» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
826 / 1152
»»

2dark ::

Vazelin je izjavil:

Pozabljate da bmw že 6-7 al kolko let proizvaja i3 in i8.

Tale i4 bo velik uspeh


Prva dva sta zgolj za okras, da so pokazali, da so zraven. Nepomembni zadevi.

i4 in ix3 bosta njihova prva resna ponudba.

Nikec3 je izjavil:

2dark je izjavil:

Utk je izjavil:

To je res. Leta 2021 bomo videli torej 80% produkcijskega avta iz leta 2012.


V letu 2021 boš dokončno utihnil v tej temi.

A lahko razložiš kaj točno pričakuješ od tega BMW-ja?


Je v predstavitvi obrazložno vse.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 2dark ()

Utk ::

2dark je izjavil:

Utk je izjavil:

To je res. Leta 2021 bomo videli torej 80% produkcijskega avta iz leta 2012.


V letu 2021 boš dokončno utihnil v tej temi.

V tej temi bom utihnil ko boš ti kupil bmwja iz leta 2021. Se pravi tam okoli 2035.

2dark ::

Utk je izjavil:

2dark je izjavil:

Utk je izjavil:

To je res. Leta 2021 bomo videli torej 80% produkcijskega avta iz leta 2012.


V letu 2021 boš dokončno utihnil v tej temi.

V tej temi bom utihnil ko boš ti kupil bmwja iz leta 2021. Se pravi tam okoli 2035.


Utihnil boš zato, ker bo tesla flopnila.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Utk ::

Aja, zakaj? Ta bmw bo samo dokazal, da ima tesla zares 8 do 10 let prednosti, ker bo tolk zamujal za modelom S, in ne bo imel nič boljše zmogljivosti, in imel bo ekran čez celo armaturo. Kdo vodi in kdo sledi je tu čist jasno. Bo pa najbrž res poceni, ker če bi bil to vodilni ev, bi stal proti 100 jurjev, tako bo pa 50. Ker 100 jurjev pač folk ne da za avto, ki ni top shit. In to je ta "izguba" zarad tesle, ki je nekateri nikakor nočejo videt, in ki obstaja in je realna, tudi če številke na kitajskem rastejo..

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

J.McLane ::

Jaz imam pa vseeno malo več upanja v BMW, konec koncev so z BMW i3 vseeno dokazali kar nekaj tehnološke inovativnosti, ne samo kar se karoserije tiče ampak tudi glede glede samega pogona. Kdor ne verjame naj si malo ogledal tear down, ki ga je delal Munro.

Sicer pa bolje pozno in z malo več resnosti, kot pa konkurenca kot je Jaguar, MB in Audi, ki tehnološko res niso neki biseri.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

Ja, ampak napovedane stvari niso neka revolucija. In nazadnje je važen realni doseg, ki je težko bistveno večji od napovedanega, zmogljivosti, itd., vse v povezavi s ceno, in pri električnih avtih tudi proizvedeno količino. Neka inovacija ti nič ne pomaga, če ne prispeva k vsaj nečemu od tega, in po napovedanih zmogljivostih, niso naredili nič strašno impresivnega.
Razen prvega grilla, tisto pa je...something else. Samo najbrž ne prispeva k aerodinamiki.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

DamijanD ::

Pa še nekaj za ljudstvo: dacia oz. reno k-ze

mikhaair ::

Za BMW in seveda ostale bo problem, če bodo ljudje želeli i4. Razvijat naslednjo serijo 5? Verjetno jo že? Ampak ne moreš imeti razvoja klasike in EV.
Isto pri VW. Bo razvijal golfa9? Novega Passata?

Machete ::

2dark je izjavil:

Nikec3 je izjavil:



Če bi bil CEO nekega švaba avto proizvajalca bi moj prvi ukrep bil popolna prepoved javnega prikazovanja konceptov. Kako jim ni jasno, da je folku za to povsem vseeno, gre samo za metanje peska v oči.

To, kar si videl danes, boš videl naslednje leto, ko zapelje iz tovarne v Munchnu. Jokaj se sedaj.


Tu je več vprašanj. Papir in koncepti prenesejo vse. Avto generalno ni ravno nagravžen ali za umret dolgočasen kot Tesla 3, ampak to je samo vprašanje lepo/grdo, kar vidi vsak drugače.
Ko bodo potrdilii teh 600km dosega s kosom v prosti prodaji, se pogovarjajmo naprej. Ne bi pa tako mirno stavil, da bo enak konceptu. 2GT naprimer je realnost precejšnje razčaranje vs koncept.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

J.McLane ::

Kar so pokazali od tega i4, je nemogoče priti do kakršnih koli zaključkov.

Iz vidika CO2 ciljev se jim verjetno res ne splača naprej razvijat pure ICE, ker je enostavno potrebno preveč vložka R&D za par % izboljšave porabe. Prišli bodo do tega da je najceneje obstoječim pogonom zraven dodati elektriko in je izboljšava (vsaj na papirju) takoj 50+%, je pa res da tu nastane problem to prodati kupcu.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

Prvi problem, ki se vidi že iz slik, je da to ni električni avto narejen od začetka za elektriko, ker ima nepotrebno dolg prvi konec, v katerga bi komot vtaknili tudi nek 5 litrski dizel. Če so se tako lotili stvari, na približno istem podvozju kot navadna 4ka ali 5ka, potem bo to podoben fail kot mercedesov.

fikus_ ::

"Prvi problem, ki se vidi že iz slik, je da to ni električni avto narejen od začetka za elektriko, ker ima nepotrebno dolg prvi konec, v katerga bi komot vtaknili tudi nek 5 litrski dizel. . . ."

Tukaj vidiš problem ti. Namesto 5l ICE dajo na dno baterije, zgoraj prtljažnik, . . . Zakaj so se odločili za takšen dizajn? Vse bo znano, ko/če bo zadeva prišla na cesto, do tedaj pa v glavnem samo ugibanje.

Utk ::

Ja, kako to, da se ni še nihče prej spomnil namesto motorja dat spredaj 500 kil baterij...morda zato, ker bi bilo to neumno (da ne govorimo nevarno) in tega ni naredil niti bmw?

fikus_ ::

Kar vleči se ven iz svojih predsodkov. Kje sem pisal 500 kg baterij spredaj? Po tej tvoji logiki bi morale biti nevarne tudi baterije v dnu, saj veš, bočni trk. Toliko o neumnosti.

Utk ::

Spredaj pod haubu nima nobenih baterij, ne fantaziraj. Karkoli je tam, tudi če prtljažnik, je neumno.

fikus_ ::

Potem so tudi Tesla oblikovalci neumni?!

Utk ::

Ne, ker so naredili minimalno haubo. Ko bojo še malo bolj pametni tudi kupci, bomo dobili električne enoprostorce čisto brez haube.
Baterija pa spredaj ne more bit, ker se v nesreči sprednji konc zmečka, pri bočnem trku pa tega ni. To so res osnove, po 10 letih te teme to pisat...me je sram.

J.McLane ::

Baterija v dnu avta med osema je najbolj ugodna pozicija, to je dejstvo, enostavna fizika, zaradi razporeditve mase. Če se želiš iti kakršnekoli dinamike in športnosti, kar naj bi imel BMW v genih je to edina možna rešitev.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

krucymucy ::

pa tudi nekako je lepse voziti avto ce sedis blizje zadnji premi kot sprednji.
tako da pozdravljam dolg prednji konec.

2dark ::

Machete je izjavil:


Ko bodo potrdilii teh 600km dosega s kosom v prosti prodaji, se pogovarjajmo naprej.



Pri ev-ju vsak kilometer steje. Če bo na koncu mozno natediti 570km pri povprecni hitrosti 130km/h bo vrhunsko. Tesle tega niso zmožne.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Utk ::

Če bo na koncu mozno natediti 570km pri povprecni hitrosti 130km/h bo vrhunsko.

Ti pa si za hece. Napiši še tu pod kolk km pri 130 na uro bo to fail, da ne bo potem izmotavanja...

krucymucy ::

Utk je izjavil:

Če bo na koncu mozno natediti 570km pri povprecni hitrosti 130km/h bo vrhunsko.

Ti pa si za hece. Napiši še tu pod kolk km pri 130 na uro bo to fail, da ne bo potem izmotavanja...

550km, 2x tedensko.

Gregor P ::

Zaradi mene EV res ne potrebujejo nekih posebnih ZF oblik. Če bi že metal denar skozi okno, bi verjeten prej šel kupiti tega BMW-ja kot Teslo, še prej pa Porscheja. Tako pa ker vsa ta vozila še niso zares dovršena za na trg, bom počakal na "končne različice".
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

fikus_ ::

"pri bočnem trku pa tega ni."

Bočni trk v drevo, ko se avto ovije okrog drevesa.




10 let ti ne pomaga.

Utk ::

Nehaj se sramotit. Pri bočnem trku ni mečkljivih con, ne pa da se ne da avta razbit. In če se tako zaviješ okoli drevesa, so ti baterije zadnja skrb. Spredaj pa bi vsak trk pomenil kabum.

J.McLane ::

2dark je izjavil:

Machete je izjavil:


Ko bodo potrdilii teh 600km dosega s kosom v prosti prodaji, se pogovarjajmo naprej.



Pri ev-ju vsak kilometer steje. Če bo na koncu mozno natediti 570km pri povprecni hitrosti 130km/h bo vrhunsko. Tesle tega niso zmožne.


Z 80 kWh baterijo? To je mission impossible, to bi pomenilo porabo 14 kWh/100 km pri hitrosti 130 kmh. To pomeni da bi bila trenutna moč za premagovanje 130 kmh samo 11 kW (na kolesih), ni ga takega aerodinamičenga avta na tem svetu, za to hitrost potrebuješ najmanj 20 kW moči na kolesih zgolj za premagovanje aeordinamičnega in kotalnega upora.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

Da ne govorimo da bi potem pri 70 imel doseg debelo čez 1000 km.

WarpedGone ::

Tesla Model 3 LR za 130km/h nuca 23kW, doseg je ~407 km.
Za 70km/h nuca ~8kW, doseg je ~630 km.

Vir: Tesla Model 3 = Most Efficient Electric Car On Highways
Zbogom in hvala za vse ribe

pegasus ::

Lep graf, ki nazorno pokaže, da bi morala biti omejitev na avtocestah okrog 75km/h. Višje hitrosti niso energijsko smiselne.

Utk ::

WarpedGone je izjavil:

Tesla Model 3 LR za 130km/h nuca 23kW, doseg je ~407 km.
Za 70km/h nuca ~8kW, doseg je ~630 km.

Vir: Tesla Model 3 = Most Efficient Electric Car On Highways

Presenetljivo (zame) majhna razlika. Samo še zmeraj rabiš za 400 km po avtocesti vsaj 95 kwh baterijo. Ki je pa tist bmw ne bo imel.
Pa res ta reč zmore držat hitrost 130 s cca 18kw moči? Kakšne stare kante so imele še kakšen kw več, pa niso prilezle niti do 120.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

pegasus ::

Utk je izjavil:

Samo še zmeraj rabiš za 400 km po avtocesti vsaj 95 kwh baterijo.
Drži, dokler so voziš v kvadrih na štirih kolesih. Oblikovalci bodo počasi morali začeti dojemati zrak kot kapljevino in prilagoditi dizajne dejstvu, da odrivanje le-te ni zastonj. Aptera je ta korak naredila že pred 10imi leti ...

Utk ::

In kdaj bo aptera na prodaj?

WarpedGone ::

Pa res ta reč zmore držat hitrost 130 s cca 18kW moči?

18kW je pri okrog 110 km/h, za 130 je okrog 23kW.

Presenetljivo majhna razlika med 70 in 130 je posledica aerodinamike... zanimiva analiza, kaj bi še blo možno narest. Z vsemi modifikacijami naj bi se doseg pri 130 povečal za 14% ... (406 => ~460 km).
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

Aha, zamešal sem kw/h in kw/km...

krucymucy ::

pegasus je izjavil:

Lep graf, ki nazorno pokaže, da bi morala biti omejitev na avtocestah okrog 75km/h. Višje hitrosti niso energijsko smiselne.

Ne bi dali raje se manj? Ze tako potrebujem skoraj 5 ur dvakrat na teden ko se vlacim gor pa dol 160.

Utk ::

Sej lahko letiš z 800 na uro.

pegasus ::

Utk je izjavil:

In kdaj bo aptera na prodaj?
Po planu še letos, moja interpretacija tega "še letos" je "mogoče v 2025" ;)

TheBlueOne ::

Aptera ima menda dobre 800km, kjer je EV, ki ima tezke baterije. Niso Tesle in ostali EV brez razloga tezki. Glede na slednje se vprasam kako varna je Aptera, ce je konstrukcija ultralahka, kako je lahko EV, ki je lazji od ICE? Se zaletis v Smarta in te ni vec, kaj sele kaksen Etron z 2500kg+.

Gregor P ::

pegasus je izjavil:

Utk je izjavil:

Samo še zmeraj rabiš za 400 km po avtocesti vsaj 95 kwh baterijo.
Drži, dokler so voziš v kvadrih na štirih kolesih. Oblikovalci bodo počasi morali začeti dojemati zrak kot kapljevino in prilagoditi dizajne dejstvu, da odrivanje le-te ni zastonj. Aptera je ta korak naredila že pred 10imi leti ...

Toyota pa pred 25 leti ...

shaped like a drop of water


... ampak avto je bil tako grd, da ga preprosto nisi mogel voziti, tudi če bi ti ga dali zastonj:P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

jernejl ::

Utk je izjavil:

Ker 100 jurjev pač folk ne da za avto, ki ni top shit. In to je ta "izguba" zarad tesle, ki je nekateri nikakor nočejo videt, in ki obstaja in je realna, tudi če številke na kitajskem rastejo..
Ah, za Taycana dajejo ljudje po 200k. To je top shit avto, ne pa Tesline mizerije. Razlika med ceno top shit avta in ceno teslinih mizerij je teslina "izguba" zaradi Porscheja, ki je nekateri nikakor nočejo videt.

Prvi problem, ki se vidi že iz slik, je da to ni električni avto narejen od začetka za elektriko, ker ima nepotrebno dolg prvi konec
BMW je že davno naredil električni avto z zelo kratkim nosom. Nekaj, česar pri tesli do danes še niso bili sposobni izdelati.

Aja, zakaj? Ta bmw bo samo dokazal, da ima tesla zares 8 do 10 let prednosti
Zgoraj zapisano dokazuje, da ima BMW realno kakšnih 10 let prednosti pred teslo (razvoj + 7 let proizvodnje i3).

M-XXXX ::

pegasus je izjavil:

Lep graf, ki nazorno pokaže, da bi morala biti omejitev na avtocestah okrog 75km/h. Višje hitrosti niso energijsko smiselne.

Energijsko smotarno je da živiš v jami brez elektrike. Tudi da si napisal ta post ni energetsko smiselno.

IL_DIAVOLO ::

2dark je izjavil:

Machete je izjavil:


Ko bodo potrdilii teh 600km dosega s kosom v prosti prodaji, se pogovarjajmo naprej.



Pri ev-ju vsak kilometer steje. Če bo na koncu mozno natediti 570km pri povprecni hitrosti 130km/h bo vrhunsko. Tesle tega niso zmožne.


Nobena malo mocnejsa bemfla se ne pelje po omejitvah.

Utk ::

Ne, da si vreden odgovora, ampak kakšen bedak bo še mislil, da si kaj drugega kot trol.

Ah, za Taycana dajejo ljudje po 200k. To je top shit avto, ne pa Tesline mizerije. Razlika med ceno top shit avta in ceno teslinih mizerij je teslina "izguba" zaradi Porscheja, ki je nekateri nikakor nočejo videt.

Ampak tesla nikoli ni prodajala omembe vredne količine avtov za 200 jurjev, bmw pa živi od avtov za 50 do 100 jurjev, in je velika razlika ali jim uspe nekaj prodat za 60 ali 80 jurjev.

BMW je že davno naredil električni avto z zelo kratkim nosom. Nekaj, česar pri tesli do danes še niso bili sposobni izdelati.


Vsi se ga trudimo pozabit, še najbolj bmw, ti ga pa še naprej spominjaš...

Zgoraj zapisano dokazuje, da ima BMW realno kakšnih 10 let prednosti pred teslo (razvoj + 7 let proizvodnje i3).

To dokazuje čisto nekaj drugega kot si ti misliš. In sicer enako kot tisto o tvoji logiki prodaje bmwjev v ZDA. Da nimaš pojma.

krucymucy ::

Utk je izjavil:

Sej lahko letiš z 800 na uro.

Ne morem.
Do enega letalisca je skoraj eno uro, do drugega pa dve.
Najbolj casovno ugodno je z avtom. Zal z dizlom.

Utk ::

Žal se svet ne bo prilagodil tebi, lahko se pa ti svetu.

krucymucy ::

Utk je izjavil:

Žal se svet ne bo prilagodil tebi, lahko se pa ti svetu.

Saj sem se prilagodil. A jamram?

pegasus ::

Gregor P je izjavil:

... ampak avto je bil tako grd, da ga preprosto nisi mogel voziti, tudi če bi ti ga dali zastonj:P
To mentaliteto bo potrebno spremeniti v celotni populaciji. Meni so vsi trenutni avti vizualno nekje med ogabni in grdi, Aptera je prvi izdelek, ki je dejansko lep. EV1 je bil dosti blizu, VW XL1 je tudi blizu, GM Sunraycer pa je ideal. Če populacija hoče EVje z dolgim dosegom, bo morala začeti razmišljati na isti način.

TheBlueOne ::

Mercedes EQS ti zna biti vsec. Menda tudi bo na elektro platformi.

Snohman ::

Utk je izjavil:

Ne, da si vreden odgovora, ampak kakšen bedak bo še mislil, da si kaj drugega kot trol.

Ah, za Taycana dajejo ljudje po 200k. To je top shit avto, ne pa Tesline mizerije. Razlika med ceno top shit avta in ceno teslinih mizerij je teslina "izguba" zaradi Porscheja, ki je nekateri nikakor nočejo videt.

Ampak tesla nikoli ni prodajala omembe vredne količine avtov za 200 jurjev, bmw pa živi od avtov za 50 do 100 jurjev, in je velika razlika ali jim uspe nekaj prodat za 60 ali 80 jurjev.

BMW je že davno naredil električni avto z zelo kratkim nosom. Nekaj, česar pri tesli do danes še niso bili sposobni izdelati.


Vsi se ga trudimo pozabit, še najbolj bmw, ti ga pa še naprej spominjaš...

Zgoraj zapisano dokazuje, da ima BMW realno kakšnih 10 let prednosti pred teslo (razvoj + 7 let proizvodnje i3).

To dokazuje čisto nekaj drugega kot si ti misliš. In sicer enako kot tisto o tvoji logiki prodaje bmwjev v ZDA. Da nimaš pojma.


Menim, da se ga BMW ne trudi pozabit. In bolj kot zatrjujete kakšen jajc, bolj se prodaja, iz leta v leto več:
https://insideevs.com/news/387936/bmw-i...

Ne samo to, še delali ga bodo do 2024.

2013: 311
2014: 16,052
2015: 24,057
2016: 25,528
2017: 31,482
2018: 36,829
2019: over 30,000 after 11 months

s1m0n ::

Če srečam pri nas EV je to ZOE ali pa i3.
Na polnilnici, ki jo vidim skozi okno (no jih je več) je največkrat kak i3, pa tudi kakšna Tesla S, 3 (tuje tablice). Z slo. reg. je bila samo en S pa še to starejši model.
««
826 / 1152
»»