» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
827 / 1194
»»

J.McLane ::

Tile i3 znajo postati kar malo kultni čez nekaj let, škoda ker cena rabljenih ni tako nizka kot tam čez Atlantik.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

jernejl ::

Utk je izjavil:

Ampak tesla nikoli ni prodajala omembe vredne količine avtov za 200 jurjev
Seveda ne, ker niso sposobni narediti avta, ki bi ga kupci bili pripravljeni toliko plačati. Tu je Porsche v veliki prednosti, vsaj 10 let pred teslo.

BMW je že davno naredil električni avto z zelo kratkim nosom. Nekaj, česar pri tesli do danes še niso bili sposobni izdelati.

Vsi se ga trudimo pozabit, še najbolj bmw, ti ga pa še naprej spominjaš...

Ne vsi, pozabit se ga trudite tisti, pri katerih i3 ni v skladu z vašim zblojenim dojemanjem realnega sveta.
Z izjavo o kratkih prednjih koncih in minimalnih haubah si ga pomotoma pohvalil in pograjal teslo, pa je to prav gotovo razlog, da poskušaš zadevo potlačiti. BMW je že sedem let nazaj naredil električni avto za tako nizko ceno, kot je tesla še danes ni sposobna doseči, velikim izgubam navkljub. Tu je BMW v veliki prednosti, vsaj 10 let pred teslo.

To dokazuje čisto nekaj drugega kot si ti misliš. In sicer enako kot tisto o tvoji logiki prodaje bmwjev v ZDA. Da nimaš pojma.
Res že dolgo javnosti nisi spomnil, da o ekonomiji nimaš pojma. Prav neverjetno, kako malo zmorete nekateri vedeti.

WarpedGone ::

Podpis.
Zbogom in hvala za vse ribe

DamijanD ::

GM z dokaj konkretno ponudbo/načrti
10 modelov z do 400 miljami dosega

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: DamijanD ()

Utk ::

I3 nima samo kratke haube, ampak je cel kratek. Tako kot pamet nekaterih, ki enačijo zoe, i3, tesle, poršeje, vse je to isto. Ker ima volan in okrogla kolesa. Razlika je samo v ceni.

Seveda ne, ker niso sposobni narediti avta, ki bi ga kupci bili pripravljeni toliko plačati. Tu je Porsche v veliki prednosti, vsaj 10 let pred teslo

Vsaj 100 let, dokler ne bo take inflacije, ker tesla ima za cilj čisto nekaj drugega kot porše. Da tega ne razumeš po 10 letih te teme, pove nemalo o tebi. Če bi šli gledat nazaj, bi pa sigurno našlo tvoje kritiziranje tesle, da dela predrage avte. Zdaj so pa naenkrat prepoceni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Utk ::

DamijanD je izjavil:

GM z dokaj konkretno ponudbo/načrti
10 modelov z do 400 miljami dosega

Konkretno so povedali, da 2 leti še nič, potem bo pa vse. Najprej naj začnejo bolta zares prodajat, da jih bo kdo resno jemal.

jernejl ::

Utk je izjavil:

I3 nima samo kratke haube, ampak je cel kratek. Tako kot pamet nekaterih, ki enačijo zoe, i3, tesle, poršeje, vse je to isto. Ker ima volan in okrogla kolesa. Razlika je samo v ceni.

Zanimivo je, da ste kljub temu prav teslini verniki tisti, ki ne varčujete s primerjavami in ugotavljate, koliko let je tesla pred ostalimi.
Ko pa jaz ugotovim, da je v resnici obratno in sta BMW ter Porsche pred teslo, je pa cel halo. V takih primerih pa njihovi avti naenkrat niso več primerljivi :))

Utk ::

Ja, to je lahko zanimivo nekomu, ki sploh nima pojma koliko nima pojma.

IL_DIAVOLO ::

When you are out of arguments, bring the dumb game.

Utk ::

Če ne bi bil dumb, bi do zdaj že vedel po čem je tesla pred ostalimi in po čem ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

2dark ::

Utk je izjavil:

Če ne bi bil dumb, bi do zdaj že vedel po čem je tesla pred ostalimi in po čem ne.


Po čem je pred ostalimi?
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

pegasus ::

A blast from the past:

Utk ::

2dark je izjavil:

Utk je izjavil:

Če ne bi bil dumb, bi do zdaj že vedel po čem je tesla pred ostalimi in po čem ne.


Po čem je pred ostalimi?

Na prejšni strani si hvalil i4, ki bo prišel čez eno leto in naj bi bil konkurenčen tesli iz leta 2012, tu pa sprašuješ po čem je pred ostalimi? How dumb can you get...

2dark ::

Utk je izjavil:

tu pa sprašuješ po čem je pred ostalimi? How dumb can you get...


Ti men povej, v čem je tesla pred ostalimi, ker si ga skoz mečeš na tesline slikice.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

WarpedGone ::

Boli, zelo boli.

Še bolj bo.
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

Imaš tu dost napisanega in linkanega, ne bomo za vsakega fanboya neke znamke, ki pokaže nek koncept, in so mu zato EV naenkrat zanimivi, na novo delali povzetek teme.

2dark ::

Utk je izjavil:

Imaš tu dost napisanega in linkanega, ne bomo za vsakega fanboya neke znamke, ki pokaže nek koncept, in so mu zato EV naenkrat zanimivi, na novo delali povzetek teme.


Do zdaj še nisi nikol pojasnil v čem je tesla pred ostalimi. Razen v tem, da točejo milijardna izgube.

WarpedGone je izjavil:

Boli, zelo boli.

Še bolj bo.


Bo, bo. Predvsem tebe, ko čez 7 let ne boš imel več servisne podpore in ga boš odpeljal direktno na dinos.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 2dark ()

Utk ::

Tesla je pred ostalimi v HW, SW, polnjenju, polnilnicami in odnosu do elektrike. Linke imaš na prejšnih straneh.

WarpedGone ::

Žalostna resnica je, da je pred vsemi drugimi tudi po vzdrževanju flote.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

jernejl ::

Po visokih stroških popravil so prav gotovo na prvem mestu, če jih je treba plačevati po avstrijskih cenah, ker pri nas servisa ni.
Po ostalih storitvah pa so prav gotovo na zadnjem mestu, ker slabše kot ne imeti lokalnega servisa pač ne more biti.

krucymucy ::

Utk je izjavil:

Tesla je pred ostalimi v HW, SW, polnjenju, polnilnicami in odnosu do elektrike. Linke imaš na prejšnih straneh.

HW ne.
SW da, malo hroscat, a vseeno boljsi kot VW. Pri VW mi se radio zmrzne.
Polnjenje, taycan se polni z 270kW na VW polnilnici.
Kaksen odnos do elektrike? Ni to neka vera oz. prepricanje, je le oblika energije.

Utk ::

Na prejšnih straneh imaš link za HW (autopilot). Ti nimaš linka.
Taycan se polni s 270 kw na kolkih polnilnicah?
Ja, odnos do elektrike je prepričanje, da je to prihodnost in so se tega lotili 120%. Ostali bolj tipajo. Zato delajo večinoma izrodke na osnovi dizelskih modelov.

krucymucy ::

Utk je izjavil:

Na prejšnih straneh imaš link za HW (autopilot). Ti nimaš linka.
Taycan se polni s 270 kw na kolkih polnilnicah?
Ja, odnos do elektrike je prepričanje, da je to prihodnost in so se tega lotili 120%. Ostali bolj tipajo. Zato delajo večinoma izrodke na osnovi dizelskih modelov.

Imam link, ampak ne vidim nic posebnega da ne bi mogli vgraditi tudi drugi. Ko bo delalo.
Na vseh polnilnicah ki to omogocajo. Ni pa to zdravo za celice, kar se vidi tudi pri tesli.
Tipajo z razlogom.

WarpedGone ::

>> da ne bi mogli vgraditi tudi drugi.

Dokler živimo v istem vesolju za vse ena enaka fizika. Le od kje potem vse razlike?

Tesla Model S LR+: 390 milj dosega po EPA za $79,990.
Seveda, ostali *nočejo* narest tko dobrih EV kot so tesle, because reasons.
Zbogom in hvala za vse ribe

krucymucy ::

Smo ze dognali da ima recimo trojka napram EPA 20% manjsi domet, taycan pa 20% visji.

s1m0n ::

Ah te domete je treba gledat malo postrani :) Pri vseh!
Večina se jih ne razlikuje kaj preveč pri KM/KWh (no razen kak E-tron, ki je požrešen ampak je pa hitro poln).

WarpedGone ::

>> Smo ze dognali da ima recimo trojka napram EPA 20% manjsi domet, taycan pa 20% visji.
Bulšit.

>> Večina se jih ne razlikuje kaj preveč pri KM/KWh
Vse je znotraj faktorja 2, kdo pa to opazi... vsakdo, ki razlikuje med porabo 5L in 10L na 100km.
In vsakdo, ki mu ni vseen al bo za X km dosga plačal 50 al 100 jurjev.

Seveda,pa to revežem, ki kupujejo cliote za 200 EUR ne pomeni nič. Oni vejo.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: fikus_ ()

Gregor P ::

... vrnimo se ne vem za 20, 30 let nazaj. A je tebe dejansko zanimalo, koliko porabi mercedes 600 S z 12V motorjem?!? Ali pa Ferrari, Porsche itd.? Pri teh prestižnih znamkah nikoli sploh pomislil nisi na porabo goriva. 15 L, 30 L, vseeno ...

Danes pač razmišljamo drugače predvsem ker je to vprašanje porabe pomembno za okolje ... in je cena, ki jo plačujemo za to dosti višja od samo tiste na črpalki.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

Ja, ker je čist vseen al za 50 jurjev dobim 500 al 250 km dosega.
Limaj raje naprej cliote na vrata...
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

... resno? Si kupil Maseratija in si vprašal, koliko pa porabi ta zverina? Aja 20 L, pol pa ne bom kupil?:P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

J.McLane ::

Vprašanje porabe pri EV je direkt povezano z dosegom.
Pa tudi v zgodovini je bila nekoč naftna kriza, kjer so tudi tisti z $$$ bili prisiljeni kupit kaj bolj varčnega, ker enostavno bencina ni bilo na pumpi.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Gregor P ::

Že, vendar je situacija le takšna, da pri Tesli je doseg izjemnega pomena, pri superšportnem Tycanu pa niti ne toliko.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

Deloma drži, problem je da kastriran statusni simbol je brez jajc ...

Sploh ker pri konkurenci dobiš avto ki je tam tam in ima jajca ter plac za eno žensko več zadaj.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: fikus_ ()

s1m0n ::

Vse je znotraj faktorja 2, kdo pa to opazi... vsakdo, ki razlikuje med porabo 5L in 10L na 100km.
In vsakdo, ki mu ni vseen al bo za X km dosga plačal 50 al 100 jurjev.

Kaj tako dobrega pa ti jemlješ? O kakšnem faktorju 2 pa sanjaš? Razlike med najbolj prodajanimi EVji v EU kar se tiče učinkovitosti so minimalne. Če pa že govoriš o ceni si s Teslo kar mimo udaril... Brat je dal 13k€ za eUPa naredi pa trenutno v teh temperaturah nekje 210-230km na eno polnjenje torej ima tvoj M3 za 4x cene 4x večji domet?

Tesla pač ni ekonomičen EV, nikoli ni bil nikoli ne bo...

WarpedGone ::

13k za novega eUP?
Bulšit in, bulšit out.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: fikus_ ()

Utk ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

When you are out of arguments, bring the dumb game.


Zdaj mi pa ti mojster povej kaj naj drugega takemu rečeš:

Brat je dal 13k€ za eUPa naredi pa trenutno v teh temperaturah nekje 210-230km na eno polnjenje torej ima tvoj M3 za 4x cene 4x večji domet?


Kako bi ti nekomu "inteligentno" razložu, da eUp pač ni napol samovozeča limuzina s 5 sekundami do 100.

WarpedGone ::

Pot Lj-Dunaj-Lj z VW eUp zahteva 12 (DVANAJST) postankov za filanje - tri ure in pol.
Js sm jo naredu s tremi (40min), ker se mi je mudlo, šlo bi z dvema in nekaj dodatih minut filanja.
4x manj postankov, 5x manj časa za filanje.
Vir: abetterrouteplanner.com

>> Kako bi ti nekomu "inteligentno" razložu,
Od kvadrata zahtevaš, da se obnaša kot kolo ...
Zbogom in hvala za vse ribe

lufthammer ::

Kako bi ti nekomu "inteligentno" razložu, da eUp pač ni napol samovozeča limuzina s 5 sekundami do 100.


Dejmo rečt, edini, ampak EDINI dober avto je Tesla (vseeno katera). Vse ostalo je nateg. Ne vem kako uspe Ferrariju vsako leto vnaprej prodat ves krš, ki ga sproducira.
Kaj ti voziš že? Nekaj na plin? Kdaj bo Tesla(vseeno katera)?

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Ne, ni vse ostalo nateg. Tudi eUp je (lahko) čisto v redu električni avto. Ampak primerjat ga s teslo, ali pa z renojem zarad mene, za 50 jurjev je pa pač znak pomanjkanja nečesa med ušesi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

s1m0n ::

@W1, z eUPom se mu ni potrebno vozi na Dunaj za servis, ga ima 7km od doma... Auč...
Drugače pa eUP ni namenjen takšnim vožnjam tako kot ni Tesla z 4,7m primerna za vsakdanjik po vsakem mestu.

In cena je bila pod 13kEUR delajo pač nemci z vsakim izgubo tako kot vsi z ostalimi EVji na trgu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

lufthammer ::

4x manj postankov, 5x manj časa za filanje

Točno razlia v ceni. Če si jo pripravljen plačat za mestno vožnjo z "limuzino", ki to ne bo nikoli.

lufthammer ::

Js sm jo naredu s tremi (40min), ker se mi je mudlo, šlo bi z dvema in nekaj dodatih minut filanja.

40 min prisilnega postanka torej. Precej, če se ti mudi.
Na Dunaj in nazaj pridem z enim rezervarjem, pa še mi ostane za kakšnih 200 km. Če že delamo primerjave med avtomobili.

WarpedGone ::

>> Na Dunaj in nazaj pridem z enim rezervarjem,
Ti ne prideš nikamor, najprej boš mogu izpit opravit. Na tvojo srečo št. poskusov nima omejitve.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: fikus_ ()

jernejl ::

WarpedGone je izjavil:

Tesla Model S LR+: 390 milj dosega po EPA za $79,990.
Seveda, ostali *nočejo* narest tko dobrih EV kot so tesle, because reasons.

Clio ima 50% večji doseg in stane desetino tesle.
Praktično vsi ostali imajo boljše avtomobile (če je merilo za dober avto velik doseg), ki so hkrati neprimerno cenejši. Tesla podobnih avtov *noče* narest, because reasons.

Utk ::

Ja, tako je, tesla takih avtov dejansko noče delat. Presenetljivo za nekoga, ki nima pojma, sej vem.

WarpedGone ::

>> Tesla podobnih avtov *noče* narest, because reasons.

Kater porsche je konkurenčen cliotu?
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Zbogom in hvala za vse ribe

s1m0n ::

Ta članek ne pove popolnoma nič pametnega...
Elektronika je takšna panoga kjer te lahko prehitijo vsi... Prav tako se pri samem električnem pogonskem sklepu ne da magično bit za magnitude boljši od konkurence (fizika TM).

Tesla ima dve prednosti, svojo proizvodnjo baterij (svoje kapacitet) in svoj razvoj HW/SW-ja. Drugje niso nič posebnega. No pa tudi prednosti pri infrastrukturi polnilnic.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

Utk ::

No, znaš poleg teh stvari naštet še eno stvar, ki bi bila pomembna pri električnih avtih?

s1m0n ::

Teh par % dometa? To je le pokazatelj, da se konkurenca (če govorimo o Taycano) ne osredotoča tako na porabo (KW/h) saj lahko s hitrim polnjenjem to postane zanemarljiva razlika.

No domet bo s hitrim polnjenjem za daljše ture postal drugo razredni podatek.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()
««
827 / 1194
»»