» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
833 / 1193
»»

roCkY ::

s1m0n je izjavil:

Podatki prodaje EVjev v Nemčiji za Jan-Feb 2020 (glede na to, da imajo boljše pogoje za subvencije)


Jan Feb Skupaj
Leaf 178 287 465
Zoe 1798 1352 3150
i3 552 480 1032
eUP/Škoda/Seat 970 914 1884
Tesla M3 257 610 857
eGolf 1120 1475 2595


Model 3 predzadnje mesto za njim je še le Leaf. Vodi ZOE kot pričakovano.

Tesle v EU priplavajo zadnji mesec kvartala. Mesečna statistika zato ne pokaže prave slike. EU proizvajalci pa preprodajo toliko accujev in elektromotorjev, da jim ni treba plačat CO2 kazni. Skratka tale "trg" je zelo reguliran - izkrivljen.

s1m0n ::

No važno, da se prodajajo... Več jih je boljše je :)
Še po mesecih za M3 torej (leto 2019)...
Feb   959
Mar   2224
Apr   514
Maj   317
Jun   1336
Jul   454
Avg   356
Sep   1516
Okt   221
Nov   188
Dec   926

hojnikb ::

#brezpodpisa

WarpedGone ::

Tko vam tale drekec diši, da že drugič linknanj?

Nobenga problema, Kdor želi, bo kupu, kdor ne, ne bo.
Drekači pa čist navdušeni, lol na kadrat.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: tomaz- ()

Utk ::

https://siol.net/avtomoto/novice/za-to-...

Tolk o tem kolk se v Ameriki tolerira lokomotive, v nasprotju z Evropo, kjer so take stvari čisto običajne.

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:

https://siol.net/avtomoto/novice/za-to-...

Tolk o tem kolk se v Ameriki tolerira lokomotive, v nasprotju z Evropo, kjer so take stvari čisto običajne.


Nazadnje ko je firma v EU delala pizdarije okoli izpustov dizla je bil malo vecji teater.

Utk ::

A da je? Kolk kazni je dobil VW v Sloveniji? Ali pa kdorkoli, ki je odstranil DPF?

fikus_ ::

V usa lahko dizel "lokomotiva" za kratek čas konkretno dimi/saje, je po zakonih dovoljeno, nekateri celo predelujejo avte tako. Tile "disel brothers" so pa skrajnost.

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:

A da je? Kolk kazni je dobil VW v Sloveniji? Ali pa kdorkoli, ki je odstranil DPF?


Kaj sedaj? Slovenija ali Evropa? V Evropi je verjetno dosti vec.

Utk ::

Ja Evropa je sestavljena iz evropskih držav. VW je plačal nekaj malega menda Nemčiji. Kar je spet absurd zase. Nemčija je profitirala iz dobička vw, ker je prodajal goljufive avte, kazen pa spet plača Nemčiji. Slovenija, in ostale države, pa tiho.

TheBlueOne ::

Te amije je zasilo neko zdruzenje za cisti zrak. Tako, da bolj civilna iniciativa. Kar se tice kazni 800k€ za podjetje, ki je dejansko imelo prakticno glavni del dohodka iz predelave na manj eko, pa dvomim, da bi v EU prisli zlahka skozi.

Utk ::

Vtipkaj v google "odstranitev dpf" in se čudi.

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:

Vtipkaj v google "odstranitev dpf" in se čudi.


Ja, sem prebral ponudbo, ni uradno. Uradno je:

Storitev odstranitve DPF filtra ponujamo v namene motorsporta in preizkusa delovanja motorja pred vgradnjo novega ali obnovljenega DPF FAP filtra trdih delcev.


Mordma manjka inciativa kakor je v ZDA. Pri nas vsi samo jamrajo...

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Jaz sem bil na par rallijih, pa nisem še slišal niti videl, da bi kdo vozil na nafto.
Drugo je pa še bolj smešno. Avto brez tega filtra ni street legal in pika.
Sej američani so tudi to delali samo za hec.

hojnikb ::

Golf3 je street legal tut brez filtra >:)
#brezpodpisa

TheBlueOne ::

Ne vem kako je z detajli, te stvari natancno poznate taki kot si ti. Tam tega menda niso delali za hec, pac predelovali so jih bolj po domace in na tem gradili podjetje.

lufthammer ::

Jaz sem bil na par rallijih, pa nisem še slišal niti videl, da bi kdo vozil na nafto.

Audi R18 TDI je redno zmagoval na vztrajnostnih dirkah par let nazaj, tudi 24 ur Le Mansa parkrat, tolk v info, kaj zmore dizel.

Utk ::

Kolk teh audijev vidiš po Sloveniji, da rabimo vsaj 5 firm, ki odstranujejo dpf filtre, in predvsem, a imajo ti audiji dpf filter, da ga je potrebno odstranit za dirko, in če imajo, ali smejo dirkat brez njega? No, odgovori...

TheBlueOne ::

Lol, nazadnje mi je z "no odgovori" kocnala stavek kaksna histernicna bivsa pred 15 leti. Ne vem koliko, verjetno tudi ni edina dejavnost, ki jo opravljajo? Tam citirajo za dirke ali preizkus motorja.

Sicer pa kaj to tebe muci. Primerjas z ZDA v smislu kako je tam boljse, prijavila pa jih je neko civilno zdruzenje. Ti pa kot morda med najbolj zaiteresirano javnostjo tarnas kako je tam boljse. Pac imajo bolj sposobne zainteresirane ljudi.

Pa naredi kakor so v ZDA in daj ostranit CAT, pa bos morda ugotovil, da ti oni ne bodo prodali izdelka ampak storitev po tvojih navodilih. In preden reces kako bolj so zavedni prebivalci ZDA poglej kaksen video kaj vecinoma vozijo. Pac morda so te primerjave brezvezno natolcevanje, ce sploh ne primerjas enakih zadev.

Jaz kar pises berem: "Ampak ja dizl = dizl, DPF = DPF, ostranjeno, mora biti identicna problematika. Clanek iz ZDA ni clanka v SLO buuuuuu Slovenija.... "

IL_DIAVOLO ::

Res zanimivo, da si firme upajo oglaševati to pocetje, ki je nelegalno.

Utk ::

Ti pa kot morda med najbolj zaiteresirano javnostjo tarnas kako je tam boljse. Pac imajo bolj sposobne zainteresirane ljudi.

Sej glih v tem je problem. Tam ves nadzor dela javnost. Državne agencije priletijo potem ko je treba potalat kazni. Pri nas bi to morali opravljat ADAC, AMZS in podobni avtoklubi, ki so pa zlizani z industrijo namesto s svojimi člani.

In preden reces kako bolj so zavedni prebivalci ZDA poglej kaksen video kaj vecinoma vozijo.

Ljudje niso nič bolj zavedni. Ampak zmeraj se, tudi na tem forumu, pojavljajo laži kako so v ZDA standardi, ekološki in varnostni, nižji, pa to ni res. Pa tudi če bi bili, tam se vsaj teh bednih standardov držijo. Če kamion kadi črn oblak, je ali po standardu ali pa ni. Pri nas niti ne rabi bit, pa vseeno ne bo kaznovan.

mikhaair ::

lufthammer je izjavil:

Jaz sem bil na par rallijih, pa nisem še slišal niti videl, da bi kdo vozil na nafto.

Audi R18 TDI je redno zmagoval na vztrajnostnih dirkah par let nazaj, tudi 24 ur Le Mansa parkrat, tolk v info, kaj zmore dizel.


Turbodizel proti atmosferski bencin. Le kdo bo zmagal.

Gone ::

mikhaair je izjavil:

lufthammer je izjavil:

Jaz sem bil na par rallijih, pa nisem še slišal niti videl, da bi kdo vozil na nafto.

Audi R18 TDI je redno zmagoval na vztrajnostnih dirkah par let nazaj, tudi 24 ur Le Mansa parkrat, tolk v info, kaj zmore dizel.


Turbodizel proti atmosferski bencin. Le kdo bo zmagal.


Ja, proti električnim ne bi meli šans, oh no ja, če čas za polnenje ne bi šteli ;). 2 uri vožnje pa 8 ur polnjenja...

WarpedGone ::

Danes sta zalaufala superchargerja v Beogradu in Aleksincu, v Plovdivu pa pred par dnevi.
Pot do črnega morja s Teslo je sedaj brez drame in skrbi.
Zbogom in hvala za vse ribe

SebyDiamant ::

Utk je izjavil:

Ti pa kot morda med najbolj zaiteresirano javnostjo tarnas kako je tam boljse. Pac imajo bolj sposobne zainteresirane ljudi.

Sej glih v tem je problem. Tam ves nadzor dela javnost. Državne agencije priletijo potem ko je treba potalat kazni. Pri nas bi to morali opravljat ADAC, AMZS in podobni avtoklubi, ki so pa zlizani z industrijo namesto s svojimi člani.


AMZS je tak privatno podjetje, tak da.....
12EUR popusta na SUMUP čitalec bančnih in kreditnih kartic,
brez stroška najema:
http://fbuy.me/k8MvL

Utk ::

Sej glih zato. Če bi bilo državno, potem res ne bi pričakoval kaj od njega.

Gregor P ::

Utk je izjavil:

Ti pa kot morda med najbolj zaiteresirano javnostjo tarnas kako je tam boljse. Pac imajo bolj sposobne zainteresirane ljudi.

Sej glih v tem je problem. Tam ves nadzor dela javnost. Državne agencije priletijo potem ko je treba potalat kazni. Pri nas bi to morali opravljat ADAC, AMZS in podobni avtoklubi, ki so pa zlizani z industrijo namesto s svojimi člani.
... si si morda šel kaj ogledati film "Dark Waters" te dni?!?:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

Zunaj so (Uradni list RS, št. 21/2020, stran 831) nove subvencije za nakup električnih vozil:

b) Izračun in višine nepovratnih sredstevVišina nepovratnih sredstev znaša največ:
- 6.000 EUR za nakup novega električnega vozila brez emisij CO2 ali za vozilo, predelano na električni pogon, kategorije M1;
- 4.500 EUR za nakup novega električnega vozila brez emisij CO2 ali za vozilo, predelano na električni pogon, kategorije N1;
- 2.000 EUR za nakup novega električnega vozila brez emisij CO2 ali za vozilo, predelano na električni pogon, kategorije L7e;
- 1.500 EUR za nakup novega električnega vozila brez emisij CO2 ali za vozilo, predelano na električni pogon, kategorije L6e;
- 1.000 EUR za nakup novega električnega vozila brez emisij CO2 kategorije L3e ali L4e ali L5e;
- 500 EUR za nakup novega električnega vozila brez emisij CO2 kategorije L1e-B ali L2e
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

Torej hibridi izviseli v celoti, ali kako?
https://www.ekosklad.si/uploads/9ba2fef...
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

WarpedGone ::

Edino pravilno... go big or go home:
BMW on Thursday reported a 29% drop in profits in 2019. The company blamed the dip on high investments in new electrified technologies -- and hefty legal costs from a pollution-related antitrust case in the European Union.
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

Še ena iz razpisa Eko sklada:
"Skupna višina sredstev po tem javnem pozivu znaša 3.000.000 EUR."

Torej je sredstev za 500 EV-jev. Lani se je v Sloveniji prodalo 584 električnih vozil.

Je pa res da je ločen razpis (in sredstva) za fizične in pravne osebe, samo kot kaže tisti za pravne še ni objavljen, ali pa jaz ne najdem. Torej bo cifra nekje 2x, menim da bo glede na "prognoze" prodaje EV, sredstev vseeno zmanjkalo, tako tisti, ki misli iti v nakup naj ne čaka na december.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

Utk ::

Ne vem kdo bo kupil te plugine, če so že tako cenovno na nivoju električnih že brez subvencij, z njimi pa itak zdaj 6 jurjev dražji. Pravilno, plugini so predragi glede na efekt, ki ga realno itak ni. Če bo drugod po Evropi podobno, so šle milijarde za razvoj pluginov v nič, kot smo tudi napovedali.

Vazelin ::

Lepo da državljani še vedno sofinancirajo nakup 400 konjskih avtomobilov8-)
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

J.McLane ::

Tole je tudi zanimivo:
"Renault pa namerava leta 2020 v Sloveniji prodati med 400 in 500 vozil nove generacije zoeja."
vir: https://www.rtvslo.si/zivljenjski-slog/...

Subvencij bo zmanjkalo, ali pa se je Renault uštel za ene 3x.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Mikrohard ::

Razpisi subvencij niso vezani na koledarsko leto. Če se bo denar porabil pred iztekom leta, se bo pač pripravil nov razpis.... razen, če bomo že tako globoko v krizi, da ne bo več denarja. Ampak v tem primeru tudi prodaja avtov ne bo tako visoka.

roCkY ::

Bjorn je svoje rezultate testiranj in še nekaj zunanjih spravil v tabele in jih objavil.
klik

a_borlak ::

Renault baje trenutno vrača are za večino 2letnega najema. To je čisto nepreverjena informacija, dvomim, da kjerkoli razglašajo, da so se ušteli s ceno.

Spock83 ::

TheBlueOne je izjavil:

Utk je izjavil:

A da je? Kolk kazni je dobil VW v Sloveniji? Ali pa kdorkoli, ki je odstranil DPF?


Kaj sedaj? Slovenija ali Evropa? V Evropi je verjetno dosti vec.


V Avstriji te policija lepo ustavi in ti izmeri izpuste. Kazni so kar visoke.

WarpedGone ::

Model Y se dogaja


Dejte hitr razložt, kako tesla vedno zamuja, kako jih noben več noče, panel gaps, barva, ... beri podpis.
Zbogom in hvala za vse ribe

hojnikb ::

Crossover drekec si zasluzi metanje dreka, pa naj bo bmw, tesla ali reno. Ta segment mora zgnit cimprej.
#brezpodpisa

WarpedGone ::

Kdor se želi naučit kaj novega...


Originalno Dahnovo predanje so umaknil iz YT ampak se še najde okrog.

Na kratko: LiIon baterija ki zdrži 8000 polnih ciklov nad 80%.
Zbogom in hvala za vse ribe

kow ::

Ce bo sel kdo brati temo od zacetka, bo videl kako neumestni (v retrospektivi) nekateri pomisleki. Dolgozivost baterij je tehnolosko resen problem, trenutno gre "samo" se za skaliranje in ceno proizvodnje. Zdi se, da je trenutno najtezji problem supercharging ob praznikih itd. ICE mestni malcki bodo zelo hitro ekonomsko neracionalni nakup, verjetno bo prodaja zamrla v nekaj letih.

vostok_1 ::

Eno vprašanje...

v čem je štos 1 million mile baterije, če pa planned obsolescence kapitalizem, nam bo ta isti avto vsakih 10k povsem sesul?

Al se skrivoma vračamo v sovjetske čase?
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

WarpedGone ::

Do protislovja prideš, ko tvoji aksiomi ne držijo vode.
Zbogom in hvala za vse ribe

vostok_1 ::

Torej tovrstni kapitalizem, nam dejansko želi ponuditi trajnostne rešitve?

Se strinjam, protislovje.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

kow ::

vostok_1 je izjavil:

Eno vprašanje...

v čem je štos 1 million mile baterije, če pa planned obsolescence kapitalizem, nam bo ta isti avto vsakih 10k povsem sesul?

Al se skrivoma vračamo v sovjetske čase?


Stos je, da je 1 milijon milj pod optimalnimi pogoji. Bos baterije pac polnil z vecjimi tokovi v vecjem razponu, in bodo zdrzale "samo" 500k kilometrov.
Na koncu odloci ekonomski izracun.

vostok_1 ::

Ne razumeš.

Meni ne rabi 1 miljonska km baterija, če pa mi bo avto povsem razpadel pri 200k.

Jasno, za tiste, ki bodo naredili 1 miljon km v 5 letih preden said avto razpade, morda ok.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

kow ::

Ne razumes. 1 milijon je samo stevilka. Jo bos pac polnil z vecjimi tokovi, ko bos potoval, ter hitreje prisel na cilj.
Oz. vse to bodo prestudirali namesto tebe ze proizvajalci.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

mikhaair ::

Sej danes avto ne razpade po 200kkm. Razpade motor in pritekline.

lufthammer ::

Ne bluzi, imam 360000 km v 10. letih in mi ni še nič razpadlo.
««
833 / 1193
»»