Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi
WarpedGone ::
https://www.tesla.com/en_eu/modely?redi...
VW na drugi strani ... sredi SW cluster-fucka:
https://www.reddit.com/r/teslainvestors...
Vsak dan se začne s polurnim sestankom ...
VW na drugi strani ... sredi SW cluster-fucka:
https://www.reddit.com/r/teslainvestors...
Vsak dan se začne s polurnim sestankom ...
Zbogom in hvala za vse ribe
s1m0n ::
No Model Y ni toliko drugačen od Model 3 tako kot je bila 3 od S, da bi bila potrebna resna reorganizacija proizvodnje linije.
Dobro, da se napake odkrijejo prej kot pa, da daš polizdelek na cesto...
VW na drugi strani ... sredi SW cluster-fucka:
https://www.reddit.com/r/teslainvestors...
Dobro, da se napake odkrijejo prej kot pa, da daš polizdelek na cesto...
s1m0n ::
Zanimivo, da so vsi viri za te groze, ki jih ima VW tako zanesljivi :)
Počakat, ko avto pride na ceste pa se lahko pol debatira kaj je z njim narobe kaj ne...
Trenutno je samo dobava baterij...
Počakat, ko avto pride na ceste pa se lahko pol debatira kaj je z njim narobe kaj ne...
Trenutno je samo dobava baterij...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: s1m0n ()
WarpedGone ::
Sestavljajo jih že skor 5 mesecev ... zakaj je treba še čakat da pridejo na cesto?
A grejo peš?
Se farba še suši?
A grejo peš?
Se farba še suši?
Zbogom in hvala za vse ribe
Gregor P ::
Gremo reči, da imajo na voljo vsaj toliko časa, kolikor si ti čakal na Teslo. Koliko let je že to?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
jernejl ::
Ah, tisti, ki kupujejo avte, narejene v šotorih, se zdaj zgražajo, kako VW bojda še nima avtomobila čisto dokončanega in rešuje še določene probleme približno pol leta pred načrtovanimi dobavami, namesto da bi se ti VW-jevi avtomobili že dolgo na veliko prodajali in bi se jih dalo kupiti tri leta rabljene na avtonetu.
Verjetno se Muskovi verniki bojijo, da bi VW lahko avte začel dobavljati pravočasno, pa so raje pohiteli s propagando.
Verjetno se Muskovi verniki bojijo, da bi VW lahko avte začel dobavljati pravočasno, pa so raje pohiteli s propagando.
WarpedGone je izjavil:
Se farba še suši?Koliko časa se je že sušila farba na tvoji Tesli? Kakšnega pol leta?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jernejl ()
ziga1990 ::
Edina tragedija je da se je VW odločil delati ID.3 namesto, da bi eGolfa na osnovi Golfa mk8 naredil z 3 opcijami baterije
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
codeMonkey ::
ziga1990 ::
^^ cena zamud je taka, da potencijalni kupci grejo k konkurenci ali pa kupijo eGolfa
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
WarpedGone ::
Še danes par kekcev nalaga, da je vse absolutno ok in po planu.
Baldrick: I have a cunning plan, sir
Baldrick: I have a cunning plan, sir
Zbogom in hvala za vse ribe
krucymucy ::
joggi79 ::
WarpedGone je izjavil:
Še danes par kekcev nalaga, da je vse absolutno ok in po planu.
In o tem razpravljas ravno ti? Fanboy firme, ki se do danes ni drzala se niti enega samega plana. Ce je manj kot 3 leta zamud se to sploh ne steje pod zamudo, tu se pa vtikas v par tednov.
Utk ::
Kakih zamud? Še 2 tedna nazaj ste tu trdili, da ni nobenih zamud in da je vse pod kontrolo.
A ni bilo pred kakim letom receno start proizvodnje Q4 2019, dobave v pa Q3 2020?
Prvo je po planu, drugo bomo pa videli.
Najprej je bilo rečeno poleti 2020, zdaj je prestavljeno na oktober, s tem, da naj bi pol leta pred prvimi dostavami preplavili salone po Evropi s testnimi primerki - ker to je ful slabo kar (oz. če) dela tesla, da ne moreš sprobat avta preden ga naročiš.
WarpedGone ::
Baje je VW taka firma, kjer je se take stvari ne dogajajo.
Sedaj ko se, je pa "kaj se pa ti oglašaš".
Pezdetki.
Sedaj ko se, je pa "kaj se pa ti oglašaš".
Pezdetki.
.. the ID.3's struggles demonstrate Tesla's lead in software and R&D, which was being questioned and underestimated by analysts again and again. This advantage of Tesla cannot be driven home better than through the contrast of the struggle legacy automakers are experiencing.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
Utk ::
Set to go on sale in Europe towards the end of this year, with first deliveries in Q1 or Q2 2020, the ID.3 will initially be available in First Edition trim guise, equipped with the middle of three battery packs which offering a range of 261 miles in the WLTP cycle.
Gregor P ::
Potem se držimo skladno z našimi načeli, poleg Tesel sedaj tudi VW ne kupujemo! (pomeni se ne spremeni nič)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
IL_DIAVOLO ::
It seems that the Volkswagen ID.3 will start reaching the customers as early as 28 March, according to Alan Day Group, a network of three UK dealerships, reported by electrek. This news contradicts earlier reports that suggested the ID.3 will be delayed until August due to a software issue.
Kaj imate od tega da lažete in zavajate?
pegasus ::
VW si je sedaj malo oddahnil, ker jim bo izgovarjanje na virus zelo priročno kupilo 3-6 mesecev časa.
jernejl ::
Najprej je bilo rečeno poleti 2020, zdaj je prestavljeno na oktober, s tem, da naj bi pol leta pred prvimi dostavami preplavili salone po Evropi s testnimi primerki - ker to je ful slabo kar (oz. če) dela tesla, da ne moreš sprobat avta preden ga naročiš.
Set to go on sale in Europe towards the end of this year, with first deliveries in Q1 or Q2 2020, the ID.3 will initially be available in First Edition trim guise, equipped with the middle of three battery packs which offering a range of 261 miles in the WLTP cycle.
Glede na tvoje dozdajšnje neumnosti v tej temi sklepam, da tudi to pobiraš iz kakšnih svojih verskih knjig?
Prva novica na VW-jevi strani, ki govori o rokih (iz maja 2019), pravi tako:
Production of the ID.3 1ST is to start, as planned, at the end of 2019 and the first vehicles are to be delivered to customers in mid-2020.
Proizvodnja se je začela v novembru, zdaj smo februarja in se avti še ne dostavljajo kupcem. Trenutna situacija je torej povsem skladna z njihovimi tedanjimi napovedmi. Razumem, da je to nepojmljivo za Muskove vernike, ki morajo avte, narejene v šotoru, prevzemati z velikimi zamudami na bližnjih (ali pa oddaljenih) travnikih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jernejl ()
WarpedGone ::
Proizvodnja se je začela v novembru, zdaj smo februarja in se avti še ne dostavljajo kupcem.
Zbogom in hvala za vse ribe
Gone ::
WarpedGone je izjavil:
Proizvodnja se je začela v novembru, zdaj smo februarja in se avti še ne dostavljajo kupcem.
Že od vsega začetka je VW tako planiral in to tudi javno objavil skoraj leto nazaj. V čem je problem? Ali v čem teslovci želite da bi bil problem? Pri klasičnih proizvajalcih je to kar stalna praksa, da se proizvodnja začne vsaj nekaj mesecev pred začetkom prodaje. Ni to čisto nič novega.
Utk ::
Najprej je bilo rečeno poleti 2020, zdaj je prestavljeno na oktober, s tem, da naj bi pol leta pred prvimi dostavami preplavili salone po Evropi s testnimi primerki - ker to je ful slabo kar (oz. če) dela tesla, da ne moreš sprobat avta preden ga naročiš.
Set to go on sale in Europe towards the end of this year, with first deliveries in Q1 or Q2 2020, the ID.3 will initially be available in First Edition trim guise, equipped with the middle of three battery packs which offering a range of 261 miles in the WLTP cycle.
Glede na tvoje dozdajšnje neumnosti v tej temi sklepam, da tudi to pobiraš iz kakšnih svojih verskih knjig?
Prva novica na VW-jevi strani, ki govori o rokih (iz maja 2019), pravi tako:
Production of the ID.3 1ST is to start, as planned, at the end of 2019 and the first vehicles are to be delivered to customers in mid-2020.
Proizvodnja se je začela v novembru, zdaj smo februarja in se avti še ne dostavljajo kupcem. Trenutna situacija je torej povsem skladna z njihovimi tedanjimi napovedmi. Razumem, da je to nepojmljivo za Muskove vernike, ki morajo avte, narejene v šotoru, prevzemati z velikimi zamudami na bližnjih (ali pa oddaljenih) travnikih.
Samo da zdaj na njihovi strani piše oktober. Je to še zmeraj mid 2020? Ali pa Q2? In ne, še niti en produkcijski id3 ni narejen. Niti en. Čeprav se je proizvodnja začela novembra.
lufthammer ::
to be delivered to customers in mid-2020.
kar ne pomeni sredi februarja.
In barva je sigurno suha, pobarvani so pa VW definitivno bolje, kot Tesle. Sem si eno pobliže ogledoval in moram reči, da ste kupci Tesel zelo popustljivi...
jernejl ::
WarpedGone je izjavil:
Proizvodnja se je začela v novembru, zdaj smo februarja in se avti še ne dostavljajo kupcem.
Razgledani in poučeni smo to vedeli že maja lani, tebi je pa lokalni pridigar to novico očitno sporočil komaj februarja 2020.
Kakorkoli, zaenkrat ni še nobenih zamud, v nasprotju s Teslo, kjer praktično vsaka stvar zamuja.
krucymucy ::
WarpedGone je izjavil:
Proizvodnja se je začela v novembru, zdaj smo februarja in se avti še ne dostavljajo kupcem.
Niso zadovoljni s panel gapi.
Že od vsega začetka je VW tako planiral in to tudi javno objavil skoraj leto nazaj. V čem je problem? Ali v čem teslovci želite da bi bil problem? Pri klasičnih proizvajalcih je to kar stalna praksa, da se proizvodnja začne vsaj nekaj mesecev pred začetkom prodaje. Ni to čisto nič novega.
To je jasno vsakemu ki ima kaj izkusenj iz proizvodnje.
Zagotavljanje stabilnosti procesa je temelj za kvaliteten izdelek.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krucymucy ()
Utk ::
Nekaterim bi treba narisat, da ni narejenega še niti enega produkcijskega id3, in da je bilo v planu spomladi poplavit salone s testnimi avti. Zato so jih pa hoteli začet delat že lani. No, teh testnih avtov ni niti ne bo, prve dostave bojo pa v q3, ČE bojo.
fikus_ ::
Če Tesla lahko proda samo nekaj avtov za 30k$, da izpolni obljubo Muska, potem WV lahko da na trg nekaj id3, da izpolni svojo obljubo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fikus_ ()
krucymucy ::
Nekaterim bi treba narisat, da ni narejenega še niti enega produkcijskega id3, in da je bilo v planu spomladi poplavit salone s testnimi avti. Zato so jih pa hoteli začet delat že lani. No, teh testnih avtov ni niti ne bo, prve dostave bojo pa v q3, ČE bojo.
Za v salon morajo biti pa sploh panel gapi v desetinko.
Utk ::
Ne more. Pri tesli so bili avti dokončani, samo naredit jih niso mogli. VWjev bi lahko naredili kolk imajo baterij, če bi imeli enega dokončanega, pa ga nimajo.
Ma kaki gapi tebe napadajo?
Nekaterim bi treba narisat, da ni narejenega še niti enega produkcijskega id3, in da je bilo v planu spomladi poplavit salone s testnimi avti. Zato so jih pa hoteli začet delat že lani. No, teh testnih avtov ni niti ne bo, prve dostave bojo pa v q3, ČE bojo.
Za v salon morajo biti pa sploh panel gapi v desetinko.
Ma kaki gapi tebe napadajo?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
WarpedGone ::
But the Volkswagen ID.3 ramp has been rife with issues. While the vehicles can be produced efficiently using the company's extensive experience in car manufacturing, the ID.3's software has proven troublesome. Simply put, the software of the vehicle does not work as it should, and VW experts have pointed the finger at the company's haste in rolling out the all-electric car for production. Volkswagen experts have noted that the ID.3's underlying architecture was developed too hastily, as the car's system parts often don't understand each other, resulting in errors.
5 mesecu po začetku proizvodnje, še vedno sestavljajo samo odpad...
Will software problems delay VW's ID.3?
It looks like VW are being hit with a fundamental systems architecture problem, in that they have many smart and semi-smart components from third-party parts suppliers which have to be interacted with and controlled.
Its a poor architectural design, since most bug resolutions need software teams in different companies and locations to first agree ownership of the problem, and then ensure that any fix doesn't affect other modules from other companies.
Basically a nightmare situation, compounded by having senior and middle management unaware of proper software development methods and processes, and unaware of modern methods of project management. A very, very different situation from Tesla's systems architechure and their senior management's skill set.
For example: from the official statements about still releasing by the summer, it appears they are using waterfall-type project management techniques and that the senior management absolutely don't get that you can't ship a software-based product before the software is ready, no matter how much you scream and yell in the project milestone meetings.
Ko bojo stari hotl, bojo zlahka...
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
s1m0n ::
In kaj te številke pomenijo?
To je pri Tesli koliko vozil / dan? Pod 100?
Z ca. 100 vozil na dan se jaz ne bi hvalil. Je pa seveda boljše kot 0.
To je pri Tesli koliko vozil / dan? Pod 100?
Z ca. 100 vozil na dan se jaz ne bi hvalil. Je pa seveda boljše kot 0.
WarpedGone ::
Danes je dobrih 5 mesecev od nabave, naredu sm 12.800 km... za nafto nism dal že +1000 EUR, najs...
Zbogom in hvala za vse ribe
codeMonkey ::
WarpedGone je izjavil:
Its a poor architectural design, since most bug resolutions need software teams in different companies and locations to first agree ownership of the problem, and then ensure that any fix doesn't affect other modules from other companies.
Za zacetek bi bilo fino, ce avtor ne bi mesal hrusk in jabolk (arhitekturo z organizacijo). Ce se za organizacijo navedeno drzi, je navedba o arhitekturni zasnovi cisto zgresena. Pri tesli tak nivo lahko samo sanjajo.
Kar nato sledi o procesih, pa je totalni BS. Ce ignoriras funkcionalno in kibernetsko varnost, dobis zelo enostavno to kar imajo pri Tesli. Super procese, za nivo hobi programerjev androidnih aplikacij. Zanimivo kako na osnovi Tesle, ki ima najslabso mozno prakso, ravno nekje na nivoju Boeinga v letalski industriji, ljudje pametujejo, da je to "state of the art". Ironicno, pa vzporedno ravno tece debata o posledicah tako narejenega softverja in kako jih omejiti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
WarpedGone ::
Po 5ih mesecih produkcije še niti en izdelan id3 ni primeren za na cesto.
En sam defekt.
En sam defekt.
Zbogom in hvala za vse ribe
s1m0n ::
Umiri se no :)
Ko pride, pride. Tudi pri Tesli si bil potrpežljiv... Celo leta!
Če bo VWju za prevlado na EU trgu z EVji jim bo to tudi uspelo, če ne bodo pa to dosegli drugi Win-Win situacija za nas potrošnike.
Ko pride, pride. Tudi pri Tesli si bil potrpežljiv... Celo leta!
Če bo VWju za prevlado na EU trgu z EVji jim bo to tudi uspelo, če ne bodo pa to dosegli drugi Win-Win situacija za nas potrošnike.
codeMonkey ::
Napisano tudi pomeni: ID.3 bi bil ze "feature complete", ce bi bili SW standardi VW na nivoju Tesle.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
WarpedGone ::
Sami izgovori ... VW kot je sposobn in učinkovit in "la'ko ćemo" že 5 mesecev sestavlja samo defekt.
Tako zelo so sposobn da niso sposobn narest enega samega delujočega avta.
Že 5 mesecev, po 50 kosov vsak dan.
Vse zanič.
Noben od njih ni OK.
Tako zelo so sposobn da niso sposobn narest enega samega delujočega avta.
Že 5 mesecev, po 50 kosov vsak dan.
Vse zanič.
Noben od njih ni OK.
Zbogom in hvala za vse ribe
jernejl ::
WarpedGone je izjavil:
Sami izgovori ... VW kot je sposobn in učinkovit in "la'ko ćemo" že 5 mesecev sestavlja samo defekt.
A ti še kar gre v nos, da že pol leta pred načrtovanimi prvimi dostavami štancajo avte... nekaj, česar pri tesli niso sposobni narediti niti pol leta po načrtovanih dostavah?
WarpedGone je izjavil:
Tako zelo so sposobn da niso sposobn narest enega samega delujočega avta.VW v dveh mesecih naredi več delujočih avtov, kot jih je tesla naredila v vseh 16 letih obstoja. Toliko o tem, koliko je kdo sposoben.
WarpedGone je izjavil:
Noben od njih ni OK.Teslini Cybertrucki so še manj OK. Očitno so pri tesli še precej bolj nesposobni.
IL_DIAVOLO ::
Hoces da bi bilo vse zanic. Ampak realnost je zal taka, da bo tesla doživela bridek konec, ko vw optimizira linijo, kar se bo zgodilo v roku 2 let.
WarpedGone ::
Še 2 leti bodo štancali le defekt?
Se pravi, nucal bodo dve leti in pol da štartajo proizvodnjo vozil primernih za cesto?
Tako zgleda, ko stvari lotijo ta stari ki obvladajo?
Dve leti in pol proizvodnje gre v kanto, 100% defekt?
To je definicija "obvladajo"?
Se pravi, nucal bodo dve leti in pol da štartajo proizvodnjo vozil primernih za cesto?
Tako zgleda, ko stvari lotijo ta stari ki obvladajo?
Dve leti in pol proizvodnje gre v kanto, 100% defekt?
To je definicija "obvladajo"?
Zbogom in hvala za vse ribe
IL_DIAVOLO ::
V Evropi veljajo standardi in predpisi, 100% kontrola. Pri Tesli ocitno tega ni, da prodajajo vizualno nesprejemljive produkte.
WarpedGone ::
In veliki sposobni Volkswagen bo nucal dve leti in pol da jih bo dosegel?
Ker so tako zelo sposobni?
Ker so tako zelo sposobni?
Zbogom in hvala za vse ribe
SebyDiamant ::
Saj tudi VW in marsikatera od teh firm je in še vedno prodaja nesprejemljive produkte z tovarniškimi in ne samo lepotni napakami, na katere pa potem sploh ni garancije (trganje keten BMW, pitje olja 1,4l VW motorji, ribanje 1,9 Renaultov, rjavenje MB vseh skoraj,...... ).
Sploh pa dieselgate avti, s katerimi se sploh voziti nebi smeli, ker homologacijski karton ne velja...
Sploh pa dieselgate avti, s katerimi se sploh voziti nebi smeli, ker homologacijski karton ne velja...
12EUR popusta na SUMUP čitalec bančnih in kreditnih kartic,
brez stroška najema:
http://fbuy.me/k8MvL
brez stroška najema:
http://fbuy.me/k8MvL
WarpedGone ::
Sploh pa dieselgate avti, s katerimi se sploh voziti nebi smeli, ker homologacijski karton ne velja...
Uh, kako si sploh upaš napisat kaj tazga ... a ne veš da je vse skup samo zarota američanov?
Če bi šlo za kakšno drugo znamko, kakšna korejska oz tako ali drugače ne-naša, bi blo precej drugač. Ampak enkrat so jim pogledal skozi prste, v naslednjih letih ko bo vsako leto treba plačat nekaj milijard kazni, bo to vse težje politično opravičevat... se zna zgodit da bo precej teh firm na konc bankrotiralo enostavno zaradi teh EU kazni.
Bo politika spremenila smer?
Brez tesle bi jo sigurno, tko pa bo težk najt politično vodotesen izgovor ...
"Naši ne znajo"
"Naši nucajo dve leti in pol da nardijo delujoč EV"
"Naši EVji ponucajo dvakrat več energije in koštajo dvakrat več"
Zbogom in hvala za vse ribe