» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
954 / 1184
»»

Mr.B ::

Čez slabih 15 let itak ne boš mogel v EU kupiti drugega kot EV.
Bencinarje in Dizle, p bo prevzel balkan in EU države ki niso sposobne postaviti infrastukture za filanje EV-jev.

Relano pa 2035 se ta presek ne bo zgodil, če EU "bogate" države nimajo infrastukture.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

IL_DIAVOLO ::

pegasus je izjavil:

Podpiram, skupaj s prepovedjo ICE motorjev: dobra motivacija, da si raje izbereš boljši avto z nižjo porabo.


Ki si ga revna raja ne more privoščiti. Ampak gre se za greater good, saj makaroni in krompir sta tudi hrana.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

MrStein ::

pegasus je izjavil:

Podpiram, skupaj s prepovedjo ICE motorjev: dobra motivacija, da si raje izbereš boljši avto z nižjo porabo.

grof zapleni vse konje
grof: pomagam ljudem, da se postavijo na lastne noge...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

pegasus ::

Vidite reči, kot vam je všeč, a primerjava ni primerna. Ni ti treba polniti na dragih hitrih polnilnicah, lahko polniš čez noč na domači elektriki po 15 centov na KWh.

Mike_Rotch ::

Hemi426 je izjavil:

A ni bili dolgo mantra, da se EV splača tudi zaradi poceni elektrike?
Sedaj do Nice 2x dražje kot z dizlom.
https://siol.net/avtomoto/zgodbe/na-ele...


Kako 2x dražje kot z dizlom?

190 konjski Kodiaq povprečno porabi 8 litrov. To je 12-14 eur na 100km. Tukaj so plačali manj kot 11 eur na 100km, v najdražjem primeru. 20-25% ceneje torej v najdražjem primeru.

kow ::

Goody je izjavil:

So takšne zadeve - nepopravljivost, problem zgolj Tesle ali pa lahko to pričakujemo tudi pri drugih BEV proizvajalcih?

Jalopnik: Tesla Quotes $16,000 To Repair Model 3, Independent Shop Did It For $700.
https://jalopnik.com/tesla-quotes-16-00...


Napisal si, da je nepopravljivo, a hkrati pripel link kjer pise, da je popravilo stalo 700 dolarjev. Kaj tocno hoces povedati?

jernejl ::

Mike_Rotch je izjavil:

Hemi426 je izjavil:

A ni bili dolgo mantra, da se EV splača tudi zaradi poceni elektrike?
Sedaj do Nice 2x dražje kot z dizlom.
https://siol.net/avtomoto/zgodbe/na-ele...


Kako 2x dražje kot z dizlom?

190 konjski Kodiaq povprečno porabi 8 litrov. To je 12-14 eur na 100km. Tukaj so plačali manj kot 11 eur na 100km, v najdražjem primeru. 20-25% ceneje torej v najdražjem primeru.

Piše do 2x dražje. V izračunu so začeli s polno baterijo in zaključili s prazno. Če bi jo napolnili na ionity, bi bilo še nekaj desetakov zraven.
Na drugi strani je precej neverjetno, da bi dizelski Kodiaq na avtocesti porabil 8 litrov.

J.McLane ::

Še en razlog več, da tisti ki delajo dosti daljših voženj izberejo Teslo, kjer je cena na Super Chargerjih okrog 25 c/kWh.

Drugače pa, EV se ne kupi zato da boš šel poleti preko Evrope, potem boš pa parkiral v garažo do naslednjega leta, ko boš šel še enkrat preko Evrope. Saj vsak zase ve koliko 900 km voženj ima in ali se mu "splača" polnit drag IONITY ali ne.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

kow ::

Nenavadno, da je prvic polnil ze pri 60%. Je pa res, da je Italija malo zaostala glede EV, morda ni bil preprican o infrastrukturi?

Goody ::

kow je izjavil:

Goody je izjavil:

So takšne zadeve - nepopravljivost, problem zgolj Tesle ali pa lahko to pričakujemo tudi pri drugih BEV proizvajalcih?

Jalopnik: Tesla Quotes $16,000 To Repair Model 3, Independent Shop Did It For $700.
https://jalopnik.com/tesla-quotes-16-00...


Napisal si, da je nepopravljivo, a hkrati pripel link kjer pise, da je popravilo stalo 700 dolarjev. Kaj tocno hoces povedati?


Tisti, ki avte servisiramo pri uradnem serviserju vemo kaj sem hotek napisati. Če ti ne razumeš pač ne, z mlini na veter se mi res ne da ukvarjat.

kow ::

Mimo tega, da je cel baterijski sklop zelo drag, pri EV, ne mores iti. Tudi ostali proizvajalci bodo imeli podobne probleme. Saj tudi pri ICE pocnejo iste reci, le da noben del ni tako drag, pa tega ne opazis.

Goody ::

Point je, da bi lahko uradni servis popravil tako kot neuradni, pa ni hotel/smel.

kow ::

Vse je "easy fix", dokler ne pogledas sirse. Kar ti hocem povedati je, da to pocnejo vse korporacije. Tukaj imas samo ekstremni primer. Clanek sicer ni napisan nevtralno, ampak se zdi, da je avtor nekaj jezen na Teslo. Mozno, da njihovi bralci niso ravno tipicni eko navdusenci, pa zato pisejo v taksnem slogu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Mike_Rotch ::

jernejl je izjavil:

Mike_Rotch je izjavil:

Hemi426 je izjavil:

A ni bili dolgo mantra, da se EV splača tudi zaradi poceni elektrike?
Sedaj do Nice 2x dražje kot z dizlom.
https://siol.net/avtomoto/zgodbe/na-ele...


Kako 2x dražje kot z dizlom?

190 konjski Kodiaq povprečno porabi 8 litrov. To je 12-14 eur na 100km. Tukaj so plačali manj kot 11 eur na 100km, v najdražjem primeru. 20-25% ceneje torej v najdražjem primeru.

Piše do 2x dražje. V izračunu so začeli s polno baterijo in zaključili s prazno. Če bi jo napolnili na ionity, bi bilo še nekaj desetakov zraven.
Na drugi strani je precej neverjetno, da bi dizelski Kodiaq na avtocesti porabil 8 litrov.


Koliko pa naj bi porabil 1700kg težek SUV s 190 konji pri 130kmh? Pri cca. 6 litrov? Nerealno, pa komaj izenačimo ceno na 100km.

Ko prideš iz roadtripa, za dizla še vedno plačuješ teh 10-11 eur na 100km z EVjem pa se voziš skoraj zastonj.

MrStein ::

pegasus je izjavil:

Vidite reči, kot vam je všeč, a primerjava ni primerna. Ni ti treba polniti na dragih hitrih polnilnicah, lahko polniš čez noč na domači elektriki po 15 centov na KWh.

V Franciji? A kabel do doma potegneš?

Bi pa mogoče bila zanimiva ideja "izmenjav". Zmeniš se z Francozom, da ti napolniš pri njemu, on pa lahko pri tebi, ko bo na obisku. Seveda ima smisel, če se zmeni malo več sodelujočih.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

MrStein ::

Hemi426 je izjavil:

A ni bili dolgo mantra, da se EV splača tudi zaradi poceni elektrike?
Sedaj do Nice 2x dražje kot z dizlom.
https://siol.net/avtomoto/zgodbe/na-ele...

Zanimiv bi bil razrez te cene. Pri "nafti" je večina dajatev državi*. Kaj pa tule?


* - subvencije, kot eni rečejo ;)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Mike_Rotch ::

V Franciji? A kabel do doma potegneš?


Ne, pri sebi doma. Ostalih 300+ dni, ko nisi na roadtripu po Evropi.

msjr ::

Hemi426 je izjavil:

A ni bili dolgo mantra, da se EV splača tudi zaradi poceni elektrike?
Sedaj do Nice 2x dražje kot z dizlom.
https://siol.net/avtomoto/zgodbe/na-ele...


Do Nice je z navadnim avtom 8 ur pa tudi če je od Genove do Savone delo na cesti in od Brescie naprej megleno... Se pravi da je na elektriko še vedno 1/3 počasneje + polnilnice je treba iskat. Ni še to prava stvar. Bo pa počasi, imam pa hud občutek da bodo nategi z naročninami, roamingi in podobnimi zadevami kot z mobiteli. Ko smo že pri tem - v bistvu gre v tej smeri, kar vprašajte navdušence* ki so kupili ciglo za 999 (k SIT? DEM? ne spomnim se...) in potem se je pocenila na 99 in potem se je čez naslednjih 20 let pocenil še roaming... Pri avtih glede na razmerje cena/kompleksnost izdelka/ipd pričakujem malo počasnejši napredek, ampak ja, pri električnih avtih smo tam, kjer smo bili pri mobitelih l. 90, se pravi še dobrih 20-30 let pa bodo prava stvar.


*takšni bi v tistih časih pisarili po forumu podobne kot warpi nekdaj in woroh4 (aka warpitwo) v teh dneh.

p.s.: sicer pa je moje osebno mnenje da je za do najboljša stvar do Nice kakšna Freccia/TGV, ampak do azurne so k... povezave, še avion je bil pred korono glih kakšno ene uro hitrejši od avta (Od doma-LJ-Zurich-Nice-Nice Hotel) - elektro pa naj se na firmi polni :D

Mike_Rotch ::

Se pravi da je na elektriko še vedno 1/3 počasneje + polnilnice je treba iskat.


Ja, ICE je boljši, če si nekdo, ki se redno vozi v enem kosu do Nice in nazaj. Za bolj običajno uporabo (npr. nekoga, ki se na takšni poti tako ali tako večkrat ustavi) pa EV zmaga.

Gregor P ::

Na poti večkrat ustavi? Zakaj? Ustavljaš se minimalno kolikor je treba, da se spočiješ vmes zaradi varnosti na cesti. Najbrž si želiš priti čim prej na cilj. Okoli tistih polnilnic na bencinskih postajah pa običajno ni nič posebno turustično zanimivega, da bi se zaradi tega posebej ustavljal.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Mike_Rotch ::

Na poti večkrat ustavi? Zakaj?


Ker morjo otroci na stranišče, ker greš vmes na kavo in pretegnit noge, na 9 urni poti verjetno tudi kaj pojest...

Vem, nezaslišano.

Gregor P ::

Že, ampak to je maksimalno en polurni postanek, ostali so največ 15-minutni.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Mike_Rotch ::

V pol ure ti uspe najti restavracijo, se vsesti, naročiti in v miru pojesti?

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

#brezpodpisa

Gregor P ::

Mike_Rotch je izjavil:

V pol ure ti uspe najti restavracijo, se vsesti, naročiti in v miru pojesti?

Kakšno restavracijo? Si na AC in imaš pač na voljo kar je na AC plus svojo hrano poleg.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

BigWhale ::

Jaz sem v dveh letih kakih petkrat polnil in med polnjenjem vrtal po nosu, ker nisem imel nic bolj pametnega za delat. Je pa res, da nisem sel nikol v Hamburg po sladoled, tako kot to pocnejo prakticno vsi Slo-Techarji vsaj enkrat na teden, marsikdo pa dvakrat.

V dveh letih sem prevozil 31.000km, povprecna poraba elektrike v hisi je 10kWh VT in 14kWh MT, na dan. Povprecna poraba avtomobila je nekje 16.5kWh/100km ampak bom vzel 18kWh za izracun. To je vsega skupaj 5.580kWh, kar znese 7.6kWh na dan v dveh letih. Elektriko imam pri E3, paket preprosti in za porabo 10/14 na dan pravi izracun okroglih 105 EUR na mesec za 7kW priklop in 3x20A varovalke.

Ce od tega odstejem 5kWh nocne tarife in 3kWh dnevne tarife. Prakticno vedno polnim cez noc, nekaj malega pa cez dan in je razmerje bolj 90/10 ampak pustmo detajle. Zdaj informativni izracun pravi malo manj kot 75 EUR. Voznja me stane 30 EUR na mesec. Vsake tolk casa polnim na hitrih polnilnicah od Petrola. Prejsnji mesec je blo 15 EUR, ker sem sel veckrat v Ljubljano.

Prej sem vozil avto, ki je porabil 7.8l/100km. Po trenutni ceni bencina bi za enake kilometre placal 126 EUR na mesec. Men je 96 EUR manj za gorivo na mesec kr ok.

Ce bi blo gorivo 1 EUR na liter, bi placal 100 EUR na mesec. Preden kdo zakrici, da cena bencina tud pade. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

pegasus ::

Haha, tole je tako zabavno, da moram delit:

Kakšno sračje gnezdo enih cevi ... Dobro da je to skrito, sicer ne bi nihče tega kupil.

Mike_Rotch ::

Gregor P je izjavil:

Mike_Rotch je izjavil:

V pol ure ti uspe najti restavracijo, se vsesti, naročiti in v miru pojesti?

Kakšno restavracijo? Si na AC in imaš pač na voljo kar je na AC plus svojo hrano poleg.


Saj veš, da ti je dovoljeno zaviti iz avtoceste in si privoščiti normalno kosilo. Postani sendviči iz Autogrilla niso obvezni.

bambam20 ::

Mike_Rotch je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Mike_Rotch je izjavil:

V pol ure ti uspe najti restavracijo, se vsesti, naročiti in v miru pojesti?

Kakšno restavracijo? Si na AC in imaš pač na voljo kar je na AC plus svojo hrano poleg.


Saj veš, da ti je dovoljeno zaviti iz avtoceste in si privoščiti normalno kosilo. Postani sendviči iz Autogrilla niso obvezni.


Nobeden tega ne počne. Sami izgovori.

Mike_Rotch ::

Jaz to počnem. Pa nimam BEVa.

Gregor P ::

Niti pod razno ne grem dol z AC - razen če zmanjka AC:D -, ker je pač moj cilj, da čimprej pridem na cilj in da mi ni treba ponoči prespati za par uric v avtu.

Moje običajne daljše relacije pa so okoli 1.250 km in komot zvozim do noči in spim potem mirno v postelji na cilju.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

SambaShare ::

hojnikb je izjavil:



Hecno da je Rich v zadnjem videu omenil ravno to. Kmalo po poteku garancije crk baterije. Izgleda bo tega kar precej.

Sicer pa je tale primer še bolj absurden:

hojnikb ::

OTA updejts boys. Bo tesla vidla, da je tvoj avto out of warranty, pa bo hitro kaksen brick "po nesrec" >:D
#brezpodpisa

jernejl ::

Mike_Rotch je izjavil:

Na poti večkrat ustavi? Zakaj?

Ker morjo otroci na stranišče, ker greš vmes na kavo in pretegnit noge, na 9 urni poti verjetno tudi kaj pojest...
Vem, nezaslišano.

Na stranišče greš takrat, ko ga potrebuješ, enako velja za kavo in hrano.
Neudobno in nevarno je voziti s polnim mehurjem, ali utrujen in potreben kave, samo zato, ker je v bojnem planu načrtovan postanek na hitri polnilnici komaj čez eno uro.
Lahko se sicer zgodi, da vse te potrebe sovpadajo s prazno baterijo, lahko pa tudi ne. Vem, nezaslišano.

Saj veš, da ti je dovoljeno zaviti iz avtoceste in si privoščiti normalno kosilo. Postani sendviči iz Autogrilla niso obvezni
Velja podobno kot zgoraj. Jest bom šel tja, kjer je dobro. Če imajo slučajno tudi hitro polnilnico, super. Zagotovo pa ne bom šel v neko zanič ali precenjeno gostilno samo zato, ker je tik ob hitri polnilnici.
In ravno to se ti zgodi pri vožnji z EV. Namesto da bi šel v gostilno po lastnem izboru, ješ postane in precenjene sendviče s Petrola (ali kake druge črpalke), zato ker je tam pač hitra polnilnica in si prisiljen vedriti tam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

europenian ::

Koncno en, ki realno razmislja, da pac nismo suznji EVjev, pa se placaj za to, da te zasuznji.

jernejl ima cisto prav, ta trzna nisa se bo izrodila. Lastniki zanic lokalov, bodo hitro ugotovili, da se z polnilnico privabi in prisili gosta, da pride in mu prodajali pofl. Turisticna past 1A. Ze tko se to dela, gres v Avstriji na avtocesti na crpalko, porazno, pa se na stranisce ne mores zastonj, se to placaj, al pa bedis na poscanem pocivaliscu med tovornjakarji. Lepo. No thanks.

Mike_Rotch ::

Neudobno in nevarno je voziti s polnim mehurjem, ali utrujen in potreben kave, samo zato, ker je v bojnem planu načrtovan postanek na hitri polnilnici komaj čez eno uro.


Sprašujem se kako nekateri preživite v realnem svetu. Eni delajo 1350km dolge fure v enem kosu, drugi ne morejo počakati 15 minut s polnim mehurjem in jejo samo v michelin star restavracijah.

Zanimive probleme imate :)

BigWhale ::

europenian je izjavil:

Koncno en, ki realno razmislja, da pac nismo suznji EVjev, pa se placaj za to, da te zasuznji.


A suznji ICEjev pa nismo? Ne steje, ker je 5 minut namesto 20 minut? :>

europenian ::

Pa niti ne, ne v smislu, ki ga je omenil jernej.

Mike_Rotch je izjavil:

Neudobno in nevarno je voziti s polnim mehurjem, ali utrujen in potreben kave, samo zato, ker je v bojnem planu načrtovan postanek na hitri polnilnici komaj čez eno uro.


Sprašujem se kako nekateri preživite v realnem svetu. Eni delajo 1350km dolge fure v enem kosu, drugi ne morejo počakati 15 minut s polnim mehurjem in jejo samo v michelin star restavracijah.

Zanimive probleme imate :)
Sendvic, kava in WC na crpalkah nimajo niti Nankang zvezdice.

BigWhale je izjavil:

europenian je izjavil:

Koncno en, ki realno razmislja, da pac nismo suznji EVjev, pa se placaj za to, da te zasuznji.


A suznji ICEjev pa nismo? Ne steje, ker je 5 minut namesto 20 minut? :>

5 minut na 500km recimo, ce ze v najhujsem primeru, kar je na Autobahn z ICEjem 3 ure. Ali pa se jajcamo 4 ure, ker sparamo z elektriko, da ni treba it polnit vmes, lol.

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

Ja, ne hodimo vsi na kavo v Hamburg vsake tri dni.

Goody ::

BEV so danes idealni (razen cene ;)) za drugi avto v bajti.

Mike_Rotch ::

Ja, ne hodimo vsi na kavo v Hamburg vsake tri dni.


Meni je zanimivo, da greš v hamburg na kavo, ampak se ti tako strašno mudi tja in nazaj, da se nimaš časa ustaviti na kosilu. Hkrati je povsem sprejemljivo porabiti za pot 13 ur z avtom namesto slabih 5 z letalom.



Ne vem no. Meni se ne mudi pretirano, če sem na izletu in tudi z ICE naredim več postanka kot tale tip na Siolu. Če grem v Madrid ali London poslovno, mi pa na pamet ne pride, da bi šel z avtomobilom.

BigWhale ::

Taprau desc gre s ficotom, pa na strehu ma surf in tri otroke zadi v avtu. Pa zena ma spredi med nogami tri litrske flase od radenske z vodo za avto, ker vcasih fico zakuha.

jernejl ::

Mike_Rotch je izjavil:

Neudobno in nevarno je voziti s polnim mehurjem, ali utrujen in potreben kave, samo zato, ker je v bojnem planu načrtovan postanek na hitri polnilnici komaj čez eno uro.


Sprašujem se kako nekateri preživite v realnem svetu. Eni delajo 1350km dolge fure v enem kosu, drugi ne morejo počakati 15 minut s polnim mehurjem in jejo samo v michelin star restavracijah.

Zanimive probleme imate :)

Jah nekateri očitno ne veste, kaj realni svet sploh je. Včasih se ustavim za WC, ko grem iz LJ v MB. Včasih ne naredim nobenega WC postanka na 500km dolgi poti. Včasih se na poti iz LJ v MB ustavim še na kosilu pri Grofu, včasih pa na 500km poti nisem lačen. Vem, nezaslišano.

Nekateri pač zmotno mislite, da lahko v realnem svetu sebe ali otroke sprogramiraš, da bodo lačni, s polnim mehurjem, tečni in/ali utrujeni ob točno določeni uri na točno določenem kraju.

Zgodbo s prehranjevanjem v michelin restavracijah si pa kar sam potegnil v to temo. Ti si namreč zagovarjal normalno kosilo namesto postanih sendvičev, pa sem ti samo pojasnil, da je to na poti mnogo lažje uskladiti z ICE kot s polnjenjem EV. Tam, kjer je hitra polnilnica, boš jedel precenjene postane sendviče.
Pri običajnih gostilnah imaš pa v najboljšem primeru počasno polnilnico in si boš moral privoščiti vsaj sedemhodni meni, da boš baterijo za silo napolnil.

krucymucy ::

Mike_Rotch je izjavil:



190 konjski Kodiaq povprečno porabi 8 litrov. To je 12-14 eur na 100km. Tukaj so plačali manj kot 11 eur na 100km, v najdražjem primeru. 20-25% ceneje torej v najdražjem primeru.

Pa ne pri taki hitrosti. Glede na to da so imeli povprecno porabo 160Wh/km, je to zelo zelo pocasna voznja.
Kodiaq bi pri taki voznji imel porabo 5 litrov.

edit: sem pogledal se na spritmonitor.
Enyaq 19kWh/100km
Kodiak 7,6l/100km

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: krucymucy ()

europenian ::

Ne poti iz recimo Maribora v Ljubljano ali Koper, sem se jaz navadil da se ustavim, ko mi treba srat ali scat. Nevem pa kako bi navadil potrebo na potrebo avta po elektriki.

Drugace pa: https://siol.net/avtomoto/zgodbe/na-ele...
The beginning. Pravijo da se casi z ICEji leta 2035 koncajo, pravijo pa tudi, da boste imeli 50-150eur vecjo poloznico za elektriko.

Mr.B ::

Leta 2035 bo slovenija in ostali balkan dump za motorje z notranjim izgorevanjem.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Mike_Rotch ::

Nekateri pač zmotno mislite, da lahko v realnem svetu sebe ali otroke sprogramiraš, da bodo lačni, s polnim mehurjem, tečni in/ali utrujeni ob točno določeni uri na točno določenem kraju.


Zakaj bi moral koga programirati in ustavljati ob točno določenem času/kraju? Polnilnic je dovolj. Če pogledaš tale članek na siol.net vidiš, da nikjer ni šlo niti približno na nož niti se ni polnilo do polnega.

Zgodbo s prehranjevanjem v michelin restavracijah si pa kar sam potegnil v to temo. Ti si namreč zagovarjal normalno kosilo namesto postanih sendvičev, pa sem ti samo pojasnil, da je to na poti mnogo lažje uskladiti z ICE kot s polnjenjem EV. Tam, kjer je hitra polnilnica, boš jedel precenjene postane sendviče.


Ne ne, vi ste potegnili not dve skrajnosti. En bi na hitro pojedel postan sendvič ali pa še to ne. Drugi (ti) bi želel "pojesti nekaj dobrega". Praktično vsem ostalim so dovolj restavracije tipa Rosenberger, kjer se vsedeš, poješ normalen obrok in zraven napolniš avto.

Pri običajnih gostilnah imaš pa v najboljšem primeru počasno polnilnico in si boš moral privoščiti vsaj sedemhodni meni, da boš baterijo za silo napolnil.


Link plz.

europenian ::

Hmm, se ne slisi tako slabo. Kaksen eksoticni sportnik izgorelec za 2-3 jurje.

Pri običajnih gostilnah imaš pa v najboljšem primeru počasno polnilnico in si boš moral privoščiti vsaj sedemhodni meni, da boš baterijo za silo napolnil.


Link plz.
Saj ce pa bo hitra, bos pa placal vec kot za meni. Time = Money koncept.

Zgodovina sprememb…

Mike_Rotch ::

Pa ne pri taki hitrosti. Glede na to da so imeli povprecno porabo 160Wh/km, je to zelo zelo pocasna voznja.
Kodiaq bi pri taki voznji imel porabo 5 litrov.

edit: sem pogledal se na spritmonitor.
Enyaq 19kWh/100km
Kodiak 7,6l/100km


190 konjski 1700kg težek SUV nikoli nima porabe 6 litrov.

Če vzameš zgornje razmerje bi Kodiaq kuril 6,5 litrov kar pri trenutnih cenah nafte pomeni cca. 11 eur na 100km.

Od kje torej trditev, da je elektrika 2x dražja?

Saj ce pa bo hitra, bos pa placal vec kot za meni. Time = Money koncept.


Nič narobe s tem, glede na to, da se takšne hitre polnilnice koristijo mogoče 5% časa, 95% časa ta voziš praktično zastonj.

Zgodovina sprememb…

europenian ::

Na kak nacin je voznja z Teslo Model X zastonj? Mene pride jurja na mesec.
««
954 / 1184
»»