterije. :)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

hruske ::

Lonsarg je izjavil:


Namreč če bi že hoteli obračunvavanje narediti bolj fer, bi rabili dinamično tarifo, vsakih 15 minut druga cena elektrike, glede na to koliko je tisto uro elektrika draga. Trenutno namreč plačujemo v eni ali dveh tarifah, čeprav na trgu redno za faktor 100 zaniha.


LOL, to bi šele bil nateg. Večini - tako proizvajalcem kot dobaviteljem je v korist prodati znaten delež energije vnaprej, tako imajo zagotovoljen prihodek po znani ceni in lahko planirajo svoje poslovanje. Končnim uporabnikom pa naj zaračunavajo ceno na spot marketu? Haha.
Rad imam tole državico. <3

Lonsarg ::

Nikjer nisem omenil spot marketa (faktor 100 je bil primer kar se dejansko dogaja, ne kaj bi jaz rad podturil končnemu uproabniku). Izračun za končenga uporabnika bi seveda vključeval neko normalizacijo, da bi se recimo omejilo razliko na max faktor na 5 ali kaj podobnega (razlika med najcenejšo nočno tarifo in najdražjo konico sredi popoldneva).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

hruske ::

Utk je izjavil:

Baterije bojo šle dol, ali pa cena elektrike zelo gor, verjetno oboje. Potem bomo na novo računali.

Največji porabnik doma so še zmeraj kuhanje, pralni stroji in podobno. Kuhaš pač ko kuhaš, ne moreš zmetat v lonec in čakat 4 ure, da bo poceni tok. Tudi klima pač mora delat ko dela. Tudi TČ dela ko rabiš ogrevanje, lahko edino malo popraviš z zalogovnikom, ki pa spet stane par jurjev, če hočeš da res kaj pomaga.
Avto je edini kolk tolk dinamični porabnik. Oz katerakoli druga baterija...
Jaz se tega ne bi šel brez neke baterije. Koliko velike je vprašanje, ampak če si čisto brez, ne vidim smisla.


Energije doma največ porabi ogrevanje prostorov, potem sanitarna topla voda, potem kuhanje. Ostalega je precej manj. (Brez upoštevanja avta.)

Avto je zelo zelo zelo potratna stvar: če imaš električni avto, je to približno ekvivalentno še 4 družinskim članom. (ICE pa pokuri še več.) Eno pranje pralnega stroja porabi cca 500Wh, to je recimo 3km z električnim avtom. (Velja seveda tudi obratno: zelo veliko energije lahko prihraniš, če ne greš po opravkih z avtom.)

Če se ogrevaš na toplotno črpalko, te rešuje predvsem to, da je TČ črpalka in daje ven nekajkrat več toplote kot porablja energije. Velik zalogovnik lahko precej pomaga, ni pa dovolj, ker mora tudi TČ delovati v takem režimu, da dejansko polni zalogovnik takrat, ko je tudi najbolj učinkovita.

Klima ne rabi laufat takrat, ko jo rabiš: lahko laufa ponoči in ohladi prostore na neko človeku prijazno temperaturo ali kako stopinjo manj, čez dan pa malo manj veselo zračiš.

Seveda k učinkovitosti obeh metod - TČ in klime - najbolj pomaga dostojna izolacija.

TČ, klima in avto so lahko zelo dinamični porabniki, če ti je to dovolj velika vrednota. Kako ljudi prepričat v to pa bo zanimiv izziv za elektro dobavitelje.
Rad imam tole državico. <3

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: hruske ()

hruske ::

Lonsarg je izjavil:

Nikjer nisem omenil spot marketa (faktor 100 je bil primer kar se dejansko dogaja, ne kaj bi jaz rad podturil končnemu uproabniku). Izračun za končenga uporabnika bi seveda vključeval neko normalizacijo, da bi se recimo omejilo razliko na max faktor na 5 ali kaj podobnega (razlika med najcenejšo nočno tarifo in najdražjo konico sredi popoldneva).


Ja, ampak potem je vseeno, če imaš dve tarifi, dnevno in nočno. Ali če imaš tri: dnevno, nočno in konično. Nekaj takega, s čimer elektro distributerji itak že eksperimentirajo, ampak ta tarifa Elektro Celje nima veliko smisla, dokler se elektrika ne podraži brutalno (nekajkrat). Ideja je, da za konično rabo plačuješ 10-kratnik višje ali manjše tarife. Ni neke računice, da bi se to izšlo, če nimaš lastne baterije.

Ali pa tako, kot ima v Kaliforniji PG&E tarife za lastnike električnih vozil.
Rad imam tole državico. <3

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: hruske ()

Lonsarg ::

Point je, da trenutna dnevno/nočna tarifa nima stika z realnostjo in ne spodbuja potrošnika v pravo smer. Tudi če uvedeš dnevno/nočno/konično to ni dovolj, kam boš dal vikende? Kako boš končne odjemalce naredil odgovorne da vedo, da je bolje prižgati ponoči kot dopoldne, ampak da je dopoldne vseeno bolje kot popoldne? Da je pozno zvečer vseeno bolje kot zgodaj zvečer? Da je nedelja popoldne vseeno boljša kot petek popoldne? Itd itd. Edino tako da je zadeva dinamična in vsem pošlješ na dom lep barvni grafek. Pomoje lahko zadevo poenostavimo na en vikend graf in en delovni dan graf, torej dva grafa ki veljata celo leto.

Narediš barvno skalo na teh dveh grafih, da je takoj vizualno jasno kdaj se splača prižigat zadeve. Na koncu meseca pa faktor izračunan glede na ta grafek, da lahko potrošniki med sabo merijo kur.. kdo ima nižji faktor in cilj je dosežen :)

Edit: no sj vidim da Kalifornija lih nekaj takega ima, lep grafek namreč. Ampak ko imaš enkrat zadevo v grafu je vseeno če imaš 3 ali 30 tarif. Čisto vseeno je ker zadeve več ne rabiš predstavljati z fiksnimi urami/številkami ampak vizualno in z eno samo številko na koncu meseca ki je primerljiva. Faktor ti tudi reši problem primerjave med konkurenco ker je dovolj en sam cenik potem, ne pa 3 kot ima kalifornija.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

Utk ::

Ma kakšen graf, če se pa to spreminja iz dneva v dan. Mi nismo trgovci z elektriko, to naj dela dobavitelj, in tist, ki zna bolje trgovat, bo imel cenejšo elektriko in več dobička. Če se hočeš ti to it, pa rabiš baterijo in avtomatiko.

Oldi ::

Kolikor sem uspel preleteti novi ZOEE, bodo na voljo dinamične cene, lahko tudi na najmanjši interval na promptni borzi. Imel boš lahko pogodbo z več ponudniki in skakal med njimi.
Torej koliko bo nihala cena elektrike, kake bodo limite ... bo določal ponudnik oz. dobavitelj el. Morda boš imel več "paketov".

Po moje bodo tu vskočili agregatorji, ki bodo upravljali s polnjenjem avta, baterijami, sušilcem za perilo in recimo 300l sanitarnim bojlerjem z grelcem na dnu in TČ pod vrhom. Glede na ceno ti bodo vklapljali TČ in el. grelec.

Ne vidim pa točke zakona, da bi bil agregator omejen z razpoložljivo močjo omrežja. Agregator Tesla bo lahko poljubno pretakal štrom iz Nemčije? Za polnjenje bo lačal omrežnino, za praznjenje pa nič.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Oldi ()

Utk ::

Po zakonu bo možno, nikjer pa ne piše, da moraš sprejet tako pogodbo ali da ti je nekdo mora ponudit.

Oldi ::

Če se prav spomnim, bo moral biti vsaj en ponudnik z dinamičnimi cenami, bodo pa to vsi ponudniki, ki imajo več kot 100k odjemalcev. Seveda boš pa lahko izbral fiksno ceno.
Predstavljam si, da boš imel na telefonu aplikacijo, ki ti bo kazala cene za v naprej, morda celo na teletekstu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Oldi ()

Oldi ::

Filanje avta boš prepustil agregatorju. V apk boš nastavil termine in destinacije. Če bo to parkirna hiša s šuko vtičnico kompatibilno z agregatorjem, boš lahko doma nafilan štrom v parkirni hiši prodajal, ali pa kontra, polnil z zastonj solarnimi viški. Agregator bo dinamično izbiral najugodnejšega ponudnika štroma, ki je na voljo na mestu priklopa. Načeloma bi bila dobra vsaka šuko vtičnica, tudi pri znancu, ki bi prek RFID sporočila avtu na katerem priključku (merilnem mestu) je. In če ima agregator pogodbo z dobaviteljem štroma za to merilno mesto, bi štrom stekel.
Po koncu obiska pri znancu, bi oba (na telefon) dobila poročilo o preneseni elektriki.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Oldi ()

DamijanD ::

A res uporabnik avta hoče, da le ta postane mobilna baterija? Bo finančna korist od tega večja kot degradacija baterije?

BigWhale ::

DamijanD je izjavil:

A res uporabnik avta hoče, da le ta postane mobilna baterija? Bo finančna korist od tega večja kot degradacija baterije?


Tkole cez palec, ne noce. :) Vsaj za neke mestne avtomobile z minimalnimi baterijami noce. Morda niti ne toliko zaradi degradacije baterije ampak zaradi tega, da imas vedno precej na priblizno preracunane zadeve kolk mas baterije in kolk jo bos potreboval, da prides na colj.

Financne koristi pa verjetno ne bo v bliznji in malo manj bliznji prihodnosti. Razen v extremnih razmerah, kot so bile v Texasu.

telexdell ::

DamijanD je izjavil:

A res uporabnik avta hoče, da le ta postane mobilna baterija? Bo finančna korist od tega večja kot degradacija baterije?

Baterija ima vsaj 3000 ciklov, ob režimu 20-80 še več. Ob dosegu 400 km je to preko milijona km. Jih boš naredil z enim avtom?
Avto mi v službi stoji vsaj 8 h. Če bo sistem narejen tako, da me bo ob koncu službe čakala polna baterija in bom ob tem še kaj zaslužil...
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

europenian ::

Zrjavel, razmajal, razpokal in pokvaril se ti bo prej.

europenian ::

J.McLane je izjavil:

Tole je res čudna poteza BMW, pred leti so šli v i3 in proizvodnjo čisto obrnili na glavo, bi človek pričakoval, da bodo kaj od tega prevzela pri novih modelih, pa že ko pogledaš specifikacijo vidiš, da je BMW 200 kg težji od Tesle.
Tezje ni nujno slabse, sam da vrata niso votla od znotraj kot pri kaksni tesli in sedezi iz 5cm purpene.
Sem se enkrat vsedel v nek citigo al kaj ze, pa to je, kot da bi se vsedel na desko z malo pene, vrata se zaloputnejo kot konzerva in in in. Saj je razumljivo, da nekdo med Teslo in BMWjem ne opazi razlike pri taksnih stvareh, ampak...

europenian ::

pegasus je izjavil:

Kjut ... danes še Jay Leno's Garage:
To je normalno, da se blatniki tako tresejo in majejo. Prve sekunde posnetka? Zgleda, kot da padejo dol vsak cajt.
Sicer pa tale aptera zgleda ultra neprakticna. Brutto sirina in dolzina ogromna, pol pa samo "dvosedeznik" - neizkoriscen prostor.
Potem 23:30 poglej kak se treseta v teh sedezih, to mora bit kr kruto za hrbet. Verjetno kombinacija poceni vzmetenja in poceni sedezev.
Deluje ultra poceni, kakorkoli gledamo. Pa se stisnjena sta notr kot dve sardeli v Daciji.

pegasus je izjavil:

Opa ... če tole kitajci dostavijo v Evropo, se domačim malčkom slabo piše:

Kar naenkrat Dacia Spring ne izgleda več poceni ...
O teh kitajcih sanjate nekateri ze tu od 2018, verjetno tudi na aliexpresu kupujete plastik fantastic robo za enkratno uporabo.

Zgodovina sprememb…

kow ::

Rast proizvodnje LFP baterij na Kitajskem je res velika. Mislim, da bo trzni delez EV (vs ICE) rasel precej hitreje kot se je pricakovalo recimo leta 2020.


*********************************************************************************************************************
SHANGHAI, Oct 13 (SMM) - According to data from the China Automotive Power Battery Industry Innovation Alliance, China's power battery production and installed capacity reached 23.17 Gwh and 15.70 Gwh, respectively in September, both setting historical records. The demand continues to improve amid strong demand from the downstream new energy vehicle sector.

In market segment, China's total output of power battery reached 23.17 Gwh in September, the first time when the monthly output exceeded 20 Gwh, with an increase of 18.9% on the month and 168.9% from the previous year. Besides, it is also the seventh consecutive month of growth since February this year.

In terms of total production, the output of ternary battery reached 9.6GWh in September, a significant increase of 102.6% from last year and up 15.1% from August, which also set a new high since last December. However, compared to the overall growth rate of 18.9% in battery production for the month, its growth rate is still relatively slow.

On the other hand, lithium iron phosphate (LFP) battery production reached 13.5Gwh in the month, up 252.0% YoY and 21.9% on the month, which outperformed the whole market. It is worth noting the market shares of LFP batteries have been on the rise from 56.9% in August to 58.3% in September.

In terms of installed capacity, the installed capacity of China's power battery reached 15.7GWh in September, up 138.6% year-on-year and 25.0% month-on-month, growing for the fifth consecutive month. Among them, the installed capacity of ternary battery rebounded to 6.14Gwh in September after falling for two months, up 15% on the month and 45.6% from the previous year. The installed capacity of LFP battery stood at 9.54Gwh in September, an increase of 309.3% on the year and 32.26% month-on-month, which was faster than the growth rate in August (24.42%) and July (13.39%).

According to China Association of Automobile Manufacturers, China's new energy vehicles' sales stood at 357,000 units in September, ring 11.4% on the month. The upward trend has been increasingly obvious. Meanwhile, a number of star models such as Tesla model 3, model Y, Xiaopeng p7, etc. has all launched the LFP version, so as to obtain a competitive advantage by lowing the prices. As such, the production and installed capacity of LFP battery continued to move up.

*********************************************************************************************************************

FireSnack ::

Mislite da bi lahko Evropa naredila embargo na Kitajske avtomobile če bodo ti imeli 3x nižjo ceno od podobnih evropskih? Ali bi bil velik šok za kupce če bi se pojavilo "ljudsko" vozilo tipa ID.4 za 15.000€ kjer se potem odšteje še 4500€ subvencije. Spomnimo da se ID.4 začenja pri 40.000€.
Preprodajalec NFT umetnin

pegasus ::

europenian je izjavil:

To je normalno, da se blatniki tako tresejo in majejo. Prve sekunde posnetka? Zgleda, kot da padejo dol vsak cajt.
Sicer pa tale aptera zgleda ultra neprakticna.
Da, normalno za alpha prototip, kjer jim je verjetno design goal stvar hitro dol spravit in potem nazaj pritrdit. Tudi kablaža do motorjev še na pol visi zunaj, pa čudno da se ni še nihče v špranje obregnil, ki so ravnotako lepo vidne na več mestih.
Praktičnost pa je subjektivna - meni npr. "banana box" test ali litri prtljažnika čisto nič ne koristijo, ker me zanima samo ena številka - dolžina prtljažnika. In te ni niti v večini prospektov avtomobilov. Želim pa, da se lahko v avtu normalno stegnem in v njem prespim noč ali tri.

Ganon ::

Ponovno poročajo, da je zagorel električni avto. V prihodnje bo še pestro, sploh ko bo skupaj z avtomobilom zagorel še objekt. Električni avto, prava stvar.

https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...

LeQuack ::

Ganon je izjavil:

Ponovno poročajo, da je zagorel električni avto. V prihodnje bo še pestro, sploh ko bo skupaj z avtomobilom zagorel še objekt. Električni avto, prava stvar.

https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...


To jih po moje proizvajalci klasičnih vozil požigajo, ali pa kakšni naftni trgovci.
Quack !

pegasus ::

europenian je izjavil:

Sicer pa tale aptera zgleda ultra neprakticna.
Aja, pa še tole:

pegasus ::

In other news, Hertz gre na Tesle. Kako dolgo bo trajalo, da ostali car rentarji naredijo isti prehod? Kako se bodo ta vozila softversko integrirala v car rental mreže? Kako bo to vplivalo na zasebno lastništvo vozil?

Okapi ::

Na zasebno lastništvo bo vplivalo natanko nič.

Gregor P ::

Hertz je dejansko bil že zdaj predrag za najem. Morda je to njihov klic v sili:P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

kow ::

Haha, ker hejter. Dober move, ker konkurenca ne bo utegnila narociti tako velikih kolicin se kar nekaj casa.
Bo pa zanimivo videti kaksna je racunica. Ponavadi hitro prodajo avte naprej, ali ne?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

LeQuack ::

"Podjetje Hertz Global Holdings Inc. je oddalo naročilo za 100.000 vozil Tesla, poroča Bloomberg.
To je največje naročilo električnih vozil doslej, za družbo Tesla pa naj bi pomenilo približno 4,2 milijarde dolarjev prihodkov, so za Bloomberg razkrili viri, ki so sicer želeli ostati anonimni."
https://www.24ur.com/novice/gospodarstv...

Preračunano je to nekje 42k dolarjev za eno Teslo.
Quack !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LeQuack ()

hruske ::

Hmm, če jih naročijo 100.000, a bojo potem dobili zraven tudi spodoben servis? :|
Rad imam tole državico. <3

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: hruske ()
««
968 / 1139
»»