» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
831 / 1139
»»

pegasus ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Meanwhile nafti se naprej cena strmo pada.
To je Putin kriv. Zna postati zelo grdo ...

DamijanD ::

W1: Ker ti bolj spremljaš: A je potem tole fake oz. a so kasneje ugotovili, da je bil avto butnjen?

s1m0n ::

Bo že našel izgovor za čisto vsak primer :) Pa čeprav se bi mu zgodil pred nosom...

2dark ::

WarpedGone je izjavil:

*nobenega* samovžiga še ni bilo, vsi požari so bili posledica hudih trkov

žalostno da ne veste niti tega.


S povprečno hitrostjo 60 km/H.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

WarpedGone ::

>> Bo že našel izgovor za čisto vsak primer :) Pa čeprav se bi mu zgodil pred nosom...

Zakaj bi se torej trudil z točnim odgovorom?
Fell free to stay stupid.
Zbogom in hvala za vse ribe

Spock83 ::

Zgleda mora Tesla še narediti en krog okoli lune in nazaj, da bo mogoče dokazal, da je OK avto.

Morate vedet, da prve tesle so imele drugačno kemijo v baterijah. Pa še marsikaj so izboljšali.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Spock83 ()

s1m0n ::

Saj nihče ne pravi, da ni OK... Tudi zelo varen (nizko težišče, boljše zmečkljive cone spredaj...)

Kaj ti pomaga kemija? Energije je baterijah vedno več in vžigi se bodo dogajali ob poškodbah, napakah. Saj je to par primerov na 100k vozil, a vseeno W1 vstraja, da jih ni.

pegasus ::

s1m0n je izjavil:

Energije je baterijah vedno več in vžigi se bodo dogajali
Energije bo v baterijah 5x več še v tem desetletju in vžigi bodo postali preteklost. Že danes lahko dobiš litijeve baterije z negorljivim elektrolitom.

2dark ::

Spock83 je izjavil:

Zgleda mora Tesla še narediti en krog okoli lune in nazaj, da bo mogoče dokazal, da je OK avto.


Oh yeah-

Notrnanjost na nivoju Dacie Duster za 4 kratno ceno. Popolna logika.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Utk ::

Resno? Bmw fan bi se naganjal glede notranjosti? Resno? Bmw še ni izstopil iz 90ih...

s1m0n ::

@pegasus, do sedaj je ta trend bil nekje 5-8%, zdaj bo pa kar 50%/leto? 500% v desetih? Sanje nič drugo.

hojnikb ::

pegasus je izjavil:

s1m0n je izjavil:

Energije je baterijah vedno več in vžigi se bodo dogajali
Energije bo v baterijah 5x več še v tem desetletju in vžigi bodo postali preteklost. Že danes lahko dobiš litijeve baterije z negorljivim elektrolitom.

ja, kjer je kapaciteta za nekaj razredov manjsa. Ti bi pa mel 5x v 10 letih in se hkrati kemijo, ki ne gori? To so se hujse sanje, kot aptera na cesti letos :)
#brezpodpisa

s1m0n ::

No boljša kemije bo... verjetno prej kot pa magično izboljšanje kapacitet (meje obstajajo) Se pa že podoben elektrolit uporablja pri super kondenzatorjih (torej težje gorljiv).

hojnikb ::

sj ni problem it v en ekstrem (negorljivost). ampak to skombinirat v dobro volumetricno kapaciteto in zivljensko dobo, thats another story.
#brezpodpisa

2dark ::

Utk je izjavil:

Resno? Bmw fan bi se naganjal glede notranjosti? Resno? Bmw še ni izstopil iz 90ih...


tesla tja še sploh ni vstopila. Zdaj je nekje na rangu zastave 101 iz leta 1983.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

pegasus ::

hojnikb je izjavil:

Ti bi pa mel 5x v 10 letih in se hkrati kemijo, ki ne gori? To so se hujse sanje, kot aptera na cesti letos :)
Aptera bo imela "navadne" (za tvoje razumevanje) LG Chem baterije. 5x večjo energijsko gostoto pa potrebujemo za električna letala. In ja, počasi bodo začeli kapljati na dan rezultati nekajletnih raziskav, ki so se začele sredi minulega desetletja, ko je postalo jasno, da bodo baterije kmalu velik biznis. Pričakujem prototipe v naslednjih letih, komercialne izdelke sredi tega desetletja in masovno proizvodnjo konec desetletja.

hojnikb ::

novice o superduper baterijah beres skoraj na dnevni ravni, a revolucionarnega rezultata se ni...
#brezpodpisa

s1m0n ::

5x večjo energijsko gostoto pa potrebujemo za električna letala.

Da za nekomercialne, športna ultralahka letala definitivno za kaj več NO-GO.

Saj verjetno so, a testi/razvoj traja leta in leta. Ali pa se naleti na kakšne ovire, ki še jih je potrebno premagat (cikli, način sestave, oblike, materiali...)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

pegasus ::

Skratka, ne da se / ne splača se. Dobrodošli v Sloveniji.

s1m0n ::

Ne traja...
Kemija ni astronomsko napredovala od prve baterije z litijem do sedaj... Napredoval je način izdelave, ki je baterije naredil bolj kompaktne njihovo izdelavo pa cenejšo, tu so bili največji skoki. Kemija je 10% tega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

novaa ::

WarpedGone je izjavil:

Dems al direkt?


dems.
Ignac je zakon, si zasluži pir ali dva ko se srečava.

s1m0n ::

Jap, sem se imeli priliko z njim v ta beli M3 kar lepo pogovorit / "prečekirat" avto.
Malo nas je edino dež oviral pri zunanjih aktivnostih okoli samega vozila :)

WarpedGone ::

dems.
Ignac je zakon, si zasluži pir ali dva ko se srečava.

Obstaja resna šansa, da postane alkoholik ;)
Zbogom in hvala za vse ribe

IL_DIAVOLO ::

s1m0n ::

CGI... A je že kak delujoč prototip ali kaj podobnega? Kakšni rezultati/testi?

spegli ::

Lithium-based batteries also require raw materials like cobalt, nickel and graphite, which further complicate the supply chain. Labor injustices in the extraction of cobalt are well documented. Over 20 percent of exports from the Democratic Republic of Congo

Otroci vam te baterije zagotavljajo.

WarpedGone ::

tiste v tvojem telefonu je prnesu božićek?

stupid by default
Zbogom in hvala za vse ribe

hojnikb ::

Kaj ima to veze? Cobalt je problem in razn ce tesla izrecno ne uporablja tega iz konfliktning ombocij, je vecji del tega problema...

blind by default
#brezpodpisa

spegli ::

Moj božićek je prinesel zimo v delnicah :)

krucymucy ::

hojnikb je izjavil:

Kaj ima to veze? Cobalt je problem in razn ce tesla izrecno ne uporablja tega iz konfliktning ombocij, je vecji del tega problema...

blind by default

Cobalt kmalu ne bo vec problem. Zelo kmalu. V tesli 3 SR+ ze letos. Gredo na LFP baterije od CATL.

s1m0n ::

To je za kitajski trg, da bo cenejša ne zaradi samega kobalta.

WarpedGone ::

Kako nedoumljiv problem je omejena razpoložljivst baterij...

P.S.

Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Spock83 ::

spegli je izjavil:

Lithium-based batteries also require raw materials like cobalt, nickel and graphite, which further complicate the supply chain. Labor injustices in the extraction of cobalt are well documented. Over 20 percent of exports from the Democratic Republic of Congo

Otroci vam te baterije zagotavljajo.


Uporablja se precej več v naftni industriji kot ti misliš ;)

https://www.cobaltinstitute.org/desulph...

WarpedGone ::

Nekaj časa nazaj je bil Nissan full ponosen, ker se je njihov Leaf prodal v največ kosih...
Bilo i prošlo ...

Zbogom in hvala za vse ribe

IL_DIAVOLO ::

Znas ti tvorit stavke? Ponavljaš se ko pokvarjena plošča.

kow ::

Pac W. Ne spremeni dejstva, da je graf impresiven.. in zaenkrat ne kaze, da bi v kratkem Tesla 3/Y dobila resno konkurenco, kar ne drzi za Leaf... (ID3)

s1m0n ::

V EU se tak bolj zadnje čase prodaja ZOE. (V večjih številih kot Model 3, EU seveda)
Tesli je res uspelo z Model 3 pa tudi z Y jim bo...

s1m0n ::

Za info letošnje številke pri nas (Jan/Feb)

                Jan		Feb
Leaf		6		6
Zoe		13		36
i3		6		3
eUP/Škoda/Seat	11		7
Tesla M3	6		1
eGolf		27		87


Nekam veliko eGolf sem mislil, da jih bo manj :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

WarpedGone ::

Jih bo na koncu leta 6x več? Ne, VW jih je *prepovedal* prodajat...

Danes dobil insiderske informacije iz hiše VW. Tudi če bi kdo imel E-Up na zalogi, ga je VW prepovedal prodajati. Za letos je stvar zaključena. Razlog? Ne želijo "zasenčiti" prodaje ID 3. :bang:
Toliko o resnosti VW glede emobilnosti...
Zbogom in hvala za vse ribe

s1m0n ::

Jaz pa imam informacijo, da jih že delajo čez 200kosov / dan pa tudi čez 6k jih je že šlo v promet...

krucymucy ::

Kaj vam najprej pade v oci na tej fotki miljonte tesle?



meni je prvo sekundo, zal.

IL_DIAVOLO ::

Da z vsakim letom dajo ven grši avto.

Tesla 2010

roCkY ::

krucymucy je izjavil:

Kaj vam najprej pade v oci na tej fotki miljonte tesle?



meni je prvo sekundo, zal.

Jah nič tacga. Vrata fruncka zgledajo nekako tako poravnana kot je zgledala havba pri Yugecu.

WarpedGone ::

Se pravi ... motijo vas panelgapi na slikci iz tviterja od firme ki bi po vaše morala že zdavnaj bankrotirat njen šef pa sedet v arestu ker je prevarant in žre otroke?

I'm shocked I say, I'm shocked...
... da vam je zjutraj uspelo najt pot iz postelje.
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

...pa postlati posteljo tako, da ni bilo nič gapov, zaj** life ti rečen. :))
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

s1m0n ::

Malo čudno zgleda spredaj pokrov :)
Drugače pa te zadnje M3 kar sem videl niso nič drugačne kar se tiče panel gapov kot vse ostalo kar sem imel priložnost videt. Mogoče so na začetku bile težava sedaj jih ni za videt.

Mikrohard ::

WarpedGone je izjavil:

Jih bo na koncu leta 6x več? Ne, VW jih je *prepovedal* prodajat...

Danes dobil insiderske informacije iz hiše VW. Tudi če bi kdo imel E-Up na zalogi, ga je VW prepovedal prodajati. Za letos je stvar zaključena. Razlog? Ne želijo "zasenčiti" prodaje ID 3. :bang:
Toliko o resnosti VW glede emobilnosti...

In to je točno tisto, pred čimer si ti zatiskaš oči. "Dinozavri" se niti ne trudijo prodajat EV-jev (oz. jih prodajo ravno toliko, da zadovoljijo regulatorje)... pa še vedno pri nas prodajo več avtov kot Tesla. Ti pa vseeno misliš, da bo Tesla prevladala, ko se bo šlo zares.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mikrohard ()

s1m0n ::

No vseeno, če pogledamo ceno M3 v primerjavi z ostalimi vodilnimi EVji na EU trgu ga M3 kar trga s prodajo (no vsaj lansko leto je bilo kar v ogromni količini). Blizu mu pride samo ZOE v številkah.

Lonsarg ::

Tesla se obnasa prevec Applovsko da bi kdaj imel vec kot 5% trzni delez(tudi ko bo 100% vseh avtov elektricnih).

No po drugi strani je tudi 5% ogromno, firmi ne bo slabo.

WarpedGone ::

Ti pa vseeno misliš, da bo Tesla prevladala, ko se bo šlo zares.

Aha, zadnih X let se samo malo hecajo, tako iz dolgčasa.
Good to know.

Resno, to je tvoj intelektualen domet?

P.S.
Sestavljeni id3 že pol leta rjavijo na parkirplacih... tako zgleda ko se VW 'neha hecat'.

Kruto dejstvo je, da delajo maksimalno česar so sposobn.
Karkoli več bo pomenilo le še več problemov, takšnih in drugačnih, pod črto pa negativno finančno. Super da prihaja kriza, bojo mel saj izgovor zakaj ne morejo.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

««
831 / 1139
»»