» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
817 / 1132
»»

Utk ::

Audi je plane zmanjšal za 5x, ne za 5%. In ne za en teden, ampak to traja že eno leto. In pred enim letom in enim mesecom so glih tako imeli "vse pokrito". Čeprav ni nihče takrat videl nobene nove omembe vredne tovarne baterij, niti je danes ne vidimo.

TheBlueOne ::

Iz 55.000+ na 45.000, ce prav vidim? Kolikor gledam, se je cakanje podaljsalo iz dveh mesecev na dobre pol leta?

Ja to pri VW sigurno ni brez panike ampak ne verjamem, da bodo cez pol leta se vedno v stanju, da jim manjka 15% necesa.

Kaj potem previdevate baterijski skeptiki? Koliksen del ciljev bo VW realiziral letos, koliko drugo leto? Ce ste prepricani, da je to zgornja kapa vseh kapacitet bi proizvodnja morala popolnoma stagnirati pri teh stevilkah, ce ne padati, ker imas se ostala podjetja.

WarpedGone ::

Torej ti predvidevas, da VW tega kar ves ti ne ve, ali pa si zatiska oci? Miliarde denarja mece v zadevo, posola ga pa lahko nekdo, ki malo pogugla?


Vprašaj se recimo, zakaj toliko različnih firm fura lasten 'program razvoja avtonomnega vozila'?
Je res realno pričakovat, da bo ekipca pri GM uspela narest to kar ekipa od googla ne bo?
Zakaj raje enostavno na glas ne rečejo - bomo kupl, ko bo možno?

Zato ker mora trenutno vodstvo mirit svoje investitorje. Čimdlje, da bo čimboljši izkupiček ob koncu mandata.
Zakaj vsake tolk časa zamenjajo CEOta? Ker so investitorji z njim ful zadovoljn?
Tudi Diessu se že zelo maje stolček.

Vse skup je trkanje po prsih in kupovanje časa, dokler bo pač šlo. Napovedujejo milijone, mogoče jim uspe 6 mestna cifra, mogoče.

Še pomnite plane GM z Boltom? In praktično vsemi drugimi EVji ...

Opažam pa, da se že dogaja nekaj kar starim velikim ni všeč sploh ... ni več enostavno prodat karkšen koli EV za kakršnokoli ceni.
Renault trenutno za Zoe ponuja "redni popust" 3 jurje, an avto.net je 77 oglasov za nove Zoe. Pri tej ceni je avtov več kot kupcev.
Cenovni strop se niža, kar je velik dodaten problem za tiste ki šele štartujejo zgodbo masovnega EV.

Kaj potem previdevate baterijski skeptiki? Koliksen del ciljev bo VW realiziral letos, koliko drugo leto? Ce ste prepricani, da je to zgornja kapa vseh kapacitet bi proizvodnja morala popolnoma stagnirati pri teh stevilkah, ce ne padati, ker imas se ostala podjetja.


Fokus na posameznika je zgrešen ... možno je da VWu rata, ob tem da vsem drugim ki se tepejo za baterije istega ponudnika, spodleti. Ali obratno, ali v nekem deležu. To kar je očitno je, da se kumulativa napovedi obsega proizvodnje novih EV ne bo uresničila.

Kdo in kdaj točno bo najbolj očitno popušil bo pokazal čas. Ta je zaenkrat pokazal le da na ta problem nista odporna niti mercedes niti audi, obema je dobavitelj baterij pokazal sredinec.

In hkrati je dobavitelj baterij s teslo sklenil pogodbo o dobavi NEOMEJENE količine baterij, kolikor bo tesla rekla da hoče met, bo dobila. Itak da v okviru proizvodnih kapacitet in še česa ampak pogodba ne govori o limitu GWh. To lahk razumeš kot, da ima konkretni dobavitelj ful neizkoriščenih kapacitet (in so sedanji probleni z dobavo posledica kač in visoke trave) ali pa bodo problemi z dobavo še hudi.

https://www.electrive.com/2020/02/03/lg...
Zbogom in hvala za vse ribe

TheBlueOne ::

Ce so problemi na zacetku, ne pomeni, da bodo na koncu hudi. Smo imeli dostikrat obratno situacijo, da imas potem prevec kapacitet.

Ker sledis investicijam teh podjetij itn. me zanima koliko menis, da bodo ostali, izvzeto Tesla pod proizvodnimi sposobnostmi glede na povprasevanje? Si mislim, da imas nastudirano kako hitra je na podrocju industrializacija, kaksne so rezerve itn.

codeMonkey ::

WarpedGone je izjavil:

Vprašaj se recimo, zakaj toliko različnih firm fura lasten 'program razvoja avtonomnega vozila'?
Je res realno pričakovat, da bo ekipca pri GM uspela narest to kar ekipa od googla ne bo?
Zakaj raje enostavno na glas ne rečejo - bomo kupl, ko bo možno?


Ekpica?



https://www.ptolemus.com/autonomous-veh...
https://asquared.company/en/blog/autono...

mikhaair ::

Ampak Garret zalaufa proizvodnjo Tdi turbin v dnevu, tednu, mesecu? Baterij pa ne moreš štancat nikjer.
Povpraševanje je očitno in to ne majhno, ker če ne ne bi zalaufali linije za ID3.

WarpedGone ::

Smo imeli dostikrat obratno situacijo, da imas potem prevec kapacitet.

Neki podobnega se je zgodilo ~15 let nazaj, ko je par proivajalcev baterij stavilo na pohod hibridov in je pol usekala recesija in so njihove nove fabrike stale prazne nekaj let. Posledično jih je danes še tolk težje prepričat v investijcijo v dodatne kapacitete.

Zelo jasno je naslednje:
- skupna proizvodnja kapaciteta ne in ne bo zadoščala za vse objavljene plane sestavljalcev avtomobilov
- zgornje pomeni, da se bo baterije prodajalo najboljšemu ponudniku i.e. tistemu, ki zanje plača največ, ostali bodo ostali brez
- zgornje pomeni, da bo cena EVjev s temi baterijam višja zaradi dražjih baterij
- zgornje pomeni, da bodo ti EVji manj konkurenči proti EVjem, kjer je proizvodnja baterij pod lastno streho in posledično strošek proizvodnje nižji
- zgornje pomeni, da bodo ti EVji nosili manj profita/več zgube za proizvajalce
- zgornje pomeni, da so kratkomalo fucked

Rešitev je samoukinitev, investicija preostalega v nov startup, ki ima celo vertikalo inhouse in sam skrbi za svoje potrebe in kontrolira ceno.

Slej ko prej boš lahko kupu LG avto.
Zbogom in hvala za vse ribe

TheBlueOne ::

mikhaair je izjavil:

Ampak Garret zalaufa proizvodnjo Tdi turbin v dnevu, tednu, mesecu? Baterij pa ne moreš štancat nikjer.
Povpraševanje je očitno in to ne majhno, ker če ne ne bi zalaufali linije za ID3.


Cel proces, ko auto proizvajalec ze ima vse specifikacije traja vec kot eno leto, ce so linije na voljo. Drugace racunaj se kaksno leto za industrializacijo.

pegasus ::

Recesija bo "usekala" tudi v bližnji prihodnosti. Pravzaprav se zdi, da si jo nekateri obupno želijo, kot prikladen izgovor, zakaj še nimajo EVjev na trgu. Kako bo to vplivalo na njihov obstoj in preživetje, pa zaenkrat zna odgovoriti le kristalna krogla.

jernejl ::

WarpedGone je izjavil:

Tle ni kaj verjet, zadostuje že da prešteješ dosedanje upse in dobiš občutek, kolk zaupanja vreden je VW:
- parkirplaci izdelanih id3 z defektnim SW

Bolje bi bilo zapisati, da medtem, ko VW v nemčiji na veliko štanca EV-je, gradnja nemške Tesline tovarne stoji. Na čigavi strani je "ups", je jasno.

WarpedGone je izjavil:

Rešitev je samoukinitev, investicija preostalega v nov startup, ki ima celo vertikalo inhouse in sam skrbi za svoje potrebe in kontrolira ceno.

Takih, ki imajo vse od kopanja rude do končnega hi-tech izdelka, je nič. Zakaj?
Obstajata dve vrsti takih, ki mislite, da znate vse najbolje narediti sami. Eni zgolj popivate v gostilni in menite, da ste najboljši v vsem, drugi pa so poskusili vse narediti sami in klavrno propadli.

pegasus ::

Klavrno propadejo predvsem tisti, ki se niso sposobni prilagoditi spremenjenim pogojem in razmeram. Apliciraj to na tvoje razumevanje sveta kakor veš in znaš.

jernejl ::

Spremenjeni pogoji in razmere so kaj? Da je danes najbolje, če si vsak sam naredi svoj avto? Ali da je najbolje, če imamo na svetu eno podjetje, ki izdeluje vse?

WarpedGone ::

Tesla Cybertruck pre-orders reach half a million, tally suggests

Kaj če dvakrat pretiravajo?
Tut če 10x je to tole en major shitstorm, ki se obeta.
Zbogom in hvala za vse ribe

pegasus ::

jernejl je izjavil:

Spremenjeni pogoji in razmere so kaj?
Najprej to, da imaš v vozilu naenkrat na voljo samo 5% energije, kot si je imel prej. In potem vse, kar sledi iz tega.

WarpedGone ::

Giga Berlin:
"Located at a 300-hectare site in the municipality of Grünheide, construction of Gigafactory Berlin-Brandenburg is expected to begin in 2020 with production targeted for 2021. Phase 1 will focus on production of Model Y, with a target capacity of 10,000 vehicles per week. We estimate that during Phase 1, we will employ up to 12,000 people, with roles being filled by local residents and employees from wider Europe. We want the best talent collaborating and working together to achieve the mission."


10k na teden je v rangu pol milijona letno za evropski trg.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

P.S @Giga Texas:
Tesla's Giga Texas completely solves the Cybertruck's 'Cowboy Problem'

P.S.2 @Giga Brazil:
Rumor of Tesla Brazil Gigafactory Project Approaching by Government

P.S.3

1 - Nevada
2 - Shanghai
3 - Berlin
4? - Brazil (Santa Catarina)
5? - Texas
6? - South Africa
7? - Australia (Adelaide would make an interesting middle point, but maybe Sydney or Perth)
8? - China 2 (Beijing)
9? - Europe 2 (Benelux/France/Poland/Germany)
10? - Central America (Mexico?)

This will get them to 2TWh, over the next 7 years.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

pegasus ::

Obstajajo za p.s.3 scenarij tudi projekcije ponudbe vhodnih surovin? Nekaj sem slišal, da Teslo mika npr. opuščen rudnik litija v Nevadi.

WarpedGone ::

Le tolk, da se s tem direkt oz. prvoosebno ubadajo, ne zanašajo se da bo ta problem namesto njih reševal kdo drug.
Tu in tam se sliši o kakšni novi pogodbi, nekaj je blo že govora: Tesla might get into the mining business to secure minerals for ...
Rudnik litija v nevadi bi recimo futral Giga Nevada, enak probelm majo tudi vse druge fabrike.

Za april je napovedan Battery Day, kjer naj bi obelodanili ta del zgodbe.
Zbogom in hvala za vse ribe

kow ::

Ce je Musk se vedno alfa, bo na battery day rekel:
"I lied. Se enkrat bomo sli all-in ter investirali 20 milijard. TWhs, baby."

kow ::

Drgac, 7 odstotni padec prodaje naftnih derivatov na Norveskem. Saudijci so gotofi. Izgubili bodo pakistanske gospodinjske pomocnice.

WarpedGone ::

Tesla Market Cap--$144B Total debt--$13B
Ford Market Cap--$32B Total debt--$155B
GM Market Cap--$50B Total debt--$103B
VW Market Cap--$96B Total debt--$227B
Daimler Market Cap--$59B Total debt--$169B
BMW Market Cap--$43B Total debt--$113B
Toyota Market Cap--$198B Total debt--$183B


Kriza pravte ...
Zbogom in hvala za vse ribe

Mikrohard ::

Pa ti zastopiš, kaj je market cap?

jernejl ::

Nekaj, kar se dobro sliši. Če bi namesto Teslin vernik bil VW vernik, bi pa lepil podatke o Enterprise Value.
Tesla Enterprise Value:163.66B
Volkswagen Enterprise Value:253.17B

kow ::

Tale graf bi lepil kvecjemu Tesla vernik, hehe...

WarpedGone ::

80k za novga V10 bencinarja?
Oh yeah!

Proposed San Diego initiative would ban gas car sales over $50k, first in US

Ampak dejmo raje nabijat, kako se bo elektrika podražila...
Zbogom in hvala za vse ribe

IL_DIAVOLO ::

https://avto.finance.si/8958112/Polnjen...

800 v 4 dneh...not too shabby huh?

Utk ::

A si že kdaj pustil avto na črpalki pred ročko 4 dni? Kater IDIOT to naredi?

WarpedGone ::

Takšen, ki ne dobi druge službe kot sestavljanje random stavkov ...

Taki debilni članki bi morali dat mislit, koliko člankov o drugih temah je enako debilnih, ampak ker ne poznam dost dobro tematike, jo sprejemem kot The Truth?
A so noviranji res taki idioti samo ko pride do EVjev al tut ko pride do sociale, gradbeništva, politike, ...?
Kdaj ste prebrali kakšen tehničen članek o računalništvu brez da bi vas prijelo na utekočinjeno velko potrebo?

Žalostno stanje stvari je, da je četrta veja oblasti postala totalno zmanipuliran idiotizem.
Zbogom in hvala za vse ribe

telexdell ::

WarpedGone je izjavil:



Žalostno stanje stvari je, da je četrta veja oblasti postala totalno zmanipuliran idiotizem.

Temu se sploh ni za čudit. Novinarstvo je namreč edini poklic, za katerega ni potrebna nobena formalna izobrazba. Pol pač postaneš novinar, ko nisi dober za nič drugega.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Gregor P ::

Ker formalna novinarska izobrazba pa iz tebe res naredi novinarja?!?8-O
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

TheBlueOne ::

WarpedGone je izjavil:

Torej ti predvidevas, da VW tega kar ves ti ne ve, ali pa si zatiska oci? Miliarde denarja mece v zadevo, posola ga pa lahko nekdo, ki malo pogugla?


Vprašaj se recimo, zakaj toliko različnih firm fura lasten 'program razvoja avtonomnega vozila'?
Je res realno pričakovat, da bo ekipca pri GM uspela narest to kar ekipa od googla ne bo?
Zakaj raje enostavno na glas ne rečejo - bomo kupl, ko bo možno?

Zato ker mora trenutno vodstvo mirit svoje investitorje. Čimdlje, da bo čimboljši izkupiček ob koncu mandata.
Zakaj vsake tolk časa zamenjajo CEOta? Ker so investitorji z njim ful zadovoljn?
Tudi Diessu se že zelo maje stolček.


Ce nekaj zacnes z vprasaj se, je velika verjetnost, da se bos odlocal glede na omejen obseg podatkov.

Meni je cisto jasno, pac konkurenca bo. Meni zanimiv je SYMBIOZ, za katerega sem pred casom zasledil, da je bil najbolj napreden.

Pa prosim ne prilepi s cim se trenutno hvali Musk, samo zelim povedati, da bo konkurenca. Zasledil sem se nekaj podjetij, ki imajo delujoce eksperimente. Recimo ta deluje ze kar dalec:



Ampak ne vem, kje je pri avtonomiji trenutno Tesla, lahko pa sigurno recem, da so najbolj pogumni ko pride do dati zadeve na trg.

Gregor P ::

TheBlueOne je izjavil:

Ampak ne vem, kje je pri avtonomiji trenutno Tesla, lahko pa sigurno recem, da so najbolj pogumni ko pride do dati zadeve na trg.
Da, najbolj pogumni na račun življenja potrošnikov ... nekdo ne koncu vedno plača za tehnološko prehitevanje "po desni", v tem primeru z življenjem:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

TheBlueOne ::

Morda samo se dodam, da na dolgi rok verjetno ne bo tako vazno, kdo je prvi z EVji. Trenutni pionirji so zaradi casovke dobili moznost, da ustvarijo nove avtomobilske brende, kar ze sedaj verjetno ni vec mogoce.

Ko bos cez deset let gledal za nazaj bo jasno, da je Tesla zacela "revolucijo", to je na zacetku Musk citiral kot edini cilj. Ampak po drugi strani pa bo verjetno samo neko okolje z ogromno konkurence z vecino dansnjih igralcev. Se bodo sigurno dohitevali in prehitevali. Nobena nova tehnologija se ni na trgu obdrzala samo enega zmagovalca, slej kot prej se pridruzijo ostali.

Gregor P je izjavil:

Da, najbolj pogumni na račun življenja potrošnikov ... nekdo ne koncu vedno plača za tehnološko prehitevanje "po desni", v tem primeru z življenjem:8)


Tezko reces. Morda je vseeno bolj varno, kot da vozis sam in se je kaj smrti tudi prihranilo. Ne poznam statistik, ampak bi lahko verjel, da je Teslin, ali kateri drug autopilot, bolj varen nacin voznje, kot voznik sam.

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

>> Ampak ne vem, kje je pri avtonomiji trenutno Tesla, lahko pa sigurno recem, da so najbolj pogumni ko pride do dati zadeve na trg.

Ti ne veš, js to osebno uporabljam vsak dan.
Lahk trdiš, da so njabolj pogumni, js bi reku da so edini, ki sploh majo nekaj koristnega za dat na trg. Hkrati majo postavljen framework za konstantne izboljšave že izdanih stvari itd.

Those who can - do.
Those who can't - talk.
Zbogom in hvala za vse ribe

TheBlueOne ::

WarpedGone je izjavil:

>> Ampak ne vem, kje je pri avtonomiji trenutno Tesla, lahko pa sigurno recem, da so najbolj pogumni ko pride do dati zadeve na trg.
Those who can - do.
Those who can't - talk.


Ni nujno, dalec od tega. Ocena rizika in vpliva v primeru nesrece tu igra veliko vlogo. Tesla si lahko privosci marsikaj, kar si taveliki ne morejo.

Imas kar nekaj delujcis sistemov cetrte generacije.

Zame na tem podrocju nima najvec moznost Tesla ampak Waymo, ker ima za sabo celoteno googlovo bazo podatkov. Narediti avte ki vozijo sami je tekma danes, cez pet let morda ne bo podjetja, ki tega nima. Potem pa pride na vrsto to, kar ima google, podatki, kar pa je kluc do optimizacije in avtomatizacije prevoza, efektivnega car sharinga, automaticne dostave itn.

Njihov marketing pravtako nakazuje to smer. Sedaj: "The World's Most Experienced Driver™", potem morda "The World's Most Experienced Navigator™" itn.

Skratka autonomna vozna je samo vprasanje casa. Prvi ne izkljuci drugega. Kar je v ozadju pa bo slej kot prej bolj pomembno.

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

>> nima najvec moznost Tesla ampak Waymo,

Stvar boš lažje razumel če si probaš narisat kaj bi se zgodilo, če se od jutri naprej ne proda noben ICE avto več, le še EVji v enakem obsegu kot ICE do sedaj.

Sedaj pa EV/ICE zamenjaj z Waymo rešitvijo avtonomne vožnje.
Kakšno realno razliko stvar naredi?
Kolk časa traja, da bo 10% flote avtonomne?
Kdo bo to plačal?

Ko tesli rata, bo dobesedno čez noč njihova komplet prodana flota, postala avtonomna.

Ampak tudi to ni cel problem - cel problme je, da se gre waymo geofencing - i.e. svojo avtonomijo bazira na znanem in stestiranem okolju. Kako točno cel svet profitira od avtonomne vožnje v mestu X. Točno 0.

Moja tesla pelje praktično sama po stari cesti čez trojane, vsi ovinki, vse upočasnitve, če kdo na cesti stoji, se ustavi in spelje ko je zopet fraj. Brez da bi bile trojane zmapirane in zrisane in poslikane.

Ampak tole je vse skup merodajno le z vidika pravilnega šloganja prihodnosti in morebitnega profitiranja s tem šloganjem.
Dokler nič ne plačaš, ni zgube če fališ z napovedjo.
In ni profita, če prav razumeš potek stvari...
Zbogom in hvala za vse ribe

Cruz ::

Ne vem, če je video že bil objavljen, kar zanimivo.

One of the most moral acts is to create a space in which life can move forward.

joggi79 ::

WarpedGone je izjavil:

Those who can - do.
Those who can't - talk.

A zato potem ze 14 let nabijas o tem?

WarpedGone ::

Sigurno, večinoma takrat ko nism v avtu ...
Zbogom in hvala za vse ribe

TheBlueOne ::

WarpedGone je izjavil:


Ampak tole je vse skup merodajno le z vidika pravilnega šloganja prihodnosti in morebitnega profitiranja s tem šloganjem.
Dokler nič ne plačaš, ni zgube če fališ z napovedjo.
In ni profita, če prav razumeš potek stvari...


Glej moras razumeti, da tudi, ce Tesla ima naskok, tega verjetno cez nekaj let ne bo vec. Tudi kar se tice avtonomne voznje, lahko ima danes na cesti avto pete generacije, cez max pet let bi ga imeli ostali. Moras se tudi zavedati, da ce bodo podjetja, ki delajo baterije in ostalo za EVje sveto prepricana, da EVji bodo dominirali, bo cez nekaj let vsega vec kot dovolj.

Tako, da tu v tem tekmovalnem kontekstu na vsak nacin govoris o neki zacasni prednosti, tako v tej industriji je. Morda leto, dve, maksimalno pet, potem ostali dohitijo.

Ampak kar se tice Googla pa ima veliko prednost pred vsemi v Automotive. Slej kot prej lahko v povezavi z bazo podatkov, ki je najvecja okoli prometa, ponudi optimalne resitve za preracunavanje logistike in vse ostalo, kar ti pade na pamet po tem, ko imas na trgu zanesljive resitve cetrte in pete generacije. Samo avtonomno voznjo je veliko latje nadoknadit kot kar ima google okoli padatkov. Tam pa je vprasanje, ce sploh lahko prides blizu.

Zgodovina sprememb…

joggi79 ::

WarpedGone je izjavil:

Sigurno, večinoma takrat ko nism v avtu ...

Glede na to, koliko si tukaj, vidim da je ta tvoj avto bolj na polnilnico priklopljen kot pa na cesti ;)

WarpedGone ::

>> Morda leto, dve, maksimalno pet, potem ostali dohitijo.

Zakaj točno bi bilo to res?
Ker bodo ostali dobili boljše inženirje? Enako dobri ne bodo zadoščal, morjo bit boljš da bo hitrejš napredek.
Ker bodo ostali dobili boljše programerje? Kater kekec bi hotu it programirat v Volkswagen? Tesla medtem pobira smetano folka.
Ker bodo ostali dobili bolš baterije? Da bi skuhal lastne, ni videt. Da bi uspeli kupt boljše kot Tesla tut ne - glej kakšne pogodbe se sklepajo.

O tem catching up poslušamo že X let, medtem pa to kar konkurenca danes daje na trg ne dosega niti tega kar je tesla naredila leta 2012, pred osmimi leti.

Smešno je, da o catchingu ne sanjajo niti stari proizvajalci sami. Ampak vaša vera je neomajna že 15 let.

Zakaj smo kr nenadoma pozabl na vse silne stvari ki naj bi ven prišle v 2019? V 2017 in 2018 je blo ful optimizma kako bodo pometli s Teslo.

Morda bo VWje id3 končno zunaj, folk bo pa sanjal da njegov naslednik v 2025 bo pa zares končno na nivoju Modela S iz 2012 ...

Ampak vaša vera je neomajna že 15 let.
Medtem pa vrednost tastarih pada, vrednost in prevlada tesle pa raste.
Zbogom in hvala za vse ribe

telexdell ::

Gregor P je izjavil:

Ker formalna novinarska izobrazba pa iz tebe res naredi novinarja?!?8-O

Novinarju bi prav prišlo znanje Slovenščine, osnovno znanje iz ekonomije, poznavanje fizikalnih enot, branje govorice telesa, obvladovanje retorike, poznavanje detektivskih veščin, poznavanje ustave, zgodovine.... Dober novinar mora imeti cel spekter znanja.
Namesto tega pa moraš biti le ta prav, prav pisati in prav govoriti. Ali je to resnica, ali je to smiselno ali je to... pa sploh ni pomembno.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

WarpedGone ::

Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

EV Wireless Charging ... tega plana še nism speljal, tut zato ker Plugless Power ne deluje ravno živo, še vedno nimajo enote nizi za dvomotorne variante model S kaj šele Model 3... ampak stvar se bo zgodila slej ko prej:
Zbogom in hvala za vse ribe

TheBlueOne ::

WarpedGone je izjavil:

>> Morda leto, dve, maksimalno pet, potem ostali dohitijo.

Zakaj točno bi bilo to res?
Ker bodo ostali dobili boljše inženirje? Enako dobri ne bodo zadoščal, morjo bit boljš da bo hitrejš napredek.
Ker bodo ostali dobili boljše programerje? Kater kekec bi hotu it programirat v Volkswagen? Tesla medtem pobira smetano folka.
Ker bodo ostali dobili bolš baterije? Da bi skuhal lastne, ni videt. Da bi uspeli kupt boljše kot Tesla tut ne - glej kakšne pogodbe se sklepajo.


Ker tako vedno je. Mislit, da ima Tesla vecino inzenirjev je smesno. Ima jih samo fragment. Ze samo Bosch jih ima verjetno vsaj desetkratnik na tem pordocju. In ne, inzenirji nismo taki, da bomo leteli se seliti v kaksen ZDA, tudi, ce tesla ponudi kaj vec. Pa kaj delas ti v kaksnem vrtcu, da predvidevas, da Tesla potegne svetovno smetano? Morda lokalno, tam pa se zakljuci.

Mimogrede VW dalec ni slab delodajalec, kakor ne BOSCH, BMW itn. Poznam dosti highlevel inzenirjev, sicer na drugih podrocjih, ki ni sans da menjajo. Za razliko od tebe sem v branzi in ne govorim na pamet v smislu "vprasaj se, ce Tesla ponudi vec kaj se zgodi". Nic se ne zgodi. :)

Kar se tice baterij smo e zadnjic ugotovili, da niso nekje dalec za Teslo.

WarpedGone je izjavil:

Sožalje ...
Complaint against Giga Berlin dismissed


Kaj ti trolas in se delas nekega Tesla cudaka ali dejansko zadeve okoli podjetja dozivljas tako intenzivno? lol

Zgodovina sprememb…

fikus_ ::

Tesla je prvi proizvajalec serijskih EV , ki je naredil električni del EV uporaben in primerljiv s športnimi ICE. Z izdelavo karoserijskih delov so imeli na začetku precejšnje težave, kar je do neke mere potrebno razumeti, so začeli z nule, dizajn je stvar okusa. Tako se bo Tesla v zgodovino zapisala kot "prvi uporaben" EV. Cena je zgodba zase, če primerjamo s primerljivimi ICE po opremi. Ni to avto za "ljudske množice".

To je pa tudi bolj kot ne vse, kar daje Tesli prednost. Če bodo EV aktualni in prinašali dobiček proizvajalcem, se bodo množično proizvajali tudi pri ICE dinozavrih. Sedaj so EV aktualni zaradi tega, ker so moderni, subvenije, pri proizvajalcih ICE pa zaradi CO2 izpustov.

krucymucy ::

Meanwhile, vsak sedmi Renault prodan v januarju je bil EV. Najvec seveda Zoe, katerih so prodali preko 10.000. Kar nekaj pa tudi Kangoojev in Masterjev ZE.
Je pa s tem Zoe tudi drugi najbolj prodajan Renault, za novim Cliom.

WarpedGone ::

Lepo tole.
Naj spomnim, da sm že lepo število let nazaj Zoe izpostavljal kot edini 'smiselen' EV poleg Tesel?
Ja, sem.

To je pa tudi bolj kot ne vse, kar daje Tesli prednost.

Dokler na Teslo gledaš kot le proizvajalca avtomobilov,vse ostalo kar počnejo pa odpišeš.
Mogoče maš prav, in iz vsega ostalega ne bo nič, puf u luft. Nič baterij, nič sončnih streh, nobenega SW techa, sam luft.

Niste naredil svoje domače naloge, stvari poznate zelo pomanjkljivo in hkrati predvidevate da veste vse kar je za vedet.

Če bi to bilo res, bi se kakšna vaša napoved izpred 5 let mogoče celo uresničila.
Zbogom in hvala za vse ribe

b3D_950 ::

Cena je pa
ZOE ZEN od 34.290 € :O
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
««
817 / 1132
»»