» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
783 / 1230
»»

Gregor P ::

... in odletiš v prepad, ker se ne zavedaš s kakšno močjo si pravzaprav priletel v ovinek >:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

... in odletiš v prepad, ker se ne zavedaš s kakšno močjo si pravzaprav priletel v ovinek


Darwina še niso ukinili.
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

lufthammer je izjavil:

Če imaš za Teslo 60 jurjev nisi revež in moraš imeti še kakšno zalogo za https://www.avto.net/Ads/details.asp?id.... Saj niso tko dragi...ali pa greš v D ponj, so še cenejši.
Kupovat drag avto na puf je pa v vsakem slučaju prehud riziko. Bolj osebno ne smem napisat, bom spet brisan.

To ni oglas, to je pismo božičku.

Gregor P ::

WarpedGone je izjavil:

... in odletiš v prepad, ker se ne zavedaš s kakšno močjo si pravzaprav priletel v ovinek


Darwina še niso ukinili.
... kar poglej kaj se pri Tesli dogaja z “avtopilotom”, koliko nepotrebnih človeških žrtev:'(
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Vazelin ::

.. kar poglej kaj se pri Tesli dogaja z "avtopilotom", koliko nepotrebnih človeških žrtev

Koliko ljudi je ubil samo Vw s svojimi fake smrdljivci? Žrtve z avtopilotom niso nič v primerjavi s številom mrtvih zaradi dizlarjev
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

Mikrohard ::

Vazelin je izjavil:

Koliko ljudi je ubil samo Vw s svojimi fake smrdljivci? Žrtve z avtopilotom niso nič v primerjavi s številom mrtvih zaradi dizlarjev

To bi bilo pa res zanimivo videti kakšno raziskavo... sploh zato, ker je po občutku vsak drugi avto v Sloveniji VW dizel. Pa če upoštevamo dejstvo, da so bili praktično vsi dizel proizvajalci na tak ali drugačen način goljufali pri emisijah, je procent še višji. Potem je pa na cestah še precej avtov z odstranjenimi DPF filtri, čipani in podobne zgodbe, da je situacija še slabša.

SambaShare ::

Mikrohard je izjavil:

Vazelin je izjavil:

Koliko ljudi je ubil samo Vw s svojimi fake smrdljivci? Žrtve z avtopilotom niso nič v primerjavi s številom mrtvih zaradi dizlarjev

To bi bilo pa res zanimivo videti kakšno raziskavo... sploh zato, ker je po občutku vsak drugi avto v Sloveniji VW dizel. Pa če upoštevamo dejstvo, da so bili praktično vsi dizel proizvajalci na tak ali drugačen način goljufali pri emisijah, je procent še višji. Potem je pa na cestah še precej avtov z odstranjenimi DPF filtri, čipani in podobne zgodbe, da je situacija še slabša.


Viri PM10 in manj so v veliki večini mala kurišča. ARSO raziskava je bila že večkrat prilepljena. Tako da že nehajte s temi blodnjami.

Mikrohard ::

Na podeželju je problem kvalitete zraka vsekakor ogrevanje na "drva" (namerno v narekovajih). V mestih je pa večji problem promet. Vsak, ki ni prehlajen, lahko zavoha kak avto se je peljal mimo njega. Nikakor pa ne trdim, da je zaradi tega umrlo XY ljudi. Zdravilnega učinka pa tudi nima.

IL_DIAVOLO ::

Koliko ljudi pa umre zaradi kadilcev?

Zgodovina sprememb…

mertseger ::

SambaShare je izjavil:



Viri PM10 in manj so v veliki večini mala kurišča. ARSO raziskava je bila že večkrat prilepljena. Tako da že nehajte s temi blodnjami.


Zato je v centru ljubljane vsako zimo tako povečano število PM10. Ker je na stotine individualnih kurišč.

Utk ::

Pa tudi na obvoznici nihče ne kuri drv. Bližje greš hujše je, recimo na Viču.

lufthammer ::

Zato je v centru ljubljane vsako zimo tako povečano število PM10. Ker je na stotine individualnih kurišč.

V centru je promet zelo omejen, a ne veš?

Tole dandanes je prava milina. Včasih je bila Ljubljana pozimi pokrita z (dobesedno) rjavim oblakom. Odsvetovali so odpiranje oken itd. Nekateri so celo sanjali o tunelu pod Šmarno goro, ki bi ustvaril prepih:))

Konlov ::

In zakaj tega oblaka ni več?

krucymucy ::

Konlov je izjavil:

In zakaj tega oblaka ni več?

Ker se premoga ne kuri vec ze kar nekaj let, drva pa vse manj. Ne v sirsem centru, ampak na obrobju mesta in celotni ljubljanski kotlini.
Toplarna se je posodobila in tako naprej.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: krucymucy ()

m0LN4r ::

WarpedGone je izjavil:

Ena povsem nevidna prednost EVjev je nepredstavljiva enostavnost vožnje v daljši ovinkast klanec.

Noben avtomatsk menjalnik v ornk močni mašini ne pride niti blizu občutku enostavnosti in lahkotnosti med upočasnjevanjem v ovinke in pospeševanju ven iz njih. Nobenega ropota, tresljajev, pridobivanja vrtljajev, trenutnih pomanjkanj navora, čakanju na turbipno in podobnih neumnosti.
Sam doziraš pritisk na pedalo, ki se instantno pretvarja v trenutno hitrost.
Nobenega ups, ali, ne gre, simpl ko pasulj in brez vsake drame.

Dokler ne probaš, to ne obstaja, ko probaš, nočeš več nič druzga kot EV.
S tem niti en avto z vsaj 100 konji nima problemov, razen ce voznik ne ve vozit.

mertseger je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Kaj pa bos s socialnimi bloki, ki imajo po nekaj sto stanovanj in 20 parkplacov?
Samo tako mimogrede, jaz skoraj nikoli nisem nasel parkirisca zraven svojga bloka, parkiranje je ruska ruleta ali najdes ali ne in pesacis. Pol pa imas avte sparkirane po dolzini cele ulice, dvorisca kjer bi blo fajn imeti zelenico in igralnice za otroke, so pa ze itak spremenili v parkplac za elito, kjer stane parkplac 10.000€ (npr. Maribor Maistrova)


Ja pri takih jih pač zgradiš 20, vsi ostali se pa jeb.... vsega pa tudi ne morete imeti. Če hočete osebno polnilnico si kupite parkirno mesto ali pa preselite na vas.
Nope, vozimo se naprej z fosilci, se bolj enostavno.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

krucymucy ::

m0LN4r je izjavil:

S tem niti en avto z vsaj 100 konji nima problemov, razen ce voznik ne ve vozit.

Ne.
Prvi pogoj je dovolj navora v nizkih vrtljajih. To el. motor ima.
Drugi pogoj je RWD ali AWD, FWD samo koplje v prazno. Niti ni treba da je strasno mocan. FWD je v osnovi zgresen.
Tretji je pa menjalnik, se tako mocan ICE ne dela v nizkih vrtljajih. Avtomatski menjalniki so pa zanic vsi po vrsti. Ali nabija vrtljaje nekam v visave ko pohodis (CVT, klasicni avtomatiki) ali pa ne ve kaj bi in cinca potem pa vseeno prestavi dve nizje in zopet nabije vrtljaje v rdece (DSG).

m0LN4r ::

mikhaair je izjavil:

Ko se bo človek usedel v EV in ga pognal preko ovinkov, bo pozabil na ropotanja in zbivanje prestav, medgas, itd. Stisneš gas, te prilima na sedež instantno in gasaaaa. Ali pa odpreš okna in cruising po ovinkih in poslušaš okolico.
Edino kar se slisi je brezvezen veter, tist fini "whine" kot pr bormasinah in kotalni upor gum. Osebno preferiram zvok motorja.
PS: v EVju se ne odpira oken, ker unicis aerodinamiko in slabo vpliva na porabo, enako velja za pospesevanje, menda res noces, da bos spet cakal na polnilnici zaradi takih bedarij.

Vazelin je izjavil:

.. kar poglej kaj se pri Tesli dogaja z "avtopilotom", koliko nepotrebnih človeških žrtev

Koliko ljudi je ubil samo Vw s svojimi fake smrdljivci? Žrtve z avtopilotom niso nič v primerjavi s številom mrtvih zaradi dizlarjev
Prosim povezavo do seznama zrtev z tole diagnozo. Kok dolgo pa moram vozit dizla, da umrem? Na zdravniskem me niso vprasali, ce vozim dizla.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

IL_DIAVOLO ::

krucymucy je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

S tem niti en avto z vsaj 100 konji nima problemov, razen ce voznik ne ve vozit.

Ne.
Prvi pogoj je dovolj navora v nizkih vrtljajih. To el. motor ima.
Drugi pogoj je RWD ali AWD, FWD samo koplje v prazno. Niti ni treba da je strasno mocan. FWD je v osnovi zgresen.
Tretji je pa menjalnik, se tako mocan ICE ne dela v nizkih vrtljajih. Avtomatski menjalniki so pa zanic vsi po vrsti. Ali nabija vrtljaje nekam v visave ko pohodis (CVT, klasicni avtomatiki) ali pa ne ve kaj bi in cinca potem pa vseeno prestavi dve nizje in zopet nabije vrtljaje v rdece (DSG).


Vsak tdi ima max navor ze pri 1700 vrtljajih, torej takoj.

m0LN4r ::

krucymucy je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

S tem niti en avto z vsaj 100 konji nima problemov, razen ce voznik ne ve vozit.

Ne.
Prvi pogoj je dovolj navora v nizkih vrtljajih. To el. motor ima.
Drugi pogoj je RWD ali AWD, FWD samo koplje v prazno. Niti ni treba da je strasno mocan. FWD je v osnovi zgresen.
Tretji je pa menjalnik, se tako mocan ICE ne dela v nizkih vrtljajih. Avtomatski menjalniki so pa zanic vsi po vrsti. Ali nabija vrtljaje nekam v visave ko pohodis (CVT, klasicni avtomatiki) ali pa ne ve kaj bi in cinca potem pa vseeno prestavi dve nizje in zopet nabije vrtljaje v rdece (DSG).
Jaz sploh nevem kake probleme imate, sem bil z 90 konjskim avtom in polnim prtljaznikom na Edelweissspitze, do Großglockner smucisca in nazaj v dezju, z nobenim problemom, nic ni kopal za brezveze pa tudi vrtelo se ni nic za brezveze.
Damn pa se FWD je bil in poletne gume, temperature pa blizu nicle. Tudi zavore se niso pregrele in se prehitel sem kak avto ali dva navzgor, po vecini kak mocnejsi SUV, samo soferji so bli storasti.

No in po takih poteh se z EVjem prakticno vozi kolko ljudi? 0,00001% ? Jaki argumenti na podlagi zero izkusenj, ker verjetno ICEja ne veste voziti normalno.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

mikhaair ::

Dejansko je kar žalostno, da ljudje ne vidijo prednosti električnega pogona. Pa kako je ropotanje super, boljse kot tisina električnega pogona. Pol pa imamo najvecji slo extrem, ko se posiljuje cesta na Mangrtsko sedlo z avto in moto uzitkarji. Namesto da bi bilo dovoljeno le z mini elektro busom. In kolesom.
A si predstavljate eno veliko mesto brez hrupa avtomobilskih ICE motorjev. Milina.

krucymucy ::

IL_DIAVOLO je izjavil:



Vsak tdi ima max navor ze pri 1700 vrtljajih, torej takoj.

Imam uparjenega z DSG. Oboje je zanic, TDI in DSG.

m0LN4r je izjavil:

Jaz sploh nevem kake probleme imate, sem bil z 90 konjskim avtom in polnim prtljaznikom na Edelweissspitze, do Großglockner smucisca in nazaj v dezju, z nobenim problemom, nic ni kopal za brezveze pa tudi vrtelo se ni nic za brezveze.
Damn pa se FWD je bil in poletne gume, temperature pa blizu nicle. Tudi zavore se niso pregrele in se prehitel sem kak avto ali dva navzgor, po vecini kak mocnejsi SUV, samo soferji so bli storasti.

No in po takih poteh se z EVjem prakticno vozi kolko ljudi? 0,00001% ? Jaki argumenti na podlagi zero izkusenj, ker verjetno ICEja ne veste voziti normalno.

Turisticno se lahko vozis tudi z vespo. Govorili smo o necem drugem. Dinamicni voznji na prelaze.

To se tudi elektricnih vozil tice.
Vceraj sem opazil da mi je ena 26650 celica obrnila polariteto. Zanimivo.
Celico sem pac vrgel stran, v avtomobilu pa zna biti zelo drago.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: krucymucy ()

RedDrake ::

krucymucy je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

S tem niti en avto z vsaj 100 konji nima problemov, razen ce voznik ne ve vozit.

Ne.
Prvi pogoj je dovolj navora v nizkih vrtljajih. To el. motor ima.
Drugi pogoj je RWD ali AWD, FWD samo koplje v prazno. Niti ni treba da je strasno mocan. FWD je v osnovi zgresen.
Tretji je pa menjalnik, se tako mocan ICE ne dela v nizkih vrtljajih. Avtomatski menjalniki so pa zanic vsi po vrsti. Ali nabija vrtljaje nekam v visave ko pohodis (CVT, klasicni avtomatiki) ali pa ne ve kaj bi in cinca potem pa vseeno prestavi dve nizje in zopet nabije vrtljaje v rdece (DSG).

Zanimivo ...
Vsekakor bi bil 300HP EV boljši, ampak z mojim 1,7 tonskim kabriom (FWD, slushbox avtomatik, ~250HP, bencinar, vozne lastnosti sicer kot tovornjak čez ovinke) sem zmogel priti od pokopališča v Trenti do jezera Jasna v ~19 minutah. Cesta je bila prazna in s spuščeno streho sem imel odličen pregled na cesto nad menoj ko sem se vzpenjal. Nobenega kopanja, nobenega čakanja na turbo spool (ker sem avto držal nad 3k obrati cel čas dviga).
Sem pa verjetno precej bolj užival kot v dihtig kovinski trugi, ker je zelo luštno ko ti mimo ušes potegne malo svežega zraka.

Btw, v konkreten hrib (kot Vršič) dejansko ne rabiš bremze (če nisi res totalen idiot), tudi pri solidno dinamični vožnji.
Če misliš da rabiš AWD/RWD za dinamičen hill climb, potem verjetno razmišljaš tudi o slick gumah spuščenem podvozju in še čem (aka rally). Pri običajnih cestah/pogojih pa ne bo "bistvene" razlike.
Lahko spomladi, naredimo en roadtrip po dolini Soče. Še vedno ponujam par kEUR vsakemu teslatiku, ki bo šel hands-off z AP po tisti cesti. Bojda bodo vaše vesoljske ladje v roku par mesecev že 100% FSD. Se veselim tega preizkusa. Kot tehnološki navdušenec me res zanima kako izjemno bo to delovalo.

Mikrohard ::

RedDrake je izjavil:

Lahko spomladi, naredimo en roadtrip po dolini Soče. Še vedno ponujam par kEUR vsakemu teslatiku, ki bo šel hands-off z AP po tisti cesti. Bojda bodo vaše vesoljske ladje v roku par mesecev že 100% FSD. Se veselim tega preizkusa. Kot tehnološki navdušenec me res zanima kako izjemno bo to delovalo.

To v Evropi še nekaj časa ne bo možno... je bila Tesla ravno pred kratkim prisiljena autopilota omejiti glede na EU regulacije (roke od volana za max 15 sekund, zmanjšan maksimalni kot zavijanja, bolj konzervativno menjavanje pasov na dvopasovnicah ter onemogočena uporaba autopilota na enopasovnih cestah).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mikrohard ()

nekikr ::

Dejansko je kar žalostno, da ljudje ne vidijo prednosti električnega pogona.

Saj večina jih vidi, ampak ima pa tudi pomanjkljivosti zaradi katerih jih na cesti ni prav veliko (še).
Drug problem je pa tudi to neosnovano pretiravanje, ki odbija, od warpi-tipa ljudi. Iz stare, ničvredne in zanič kripe, gredo na soliden EV in potem pravijo, da je EV tisto, kar naredi razliko. Tudi, sigurno. Ampak če bi šli oz solidnega ICE na soliden EV pa razlika ne bi bila več tako huda, če sploh. Kolega je pred leti pripeljal BMW i3 za probat "noro, kako se pelje, kako je tih, kako je najboljša stvar na svetu". Ampak, ker sem vozil A6, ni bil ne nor, ne tih, niti slučajno ne najboljša stvar. Ko sem se vsedel v Teslin model S, sem tudi samo zmajal z glavo, kako slaba notranjost, čeprav bi recimo warpi, ki je prišel s totalne kripe, rekel, da je "noro bolje". Predvsem je odvisno kaj si imel prej.

m0LN4r ::

mikhaair je izjavil:

Dejansko je kar žalostno, da ljudje ne vidijo prednosti električnega pogona. Pa kako je ropotanje super, boljse kot tisina električnega pogona. Pol pa imamo najvecji slo extrem, ko se posiljuje cesta na Mangrtsko sedlo z avto in moto uzitkarji. Namesto da bi bilo dovoljeno le z mini elektro busom. In kolesom.
A si predstavljate eno veliko mesto brez hrupa avtomobilskih ICE motorjev. Milina.
Milina ali pa mesto duhov. Stvar perspektive. Eni jamrajo, da se v mestih nic ne dogaja, ko pa je kak koncert na trgu zvecer dni pa je neznosen hrup in galama. Takle mamo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

m0LN4r ::

krucymucy je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:



Vsak tdi ima max navor ze pri 1700 vrtljajih, torej takoj.

Imam uparjenega z DSG. Oboje je zanic, TDI in DSG.

m0LN4r je izjavil:

Jaz sploh nevem kake probleme imate, sem bil z 90 konjskim avtom in polnim prtljaznikom na Edelweissspitze, do Großglockner smucisca in nazaj v dezju, z nobenim problemom, nic ni kopal za brezveze pa tudi vrtelo se ni nic za brezveze.
Damn pa se FWD je bil in poletne gume, temperature pa blizu nicle. Tudi zavore se niso pregrele in se prehitel sem kak avto ali dva navzgor, po vecini kak mocnejsi SUV, samo soferji so bli storasti.

No in po takih poteh se z EVjem prakticno vozi kolko ljudi? 0,00001% ? Jaki argumenti na podlagi zero izkusenj, ker verjetno ICEja ne veste voziti normalno.

Turisticno se lahko vozis tudi z vespo. Govorili smo o necem drugem. Dinamicni voznji na prelaze.

To se tudi elektricnih vozil tice.
Vceraj sem opazil da mi je ena 26650 celica obrnila polariteto. Zanimivo.
Celico sem pac vrgel stran, v avtomobilu pa zna biti zelo drago.
 Nisem imel v mislih turisticne voznje z vespo, ampak tudi turisticno se da.

Nisem imel v mislih turisticne voznje z vespo, ampak tudi turisticno se da.


Bolj zanimiv bi mi bil podatek, ce je kdo ze tukaj sploh bil na takem izletu od MB do vrha te gore, do glocknerja in nazaj z EVjem po tem vasem "dinamicnem" in koliko casa se je zapravilo za polnenje. Jaz sem porabil _slabih_ 10 minut z nakupom vinjete vred preden sem startal in na koncu imel se za 100+km dosega, ko sem sparkiral doma.

Vsekakor bi bil 300HP EV boljši,
Tudi 300HP ICE bi bil boljsi od 90HP ICEja. Samo da 300HP EV, stane malenkost vec aneda?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

FoxKnox ::

mikhaair je izjavil:

Dejansko je kar žalostno, da ljudje ne vidijo prednosti električnega pogona. Pa kako je ropotanje super, boljse kot tisina električnega pogona. Pol pa imamo najvecji slo extrem, ko se posiljuje cesta na Mangrtsko sedlo z avto in moto uzitkarji. Namesto da bi bilo dovoljeno le z mini elektro busom. In kolesom.
A si predstavljate eno veliko mesto brez hrupa avtomobilskih ICE motorjev. Milina.


Ena kost za vse ICE hejterje :
Moj 2.0 dizel v vsej svoji obratovalni dobi ne onesnaži ozračja toliko, kot en Boeing pri enem samem vzletu.

krucymucy ::

FoxKnox je izjavil:


Ena kost za vse ICE hejterje :
Moj 2.0 dizel v vsej svoji obratovalni dobi ne onesnaži ozračja toliko, kot en Boeing pri enem samem vzletu.

Slaba kost. Letal je napram 2.0TDI-jem malo in ne vzletajo na Slovenski ulici.

roCkY ::

Se ti je zataknila? Veliko letiš?

V SLO je res le ena omembe vredna vzletna ulica. Ampak dejstva ne spremeni veliko. Potovanje na dolge razdalje je velik onesnaževalec.

WarpedGone ::

Potovanje na dolge razdalje je velik onesnaževalec.

Ja, nekje okrog 345. mesta... na prvem je živinoreja, na drugem pa cestni promet.
Hamburger v centru mesta je čista zmaga v tekmi zaplinjanja prebivalstva ... kar švabom ni uspelo v II. svetovni, jim je uspelo v zadnjih ~20 letih:
- Diesel engine exhaust accelerates plaque formation in a mouse model of Alzheimer's disease
- The emerging risk of exposure to air pollution on cognitive decline and Alzheimer's disease - Evidence from epidemiological and animal studies
- Air pollution and dementia
- Evidence builds that dirty air causes Alzheimer's, dementia
- ...
Zbogom in hvala za vse ribe

krucymucy ::

roCkY je izjavil:

Se ti je zataknila? Veliko letiš?

V SLO je res le ena omembe vredna vzletna ulica. Ampak dejstva ne spremeni veliko. Potovanje na dolge razdalje je velik onesnaževalec.

Ne, se pa razmeroma veliko vozim s TDI-jem. Starega kontinenta se nisem zapustil, skrajne tocke evrope se da pa s cim drugim doseci.

IL_DIAVOLO ::

roCkY je izjavil:

Se ti je zataknila? Veliko letiš?

V SLO je res le ena omembe vredna vzletna ulica. Ampak dejstva ne spremeni veliko. Potovanje na dolge razdalje je velik onesnaževalec.


Folk se kar ne dojame, kaj je problem. Ne emisije na tihem oceanu in ne 10km and tlemi, ampak v centru mesta. To se mora najprej resit. To vsi mi dihamo, nekateri vec, nekateri manj, nekateri pa 24/7.

roCkY ::

Torej rešujte v mestih. Zakaj se pol Gorenske, Štajerske, Dolenjske,... vsak dan pripelje v LJ? Zakaj ni ustreznih delovnih mest drugje?

m0LN4r ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

roCkY je izjavil:

Se ti je zataknila? Veliko letiš?

V SLO je res le ena omembe vredna vzletna ulica. Ampak dejstva ne spremeni veliko. Potovanje na dolge razdalje je velik onesnaževalec.


Folk se kar ne dojame, kaj je problem. Ne emisije na tihem oceanu in ne 10km and tlemi, ampak v centru mesta. To se mora najprej resit. To vsi mi dihamo, nekateri vec, nekateri manj, nekateri pa 24/7.
Za po mestu so dovolj elektricni skiroji.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

IL_DIAVOLO ::

Se dobro da se po mestu vozijo samo tisti, ki živijo tam.

WarpedGone ::

Merry Christmas!

Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

Dober video, ki pokaže kako zelo se je Model S izboljšal od leta 2012 do 2020:



2020 / 2012:
Pospešek do 100 km/h: 2,4s / 4,4s
Top speed (km/h): 261 / 210
Range: 600 km / 424 km
Učinkovitost (MPG): 111 / 89

Res velik napredek, na katerega se zaradi konstantnih posodobitev včasih kar malo pozabi.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

roCkY ::

7 let!
Saj zato se pa kompleksnejšo tehnično robo ne kupuje prve generacije in prve mesece po nadgradnji.
Počasi bo zrel M3 komur ustreza limuzina in hoče bit med pionirji. 2-3 leto proizvodnje. Ostalo pa tam proti 2030 za take, ki smo na ciklu 10-12 let. Kdor avto zvozi v 4-5 letih in se mu povprečna raba glede polnenja nekako izide pač lahko pofinancira proizvodnjo EV iz štarta. Kolker se je začelo vlagat v EV v zadnjih letih se nam pomoje niti sanja ne kaj bo na trgu 2027-30, če gledamo strogo iz stališča zalogovnika energije in učinkovitosti prenosa na podlago.

Okapi ::

Tako velik napredek, prodaja pa pada. Kako to?

WarpedGone ::

LOL@okapi
Nekaterim uspeva, nekaterim pač ne.
Zbogom in hvala za vse ribe

IL_DIAVOLO ::

EV less complicated than ICE. Is it?

Rarely have so many claims about a product been so wrong. The only unequivocal fact in the EV narrative is that more EVs exist today—approximately 4 million—than ever before. Lithium-battery chemistry—the inventors of which received the 2019 chemistry Nobel Prize—along with advances in power electronics, has made it possible to build practical, if expensive, electric cars. But everything else in the popularized EV storyline is deeply misguided. Advocates claim that EVs are far simpler machines than combustion engines. But the essential “engine” for both is similarly complicated. While the EV’s electric motor is simple, its battery is a half-a-ton electrochemical machine with thousands of parts and welds, along with wiring, electronics, and cooling. It’s every bit as complex as—and far more expensive than—the combustion-mechanical drivetrain that it replaces.


https://www.city-journal.org/electric-v...

b3D_950 ::

Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

roCkY ::

IL_DIAVOLO ::

b3D_950 je izjavil:



simpl

https://interestingengineering.com/vide...


https://semiengineering.com/why-ev-batt...

The challenge in designing the battery and the battery management systems was that the acceptable operating temperature range for a battery is very narrow, and operates in difficult conditions. So if one cell in the battery is off and overheats, it could start a chain reaction.

“This is why people like to use regular standard cells, because the manufacturers have done a lot of testing and a lot of work to make sure they don’t blow up,” Drako said. “As a result, what you have to do in this battery pack is include a ton of temperature sensors, voltage sensors, current sensors, sensing everything all the time. There’s literally a fuse for every battery and microcontrollers controlling this whole thing. And it overheats, so you have to pump liquid through the whole thing to keep it cool. Designing the battery pack is horrifically hard to get the reliability, the safety, the robustness, the power out of it.”

Utk ::

To je stvar, ki jo narediš enkrat, zapakiraš v črno škatlo, vgradiš v 100 mio avtov, in dela 20 let. Če greš tako podrobno gledat vsako podrobnost, je vse komplicirano.

IL_DIAVOLO ::

Elektronika je nezanesljiva, mehanski deli so zanesljivi.

Zato so stari avti bulletproof, ker nic nimajo, razen tistih par stikal in senzorjev.

hojnikb ::

No, če so vsi stari avti bulletproof, zakaj razn nekaj izjem, ki se še najdejo na kakšnih vintage showih že zdavnaj v preši?
#brezpodpisa

Utk ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Elektronika je nezanesljiva, mehanski deli so zanesljivi.

Zato so stari avti bulletproof, ker nic nimajo, razen tistih par stikal in senzorjev.

Zato so imele stoenke pol leta garancije? Dej se nehaj smešit. Danes največje sranje od govna od avta je bolj zanesljivo od golfa dvojke. Samo realen je treba bit.

IL_DIAVOLO ::

hojnikb je izjavil:

No, če so vsi stari avti bulletproof, zakaj razn nekaj izjem, ki se še najdejo na kakšnih vintage showih že zdavnaj v preši?


Rja hojnik, rja.

2dark ::

Nikec3 je izjavil:

Dober video, ki pokaže kako zelo se je Model S izboljšal od leta 2012 do 2020:



2020 / 2012:
Pospešek do 100 km/h: 2,4s / 4,4s
Top speed (km/h): 261 / 210
Range: 600 km / 424 km
Učinkovitost (MPG): 111 / 89

Res velik napredek, na katerega se zaradi konstantnih posodobitev včasih kar malo pozabi.


Izdelava in izbira materijalov je še vedno v letu 2012. Ko kupujes avto za 80 jurjev želiš kvalitetno izdelavo. Razen če si denar dobil na lahek nacin.
««
783 / 1230
»»