» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
883 / 887
»»

IL_DIAVOLO ::

BigWhale je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Meni racionalnost pomeni, da das tisti minimum za max udobja in prostornosti, ki ga dobiš v visjem razredu.


To ni racionalno. Racionalno je, da gres na avtobus. Vse ostalo je pa eno drekastvo in sprenevedanje in opravicevanje svojega nakupa. Zato, da se na koncu lahko po prsih tolces in po forumih nabijas kako si bolj racionalen od drugih. Cestitke! Lahko se oglasis v urednistvu Slo-Techa kjer ti bo vodstvo podelilo plaketo za posebne dosezke. Street cred ti bo zrasel in lahko se bos hvalil pred vnuki!

hojnikb je izjavil:

da ste se odlocili narobe in ste kupili slabo. Nihce.

try not to fall off your high horse there, buddy.


Men se zdi, da si slabo prebral napisano. :)


Sploh ne iscem potrditve, jaz vem da sem kupil najboljše mozno za ta budget. Ti si tisti, ki bi lahko kupil boljse, bistveno boljše :)

Nissan z outdated hlajeno baterijo za 30k, to pac ni vredno tega denarja. Da niti ne omenjam revscine od prtljaznika. Sorry to je city car, ne pa večnamenski voz. Lahko se pa seveda tolažis z dejstvom, da bi lahko izbral tudi bistveno slabse :) Pa se ženski avto je hehe

Dobil sem najvec avta za malo denarja, najvec opreme za malo denarja, največ udobja za malo denarja. Kako bi lahko temu rekla? Anglezi imajo eno lepo frazo. Best bang for the buck.

Cheers! 8-)

hruske ::

Lej, js sm kupil rabljen avto, ki nima niti tempomata. Za naslednjič vem, da to rabim.

In če je kupec ugotovil, da od nakupljene stvari potrebuje lastnost XYZ, čemu bi dajal 20% cene za nekaj, ki te lastnosti nima?

Ko bi nekomu, ki potrebuje žlico, da bo lahko pojedel juho, rekel, da naj za samo 20% cene žlice kupi raje vilico - saj je vendar oboje pribor, tako da naješ se že - bi te ta čudno pogledal in imel za norega. Povsem na mestu. :D
Rad imam tole državico. <3

RedDrake ::

No, Biden je napovedal, da bo prepovedal prodajo novih ICE avtomobilov in pick-up o v USA s 1. dnem administracije.
Mislim, da je skrajni čas, da se vsi zakreditiramo do zadnjega vršička najvišjega lasu, prodamo vse kar ni nujno za preživetje in kupimo TSLA delnice.
Znajo bit par 10k EUR ena tam nekje 9.11.2020.
Ker Blumpf bo do takrat že politično truplo tam nekje dva parseka pod zemljo ...

TheBlueOne ::

Kje imas ta podatek, kaj ni:

"Demand a worldwide ban on fossil fuel subsidies. "

Kar je kaj drugega.

BigWhale ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Pa se ženski avto je hehe


Mislim, da si povedal vse. Zmagal si temo.

redtech ::

Vsakič, ko pridem sem pogledat kaj je novega v električnih avtih, berem ene fore kako je ICE to in ono.

Predlagam, da se to prestavi v ložo in tukaj odpre ena resna tema, kjer bo govora o tehnologiji, napredku,...

a_borlak ::

Stari Leaf ima res hecen zadek, a vseeno ima kar nekaj prostora v prtljažniku, 370 litrov, kar je malo manj, kot recimo C3 Picasso, ki jih ima 390. Vsemogočni Golf ima celih 10 litrov več od Leafa in če primerjam z električnimi, Zoe zadnja različica ima 337l, Kona 360l .... skratka, niti ne tako malo za EV.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: a_borlak ()

IL_DIAVOLO ::

https://www.carsguide.com.au/urban/niss...

Poglej slikco od prtljažnika...to je tako ozko, da je že kar malo klavstrofobicno.

Niso samo litri, ampak sama izvedba.

pegasus ::

redtech je izjavil:

Predlagam, da se to prestavi v ložo in tukaj odpre ena resna tema, kjer bo govora o tehnologiji, napredku,...
Težko, dokler se toliko ljudi trudi izpodbijat napredek, zgolj zato, ker prinaša spremembe (gasp!).

roCkY ::

Tankat lignit ni nek hud napredek. V SLO se bo moralo veliko spremenit pri proizvodnji elektrike, da bo elektrifikacija prometa prinsela tisto kar nekateri tu trdijo za svoje trenutno EV vozilo.

Trenutno na globalnem nivoju ni videti neke hude proizvodnje baterij v naslednjih 5 letih. EV bodo prišli počasi neglede na Teslo. Kdaj bo tesla prodala 3-4 mio vozil letno? Kdaj bo skupna proizvodnja toliko? Ko bodo vozila v salonih za sprejemljivo ceno se bodo tudi prodajala. Razni iX, EQC,... in podobno za začetno ceno 70+ k€ so pač butične zadeve. "Mini gajbice" pa kakor za koga. A tudi teh ni videti v nekih večjih količinah prav kmalu. EU industrija pa je itak spogajala €€€ za hibride, da bo njihova ICE tehnologija še naprej prinašala kak € in bojda veliko delovnih mest, ki bi jih z uvedbo EV izgubili. Davke, ki jih plačajo in še malo več bodo dobili nazaj iz proračunov... To slednje pa je ključno, kako se bo zadeva dejansko odvijala.

a_borlak ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

https://www.carsguide.com.au/urban/niss...

Poglej slikco od prtljažnika...to je tako ozko, da je že kar malo klavstrofobicno.

Niso samo litri, ampak sama izvedba.


Sem ga peljal, zelo spodoben prtljažnik, pač ni karavan.

m0LN4r ::

redtech je izjavil:

Vsakič, ko pridem sem pogledat kaj je novega v električnih avtih, berem ene fore kako je ICE to in ono.

Predlagam, da se to prestavi v ložo in tukaj odpre ena resna tema, kjer bo govora o tehnologiji, napredku,...

Potemtakem je dovolj, ce prides pogledati temo enkrat na dve leti. Nic ne zamujas.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

hruske ::

Nemci lahko dobijo Zoe leasing zastonj*.

https://www.bloomberg.com/news/articles...

*par stvari je treba doplačat.
Rad imam tole državico. <3

IL_DIAVOLO ::

Saj jih bojo pri elektriki olupili :)

hruske ::

Še vedno manj kot z benzom. :)
Rad imam tole državico. <3

MrStein ::

Ja, dokler večina ne preklopi.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

redtech ::

MrStein je izjavil:

Ja, dokler večina ne preklopi.


Ja in takrat si korak pred ostalimi in greš nazaj na benz po 0.30/l, in gospodarstvo se spet zavrti :)

sloxl8 ::

Nemška VW stran že nudi konfigurator in cene za ID3, medtem ko je slovenska še vedno enaka kot pred nekaj meseci.

Morda kdo ve, kdaj se bo začela prodaja pri nas (za ne-predplačnike)?

dunda ::

Mimogrede - nadaljevanje lanske primerjave med Ioniqom (EV) in Passatom (ICE).
Se razlika nagiba v prid EV? :D
http://kacnje.blogspot.com

ziga1990 ::

sloxl8 je izjavil:

Nemška VW stran že nudi konfigurator in cene za ID3, medtem ko je slovenska še vedno enaka kot pred nekaj meseci.

Morda kdo ve, kdaj se bo začela prodaja pri nas (za ne-predplačnike)?


ID.3 na Nemški strani je Fastlane verzija in njena dobavljivost bo do konca leta, ker po novem letu bo šel nemški davek ponovno gor na pred koronsko raven zato imaš navoljo samo pakete opreme, da VW lahko hitro proizvaja ID.3 . Verjetno bomo Slovenci dobili Konfighurator ko bo prava produkcijska verzija ID.3 navoljo
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

IL_DIAVOLO ::

Zavarovanje 900 evrov, kaj to voznik zacetnik brez bonusa?

Redni servisi 800 evrov? Kaj se vsako leto menja motor?

Elektrika 40 evrov? Lol, more like 400.

Izgleda zelo pristransko.

Zgodovina sprememb…

bf4ed ::

Zavarovanje s cestnino je v avstriji min 1200. Tak da ni tak strašno drugje :))

dunda ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Zavarovanje 900 evrov, kaj to voznik zacetnik brez bonusa?
Redni servisi 800 evrov? Kaj se vsako leto menja motor?
Elektrika 40 evrov? Lol, more like 400.
Izgleda zelo pristransko.


Daleč od začetnika in upoštevan najvišji bonus :-)
Zavarovanje je (vključno z najvišjo asistenco, ki sedaj ni več tako poceni) okroglo 690, cestnina in tehnični pregled pa okroglo 200.
Servisi so tudi povsem normalne cene (reden servis + menjava DSG olja + menjava Haldex olja je recimo 550 evrov). Ne vidim posebnih problemov. Običajen servis pa kakšnih 250 (vračunani še kakšni brisalci in podobni heci).
Elektrika - kolega mi je poslal svojo specifikacijo stroškov, kjer ima zabeleženo vsako polnitev. Ostale so opravljene na brezplačnih polnilnicah.
Brez skrbi - ni potrebe po pristranskosti.
http://kacnje.blogspot.com

Mikrohard ::

Problem te primerjave, da se primerja staro z novim. Seveda so stroški servisov pri starem avtu višji. Potem prikaz stroškov izkrivlja dejstvo, da se zelo veliko uporabljajo brezplačne polnilnice. Ne samo, da bo teh iz leta v leto manj... marsikomu niso dosegljive ali praktične. Jaz pri nabavi EV-ja računam na 300-400EUR stroškov elektrike (polnjenje izključno doma za ~25k km letno). Pa vrednost avtomobila se bo izvedela šele takrat, ko se bodo avti dejansko prodajali. Definitivno bo Ioniq hitreje izgubljal vrednost od Passata (predvsem zato, ker je en star, drug pa nov).

Konkretno Ioniqa bi bilo treba primerjat z Ioniq ICE-jem. Seveda isti letnik in enak način vožnje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mikrohard ()

Gregor P ::

Nisem strokovnjak, ampak vsaj trenutno menim, da se vrednosti EV-je ne da ocenjevati povsem enako kot smo to počeli doslej pri MNZ/ICE vozilih.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

BigWhale ::

Mikrohard je izjavil:


Konkretno Ioniqa bi bilo treba primerjat z Ioniq ICE-jem. Seveda isti letnik in enak način vožnje.


Konkretno si mora vsak narest svojo primerjavo. Pavsalno nekaj trdit je precej neumno. Uporabnikov in stilov voznje je mnogo.

Nekdo, ki vsak dan prevozi 100-200km in potem cez noc 'tanka' doma, bo z EVjem v par letih v plusu kar se tice stroskov, ce primerjas dva avtomobila priblizno enakega razreda in podobne opremljenosti. Recimo BMW 3 in Tesla Model 3.

Nekdo, ki pa na dan nardi 15km in mu avto vecino casa stoji, pa ne bo kaj dosti profitiral z EVjem, kar se tice stroskov.

IL_DIAVOLO ::

dunda je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Zavarovanje 900 evrov, kaj to voznik zacetnik brez bonusa?
Redni servisi 800 evrov? Kaj se vsako leto menja motor?
Elektrika 40 evrov? Lol, more like 400.
Izgleda zelo pristransko.


Daleč od začetnika in upoštevan najvišji bonus :-)
Zavarovanje je (vključno z najvišjo asistenco, ki sedaj ni več tako poceni) okroglo 690, cestnina in tehnični pregled pa okroglo 200.
Servisi so tudi povsem normalne cene (reden servis + menjava DSG olja + menjava Haldex olja je recimo 550 evrov). Ne vidim posebnih problemov. Običajen servis pa kakšnih 250 (vračunani še kakšni brisalci in podobni heci).
Elektrika - kolega mi je poslal svojo specifikacijo stroškov, kjer ima zabeleženo vsako polnitev. Ostale so opravljene na brezplačnih polnilnicah.
Brez skrbi - ni potrebe po pristranskosti.


Seveda je, ker upoštevaš worst case scenario ICE-ja in best case scenario EV-ja. Mene pride servis 70 evrov, zavarovanje 460 evrov s premium asistenco(45 evrov). Pa se to ni najceneje, ampak taka primerjava bi bila bolj poštena, ker taksno je realno zavarovanje tudi novih vozil s polnim kaskom. Zavarovanje EV-jev se tudi vrti okoli 500 evrov, koliko sem razbral iz prispevkov lastnikov EV-jev. Se ceneje gre, sploh ce primerjas rabljen avto z novim.

Odpade kasko, odpadejo pooblaščeni servisi. V glavnem take primerjave so popolnoma nerelevantne, ker rabljen ice bo VEDNO cenejsi od novega EV-ja, ce nisi ravno nepismena budala.

NOV ice vs NOV ev, tukaj je seveda v prednosti ev. Čeprav v vecini primerov manj praktičen, ampak je cenejsi, tu ni dileme.

Ce kupuješ nov avto, je EV seveda pametna odlocitev.

dunda ::

Mikrohard je izjavil:

Problem te primerjave, da se primerja staro z novim. Seveda so stroški servisov pri starem avtu višji. Potem prikaz stroškov izkrivlja dejstvo, da se zelo veliko uporabljajo brezplačne polnilnice. Ne samo, da bo teh iz leta v leto manj... marsikomu niso dosegljive ali praktične. Jaz pri nabavi EV-ja računam na 300-400EUR stroškov elektrike (polnjenje izključno doma za ~25k km letno). Pa vrednost avtomobila se bo izvedela šele takrat, ko se bodo avti dejansko prodajali. Definitivno bo Ioniq hitreje izgubljal vrednost od Passata (predvsem zato, ker je en star, drug pa nov).

Konkretno Ioniqa bi bilo treba primerjat z Ioniq ICE-jem. Seveda isti letnik in enak način vožnje.


Se strinjam, da bi bilo to super. Sem pa to tudi napisal, da primerjava ni čisto korektna, zgolj našteti podatki za grobo oceno stroškov kolega in mojih.
http://kacnje.blogspot.com

dunda ::

IL_DIAVOLO je izjavil:


Seveda je, ker upoštevaš worst case scenario ICE-ja in best case scenario EV-ja. Mene pride servis 70 evrov, zavarovanje 460 evrov s premium asistenco(45 evrov). Pa se to ni najceneje, ampak taka primerjava bi bila bolj poštena, ker taksno je realno zavarovanje tudi novih vozil s polnim kaskom. Zavarovanje EV-jev se tudi vrti okoli 500 evrov, koliko sem razbral iz prispevkov lastnikov EV-jev. Se ceneje gre, sploh ce primerjas rabljen avto z novim.
Odpade kasko, odpadejo pooblaščeni servisi. V glavnem take primerjave so popolnoma nerelevantne, ker rabljen ice bo VEDNO cenejsi od novega EV-ja, ce nisi ravno nepismena budala.
NOV ice vs NOV ev, tukaj je seveda v prednosti ev. Čeprav v vecini primerov manj praktičen, ampak je cenejsi, tu ni dileme.
Ce kupuješ nov avto, je EV seveda pametna odlocitev.


Meni se ne zdi worst case scenario. Tako je realno - jaz plačam toliko in se mi zdi, da sem še precej pod povprečjem. On pač toliko za servis (tudi na pooblaščencu).
Servis mene tudi po kozolčarjih ne pride pod 150 evrov. Res pa, da sem zelo dosleden in želim solidno robo in opravljene vse zahteve proizvajalca.

Zavarovanje - ne vem. V iskalniku sem sedajle izbral prvo zavarovalnico in vpisal podatke in upošteval najbolj ugoden razred in to, da nisem imel škode v zadnjem letu. Piše 637 evra, pa sem zagovoto še kaj pozabil. Tako, da je tudi to tako, kot pač je.

Še enkrat - ne trdim, da je primerjava korektna. Niti približno nista enaka avtomobila, niti približno nista istih letnikov. Je zgolj primerjava stroškov kolega in mene. Pošteno in brez olepševanj.
http://kacnje.blogspot.com

IL_DIAVOLO ::

Ce te pride registracija 100kw avta vec kot 700 evrov, delas nekaj hudo narobe.

To je pac absolutno predrago. Sebe zavarujes za 400 evrov, zdaj se pa vprašaj kdo je vec vreden ti ali 2 toni pleha?

Zgodovina sprememb…

SambaShare ::

dunda je izjavil:


Meni se ne zdi worst case scenario. Tako je realno - jaz plačam toliko in se mi zdi, da sem še precej pod povprečjem.


Ne vem kaj, se ti malo hecaš? V treh letih si za servise dal ~3k, za zavarovanje+cestino 2.5k in tebi se to zdi pod povprečejem? Ti ti mirne duše lahko rečem da si daleč nad povprečjem, v obeh postavkah.

SambaShare ::

Se pridružujem komentarjem više, primerja se dve vozili iste starosti in istega tipa/znamke, en ICE en EV. Vse ostalo nekako nima smisla, razen za osebni preračun.

roCkY ::

Problem je, da zavarovalnice upoštevajo polno nabavno ceno. EV je pač relativno drag. Sploh mini verzije če recimo primerjaš clia in zoe. Zadnjič sva z zavarovalničarjm mal mlela tole, pa mi niso zadeve prav nič všeč v primerjavi s trenutnim smrduhom. Recimo kak Y me še vedno ali pa spet mika, ko se na obzorju kaže realna možnost nakupa. Ampak se nekak prepričujem, da gre smrduh do planairanih 12 let...

mikhaair ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ce te pride registracija 100kw avta vec kot 700 evrov, delas nekaj hudo narobe.

To je pac absolutno predrago. Sebe zavarujes za 400 evrov, zdaj se pa vprašaj kdo je vec vreden ti ali 2 toni pleha?

Saj zavaruje škodo, ki jo lahko narediš s tem plehom. Zase tega ne plačaš....ali?

IL_DIAVOLO ::

V glavnem, manj kot das za zavarovanje, manj te glava boli.

Razni dsg-ji s 150kw, rajsi si dam koleno zvrtat, kot placevat taki shit s takimi stroski.

BigWhale ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ce te pride registracija 100kw avta vec kot 700 evrov, delas nekaj hudo narobe.
To je pac absolutno predrago. Sebe zavarujes za 400 evrov, zdaj se pa vprašaj kdo je vec vreden ti ali 2 toni pleha?


Men se zdi, da ti ne ves tocno kako delajo zavarovanja. :D Vsak avto v vrednosti 30+ jurjev bo imel tako visoko zavarovanje. Ne mores primerjat zavarovanja X let starega avtomobila s 100.000km na stevcu z zavarovanjem za nov avto.

J.McLane ::

Pa na svoji plači je tudi pozabil pogledat koliko mesečno da za zavarovanje sebe. Aja to plača delodajalec, yeah right.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

dunda ::

Pa kaj nekatere sedaj mede?
Delam vse predpisane servise in ne iščem nekih ovinkov. Plačam pošteno - ali pooblaščencu ali kozolčarju. Upam si zapisati, da res pogledam za tiste evre, komu jih dam in kaj dobim za ta denar. Po nekaterih forumih je sicer nekaj asov, ki se hvalijo, kako nizke cene dosegajo. Je povsem možno, ampak za običajnega smrtnika neprimerno.
V zadnjem letu je bilo pač večji servis z menjavo DSG in Haldex olja in dva običajna. Prepričan sem, da sem na pooblaščenem servisu dosegal nižje cene od povprečja.

Zavarovanje - jaz res ne vem, kakšna zavarovanja imate nekateri. Ampak avto (125 kW) je imel izhodiščno ceno 44 kEUR, osnovno in kasko (stekla, živali, parkirišča), asistenca, upoštevani je najvišji bonitetni razred in popust za brez škode pri kasku. Zdele me je tole še malo sprovociralo in sem vnesel še informativni izračun (s popusti) na Triglavu in tudi pride nekaj preko 700 evrov.
Dodaš še 200 evrov za tehničnega in cestnino in si na 900. Ne vem, kaj nekaterim ni jasno.

Tudi okrog porabe - poraba je malo preko 5 litrov. Tako, da verjetno nisem Slo-tech voznik. Avto doslej še ni imel težav s DPF filtrom, EGR, injektorji ... menjana pa je bila ena grelna svečka. Kar mu glede na kilometre že pripada.
http://kacnje.blogspot.com

m0LN4r ::

#vwfüreuch-Paket service je 9,99.-Eur na mesec za novega Golf R, zajema vse servise in zastonj nadomestno vozilo.
Tehnicni pri novem avtu, sele cez 3 leta, potem pa vsake 2 leti. Vinjete ni.



Damn mate vi to neke drage servise v SLO.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

IL_DIAVOLO ::

Samo nekateri :D

dunda ::

m0LN4r je izjavil:

#vwfüreuch-Paket service je 9,99.-Eur na mesec za novega Golf R, zajema vse servise in zastonj nadomestno vozilo.
Tehnicni pri novem avtu, sele cez 3 leta, potem pa vsake 2 leti. Vinjete ni.


Damn mate vi to neke drage servise v SLO.


Dobro, dobro. Ne pretiravajte fantje. Pa vi morate biti pravi fenomeni s temi nizkimi cenami. Če se še malo potrudite, vam bodo na servisu še plačali, ko pridete. Sedaj res ne manjka več veliko.

Za hec pogledam, kaj meni ponujajo Nemci za servisiranje - 58,24 EUR na mesec, če se vežem za dve leti. Torej 720 EUR na leto in 2160 EUR na tri leta. Jaz pa sem v tabeli napisal, da so me v zadnjih treh letih servisi stali 1959 EUR. Torej povsem primerljivo in sem sedaj še bolj prepričan, da so moje cene povsem korektne.

Da ne bo tale tema iz EV zašla na dizelgate :-)
http://kacnje.blogspot.com

TheBlueOne ::

#vwfüreuch

Drobni tisk je kar vazen:

Neuwagen: 9,99 Euro pro Monat gelten für Laufzeiten von 12 bis 48 Monate und 10.000 km pro Jahr, höhere Laufleistungen sind gegen Aufpreis möglich


Kje je treba upostevati, da to niso obicajne cene. To je ultraakcija v koronakrizi, za mehanike v Nemciji se kar skesiras...

m0LN4r ::

Drugace je pa 19,99, kar je se vedno solidna cena za vse servise, menjavo zavorne in dsg olja.

Sicer jaz pa imam 29,99 ze 3 leta, ki zajema polek servisov tudi potrosni material, sklopka, bremze, luci, brisalce itn.

dunda je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

#vwfüreuch-Paket service je 9,99.-Eur na mesec za novega Golf R, zajema vse servise in zastonj nadomestno vozilo.
Tehnicni pri novem avtu, sele cez 3 leta, potem pa vsake 2 leti. Vinjete ni.


Damn mate vi to neke drage servise v SLO.


Dobro, dobro. Ne pretiravajte fantje. Pa vi morate biti pravi fenomeni s temi nizkimi cenami. Če se še malo potrudite, vam bodo na servisu še plačali, ko pridete. Sedaj res ne manjka več veliko.

Za hec pogledam, kaj meni ponujajo Nemci za servisiranje - 58,24 EUR na mesec, če se vežem za dve leti. Torej 720 EUR na leto in 2160 EUR na tri leta. Jaz pa sem v tabeli napisal, da so me v zadnjih treh letih servisi stali 1959 EUR. Torej povsem primerljivo in sem sedaj še bolj prepričan, da so moje cene povsem korektne.

Da ne bo tale tema iz EV zašla na dizelgate :-)
To je tvoj problem, ce ne najdes cenejsih opcij.
Tut za Slovenijo se mi zdijo tvoji servisi nadpovprecno dragi, kot so drugi ze rekli.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

IL_DIAVOLO ::

Tudi mene bi prišlo tak drago, ce bi vgrajeval originalne in nove dele. Just not worth it.

Pa tudi vsake malenkosti se ne menjava. Dokler na tehničnem ne gnjavijo, je good enough.

TheBlueOne ::

Odvisno koliko sluzis in kaj pocnes. Ce ti profiji vse po standardu menjajo preventivno verjetno nikoli ne ves za kaksne probleme. Za marsikoga lahko izgubljen cas zaradi ene okvare ali dodatnega letanja k mehaniku stane vec kot tadraga opcija servisa.

ziga1990 ::

Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Utk ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Tudi mene bi prišlo tak drago, ce bi vgrajeval originalne in nove dele. Just not worth it.

Pa tudi vsake malenkosti se ne menjava. Dokler na tehničnem ne gnjavijo, je good enough.

Tipičen slovenc. Kupi predrag avto, ki ga ne more vzdrževat, mora pa bit velik, in čim bolj fensi. Ne vidi, da je v resnici vsaka nova dacia bolj udobna, manj škripa in je bolj športna, ker ima pač novo podvozje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

IL_DIAVOLO ::

Vazen je motor in zavore, vsak avto z original deli je predrag, ce bi rad vse popravljal, tako pa to ne gre.

Utk ::

Ja ja, samo ne se potem slepit, da si prišparal 20 jurjev, ker si kupil rabljenega. Prišparal si 20 jurjev, ker si kupil sranje neprimerljivo z novim, ti boš pa poskrbel, da bo sranje tudi ostalo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

IL_DIAVOLO ::

Torej ce te prav razumem, prisparam v vsakem primeru.

Tnx mate
««
883 / 887
»»