Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
codeMonkey ::
Nikec3 ::
https://arstechnica.com/cars/2020/02/vw... ... kdo se javi?
“I’m looking to hire an activist,” Herbert Diess told the Financial Times. “We have so many ideas, but they take too long to implement in our big organization, so I need someone really aggressive internally.”
Morem rečt, da tole je pa od nacivagnovcev ena izmed boljših idej od njihovega obstoja dalje. Vsak, ki je kdaj delal z Nemci lahko pove, da njihov moto "langsam und sicher" še kako drži. Dosti sreče s tem načinom dela v izjemno hitro spreminjajočem se svetu.
Sicer pa mislim, da bolj idealna služba ne obstaja. Firma bo plačala tega človeka, da bo firmi in njihovim zaposlenim "jebal mater". Ne vem če obstaja bolj zabavna služba.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Nikec3 ::
WarpedGone je izjavil:
Ta oseba bo zbrcana skozi vrata tako ja Diessom.
Žal.
Možno. Fajn je bit velika firma, ko štancaš xy količin enega in istega, ter uživaš vse prednosti ekonomij obsega. Ko moraš hitro naredit veliko spremembo, pa je velikost firme malo manj zabavna. Diess se sicer zaveda kje tiči problem, ampak enostavno nima vzvoda, da bi stvari peljal bolje. Veliko sreče pripravit vse te zaslužne švaba šefeke do tega, da se bodo morali na hitro zelo spremeniti. Ni šans.
Veliko jih še vedno sanja o dizlu, glede na samo mentaliteto "mi smo jaći" pa si tudi nočejo priznat, da jih v njihovi ponogi scat pelje ameriški start-up, ki vlaga 0 v marketing in ne dela market researcha, ampak dela izdelke, po Muskovem občutku. Dosti sreče jim želim, a sem skeptičen.
Pa še nekaj - dejanja in izjave Diessa so v bistvu priznanje, da imajo velike probleme pri zagonu svoje zelene revolucije.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Mesar ::
preračunaj ekvivalent co2 za izdelavo in razgradnjo tesla baterije, potem pa si euro0 dizla kupi k bo boljš za okolje
Your turn to burn!
D3m ::
Kot, da jih zanima okolje pffffffft.
To je samo še eno področje, kjer se da zaslužiti.
To je samo še eno področje, kjer se da zaslužiti.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Utk ::
codeMonkey je izjavil:
Napisano tudi pomeni: ID.3 bi bil ze "feature complete", ce bi bili SW standardi VW na nivoju Tesle.
Težko, če vsak dan odkrivajo napake, ko neka naprava po svoje šari po vodilu. V prej linkanem članku. Stvari se zakomplicirajo, če imaš 10 ali 30 izvajalcev, ki naj bi naredili nekaj kar naj bi delalo skupaj, vsak je navajen delati stvari po svoje, in zmeraj se dela tako, da se nateguje "standard" tolk, da stvar dela ne ravno "po standardu" kot je bil zamišljen, ampak je dovolj, da ni v nasprotju z njim.
Gone ::
https://twitter.com/detlefcmeijer/statu...
Krasni novi svet električnih vozil... Tole je prejšnji teden iz Nemčije, podoben posnetek je na netu iz Nizozemske. Tesla rules LOL.
Krasni novi svet električnih vozil... Tole je prejšnji teden iz Nemčije, podoben posnetek je na netu iz Nizozemske. Tesla rules LOL.
ziga1990 ::
WarpedGone je izjavil:
Ta oseba bo zbrcana skozi vrata tako ja Diessom.
Žal.
Možno. Fajn je bit velika firma, ko štancaš xy količin enega in istega, ter uživaš vse prednosti ekonomij obsega. Ko moraš hitro naredit veliko spremembo, pa je velikost firme malo manj zabavna. Diess se sicer zaveda kje tiči problem, ampak enostavno nima vzvoda, da bi stvari peljal bolje. Veliko sreče pripravit vse te zaslužne švaba šefeke do tega, da se bodo morali na hitro zelo spremeniti. Ni šans.
Veliko jih še vedno sanja o dizlu, glede na samo mentaliteto "mi smo jaći" pa si tudi nočejo priznat, da jih v njihovi ponogi scat pelje ameriški start-up, ki vlaga 0 v marketing in ne dela market researcha, ampak dela izdelke, po Muskovem občutku. Dosti sreče jim želim, a sem skeptičen.
Pa še nekaj - dejanja in izjave Diessa so v bistvu priznanje, da imajo velike probleme pri zagonu svoje zelene revolucije.
Resno skoraj 6 let izdelujejo dober EV avto aka eGolf in če bi eGolfa naredili na osnovi Golfa mk8 in izboljšali bateijo bi imeli odličen EV in še ponudijo ga po konkurenčni ceni.
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
codeMonkey ::
codeMonkey je izjavil:
Napisano tudi pomeni: ID.3 bi bil ze "feature complete", ce bi bili SW standardi VW na nivoju Tesle.
Težko, če vsak dan odkrivajo napake, ko neka naprava po svoje šari po vodilu. V prej linkanem članku. Stvari se zakomplicirajo, če imaš 10 ali 30 izvajalcev, ki naj bi naredili nekaj kar naj bi delalo skupaj, vsak je navajen delati stvari po svoje, in zmeraj se dela tako, da se nateguje "standard" tolk, da stvar dela ne ravno "po standardu" kot je bil zamišljen, ampak je dovolj, da ni v nasprotju z njim.
Clanek se v marsicem moti.Vem, ker sem globoko notri tocno v tej zadevi. Kar se pa integracije tice pa drzi, so izzivi. Glede standardov se motis.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
Gone ::
https://www.finanzen100.de/finanznachri...
Tole pa o tem kako je po Taycan podn po dosegu. Not quite.
Tole pa o tem kako je po Taycan podn po dosegu. Not quite.
Utk ::
codeMonkey je izjavil:
codeMonkey je izjavil:
Napisano tudi pomeni: ID.3 bi bil ze "feature complete", ce bi bili SW standardi VW na nivoju Tesle.
Težko, če vsak dan odkrivajo napake, ko neka naprava po svoje šari po vodilu. V prej linkanem članku. Stvari se zakomplicirajo, če imaš 10 ali 30 izvajalcev, ki naj bi naredili nekaj kar naj bi delalo skupaj, vsak je navajen delati stvari po svoje, in zmeraj se dela tako, da se nateguje "standard" tolk, da stvar dela ne ravno "po standardu" kot je bil zamišljen, ampak je dovolj, da ni v nasprotju z njim.
Clanek se v marsicem moti, ti pa se bolj. Vem, ker sem globoko notri tocno v tej zadevi.
Kdo se moti bomo videli junija, oh wait, oktobra, oh wait, kdaj?
Utk ::
Sej tu ni drugega problema kot to kar smo pisali tu leta nazaj. Ko bojo veliki se zganili, ne bo dovolj samo metanje denarja in ljudi v stvar, enostavno bojo stvari zahtevale svoj čas. SW, tovarne baterij, razvoj pogona. In to se zdaj dogaja.
Če ima porše pri konstantnih 120 večji doseg kot na testu samo pomeni, da ima za k***c regeneracijo ali pa pretirano preveliko porabo pri pospeševanju. Druge možnosti ni.
BoredMarvin je izjavil:
Če ima porše pri konstantnih 120 večji doseg kot na testu samo pomeni, da ima za k***c regeneracijo ali pa pretirano preveliko porabo pri pospeševanju. Druge možnosti ni.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
codeMonkey ::
codeMonkey je izjavil:
codeMonkey je izjavil:
Napisano tudi pomeni: ID.3 bi bil ze "feature complete", ce bi bili SW standardi VW na nivoju Tesle.
Težko, če vsak dan odkrivajo napake, ko neka naprava po svoje šari po vodilu. V prej linkanem članku. Stvari se zakomplicirajo, če imaš 10 ali 30 izvajalcev, ki naj bi naredili nekaj kar naj bi delalo skupaj, vsak je navajen delati stvari po svoje, in zmeraj se dela tako, da se nateguje "standard" tolk, da stvar dela ne ravno "po standardu" kot je bil zamišljen, ampak je dovolj, da ni v nasprotju z njim.
Clanek se v marsicem moti, ti pa se bolj. Vem, ker sem globoko notri tocno v tej zadevi.
Kdo se moti bomo videli junija, oh wait, oktobra, oh wait, kdaj?
Kaj tocno bomo videli? Ti bos dalje limal prispevke o zamudah. Nato o napakah, ki se bodo pojavile po prvih predajah, komentiral popravke, ki bodo sledli. Kako so stvari tehnicno zastavljene, in kaj to pomeni, pa ti ne bo nikoli jasno. Kot tudi ne kako bedno so te stvari narejene pri Tesli.
Utk ::
Kaj tocno bomo videli? Ti bos dalje limal prispevke o zamudah. Nato o napakah, ki se bodo pojavile po prvih predajah, komentiral popravke, ki bodo sledli. Kako so stvari tehnicno zastavljene, in kaj to pomeni, pa ti ne bo nikoli jasno. Kot tudi ne kako bedno so te stvari narejene pri Tesli.
Bistveno je to, da pri tesli SO narejene, pri ostalih pa ne. Stvari bojo šle pri tesli prehitro naprej, da jim bi lahko ostali sledili s popolno rešitvijo, to je že jasno.
ziga1990 ::
zoe 'pickup'
https://www.bild.de/auto/auto-news/auto...
mene malo teža tele prikolice skrbi drugače pa ni slaba ideja.
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
s1m0n ::
Bistveno je to, da pri tesli SO narejene, pri ostalih pa ne. Stvari bojo šle pri tesli prehitro naprej, da jim bi lahko ostali sledili s popolno rešitvijo, to je že jasno.
Mislim, da bodo na EU trgu Teslo povozili vsi... Limuzine ranga kot je Model 3 niso hit v mestih in ozkih ulicah. Že sedaj je teh za EU trg primernih hatchbackov več kot Tesel..., to število bo samo še večje.
Nimam pa nič proti izbiri, a se mi zdi, da imate nekateri Teslo za vsemogočno ter, da konkurenca ni zmožna nič. ID.3, Taycan to so samo začetki, ki že sedaj kažejo, da se da!
Model S je bil revolucija saj ta čas nihče ni bil niti blizu temu kar je Tesla bila zmožna naredit (Pripravljena naredit).
Utk ::
Ja, spomladi prihaja Y, v vsakem primeru pred id3. Malih kombilimuzin tesla najbrž ne bo nikoli delala (ali pač), to bojo prepustili kitajcem in korejcem. Ker tu je pa res pomembna cena, in vprašanje, če imajo tudi nemci interes tu naredit kaj kmalu. Kako bojo izenačili ceno golfa dizla z id3 so že pokazali...z dvigom cene dizla na 30 jurjev.
J.McLane ::
preračunaj ekvivalent co2 za izdelavo in razgradnjo tesla baterije, potem pa si euro0 dizla kupi k bo boljš za okolje
Daj ti napiši kakšna je povezava med CO2 izpusti in Euro0 (ce bi obstajal) standardom.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
BoredMarvin ::
Če ima porše pri konstantnih 120 večji doseg kot na testu samo pomeni, da ima za k***c regeneracijo ali pa pretirano preveliko porabo pri pospeševanju. Druge možnosti ni.
Ni vožnja pri konstantni hitrosti v laboratoriju, ampak vožnja na AC v običajnem prometu, target speed 120, povprečje je bilo nekje 110.
Utk ::
Sej je vseeno, tudi 110 je hitrost daleč nad neko povprečno v testih. Če je tam pri poršeju razlika manjša, potem pri nižjih hitrosti dela porše nekaj narobe. Druga možnost bi bila, da pri višjih hitrostih tesla dela nekaj narobe, ampak kako, če ima še zmeraj večji doseg kot porše.
WarpedGone ::
Nekaj let nazaj je bil cel teater o vampire drain in kako tesla nima pojma kar se kompjuterjev tiče, da jim kurijo toliko energije.
Počasneje ko pelješ, dlje časa boš fura. Dlje časa bodo delovali kompjuterji in večji delež energije bojo požrl.
Da ima taycan obupn doseg po testih pomeni samo, da njegovi kompjuterji žrejo absurdno količino energije. Neki tazga kot ICe, ki je optimaln šele tam okrog 70kmh. Če furaš počasneje, boš s tankom naredu manj, zaradi 'statičnih' izgub.
To je vse možno popravt ampak baje tesla nima pojma, ta stari bodo pa te stvari porihtal zlahka in takoj.
Ja, vidmo kako zlahka in kako takoj.
Počasneje ko pelješ, dlje časa boš fura. Dlje časa bodo delovali kompjuterji in večji delež energije bojo požrl.
Da ima taycan obupn doseg po testih pomeni samo, da njegovi kompjuterji žrejo absurdno količino energije. Neki tazga kot ICe, ki je optimaln šele tam okrog 70kmh. Če furaš počasneje, boš s tankom naredu manj, zaradi 'statičnih' izgub.
To je vse možno popravt ampak baje tesla nima pojma, ta stari bodo pa te stvari porihtal zlahka in takoj.
Ja, vidmo kako zlahka in kako takoj.
Zbogom in hvala za vse ribe
joggi79 ::
Mislim, da bodo na EU trgu Teslo povozili vsi... Limuzine ranga kot je Model 3 niso hit v mestih in ozkih ulicah. Že sedaj je teh za EU trg primernih hatchbackov več kot Tesel..., to število bo samo še večje.
Glavni razlog pa verjetno niti ne bo velikost avta ampak kvaliteta izdelave in materialov. V Evropi je vecina ljudi navajena drugacnih materialov in izdelave kot so jo navajeni v ZDA in plastike, ki je podobna jogurtovim lonckom, gumbov, ki jih je nekdo naredil iz zvecilke in s fraco nastreljal v avto itd. vecinoma ne kupujemo prav radi. Ampak ce je trajalo 10+let od zacetka teme, da si je glavni fanboy Tesle koncno omislil Teslo (ce si jo sploh zares ze je in ne da zgolj otresa tukaj), potem lahko brez tezav pocakamo se 2 ali 3 leta, pa se bo videlo, kaj bo v tem.
Drugace pa ne glede na vse pisanje Tesla fanboyev kako ostali propadajo, ima vecina evropskih proizvajalcev za 2019 se vedno vsaj nekaj % visjo prodajo, kot so jo imeli prejsna leta, se pravi da jim vseeno ne gre ravno tako hudo slabo ;)
Utk ::
Mislim, da ni nobena delnica nemškega proizvajca niti na 50% maksimalne vrednosti v zadnjih petih letih. Kako to?
Gone ::
Utk ::
Ja, bmw je pa skoraj točno na 50. Je pa to ful pomembno ali je na 49,51 ali 60...vse troje je katastrofa. Glede na to, da so v zadnjih 5 letih na splošno delnice rastle kot zmešane.
In zakaj misliš, da vw ni padel tako zelo kot daimler? Zato, ker vsako leto naredi 20,000 dizlov več ali zato, ker je vsaj z besedami resno šel v elektriko?
In zakaj misliš, da vw ni padel tako zelo kot daimler? Zato, ker vsako leto naredi 20,000 dizlov več ali zato, ker je vsaj z besedami resno šel v elektriko?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
J.McLane ::
Mislim, da bodo na EU trgu Teslo povozili vsi... Limuzine ranga kot je Model 3 niso hit v mestih in ozkih ulicah. Že sedaj je teh za EU trg primernih hatchbackov več kot Tesel..., to število bo samo še večje.
Glavni razlog pa verjetno niti ne bo velikost avta ampak kvaliteta izdelave in materialov. V Evropi je vecina ljudi navajena drugacnih materialov in izdelave kot so jo navajeni v ZDA in plastike, ki je podobna jogurtovim lonckom, gumbov, ki jih je nekdo naredil iz zvecilke in s fraco nastreljal v avto itd. vecinoma ne kupujemo prav radi.
Daj ne bluzi, globalizacija dela svoje, veliko modelov avtomobilov je v zadnjih letih postalo globalnih in so razlike samo kar se zakonodaje tiče. Notranja oprema in materiali pa čisto enaki. Proizvajalec, ki misli da se lahko prilagaja vsaki želji in potrebi sosedovega Janeza z idejo da bo kao prišparal bo prej ali slej propadel. Še VW je zapustil to zgodbo o individualnih kosih opreme in je število kljukic, ki jih kupec lahko pokljuka drastično padlo. Oskubljenih modelov pa praktično ne ponuja nobena znamka več, ker dobro vedo, da s takimi modeli tolčejo minimalen zaslužek, če ne celo izgubo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Gone ::
Ja, bmw je pa skoraj točno na 50. Je pa to ful pomembno ali je na 49,51 ali 60...vse troje je katastrofa. Glede na to, da so v zadnjih 5 letih na splošno delnice rastle kot zmešane.
Ja, ok, zdaj vidim da pri tebi dejstva in številke nimajo nobenega pomena. Je vsi pod 50% povsem enako kot en na 75, drug na 51, tretji na 40...
P.s.: pa še v zadnjem stavku si mimo vsekal. Tudi VOW je v zadnjih 4,5 letih kar dobro rasel, je pa 2015 vsekal ornk dol.
codeMonkey ::
Kaj tocno bomo videli? Ti bos dalje limal prispevke o zamudah. Nato o napakah, ki se bodo pojavile po prvih predajah, komentiral popravke, ki bodo sledli. Kako so stvari tehnicno zastavljene, in kaj to pomeni, pa ti ne bo nikoli jasno. Kot tudi ne kako bedno so te stvari narejene pri Tesli.
Bistveno je to, da pri tesli SO narejene, pri ostalih pa ne. Stvari bojo šle pri tesli prehitro naprej, da jim bi lahko ostali sledili s popolno rešitvijo, to je že jasno.
Razumem ta aspekt, in imas mogoce prav. Tole zdaj je bil res velik zalogaj. Za vse vpletene. Je pa dobra plat te zgodbe ta, da so temelji dobri (kar se infrastrukture tice in centralnega ECUja, za druge zadeve ne vem). Evolucija bo lazja, namrec kljub zamudam vzporedno ze tece naslednja faza.
Na drugi strani je pri Tesli vprasanje do katere tocke bodo lahko tako nadaljevali. Prehod na naslednji nivo bo potreben in tu jih caka precej dela. Ne dvomim v sposobnost, bo pa potrebno prvo stvari spremeniti na organizacijskem nivoju.
Utk ::
Tudi VOW je v zadnjih 4,5 letih kar dobro rasel, je pa 2015 vsekal ornk dol.
Je rastel zaradi dizlov ali id3?
Gone ::
Tudi VOW je v zadnjih 4,5 letih kar dobro rasel, je pa 2015 vsekal ornk dol.
Je rastel zaradi dizlov ali id3?
Ne eno ne drugo. Zaradi tega, ker se je na najpomembnejših trgih v glavnem zdilal za dizelgate odškodnine in negotovosti je bilo mnogo manj. Tako tekoče rezultate kot napovedi ima konstantno v redu, problem je bila negotovost glede odškodnin.
joggi79 ::
Daj ne bluzi, globalizacija dela svoje, veliko modelov avtomobilov je v zadnjih letih postalo globalnih in so razlike samo kar se zakonodaje tiče. Notranja oprema in materiali pa čisto enaki.
No poglej recimo kako izgleda Tesla, ali pa malo manj recimo Mustang in to primerjaj z recimo VW Polo. In ce bos rekel da so izdelava in materiali v Tesli ali v Mustangu boljsi, potem ti priporocam okulista.
J.McLane ::
Sploh nisem pisal tega, ampak to da povprečnemu kupcu tu v Evropi in tam čez Atlatnik dol visi za take pikolovske zadeve. Jasno imaš pa tudi tu in tam čez Atlantik peščico pikolovskih kupcev ki jim je to pomembno, saj drugače se evropski nadprodukti tam čez nebi prodajali.
To da se Tesla dobro prodaja tudi na tej strani oceana je živ dokaz tega, kupce ne moreš več ločevati geografsko, to je ostal samo še en star stereotip.
To da se Tesla dobro prodaja tudi na tej strani oceana je živ dokaz tega, kupce ne moreš več ločevati geografsko, to je ostal samo še en star stereotip.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Gregor P ::
codeMonkey je izjavil:
Na drugi strani je pri Tesli vprasanje do katere tocke bodo lahko tako nadaljevali. Prehod na naslednji nivo bo potreben in tu jih caka precej dela. Ne dvomim v sposobnost, bo pa potrebno prvo stvari spremeniti na organizacijskem nivoju.... za mene recimo pomeni Cybertruck začetek konca Tesle (torej točka preloma, ko se je oz. bo njihova zgodba izpela). To seveda ne pomeni avtomatično propada podjetja, le da je/bo počasi postala povsem običajno podjetje na trgu (vizionarji, top strokovni kadri pa bodo šli počasi drugam novim izzivom naproti).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
J.McLane ::
Kaj točno ti pa ni všeč na Cybertruku? Styling? Zadeva je narejena za v hosto, da z njim drgneš po vejah in ni nobene škode, to so želje vsakega lastnika pickupa, pa četudi do take situacije nikoli ne pride.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
zuzelka ::
Gregor P ::
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
J.McLane ::
To da se Tesla dobro prodaja tudi na tej strani oceana je živ dokaz tega, kupce ne moreš več ločevati geografsko, to je ostal samo še en star stereotip.
Ja, bogati se vrtijo po trendih ki so trenutno in med bogatimi, revni pa po trendih ki so in med revnimi.
Hočeš reči, da je med revnimi trend po visoki kvaliteti materialov, pri bogatih pa ne
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
b3D_950 ::
zoe 'pickup'
https://www.bild.de/auto/auto-news/auto...
mene malo teža tele prikolice skrbi drugače pa ni slaba ideja.
Bolj praktični bi bli zabojniki v velikosti hladilne torbe, na pumpah bi jih pa swap-al.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
s1m0n ::
@joggi79, sem sedel v Mustangu. Zunanjost je tak zakon ni kaj :). Ampak plastika v sami notranjosti pa ni nič posebnega je nov Polo na veliko boljši ravni. Drugi materiali pa so čist ok (sedeži, tekstil...)
jernejl ::
Kdo se moti bomo videli junija, oh wait, oktobra, oh wait, kdaj?Tale "oh wait" bi morali upoštevati predvsem tisti, ki zlivate gnojnico po proizvajalcu zaradi zamud, ki se niso zgodile, in se s tem precej smešite.
To da se Tesla dobro prodaja tudi na tej strani oceana je živ dokaz tega, kupce ne moreš več ločevati geografsko, to je ostal samo še en star stereotip.Ali to pomeni, da če pogooglam "best selling cars in usa 2019" ter podobno naredim še za japonsko, indijo, ..., bom dobil zelo podoben rezultat?
Utk ::
Hočeš reči, da je med revnimi trend po visoki kvaliteti materialov, pri bogatih pa ne
To je žalostno, ampak (v Evropi) resnično. Maksimalno kar si "revež" v Evropi lahko kupi je nekaj za 20 jurjev. Ker si za ta denar ne more kupit zares dobrega avta, si kupi polota (ali podobno kanto) in onanira nad mehko plastiko, ki je v daciji ni. Ne bo se sprijaznil, da ta plastika pač ni nekaj pomembnega, in da zarad tega ni nič kaj dost boljši avto. On vozi "premium" in nekaj boljšega kot je tisto najslabše. Zato je bila dacia potrebna, predvsem tistim, ki je nikoli ne bojo kupili...
In nič zato, če zarad tega grize kolena in pumpa zrak iz oblek ko gre na morje, glavno da ima mehko plastiko.
Kolk časa bo še tako, bomo pa videli. Morda ne več dolgo, ker so ti novi manjši SUVi bolj slabi v notranjosti in je ljudem vseeno za to, glavno da je SUV, ker je zdaj pa to moderno.
Ali to pomeni, da če pogooglam "best selling cars in usa 2019" ter podobno naredim še za japonsko, indijo, ..., bom dobil zelo podoben rezultat?
Rezultat bo podoben v tem, da niti za Evropi niti za Japonsko niti za Indijo ne boš razumel zakaj je takšen kot je. Ker tega pač nisi sposoben.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
jernejl ::
Rezultat bo podoben v tem, da niti za Evropi niti za Japonsko niti za Indijo ne boš razumel zakaj je takšen kot je. Ker tega pač nisi sposoben.
Da je predstava o realnem svetu v tvoji zblojeni glavi precej izkrivljena, si že premnogokrat dokazal. Tako ni nič nenavadnega, če sveta in ljudi okrog sebe ne razumeš.
joggi79 ::
Hočeš reči, da je med revnimi trend po visoki kvaliteti materialov, pri bogatih pa ne
To je žalostno, ampak (v Evropi) resnično. Maksimalno kar si "revež" v Evropi lahko kupi je nekaj za 20 jurjev. Ker si za ta denar ne more kupit zares dobrega avta, si kupi polota (ali podobno kanto) in onanira nad mehko plastiko, ki je v daciji ni.
Zato so dragi avtomobili ponavadi narejeni kot najvecji srot, brez lesa, karbona, usnja itd. Aja ne niso, zgolj se vec imajo tega notri kot tisti, ki so cenejsi.