» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
796 / 1135
»»

Vazelin ::

Veš da sem mislil, da so objavljene cene kone s subvencijo? :D
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

Urbano#Desno ::

m0LN4r je izjavil:

Prodaja morda cez par let, ne pa 2021. Vozli pa se bojo se vsaj 20 let.


Trenutno inteligenze pravijo 2030. Realno pa v kaj vec kot ene 15 procentov ev na cestah v bistveno daljsem obdobju ne bomo videli. Glede na energetsko napoved v okvirju new green deal je pa se to vprasljivo. Res pa da je potrebno malo vec razumevanja kot ga premorejo musk/YouTube fanboyi.

Urbano#Desno ::

jernejl je izjavil:



Še Kona, ki ima večji doseg od Tesle 3, je par tisočakov cenejša. Čemu bi kdo kupil Teslo z mizernim dosegom, če lahko za manj denarja dobi boljši avto?


Ja samo a ima Kona animacijo kamina na zaslonu, a ima igrice kjer se tudi kolesa premilajo ko premikas volan (k da volan pa kolesa kdaj niso fizicno povezana) aja pa simulacije prdenja potnikov tudi nima a ne.😁

Ma nc grem narocit eno, ker brez teh zadev so pa res ne predstavlkam vec avta. Upam da dobim pred 2021

2dark ::

jernejl je izjavil:



Še Kona, ki ima večji doseg od Tesle 3, je par tisočakov cenejša. Čemu bi kdo kupil Teslo z mizernim dosegom, če lahko za manj denarja dobi boljši avto?


Ne verjamem, da nardiš s Kono 430 km.


En test različnih EV-jev in njihov domet z enim polnjenjem.

krucymucy ::

Ni veliko razlike med kono in 3LR.

2dark ::

krucymucy je izjavil:

Ni veliko razlike med kono in 3LR.


Pri Ev-ju vsak km šteje. 15 km recimo je precej. S tem, da v posnetku ni tesla 3 LR, ker s takšno teslo narediš čez 500 km.

krucymucy ::

2dark je izjavil:

krucymucy je izjavil:

Ni veliko razlike med kono in 3LR.


Pri Ev-ju vsak km šteje. 15 km recimo je precej. S tem, da v posnetku ni tesla 3 LR, ker s takšno teslo narediš čez 500 km.

Tole sem gledal vceraj, pa sem precej preprican da je rekel da ima LR.
Lahko se pa motim seveda.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: krucymucy ()

2dark ::

krucymucy je izjavil:

2dark je izjavil:

krucymucy je izjavil:

Ni veliko razlike med kono in 3LR.


Pri Ev-ju vsak km šteje. 15 km recimo je precej. S tem, da v posnetku ni tesla 3 LR, ker s takšno teslo narediš čez 500 km.

Tole sem gledal vceraj, pa sem precej preprican da je rekel da ima LR.
Lahko se pa motim seveda.


Imaš prav. LR verzija je.

ziga1990 ::

meni pa je posnetek vseč, ker se ne grejo ker EV ima več dometa ampak koliko je dejanski domet v primerjavi z dometom katerega je proizvajalec dal. In kaže da je Nissan manj lagal v primerjavi z Teslo:D
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

WarpedGone ::

>> dejanski domet

Zakaj državi (npr. EPA) ne uspe dat dejanskega dosega?

Ker ne obstaja.
Zbogom in hvala za vse ribe

Cruz ::

Vazelin je izjavil:

Ali recimo imitacija kamina
Tisti kamin je kar trashy.

roCkY ::

WarpedGone je izjavil:

>> dejanski domet

Zakaj državi (npr. EPA) ne uspe dat dejanskega dosega?

Ker ne obstaja.

Zato pa že dolgo trdim, da bi posebna postavka v podatkih morala biti 200 km avtoceste konstantno na tempomatu pri 130 km/h. Začetna in končna nadmorska seveda enaki. Test v brezveterju...

Utk ::

Ja, test pri 50-90-130 (v starih časih je to bilo). Ampak tega nočejo, ker s tem ne moreš mutit.

ziga1990 ::

Utk je izjavil:

Ja, test pri 50-90-130 (v starih časih je to bilo). Ampak tega nočejo, ker s tem ne moreš mutit.


za ICE to najdeš na Youtube
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Utk ::

Ja, za vsak avto od drugega youtuberja. To ni nič.

krucymucy ::

spritmonitor. vzorec je dovolj velik da ves kaj lahko pricakujes.

WarpedGone ::

Zato pa že dolgo trdim, da bi posebna postavka v podatkih morala biti 200 km avtoceste konstantno na tempomatu pri 130 km/h. Začetna in končna nadmorska seveda enaki. Test v brezveterju...


in pri temperaturi 20 stopinj. Podpišem takoj.
Kdor hoče komplicirat lahko isto ponovi še s 70 km/h za folk "ki nikol ne gre na AC".

Ampak ker birokrati ne kapirajo problema, sestavljajo 'bol realne modele', ki nikol niso res realni in pol razni zigati sanjajo o dejanskem dometu in laganju.

spritmonitor.

Ful velik pove o porabi skuterja na avtocesti ...
Zbogom in hvala za vse ribe

roCkY ::

Imaš prav za EV se rabita 2 meritvi.
Tudi v Calgeriju bi blo treba pozimi testirat. Na Norveškem letos ni "norveške" zime.

J.McLane ::

A drugo leto bo norveška zima, kaj pa leto kasneje, pa še kasneje?

Test pri konstantni hitrosti tudi ni realen, ker se pač promet po cesti dogaja glih mal drugače kot pa pri konstantnih 50 kmh, 70 kmh ali 130 kmh. Zaviranja poberejo veliko energije, tudi pri EV, ker rekuperacija pač ni vsemogočna.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

pegasus ::

WarpedGone je izjavil:

in pri temperaturi 20 stopinj. Podpišem takoj.
Ne pozabi še predpisan zračni tlak in vlažnost ;)

Utk ::

Test pri konstantni hitrosti tudi ni realen

Realen je za primerjavo porabe. Ne pa pomeni spet, da boš ti s celim tankom imel povprečje kot na tistem testu.

roCkY ::

J.McLane je izjavil:

A drugo leto bo norveška zima, kaj pa leto kasneje, pa še kasneje?

Test pri konstantni hitrosti tudi ni realen, ker se pač promet po cesti dogaja glih mal drugače kot pa pri konstantnih 50 kmh, 70 kmh ali 130 kmh. Zaviranja poberejo veliko energije, tudi pri EV, ker rekuperacija pač ni vsemogočna.

Letos je mraz v Kanadi in na severu ZDA, drugo leto bo morda prek EU pritisnilo s severe. Če te že to moti.

Vsedi se v RAW4 in se odpelji iz LJ na periferijo po avtocesti in primerjaj cifre, ki so v katalogih.

Pri EV je precej razlike pri 20 in -10oC. Zato bi bili ti podatki smiselni preden avto dobi v roke "Bjorn". Ja on bi lahko bil kar referenca. Njegova baza rezultatov 1000km večinoma švedske avtoceste postaja zgovorna in uporabna za bodoče kupce EV.

WarpedGone ::

Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

J.McLane ::

Utk je izjavil:

Test pri konstantni hitrosti tudi ni realen

Realen je za primerjavo porabe. Ne pa pomeni spet, da boš ti s celim tankom imel povprečje kot na tistem testu.


Ravno to je problem, tudi za primerjave med avtomobili ni, ker se pač povprečen Slovenc drajsa v gužvi v prestolnico. Ravno tu je keč hibridov, če ga daš na tempomat na AC ga bo potolkel vsak dizel, če vključiš gužvo se stvar obrne.

Če bi bil test pri konstantni hitrosti merodajen bi tudi proizvajalci EV dali zelo majhen poudarek na regeneraciji, zakaj bi se zajebaval z močnim regenom, če ti pa dela probleme pri stabilnosti avta (če je gnan na dve kolesi pa klasičen odprt diferencial vmes).
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

J.McLane ::

roCkY je izjavil:


Vsedi se v RAW4 in se odpelji iz LJ na periferijo po avtocesti in primerjaj cifre, ki so v katalogih.


Problem je da se večina folka ne vsede v avto in se odpelje iz LJ na periferijo samo po AC, pa še prazni da imaš lahko ves čas tempomat na 130 kmh. Ravno to pokaže spritmonitor, RAV4 ima porabo 6 l/100 km, nek Tiguan 2.0 TDI pa 7 l/100 km

Na koncu ostane rek: "Right tool for the job", če se voziš na dolge proge po AC, potem dizel, če se voziš po mestu ali regionalki in nimaš možnosti domačega polnjenja, potem hibrid, če imaš možnost domačega polnjenja in ti trenutna okrnjena ponudba na trgu EV ustreza, pa izbereš EV, zakaj ne.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

Utk ::

J.McLane je izjavil:

Utk je izjavil:

Test pri konstantni hitrosti tudi ni realen

Realen je za primerjavo porabe. Ne pa pomeni spet, da boš ti s celim tankom imel povprečje kot na tistem testu.


Ravno to je problem, tudi za primerjave med avtomobili ni, ker se pač povprečen Slovenc drajsa v gužvi v prestolnico. Ravno tu je keč hibridov, če ga daš na tempomat na AC ga bo potolkel vsak dizel, če vključiš gužvo se stvar obrne.

Če bi bil test pri konstantni hitrosti merodajen bi tudi proizvajalci EV dali zelo majhen poudarek na regeneraciji, zakaj bi se zajebaval z močnim regenom, če ti pa dela probleme pri stabilnosti avta (če je gnan na dve kolesi pa klasičen odprt diferencial vmes).

Tudi za hibrida bi jaz rad vedel kolk porabi pri konstanti vožnji. Če se vmes kaj regenerira, tolk boljše, ampak tudi konstantna vožnja ni za zanemarit. Pametni ljudje bi videli, da hibrid porabi približno isto kot bencinar, torej je vsa regeneracija čisti plus. Bedaki bi pa videli, da je hibrid isti kot bencinar. Zdaj nihče ne vidi nič...kaj meni pove poraba 3,5 nekega hibrida proti 4,8 nekega bencinara. Niti eno niti drugo ni realno za nikogar, kaj šele zame. Prilaganje proizvajalcev na točno nek test je pa zmeraj problem, nekateri so v tem res umetniki.

J.McLane ::

WLTP poraba Priusa (4 do 4,6 l/100 km odvisno od opreme) je v mojem primeru spot-on, problem je samo v tem da v nobenem prospektu ne boš videl te WLTP porabe ampak je to izračunan "NEDC Correlated" podatek, torej nove avte že nekaj časa testirajo samo še po WLTP ampak potrošnikom še vedno prikazujejo neke nerealne korelirane vrednosti, ki so primerljive z NEDC podatki. Torej spet navaden birokratski bullshit.

Torej WLTP je že čisto OK, vprašanje je samo kako nek Janez sploh lahko pride do tega podatka, že jaz sem zelo težko, preračunati sem moral iz WLTP CO2 emisij, ki so tudi skrbno skrite, ampak na srečo vsaj obstajajo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

WarpedGone ::

Yet another bites the dust ... Aston Martin has cancelled its all-electric Rapide E

Se vsaj osmešili niso, kot npr audi in porsche pred njimi ...
Zbogom in hvala za vse ribe

krucymucy ::

Audi se ni osmesil. e-tron ima enako porabo kot tesla X recimo.
Jaguar I-pace pa je recimo cenejsi in ima vecji domet kot X.
Kvaliteta izdelave pa ne vem kaksna je na tesli.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: krucymucy ()

IL_DIAVOLO ::

Saj pravim, naj se držijo foha, ki ga razumejo in obvladajo. Toyota razume.

roCkY ::

Audi se osmešil nikakor ni. Naredil je kravo po željah ljudi. Še ceno mal skorigirajo...
Prejle sem na TeslaBjoren livestremu pobral v debati med Norvežani, da se vstopni model na Norveškem prodaja za 50k€ in nekaj drobiža (pol miljona NOK). Pri nas je na konfiguratorju najnižja cena 71k€ in nekaj. Gor je pa treba dat še za nekaj jurjev, da tak avto nekam zgleda. 1500€ za HUD mi je pa,... jah Audi cena.

So zajebali ali pritisk na Teslo in ostale? Jah vsak imamo svoje mnenje.

WarpedGone ::

krucymucy je izjavil:

e-tron ima enako porabo kot tesla X recimo.
Jaguar I-pace pa je recimo cenejsi in ima vecji domet kot X.


To le pojma nimaš in nekaj blebetaš al čist zavestno lažeš?
Glej javno dostopne podatki

Audi eTron
Total Range: 204 miles
Combined MPG: 74 MPGe, 46 kWh/100 mi
City: 74 MPGe
Highway: 73 MPGe
MSRP: $74,800

Jaguar I-Pace
Total Range: 234 miles
Combined: 76 MPGe, 44 kWh/100 mi
City: 80 MPGe
Highway: 72 MPGe
MSRP: $69,850

Tesla Model X SR
Total Range: 258 miles
Combined: 101 MPGe, 33 kWh/100 mi
City: 105 MPGe
Highway: 98 MPGe


eTron: 39% višja poraba in 21% manj dometa kot X SR
iPace: 33% višja poraba in 10% manj dometa kot X SR

To ni enako niti podobno ampak za čeljust iz talk pobrat ...
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Medtem pa tesla sestavlja zgodbo izdelave lastnih celic na kitajskem:
Tesla in Talks to Buy Glencore Cobalt for Shanghai Car Plant

Kdo upa našlogat letošnjo produkcijo kitajskih trojk?
Zbogom in hvala za vse ribe

hojnikb ::

Bolj bo vprašanje, kakšne bojo te celice, quality wise.
#brezpodpisa

Gregor P ::

WarpedGone je izjavil:

Yet another bites the dust ... Aston Martin has cancelled its all-electric Rapide E

Se vsaj osmešili niso, kot npr audi in porsche pred njimi ...

Porsche je takoj za kupit, če imaš seveda denar 8-) To je TOP športni EV; občutek voziti tak avto mora biti nepopisen.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

pegasus ::

Gregor P je izjavil:

občutek voziti tak avto mora biti nepopisen.
Drži, čimprej hočeš ven in stran.

krucymucy ::

WarpedGone je izjavil:

krucymucy je izjavil:

e-tron ima enako porabo kot tesla X recimo.
Jaguar I-pace pa je recimo cenejsi in ima vecji domet kot X.


To le pojma nimaš in nekaj blebetaš al čist zavestno lažeš?
Glej javno dostopne podatki

Audi eTron
Total Range: 204 miles
Combined MPG: 74 MPGe, 46 kWh/100 mi
City: 74 MPGe
Highway: 73 MPGe
MSRP: $74,800

Jaguar I-Pace
Total Range: 234 miles
Combined: 76 MPGe, 44 kWh/100 mi
City: 80 MPGe
Highway: 72 MPGe
MSRP: $69,850

Tesla Model X SR
Total Range: 258 miles
Combined: 101 MPGe, 33 kWh/100 mi
City: 105 MPGe
Highway: 98 MPGe


eTron: 39% višja poraba in 21% manj dometa kot X SR
iPace: 33% višja poraba in 10% manj dometa kot X SR

To ni enako niti podobno ampak za čeljust iz talk pobrat ...


Ne vem no. Na sprit monitorju imajo zelo podobno porabo. Kar je sicer logicno, ker gre za tezke avtomobile.
Tile pravijo da je I-pace cenejsi, hitrejsi, vec dometa, pa se par kl lazji.
Za piko na i pa se dobro zgleda.

Carwow na videu zgoraj je prevozil z jaguarjem 357km, s teslo 3 LR pa 432km.
Spet, jaguar je tezka krava, tako da.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: krucymucy ()

Nikec3 ::

Seriously, a tam zaposleni sploh vedo kaj delajo, ali so jim new world order soy latteji in impossible estrogen burgerji čisto scvrli možgane?

Tesla svoje concept avte vsaj naredi tehnično uporabne, četudi ne hipoma dostopne.
Jz bi tistega mercedesa ponesreči zamenjal za high tech toilet.

Če dam na stran sojo in estrogen se s tabo strinjam. Po mojih izkušnjah imaš v firmah dva tipa ljudi.

1. Prvi mislijo, da obstaja nek vodilni človek, ki so mu zadeve jasne
2. Vodilni človek, ki se zaveda, da mu stvari niso jasne

Iz tega dobiš tole Mercedesovo sranje. Nek vodilni je rekel, da morajo za imiž znamke nujno narediti tole konceptno sranje. Vodilni se zaveda, da nima pojma, ampak zna bluzit. Drug tip ljudi verjame, da vodilni pa že ve kaj dela in naredi tale koncept. Rezultat je gibanje delnice švabske avto industrije v zadnjih letih.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Okapi ::

Nikec3 je izjavil:

Po mojih izkušnjah imaš v firmah dva tipa ljudi.

Na netu pa enega samega - superstrokovnjake za vse.>:D

Gregor P ::

pegasus je izjavil:

Gregor P je izjavil:

občutek voziti tak avto mora biti nepopisen.
Drži, čimprej hočeš ven in stran.

... saj moraš, ker so sile, ki vplivajo nate v vožnji na športnih stezah tako hude, da nujno rabiš odmore vmes 8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

IL_DIAVOLO ::

b3D_950 ::



But a loophole means that the legal limit does not apply when filter cleaning occurs in official testing, meaning that 60-99% of regulated particle emissions from the tested vehicles are ignored.

https://www.transportenvironment.org/pr...
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

Utk ::

Zakaj to lepite? A kdo tega ni vedel?

b3D_950 ::

Ribice v akvariju nenehno krožijo. Mnogi menijo, da to počnejo zato, ker se ne spominjajo, da so isto pot že večkrat preplavale, strokovnjaki pa ugotavljajo, da ribice plavajo v krogu samo zato, ker jim je dolgčas.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

m0LN4r ::

Mene cudi zakaj VW, nima EVja med UPom in ID.3 ? En se giblje realno okoli 20k+ durig pa 40k+ vmes pa prazno, ni EVja na sredini za do 30k, pa saj ne rabi imeti 6s do 100, zaradi mene ima lahko 10s do 100, temu primerno visji doseg.

Po eni strani, vzame npr. ID.3 ali teslo, pa jo skos nazigas s pospeski, ker je fajn hkrati pa po nepotrebnem zmanjsujes doseg. Ali je nujno, da je EV hiter? Po mojem ne.

Ciljam predvsem na E-Golfa, ki bi ga lahko opremili z elekroniko UPa in stem ponudili bistveno cenejsi, ampak velik EV.

Se najblizje temu je Corsa-E, ampak spet smo ze okoli 30k za denar, ki ga hocejo za Corso, bi lahko naredili Astro. Komot bi lahko naredili, ampak nocejo.



Zanimiv video, trenutnega stanja servisiranja.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

roCkY ::

Kdor hitro da dvakrat da.

Tehnologija ali bo zaživela ali pa šla v zgodovino. Tale je podprta s politiko in finančno. Cene bodo padle. Dokler ni na parkiriščih pred fabriko novih vozil so pač cene kot so. Če bo folk kupoval kot vroče žemljice bo še nekaj časa tako.
En moment pa se bo pokazalo kaj je dejanska cena proizvodnje. Pomoje je trenutno precej navito, če le ni treba za vsak kWh baterije skurit 150+ litrov nafte.

Mikrohard ::

m0LN4r je izjavil:

Mene cudi zakaj VW, nima EVja med UPom in ID.3 ? En se giblje realno okoli 20k+ durig pa 40k+ vmes pa prazno, ni EVja na sredini za do 30k, pa saj ne rabi imeti 6s do 100, zaradi mene ima lahko 10s do 100, temu primerno visji doseg.

Saj bo enkrat (ID.2). Ampak bo prej še ID.4 in mogoče še kak drug model.

redtech ::

Morali bi avto prilagoditi bateriji. Ne da samo dodajajo baterije in tako na račun teže znižujejo učinkovitost. Karbonska šasija bi bila revolucija.

krucymucy ::

redtech je izjavil:

Morali bi avto prilagoditi bateriji. Ne da samo dodajajo baterije in tako na račun teže znižujejo učinkovitost. Karbonska šasija bi bila revolucija.

Karbonska sasija je neumnost za mainstream vozila, ker je drag in pocasen postopek.
Sploh dokler bodo baterije imele gostoto 200Wh/kg in 400kg za nek pogojno uporaben domet.

m0LN4r ::

Zdaj all in all, se najbolj simpaticna mi je Corsa E, predvsem zaradi cene.
Vse ostalo je micken preseravanje oz. proizvajalci lovijo naivneze.

Meni je zanimivo, da se kr tu v okolici ni videt in slisat za kako testno voznjo z id.3
Saj ce avti niso za prodajo, bi lahko meli tu pa tam enga za pogledat pa malo za peljat.

Na sejmu nekako ne dobis pravega vtisa, ko sem ga videl se mi je zdel res crap.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r
««
796 / 1135
»»