» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
795 / 1229
»»

Okapi ::

V Izraelu prepovedali uporabo avtopilota.
https://www.calcalistech.com/ctech/arti...

roCkY ::

Se bojijo specialnih dostav.

WarpedGone ::

The ministry has notified the electric car company it must tell customers in Israel that they are not allowed to use the cars' autonomous capabilities.


Ha ha ha ha @ okapi
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

Mogoče slabše razumeš angleško, pa ti bom pomagal. Uporabljati avtopilot v Izraelu ni dovoljeno (je prepovedano), Tesla pa mora o tem obvestiti lastnike avtov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

svit ::

@TheBlueOne in @_fikus: na linku ki sem ga podal, lahko preverita tudi, od kje Nemci dobijo energijo. Vse je lepo prikazano na grafih na dnevnem nivoju, samo klikniti bi bilo treba nekaj opcij.
Ni ideje

roCkY ::

Nemcem veter in sevanje preveč niha, da bi lahko ta sistem naprej peljali brez, da bi se izdatno naslanjali na sosede. Včasih so situacije kar malo komične, ko se v 6 urah vse na glavo postavi.
Sam sicer občasno klikam tole:
https://www.electricitymap.org/?wind=fa...

TheBlueOne ::

svit je izjavil:

@TheBlueOne in @_fikus: na linku ki sem ga podal, lahko preverita tudi, od kje Nemci dobijo energijo. Vse je lepo prikazano na grafih na dnevnem nivoju, samo klikniti bi bilo treba nekaj opcij.


Dvevni nivo ni dovolj, je je fluktuacija ravno v dnevu. Ce imas prevec ko je sonce, torej ko je dan in premalo ponoci, bos kupoval, tudi, ce proizvedes vec kot pokuris in tudi, ce imas dnevni suficid.

Zgodovina sprememb…

fikus_ ::

Svit še enkrat preberi:
"V DE imajo viške na lep sončen dan - SE in ko je veter - VE, drugače pa tud tanko piskajo."

svit ::

Jezus ste tako zaverovani v ta mit o "neumnosti Nemčije, ker je šla na OVE", ter "coal and nuclear rox", da vam niti podatki ne pomagajo. Nemci ne tenko piskajo ampak na polno služijo z izvozom elektrike. Tudi ponoči jim zgleda veter prinaša dovolj elektrike. Ampak argument "kaj bodo Nemci, ko ne bo sonca in vetra", pa vedno zmaga, a ne? Lahko ta argument posodobim z "Kaj bodo Slovenci, če odleti TEŠ6 in NEK? Bodo tenko piskali!!!enaena".

Urna resolucija proizvodnje električne energije, oziroma če si naštimaš graf, lahko spremljaš urni uvoz/izvoz. Samo malo klikat je potrebno, za to pa ste ja dovolj sposobni ja? Še link:
https://www.energy-charts.de/power.htm?...
Ni ideje

TheBlueOne ::

Jaz ne pravim, da so neumni, samo da ni nujno, da jim energije ni treba kupovati. In kolikor jih poznam ne delajo neumnosti, ce se danes ne izplaca ne pomeni, da se jutri ne bo.

Je pa energija pri njih kar draga, kar ni zazeljeno.

svit ::

Energija je "draga" za gospodinjce, ker so se odločili, da bodo prehod na OVE financirala gospodinjstva. Industrija ima primerljve cene z ostalimi državami, kar se kaže tudi v tem, da Nemci pokrivajo konice Francozom, ker so pač cenejši. Pa še ta "draga" elektrika za nemške odjemalce je vprašljiva, če vzamemo v obzir povprečne plače oziroma kakšen delež dohodka gospodinjstev pomeni strošek elektrike.

Več o strukturi cene elektrike pa na tem viru: https://www.cleanenergywire.org/factshe...
Ni ideje

TheBlueOne ::

Ta vir bi glede na ime utegnil biti nekoliko pristranski. :)

Drugace je jasno, da gre, ce si izjema. Ce bi vsi bili kot Nemcija pa bi morda bili problemi zaradi dnevnega nihanja. Pac v smislu zeleno, Eko se potrebujejo globalne resive.

Utk ::

Industrija ima primerljve cene z ostalimi državami,

Ma ne vem. Vem da par let nazaj (če je še zmeraj tako ne vem) je imela tovarna BMW svojo lastno plinsko elektrarno, ker je bilo to cenejše kot elektrika iz omrežja. Pa je plinska elektrarna najdražja, ampak za njih tam edina možna. Po tej poti sigurno nočemo it.

svit ::

TheBlueOne je izjavil:

Ta vir bi glede na ime utegnil biti nekoliko pristranski. :)

Drugace je jasno, da gre, ce si izjema. Ce bi vsi bili kot Nemcija pa bi morda bili problemi zaradi dnevnega nihanja. Pac v smislu zeleno, Eko se potrebujejo globalne resive.

Lahko preveriš vire na katerih bazirajo članke, ker so priloženi zraven.
Ni ideje

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: svit ()

roCkY ::

svit je izjavil:

Energija je "draga" za gospodinjce, ker so se odločili, da bodo prehod na OVE financirala gospodinjstva. Industrija ima primerljve cene z ostalimi državami, kar se kaže tudi v tem, da Nemci pokrivajo konice Francozom, ker so pač cenejši. Pa še ta "draga" elektrika za nemške odjemalce je vprašljiva, če vzamemo v obzir povprečne plače oziroma kakšen delež dohodka gospodinjstev pomeni strošek elektrike.

Več o strukturi cene elektrike pa na tem viru: https://www.cleanenergywire.org/factshe...

Ponči plačujejo, da jim kdo sploh elektriko vzame. Med vikendi je včasih zanimivo. Tudi do 15€ za megawat dajo. REs profitabilne so vetrne. Pol pa zjutraj na ponedeljek veter usahne in kolmhajc na 60-70% kapacitete. Skratka dvojna inštalacija za malo CO2 profita. Ampak važno da smo EKO pa naj stane kar hoče. Saj zato pa je novi golf 40k€, ID.3 bo pa tudi tam nekje in naprej s tem da večino delov naredijo tam kjer je delovna sila pod 700€.

Urbano#Desno ::

roCkY je izjavil:


Ponči plačujejo, da jim kdo sploh elektriko vzame. Med vikendi je včasih zanimivo. Tudi do 15€ za megawat dajo. REs profitabilne so vetrne. Pol pa zjutraj na ponedeljek veter usahne in kolmhajc na 60-70% kapacitete. Skratka dvojna inštalacija za malo CO2 profita. Ampak važno da smo EKO pa naj stane kar hoče. Saj zato pa je novi golf 40k€, ID.3 bo pa tudi tam nekje in naprej s tem da večino delov naredijo tam kjer je delovna sila pod 700€.


Eeee no pa se je en najdu. Energija iz OVE velikokrat Nemce stane da jo kdo prevzame. A je res tako težko razumeti da je energija iz veternih in sončnih elektraren brez skoraj brez vrednosti, ker ne moreš z gotovostjo garantirati ustrezne dobave na določen dan čez recimo 3 mesece (kot se sklepajo pogodbe). Ja tudi JE ali TE lahko odleti samo je verjetnost dosti manjša kot da pride oblak in skrije sonček. :D

svit ::

roCkY je izjavil:


Ponči plačujejo, da jim kdo sploh elektriko vzame. Med vikendi je včasih zanimivo. Tudi do 15€ za megawat dajo. REs profitabilne so vetrne. Pol pa zjutraj na ponedeljek veter usahne in kolmhajc na 60-70% kapacitete. Skratka dvojna inštalacija za malo CO2 profita. Ampak važno da smo EKO pa naj stane kar hoče. Saj zato pa je novi golf 40k€, ID.3 bo pa tudi tam nekje in naprej s tem da večino delov naredijo tam kjer je delovna sila pod 700€.

A imaš to kakšne podatke (vire), ki potrjujejo tvoje navedbe, da Nemci ponoči plačujejo (impliciraš da to stalno počnejo) drugim, da odvzamejo odvečno elektriko, ali si to zgruntal za šankom in tako čez palec?

Lahko prebereš več o negativni ceni tukaj: https://www.cleanenergywire.org/factshe...

In ja, spet so ekskluzivno obnovljivi viri krivi za to, čeprav so konvencionalni proizvajalci elektrike enako zaslužni. Efekt "1.januarja" oziroma "lepega vremena" se ni začel s pojavom obnovljivih virov ampak že prej. Ampak ti že veš, da je tukaj samo moda in da se lahko trkamo po prsih, da smo EKO.
Ni ideje

Urbano#Desno ::

Pa ne fantazirat o shranjevanju v baterije, edina uporaben način shranjevanja energije je prečrpovalno jezero in pripadajoča HE. Tega pa verjetno danes v EU niti ne smeš postavit.

roCkY ::

svit je izjavil:

roCkY je izjavil:


Ponči plačujejo, da jim kdo sploh elektriko vzame. Med vikendi je včasih zanimivo. Tudi do 15€ za megawat dajo. REs profitabilne so vetrne. Pol pa zjutraj na ponedeljek veter usahne in kolmhajc na 60-70% kapacitete. Skratka dvojna inštalacija za malo CO2 profita. Ampak važno da smo EKO pa naj stane kar hoče. Saj zato pa je novi golf 40k€, ID.3 bo pa tudi tam nekje in naprej s tem da večino delov naredijo tam kjer je delovna sila pod 700€.

A imaš to kakšne podatke (vire), ki potrjujejo tvoje navedbe, da Nemci ponoči plačujejo (impliciraš da to stalno počnejo) drugim, da odvzamejo odvečno elektriko, ali si to zgruntal za šankom in tako čez palec?

Lahko prebereš več o negativni ceni tukaj: https://www.cleanenergywire.org/factshe...

In ja, spet so ekskluzivno obnovljivi viri krivi za to, čeprav so konvencionalni proizvajalci elektrike enako zaslužni. Efekt "1.januarja" oziroma "lepega vremena" se ni začel s pojavom obnovljivih virov ampak že prej. Ampak ti že veš, da je tukaj samo moda in da se lahko trkamo po prsih, da smo EKO.

Zadeva ni tako redka. Vsaj nekajkrat mesečno se vidi negativno ceno naključno, če med vikendom in kdaj tudi med tednom klikneš oni pregled.

Ah ja "EKO" naj bo (kaj to sploh pomeni) pa naj stane kolikor hoče...
Da ne vidijo rešitve pri sebi se gladko vidi, da so v CO2 sporazumu brez ugovarjanja Poljakom pustili premog in TE...
Saj se jim shaja (vsaj zaenkrat) ampak za kakšno ceno!

svit ::

Razlika med "mnenjem potegnjenim iz riti" in "mnenjem, ki bazira na podatkih":

Despite press reports suggesting Germany is losing out by paying neighbouring countries to use its electricity, actual volumes of power exported at negative prices are comparatively small. According to Agora Energiewende, the value of all the power exported at negative prices amounted to around minus 40 million euros in 2017.

This compares to total power exports worth 2.7 billion euros in 2016 and 2.3 billion euros in the period from January to October 2017, according to official statistics. Given that Germany is a net exporter because import volumes are much lower, the national power trading surplus was around 1.7 billion euros in 2016 and 1.4 billion euros from January to October 2017. Germany sold electricity to neighbouring countries at an average price of around 34.5 euros per megawatt-hour in 2016, while the average price for imported power was around 36.5 euros per megawatt-hour.

Vir: https://www.cleanenergywire.org/factshe...
Ni ideje

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: svit ()

m0LN4r ::

Ste prisli do zakljucka, da je za okolje boljse furati EV in kuriti premog, kot voziti ICE diesel?

Kdaj bo prodaja EV zazivela v EU mislim Francija in Njemacka?
Elektrika ni pocen, cenejsa tudi ne bo, janez pa si ne bo zaradi par stotakov na leto kupil predrago elektro igracko ali? Mislim vsaj zaenkrat ne zgleda tako.

Tema je odprta ze 14 let, kaj pravijo vase kristalne krogle?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

WarpedGone ::

V Nemčiji bo game-over za ice, ko bo nemška firma štancala ornk EVje ... nekje v drugi polovici '21.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

IL_DIAVOLO ::

Ce bojo dosegali standarde(pod 50g c02/km) s hibridi, ne bo potrebe po EV kot mainstream.

roCkY ::

Če bo treba bodo standarde prilagodili? So že "zoptimizirani". Minhen-Berlin po avtocesti pod 50g...?

_Tom_ ::

Predlog sprememb zakona o DMV....plačevalo se bo glede na CO2 in kW!....se upa kdo preračunat, koliko bodo Tesle drazje? ;)



13. člen (obveznost glede na moč motorja)
(1) Obveznost v eurih glede na moč motorja motornega vozila iz prvega, drugega in tretjega odstavka 9. člena tega zakona znaša:

Moč motorja (v kW) Pribitek za vsak kW (nad spodnjo mejo) Minimalna
obveznost v
eurih
do 80 0 40
nad 80 do 90 3 40
nad 90 do 110 5 70
nad 110 do 150 20 145
nad 150 do 170 40 645
nad 170 60 1.770
(2) Za motorna vozila iz prvega, drugega in tretjega odstavka 9. člena tega zakona, z močjo motorja nižjo od 80 kW znaša minimalna obveznost 40 eurov. Za motorna vozila z močjo motorja večjo od 80 kW se obveznost določi kot seštevek minimalne obveznosti za določen razred, v katerega se uvršča in pribitka za vsak kW, ki presega spodnjo mejo razreda, v katerega se uvršča motorno vozilo.
(3) Ne glede na prvi in drugi odstavek tega člena znaša obveznost za bivalna vozila (razen motornih vozil iz tarifne oznake 8703 80) 40 eurov za vsak kW, za trikolesa in štirikolesa (razen motornih vozil iz tarifne oznake 8703 80) ter motorna vozila iz tarifne oznake 8711 (razen motornih vozil iz tarifne oznake 8711 60) pa znaša 5 eurov za vsak kW.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: _Tom_ ()

hojnikb ::

ta davek naj bi nadomestil davščino na cc ali kaj druga?
#brezpodpisa

WarpedGone ::

se upa kdo preračunat,


Upa? Česa se pa naj bi bali?
RWD trojke majo v prometni napisano moč 100kW, ergo padejo v "nad 90 do 110 5 70":
- minimalna obveznost: 70 EUR
- pribitek: (100 - 90) * 5 = 50 EUR
Skupaj: 120 EUR

Kar je cca polovica tega, kar velja sedaj (0,5% cene)
Tu pa tam se najde kak birokratek, ki v homologacijo prepiše eno-urno-moč (65 kW) - DMV le 40 EUR...
Zbogom in hvala za vse ribe

m0LN4r ::

Bodo pac uvedli cestnino na kg teze. Tam bi najvec pobrali za nov asfalt. Te dvotonske gare bodo nas bogi slovenski asfalt se bolj bogega naredile.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

telexdell ::

m0LN4r je izjavil:

Bodo pac uvedli cestnino na kg teze. Tam bi najvec pobrali za nov asfalt. Te dvotonske gare bodo nas bogi slovenski asfalt se bolj bogega naredile.

Če računaš tlak na vozišče, potem ga kakšen motorist ali celo kolesar povzroči več kot dvotonska mrcina. Se bo računala cestnina tudi kolesarjem?
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

ziga1990 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ce bojo dosegali standarde(pod 50g c02/km) s hibridi, ne bo potrebe po EV kot mainstream.


Toyoti gre tu kar dobro trenutno imata Prius in corolla 78g c02/km in Prius PHEV je pa pod 50g c02/km
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

roCkY ::

Cifre pri hibridih so v vsakdanu tolk realne kot napoved vremena za mesec vnaprej..

WarpedGone ::

Slej ko prej bodo vlade skapirale tudi to.
Zbogom in hvala za vse ribe

J.McLane ::

WarpedGone je izjavil:

se upa kdo preračunat,


Upa? Česa se pa naj bi bali?
RWD trojke majo v prometni napisano moč 100kW, ergo padejo v "nad 90 do 110 5 70":
- minimalna obveznost: 70 EUR
- pribitek: (100 - 90) * 5 = 50 EUR
Skupaj: 120 EUR

Kar je cca polovica tega, kar velja sedaj (0,5% cene)
Tu pa tam se najde kak birokratek, ki v homologacijo prepiše eno-urno-moč (65 kW) - DMV le 40 EUR...


Za EV je posebna lestvica:

12. člen (davek na motorna vozila, izključno na električni pogon in druga motorna vozila brez izpusta CO2)
Moč motorja (v kW) Pribitek za vsak kW (nad spodnjo mejo) Minimalna obveznost v eurih
do 5 0 30
nad 5 do 50 2 30
nad 50 do 100 3 120
nad 100 4 270
https://e-uprava.gov.si/drzava-in-druzb...

Torej 270 EUR

Tudi če bi kupil 300 kW EV bi bil DMV 1070 EUR, kar je še vedno zelo ugodno.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

WarpedGone ::

Torej 270 EUR

Kar je 25 več kot so mi nesposobni FURSovci zaračunal.
Skratka še en nothing-burger.
Zbogom in hvala za vse ribe

roCkY ::

WarpedGone je izjavil:

Slej ko prej bodo vlade skapirale tudi to.

Problem je, da se miži na obe očesi.
A kaj je rešitev. Industrija ima kapaciteto za ICE motorje. Surovine za baterije ni kar tako spravit na proizvodnjo linijo, ki se počasi delajo. Lahko pride do neke tehnološke revolucije in bo tisti, ki se o zaletel odletl...

Pri vsem tem novem "EKO obdavčenju" me mot predvsem to, da ni nikjer najti podrobnih specifikacij na odhodkovni strani. Bistvo vlad je biti kao EKO in ugajat "gretam" ter najprej v proračun spraviti več €$ kot sedaj. Skratka netrensparenten sistem za izboljšanje okolja.

WarpedGone ::

Jp, severno morje je mrzlo in mokro. In bo takšno tudi ostalo.
Enako z zblojeno politiko, ki mora za svoje plače ugajat v splošnem neumni populaciji.

Hočeš boljš politiko? Trudi se, da bo folk v glavah nosil in okol trosil kakšno neumnost manj.
Mislm, da je stvar izustil Peterson: nismo vsi enako sposobni ampak za pot na boljše zadošča že, da ne ponavljamo stvari za katere že vemo, da ne držijo - na kratko: ne lažimo.

Kar je žal težje kot se zdi, ker zahteva, da maš stvari razčiščene - da stvari, ki jih trdiš, ne negirajo ena druge. In da ko ugotoviš problem, tega popraviš. Skratka, beri podpis.
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

Citiraš Petersona?!? 8-O Resno :|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Urbano#Desno ::

Gregor P je izjavil:

Citiraš Petersona?!? 8-O Resno :|


Pusti fantu veselje. Čakamo na 2021 ko bo konec z prodajo ICE v evropi. >:D Kako zabavno.

ziga1990 ::

konec prodaje ICE v Evropi 2021 ali sem kaj zamudil?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ziga1990 ()

WarpedGone ::

Zamudu si tečaj pismenosti. Bo še kak ...
Zbogom in hvala za vse ribe

m0LN4r ::

Prodaja morda cez par let, ne pa 2021. Vozli pa se bojo se vsaj 20 let.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

WarpedGone ::

Konec 2021 je tehnično "čez par let".
Ampak to ni moja trditev ampak neke druge lokalne inteligenzze ..
Zbogom in hvala za vse ribe

ziga1990 ::

m0LN4r je izjavil:

Prodaja morda cez par let, ne pa 2021. Vozli pa se bojo se vsaj 20 let.


naj naredijo kar tako bojo dilerčki imeli veliko strank
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

vostok_1 ::



Oh glej, spet bluzijo v prazno.

Seriously, a tam zaposleni sploh vedo kaj delajo, ali so jim new world order soy latteji in impossible estrogen burgerji čisto scvrli možgane?

Tesla svoje concept avte vsaj naredi tehnično uporabne, četudi ne hipoma dostopne.
Jz bi tistega mercedesa ponesreči zamenjal za high tech toilet.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

jernejl ::

vostok_1 je izjavil:

Tesla svoje concept avte vsaj naredi tehnično uporabne, četudi ne hipoma dostopne.

Concept car @ Wikipedia
Če misliš, da morajo biti konceptni avti tehnično uporabni in kmalu dostopni, potem si nekaj zamešal. Kateri pa so Teslini konceptni avtomobili?

vostok_1 ::

Šure, whatever.
Ampak veš kam ciljam.

They have no fucking clue. No fucking clue.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Vazelin ::

Tesla je z model 3 ubila ostale električarje.
Kdo bi kupil neke Kone in podobno, če za isti keš dobi Model 3?
Tesli manjka to, da ti ga dostavi v Slovenijo in da je ena servisna poslovalnica.
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

vostok_1 ::

Tesli mogoče manjka malo tistega industrijskega duha. So še preveč startupovski. Ampak kot rečeno, v 10 letih praktično pohabiti klasično avtoindustrijo, is no small task.

Vprašanje kdo so največji investitorji. Might be interesting to know.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Vazelin ::

Saj če pogledaš kakšne bonbončke nudi Tesla v svojih avtih ti je jasno kako zadaj so tekmeci.

Poglej npr. samo izkoriščanje velikega zaslona. Lahko igraš celo igrice, ki jih igraš tako, da premikaš volan od Tesle (in celo kolesa se premikajo kakor sem videl). Ali recimo imitacija kamina, dog mode. Skratka, polno takšnih malih stvari. Pri nemcih so touch screeni res tisto osnovno ... za pretikanje po postajah, navi, po novem upravljanje klimatskih naprav. To kar dela Tesla je res smells like a teen spirit:)

Poleg tega tekmeci predstavljajo bedne modele, kot je npr. tisti električni suv od Mercedesa. Brezvezno že sedaj
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vazelin ()

jernejl ::

Vazelin je izjavil:

Kdo bi kupil neke Kone in podobno, če za isti keš dobi Model 3?

Kono dobiš (po subvenciji) od 29k€ naprej. Tesla stane kakih 15 tisočakov več.
Tvoje vprašanje je podobno, kot bi se spraševal, kdo bi kupil Clia, če za isti keš dobi Superba.

Še Kona, ki ima večji doseg od Tesle 3, je par tisočakov cenejša. Čemu bi kdo kupil Teslo z mizernim dosegom, če lahko za manj denarja dobi boljši avto?
««
795 / 1229
»»