» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
884 / 1133
»»

Utk ::

Prišparaš ko dobiš isto za manj denarja. Ne pa ko dobiš nekaj slabšega od dražjega.

BigWhale ::

m0LN4r je izjavil:

Drugace je pa 19,99, kar je se vedno solidna cena za vse servise, menjavo zavorne in dsg olja.

Sicer jaz pa imam 29,99 ze 3 leta, ki zajema polek servisov tudi potrosni material, sklopka, bremze, luci, brisalce itn.


Ti placujes 30 EUR na mesec, sem si pa nalimal opcijo za 10 EUR na mesec, za dedke, ki se nikoli nikamor ne peljejo? Se pravi vec kot jurja si placal za servis za avto v treh letih? Pa zraven lahko pristejes se okrogle stiri jurje za gorivo, ce imas dizla in 20.000km letno prevozis.

Za povprecen EV je to 1500 v treh letih. Ne vem kaj zdej 'dokazujete' s temi kao nizkimi cenami stroskov.

lufthammer ::

Utk je izjavil:

Prišparaš ko dobiš isto za manj denarja. Ne pa ko dobiš nekaj slabšega od dražjega.

Hočeš reči, da prišparaš, če kupiš Teslo za 100 kil namesto npr. nekaj za 25 kil? Dobiš namreč isto, prevoz od A do B za manj denarja.

Utk ::

lufthammer je izjavil:

Utk je izjavil:

Prišparaš ko dobiš isto za manj denarja. Ne pa ko dobiš nekaj slabšega od dražjega.

Hočeš reči, da prišparaš, če kupiš Teslo za 100 kil namesto npr. nekaj za 25 kil? Dobiš namreč isto, prevoz od A do B za manj denarja.

Točno tako. Ali pa kilo napolitank za 2 evra namesto lososa za 20. S tem da imajo napolitanke še več kalorij.
Bedak.

lufthammer ::

No pol mi boš pa ti, ki nisi bedak razložil, zakaj človek kupi prevozno sredstvo za 100 kil in čez deset let ugotovi, da je popušil 80 kil? (ker za več denarja starih jajc ne bo mogel prodati - poglej na Avtonet...)

DamijanD ::

Če damo starodobnike na stran, je vsak avto (za osebno rabo) izguba denarja. Vsakemu bo padla vrednost, vse je potrebno vzdrževati (ene več, druge manj). Za vsakega je potrebno plačevati določene dajatve. Dražji avti načeloma hitreje izgubljajo na vrednosti in tudi vzdrževanje je praviloma dražje (tudi Tesla S ima dražje vzdrževanje, kot ZOE recimo - primerjajte samo gume).
Vsak si privošči tak avto kot si ga lahko in kot si ga hoče. Ne vem zakaj imate ostali probleme s tem...

K0l1br1 ::

DamijanD je izjavil:

Ne vem zakaj imate ostali probleme s tem...
Ostali so čistuni in so prepričani, da so zadeli sweet spot med porabljenim denarjem, vzdrževanjem in kvaliteto vozila. Dejansko pa smo vsi, ki smo kupili avto, onkraj racionalnega. Eni bolj eni manj.

Utk ::

lufthammer je izjavil:

No pol mi boš pa ti, ki nisi bedak razložil, zakaj človek kupi prevozno sredstvo za 100 kil in čez deset let ugotovi, da je popušil 80 kil? (ker za več denarja starih jajc ne bo mogel prodati - poglej na Avtonet...)

Zakaj pa ne bi? Kaj pa bo z denarjem? Ga bojo zakopali z njim?

m0LN4r ::

BigWhale je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Drugace je pa 19,99, kar je se vedno solidna cena za vse servise, menjavo zavorne in dsg olja.

Sicer jaz pa imam 29,99 ze 3 leta, ki zajema polek servisov tudi potrosni material, sklopka, bremze, luci, brisalce itn.


Ti placujes 30 EUR na mesec, sem si pa nalimal opcijo za 10 EUR na mesec, za dedke, ki se nikoli nikamor ne peljejo? Se pravi vec kot jurja si placal za servis za avto v treh letih? Pa zraven lahko pristejes se okrogle stiri jurje za gorivo, ce imas dizla in 20.000km letno prevozis.

Za povprecen EV je to 1500 v treh letih. Ne vem kaj zdej 'dokazujete' s temi kao nizkimi cenami stroskov.
Tocneje je to 1080 evrov v treh letih, za vse servise, potrosni materiali in neomejeno rabo nadomestnega vozila. Nobenih drugih stroskov ni. Nafte za 70.000km je tocno 4600.-Eur
Cena takega avta pri Posedi MS, novega je pa 16.500.-Eur. Ja vem, ni Leaf z cudezno opremo, gre pa od A do B ravnotako, tudi do 800km v enem susu, ce je potrebno ali pa 1600km z enim 10 minutnim postankom.

Ja teh 9,99.-Eur je idealno za veliko vecino ljudi, ki delajo 800km na mesec in hocejo opraviti vsaj 1 servis letno za ta denar, namesto da se potem na koncu prestrasijo, ko se je treba za servis naenkrat skesirat od 150-350 evrov odvisno ce je mali ali vecji.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

m0LN4r ::

DamijanD je izjavil:

Če damo starodobnike na stran, je vsak avto (za osebno rabo) izguba denarja. Vsakemu bo padla vrednost, vse je potrebno vzdrževati (ene več, druge manj). Za vsakega je potrebno plačevati določene dajatve. Dražji avti načeloma hitreje izgubljajo na vrednosti in tudi vzdrževanje je praviloma dražje (tudi Tesla S ima dražje vzdrževanje, kot ZOE recimo - primerjajte samo gume).
Vsak si privošči tak avto kot si ga lahko in kot si ga hoče. Ne vem zakaj imate ostali probleme s tem...
Ja prenosniki tudi, telefoni tudi, razni drugi glupi hobbiji tudi. Razne vecerje za 100eur na osebo, izleti, kjer je en dan 200-300+eur + na osebo, razne narocnine od katerih se koristi dejansko polovica. Damn tudi OLED TV prakticno nic ni vreden cez eno leto, pa netflix tudi ne rabis, lahko se gleda nacionalko.
Nekako tako je, ce se gleda vse skozi denar.

Elektricarji majo tut en tak cuden kompleks vecvrednosti, ko se razkazujejo s svojimi elektro igrackami "model jst mam EV, filam dzabe, vec se vozim vec prisparam"
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

a_borlak ::

V bistvu nimamo kompleksa večvrednosti, ampak imajo vozniki klasičnih avtov večinoma kompleks manjvrednosti, ki ga zdravijo z velikostjo avtomobila in količino konjev. Nihče te ne prepričuje, da moraš nujno jutri kupiti EV. Enim ustreza, drugim ne. Eni si lahko privoščijo, drugi ne. Zelo preprosto.

m0LN4r ::

EVjasi zdravijo svoj kompleks z argumentom pospeskov EVjev od 0-50 in tolazijo, da z vec kot 130 se itak nihce ne vozi.
Zato pa hvala bogu EVjasi ne delate guzve na raznih trackih.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Gone ::

na tem forumu je kar nekaj osebkov, vključno z enim, ki ima 10+ up. imen, ki stalno prepričujejo, da je nakup katerega koli avta, razen električnega, totalna bedarija. Saj tudi naslov teme je takšen.

a_borlak ::

m0LN4r je izjavil:

EVjasi zdravijo svoj kompleks z argumentom pospeskov EVjev od 0-50 in tolazijo, da z vec kot 130 se itak nihce ne vozi.
Zato pa hvala bogu EVjasi ne delate guzve na raznih trackih.


V bistvu jih ne, sprobaš enkrat, dvakrat, potem pa postane dolgčas gledat dolge obraze v retrovizorjih.

facepalm ::

Sedaj gledam malo ponudbe EVjev v slo in me zanima (predvsem od lastnikov EV), ce moja racunica vsaj priblizno stima.

Najprej pa vprasanja glede subvencije eko sklada.
Koliksna je subvencija za vozilo ranga Renault Zoe? Na spletni strani je navedeno 6000€, oglasevalci na avtonet pa navajajo "subvencija v znesku 7500€ ze odsteta".
Se da istocasno zaprositi za subvencijo in za njihov ugoden kredit?

No sedaj glede avta: Fiktivno bi naredil 55k km letno (40kkm sluzba, 15kkm personal).
Na avtonet so Zoei ZE50 od cca 14.000€ dalje. Recimo, da bi odstel 15.000€.
Najem baterije (neomejeni km) pride 125€/m. Poraba elektrike (15kwh/100km) max 100€/m (petrolov paket brezskrbni 40€/m + 60€/m hitre polnilnice).
Reg + kasko (avto + baterija) 700€
1x gume 350€ (15" 185 sirine)
2x servis 200€ (2*100€)

Je to realen izracun, al sem kaj bistvenega zgresil?

redtech ::

ziga1990 je izjavil:



Haha, ko da je Pagani :D

redtech ::

facepalm je izjavil:

Sedaj gledam malo ponudbe EVjev v slo in me zanima (predvsem od lastnikov EV), ce moja racunica vsaj priblizno stima.

Najprej pa vprasanja glede subvencije eko sklada.
Koliksna je subvencija za vozilo ranga Renault Zoe? Na spletni strani je navedeno 6000€, oglasevalci na avtonet pa navajajo "subvencija v znesku 7500€ ze odsteta".
Se da istocasno zaprositi za subvencijo in za njihov ugoden kredit?

No sedaj glede avta: Fiktivno bi naredil 55k km letno (40kkm sluzba, 15kkm personal).
Na avtonet so Zoei ZE50 od cca 14.000€ dalje. Recimo, da bi odstel 15.000€.
Najem baterije (neomejeni km) pride 125€/m. Poraba elektrike (15kwh/100km) max 100€/m (petrolov paket brezskrbni 40€/m + 60€/m hitre polnilnice).
Reg + kasko (avto + baterija) 700€
1x gume 350€ (15" 185 sirine)
2x servis 200€ (2*100€)

Je to realen izracun, al sem kaj bistvenega zgresil?


Kakšno imaš relacijo? Jaz bi pogledal še za zadnjega Leafa cca. 20k, je bolj udoben za veliko kilometrov delat.

facepalm ::

redtech je izjavil:



Kakšno imaš relacijo? Jaz bi pogledal še za zadnjega Leafa cca. 20k, je bolj udoben za veliko kilometrov delat.

Obala - LJ (ob urah ko ni konice).
Na udobje pa ne dam prevec. Sem s twingotom naredil cca 45kkm v slabem letu pa pol, pa mi ni bilo hudega;))

EV me zanima zgolj iz ekonomskega vidika:)

Kvinta ::

Gone je izjavil:

na tem forumu je kar nekaj osebkov, vključno z enim, ki ima 10+ up. imen, ki stalno prepričujejo, da je nakup katerega koli avta, razen električnega, totalna bedarija. Saj tudi naslov teme je takšen.


Jaz mam samo eno ime oz. mel sem še enga leta 2000 pa še enga leta 2011 obakrat so me banali :))
A.C.A.B

pegasus ::

Gone je izjavil:

na tem forumu je kar nekaj osebkov, vključno z enim, ki ima 10+ up. imen, ki stalno prepričujejo, da je nakup katerega koli avta, razen električnega, totalna bedarija.
Glej, eni so že spregledali, drugi pa ste ... bolj počasne pameti.;)

hojnikb ::

Ne, drugi zivimo v sedanji realnosti. No, ce si tolk napreden, da si pripravljen 50% prihodka vrzit v elektricen pleh, you go right ahead.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

a_borlak ::

facepalm je izjavil:

Sedaj gledam malo ponudbe EVjev v slo in me zanima (predvsem od lastnikov EV), ce moja racunica vsaj priblizno stima.

Najprej pa vprasanja glede subvencije eko sklada.
Koliksna je subvencija za vozilo ranga Renault Zoe? Na spletni strani je navedeno 6000EUR, oglasevalci na avtonet pa navajajo "subvencija v znesku 7500EUR ze odsteta".
Se da istocasno zaprositi za subvencijo in za njihov ugoden kredit?

No sedaj glede avta: Fiktivno bi naredil 55k km letno (40kkm sluzba, 15kkm personal).
Na avtonet so Zoei ZE50 od cca 14.000EUR dalje. Recimo, da bi odstel 15.000EUR.
Najem baterije (neomejeni km) pride 125EUR/m. Poraba elektrike (15kwh/100km) max 100EUR/m (petrolov paket brezskrbni 40EUR/m + 60EUR/m hitre polnilnice).
Reg + kasko (avto + baterija) 700EUR
1x gume 350EUR (15" 185 sirine)
2x servis 200EUR (2*100EUR)

Je to realen izracun, al sem kaj bistvenega zgresil?


Zoe se ti splača vzeti le z nakupom baterije, ker plačaš ekstra kasko za baterijo in te slednje pride toliko, da se ti na koncu bolj splača kupit avto z baterijo vred. Če dobiš še eko kredit, si zmagal.

Drugače pa da, da se dobiti tako kredit kot subvencijo, preverjeno. Tisto cifro, ki jo imajo na avto.net za 7.500 je stara subvencija, ki je ni več. Poleg tega se zna zgoditi, da bodo še to znižali.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: a_borlak ()

pegasus ::

hojnikb je izjavil:

Ne, drugi zivimo v sedanji realnosti. No, ce si tolk napreden, da si pripravljen 50% prihodka vrzit v elektricen pleh, you go right ahead.
Ne bo 50% in ne bo pleh, bo pa na elektriko :D

hojnikb ::

To je pol en bolsi skiro za velik delez slovenije :)
#brezpodpisa

facepalm ::

a_borlak je izjavil:


Zoe se ti splača vzeti le z nakupom baterije, ker plačaš ekstra kasko za baterijo in te slednje pride toliko, da se ti na koncu bolj splača kupit avto z baterijo vred. Če dobiš še eko kredit, si zmagal.

Drugače pa da, da se dobiti tako kredit kot subvencijo, preverjeno. Tisto cifro, ki jo imajo na avto.net za 7.500 je stara subvencija, ki je ni več. Poleg tega se zna zgoditi, da bodo še to znižali.


Po ceniku je razlika v ceni (z/brez baterije) 8000€.
Najem me pa pride 1500€/l + recimo 200€ kaska = 1700€.
V petih letih in 250.000km bi placal 8500€. Po petih letih bi lahko profitiral z lastistvom, v kolikor bi bila baterija se ok, kar pa dvomim.

J.McLane ::

V vsakem primeru za rabljen avto skupaj z baterijo dobiš več, torej ni zgolj zs računat kdaj ti dobiš notr 8k eur, ker jih delno pokriješ s tem ko avto po 5 letih prodaš za vsaj 2k eur več kot tistega z najemom baterije.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

a_borlak ::

facepalm je izjavil:



Po ceniku je razlika v ceni (z/brez baterije) 8000EUR.
Najem me pa pride 1500EUR/l + recimo 200EUR kaska = 1700EUR.
V petih letih in 250.000km bi placal 8500EUR. Po petih letih bi lahko profitiral z lastistvom, v kolikor bi bila baterija se ok, kar pa dvomim.


Na forumu EVSVET pravijo, da je zavarovanje baterije 651EUR letno, kar potem spremeni računico. https://evsvet.eu/viewtopic.php?f=11&t=...

Najbolje bo, da greš do prodajalca in preveriš vse stroške. Bi bil pa v tvojem primeru zanimiv poslovni najem, ta je od 170EUR dalje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: a_borlak ()

facepalm ::

a_borlak je izjavil:

facepalm je izjavil:



Po ceniku je razlika v ceni (z/brez baterije) 8000EUR.
Najem me pa pride 1500EUR/l + recimo 200EUR kaska = 1700EUR.
V petih letih in 250.000km bi placal 8500EUR. Po petih letih bi lahko profitiral z lastistvom, v kolikor bi bila baterija se ok, kar pa dvomim.


Na forumu EVSVET pravijo, da je zavarovanje baterije 651EUR letno, kar potem spremeni računico. https://evsvet.eu/viewtopic.php?f=11&t=...

Najbolje bo, da greš do prodajalca in preveriš vse stroške. Bi bil pa v tvojem primeru zanimiv poslovni najem, ta je od 170EUR dalje.


Se bom pozanimal v salonu. Vsekakor ni variante, da bi vozilo, baterijo ali karkoli drugega zavaroval pri Triglavu.
Ce mi dovolijo skleniti zavarovanje baterije pri moji zavarovalnici ok, ce ne pa bodo prodali en avto manj.
Da bi placal kasko za baterijo vec, kakor sedaj kasko + ao za cca 22kEUR vredno vozilo, je absurd.

Edit: sem sedaj prebral splosne pogoje za najem baterije. Zavaruje se lahko kjerkoli, vinkulacijo se da na rci leasing. Bom preveril pri agentu, koliko bi me stal kasko baterije z 1% odbitne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

strel ::

preberi evsvet.eu. dobiš 6000 subvencije in kredit. če delaš 50k letno vzami avto z več dosega korejca, kono, soula. lp

Gone ::

Kvinta je izjavil:

Gone je izjavil:

na tem forumu je kar nekaj osebkov, vključno z enim, ki ima 10+ up. imen, ki stalno prepričujejo, da je nakup katerega koli avta, razen električnega, totalna bedarija. Saj tudi naslov teme je takšen.


Jaz mam samo eno ime oz. mel sem še enga leta 2000 pa še enga leta 2011 obakrat so me banali :))


Ne vem zakaj si se potem čutil dolžnega oglasit. Pisal sem o našem inženirju strojništva, ki je bil v 5% najboljših študentov in ima mnogo nagrad in je zelo pameten. Pri tem sem dosedaj zasledil že vsaj 5 uporabniških imen. Se pa izda najkasneje v drugem postu.

Spock83 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Cena mojega voza je 5k.

Tank je 70l in ce predpostavljam, da je uporabnega 65l in prevozim 900-1100 km z enim tankom. Vzamem zlato sredino. 65/1000*100=6.5l. Ajde imam tezko nogo, je blizje 7l.

Mesecno prevozim službenih 1200km.To je ~15000 km na leto +/- 2000km privat.

To je cca 1200 evrov na letni ravni.
100k km, ki jih naredim v 6 letih, me stane avto:

- 5000 evrov nakup vozila
- mali servisi 420 evrov
- gorivo +/- 7000 evrov
- vinjeta 660 evrov
-zavarovanje + stroski cestnine 4000 evrov
-gume so tako rekoc nove in se verjetno ne bojo menjale do prodaje avtomobila
- 2000 evrov za sprotno vzdrževanje.

Torej 20k +/-. Za koliko se prodajajo konkretni EV-ji? Pod 30k ne vem ce je kaj pametnega, ki ni samo kot drugi avto.

Drugi avto pa spet. Elektrika ni tako ugodna, da bi not dobil 7k, ki jih dam za gorivo + odkup vozila vsaj 10k + registracija. Ce je par stotakov profita je veliko.

Meni se zdi precej neumno, ce ne rabis drugega avta. Pa tudi ce ga rabis, imas te jajcke za 2 jurja z zelo nizkimi stroski.



Meni še veliko pomeni sama vožnja v EV. Celo tako je, da se še in še navdušen. Vsak dan se rad peljem z avtom. Občasno tudi rad grem v ICE, da me opomne kaj ne pogrešam. Zaradi mene nikoli več ICE. (Razen kakšne specialne zadeve). Če ne bi bilo korone, bi naredil precej več kilometrov. Tako, da zdaj imam samo skoraj 12k km (free polnjenje na javnih polnilnicah in v firmi) od 21 aprila. Če se bo stanje umirilo, ciljam na en road trip do Dubrovnika.

energetik ::

Spock83 je izjavil:


Meni še veliko pomeni sama vožnja v EV. Celo tako je, da se še in še navdušen. Vsak dan se rad peljem z avtom. Občasno tudi rad grem v ICE, da me opomne kaj ne pogrešam. Zaradi mene nikoli več ICE. (Razen kakšne specialne zadeve). Če ne bi bilo korone, bi naredil precej več kilometrov. Tako, da zdaj imam samo skoraj 12k km (free polnjenje na javnih polnilnicah in v firmi) od 21 aprila. Če se bo stanje umirilo, ciljam na en road trip do Dubrovnika.

Zelo podobno izkušnjo nudi tudi hibrid, npr. Toyotin HSD. Vsaj kar se uglajenosti tiče (če odšteješ hrup ICE).

Sicer pa moj izračun, v roku do 1 leta mislim nekaj od tega nabavit. Predvsem od prvih treh. Ali sem kaj pozabil? Ni notri zavarovanj, cestnin, servisov. Poraba je povprečna iz Spritmonitorja.

TheBlueOne ::

energetik je izjavil:





Ce vprasas mene je 15 let absolutno nerealno za predvideno zivljenjsko dobo avta. To moras avto ze gledati kot dolgorocno investicijo, kar je dosti noro glede na to, da ni nepremicnina.

Pozabil predvsem nek preracun rizika investicije, ker racunas na to, da ti bo en avto sluzil 15 let. Jaz bi za obdobje 15 let racunal vsaj 2x nakup avta, je sigurno blize realnosti. Racunati en avto na 15 let ni najbolj resno, za kaj takega lahko preslepis samo samega sebe in nikogar drugega.

Jaz bi vzel cenejsega in ostalo vrgel v delnice. Sicer pa kdo ti brani, da avto teras tudi 30 let, bos za bonus se v kaksni reviji kot vaski posebnez.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Ja med ioniqom in i30 je res razlika v ceni, med toyoto in i30 je pa zanemarljiva že na 10 let, z dizlom je pa tako ni.

Spock83 ::

Če mi ne bi ratal Tesle kupit, bi verjetno Priusa. Do zdaj sem imel gen3 Priusa in sem bil izredno zadovoljen. Jaz sem drugače ciljal samo na to da so tekoči stroški pri nakupu avta enaki kot do sedaj.

energetik ::

TheBlueOne je izjavil:

energetik je izjavil:





Ce vprasas mene je 15 let absolutno nerealno za predvideno zivljenjsko dobo avta. To moras avto ze gledati kot dolgorocno investicijo, kar je dosti noro glede na to, da ni nepremicnina.

Pozabil predvsem nek preracun rizika investicije, ker racunas na to, da ti bo en avto sluzil 15 let. Jaz bi za obdobje 15 let racunal vsaj 2x nakup avta, je sigurno blize realnosti. Racunati en avto na 15 let ni najbolj resno, za kaj takega lahko preslepis samo samega sebe in nikogar drugega.

Jaz bi vzel cenejsega in ostalo vrgel v delnice. Sicer pa kdo ti brani, da avto teras tudi 30 let, bos za bonus se v kaksni reviji kot vaski posebnez.
Zakaj mi ne bi služil 15 let? Že sedanja kišta gre v 13. leto, pa sem jo kupil rabljeno pri 4. letih, če bi jo imel od začetka, bi bila še za odtenek bolje ohranjena. Za nepredvidene dogodke imaš kasko, računati moraš kvečjemu, če kaj večjega crkne izven garancije.

Utk je izjavil:

Ja med ioniqom in i30 je res razlika v ceni, med toyoto in i30 je pa zanemarljiva že na 10 let, z dizlom je pa tako ni.
Zato pa ciljam predvsem na Corollo. I30 CW v tem izračunu ni avtomatik, kaj šele radarski tempomat.

Ioniq mi na žalost odpade, ker že normalen človek zadaj tisšči z glavo v strop, pa premajhen prtljažnik ima. Sem ga pa zanalašč dal v izračun, da vidim kako trenutno stojijo zadeve. Če bi mi sicer ustrezal, je vsekakor najcenejša izbira. Le vrpašanje je, kaj bo z baterijo pri 300kkm.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

TheBlueOne ::

energetik je izjavil:

Zakaj mi ne bi služil 15 let? Že sedanja kišta gre v 13. leto, pa sem jo kupil rabljeno pri 4. letih, če bi jo imel od začetka, bi bila še za odtenek bolje ohranjena. Za nepredvidene dogodke imaš kasko, računati moraš kvečjemu, če kaj večjega crkne izven garancije.


No ja, ni ravno tako. Kasko verjetno ne bos imel 15 let? S casom ti krije vedno bolj nerelevanten del avta. Kasko te zadovoljivo krije bolj v obicajni dobi uporabe (do pet let). Ti bos vecino casa uporabljal avto, ko ne bo vreden nic vsem ostalim, samo tebi, ker je planiran cez 15 let. Ker je to avto, ki bo le naredil 300.000km moras racunati, da bo vsaj enkrat sesut. Potem pa razlagaj mulcu, ki ti ga bo razbil cez recimo osem let, da ti je unicil finince, ker ti zavarovalnica placasa za totalko drobiz, avto pa bi moral sluzit se vsaj dvakrat toliko.

Potem popravila pravtako zacnejo postajati problem, ce ne kaj drugega karoserijsko.

Je ze res, da v teoriji lahko racunas na 15 let brez problemov, ni pa pametno. Na koncu zafrknes samega sebe. Ce si ti valja okrog danar, pac vrzes kocko, ker imas rad EVje in se morda na koncu se rentira. Ne mores pa se zanasati na profit, bo verjetno prej obratno.

In ne vem, kako drugace stojis financno, ampak na hitro dati dosti denarja, je lahko velik problem, ce se zgodi kaj neljubega in moras vajo ponoviti cez recimo devet let.

DamijanD ::

pegasus ::

Spock83 je izjavil:

Tako, da zdaj imam samo skoraj 12k km od 21 aprila.
To je kaj, lj-mb-lj vsak dan? Kaj te tolk okrog gonijo? ;)

energetik ::

TheBlueOne je izjavil:

energetik je izjavil:

Zakaj mi ne bi služil 15 let? Že sedanja kišta gre v 13. leto, pa sem jo kupil rabljeno pri 4. letih, če bi jo imel od začetka, bi bila še za odtenek bolje ohranjena. Za nepredvidene dogodke imaš kasko, računati moraš kvečjemu, če kaj večjega crkne izven garancije.


No ja, ni ravno tako. Kasko verjetno ne bos imel 15 let? S casom ti krije vedno bolj nerelevanten del avta. Kasko te zadovoljivo krije bolj v obicajni dobi uporabe (do pet let). Ti bos vecino casa uporabljal avto, ko ne bo vreden nic vsem ostalim, samo tebi, ker je planiran cez 15 let. Ker je to avto, ki bo le naredil 300.000km moras racunati, da bo vsaj enkrat sesut. Potem pa razlagaj mulcu, ki ti ga bo razbil cez recimo osem let, da ti je unicil finince, ker ti zavarovalnica placasa za totalko drobiz, avto pa bi moral sluzit se vsaj dvakrat toliko.

Potem popravila pravtako zacnejo postajati problem, ce ne kaj drugega karoserijsko.

Je ze res, da v teoriji lahko racunas na 15 let brez problemov, ni pa pametno. Na koncu zafrknes samega sebe. Ce si ti valja okrog danar, pac vrzes kocko, ker imas rad EVje in se morda na koncu se rentira. Ne mores pa se zanasati na profit, bo verjetno prej obratno.

In ne vem, kako drugace stojis financno, ampak na hitro dati dosti denarja, je lahko velik problem, ce se zgodi kaj neljubega in moras vajo ponoviti cez recimo devet let.
Zgoraj v izračunu je mišljeno, da so po 15 letih vsi vredni 0,00€. Torej če dobiš pri recimo 12 letih denar za totalko, to ne spremeni kaj dosti izračuna. Pri 8 letih pa verjetno ne boš dobil glih samo drobiža, tudi če je totalka. Kasko imam še zdaj pri 12let stari kišti, ker me pride precej poceni.

Sicer pa kaj mečem na kocko, če izbiram med benz 17k€ in hibridom za 21k€, dodatne 4k€? Nov avto bom itak nabavil.

TheBlueOne ::

energetik je izjavil:

Zgoraj v izračunu je mišljeno, da so po 15 letih vsi vredni 0,00€. Torej če dobiš pri recimo 12 letih denar za totalko, to ne spremeni kaj dosti izračuna. Pri 8 letih pa verjetno ne boš dobil glih samo drobiža, tudi če je totalka. Kasko imam še zdaj pri 12let stari kišti, ker me pride precej poceni.

Sicer pa kaj mečem na kocko, če izbiram med benz 17k€ in hibridom za 21k€, dodatne 4k€? Nov avto bom itak nabavil.


Seveda spremeni izracun, ker potrebujes nov avto dosti prej. Potem moras preracunati recimo na osem let in pogledati, ce je bila izguba.

Bi pa tudi jaz razmislil o hibridu, posebej tistih Toyotinih, ki menda nimajo CVTja, kaksen RAV4 je menda bil tak. Se mi zdi, da dobis dosti avta za ceno. Bom pravtako kmalu morat menjati, bi bilo treba iti iz limuzin v bolj prakticno obliko. :)

energetik ::

No, pa še po 8 letih, cene rabljenih oz. izplačanih totalk ne vem, zato sem dal nule. Pa vendar je TCO od EV zgolj 1,8kEUR večji od bencinarja. Tudi če ga razsuješ pri 8 letih in ne dobiš nič od njega.



Potem pa recimo da bo cena goriv šla nazaj, kjer je že bila, pri 1,5€/L:

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

TheBlueOne ::

Ja, no zame je tudi osem let prevec. :D Ampak bi pa razmislil o EVju, ce bi bila nicla tam pri petih letih in enak komfort.

No in seveda, ce bi kupoval nove avte. Ampak se zaenkrat ne morem upreti bolj udobnim in malo rabljenim. Izgubijo cisto prevec vrednosti v prvih 50.000km.

Utk ::

Vse toyote hibridi imaju enak menjalnik. Ne vem pa kaj te moti pri njih.

TheBlueOne ::

Si preprican? Meni so razlagali, da imas CVT in nek nov sistem.

Utk ::

Da. Pri hibridu 4x4 ima še zadaj elektro motor, ampak hibridni pogon dela na prvih kolesih in to enako kot pri ostalih hibridih.
Nimajo pa več cvt pri nehibridih.
Sej ta novi eCvt tudi ni več kot stari cvt, je brez jermenov, če so to mislili, ampak še zmeraj je cvt (to kar ta kratica pač pomeni).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

TheBlueOne ::

Ja bi lahko zamnjali klasicen CVT za kaj kakor "jermenski prenos". Torej oznaka novega brez jermenov je eCVT?

Utk ::

Da, ker namesto jermenov in tulcev ima en elektromotor. Če že mora imet avto menjalnik je to genialna rešitev in vsak, ki enkrat vidi kako to deluje, je malo čuden, če namenoma izbere kaj drugega (drug avto samo zarad menjalnika). Čisto inženirsko je dsg proti temu...parni stroj, v najboljšem primeru.

TheBlueOne ::

Kaj prenos moci je samo elektrika?

Spock83 ::

pegasus je izjavil:

Spock83 je izjavil:

Tako, da zdaj imam samo skoraj 12k km od 21 aprila.
To je kaj, lj-mb-lj vsak dan? Kaj te tolk okrog gonijo? ;)


Ah kje. Vozim se od doma Vipava-LJ-Vipava. Zdaj, ko je korona smo v LJ. Drugače tudi mi ni žal "goriva" za daljše enoletne izlete. Praktično je zastonj. :D
««
884 / 1133
»»