Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
sirotka ::
Kaj je zate relevantni znak? Omejitve in prepovedi prebere bp.
Nisem srečnež, treba je samo priznat, da ne obstaja le ena dobra rešitev na svetu in da ni vse napadanje svetega grala, ki je Tesla.
Nisem srečnež, treba je samo priznat, da ne obstaja le ena dobra rešitev na svetu in da ni vse napadanje svetega grala, ki je Tesla.
J.McLane ::
Asistenčni sistemi morajo biti predvsem dostopni in poceni.
Tesla je tu šla v pravo smer in čisto vsak njihov avto pride z enako naprednim asistenčnim sistemom, za prave geeke imajo pa še doplačilo za bolj napredno programsko opremo
Toyota gre tudi v tej smeri, enako sposoben ACC in LTA v vsak avto tudi najmanjši in najcenejši, peša jim seveda OTA, ki je neobstoječ.
Drugi proizvajalci imajo pa tisoč in eno opcijo, ki je na voljo ali pa ni tudi za doplačilo.
Tesla je tu šla v pravo smer in čisto vsak njihov avto pride z enako naprednim asistenčnim sistemom, za prave geeke imajo pa še doplačilo za bolj napredno programsko opremo
Toyota gre tudi v tej smeri, enako sposoben ACC in LTA v vsak avto tudi najmanjši in najcenejši, peša jim seveda OTA, ki je neobstoječ.
Drugi proizvajalci imajo pa tisoč in eno opcijo, ki je na voljo ali pa ni tudi za doplačilo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
TheBlueOne ::
Tesla je tu šla v pravo smer in čisto vsak njihov avto pride z enako naprednim asistenčnim sistemom, za prave geeke imajo pa še doplačilo za bolj napredno programsko opremo
No to pa je kontradiktorno. Potem lahko reces, da Mercedes vsem da isto, za Geeke doplacilo nekaj boljsega, za bogatune tudi nekaj boljsega. Ampak v glavnem vse isto?
sirotka ::
Utk ::
Kaj je zate relevantni znak? Omejitve in prepovedi prebere bp.
Nisem srečnež, treba je samo priznat, da ne obstaja le ena dobra rešitev na svetu in da ni vse napadanje svetega grala, ki je Tesla.
Prebere začetek in konec slovenskih naselij? Prebere kažipot za neko stvar, ki jo imaš vneseno v navigacijo? Table za obvoz? Vse 100% točno?
Drugi proizvajalci imajo pa tisoč in eno opcijo, ki je na voljo ali pa ni tudi za doplačilo.
Najcenejša Tesla trenutno je tkoliko? 45k €? Ne moreš tega primerjat s Passatom za 22k, tisti za 45, pa bo isto imel ACC, prepoznavanje znakov ter travel assist.
Toyota za 20 jurjev ima iste asistence kot tista za 40. Tudi za 15 jurjev, zdaj ko pride nov yaris.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
J.McLane ::
Drugi proizvajalci imajo pa tisoč in eno opcijo, ki je na voljo ali pa ni tudi za doplačilo.
Najcenejša Tesla trenutno je tkoliko? 45k EUR? Ne moreš tega primerjat s Passatom za 22k, tisti za 45, pa bo isto imel ACC, prepoznavanje znakov ter travel assist.
In kaj si hotel povedat? Toyota Yaris bo pa imela isto v avtu za 12k EUR, zakaj bi dal enkrat več za Passata?
Tesla prodaja pač nek rang vozil, to ne spremeni dejstva da je njihov asistenčni sistem med najbolj naprednimi in hkrati tudi najcenejši (za Teslo) med temi ki so tako napredni.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
sirotka ::
Takoj pokaže višjo dovoljeno hitrost. Obvozi delujejo prek RTTI-ja in sam ponuja obvoze ter nove poti.
Toyota za 20k verjetno ni v istem segmentu kot je serija 3, passat, a4,...
Tudi golf ne bo 45k, pa bo imel travel assist. Primerjaj primerljive avtomobile, ni tesla nič cenejša. Je vseeno ali je nekaj za doplačilo ali pa je všteto v osnovno ceno vozila.
Toyota za 20k verjetno ni v istem segmentu kot je serija 3, passat, a4,...
Drugi proizvajalci imajo pa tisoč in eno opcijo, ki je na voljo ali pa ni tudi za doplačilo.
Najcenejša Tesla trenutno je tkoliko? 45k EUR? Ne moreš tega primerjat s Passatom za 22k, tisti za 45, pa bo isto imel ACC, prepoznavanje znakov ter travel assist.
In kaj si hotel povedat? Toyota Yaris bo pa imela isto v avtu za 12k EUR, zakaj bi dal dvakrat več za Passata?
Tesla prodaja pač nek rang vozil, to ne spremeni dejstva da je njihov asistenčni sistem med najbolj naprednimi in hkrati tudi najcenejši (za Teslo) med temi ki so tako napredni.
Tudi golf ne bo 45k, pa bo imel travel assist. Primerjaj primerljive avtomobile, ni tesla nič cenejša. Je vseeno ali je nekaj za doplačilo ali pa je všteto v osnovno ceno vozila.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: sirotka ()
J.McLane ::
Toyota za 12k ima čisto isti sistem kot Lexus za 100k € (če gledamo novo predstavljene modele)
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Utk ::
Takoj pokaže višjo dovoljeno hitrost. Obvozi delujejo prek RTTI-ja in sam ponuja obvoze ter nove poti.
To je iz navigacije, ne pa iz branja znakov.
sirotka ::
sirotka ::
Poglej si, kaj vse omogoča bmwjev sistem. Takoj spremeni popravi hitrost, tudi če je sprememba z znakom, jo popravi. Če mi pokaže znak ali ne, nima veze, ker le to vpliva le na hitrost, mar ne?
Sem pogledal Toyotin TSS:
sistem za ohranjanje voznega pasu
sistem za samodejno zaviranje v sili
opozorilnik spremembe voznega pasu
sistem za prepoznavo prometnih znakov
To je to, ali kaj zamujam?
Sem pogledal Toyotin TSS:
sistem za ohranjanje voznega pasu
sistem za samodejno zaviranje v sili
opozorilnik spremembe voznega pasu
sistem za prepoznavo prometnih znakov
To je to, ali kaj zamujam?
Utk ::
Če mi pokaže znak ali ne, nima veze, ker le to vpliva le na hitrost, mar ne?
Ne gre samo za hitrost.
Poglej si, kaj vse omogoča bmwjev sistem. Takoj spremeni popravi hitrost, tudi če je sprememba z znakom, jo popravi. Če mi pokaže znak ali ne, nima veze, ker le to vpliva le na hitrost, mar ne?
Sem pogledal Toyotin TSS:
sistem za ohranjanje voznega pasu
sistem za samodejno zaviranje v sili
opozorilnik spremembe voznega pasu
sistem za prepoznavo prometnih znakov
To je to, ali kaj zamujam?
• PCS (Pre Collision System) Sistem
predhodne zaznave in opozorila na morebitni
trk (vključno s pešci in kolesarji) s samodejno
aktivno pomočjo pri zaviranju
• ACC (Adaptive Cruise Control)
Prilagodljiv radarski tempomat
(deluje od 0 km/h)
• LDA (Lane Departure Alert) Sistem
opozarjanja ob nenamerni menjavi voznega
pasu s samodejno pomočjo pri usmerjanju
• AHB (Auto High Beam) Sistem samodejnega
uravnavanja dolžine svetlobnega snopa
• RSA (Road Sign Assist) Sistem
prepoznavanja prometnih znakov
• LTA (Lane Trace Assist) Sistem sledenja
voznemu pasu
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
J.McLane ::
V osnovi je itak vse radarski tempomat in lane keep assist. Nekateri bi pa potem naprej prodajali še neke Travel Assiste in City assiste, ki dejansko niso nič drugega, samo programska oprema je malo boljša zadaj.
Kako primerjat kaj kakšen proizvajalec omogoča? Nemogoče.
Kako primerjat kaj kakšen proizvajalec omogoča? Nemogoče.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Utk ::
Ja, odvisno kako kaka stvar zares deluje. Recimo lane keeping (v centru) je v VW boljši kot v toyoti, se mi pa zdi volkswagnov na avtocesti preveč agresiven. Razno tresenje volana in podobno mi sploh ni kul. Tako da toyotinega imam na AC vžganega stalno, na volkswagnovega pa ne vem če bi se navadil. Izven AC pa itak moraš sam vozit.
BigWhale ::
Te zgoraj nastete sisteme ima tudi Leaf in delajo povsem ok. Lane keeping dela tudi v mestu, ce je vecpasovnica ali pa izven mesta, ce je cesta res dobro oznacena. Ni pa to nekaj na kar bi se lahko zanasal. Na AC pa ni tezav. Ne vem pa kako je to v primerjavi s Teslo brez dodatka avtopilota za sedem jurjev.
a_borlak ::
Lane assist je vsaj v e-Up!u katastrofa, ki deluje skoraj tako, kot igrica pong, odbijanje od roba do roba. Skratka, bolj kot ne neuporaben, razen če si za volanom zelo zaspan, pa še takrat vprašanje, če ti bo res kaj pomagal, ker včasih celo na avtocesti ne prepozna desnega roba, kaj šele na navadni cesti.
Mikrohard ::
Pravi lane assist, ki te drži v sredini pasu, dobiš pri VW-ju šele v kombinaciji s Travel Assistom. Ostalo je pa tako kot ti praviš (te odbija od črte do črte).
Utk ::
To sta dva ločena sistema, glejte pri opremi toyote zgoraj, enako je pri vseh. Eno je lane departure asistent, ki te odbija od roba do roba, to je res če zaspiš, da te rukne nazaj. Drugo je pa lane keeping, ki te drži v sredini pasu. E-upov verjetno deluje čisto dobro, ampak to je prvi asistent, ne ta drugi. Pač moraš vedet kaj imaš, ne pa mislit da imaš nekaj, kar nimaš. Sem mislil, da je to problem samo pri teslah, pa zgleda da ni... No, kakorkoli, ta drugi, boljši asistent, še v avtih za 50, 60 jurjev ni samoumeven, prvega ima pa zdaj res že skoraj vsak.
codeMonkey ::
VW ID.3: German Magazine Bashes EV For Low Build Quality And Paint
Nemce bodo ocitno draga cenena vozila tezko prepricala :)
Nemce bodo ocitno draga cenena vozila tezko prepricala :)
bambam20 ::
codeMonkey je izjavil:
VW ID.3: German Magazine Bashes EV For Low Build Quality And Paint
Nemce bodo ocitno draga cenena vozila tezko prepricala :)
Auto Motor Und Sport continues the beating by mentioning the range is way lower than promised (260 km under the magazine's test standards).
Za 33.750€ vrhunski domet.
J.McLane ::
Kar nekaj uporabnikov, ki se je v Sloveniji zapeljalo na testno vožnjo in imajo svoje EVje, je reklo da poraba ni nek presežek.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
codeMonkey ::
Povzetek so malo cudno napisali - google translate originala:
https://www.auto-motor-und-sport.de/ele...
Solid ranges
The 58 kWh battery does not create any range records. On the defensively driven eco lap by auto motor und sport , the ID.3 manages 359 kilometers, which corresponds to a consumption of 16.9 kWh / 100 km. At 16.1 kWh / 100 km, the WLTP consumption value is very close to reality with a defensive driving style. In the auto-motor-und-sport test including motorway and city driving, however, the test average was 23.2 kWh / 100 km. That means: The battery is empty after around 260 kilometers.
https://www.auto-motor-und-sport.de/ele...
bambam20 ::
Sedež novega ID-ja z najmočnejšo baterijo v osnovni verziji za 49 jurjev je tako uničen, kot da bi imel avto za sabo vsaj 200.000 km. LOl..
Bo treba cene spusit za polovičko. Tisti z osnovno baterijico bo moral bit 20 jurčkov. Pol bodo pa mogoče kaj prodali.
Bo treba cene spusit za polovičko. Tisti z osnovno baterijico bo moral bit 20 jurčkov. Pol bodo pa mogoče kaj prodali.
J.McLane ::
codeMonkey je izjavil:
Povzetek so malo cudno napisali - google translate originala:
Solid ranges
The 58 kWh battery does not create any range records. On the defensively driven eco lap by auto motor und sport , the ID.3 manages 359 kilometers, which corresponds to a consumption of 16.9 kWh / 100 km. At 16.1 kWh / 100 km, the WLTP consumption value is very close to reality with a defensive driving style. In the auto-motor-und-sport test including motorway and city driving, however, the test average was 23.2 kWh / 100 km. That means: The battery is empty after around 260 kilometers.
https://www.auto-motor-und-sport.de/ele...
Ne vem zakaj naj bi bil WLTP neka tolažba, boli mene WLTP. Doseg ID.3 z 58 kWh baterijo na AC, če se pelješ 118 kmh je 268 km, kar je manj od Model 3 SR+ s 54 kWh, korejci so pa sploh spredaj po porabi (21:00):
ID.3 ~21,6 kWh/100 km
M3 SR+ ~18,4 kWh/100 km
Kona 64 ~16,7 kWh/100 km
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
a_borlak ::
Ja, tudi Peugeot/Opel imata podobno težavo, prav tako MG ZS EV. Vsi ti so dokaj požrešni napram Korejcem. Očitno ta del dobro obvladajo.
codeMonkey ::
Ne vem zakaj naj bi bil WLTP neka tolažba, boli mene WLTP. Doseg ID.3 z 58 kWh baterijo na AC, če se pelješ 118 kmh je 268 km, kar je manj od Model 3 SR+ s 54 kWh, korejci so pa sploh spredaj po porabi (21:00):
Kdo govori o WLTP? Komentar je bil na povzetek, ki je bil nekoliko bolj strog, kot orignial, kjer so range ocenili kot soliden. WLTP je bil omenjen le za primerjavo v primeru ko so pazili.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
bambam20 ::
Ja, tudi Peugeot/Opel imata podobno težavo, prav tako MG ZS EV. Vsi ti so dokaj požrešni napram Korejcem. Očitno ta del dobro obvladajo.
Samo peugeot ni za 33.750€ pač pa za 23.000€.
Avtonet je poln novih EV-jev, ki jih noben ne kupi. A je krivec korona pa si kupci ne upajo v salone ?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
a_borlak ::
Ja, toliko je eCorsa z odbito subvencijo. Kar se prodaje tiče, vsaj v avgustu je zopet padla na majsko raven.
codeMonkey ::
Očitno ta del dobro obvladajo.
Vprasanje. Za kono sem bral da so stock gume zelo dobre za porabo, ampak slabe za oprijem. Podobno je Bjorn pokazal, da ima Taycan tudi bistveno daljsi doseg z manj sportnimi in bolj ekonomicnimi gumami. Bo kmalu vse vec testov, pa bomo videli. Mene tudi zanima kako bo s casom, ker Nemci trdijo, da precej veliko dajo na dolgozivost baterije, kar tudi vpliva na range. Cas bo pokazal.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
jernejl ::
Na slovenskem Škoda konfiguratorju je zdaj na voljo tudi Eniaq.
Osnovne cene so:
50 (51.7 kWh): 34.652 €
60 (58.3 kWh): 38.599 €
80 (77.1 kWh): 45.058 €
Za primerjavo, osnovni Zoe z 52 kWh baterijo stane 34.290 € (res je sicer, da se Zoe lahko kupi danes, Škoda pa bo na voljo v Q2/2021).
Osnovne cene so:
50 (51.7 kWh): 34.652 €
60 (58.3 kWh): 38.599 €
80 (77.1 kWh): 45.058 €
Za primerjavo, osnovni Zoe z 52 kWh baterijo stane 34.290 € (res je sicer, da se Zoe lahko kupi danes, Škoda pa bo na voljo v Q2/2021).
Utk ::
Ja, proti zoetu je poceni, ji pa tudi v najdražji varianti marsikaj v opremi manjka. Cena z vsem nujnim gre hitro proti 50. Pa tudi hitra ni, niti s pospeški, niti s polnjenjem. Verjetno so s tem prišparali par evrov pri hendlanju baterije, ali so pa nalašč pustili nekaj prostora za id4, ki bo ziher dražji. Ni tako slabo, ampak proti modelu y najbrž premalo in predrago.
Gregor P ::
codeMonkey je izjavil:
Kakšne so gume (in dimenzije koles), je dejansko pomembno za vsa vozila kar se porabe tiče. Samo primerjaš recimo hibridnega Priusa in Corollo z večjimi dimenzijami koles oz. gum (različici z istim pogonskim sklopom) in je odstotek porabe goriva pri slednji bistveno večji.Očitno ta del dobro obvladajo.
Vprasanje. Za kono sem bral da so stock gume zelo dobre za porabo, ampak slabe za oprijem. Podobno je Bjorn pokazal, da ima Taycan tudi bistveno daljsi doseg z manj sportnimi in bolj ekonomicnimi gumami. Bo kmalu vse vec testov, pa bomo videli. Mene tudi zanima kako bo s casom, ker Nemci trdijo, da precej veliko dajo na dolgozivost baterije, kar tudi vpliva na range. Cas bo pokazal.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
kow ::
Za primerjavo, osnovni Zoe z 52 kWh baterijo stane 34.290 € (res je sicer, da se Zoe lahko kupi danes, Škoda pa bo na voljo v Q2/2021).
Skratka, brez vezna primerjava. Ce Zoe prodaja pade, pac znizajo cene. Renault drzi visoke Zoe cene precej daljse kot je sprva nacrtoval, verjetno. (zaradi visjih subvencij kot so predvidevali).
Dtrader ::
Pa pri Zoe je še zmeraj tisti nesmiselni najem baterije?
Bolje da nimaš, ko gre gor, kot da imaš, pa gre dol :)
kow ::
Kolikor vem ukinjajo postopoma. Po posameznih trgih. Ce mi spomin se sluzi so ze ukinili v VB, Spaniji, Franciji.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Gregor P ::
Očitno smo najmanj še 10 let oddaljeni od tega, a rajši več, da bodo EV-ji prava stvar za množice.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
jernejl ::
Ja, proti zoetu je poceni, ji pa tudi v najdražji varianti marsikaj v opremi manjka. Cena z vsem nujnim gre hitro proti 50. Pa tudi hitra ni, niti s pospeški, niti s polnjenjem. Verjetno so s tem prišparali par evrov pri hendlanju baterije, ali so pa nalašč pustili nekaj prostora za id4, ki bo ziher dražji. Ni tako slabo, ampak proti modelu y najbrž premalo in predrago.
Močnejše motorje hranijo za RS variante.
Glede nujne opreme in pospeškov, pa je verjetno že osnova več kot dovolj za povprečne voznike.
Tisti bolj zahtevni, ki se jim zdi nujno obkljukati vse, kar se obkljukati da, bodo s ceno res prišli blizu modela Y. Ampak tisti bodo tudi pri Y verjetno marsikaj pogrešili, recimo vsaj armaturno ploščo, pa verjetno še marsikaj, kar se pri klasičnih proizvajalcih da izbrati s širokega seznama opreme, pri Tesli pač ne.
Med osnovnim Eniaq-om in osnovnim Y je v nemčiji 25k€ razlike. Morda še kaj več, če bodo pri Škodi dajali še kakšne popuste.
Utk ::
Osnovna škoda ima 11,5s do 100. To paš danes več ne drži vode. Ta model so dali ven samo zato, da lahko rečejo, da prodajajo nekaj za 35 jurjev. Ne vem kdo bi to kupil. Tako da v resnici stane 40 jurjev.
jernejl ::
Utk ::
Ne spada sem, ampak samo da boste vedeli:
https://www.zurnal24.si/avto/slovenski-...
Ja, oni res so referenca, slovenski upokojenci...
Namesto, da mi pokažeš kater drug avto za 35 jurjev z 11,5 sekundami do 100, ki se vrhunsko prodaja, opletaš z bedarijami...
https://www.zurnal24.si/avto/slovenski-...
Tako se sprašuje vseh pol milijona slovenskih upokojencev, ko kje vidijo nizko in drago Teslo 3 s pospeški pod 5 s do 100 km/h, brez gumbov in armaturne plošče. Čist neuporabno in predrago.
Ja, oni res so referenca, slovenski upokojenci...
Namesto, da mi pokažeš kater drug avto za 35 jurjev z 11,5 sekundami do 100, ki se vrhunsko prodaja, opletaš z bedarijami...
jernejl ::
Zagotovo so večja referenca od tebe. Veliko jih je, vedno več jih bo, in ne boš verjel, tudi oni kupujejo avte.
Me pa veseli, da si se potegnil nazaj, iz "kdo bi to kupil" na "se vrhunsko prodaja".
Tisti, ki mu je to premalo, bo pač moral dodati 4k€ zraven, pa bo imel hitrejši avto. Še vedno bo prihranil 20k€ v primerjavi s Teslo Y.
Tudi osnovne motorizacije se kupujejo, en segment (poleg upokojencev) so flote v podjetjih.
Me pa veseli, da si se potegnil nazaj, iz "kdo bi to kupil" na "se vrhunsko prodaja".
Tisti, ki mu je to premalo, bo pač moral dodati 4k€ zraven, pa bo imel hitrejši avto. Še vedno bo prihranil 20k€ v primerjavi s Teslo Y.
Tudi osnovne motorizacije se kupujejo, en segment (poleg upokojencev) so flote v podjetjih.
codeMonkey ::
Bedarija je ze osnovna predpostavka - da za 35k ljudje ne bodo kupili udobnega druzinskega elektricarja zaradi pospeskov
Utk ::
Bedasti ste vi, ki ne znate brat. Problem tega modela za 35 jurjev je samo v tem, da imaš za 38 plus nekaj dodatne opreme, dost boljši avto.
Mikrohard ::
Seveda so referenca... ker si nov avto kupi več upokojencev kot pa mladih šoferjev. Pač mora obstajat avto za vsako ciljno skupino... in tega Tesla fani nikoli ne bodo razumeli. Tesla je super in fajn... ampak s svojimi štirimi modeli to pač ni dovolj dobra ponudba za širše množice (aka. absolutno prevlado na trgu). 100 ljudi, 100 čudi... zato sem pa vesel, da se ponudba EV-jev veča.
PS: Enyaqa z veliko baterijo sem v konfiguratorju naklikal z vsem, kar si želim pri avtu... pa sem prišel na ceno ~52kEUR. Še vedno ceneje od vseh Tesel s primerljivo veliko baterijo. Vem sicer, da avto po pospeških, porabi in hitrosti polnjenja ni primerljiv s Teslami... ampak je pa v praktičnosti daleč pred Teslo 3. Enkrat so pri nextmove lepo povedali, da slabih EV-jev ni... pač pa, da si mora vsak izbrati primeren EV za svoje potrebe. Kdor želi top pospeške in tehnologijo, bo vzel Teslo... kdor želi pa praktičnega SUV-ja, pa kaj drugega.
PS: Enyaqa z veliko baterijo sem v konfiguratorju naklikal z vsem, kar si želim pri avtu... pa sem prišel na ceno ~52kEUR. Še vedno ceneje od vseh Tesel s primerljivo veliko baterijo. Vem sicer, da avto po pospeških, porabi in hitrosti polnjenja ni primerljiv s Teslami... ampak je pa v praktičnosti daleč pred Teslo 3. Enkrat so pri nextmove lepo povedali, da slabih EV-jev ni... pač pa, da si mora vsak izbrati primeren EV za svoje potrebe. Kdor želi top pospeške in tehnologijo, bo vzel Teslo... kdor želi pa praktičnega SUV-ja, pa kaj drugega.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mikrohard ()
J.McLane ::
Itak da Tesla (še) ni za množice, ampak glede na njihove plane, kaže da ne bomo čakali prav dolgo. Več kot bodo proizvedli EVjev, cenejši in bolj dostopni bodo.
Konkurenca trenutno skuša dati ven nekaj kar je ceneje od Tesle, vprašanje je ali bodo s tako politiko preživeli ko bo treba iz fabrke pljunit 500k avtov letno, ali sedaj samo malo tipajo teren in kalkulirajo ali je sploh možen profit.
Konkurenca trenutno skuša dati ven nekaj kar je ceneje od Tesle, vprašanje je ali bodo s tako politiko preživeli ko bo treba iz fabrke pljunit 500k avtov letno, ali sedaj samo malo tipajo teren in kalkulirajo ali je sploh možen profit.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
codeMonkey ::
Ker s tako serijo ni mozno delati cenejsih vozil od Tesle z dobickom?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
kow ::
Brez veze se prerekate, pocakajmo se dober teden, pa bomo videli kaj bo Tesla napovedala. Govorim iz glave, ampak kolikor vem bo Tesla kmalu drugo najvecje podjetje na svetu po investicijah v EV. VW je namenil samo 40 milijard v do 2022. Se zdi premalo, da bi lahko konkurirali. Tesla ima cirka 10 milijard $ na racunu. Ne pozabimo, da ima VW tudi 200 milijard dolga.