» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
792 / 1230
»»

Okapi ::

Mikrohard je izjavil:


Verjetno boš rekel, da cena delnice odraža poznavanje vedeževalk, kaj bo čez 20 let?

Si hotel reči poznavanje vedeževalk, kako bo letos - ko bo do konca leta na cesti milijon robotaksijev:))

Bolj kot bo vrednost prenapihnjena, bolj boleče bo streznjenje.

WarpedGone ::

Verjetno boš rekel, da cena delnice odraža poznavanje vedeževalk, kaj bo čez 20 let?

Vsekakor ne odraža napovedi vaših steklenih kugel.

Reklamacija al stvarna napaka?
Zbogom in hvala za vse ribe

Mikrohard ::

Ne me narobe razumet. Jaz si želim, da bo Tesla zgodba o uspehu. Da se jim uspe ustaliti v avtoindustriji in po količini prodanih avtov globalno konkurirati velikim. Ker zaenkrat so "veliki" samo v majhnem segmentu EV-jev.

Nekaj drugega je pa dejstvo, da je delnica napihnjena. Pa ni napihnjena samo delnica Tesle... celoten delniški trg je napihnjen kot še nikoli v zgodovini. Kaj se bo pa zgodilo ob naslednji recesiji (ki je neizogibna), si lahko pa vsak sam predstavlja.

mikhaair ::

Naslednja recesija bo pokopala nepripravljene na prihodnost. Ti meniš, da je to Tesla, ki gradi novo, drugačno, ter, da so v zmoti.
Prej bi rekel, da se bo potopil kakšen FCA npr.

Gregor P ::

Ne vem, če ljudje v času recesije ravno množično kupujejo nova vozila?:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

telexdell ::

Mikrohard je izjavil:

Ta graf lepo pokaže, kako napihnjena je delnica Tesle.

A mi lahko poveš, kako je lahko podjetje, ki je v Q3 2019 imelo 6.3 milijard dolarjev prometa in bogih 143 milijonov dolarjev profita vrednoteno skoraj enako kot podjetje, ki je imelo v istem obdobju 207.7 milijard dolarjev prometa in 5 milijard dolarjev profita (35x bolj profitabilno od Tesle).

Verjetno boš rekel, da cena delnice odraža poznavanje vedeževalk, kaj bo čez 20 let?


Povsem enostavno- prvo podjetje izdeluje npr. EV in ima velik potencial za bodočo rast. Drugo podjetje izdeluje npr. dizle in ima velik potencial za bodoči bankrot>:D
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

WarpedGone ::

Mikrohard je izjavil:

Ne me narobe razumet. Jaz si želim, da bo Tesla zgodba o uspehu.


Kaj si ti ali jaz želiva ne bo spremenilo ničesar.
Hkrati pove zelo malo o tem kaj se dogaja in kam se stvari premikajo.
Smer in velikost vektorjev premika postane precej očitna, ko nehaš študirat kaj si želiš, kaj bi blo fajn in kje smo danes.

Tesla je že zadnjih 10 let nepredstavljiva zgodba o uspehu.

Ves drek, ki se zliva po njih, je le očiten odraz tega šoka - folk ni sposoben sprejet, da jim uspeva kar jim uspeva.
To po vsem prej/drugje videnem nebi smelo bit mogoče.
Mnogo folka se v šoku zateče v razlage o prevarah, subvencijah in ignoranci konkurence. Kaj pa naj bo drugega, vsi vemo, da ni možno, da bi jim zares uspevalo.

Vsakič znova se izkaže, da ne drži ne prvo (ni prevare), ne drugo (nobenih posebnih subvencij) niti tretje (konkurenca se močno trudi ampak ni sposobna niti pariranja).

Vsaka konjuktura se enkrat konča, šlogat kaj bo takrat zna vsak. Pravilno napovedat pa ... trenutno so sicer profesije bankrota mal potihnile, kaka zgubljena duša tu in tam še spusti kakšno. Ampak ko bo kaka korekcija, ko bo kaka nova tožba al kak podoben manever, bo to zopet udarilo na plan.

Ampak nič bat, na SpaceXovem motorju v orbiti so pazili miši ...


Enter the Germans:
https://www.teslarati.com/tesla-forest-...
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

J.McLane je izjavil:

Še vedno ne kapiraš, ti si pisal o tem, da v prihodnje ni čisto jasno koliko bo strošek goriva pri EV in na tej predpostavki zaključil, da za 12k EUR raje kupiš nekaj kar te danes stane 100EUR več na mesec in ti daje več udobja. Zadeva nekako ni primerljiva, če te danes stane 100EUR na mesec več, a ne?

Avto ni nakupna cena, avto je strošek, ki se ga da dokaj enostavno ocenit in strošek 12k EUR EV in 8 k EUR ICE gre vsekakor v prid EV, sedaj pa še enkrat poglej kakšen nov ICE lahko kupiš za 8k EUR. Problem je da trg EV praktično ne obstaja, zato pač danes ni pametne alternative v vseh možnih odtenkih kot jih ponuja ICE, tako da žal za primer 12k EUR ICE ni konkurenčnega produkta. Je pa konkurenca pri 20k EUR ICE in pri 30k EUR ICE ...

Glede stroška za gorivo. Tako je danes in tako bo čez 10 let ko bo voznik EV plačeval za svojo vožnjo bistveno več kot danes, ampak ICE voznik bo za vožnjo tudi plačeval bistveno več kot danes. Razlika v prid EV bo ostala, to je edini možen scenarij, ki je jasen kot beli dan.
To drzi, ce je edini kriterij ob nakupu cena, zato pa sem napisal, ce to odtehta razlike je to to.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

lufthammer ::

vostok_1 je izjavil:

Tisti, ki si to zalsužijo so ga že videli. Vi ostali pa še naprej tavajte v temi.


Če te prav razumem, nimaš kaj pokazat...

Mikrohard ::

mikhaair je izjavil:

Naslednja recesija bo pokopala nepripravljene na prihodnost. Ti meniš, da je to Tesla, ki gradi novo, drugačno, ter, da so v zmoti.
Prej bi rekel, da se bo potopil kakšen FCA npr.

Nisem namigoval na to, da bo kakšno podjetje zato crknilo. Bolj sem namigoval na to, da bodo "navadni smrtniki", ki slepo verjamejo v uspeh Tesle, izgubili del svojega premoženja, če bodo vzrajali pri delnicah (katerihkoli... ne samo Teslinih).

Sicer pa recesijo lažje preživijo podjetja, ki imajo dovolj denarnih zalog in niso odvisna od kreditov. V katero kategorijo spada Tesla pa sam presodi.

WarpedGone je izjavil:

Tesla je že zadnjih 10 let nepredstavljiva zgodba o uspehu.

Lahko je rasti, dokler si majhen.

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

>> Lahko je rasti, dokler si majhen.

To je vaša sedanja racionalizacija vaših 10letnih blodenj.
Zadnjih 10 let se tega niste zavedal.
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

Lahko je rasti, dokler si majhen.

Potem zlahka našteješ 5 avtomobilskih podjetij v zadnjih 30 letih, ki so zrasla iz 0 na 350,000 avtov in se prodajajo globalno? Kaj pa 3? Kaj pa eno, ki ni tesla?

fikus_ ::

Avtomobilska industrija (ICE) je nekoliko v krizi (prenasičen trg vozil, zmanjkalo idej/novosti za večjo rast prodaje), poleg tega napovedovanje splošne krize, . . . in to se odraža v ceni delnic.

Ceno Teslinih delnic pa viša navdušenje nad EV in v zadnjem času izpolnjevanje načrtov (obseg produkcije, profit).

vostok_1 ::

lufthammer je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

Tisti, ki si to zalsužijo so ga že videli. Vi ostali pa še naprej tavajte v temi.


Če te prav razumem, nimaš kaj pokazat...


Absolutno imam.
Zgolj ne vem, zakaj bi si vi to zaslužili.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Mikrohard ::

OMG se je težko argumentirano pogovarjat z nekaterimi osebki tukaj.

1.) Jaz 10 let nazaj nisem napovedoval rasti Tesle, niti pet let nazaj nisem napovedoval rasti Tesle, niti danes ne napovedujem rasti Tesle.
2.) S tem, da sem napisal, da je "lahko rasti, dokler si majhen" nikakor nočem zaničevati uspeha Tesle do danes
3.) Edina stvar, ki sem jo napisal (in za katero stojim) je ta, da je cena Tesline delnice napihnjena
4.) Z izjavo "lahko je rasti, dokler si majhen" sem želel povedati samo to, da ko (če) bo enkrat Tesla dosegla obsege Volkswagna, bo imela tudi procentualno rast (ali padec) prodaje podobno trenutnim številkam Volkswagna
5.) Kdor pa misli, da lahko Tesla vzdržuje trenutno rast v nedogled in misli, da bo nekoč dominirala svetovni avtomobilistični trg (imela občutno večji market share kot konkurenčna podjetja) in misli, da bo cena delnice ustrezno rastla v višave tudi med recesijo... ta pa naj kar lepo investira v Teslo, si nadene svoja rožnata očala in uživa, dokler je v plusu. Jaz samo pravim, da bodite previdni s svojim denarjem.

WarpedGone ::

prenasičen trg vozil, zmanjkalo idej/novosti za večjo rast prodaje)

Vse skup se zreducira na "same old".
Spomnite se jamra, kako je nov model samo nekaj mal drugačne plastike. Kako je glavna novost v novem modelu zamenjava kasetarja s cd plajerjem. Pa možnost igranja MP3jev in podobni mahni detajlčki. Spomnite se, kako firme 'sodelujejo pri razvoju' in isto reč prodajajo pod tremi različnimi imeni in značkami (npr Fiat Ulisses, Peugeot 807, Citroen C8), pa C-Zero, iMiev, ... Veliko imen, bistveno manj izbire, še manj dejanske različnosti.

Folk, ki je tega vajen zadnjih xx let, seveda doživi šok, ko vidi jekleno škatlo na kolesih.
Par dni kasneje se četrt milijona dere Take my money!
In ker stvar ne bo dost hitr tle, si čas krajšajo z lastnimi predelavami ali modeliranjem igric.

Ampak vse to je bilo znano že pred +5 leti, ko ste se še drli "ko se bodo stari spomnili, bo s teslo konec".
Od takrat se je spremenilo samo to, da so stari na cesto dali to česar so sposobn.

Njihovo gobezdanje se je prelevilo v sramotno realnost.
Dvesto jurjev za avto dosega Nissan Leaf izpred 5 let...

Glede prenapinjenosti ... oglaste se ko bo štirimestna cifra.
Pa še takrat boste mel ravno toliko prav kot danes.
Ne sploh.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Takih stvari si enostavno ne moreš zmislit:
Daimler and BMW, through their joint-venture Free Now, a mobility ride-hailing app in Europe, is ordering 60 Tesla vehicles in order to expand their electric vehicle offering in Germany.
Zbogom in hvala za vse ribe

hojnikb ::

Impossibru!¸
#brezpodpisa

Gregor P ::

To je "Impossibru" le, če gledaš na posle kot na nogometno tekmo, kjer je za zvestega nogometnega navdušenca vse le črno in belo; v ozadju pa se med klubi dogaja čuda stvari>:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

vostok_1 ::

WarpedGone je izjavil:

Takih stvari si enostavno ne moreš zmislit:
Daimler and BMW, through their joint-venture Free Now, a mobility ride-hailing app in Europe, is ordering 60 Tesla vehicles in order to expand their electric vehicle offering in Germany.


That's quite epic.

Gregor P je izjavil:

To je "Impossibru" le, če gledaš na posle kot na nogometno tekmo, kjer je za zvestega nogometnega navdušenca vse le črno in belo; v ozadju pa se med klubi dogaja čuda stvari>:D


Podjetja med seboj res ne tekmujejo kot v nogometu. Navijači pa, še pretepajo se.

Ampak point je, da stari poslovni modeli se kot kaže ne bodo obnesli.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

DamijanD ::

Avti (vsaj za večino) niso kot pametni telefoni, ki jih raja navdušeno nabavlja vedno, ko se pojavi nov model. Ampak bolj kot kruh - vsi so si razmeroma podobni med sabo in kupiš ga, ker/ko ga rabiš. V splošnem to pomeni, da globalno količino prodanih vozil narekuje samo politika prevoza, sposobnost javnega prevoza ipd,...

kow ::

Pred kratkim sem nekaj casa uporabljal stari feature phone (cirka 1 mesec). Ugotovitev:

Preprosta, poceni, zanesljiva tehnologija. Ima 90 odstotkov stvari, ki jih potrebujem. A vendar, sem kupil novi pametni telefon. Zakaj?
Ker rabim web in gps.

Poanta? Imo se bo isto zgodilo z avtomobili. Saj bomo pizdili nad izgubo kontrole, konstantnimi user interface spremembami itd.
Ampak, killer featureji bodo vse odtehtali. Enkrat bos brez marele, pa si bos priblizal avto, da ne bos moker. Nikoli ne gres vec nazaj.

Software rules the world, to je jasno.

jernejl ::

WarpedGone je izjavil:

Takih stvari si enostavno ne moreš zmislit:
Daimler and BMW, through their joint-venture Free Now, a mobility ride-hailing app in Europe, is ordering 60 Tesla vehicles in order to expand their electric vehicle offering in Germany.

So rekli, če lahko Tesla, bomo pa tud mi.

WarpedGone ::

Tesla uporablja ICE dostavnike, ker nima EV kombijev.
BMW in MB imata svoje EVje, ki so očitno tolk ful bolš da bodo raje delal brezplačno reklamo Tesli.

Lol ...
Zbogom in hvala za vse ribe

Nesta ::

Dejansko električni avto bolj onesnažuje okolje kot novi dizli....

DrDre95 ::

Nesta je izjavil:

Dejansko električni avto bolj onesnažuje okolje kot novi dizli....


Iz vtičnice se nič ne kadi tako da BTFO!

Nesta ::

DrDre95 je izjavil:

Nesta je izjavil:

Dejansko električni avto bolj onesnažuje okolje kot novi dizli....


Iz vtičnice se nič ne kadi tako da BTFO!


Od nekje moras dobiti električno energijo? :)

krucymucy ::

Nesta je izjavil:

DrDre95 je izjavil:

Nesta je izjavil:

Dejansko električni avto bolj onesnažuje okolje kot novi dizli....


Iz vtičnice se nič ne kadi tako da BTFO!


Od nekje moras dobiti električno energijo? :)

HE, SE, VE, JE?
Tudi plinske TE, se celo TE na premog onesnazujejo precej manj kot posamicno kurjenje goriva v vsakem vozilu posebej.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: krucymucy ()

Nesta ::

Nesta je izjavil:

DrDre95 je izjavil:

Nesta je izjavil:

Dejansko električni avto bolj onesnažuje okolje kot novi dizli....


Iz vtičnice se nič ne kadi tako da BTFO!


Od nekje moras dobiti električno energijo? :)


V Trbovlju jim to povej ;) Pa tudi izdelava baterij je precej bolj sporna za okolje kot dizl motor.
Na koncu bomo žal prišli do tega da dobro narejen dizl motor precej boljsa izbira. Tudi ko natočiš nafto je notri tudi po 100 letih, medtem ko baterija se po parih mesecih neuporabe delno izprazni...
Vsaj trenutne baterijo niso še čista alternativa.

m0LN4r ::

Zanimivo bo, ko bo na cesti 100 miljonov baterij na stiri kolesa. Te bo treba nekje narest in delno odvrzt, nekatere pa bodo zgorele.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

kow ::

@Nesta

Nehaj nabijat in predlozi stevilke.

TheBlueOne ::

Koliko resursov za kaj pove sama cena. Kjer je treba postevati, da ima Tesla verjetno dosti manjsi procentualni zasluzek na enak trud kot taveliki. Iz tega izhaja, da se naceloma po dolarju avta pokuri se nekoliko vec resursov, kar je menda tako ali tako znano, posebej okoli pridobivanja bolj eksoticnih materialov.

Ampak vseeno, kdor pravi, da elektricni avti niso bolj zeleni se b.p. lahko zelo moti, posebej pri novejsih se neobstojecih modelih. Ce bodo dodali se zelo ucinkovite panele, kakor je predvideno na Cybertruck, in bo recimo 5km/dan od tega (Musk pravi do 40km/dan), verjtno postanejo zelo zeleni. Ce se napolni za recimo 20km/dan lahko imas manjse baterije in vseeno pokrijes potrebe vecine in znatno zmanjsas resurse pri proizvodnji.

Je pa lahko manj zelen, ce zivis v totalni vukojebini, kjer so izgube v omrezju velike, recimo, da prihaja elektrika iz termoelektrarne, nimas doma kaj drugega, kot navaden prikljucek, moras imeti mamut baterijo itn. Ampak to za moj okus ni vizija elektrifikacije in je pac tako, da najprej je avto drag in tam tam z ICE, v prihodnosti pa vse gre v smer elektro.

kow ::

"Koliko resursov za kaj pove sama cena"

Resursi so tudi delovna sila, kapital itd., ne samo materiali. Potrebno je placati razvoj, ceno kapitala za proizvodnje zmogljivosti, novo logistiko itd.
Vse to je pri BMW-ju ze zdavnaj placano. Ce dajo na trg novi model, ga izdelajo v isti tovarni kot prejsnjo generacijo. Imajo iste podizvajalce (velik del njih izven drage Nemcije) itd.
Proces je zelo optimiziran. Ko bos imel postavljene tovarne za baterije, module, elektro motorje itd. za 50m EV avtomobilov letno, bos lahko primerjal cene.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

TheBlueOne ::

kow je izjavil:

"Koliko resursov za kaj pove sama cena"

Resursi so tudi delovna sila, kapital itd., ne samo materiali. Potrebno je placati razvoj, ceno kapitala za proizvodnje zmogljivosti, novo logistiko itd.
Vse to je pri BMW-ju ze zdavnaj placano. Ce dajo na trg novi model, ga izdelajo v isti tovarni kot prejsnjo generacijo.


Ce se kaj izide ali ne pove trg in elektro avti so v porastu, podjetja pa z njimi menda ze delajo profit, tudi Tesla. Tako, da v primeru nadaljne stabilnosti verjetno ni straha, ce bo kriza, pa si mislim, da bo Tesla ena prvih, ko bo padla, ker izdeluje prakticno samo drage avte, ki pa so v krizah najbolj na udaru.

Nekdo je spekuliral, da bi v krizi imel tezave prej PSA, kar ne verjamem, ker znajo stancati avte za tudi pod 10.000€.

kow ::

Pomembno je kje podjetja naredijo profit. Ford naredi ves profit v ZDA z F-serijo. VSE ostalo dela 0 ali izgubo. Ce je vecja kriza, se stevilo in povprecna prodajna cena F serije mocno zmanjsa, in je Ford prakticno cez noc v izgubah. PSA ne poznam.

Imo bo morala Tesla v startu postaviti ceno modela Y precej visoko, drugace jim bo popolnoma porusil prodajo modela 3. Domnevam, da bo po nekaj letih razmerje prodaje model3/modelY, nekje v rangu 1:4 do 1:5.

Vir:

https://www.calculatedriskblog.com/2020...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

WarpedGone ::

Imo bo morala Tesla v startu postaviti ceno modela Y precej visoko,


Cena je že postavljena: v AT je Model Y Dual za 4.900 EUR dražji od Model 3 Dual.


drugace jim bo popolnoma porusil prodajo modela 3.


Taka je strategija:
Model Y will outsell S, X and 3 combined.


S,X in 3 bodo 'šli' na pričakovano normalen nivo prodaje, Y bo pa nova zvezda.
Okapiji se bodo pa blesavo čudili, kako je prodaja padla ...

Sm že napisal,tle mate še 'bol uradno', od 'analitikov':
Fiat Chrysler will effectively fund Tesla's German factory, investment bank says
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

"normalen nivo prodaje":))

A ni povpraševanja praktično neskončno veliko, za vse modele, in ga proizvodnja ne more dohajati?

Če s cenejšim modelom delaš konkurenco lastnemu dražjemu modelu, nisi ravno na poti do svetovne dominacije.

lufthammer ::

2019 was the ninth consecutive record year for Mercedes-Benz, with growth of 1.3% to a total of 2,339,562 units delivered worldwide.

Težko je rast za 20%, če si enkrat tako visoko.

Tale Mercedes bo propadel, dinozaver....

WarpedGone ::

>> A ni povpraševanja praktično neskončno veliko, za vse modele, in ga proizvodnja ne more dohajati?

Ja, je.
Tvojim duševnim bolečinam navkljub.

>> Če s cenejšim modelom delaš konkurenco lastnemu dražjemu modelu, nisi ravno na poti do svetovne dominacije.

S cenejšim modelom delaš konkurenco V S E M drugim vozilom.
Bebec.
Zbogom in hvala za vse ribe

Okapi ::

Bebec si ti, če res verjameš, da se bolj splača prodati en avto za 50 jurjev, kot en avto za 100 jurjev.

2dark ::

Nesta je izjavil:

Nesta je izjavil:

DrDre95 je izjavil:

Nesta je izjavil:

Dejansko električni avto bolj onesnažuje okolje kot novi dizli....


Iz vtičnice se nič ne kadi tako da BTFO!


Od nekje moras dobiti električno energijo? :)


V Trbovlju jim to povej ;) Pa tudi izdelava baterij je precej bolj sporna za okolje kot dizl motor.
Na koncu bomo žal prišli do tega da dobro narejen dizl motor precej boljsa izbira. Tudi ko natočiš nafto je notri tudi po 100 letih, medtem ko baterija se po parih mesecih neuporabe delno izprazni...
Vsaj trenutne baterijo niso še čista alternativa.


V Šoštanju tud. Majo tok onesnažen rak. AMpak nekdo ki živi varno stran ga boli luke za te zadeve. Kako visok stopnja umrljivosti za rakom je vTrbovljah pač nikogar ne zanima.

Ker termoelektrarne delujejo na plin.


Zdaj prihaja ukinitev subvencij za ev-je v SLoveniji. Zadnji čas.

telexdell ::

Okapi je izjavil:

Bebec si ti, če res verjameš, da se bolj splača prodati en avto za 50 jurjev, kot en avto za 100 jurjev.

Če avto ocenjen na 150 prodaš za 100 jurjev in avto ocenjen na 30 prodaš za 50 jurjev... no ja

Cenejši avti ne bodo zamenjali dražjega v razmerja 1:1 ne v denarju še manj pa v količini. Dražji avto bo na račun cenejšega izgubil mogoče 30% potencialnih kupcev, bo pa cenejši avto pridobil 200...300% kupcev, katerim je dražji avto nedosegljiv. Torej- namesto 100 dragih avtov bodo prodali še 70 teh in hkrati 230...330 cenejših.
Pol bodo dali še cenejši avto, kupci se bodo na novo razporedili in prišli novi... In tako se osvaja trg.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Gregor P ::

O katerih "poceni" EV sedaj govorimo?:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

kow ::

Zdaj gledam novi slo cenik za novi Zoe. Z baterijo gre od 33k naprej. A se hecajo? Dvomim, da bo kaj veliko kupcev, verjetno bodo morali kmalu spustiti cene.

roCkY ::

To se bo prodajalo v deželah z višjim standardom (če se bo). Za cliota dajat 35 jurjev dokler so subvencije...
Oz. se bo prodajalo ko drugih zadev več ne bo. Bo Co2 mafija dvigila cene alternativi, no klasiki.

kow ::

A ni model 3 nekaj cez 40k?

Verjetno Renault aktivno noce prodajati pri nas, ker gre trenutno vsa proizvodnja v Francijo, Norvesko itd.

Aja, zdaj vidim da ze dajo 3k evrov popusta. Pise na spletni strani.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

ziga1990 ::

evo da se malo sam prislonim:

razmišljam o nakupu nove 208 in sicer imam dilemo bencinar+avt ali električni problem je da je električni 7000EUR dražji z subvencijo torej ali je električna 208 vredna 7000EUR?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ziga1990 ()

kow ::

A ni to odvisno od predpostavk? Koliko kilometrov sploh naredis letno?

roCkY ::

Dilema je ali bi raje CO2 davek plačeval na bencinski črpalki ali skozi elektriko za TEŠ. Pomoje trenutno za to razliko, če nisi malo večji EKO fanatik EV ni izbira tudi pri precej visokem št. km letno. Elektrika se bo dražila, to je dejstvo.

ziga1990 ::

kow je izjavil:

A ni to odvisno od predpostavk? Koliko kilometrov sploh naredis letno?


2200km na leto:D
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
««
792 / 1230
»»