Forum » Znanost in tehnologija » Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Zakaj so električni avtomobili prava stvar
Temo vidijo: vsi

krho ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Mazda trdi, da bi njihov MX-30 z baterijo večjo od ~35kWh imel večje total lifetime CO2 emisije, kot Mazda 3 diesel. Se mi zdi kar pravilno. EV avto z ~90kWh baterijo ima lifetime emisije okoli 2x večje, kot Mazda 3 diesel. Kar pomeni, če vse avtomobila povprečnega Evropejca zamenjamo ta trenutek s Tesla Model 3 (54kWh in več), dejansko naredimo korak nazaj kar se tiče lifetime CO2 emisij.
Drugače je v US, Model 3 ima najbrž dosti nižje lifetime CO2 emisije, kot nek pickup in ostali ogromni avtomobili, ki jih tam vozijo.
Tudi proizvodnja elektrike ima emisije, pa kaj? Glavno, da se ne smradi v centru mesta.
V Šoštanju pa ljudje lahko crkenjo al kaj, da se bo žabar lahko v močvirju v čistem vpozil?
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

Utk ::
Nacelom to drzi, ampak le za dele softverja v avtomobilski industriji. Ko gre za varnostno kriticne sisteme, morajo biti zadeve dokoncane. Produkti gredo nato skozi cerificiranje z vsemi potrebnimi analizami in testi zraven. Za bolj kriticne stvari se opravi se zunanja neodvisna presoja. Vsaka sprememba po tem postopku je draga. Tu ne gre konkretno za Nemce, ceprav so na tem podrocju res vodilni, ampak za mednarodni standard.
A hočeš rečt, da varnostno kritične zadeve za id3 še niso dokončane, avto je pa že praktično v proizvodnji?

Gregor P ::
WarpedGone je izjavil:
"moj nedokončan avto" je naredu oko 8300 km brez enega samega problema.
kvalitetna izdelava ?
trololol...
... od kdaj naj bi bile na splošno težave pri vozilih že pri prvih 10.000 km?!? Najbrž so redke izjeme, ali pa če je pri določeni seriji šlo v tovarni kaj narobe. Načeloma pa še nisem imel vozila, ki bi imel težave tako zgodaj.

Ta slikca je najbrž od tu?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

s1m0n ::
Spojler pač zato tudi zgleda tako kot, da je ne vem kak panel gap... Stvar se premika gor/dol. Nikoli ne veš kaj ti lahko vmes pride od listja, umazanije...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: s1m0n ()

codeMonkey ::
Nacelom to drzi, ampak le za dele softverja v avtomobilski industriji. Ko gre za varnostno kriticne sisteme, morajo biti zadeve dokoncane. Produkti gredo nato skozi cerificiranje z vsemi potrebnimi analizami in testi zraven. Za bolj kriticne stvari se opravi se zunanja neodvisna presoja. Vsaka sprememba po tem postopku je draga. Tu ne gre konkretno za Nemce, ceprav so na tem podrocju res vodilni, ampak za mednarodni standard.
A hočeš rečt, da varnostno kritične zadeve za id3 še niso dokončane, avto je pa že praktično v proizvodnji?
Ne. Govorim kako je softver v avtomobilski industriji druga rec. Tukaj me ljudje, ki so trdili da je FSD ze resena rec ter limali Georga Hotza, kot nek primer, ucijo kako je s softverjem v avtomobilski industriji. Glede ID3 ne zelim povedati nic. In tudi resevanje varnostno kriticnih stvari v tej fazi bi bilo bistveno bolje, od nekaterih Teslinih sistemov, ki bi cez ta postopek morali iti, pa niso nikoli sli.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()

D3m ::
WarpedGone je izjavil:
"moj nedokončan avto" je naredu oko 8300 km brez enega samega problema.
kvalitetna izdelava ?
trololol...
Pa veš kaj gledaš?
|HP EliteBook|R5 6650U|

WarpedGone ::
Kako nedokončan avto naredi 8300 km bp?
Kako nedokončan avto dobi vrhunske varnostne ocene na praktično vseh merodajnih testih po svetu?
Kako nedokončan avto naredi milijon kilomentorv?
Nekdo ma zelo nedokončano glavo...
Ja, tvojo pekočo bolečino ...
Kako nedokončan avto dobi vrhunske varnostne ocene na praktično vseh merodajnih testih po svetu?
Kako nedokončan avto naredi milijon kilomentorv?
Nekdo ma zelo nedokončano glavo...
Pa veš kaj gledaš?
Ja, tvojo pekočo bolečino ...
Zbogom in hvala za vse ribe

s1m0n ::
Drugače pa bo potrebno nehat iskat te panel gape ker se najdejo na vsakem vozilu.
Pri Tesli so pač bili roleta zdaj je že boljše (zadnja dva Model 3, ki se si ju od blizu ogledal ni bilo nič za pripomnit, Model S še ni top). Tudi v notranjosti jih najdeš pri Model 3, Model S vendar ni to nek faktor, ki bi te odvrnil od vozila.
Pri Tesli so pač bili roleta zdaj je že boljše (zadnja dva Model 3, ki se si ju od blizu ogledal ni bilo nič za pripomnit, Model S še ni top). Tudi v notranjosti jih najdeš pri Model 3, Model S vendar ni to nek faktor, ki bi te odvrnil od vozila.

codeMonkey ::
WarpedGone je izjavil:
Kako nedokončan avto naredi milijon kilomentorv?
Z menjavo treh(?) motorjev in baterijskega sklopa?

Nikec3 ::
V Šoštanju pa ljudje lahko crkenjo al kaj, da se bo žabar lahko v močvirju v čistem vpozil?
No ja, če imamo na izbiro ali naj crkuje 5000 ljudi v Šoštanju ali pol milijona v Ljubljani, je odločitev seveda jasna. Naj crkujejo v Šoštanju! Poleg tega so v Šoštanju itak presrečni, ker jim cela Slovenija subvencionira TEŠ in premogovnik.
Kako nedokončan avto naredi milijon kilomentorv?
Oglasi se, ko bo naredil milijon km.
Z menjavo treh(?) motorjev in baterijskega sklopa?
Tudi če bo na koncu res tako, Tesla vedno bolj dokazuje, da je iz poslovnega vidika bolje tole kot pa švabski način, kjer najprej 10 let čakaš, da si potem še 10 let za konkurenco. Še enkrat. Hitreje narediš napake, hitreje jih lahko popraviš.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Nikec3 ()

codeMonkey ::
Z menjavo treh(?) motorjev in baterijskega sklopa?
Tudi če bo na koncu res tako, Tesla vedno bolj dokazuje, da je iz poslovnega vidika bolje tole kot pa švabski način, kjer najprej 10 let čakaš, da si potem še 10 let za konkurenco. Še enkrat. Hitreje narediš napake, hitreje jih lahko popraviš.
Kako ce?
Over the course of 1 million km (621,000 miles), it had 2 battery packs and 3 drive unit replacements.
https://electrek.co/2019/11/30/tesla-mo...
In se enkrat nazaj: le poslovni vidik v tej industriji ni dopusten. Podobno kot tudi v letalski ne.
Da ne bo pomote. Ne zankiam prednosti, ki jo imajo pri Tesli zaradi ze nabranih izkusenj. Tudi dejstva, da se stvari s casom izboljsujejo ne. So pa pri tem ubrali dolocene, tudi tvegane, bliznjice. In tu jih caka se kar nekaj dela.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()

Gregor P ::
WarpedGone je izjavil:
Nekdo ma zelo nedokončano glavo...... ali pa neskončno milijard zmetanega denarja v to "nedokončano reč"


The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::
>> ali pa neskončno milijard zmetanega denarja
Si prepričan da tak način razmišljanja izboljšuje svet?
>> bo pa ja zvozila 8000 km, ali
Moja je že, kolk jih še bo, bom še vidu.
Primerki so že nad milijon, ogromno njih vmes.
Imposibru glede na slotechinteligenzzo danes,par/let/nazaj,par/let/naprej...
Si prepričan da tak način razmišljanja izboljšuje svet?
>> bo pa ja zvozila 8000 km, ali
Moja je že, kolk jih še bo, bom še vidu.
Primerki so že nad milijon, ogromno njih vmes.
Imposibru glede na slotechinteligenzzo danes,par/let/nazaj,par/let/naprej...
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::
WarpedGone je izjavil:
>> ali pa neskončno milijard zmetanega denarja... Kitajski se zaenkrat obrestuje
Si prepričan da tak način razmišljanja izboljšuje svet?


The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::
Ne razumeš niti kaj si sam napisal, kaj šele odgovora.
Ena zelo enostavna pot kako izboljšat sebe in svet je, da ne ponavljaš stvari za katere že veš, da ne držijo.
Še lažja pa je, da ne trdiš logičnih nesmislov.
"Neskočno milijard" je v našem vesolju čisti nesmisel.
Žal pa je veliko ljudi takih, da bi svet brez njih bil lepši plac.
Na dolgi rok vesolje ne obstaja sploh.
To je zatočišče tistih, ki nimajo pojma kaj se dogaja, pa vseeno hočejo izpadit da obvladajo.
Definiraj "dolgi rok" v letih, ki so merodajni - 50 let to ni, 5 let mogoče, 5 mesecev ja.
Ena zelo enostavna pot kako izboljšat sebe in svet je, da ne ponavljaš stvari za katere že veš, da ne držijo.
Še lažja pa je, da ne trdiš logičnih nesmislov.
"Neskočno milijard" je v našem vesolju čisti nesmisel.
Žal pa je veliko ljudi takih, da bi svet brez njih bil lepši plac.
Na dolgi rok vesolje ne obstaja sploh.
To je zatočišče tistih, ki nimajo pojma kaj se dogaja, pa vseeno hočejo izpadit da obvladajo.
Definiraj "dolgi rok" v letih, ki so merodajni - 50 let to ni, 5 let mogoče, 5 mesecev ja.
Zbogom in hvala za vse ribe

jype ::
WarpedGone je izjavil:
"moj nedokončan avto" je naredu oko 8300 km brez enega samega problema.Moj bicikl ma že 66k, res sem pa že zamenjal skoraj vse razen zicštange.

WarpedGone ::
Zakaj so električni avtomobili prava stvar?
Lahk rečeš tut nimam pojma ampak nek razlog mora bit
Lahk rečeš tut nimam pojma ampak nek razlog mora bit
Name one other car manufacturer that gets customers lining up on New Year's Eve to get a car. This decade will be remembered as the one that proved Tesla is the future and its winning.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()

WarpedGone ::
Nah, žal so 10let kasneje še vedno le tesle "EV done right".
Vse ostalo je bol al manj mizerija za smejat in/ali zjokat.
Po eni strani razumem, da npr. honda tišči glavo v pesek, kako bodo cilindrski motorji 'ostali the future. Če si brez nog pač razlagaš kako je hoja in tek brezveze. Kaj pa boš, priznal da si on-the-way-out?
Vse ostalo je bol al manj mizerija za smejat in/ali zjokat.
Po eni strani razumem, da npr. honda tišči glavo v pesek, kako bodo cilindrski motorji 'ostali the future. Če si brez nog pač razlagaš kako je hoja in tek brezveze. Kaj pa boš, priznal da si on-the-way-out?
Zbogom in hvala za vse ribe

Cruz ::
WarpedGone je izjavil:
Zakaj so električni avtomobili prava stvar?Tukaj je samo Tesla, ki pa je "EV done right", kot si napisal sam, s tem se strinjam. To pa še ne pomeni, da so električni avtomobili prava stvar, razumem pa, da sanjate o monopolu na trgu in že zaradi tega se je treba boriti proti fanboyismu, da se ne zavede ostalih ljudi o realni sliki.
Lahk rečeš tut nimam pojma ampak nek razlog mora bit
WarpedGone je izjavil:
Pri drugih znamkah ni potrebno čakati na New Year's Eve, da ga prevzameš.Name one other car manufacturer that gets customers lining up on New Year's Eve to get a car. This decade will be remembered as the one that proved Tesla is the future and its winning.

One of the most moral acts is to create a space in which life can move forward.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Cruz ()

jernejl ::
Za večino ljudi Tesle niso prava stvar in tudi ne "EV done right" že zato, ker so predrage.
Je za marsikoga kak eGolf ali Zoe ipd. precej bolj prava stvar kot mizerije za 40+ k€.
Je za marsikoga kak eGolf ali Zoe ipd. precej bolj prava stvar kot mizerije za 40+ k€.

s1m0n ::
Med EV-ji za 50-60kEUR je prava stvar.
Ne moreš pa tega primerjat z vsemi ostalimi EVji (npr. do 40kEUR) tam je pač boljša izbira. Dražja cena ne bo nekoga prepričala po EVju, če želi biti bolj ekonomičen do okolja, porabe in stroškov, ki jih ima z vozilom.
Ne moreš pa tega primerjat z vsemi ostalimi EVji (npr. do 40kEUR) tam je pač boljša izbira. Dražja cena ne bo nekoga prepričala po EVju, če želi biti bolj ekonomičen do okolja, porabe in stroškov, ki jih ima z vozilom.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: s1m0n ()

BT52 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Mazda trdi, da bi njihov MX-30 z baterijo večjo od ~35kWh imel večje total lifetime CO2 emisije, kot Mazda 3 diesel. Se mi zdi kar pravilno. EV avto z ~90kWh baterijo ima lifetime emisije okoli 2x večje, kot Mazda 3 diesel. Kar pomeni, če vse avtomobila povprečnega Evropejca zamenjamo ta trenutek s Tesla Model 3 (54kWh in več), dejansko naredimo korak nazaj kar se tiče lifetime CO2 emisij.
Drugače je v US, Model 3 ima najbrž dosti nižje lifetime CO2 emisije, kot nek pickup in ostali ogromni avtomobili, ki jih tam vozijo.
Tudi proizvodnja elektrike ima emisije, pa kaj? Glavno, da se ne smradi v centru mesta.
Hmm kaj pa tankerji. :D Malce nenavaden izračun. Če že primerjamo celotno veirog nja vse.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()

Mikrohard ::
Vsak lahko grafe in številke obrača tako, da bo na koncu pokazalo takšno sliko, kot so si jo v štartu zamislili. Dokaz tega je tale graf od Mazde, kjer so že kar vnaprej naračunali, da je treba na 160k km zamenjati braterijo (če je to res, se pač izogibajte Mazda EV-jev). Po drugi strani pa za ICE avte računajo samo izpuste, ki jih avto proizvede med delovanjem in (manjše) izpuste, ki so potrebni za izdelavo avtov. Nihče pa v teh študijah noče upoštevat izpustov, ki nastanejo, da se nafta načrpa, transportira do rafinerije, v rafineriji predela in od tam transportira do črpalke. Sem nekje videl ocene, koliko kWh energije se porabi za en sam liter dizla in bil kar šokiran... resnica je verjetno nekje vmes.
https://e-engine.de/unfassbar-42-kwh-en...
https://e-engine.de/unfassbar-42-kwh-en...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mikrohard ()

roCkY ::
WarpedGone je izjavil:
Nah, žal so 10let kasneje še vedno le tesle "EV done right".
Vse ostalo je bol al manj mizerija za smejat in/ali zjokat.
Po eni strani razumem, da npr. honda tišči glavo v pesek, kako bodo cilindrski motorji 'ostali the future. Če si brez nog pač razlagaš kako je hoja in tek brezveze. Kaj pa boš, priznal da si on-the-way-out?
Kaj bo čez 10 let? Analitiki napovedujejo cca 125 mio EV na cesti takrat. Seveda so zraven tudi hibridi. Pravih EV?? Trenutno naj bi bilo na cesti nekaj prek miljarde vozil.
Proizvodnja ICE nikaor ne bo kar ustavljena niti po letu 2030 vkolikor se na področju BEV ne zgodi neka večja revolucija.

jernejl ::

mertseger ::
Hmm kaj pa tankerji. :D
In ladje za prevoz premoga ter zemeljskega plina za elektrarne.
Popolnoma neprimerljivo ker 90+% premoga se pridela na lokacijah kjer so elektrarne po drugi strani pa. Se 90% nafte prepelje s tankerji. Pač nafte nimamo vsi kjer je premog so pa tudi TE.

jernejl ::
Popolnoma neprimerljivo ker 90+% premoga se pridela na lokacijah kjer so elektrarne po drugi strani pa. Se 90% nafte prepelje s tankerji.Kakšen link za teh popolnoma neprimerljivih 90+% in 90%, ali pišeš na pamet?
Pač nafte nimamo vsi kjer je premog so pa tudi TE.Premoga tudi nimajo vsi. Recimo Japonci. Imajo pa TE.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jernejl ()

krho ::
Pri drugih znamkah ni potrebno čakati na New Year's Eve, da ga prevzameš.![]()
Ne pri drugih znamkah dobiš 60 avtomobilov za celotno leto 2020. (Gledam škodo s Citigo, šel prej kot v enem tednu), dobava za tiste, ki so ga slučajno uspeli naročiti, 1x junija prihodnje leto!
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

s1m0n ::
Nam so za eUP-a rekli enkrat februarja ampak težko verjamem, da bo do te! Prej podobno kot pri Škodi... So pa tudi šli kar hitro (no za 12-13kEUR se ne čudim).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: s1m0n ()

WarpedGone ::
Novo leto, dodatni plani
- Češke Budovice, CZ
- Udine (Videm), IT
- Wolfsberg, AT
- Sarajevo, BIH
- Beograd, RS
- Szeged, HU
- Češke Budovice, CZ
- Udine (Videm), IT
- Wolfsberg, AT
- Sarajevo, BIH
- Beograd, RS
- Szeged, HU
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()

Nikec3 ::
Zelo zanimiv video, ki obdela tezo da Tesla zaradi svoje superiornosti zavira razvoj trga EV-jev:
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::
Seveda.
Nekak tako kot šumaher v zlatih letih... ubija formulo, ni zanimivo, 22 jih štarta, šumaher zmaga ipd.
Kot rešitev predlagaš kaj?
Strel v glavo al v koleno?
Nekak tako kot šumaher v zlatih letih... ubija formulo, ni zanimivo, 22 jih štarta, šumaher zmaga ipd.
Kot rešitev predlagaš kaj?
Strel v glavo al v koleno?
Zbogom in hvala za vse ribe

Vazelin ::
Roko na srce ima Tesla res par let prednosti proti npr. Mercedesu.
- Tesla dela izključno električna vozila dolga leta
- poznajo battery management v nulo; verjetno imajo noro izpopolnjene algoritme za čimboljše ravnanje z baterijami
- imajo ogromno zbranih podatkov preko svoje flote iz vseh možnih vremenskih pogojev, cest...
- ko jim uspe dostaviti še najcenejšo Teslo 3 bodo masakirali konkurenco
- Tesla 3 standard končna 220, Leaf 160 al kolko. cena podobna, to pove dovolj
Tega zgoraj se enostavno ne da kupiti niti če imaš par 10 milijard usd.
- Tesla dela izključno električna vozila dolga leta
- poznajo battery management v nulo; verjetno imajo noro izpopolnjene algoritme za čimboljše ravnanje z baterijami
- imajo ogromno zbranih podatkov preko svoje flote iz vseh možnih vremenskih pogojev, cest...
- ko jim uspe dostaviti še najcenejšo Teslo 3 bodo masakirali konkurenco
- Tesla 3 standard končna 220, Leaf 160 al kolko. cena podobna, to pove dovolj
Tega zgoraj se enostavno ne da kupiti niti če imaš par 10 milijard usd.
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vazelin ()

ziga1990 ::
^^ A ni celo da jih vlada subvencionira ?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

roCkY ::
Zanimivo kako je američanom kar naenkrat pomembna učinkovitost. Vozijo pa se z večtonskimi kravami. Se jim bodo v bodoče odpovedali. E-tron se na Norveškem odlično prodaja...
Katerega leta bo Tesla naredila 75 mio vozil letno (kot je cca. trenutno svetovna proizvodnja)?
Tesla je minoren igralec v industriji, čeprav je v svojem segmentu vodilni tako po kvantiteti kot po kvaliteti, če se omejimo na segmente, ki so ključni za EV. Profiti so pri proizvodnji ICE veliki. Itak jih pa firme zakamuflirajo. Tudi razvoj EV je recimo taka kamuflaža. Tesla pa živi od prodaje EV, no bolj od subvencij.
Kar se polnilnic tiče bo EU industrija sigurno pravi čas pokrila teren.
Sicer pa pustimo času čas. Sam ne vidim zlata pred teslo. Tranzicija, če bo sploh speljana v velikem % ni šprint. Začetna prednost seveda nikoli ni slaba ampak treba jo je zadržati tudi v času ko bo trg konkurenčen. Če kdaj sploh bo. CO2 davki in kar vse stoji zadaj nakazuje, da bo ta sement še dolgo predvsem lobiranje v ozadju za proračunska sredtva in zakonodajo.
Magna je Francoska?
Katerega leta bo Tesla naredila 75 mio vozil letno (kot je cca. trenutno svetovna proizvodnja)?
Tesla je minoren igralec v industriji, čeprav je v svojem segmentu vodilni tako po kvantiteti kot po kvaliteti, če se omejimo na segmente, ki so ključni za EV. Profiti so pri proizvodnji ICE veliki. Itak jih pa firme zakamuflirajo. Tudi razvoj EV je recimo taka kamuflaža. Tesla pa živi od prodaje EV, no bolj od subvencij.
Kar se polnilnic tiče bo EU industrija sigurno pravi čas pokrila teren.
Sicer pa pustimo času čas. Sam ne vidim zlata pred teslo. Tranzicija, če bo sploh speljana v velikem % ni šprint. Začetna prednost seveda nikoli ni slaba ampak treba jo je zadržati tudi v času ko bo trg konkurenčen. Če kdaj sploh bo. CO2 davki in kar vse stoji zadaj nakazuje, da bo ta sement še dolgo predvsem lobiranje v ozadju za proračunska sredtva in zakonodajo.
Vse proizvajalce subvencionira vsaj ena vlada. Francoskega tudi mi.
Magna je Francoska?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: roCkY ()

MrNighthawk ::
WarpedGone je izjavil:
Zakaj so električni avtomobili prava stvar?
Lahk rečeš tut nimam pojma ampak nek razlog mora bit
Name one other car manufacturer that gets customers lining up on New Year's Eve to get a car. This decade will be remembered as the one that proved Tesla is the future and its winning.
A nimajo plačane rezervacije? Oh in sploh dostave na dom?? A to je "prestiž"?

BT52 ::
MrNighthawk je izjavil:
WarpedGone je izjavil:
Zakaj so električni avtomobili prava stvar?
Lahk rečeš tut nimam pojma ampak nek razlog mora bit
Name one other car manufacturer that gets customers lining up on New Year's Eve to get a car. This decade will be remembered as the one that proved Tesla is the future and its winning.
A nimajo plačane rezervacije? Oh in sploh dostave na dom?? A to je "prestiž"?
Zakaj bi? Če pa ti stranke nosijo na pladenj tvoje stroške marketinga in dostave avtomobilov. Nekateri gredo celo v drugo zvezno državo po avto (ne vem nekatere imajo neke pravilnike o prodaji avtomobilov, ki jim ne omogoča prodaje brez posrednikov).

IL_DIAVOLO ::

Nikec3 ::
Kot rešitev predlagaš kaj?
Strel v glavo al v koleno?
A sem rekel, da predlagam kako rešitev? Meni je pač zanimivo pogledat kak video, razmislit če mi je smiseln in it potem mirno spat. Ti si tisti, ki potrebuje potrditev, da z nakupom Tesle (in TSLA) lastnoročno rešuješ svet. Meni je vseeno.
- ko jim uspe dostaviti še najcenejšo Teslo 3 bodo masakirali konkurenco
Do masakriranja konkurence jim po mojem manjka še kak servis več. V kolikor bi Tesla v Ljubljani in Mariboru imela svoj servis, ne vidim razloga, da bi Slovenci kupili kak drug EV kot Teslo (vsaj za zdaj).
Zanimivo kako je američanom kar naenkrat pomembna učinkovitost. Vozijo pa se z večtonskimi kravami. Se jim bodo v bodoče odpovedali. E-tron se na Norveškem odlično prodaja...
To je ravno problem švabov. Kljub temu, da je američanom nasplošno vseeno za učinkovitost, je Tesla konkretno bolj učinkovita od njihove švabskih wagnov. A ni to sramotno za Evropske proizvajalce?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Nikec3 ()

Mikrohard ::
Zakaj ljudje kupijo (naključni vrstni red) Dacio Sandero, Renault Cliota, Peugeot 206, Volkswagen Polo/Golf, Mazdo 3, Hondo Civic in "skoraj nešteto" drugih avtov, če lahko pa za ~60k€ dobijo BMW 3 (s katerim ljudje tako radi primerjajo Teslo 3)? Pa na to vprašanje ni treba odgovarjat, ker je retorično.
Moj point je samo to, da Tesla nikoli ne bo "masakrirala" konkurenco... tako kot trenutno noben proizvajalec ne "masakrira" konkurence. Če pogledaš trenutno ponudbo vseh znamk, modelov in cenovnih rangov, lahko vsak z zdravo pametjo vidi, da tega nikoli ne bo pokril en proizvajalec (saj nismo več v komunizmu). Nekateri kupujejo avte samo na podlagi izgleda, drugi na podlagi znamke, tretji na podlagi specifikacij, eni malo mešano vsega. Ena znamka kaj takega preprosto ne more ponuditi... še koncern kot je VW, ki ima pod seboj precej znamk različnih rangov z različnimi modeli vseh cenovnih razredov ne more "masakrirat" konkurence. To so lahko le mokre sanje fanboyev.
Prehod na EV je "long game". Ko (če) se bo enkrat prehod na EV začel "zares" (beri: ko bo vsaj 10-20% vseh novo prodanih avtov globalno EV-jev), bo tehnološka prednost Tesle marginalna. Kdor ne verjame, naj pogleda, kakšno tehnološko prednost na smartphone trgu ima dandanes Apple.
Moj point je samo to, da Tesla nikoli ne bo "masakrirala" konkurenco... tako kot trenutno noben proizvajalec ne "masakrira" konkurence. Če pogledaš trenutno ponudbo vseh znamk, modelov in cenovnih rangov, lahko vsak z zdravo pametjo vidi, da tega nikoli ne bo pokril en proizvajalec (saj nismo več v komunizmu). Nekateri kupujejo avte samo na podlagi izgleda, drugi na podlagi znamke, tretji na podlagi specifikacij, eni malo mešano vsega. Ena znamka kaj takega preprosto ne more ponuditi... še koncern kot je VW, ki ima pod seboj precej znamk različnih rangov z različnimi modeli vseh cenovnih razredov ne more "masakrirat" konkurence. To so lahko le mokre sanje fanboyev.
Prehod na EV je "long game". Ko (če) se bo enkrat prehod na EV začel "zares" (beri: ko bo vsaj 10-20% vseh novo prodanih avtov globalno EV-jev), bo tehnološka prednost Tesle marginalna. Kdor ne verjame, naj pogleda, kakšno tehnološko prednost na smartphone trgu ima dandanes Apple.

roCkY ::

Utk ::
Zakaj ljudje kupijo (naključni vrstni red) Dacio Sandero, Renault Cliota, Peugeot 206, Volkswagen Polo/Golf, Mazdo 3, Hondo Civic in "skoraj nešteto" drugih avtov, če lahko pa za ~60k€ dobijo BMW 3 (s katerim ljudje tako radi primerjajo Teslo 3)? Pa na to vprašanje ni treba odgovarjat, ker je retorično
Cliote in dacie se kupuje za druge avte, med civicom in bmw 3 je pa razlika v vožnji veliko manjša kot razlika v ceni, zato marsikdo ne kupi bmw tudi če ga bi zlahka. Tesla nima teh problemov. Tesla se magnitudo bolje vozi od česarkoli, zato ni vprašanje ali je vredna cene, ampak ali imam dovolj denarja zanjo.

jernejl ::

s1m0n ::
Dobro Model 3 se vozi kar dobro v primerjavi s konkurenco istega cenovnega ranga. (Posebej Performance model). Ampak na AC kar se tiče mirne/tihe vožnje/udobne jo prehitijo. Model S je veliko bolj tih kar se vetra tiče na AC od trojke.