» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
790 / 1230
»»

MrNighthawk ::

Urbano#Desno je izjavil:

Izgleda super zabavano in družabno


>:D

Kako bo šele čez par let ko bo teh škatlic res ene par % na cestah in ne zgolj kakšen promil kot danes.

Emm... vseeno me zanima še "ozadje" tega dogajanja. Tole deluje preveč tragikomično.

kow ::

Urbano#Desno je izjavil:


Kako bo šele čez par let ko bo teh škatlic res ene par % na cestah in ne zgolj kakšen promil kot danes.


Saj v tem delu sveta (bogatih predelih Kalifornije) jih verjetno ze je par procentov na cestah. Tako, da ne bo nic drugace. Za praznike, bos moral avto nafilati vnaprej na 100p.

ziga1990 ::

MrNighthawk je izjavil:

Urbano#Desno je izjavil:

Izgleda super zabavano in družabno


>:D

Kako bo šele čez par let ko bo teh škatlic res ene par % na cestah in ne zgolj kakšen promil kot danes.

Emm... vseeno me zanima še "ozadje" tega dogajanja. Tole deluje preveč tragikomično.


Pač počitnice in vsi so hoteli nafilat na Teslinih superpolnilnicah. Mene bolj moti zakaj ima veliko od njih prižgane avtomobile,da ja še več procentov baterije porabijo ko stojijo
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

MrNighthawk ::

ziga1990 je izjavil:


Pač počitnice in vsi so hoteli nafilat na Teslinih superpolnilnicah. Mene bolj moti zakaj ima veliko od njih prižgane avtomobile,da ja še več procentov baterije porabijo ko stojijo

Ok... si ne predstavljam kako to zgleda, če grejo vsi v isto smer in destinacija je dlje kot range? Doolgi postanki.

"Prižgan EV porabi zelo malo elektrike"
- vsak EV lastnik :D

pegasus ::

vostok_1 je izjavil:

Ne potrebujem 270km dosega. Ne potrebujem fast charginga. Ne potrebujem pospeškov. Ne potrebujem fensi opreme.
Glej torej prvo generacijo ... C-Zero, iMiev in sorodne. Če hočeš novo, glej v Indijo, recimo Ora R1.

IL_DIAVOLO ::

Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Mikrohard ::

Glede na delež EV-jev pri nas še dolgo ne. Pa EU politika se na tem področju razlikuje od US politike.

Sicer pa ja... problem bi lahko rešili tako, da ukinejo trošarine na goriva ter dvignejo cestnino (za vsa vozila). Ampak to bi se moralo zgoditi v vseh državah... ker sicer bi ljudje tankali čez mejo.

Nikec3 ::

Tesla je v Q4 dostavila 112 000 avtov, kar je absolutni rekord. Delnica je šla gor, tudi finančno se pričakuje, da bo četrtletje uspešno.
https://insideevs.com/news/391065/tesla...
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

mihagr ::

Ali veste, kaj imata skupnega EV in driska?
Eno zelo pomembno stvar - pri obeh nikoli nisi siguren, če boš prišel do doma.

a_borlak ::

vostok_1 je izjavil:

Ne potrebujem 270km dosega. Ne potrebujem fast charginga. Ne potrebujem pospeškov. Ne potrebujem fensi opreme.
Naj naredijo enega podobnega z pol manjšo baterijo...



...wait...kje si ti dobil 11k€? Zadeva se prodaja za 20k€ skoraj.
Kar je fail od faila. 20k€ za samokolnico z baterijo.

Nope. Bom zaenkrat še kar ostal na ICEjih.


Začni trolat prodajalce na avto.net, imaš enega Zoe za 7400, C-Zero in Ion za 8k in glede na to, da bo kmalu cel kup veliko zmogljivejših na cestah v kratkem času, bodo ti trgovci še veseli, če jih bodo prodali za 7k. BTW, Zoe se prodaja že skoraj eno leto, ponudi 6k.

kow ::

Ne stekam kako lahko ponujajo C-Zero in Ion za 8k (2012/2013). A novih e-up se ne dobi vec? Ce se ne motim, ga dobis za cirka 13k (po subvenciji).

a_borlak ::

Vse do poletja je razprodano. Kdaj bo nova zaloga, ne ve nihče. In točno to, kot si napisal, 6 let star avto z pol manj dometa za dve tretjini novega, to tudi meni ne gre v glavo. Ampak ok, naj ga imajo, če jim služi.

Alfa Dog ::

a_borlak je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

Ne potrebujem 270km dosega. Ne potrebujem fast charginga. Ne potrebujem pospeškov. Ne potrebujem fensi opreme.
Naj naredijo enega podobnega z pol manjšo baterijo...



...wait...kje si ti dobil 11kEUR? Zadeva se prodaja za 20kEUR skoraj.
Kar je fail od faila. 20kEUR za samokolnico z baterijo.

Nope. Bom zaenkrat še kar ostal na ICEjih.


Začni trolat prodajalce na avto.net, imaš enega Zoe za 7400, C-Zero in Ion za 8k in glede na to, da bo kmalu cel kup veliko zmogljivejših na cestah v kratkem času, bodo ti trgovci še veseli, če jih bodo prodali za 7k. BTW, Zoe se prodaja že skoraj eno leto, ponudi 6k.


Na alibabi kupiš “skoraj mercedesa” za 3.500 usd. Group buy, anybody?
https://www.alibaba.com/product-detail/...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Alfa Dog ()

fikus_ ::

Močno dvomim, da se boš s tem "mercedesom" lahko legalno vozil po cesti. V vsakem primeru pa te čaka homologacija.

Alfa Dog ::

Ja ja, saj vem. Se imam preveč rad da bi se v tej konzervi okoli vozil.
Sem samo hotel pokazat da se da naredit ljudski BEV za male pare...

m0LN4r ::

Cena Skode E citigo al kva, me pride v DE 48 x 300 oz. 15k, pa jebes to. 15k za samokolnico z baterijo je mal prevec. To ze mores bit malo vdarjen na EKO in sadomazo, da das 15K za tako skatlico na elektriko ranga jugo koral.
Zdaj ko pridejo EVji so avti velikosti jugecov spet trend? Samo da za tako ceno da dol pades.
Za to ceno se dobi 3 nove Dacie z kolicinskim popustom pa se mal vecje so.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Utk ::

Nemci te še niso naučili računat?

m0LN4r ::

Pa mi ti zracunaj prosim, ampak to ne spremeni dejstva, da je to mala "sklatlica" za 15k.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Utk ::

Ki porabi 2 evra na 100 km goriva. Tudi in predvsem v mestu, kjer tvoj porabi 7 litrov.

IL_DIAVOLO ::

Upam, da ne bojo s temi malčki delali zastojev na avtocestah.

SambaShare ::

S temi citigo, e-up, ipd. bolje da sploh nehate opletati. Dokler niso normalno dobavljivi, kot da jih ni.

m0LN4r ::

Utk je izjavil:

Ki porabi 2 evra na 100 km goriva. Tudi in predvsem v mestu, kjer tvoj porabi 7 litrov.
Ja in? Saj sem lepo napisal, da moras bit mal EKO vdarjen in sadomazo, zato da se bos rajsi vozil v samokolnici za 15k? E-Corsa, ki je kolko tolko sprejemljiva pa je ze 35k, ce hoces se vsaj mal opreme.
Sicer pa jaz porabim 5,2 L, zena 4,4L seveda pa ne bom se vlekel v debato, da dobim 600+eur nazaj od drzave za to da se vozim na siht. Rabis dokaze spet?

IL_DIAVOLO je izjavil:

Upam, da ne bojo s temi malčki delali zastojev na avtocestah.
Kaj bos stem na AC? No vsaj na nemsko AC boljs da ne gres, razen ce odstranis blokado. Edino kaj je dobrega, da te zaradi baterije veter ne odpihne v tej skatlici.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

m0LN4r ::

 Samokolnica z 2400eur- popusta

Samokolnica z 2400eur- popusta

je se vedno samokolnica.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

s1m0n ::

No pri nas je bil popust tam nekje 10kEUR (subvencija + VW popust)
Če se par krat na leto pelješ po AC je tak avto no brainer seveda, če še ga dobiš :)
Glede na to, da so od celotne VW skupine te malčke pograbli v manj kot tednu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

mertseger ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Upam, da ne bojo s temi malčki delali zastojev na avtocestah.


Ne ne bodo ker po AC se sedaj že itak vsako jutro vozi 80/uro ali še manj. Ko ne bo gužve ti ga pa tudi ne bo problem prehitet če bo peljal 120.

m0LN4r ::

s1m0n je izjavil:

No pri nas je bil popust tam nekje 10kEUR (subvencija + VW popust)
Če se par krat na leto pelješ po AC je tak avto no brainer seveda, če še ga dobiš :)
Glede na to, da so od celotne VW skupine te malčke pograbli v manj kot tednu.
Kaj pa oprema? Pac to, da so avti malenkost cenejsi doli mi je jasno, samo tudi ce ste dal 12k je to mal predrago za tako skatlico. Za 12k dobis tut malenkost vecji, udobnejsi, boljsi avto, kjer tisti trije sedezi zadaj in prtljaznik nista samo za okras vec, samo pac se potem ne mores pohvaliti, da je EV.

No sej, ce je bistvo vozila samo A do B in ni vazno kako se v njem pocutis niti najmanj, ti ni vazno kako izgleda za tvoj denar. Si vajen utesnjenosti, tankega pleha vrat, biti blizu zunanjosti je to to. Je pa vseeno 130kmh mal premal, jaz se vozim tolko po regionalkah vsak dan, na AC se pa za pod 150 moram prisilit.

Meni so trenutno EVji ca. 50% precenjeni. Je treba sprejeti veliko kompromisov pri komfortu, samo za to, da je zadeva za enako ceno na elektriko. Razumem pa da obcutek imeti EVja in se na vsake tolko stem pohvaliti tudi nekaj pomeni nekaterim. To da pa je to nek magicni trik za sparati dnar pa so pravljice. Celo pa ne pri tako majhnem avtu in malo kilometrih.

PS: Pograbiti ni tezko stvari, katerih je ze na zacetku zelo malo in so tezave pri proizvodnji.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Utk ::

To je mestni avto in ga moraš primerjat z mestnimi avti. Ta za 12 do 15 jurjev ali twingo na bencin za 10 do 12 jurjev, mislim da je no-brainer.
Če ga ti primerjaš z audijem a6 pa to pove več o tebi kot o avtu.

Matev ::

molnar: dobis tut malenkost vecji, udobnejsi, boljsi avto

greta wants to know your location

m0LN4r ::

Utk je izjavil:

To je mestni avto in ga moraš primerjat z mestnimi avti. Ta za 12 do 15 jurjev ali twingo na bencin za 10 do 12 jurjev, mislim da je no-brainer.
Če ga ti primerjaš z audijem a6 pa to pove več o tebi kot o avtu.
As you fish, jaz dobim NOV mestni avto za 8 jurjev. Torej vsaj 4-5 jurjev manj kot elektro "katrco" in se ne rabit sekirati ali bo polnilnica fraj, ko prispem do nje ali pa se bom moral fijakat naokoli in iskati drugo polnilnico.
Za tak EV, moras najprej sploh izpolnjevati pogoje. Npr. da imas polnilnico na delovnem mestu in upas, da je fraj in da imas polnilnico pred blokom in da je fraj. Ce imas s tem probleme, bos imel probleme nonstop in za to bi se ti na zacetku se dodatno skesiral, da po 8 letih dobis notr razliko, ker po mestu pa res ne delas vec kot 10.000km ali pa delas nekaj narobe.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

s1m0n ::

@m0LN4r, zadaj se tudi z 180cm lepo sedi (tudi, ko je voznikov sedež nastavljen za enako visokega voznika)... Res pa avto ne bi bil zadaj udoben za več urne vožnje (kar tudi ni njegov namen).
Kar se tiče opreme je ni nič manj kot jo ima naš 13k€ ICE z skoraj vso opremo, ki jo je ta čas ponujal. Tale eUP je bil za naš trg kar dobro opremljen v primerjavi s tujino (npr Nemci) Kot dodatno je bila le kozmetična oprema. Tudi zvočna izolacija pri eUPu ni slaba (tam nekje do 90-100km/h).

Drugače pa se je avto bratu tudi splačal zato ker bo trenuten dizelaš pokril skoraj celotno nakupno ceno eUP-a.

m0LN4r ::

Utk je izjavil:

To je mestni avto in ga moraš primerjat z mestnimi avti. Ta za 12 do 15 jurjev ali twingo na bencin za 10 do 12 jurjev, mislim da je no-brainer.
Če ga ti primerjaš z audijem a6 pa to pove več o tebi kot o avtu.
Ne rabis ga primerjati z A6, da enostavno ves, da za enak denar dobis vecji in udobnejsi voz npr. Fabio, da ostanemo pri isti znamki. Govoris, kot da so mesta po svetu taka, kot tista ob obali Italije, da samo z Aixamom prides cez ulico. Nevem ampak tu kjer sem jaz je prostora za razne SUVje. Predvidevam, da je v LJ, MB, CE se vec prostora.

s1m0n je izjavil:

@m0LN4r, zadaj se tudi z 180cm lepo sedi (tudi, ko je voznikov sedež nastavljen za enako visokega voznika)... Res pa avto ne bi bil zadaj udoben za več urne vožnje (kar tudi ni njegov namen).
Kar se tiče opreme je ni nič manj kot jo ima naš 13k€ ICE z skoraj vso opremo, ki jo je ta čas ponujal. Tale eUP je bil za naš trg kar dobro opremljen v primerjavi s tujino (npr Nemci) Kot dodatno je bila le kozmetična oprema. Tudi zvočna izolacija pri eUPu ni slaba (tam nekje do 90-100km/h).

Drugače pa se je avto bratu tudi splačal zato ker bo trenuten dizelaš pokril skoraj celotno nakupno ceno eUP-a.
Torej je sel iz vecjega, udobnejsega avta, na avta ranga Twingo za 8 jurjev.

Kot sem rekel, kr veliko kompromisov za 12K, primerjaj ga pa z novim ICEjem za 8k.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

hojnikb ::

no, za 11k je dost dober deal, za fijakat po mestu in na siht vozit, ce nisi predalec. A res rabmo za vse passat ali ve velike limuzine ali karavane?
#brezpodpisa

s1m0n ::

Na testni vožnji je bil kar poskočen eUP. Seveda po mestu kjer je dosti stop&go prometa, AC pa ta vozila tako ali tako ne vidijo veliko kaj šele, da bi zadaj vozil 3 odrasle. Za to še je v Golfu 7 knap.

hojnikb ::

a je folk ze postudiral, kako dvignat upper limit hitrosti na teh igrackah? ker navora in moci defenitivno ma dovolj, da bi sel cez 130
#brezpodpisa

kow ::

Cez 130 bi ti prislo prav samo, ce prehitevas na avtocesti kaksno daljso kolono tovornjakov, hkrati pa ti nekdo zmiga od zadaj. Ne vem, ce se to zgodi ravno pogosto v takem avtomobilu.

m0LN4r ::

Ze ze, poskocen kot katerikoli drug avto s temi 12imi sekundami do 100, ampak je se vedno avto ranga Twingo ali Sandero za 8 jurjev.
Ni pa ranga Skode Fabie, ki se dobi za 9 jurjev, vecji, cenejsi avto, potem Opel Corsa 9 jurjev, vecji in bolj prakticen. Kolicina je irelevantna, je vec za manj. Za enako ceno pa ce se potrudis dobis tudi novega Polota, ki je pa ze ranga velikosti starega golfa in se z tem Upom ne more primerjat v _niti_enem_ pogledu. Ne po izgledu, ne po voznih lastnostih in ne po prakticnosti.

Da ostanemo znotraj nekih normal, pa nehajte pretiravati z A6, passati in golfi, drzite se vsaj nekega ankerja. Gledam nove avte od 8000 do 13000.

PS:
Ali je mentaliteta tle, ni vazno kolko stane, samo da je EV? Torej namesto ICEja za 8 jurjev, rajsi EVja za 12. Predvidevam, da imas garazo in parkplac.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

IL_DIAVOLO ::

Ti malcki so večji, kot si mislis.

m0LN4r ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ti malcki so večji, kot si mislis.
Aja? eUP je vecji od Corse, Sanderota, Fabie al kako to mislis?

Mene je UP spominjal na sodelavcinega Getza, ki je ze skor 18 let star.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

s1m0n ::

Kdo pa rabi v mestu pospešek do 100km/h?
Do 50km/h je pod 4s...

Avto res ni velik... Ampak se to najbolj opazi na prtljažnem prostoru, v notranjosti te stiske ne opaziš.

m0LN4r ::

Kolko km pa dela letno oz. kolko let pa se bo moral vozit, da bo prihranil teh 4 jurje razlike za kake primerljivega Getza?
Naprimer za 3 jurje manj, bi dobil Opel Corso, ki je neprimerno bolj udobno vozilo in bolj prakticno, kakorkoli obrnemo stvar.
Kdo pa rabi v mestu pospešek do 100km/h?
To si ti privlekel v debato. Do 50kmh je dandanes cisto vsak avto poskocen, samo to sem hotel povedat.

PS: Oz. kakorkoli obracate stvari. ICE Opel Corsa _je_ malo bolj prostorna, tudi podvozje je malenskost sirse in daljse, tudi bolj udobna je od UPa in zdaj pride bistvo, je 2-3 jurje cenejsa.
Saj nebi tega pisal, ce se nebi sam peljal v obeh avtih. Pri UPu je bil ze problem zategnit 3 ljudi do Merkatorja in nabaviti dve gajbi piva in nekaj cevapov, da bi sli do otoka. Pa smo potem vseeno sli rajsi s kolegovo Corso, bistveno lazje.
Pac kompromisi.

s1m0n je izjavil:

Kdo pa rabi v mestu pospešek do 100km/h?
Do 50km/h je pod 4s...

Avto res ni velik... Ampak se to najbolj opazi na prtljažnem prostoru, v notranjosti te stiske ne opaziš.
Za eno osebo je tudi Twizy dovolj xD
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

kow ::

Pozabljate, da je elektricni malcek VELIKO prijetnejsi za vozit (po mestu). Slabost je casovna potrata pri polnenju. Cena na kilometer je na dolgi rok skoraj gotovo nizja. Kdor pravi, da so vsi malcki do 50km/h poskocni, pac se ni vozil EV. Seveda so poskocni, ce pohodis gas do konca, ni pa prijetno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

m0LN4r ::

Res je citigoja lahk sparkiras med dva kvazi SUVja, ki so zdele popularni kao. Pa baje sem iste argumente poslusal v eni drugi temi, kako so SUVji boljsi in preglednejsi od teh malckov za po luknjastih cestah po mestu in parkiranje po robnikih.

No pa zato, bos rajsi vzel UPa za 2-3 jurje vec, namesto Corse? Ker je Corsa okorna, pocasna al kaj?

Bos ti tudi rekel, da je UP boljsi od Corse? Na podlagi kaksnih izkusenj tocno?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

IL_DIAVOLO ::

Zakaj nimamo vec električnih vozil

Vprašanje, ce bo cisti EV sploh kdaj zazivel, kot bi si zeleli. Verjetno bo prihodnost kar hibridna:

-poraba
-doseg
-majhni izpusti
-delovna mesta

We all win.

m0LN4r ::

Jaz kupim Corso EV takoj, ko bo cena 15k ali pa ID.3 ko bo 20k. Za razne UPe pa Citigoje, pa so kompromisi se itak tako veliki, da si lahko vzamem ravno tako twizija ali elektricni skiro/kolo in rugzak.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Webmojster ::

m0LN4r je izjavil:

Jaz kupim Corso EV takoj, ko bo cena 15k ali pa ID.3 ko bo 20k. Za razne UPe pa Citigoje, pa so kompromisi se itak tako veliki, da si lahko vzamem ravno tako twizija ali elektricni skiro/kolo in rugzak.


Ja saj ta osnovni ID3 bi naj bil nekje 30.000€, kar znese po subvenciji 22.500€. Tistih 2500€ pa prihraniš v 3 - 5 letih s polnjenjem z elektriko.

m0LN4r ::

Po novih informacijah je ta "reklamirana" cena pristala med 40-50.000eur

https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

mertseger ::

m0LN4r je izjavil:

Ze ze, poskocen kot katerikoli drug avto s temi 12imi sekundami do 100, ampak je se vedno avto ranga Twingo ali Sandero za 8 jurjev.
Ni pa ranga Skode Fabie, ki se dobi za 9 jurjev, vecji, cenejsi avto, potem Opel Corsa 9 jurjev, vecji in bolj prakticen. Kolicina je irelevantna, je vec za manj. Za enako ceno pa ce se potrudis dobis tudi novega Polota, ki je pa ze ranga velikosti starega golfa in se z tem Upom ne more primerjat v _niti_enem_ pogledu. Ne po izgledu, ne po voznih lastnostih in ne po prakticnosti.

Da ostanemo znotraj nekih normal, pa nehajte pretiravati z A6, passati in golfi, drzite se vsaj nekega ankerja. Gledam nove avte od 8000 do 13000.

PS:
Ali je mentaliteta tle, ni vazno kolko stane, samo da je EV? Torej namesto ICEja za 8 jurjev, rajsi EVja za 12. Predvidevam, da imas garazo in parkplac.


Dej mi cenik za corso za 9 jurjev da jo kupim ker najcenejša varianta je 13490€. Lahko pa daš link in nam prihraniš nekaj tisočakov.

hojnikb ::

star model se je najdu za 9k
#brezpodpisa

Kebo ::

Plus da spraviš večino superminijev pod 10K imaš ali obvezen lizing ali avto brez klime in/ali radija.

Vazelin ::

Bo zanimivo gledat dobave IDja...
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
««
790 / 1230
»»