Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
Utk ::
Če bi danes prišli kitajci v Evropo z 10% večjo porabo v 20% manjših avtih, in rekli, da imajo njihove cevi za tankat 10% večji premer, bi jih vsi (upravičeno) poslali tam iz koder so prišli...
krucymucy ::
Nekaj strani nazaj je RL test dometa.
Tesla S long range ni bila tako dalec od taycana, ki je pozresen, neucinkovit in ima po EPA pol manj dometa.
Tesla 3 LR prevozila koliko, nekih 30km vec od kone? Ki mimogrede proti tesli 3 aerodinamicna kot zidak.
Tesla S long range ni bila tako dalec od taycana, ki je pozresen, neucinkovit in ima po EPA pol manj dometa.
Tesla 3 LR prevozila koliko, nekih 30km vec od kone? Ki mimogrede proti tesli 3 aerodinamicna kot zidak.
s1m0n ::
No 13% večji domet v primerjavi z Taycan 4S res ni malo je pa tudi Taycan imel 10% večjo porabo (21,4 vs 23,6).
Tesla Model S Raven Performance vs Porsche Taycan 4S
Torej, da konkurenca zaostaja ne bo držalo...
Tesla Model S Raven Performance vs Porsche Taycan 4S
Torej, da konkurenca zaostaja ne bo držalo...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: s1m0n ()
Utk ::
Pa sej si dal link na to, da konkurenca zaostaja...
Ja, eUp je cenejši od tesle, hyundai je podobno učinkovit, porsche je enako hiter in še malo hitrejše se polni, morda bi našli še kakšnega, ki je podobno prostoren. Če sešteješ vso konkurenco, dobiš nekaj kar je blizu tesle, še zmeraj se pa nima cela konkurenca kje polnit. In pravite, da konkurenca ne zaostaja...se sploh poslušate?
Ja, eUp je cenejši od tesle, hyundai je podobno učinkovit, porsche je enako hiter in še malo hitrejše se polni, morda bi našli še kakšnega, ki je podobno prostoren. Če sešteješ vso konkurenco, dobiš nekaj kar je blizu tesle, še zmeraj se pa nima cela konkurenca kje polnit. In pravite, da konkurenca ne zaostaja...se sploh poslušate?
s1m0n ::
No, če pridemo na konkurenco, ki je blizu Tesle smo tam...
Polnilnic za konkurenco bo še dovolj saj se je resno komaj začela pojavljati.
Polnilnic za konkurenco bo še dovolj saj se je resno komaj začela pojavljati.
J.McLane ::
Nekaj strani nazaj je RL test dometa.
Tesla S long range ni bila tako dalec od taycana, ki je pozresen, neucinkovit in ima po EPA pol manj dometa.
Tesla 3 LR prevozila koliko, nekih 30km vec od kone? Ki mimogrede proti tesli 3 aerodinamicna kot zidak.
A je real life to da se voziš samo po AC, brez zastojev, brez regionalke, brez mestne uporabe???? Daj poglej malo skozi okno kje se folk v "Real life" sploh vozi, pa boš videl da je tisti NextMove test samo nek robni primer real life-a.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
krucymucy ::
A je real life to da se voziš samo po AC, brez zastojev, brez regionalke, brez mestne uporabe???? Daj poglej malo skozi okno kje se folk v "Real life" sploh vozi, pa boš videl da je tisti NextMove test samo nek robni primer real life-a.
Vem da nisem tipicen, ampak predvsem me zanimajo podatki relevantni zame.
Mesto in regionalke me ne zanimajo prevec trenutno.
WarpedGone ::
Doseg po AC je u bistvi edini, ki ima zares dnevno uporabno vrednost, ostalo je bol ali manj akademija... al morm filat vsak tretji al vsak četrti dan za fijakanje po mestu ne spremeni ničesar.
Doseg po AC pa ne more stat sam zase ampak je nujno kombiniran z obstoječim omrežjem DC polnilnic ... lokacija, zanesljivost in moč.
Žal teh cifer ne objavljajo direkt, še najbližje pride EPA highway test, ki pa je vseeno prepočasn.
Ostanejo neuradni a real-life podatki portala aBetterRoutePlanner.com/, kjer lahko lepo izbereš neko dolgo pot in nato ciklaš različne avte ter vidiš kako stvari stojio. Upošteva se poraba avta, razpoložljive polnilne postaje.
Doseg po AC pa ne more stat sam zase ampak je nujno kombiniran z obstoječim omrežjem DC polnilnic ... lokacija, zanesljivost in moč.
Žal teh cifer ne objavljajo direkt, še najbližje pride EPA highway test, ki pa je vseeno prepočasn.
Ostanejo neuradni a real-life podatki portala aBetterRoutePlanner.com/, kjer lahko lepo izbereš neko dolgo pot in nato ciklaš različne avte ter vidiš kako stvari stojio. Upošteva se poraba avta, razpoložljive polnilne postaje.
Zbogom in hvala za vse ribe
Gregor P ::
... saj to je problem EV, ker kaplja bencina je kaplja bencina tudi čez en mesec ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
lufthammer ::
Ti ne prideš nikamor, najprej boš mogu izpit opravit. Na tvojo srečo št. poskusov nima omejitve.
Na Dunaju sem povprečno 6x na leto in izpit, narejen v prvo, imam verjetno enkrat dlje časa kot ti in za seboj cca milijon kilometrov. Govori o stvareh, ki jih poznaš. Pa to ni Tesla. V Teslo si zaljubljen in pravijo stari, da je ljubezen slepa.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lufthammer ()
WarpedGone ::
Seveda. Js mam pa v lasti otok v indijskem oceanu.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: fikus_ ()
WarpedGone ::
Uh oh ...
"Källenius said 50 percent of Mercedes sales in Europe are to businesses buying them for their employees to use as company cars. Thanks to taxation rules, these companies are opting for the greener choice."
"Here in Germany, as an example, when they changed the taxation law for a company car so you pay half the tax if you have a plug-in or an electric vehicle compared to a combustion only, demand just went through the roof."
Zbogom in hvala za vse ribe
pegasus ::
Kaj uh oh ... to je tu javna skrivnost ;) In večina teh avtov ni elektrike videla še nikoli v svojem obstoju.
Spock83 ::
Ma sem že marsikaj probal pa je vse ok. Sem iskal čim daljši domet. Pa res prednost so mi tesline superchargerji. :)
Spock83 ::
To sem 100x pregledal. Z Ignacom itak sodeujeva, z Marjanom pa sva praktično soseda in me je prvi kozala Leafa gen2. :)
s1m0n ::
Lepo, a pol jih bo 30 pri nas. Do sedaj sem samo enega videl na cesti lepo, da jih bo več za videt.
So pa takšna eksotika kot Ferrari :)
So pa takšna eksotika kot Ferrari :)
Spock83 ::
WarpedGone je izjavil:
Barva?
Prevzem v Lj?
Bela. Jp v Lj. Zdaj zna biti da me zjebejo subvencijo. Računam da bo naslednji mesec 6k eur.
jernejl ::
Ja, tako je, tesla takih avtov dejansko noče delat. Presenetljivo za nekoga, ki nima pojma, sej vem.
Ostali tudi nočejo delat takih mizerij, kot jih dela tesla.
Razlika je edino v tem, da pri tesli nočejo, ker niso sposobni naredit avtov, ki bi konkurirali ostalim, ostali pa nočejo, ker imajo dovolj ponudbe in prodaje ostalih neelektričnih modelov. Zagotovo si presenečen; da nimaš pojma, tako ali tako potrjuješ z vsakim novim komentarjem.
WarpedGone je izjavil:
>> Tesla podobnih avtov *noče* narest, because reasons.
Kater porsche je konkurenčen cliotu?
Ne vem.... da je doseg glavno (ali celo edino) merilo za dober avto, meniš ti, tako da imaš zagotovo statistiko modelov avtomobilov glede na doseg. Tesle so nekje med zadnjimi.
Tesla ima dve prednosti, svojo proizvodnjo baterij (svoje kapacitet) in svoj razvoj HW/SW-ja.Svoje ne pomeni boljše. To je lahko tako prednost kot tudi slabost.
Mimogrede, medtem ko BMW predstavlja nov i4, so (v nasprotju s prepričanji teslinih vernikov) izjavili tudi, da ne bo treba podirati obstoječih tovarn, da bodo lahko tam izdelovali EV-je. Kakšnih 90% obstoječih linij bodo lahko uporabili, 10% pa bodo morali narediti na novo.
Series production of the new BMW i4 will begin in 2021 at the BMW Group’s main plant in Munich. This means that, in the future, combustion-engined vehicles, plug-in hybrids and all-electric vehicles will be manufactured on the same assembly line in Munich.
...
Approximately 90 per cent of the existing production equipment in the body shop can be incorporated into the process, i.e. adapted to manufacture of the i4. However, the remaining ten per cent – especially the machinery involved in building the rear structure – will need to be newly built.
In medtem ko si teslini verniki nadvse želijo, da bi VW ID3 zamujal (celo tako, da lažejo o tem, kako je proizvajalec zamaknil začetek prodaje na jesen), VW predstavlja ID4.
Hyundai pa ta mesec začenja s proizvodnjo električne Kone v evropi.
Utk ::
Mimogrede, medtem ko BMW predstavlja nov i4, so (v nasprotju s prepričanji teslinih vernikov) izjavili tudi, da ne bo treba podirati obstoječih tovarn, da bodo lahko tam izdelovali EV-je. Kakšnih 90% obstoječih linij bodo lahko uporabili, 10% pa bodo morali narediti na novo.
Nismo rekli, da bi morali, ampak da bi bilo dolgoročno najbolje morali.
krucymucy ::
Mimogrede, medtem ko BMW predstavlja nov i4, so (v nasprotju s prepričanji teslinih vernikov) izjavili tudi, da ne bo treba podirati obstoječih tovarn, da bodo lahko tam izdelovali EV-je. Kakšnih 90% obstoječih linij bodo lahko uporabili, 10% pa bodo morali narediti na novo.
Nismo rekli, da bi morali, ampak da bi bilo dolgoročno najbolje morali.
Zakaj tako mislis? Je proizvodnja sasij in notranjosti kaj drugacna? Drugacen je le agregat, el. motor namesto ice in baterijski sklop namesto rezervoarja, pa nekaj kablov namesto cevi.
Vsi so na istem in vsi imajo enako gostoto baterij na voljo. Govorice da gre tesla vsaj na kitajskem na "pouch" oz. "prismatic" celice od CATL so vse glasnejse. Kaj to pomeni? So 18650 in 2170 mogoce manj primerne za uporabo v EV?
Pricakovati da bo tesla imela 500wh/kg in da se bodo ostali trudili spraviti 250Wh/kg je nerealno. Gostota bo sla gor pri vseh z enakim tempom. Razlika bo le v koncni kakovosti izdelave celotnega proizvoda. Prej ko bodo to osvojili, lazje jim bo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krucymucy ()
Utk ::
Ja, bmw po liniji fura karoserije in samo prišraufa navzgor celo podvozje z mašino vred, in to so najbrž izpopolnjevali kar nekaj deset let. Če moraš prilagodit cel design električnega avta, da boš še zmeraj lahko to tako delal, je to morda res cenejše na kratek rok, vprašanje pa če bo tak avto brez čudnih kompromisov, in če je res to cenejše na dolgi rok, ko imaš enkrat količino za zapolnit linijo samo z električnimi.
TheBlueOne ::
Ni pa vprasanje, da tvoja vprasanja niso kaj posebnega in so jih sigurno prediskutirali, preracunali, vse to na podlago realnih podatkov.
Utk ::
Jasno da so, in izračunali so, da se jim zaenkrat bolj splača delat na istih linijah. Kar kaže na to, da niso 100 procentno pri stvari. Kar trdimo tu že leta in leta, kot tudi da če ne bojo 110 procentno pri stvari, ne morejo dohitet tesle. S tem si zaostanek samo povečujejo, ne zmanjšujejo. Zato lahko že danes napovem, da ta bmw ne bo zares konkurenčen tesli, kaj točno so sfalili, bomo pa še videli. In ja, to je špekulacija, jasno, zato pa so forumi, za nazaj je pa tako lahko vsak pameten, za vnaprej pa samo nekateri.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
fikus_ ::
Utk, jim boš ti doniral denar za novo EV linijo?! Avtomobilska industrija tenko piska in šparajo, kjer se da, včasih že preveč.
Revoz dela na isti liniji Clio, Twingo, Smart in se električne variante. Pojdi jim povedat, da so neumni.
Tesla dela nišne avtomobile, ki niso za rajo, ampak za ljudi, ki so veliko na cesti in denar služijo tudi s tem, da se peljejo kam dlje. Glede konkurenčnosti BMW, si gledal kakšno kristalni kuglo, bil pri šlogarci, . . . ?
Revoz dela na isti liniji Clio, Twingo, Smart in se električne variante. Pojdi jim povedat, da so neumni.
Tesla dela nišne avtomobile, ki niso za rajo, ampak za ljudi, ki so veliko na cesti in denar služijo tudi s tem, da se peljejo kam dlje. Glede konkurenčnosti BMW, si gledal kakšno kristalni kuglo, bil pri šlogarci, . . . ?
WarpedGone ::
>> Avtomobilska industrija tenko piska in šparajo, kjer se da, včasih že preveč.
Kaj pa blebetaš spet?
So ja lani prodali več kot kadarkoli prej in meli več profita kot kadarkoli prej.
Tako "ta pametni" tle okol pridigate.
Kaj pa blebetaš spet?
So ja lani prodali več kot kadarkoli prej in meli več profita kot kadarkoli prej.
Tako "ta pametni" tle okol pridigate.
Zbogom in hvala za vse ribe
Utk ::
Ne, logično sklepam iz tega, kar so napovedali oni. In napisal sem, da je to špekulacija in zakaj tako mislim. Nekaterim pa logika ne deluje, sej vem.
Če kdo misli, da se bo "preko kurca" naredil boljši električni avto kot tisti, ki ga namensko razvijajo 5 let, mu lahko samo zaželim srečo.
Ista zgodba je pri hibridih, vsi jih imajo, dobri so pa samo toyotini. Ker so šli 100 procentno v njih. Ne bo pa zato dobrega električnega od toyote še en čas.
Če kdo misli, da se bo "preko kurca" naredil boljši električni avto kot tisti, ki ga namensko razvijajo 5 let, mu lahko samo zaželim srečo.
Ista zgodba je pri hibridih, vsi jih imajo, dobri so pa samo toyotini. Ker so šli 100 procentno v njih. Ne bo pa zato dobrega električnega od toyote še en čas.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
TheBlueOne ::
Jasno da so, in izračunali so, da se jim zaenkrat bolj splača delat na istih linijah. Kar kaže na to, da niso 100 procentno pri stvari. Kar trdimo tu že leta in leta, kot tudi da če ne bojo 110 procentno pri stvari, ne morejo dohitet tesle.
Ni nujno, bomo videli, kaj bo zaostajalo pri i4. Ce je ista platforma ne pomeni, da bo to malo predelana trojka ampak samo, da pase na iste linije, kar pa ne vem zakaj bi bil nek velik problem, ker vecina karoserije je vseeno podobna. Recimo ko smo delali linijo za Minija, se je prej tam delal X3, se prej Aston Martin, pa ni bilo nemogoce.
Ni mi jasno kako naj bi Teslo dohiteli. Pac zame Tesle ni tezko dohiteti. Ce bo tako, kakor obljubljajo okoli karakteristik in bo avto klasicno evropski, ne filozofsko ameriski, kakor je Tesla in ostali americani, potem bi jaz raje vzel BMWja. Se pa zavedam, da bo nekoliko drazji.
Meni nikoli ni pasal amerski varcevalni nacin avtov, kjer das vecino v pogonski sklop in varcujes pri karoseriji in notranjosti.
pegasus ::
Povprečna 58km/h? To je ok, če tolk dosegaš na autobanih ob normalnih urah, si lahko kar srečen.
Spock83 ::
Ja, tako je, tesla takih avtov dejansko noče delat. Presenetljivo za nekoga, ki nima pojma, sej vem.
Ostali tudi nočejo delat takih mizerij, kot jih dela tesla.
Razlika je edino v tem, da pri tesli nočejo, ker niso sposobni naredit avtov, ki bi konkurirali ostalim, ostali pa nočejo, ker imajo dovolj ponudbe in prodaje ostalih neelektričnih modelov. Zagotovo si presenečen; da nimaš pojma, tako ali tako potrjuješ z vsakim novim komentarjem.
WarpedGone je izjavil:
>> Tesla podobnih avtov *noče* narest, because reasons.
Kater porsche je konkurenčen cliotu?
Ne vem.... da je doseg glavno (ali celo edino) merilo za dober avto, meniš ti, tako da imaš zagotovo statistiko modelov avtomobilov glede na doseg. Tesle so nekje med zadnjimi.
Tesla ima dve prednosti, svojo proizvodnjo baterij (svoje kapacitet) in svoj razvoj HW/SW-ja.Svoje ne pomeni boljše. To je lahko tako prednost kot tudi slabost.
Mimogrede, medtem ko BMW predstavlja nov i4, so (v nasprotju s prepričanji teslinih vernikov) izjavili tudi, da ne bo treba podirati obstoječih tovarn, da bodo lahko tam izdelovali EV-je. Kakšnih 90% obstoječih linij bodo lahko uporabili, 10% pa bodo morali narediti na novo.
Series production of the new BMW i4 will begin in 2021 at the BMW Group’s main plant in Munich. This means that, in the future, combustion-engined vehicles, plug-in hybrids and all-electric vehicles will be manufactured on the same assembly line in Munich.
...
Approximately 90 per cent of the existing production equipment in the body shop can be incorporated into the process, i.e. adapted to manufacture of the i4. However, the remaining ten per cent – especially the machinery involved in building the rear structure – will need to be newly built.
In medtem ko si teslini verniki nadvse želijo, da bi VW ID3 zamujal (celo tako, da lažejo o tem, kako je proizvajalec zamaknil začetek prodaje na jesen), VW predstavlja ID4.
Hyundai pa ta mesec začenja s proizvodnjo električne Kone v evropi.
To vse že vemo. Ampak, ko se bo zadeva prodajala lahko takrat govorimo. Če bi pri nas bil dobavljiv eNiro bi ga že vozil. Hvala višji sili da nisem vzel Hyundaia zaradi arogantnega prodajalca. Zdaj bi moral skoz na servise peljat, da mi računajo, da serviser vrže malo uč na bremze. Za ID.3 se mi ni dalo čakat in sem odpovedal rezervacijo. Bomo videli koliko je res s temi zamiki. Dvomim, da imajo zadsotno količino abterij za ID.3, kaj šele za ID.4. Ampak bomo videli.
Povprečna 58km/h? To je ok, če tolk dosegaš na autobanih ob normalnih urah, si lahko kar srečen.
Se strinjam. Vsak dan relacije imam LJ-Vipava. Pa komaj presežem to povprečje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Spock83 ()
Spock83 ::
WarpedGone je izjavil:
@spock83:
You're gonna love it ;)
Verjamem in res ne morem več čakat. Samo da korona ne zjebe kaj. Ah če ne se bom zapeljal na morje in naročil eno korono. Klin se s klinom zbija. :D
s1m0n ::
Saj na koncu ti drugo kot M3 tak ne ostane... Ali je pri konkurenci čakalna dolga ali vozila sploh ni za dobit. Na koncu pa še ti ga prodajalci nočejo prodat :) Če imaš že pri takšnih malčkih kot je eUP prodajalca, ki te hoče prepričat, da EV ni to to težko verjamem, da so kateri od proizvajalcev ICEjev, ki imajo v prodajnem programu tudi EV kaj drugačni v odnosih s stranko.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: s1m0n ()
WarpedGone ::
@s1mon:
Jup. Sedaj pa v tej luči razumi vso "veliki stari bodo zlahka, ko bodo hotl."
Dodaj še recesijo ki slej ko prej bo usekala in dvoma ni več nobenga.
Jup. Sedaj pa v tej luči razumi vso "veliki stari bodo zlahka, ko bodo hotl."
Dodaj še recesijo ki slej ko prej bo usekala in dvoma ni več nobenga.
Zbogom in hvala za vse ribe
TheBlueOne ::
WarpedGone je izjavil:
@s1mon:
Jup. Sedaj pa v tej luči razumi vso "veliki stari bodo zlahka, ko bodo hotl."
Dodaj še recesijo ki slej ko prej bo usekala in dvoma ni več nobenga.
Recesije najbolj usekajo bolj premium market, kjer je Tesla z avti za 40.000k€+, ki so dokaj nisni kar na udaru. Taveliki imajo v koncernu dovolj kriznih best sellerjev.
WarpedGone ::
Jup, zato pa so v zadnji recesiji premium proizvajalci pocrkal, ferrari, lamborgini, ... to je vse propadl ko ljudje niso mogl več plačat take cifre za avto.
Not.
Recesija najbol useka tiste, ki komaj shajajo ... tiste ki dajo 10 jurjev za nov enkrat na 10 let.
In tiste, ki tolčejo pozitivno nulo profita oz. par % nad vodo.
In tiste, katerih prihodnost ne zgleda dost svetlo, da bi jim še kdo posodu kako milijardo.
Misliš, da bo elon mel problem prodat še za par milijard delnic, če bo treba in ko bo trenutnih 8 milijard keša že izpuhtelo?
Hec je, da je tesla trenutno bistveno bolj 'pripravljena' i.e. odporna na recesijo, kot tastari, ki se itak komaj držijo nad vodo, njihov tech pa je iz prejšnjega tisočletja.
Not.
Recesija najbol useka tiste, ki komaj shajajo ... tiste ki dajo 10 jurjev za nov enkrat na 10 let.
In tiste, ki tolčejo pozitivno nulo profita oz. par % nad vodo.
In tiste, katerih prihodnost ne zgleda dost svetlo, da bi jim še kdo posodu kako milijardo.
Misliš, da bo elon mel problem prodat še za par milijard delnic, če bo treba in ko bo trenutnih 8 milijard keša že izpuhtelo?
Hec je, da je tesla trenutno bistveno bolj 'pripravljena' i.e. odporna na recesijo, kot tastari, ki se itak komaj držijo nad vodo, njihov tech pa je iz prejšnjega tisočletja.
Zbogom in hvala za vse ribe
krucymucy ::
Jasno da so, in izračunali so, da se jim zaenkrat bolj splača delat na istih linijah. Kar kaže na to, da niso 100 procentno pri stvari. Kar trdimo tu že leta in leta, kot tudi da če ne bojo 110 procentno pri stvari, ne morejo dohitet tesle. S tem si zaostanek samo povečujejo, ne zmanjšujejo.
Stalno pises da nekdo ne bo dohitel tesle, nikoli pa ne napises v cem naj bi jo dohiteli.
Na tak nacin lahko jaz zacnem pisat neumnosti da tesla ne bo nikoli dosegla take kakovosti izdelave kot priznani proizvajalci.
Utk ::
Sem napisal na prejšni strani. Pa lahko dodam še kaj, recimo v dostopu do večje količine baterij. Nihče drug trenutno ne more naredit 200,000 električnih avtov letno (kitajci lahko, ampak manjše avte), ker enostavno nima baterij. Tesla jih ima za 2x,3x tolk.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
TheBlueOne ::
Potem jih pac kupijo od Tesle, ki zna dolgorocno tako ali tako spremeniti poslovni model. Musk ima pa ja kot cilj elektrifikacijo sveta in ne dominacijo Tesle.
Cruz ::
Ignoring search warrants and pulling strings: How Tesla avoided a full OSHA inspection
For more than two months last year, Tesla barred Nevada workplace safety officers from conducting a comprehensive inspection of the manufacturing operations at the Gigafactory outside of Reno, even denying entry when inspectors showed up with a sheriff's deputy and a warrant signed by a judge.
The standoff began in March when inspectors with Nevada's Occupational Safety and Health Administration tried to follow up on an investigation into equipment that had severely injured two women, one of whom had the tip of her finger sliced off.
After two months of fending off inspectors, Tesla resorted to pulling political strings to bring an end to the standoff, successfully thwarting a complete inspection of the factory.
Ah, to je ta napredni, moderni razvoj...
For more than two months last year, Tesla barred Nevada workplace safety officers from conducting a comprehensive inspection of the manufacturing operations at the Gigafactory outside of Reno, even denying entry when inspectors showed up with a sheriff's deputy and a warrant signed by a judge.
The standoff began in March when inspectors with Nevada's Occupational Safety and Health Administration tried to follow up on an investigation into equipment that had severely injured two women, one of whom had the tip of her finger sliced off.
After two months of fending off inspectors, Tesla resorted to pulling political strings to bring an end to the standoff, successfully thwarting a complete inspection of the factory.
Ah, to je ta napredni, moderni razvoj...
One of the most moral acts is to create a space in which life can move forward.