» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
832 / 1133
»»

mikhaair ::

To z Id3 je kar hecno. Napovedali so prodajo čez par mesecev, ok drži, ampak če bi bilo vse ok, bi jih že prodajali, ne pa čakali, a ne? Al mislijo narediti big bang roll out. Meni se vseeno zdi da so se ušteli. Medtem k vw beliverji pravijo, da je vse po planu.

s1m0n ::

VW beliverje ne zanima ID.3 imajo svojega dizelaša. Teh, ki se slinijo tukaj ni. Za ID.3 bo pa treba počakat še niso nič prepozni ali v zaostanku.

jernejl ::

Medtem ko prodaja ID3 prav nič ne zamuja, imajo pri tesli očitno težave pri proizvodnji zadnjega hardvera.
Teslini verniki si očitno izmišljujejo razne insajderske informacije, da bi preusmerili pozornost od teslinih težav nekam drugam.

mikhaair ::

Pol so pa prvi proizvajalec, ki namerno oz. vnaprej ve, da bo nekaj mesecev proizvodnje na zalogi.

Gone ::

mikhaair je izjavil:

Pol so pa prvi proizvajalec, ki namerno oz. vnaprej ve, da bo nekaj mesecev proizvodnje na zalogi.


Joj kaj eni pišete, to je kar običajna praksa v avto industriji.

krucymucy ::

roCkY je izjavil:


Jah nič tacga. Vrata fruncka zgledajo nekako tako poravnana kot je zgledala havba pri Yugecu.

To je samo najbolj ocitno, tudi s strani ni poravnano.
Sicer pa glede na to v kaksnem stanju so nekateri rabljeni avtomobili, pa se vseeno prodajo, lahko potegnem samo zakljucek da je ljudem enostavno vseeno.

WarpedGone je izjavil:

Se pravi ... motijo vas panelgapi na slikci iz tviterja

Oprosti, vem da je tesla ok, ampak a je res tezko take faile popravit?
Jaz sem strojnik, take zadeve se ne bi smele v roke kupca.

Resno sem upal da bo to bolje kot pri modelu S. Pac prvi avto, ce odstejem roadsterja. Vem da kvaliteta ne pride cez noc, ampak tista 2017 S ki je bila na licarskem popravilu izgleda kot da je sestavljena doma, pod skednjem.

WarpedGone ::

Ko boš odrastel, boš razumel da niso vsi problemi res problemi.
Sploh ne tisto, kar ti drugi razlagajo da je tvoj problem.

Po domače... ni ti treba laufat hitreje od medveda, dost je da laufaš hiterje od prjatla.
In tesla laufa hitreje od komplet vse konkurence. Ja majo probleme, bistveno manjše kot vsi ostali.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: fikus_ ()

TheBlueOne ::

Ko si odrastel vidis, da je sprint se najmanj vazna komponenta. Vse ostalo je bolj vazno, ker sprint uporabis res redko. In v tem zna biti prednost konkurence.

WarpedGone ::

Konkrunca ...
BMW cancels plan to launch iX3 electric SUV in the US

V 2020 še vedno sanjate in blejate o 'prednostih konkurence'... Blind much?
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: fikus_ ()

s1m0n ::

Glede na to kako raste prodaja EVjev v EU zakaj bi se še obremenjevali z US trgom?

mikhaair ::

Ker nujno rabijo električarja v EU zaradi kazni. Le zakaj bi se BMW obremenjeval z drugimi trgi, le zakaj. A se ti zdi da so do sedaj dobro živeli od evropske prodaje?
Če bi imeli produkt, bi ga z veseljem povsod prodajali. Če bi ga le imeli.

WarpedGone ::

Če bi ga le imeli.

Kaj pa govoriš?
Čez dve leti bojo .... XYZ
Zbogom in hvala za vse ribe

Spock83 ::

krucymucy je izjavil:

roCkY je izjavil:


Jah nič tacga. Vrata fruncka zgledajo nekako tako poravnana kot je zgledala havba pri Yugecu.

To je samo najbolj ocitno, tudi s strani ni poravnano.
Sicer pa glede na to v kaksnem stanju so nekateri rabljeni avtomobili, pa se vseeno prodajo, lahko potegnem samo zakljucek da je ljudem enostavno vseeno.

WarpedGone je izjavil:

Se pravi ... motijo vas panelgapi na slikci iz tviterja

Oprosti, vem da je tesla ok, ampak a je res tezko take faile popravit?
Jaz sem strojnik, take zadeve se ne bi smele v roke kupca.

Resno sem upal da bo to bolje kot pri modelu S. Pac prvi avto, ce odstejem roadsterja. Vem da kvaliteta ne pride cez noc, ampak tista 2017 S ki je bila na licarskem popravilu izgleda kot da je sestavljena doma, pod skednjem.


Vse Tesle letnik 2019, ki sem jih videl niso imele nobenih težav. Mogoče malenkost, ki se da komot rešit.

s1m0n ::

No z barvo še ga vedno imajo... Res, da nič tako hudega ampak je že čas, da se na tem izboljšajo (QC).

WarpedGone ::

Mi prideš pokazat te probleme?
Sm menda tak fanboj, da jih ne najdem ...
Zbogom in hvala za vse ribe

s1m0n ::

Ne verjetno si bolj popustljiv kot fanboy. Pa seveda ni napak na vsakem vozilu so pa pogost pojav.

WarpedGone ::

>> Pa seveda ni napak na vsakem vozilu so pa pogost pojav.

Greš v pravo smer... kako pogost?
90%, 9%, 0.9%, 0.09% vseh izdelanih vozil?
Pogostejše kot mediana v avto industriji?
Pogostejše kot povprečje v industriji?
Pogostejše kot povprečje v rangu 40-60k EUR?

Al je problem le v metanju dreka in napihovanju problema čez vse razumne meje?
Zbogom in hvala za vse ribe

s1m0n ::

Maš dovolj virov... Tudi po vaših fanboyskih forumih...
Jaz pač tega pri avtu za 60kEUR ne pričakujem pa če je to XY firma.

Saj večinoma odpravijo te napake ampak tak avto ne bi smel brez odprave napake pred predajo kupcem iti mimo QCja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

WarpedGone ::

>> Jaz pač tega pri avtu za 60kEUR ne pričakujem pa če je to XY firma.

Nihče ne, sploh mularija ki živi v sanjah kako obstaja popoln svet.
Vse je popolno, dokler zadeve ne kupiš... potem maš pa defektno barvo na novem BMW, na novem Mercedesu, na novem Porscheju.

Ampak ker se o tem ne piše in ne kozla po forumih, to ne obstaja, "ni problem".
Osnovna napaka je sklepanje o kvaliteti na podlagi pripomb po forumih. Statistika moja kruha ...

Razloži sam sebi kako hudiča so tesle še vedno avtomobili, ki v naječji meri zadovoljijo lastnike - najvišji delež "buy again".

"Lastniki so debili" ni odgovor, čeprav je to standardna mantra na vseh forumih.

Maš dovolj virov...


Več kot dovolj virov je blo tudi za iminentni bankrot. Znova in znova, leto za letom.

What de faq happend?
Kako to, da so vsi ti silni viri bili narobe?

Veliko metanja dreka does not make it true.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

jernejl ::

WarpedGone je izjavil:

Razloži sam sebi kako hudiča so tesle še vedno avtomobili, ki v naječji meri zadovoljijo lastnike - najvišji delež "buy again".
Specifičnih kupcev - denimo takih, kot si ti - ni težko zadovoljiti. Verniki boste zadovoljni tudi, če vam bo avto razpadel na pol.
Če bodo kdaj prodajali milijone avtomobilov, pa bo vernikov zmanjkalo in bodo morali zadovoljiti tudi bolj tradicionalne skupine kupcev.

WarpedGone je izjavil:

Več kot dovolj virov je blo tudi za iminentni bankrot. Znova in znova, leto za letom.
Za world domination tudi.

What de faq happend?
To moraš pa ti povedat, kaj je šlo narobe.

TheBlueOne ::

WarpedGone je izjavil:

>> Jaz pač tega pri avtu za 60kEUR ne pričakujem pa če je to XY firma.

Nihče ne, sploh mularija ki živi v sanjah kako obstaja popoln svet.
Vse je popolno, dokler zadeve ne kupiš... potem maš pa defektno barvo na novem BMW, na novem Mercedesu, na novem Porscheju.


To se izjemno poredko zgodi pri najcenejsih avtih. Pri Porschu, Mercedezu itn. dvomim, da jim to sploh kdaj ugre. Na drugi strani, pa tudi Tesla fanboy revieverji prakticno ne dobijo avta brez kar velikih tezav okoli kakovosti barve.

Sem delal pri podjetju, ki industrializira predvsem izdelavo karoserij in lakirnic in je stari sef lepo povedal, da se v tem vidi kar on smatra za kakovost. To je kar draga rec, ki pri Tesli glede na vse znano in na YT ocene, tudi s strani fanboyev sigurno ni prioriteta. Pac Tesla je ameriski izdelek, poceni cim boljse stevilke. S tem ni nic narobe, samo tako pac je.

Lepo povedo, da ima Tesla s tem tezave in da tega ni niti na najcenejsih avtih ampak jih to ne gane dovolj, da ne bi bili fanboyi.

Ne pravim, da to morda kdaj ne bo super, samo takrat, ko je snemana vecina yt videov so bili dalec od super.

Utk ::

Ampak zakaj bi se pri avtu, ki se tako lepo vozi, sekiral za nek panel gap mm gor ali dol? Da se nekdo zapikuje v take malenkosti samo pomeni, da je pozabil, čemu je avto sploh namenjen. Naj se raje posvetijo bolj važnim stvarem. Ko bi se vsaj tolk ukvarjali z verigami in sklopkami kot s karoserijo, da ne govorimo o elektrifikaciji.

TheBlueOne ::

To je vecno vprasanje in stvar okusa. Me cudi, da ni pri nas vec korvet, ce vas je toliko, katerim detajl ni tako zelo vazen.

V EU so kupci tradicionalno vrzeni na dobro mrezo, neko pikolovsko kakovost in kako se vozi skozi ovinke. ZDA pa poceni cim boljse stevilke in da deluje kul.

Me zanima kaj bi bilo, ce bi bila Tesla ICE ampak zelo poceni. Bi se vedno bili popustljivi?

WarpedGone ::

LG Chem, Tesla GF3 agree on 10-13 GWh #NMC811 supply based on initial agreement, #China media reports without citing sources.
LG Chem has not yet commented on the news.
Earlier reports showed #CATL to supply Tesla with #LFP for 40% of GF3 1st phase capacity in 2020.


VW et al:
Imposibru!


Audi suspends e-tron electric SUV production due to supply problems, batteries are suspected

If LG cells will all be for LR Model 3 this is enough for 125k to 160k annual production. If CATL supplies 40% and all for SR+ they can support 120-155k annual production. This lines up with recent reports that Tesla will upgrade to 260k MIC Model 3 capacity in June/July 2020.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Mikrohard ::

WarpedGone je izjavil:

Resno, to je tvoj intelektualen domet?

Če ti podvomiš v moj intelektualni domet, to jemljem kot kompliment. Tako da... hvala lepa.

TheBlueOne ::

W1, to si prebral, da se proizvodnja ni ustavila za dolgo?

Sicer pa zakaj jih ne bi slej kot prej prodajala tudi Tesla, ce jih bodo imeli prevec? Saj ideja za Teslo je pospesit elektrifikacijo.

TheBlueOne ::

Malo gledam, ocitno se malo suslja okoli povezave Daimler Tesla.

https://www.cnbc.com/2019/02/07/daimler...

To bi znale biti kombinacije, ki bi povezale najboljse obeh svetov.

WarpedGone ::

>>> W1, to si prebral, da se proizvodnja ni ustavila za dolgo?

Prepolovitev plana za letos, iz 80k na 40k.

Vidim, da ne dojemate sploh poante - kup rajanja je bilo, kako bodo stari 'na prostem trgu' z nabavlajnjem celic nekak izrinil/prehitel teslo, ki dela 'svoje' celice in bodo te because reasons zastarele.
Dogaja se ravno obratno - poleg svojih, bo tesla pokupla še večino ostalih razpoložljivh kapacitet.
It's the batteries stupid!
Ampak the stupids po 10ih letih tega še vedno ne dojemate.

Edina zanesljiva pot za katerokoli firmo naprej je bila, da se postavi na svoje noge.
Tudi ta vlak zapušča postajo.
Zbogom in hvala za vse ribe

K0l1br1 ::

s1m0n je izjavil:

VW beliverje ne zanima ID.3 imajo svojega dizelaša.
Moj dizel zaenkrat dela, ID3 pa menda ima glitch in the matrix.

TheBlueOne ::

WarpedGone je izjavil:

>
It's the batteries stupid!


Bo pac se Tesla batterie supplier in s tem dosegla cilj elektrifikacije sveta. Tesli ni cilj koga izrinit, samo potisnit v elektrifikacijo.

Cudno, da fanboyi tega ne dojamete.

Kako hitro bodo ostali proizvajalci baterij povecevali kapacitete pa bomo videli. Ce bo market, kar lani vsaj LG Chem se ni verjel, bo sigurno rast proizvodnje povsod.

Pac dejansko so vsi preseneceni, da zadeve tako dobro prodajajo in so seveda problemi pri realizaciji. Ampak verjetno ne vecno.

Pac glej, ce nekdo ni fanboy kakor ti in mu je naceloma vseeno, se pac lahko veseli kaksnega sodelavanja, ki bi prineslo kaj dobrega. Daimler + Tesla sta zame trenutno idealna kombinacija za elektro avte.

Cez cas pa bo verjetno povsod vsega dovolj in verjetno bo to dosti prej, kot pa bodo EVji nehali biti nisni izdelek.

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Nisi vidu niti tega, da si linkal leto dni staro blebetanje?

Kaj js dojemam ti zelo slabo dojemaš.
Zbogom in hvala za vse ribe

TheBlueOne ::

Tudi ce imas ti neizmerno rad EVje in vidis samo to, se ne pomeni, da je to najbolj vazno v branzi. Realnost je dalec od tega.

Definitivno pa ne ves ali noces vedeti zakaj je bila Tesla ustavnoljena.

Bi pa pricakoval za nekoga, ki je pametnejsi od velikega dela tehnicnega foruma, do take tocke, da lahko druge dobesedno opise kot neumne, da bo imel vsaj Model S. :) Ali vzame prevec casa propaganda ljubezni?

Zgodovina sprememb…

jernejl ::

Utk je izjavil:

pomeni, da je pozabil, čemu je avto sploh namenjen.
Za prevoz od točke A do točke B je tudi Dacia za manj kot 10 tisočakov več kot dovolj dobra.
Če pa kdo misli, da vožnja ni dovolj "lepa" brez masažnih sedežev, potem pa poleg dacij tudi tesle zanj ne bodo dovolj dobre.

TheBlueOne ::

Menda Tesle vecinoma nimajo masaznih sedezev. :D Niso to ravno luksuzni avti. Bolj spartansko moderni. Placas tisino in pospesek.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

jernejl je izjavil:

Utk je izjavil:

pomeni, da je pozabil, čemu je avto sploh namenjen.
Za prevoz od točke A do točke B

Tako je, to je osnovna funkcija, in tu evropski proizvajalci pogrnejo. Najprej mora avto to delat, od tu naprej se lahko pogovarjamo o zmogljivostih, udobju in panel gapih. Korejci, japonci, tudi ameriški za njihov trg, so tu boljši. Nihče normalen si pa ne želi bit npr maserati na dolgi rok. Ker še tako fin avto, ki ne dela, ni dober avto. Po zanesljivosti pride oprema, udobje in zmogljivosti. Tu je tudi težko kaj očitat tesli.

s1m0n ::

Teslina zanesljivost ni omembe vredna kaj šele, da bi bili med top10.
Je pa definitivno, da je manj stvari katere ti lahko povzročajo težave kratkoročno in dolgoročno. Manj gibljivih delov, manj delov, ki jih je potrebno vzdrževati, katere je potrebno zamenjati. Seveda pa imaš na vse več garancije kot pri ICEju.

WarpedGone ::



Kaj bi šele bilo, če bi bli panelgapi u nulo, farba pa neprebojna?

Nič drugače ...
Zbogom in hvala za vse ribe

krucymucy ::

Ce dovolj dolgo isces, najdes marsikaj.

https://www.rd.com/advice/travel/best-w...

Tudi recimo da je skoda na vrhu, pa vsi vemo da nima kaj iskat tam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: krucymucy ()

s1m0n ::

Ah vaša magična Tesla je na spodnji polovici...
How automotive brands ranked for reliability:

 1   Lexus
 2   Mazda
 3   Toyota
 4   Porsche
 5   Genesis
 6   Hyundai
 7   Subaru
 8   Dodge
 9   Kia
10   Mini
11  Nissan
12  Honda
13  Infiniti
14  Audi
15  Lincoln
16  Ford
17  BMW
18  Buick
19  Chrysler
20  Mitsubishi
21  Mercedes-Benz
22  GMC
23   Tesla
24  Volvo
25  Chevrolet
26  Jeep
27  Volkswagen
28  Acura
29  Alfa Romeo
30  Cadillac

Utk ::

Ja, nekje med mercedesom in vwjem in daleč od japoncev. Za čisto nov pogon neke startup firme je to sprejemljivo, za druge, če ne bi bili boljši niti od mercedesa, bi bilo to pa precej slabo.

IL_DIAVOLO ::

WarpedGone je izjavil:



Kaj bi šele bilo, če bi bli panelgapi u nulo, farba pa neprebojna?

Nič drugače ...


Ja, ce Americane vprašaš, kjer imajo servisno mrezo pokrito.

jernejl ::

Utk je izjavil:

jernejl je izjavil:

Utk je izjavil:

pomeni, da je pozabil, čemu je avto sploh namenjen.
Za prevoz od točke A do točke B

Tako je, to je osnovna funkcija, in tu evropski proizvajalci pogrnejo. Najprej mora avto to delat, od tu naprej se lahko pogovarjamo o zmogljivostih, udobju in panel gapih. Korejci, japonci, tudi ameriški za njihov trg, so tu boljši. Nihče normalen si pa ne želi bit npr maserati na dolgi rok. Ker še tako fin avto, ki ne dela, ni dober avto. Po zanesljivosti pride oprema, udobje in zmogljivosti. Tu je tudi težko kaj očitat tesli.

Tesla bi morala biti izjemno zanesljiva, da bi se zanjo splačalo odšteti nekajkrat več kot stanejo poceni avti drugih znamk.
No, nič ne kaže, da bi temu bilo tako.
https://eu.usatoday.com/story/money/car...
Skratka, kot običajno tvoje trditve ne pijejo vode.
To kar očitaš evropskim proizvajalcem, še toliko bolj velja za teslo. Če evropski proizvajalci po tem kriteriju "pogrnejo", potem tesla "pogrne še bolj", nikakor pa ne velja, da je tesli "težko kaj očitati".
Pa tudi glede opreme, udobja in zmogljivosti niti približno ni mogoče trditi, da tesla tukaj posebej odstopa od ostalih.

Utk ::

Najprej poglej kaj vse je dodatna oprema pri npr bmwjih, potem pa pridi nazaj.

jernejl ::

Marsikaj, česar pri teslah sploh ni mogoče dobiti.

krucymucy ::

To me tudi zelo moti.

https://insideevs.com/news/403631/tesla...

Tega se ne da popraviti, da se skrit za kako leto.
Potem imas lahko modelarski krozek pred vsakim tehnicnim s purpeno in konzervo poliester kita.

WarpedGone ::

Lol
Zbogom in hvala za vse ribe

TheBlueOne ::

JP ima video o Teslah...

Spock83 ::

krucymucy je izjavil:

To me tudi zelo moti.

https://insideevs.com/news/403631/tesla...

Tega se ne da popraviti, da se skrit za kako leto.
Potem imas lahko modelarski krozek pred vsakim tehnicnim s purpeno in konzervo poliester kita.


Seveda se to zgodi če non stop pospešuješ in speskaš barvo. Imaš avto z vsaj 300kW. Poglej si malo supercar runway Spain top gear epizodo.
https://topgear.fandom.com/wiki/Spanish...


oz tukaj od 3minute
https://www.topgear.com/videos/jeremy-c...

Edino Audi, ki je bil imun. Torej Tesla ni edina s temi težavami.

Utk je izjavil:

Najprej poglej kaj vse je dodatna oprema pri npr bmwjih, potem pa pridi nazaj.


Še vedno vzamem Teslo kot na polno naloudanega BMWja. Ne vem v čem je problem. Vazmeš kar ti paše. Če kaj manjka kar hočeš imeti pač ne vzameš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Spock83 ()

s1m0n ::

Podatki prodaje EVjev v Nemčiji za Jan-Feb 2020 (glede na to, da imajo boljše pogoje za subvencije)

			Jan	Feb     Skupaj
Leaf			178	287     465
Zoe			1798	1352    3150 
i3			552	480     1032
eUP/Škoda/Seat	        970	914     1884
Tesla M3		257	610     857
eGolf			1120	1475    2595


Model 3 predzadnje mesto za njim je še le Leaf. Vodi ZOE kot pričakovano.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

spegli ::

Men ni jasno, zakaj država financira Tesle za 50k+.
««
832 / 1133
»»