» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
782 / 1230
»»

Utk ::

Ja, gremo nazaj v srednji vek, samo da dizel ne bo zgledal tako beden.

hojnikb ::

obdavcenje elektricnih kilometrov pa res ni noben problem. v avto se nastima porabljena energija skozi celo leto (podobno kot to nardi elektro na stevcih, kjer se ni daljinsko) in se to dodatno placa pr cestnem skladu. problem solved.
#brezpodpisa

m0LN4r ::

Gregor P je izjavil:

Razmišljanje, kako bo vožnja z EV cenejša zaradi izkoriščanja trenutno cenejše elektrike, je po mojem zgrešena; to je kvečjemu prehodno obdobje, ki ga trenutno lahko izkoriščajo le bolj premožni potrošniki, ki si sploh lahko umislijo tovrstna predraga EV.
Tocno tako. Nic ni zastonj v tem svetu. Bodo pac kasirali na drug nacin, samo najprej na zacetku seveda ne, ker je treba zadevo in to razmisljanje razsirit in sele potem, ko vec ne bo poti nazaj se osredotociti na pridobivanje dodatnega profita iz EVjev.
Sej pa nafta in bencin sta tudi bila na zacetku, ko se ni imel vsak doma po 2-3 avte sparkirane zelo zelo poceni. Celo v nekaterih drzavah so se smejali, kako poceni je, tako kot se zdaj elektriki smejejo.

Zapomni si ta post 22.12.2019 in ga preberimo se enkrat leta 2030.

hammock je izjavil:

Gregor P je izjavil:

Razmišljanje, kako bo vožnja z EV cenejša zaradi izkoriščanja trenutno cenejše elektrike, je po mojem zgrešena; to je kvečjemu prehodno obdobje, ki ga trenutno lahko izkoriščajo le bolj premožni potrošniki, ki si sploh lahko umislijo tovrstna predraga EV.

KWh ura energije stane priblizno isto pri bencinu ali pa elektriki. Razlika je, da elektricni avto porabi 3-4x manj energije kot bencinski. Strosek energije je in bo vedno nizji.

Le najbolj premozni so sposobni pljuniti 12k za Skodo Citigo EV... barabe kapitalisticne!!!!1111enaenaena
Kaj bos s takim avtom? To je kvecjemu za blokarje, ki se vozijo znotraj tistih nekaj svojih ulic. In ja, blokarji nimajo kr tko 12k za tak avto in niti primerne infrastrukture z parkirisci za polniti zaenkrat.
Ze ce imajo v enem bloku stirje EVja, kjer ni parkirisc imas problem. Kaj sele, da bi polovica ali cel blok imel EVje.
Kok elektrika stane in kok blablabla je okoli tega, ne bo nobenga vec zanimalo, ko bo postal edini interes profitirati iz tega in polniti zepeke.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

s1m0n ::

Ah Citigo je dovolj za skoraj vse. Tistih par izjem, ki se dnevno vozijo v službe po 100km+ v eno smer je pač na dizlih. Koliko ljudi pa dnevno naredi 100km, da kak tak EV malček ne bi zadostoval. Drugo je, da ni velik... No za kakšno družino, ki še ima otroke v osnovni šoli je čist dovolj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

WarpedGone ::

Spat sm šel s 35%, zbudu sm se z 65% SOC.
+150 km, 2 EUR, 0 časa, 0 dodanih metrov poti.

Lisico je mučila lakota, zato se je odpravila v bližnji vinograd. Bila je pozna jesen in lisici so se cedile sline ob pogledu na veje, ki so se šibile pod težkimi grozdi. Toda njeno veselje ni dolgo trajalo, kajti grozdi so bili previsoko in lisica jih ni dosegla. Nekajkrat se je vzpela na zadnje noge, toda naposled je morala priznati poraz. Odpravila se je iz vinograda in si govorila: "Naj grozdje obere, kdor ga hoče. Zame je preveč zeleno in kislo. Tudi, če mi ga prinesejo na pladnju, se ga ne dotaknem."

Lahko je zaničevati, česar ni mogoče dobiti.


Ja, kislo grozdje je zelo kislo, zelo zelo kislo...
Zbogom in hvala za vse ribe

m0LN4r ::

Ah Citigo je dovolj za skoraj vse.
Ce avto uporabljas zelo omejeno ja. EV ali bencin ali dizel v tem primeru nima veze, dejstvo je da je Citigo na robu premajhnega vozila, kot razni UPi in podobni, drugace bi jih bilo na cestah bistveno vec. Sedezi zadaj in prtljaznik sta samo pogojno uporabna.
To je pogojno uporabno z veliko kompromisi.
Torej, ker hoces poceni EV naredis kompromis in priporocas neuporabno majhen avto. Nevem no. Mogoce za samskega moskega, ki ima majhne hobije in relacije. Vse ostalo je bolj muka.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

IL_DIAVOLO ::

Večina folka se vozi sama, za tisto vrecko iz trgovine je tisti mali prtljažnik vrh glave.

Ne samo, da je EV bolj čisti prevoz, ampak tudi prostorsko na neprimerno visjem nivoju. Kaj pa rabi folk 5m dolge limuzine?

E-up je dolg pičlih 3.5m.

krucymucy ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ne samo, da je EV bolj čisti prevoz, ampak tudi prostorsko na neprimerno visjem nivoju. Kaj pa rabi folk 5m dolge limuzine?

Trg sam pove kaj rabi. Zadnjih nekaj let ocitno guncajoce SUV-je.

vostok_1 ::

Nikec3 je izjavil:

Res je moj gre po novem letu na operacijo. Nimam namena plačevati za zamenjavo eko bedarij.

Upam, da te dobijo in pokasiraš mastno kazen.

Btw, v Franciji so se odločili narediti konec SUV norosti:
https://www.bloomberg.com/news/articles...


So končno spoznali, da 2t avtomobili niso eko?
Tudi Tesla ni bistveno bolj eko.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

hammock ::

In ja, blokarji nimajo kr tko 12k za tak avto

Hiter pogled na parkirisce lokalnega bloka v Mariboru je dokaz da nakladas. Niti nega avta ni, ki bi stal pod 13k. Je pa precej taksnih za 30k, pa par strojev za 50k+ tudi. En izmed revezev ima celo novega BMW 7.

Nimajo kje polnit pravis. Ja, svetovno cudo in nepremostljiv problem je instalacija suko vticnice. Ne da se! ;((

IL_DIAVOLO ::

krucymucy je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ne samo, da je EV bolj čisti prevoz, ampak tudi prostorsko na neprimerno visjem nivoju. Kaj pa rabi folk 5m dolge limuzine?

Trg sam pove kaj rabi. Zadnjih nekaj let ocitno guncajoce SUV-je.


Zato pa je cas, da se vmeša politika, ker vec kot ocitno je folk totalno neodgovoren in brez obcutka.

Kdo pa se bo vedno zelel suva ali 5m limuzino, bo pa placal ohoho denarja.

krucymucy ::

Jaz se cisto strinjam s tem. Zame bi bil perfektni daily lotus exige. Stari, 1.8 ne novi 3.5.

roCkY ::

Politika se je res lepo vmešala, da smo prišli kamor smo. Mali visokotemperaturni mlinčki so plod pametne politike, ki je nastavila način za kasiranje v proračun.

Politika nikakor ne bo postavila takih omejitev, da bi se prodajali le 800 kg vozilca. Od česa bodo pa živeli? Če to naredijo se avtoindustrija in vsa oskrbovalna veriga fizično skrči za 40-60%.

IL_DIAVOLO ::

Noben te ne sili v nic. Pac ne kupujes evropskih avtov.

mertseger ::

m0LN4r je izjavil:


Ze ce imajo v enem bloku stirje EVja, kjer ni parkirisc imas problem. Kaj sele, da bi polovica ali cel blok imel EVje.
Kok elektrika stane in kok blablabla je okoli tega, ne bo nobenga vec zanimalo, ko bo postal edini interes profitirati iz tega in polniti zepeke.


Pred cajtom smo dali predlog ko se je gradbeni pisal da mora vsaka večstanovanjska zgradba imeti obvezno narejeno inštalacijo do vsakega parkirnega mesta v garaži ali zunaj. To ne stane nič (oziroma tistih nekaj drobiža za plastično cev in prosstor za energetski transformator

Za zanimovo ni bilo nekega interesa stroški pa minimalni. Ko bo treba vse bloke in parkirišča razbijat pa očitno ne bo problema.

jernejl ::

hammock je izjavil:

In ja, blokarji nimajo kr tko 12k za tak avto

Hiter pogled na parkirisce lokalnega bloka v Mariboru je dokaz da nakladas. Niti nega avta ni, ki bi stal pod 13k. Je pa precej taksnih za 30k

Sklepam, da si šel preverit vse kupoprodajne pogodbe stanovalcev, da si ugotovil, da so vsi za avte dali več kot 12 ali 13 tisočakov. Ali pa zgolj nakladaš?

hammock je izjavil:

Nimajo kje polnit pravis. Ja, svetovno cudo in nepremostljiv problem je instalacija suko vticnice.
Tako je. Če je tako zelo preprosto kot si domišljaš, zakaj si ne vzameš en popoldan časa in jih namestiš po parkirišču lokalnega bloka, ter tako aktivno prispevaš k promociji električnih vozil?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

K0l1br1 ::

Pred njihovim blokom je dovoljeno parkirati samo nova vozila, rabljenih pa ne, zato to ve. Pa max 2 leti stara.

hammock ::

Zaradi taksnih genijev kot sta vidva se pri nas nic ne da. Vidva sploh ne prideta do tehnicnih in birokratskih ovir, vama je glavna ovira v glavi. Ce sta prvi dve oviri se nekako resljivi, vajina zagotovo ni.

Uzivajta svoje zaplankano zivljenje, in trobita dalje kaj vse se ne da.

jernejl ::

hammock je izjavil:

Zaradi taksnih genijev kot sta vidva se pri nas nic ne da. Vidva sploh ne prideta do tehnicnih in birokratskih ovir, vama je glavna ovira v glavi. Ce sta prvi dve oviri se nekako resljivi, vajina zagotovo ni.

Uzivajta svoje zaplankano zivljenje, in trobita dalje kaj vse se ne da.

Raje vzemi v roke kakšno knjigo, boš videl, da se bo število zaplankanih ljudi okrog tebe začelo zmanjševati. Manj kot boš naokrog trosil neumnosi, manj jih bo.

m0LN4r ::

hammock je izjavil:

In ja, blokarji nimajo kr tko 12k za tak avto

Hiter pogled na parkirisce lokalnega bloka v Mariboru je dokaz da nakladas. Niti nega avta ni, ki bi stal pod 13k. Je pa precej taksnih za 30k, pa par strojev za 50k+ tudi. En izmed revezev ima celo novega BMW 7.

Nimajo kje polnit pravis. Ja, svetovno cudo in nepremostljiv problem je instalacija suko vticnice. Ne da se! ;((
Vec kot ocitno nisi bil v pravi soseski. Ne gledat premoznih sosesk, isci tam kjer so socialisticni bloki iz juge z poceni najemninami.

Vticnice so najmanjsi problem, tezava je vse naenkrat zvecer nekam sparkirat in polnit, brez tega da ti nekdo "krade" elektriko. Problem ni tako enostaven, kot ga zelis prikazati.

mertseger je izjavil:

m0LN4r je izjavil:


Ze ce imajo v enem bloku stirje EVja, kjer ni parkirisc imas problem. Kaj sele, da bi polovica ali cel blok imel EVje.
Kok elektrika stane in kok blablabla je okoli tega, ne bo nobenga vec zanimalo, ko bo postal edini interes profitirati iz tega in polniti zepeke.


Pred cajtom smo dali predlog ko se je gradbeni pisal da mora vsaka večstanovanjska zgradba imeti obvezno narejeno inštalacijo do vsakega parkirnega mesta v garaži ali zunaj. To ne stane nič (oziroma tistih nekaj drobiža za plastično cev in prosstor za energetski transformator

Za zanimovo ni bilo nekega interesa stroški pa minimalni. Ko bo treba vse bloke in parkirišča razbijat pa očitno ne bo problema.
Kaj pa bos s socialnimi bloki, ki imajo po nekaj sto stanovanj in 20 parkplacov?
Samo tako mimogrede, jaz skoraj nikoli nisem nasel parkirisca zraven svojga bloka, parkiranje je ruska ruleta ali najdes ali ne in pesacis. Pol pa imas avte sparkirane po dolzini cele ulice, dvorisca kjer bi blo fajn imeti zelenico in igralnice za otroke, so pa ze itak spremenili v parkplac za elito, kjer stane parkplac 10.000€ (npr. Maribor Maistrova)
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

WarpedGone ::

Ena povsem nevidna prednost EVjev je nepredstavljiva enostavnost vožnje v daljši ovinkast klanec.

Noben avtomatsk menjalnik v ornk močni mašini ne pride niti blizu občutku enostavnosti in lahkotnosti med upočasnjevanjem v ovinke in pospeševanju ven iz njih. Nobenega ropota, tresljajev, pridobivanja vrtljajev, trenutnih pomanjkanj navora, čakanju na turbipno in podobnih neumnosti.
Sam doziraš pritisk na pedalo, ki se instantno pretvarja v trenutno hitrost.
Nobenega ups, ali, ne gre, simpl ko pasulj in brez vsake drame.

Dokler ne probaš, to ne obstaja, ko probaš, nočeš več nič druzga kot EV.
Zbogom in hvala za vse ribe

pegasus ::

Mhm, tako grem z imprezo čez npr Ljubelj ali Jezersko, v tretji z reduktorjem praktično ni treba prestavljat. Zelo všečno.

hojnikb ::

WarpedGone je izjavil:

Ena povsem nevidna prednost EVjev je nepredstavljiva enostavnost vožnje v daljši ovinkast klanec.

Noben avtomatsk menjalnik v ornk močni mašini ne pride niti blizu občutku enostavnosti in lahkotnosti med upočasnjevanjem v ovinke in pospeševanju ven iz njih. Nobenega ropota, tresljajev, pridobivanja vrtljajev, trenutnih pomanjkanj navora, čakanju na turbipno in podobnih neumnosti.
Sam doziraš pritisk na pedalo, ki se instantno pretvarja v trenutno hitrost.
Nobenega ups, ali, ne gre, simpl ko pasulj in brez vsake drame.

Dokler ne probaš, to ne obstaja, ko probaš, nočeš več nič druzga kot EV.

*ahen* CVT *ahem*
#brezpodpisa

WarpedGone ::

*ahem* 3 km/h *ahem*
Zbogom in hvala za vse ribe

IL_DIAVOLO ::

WarpedGone je izjavil:

Ena povsem nevidna prednost EVjev je nepredstavljiva enostavnost vožnje v daljši ovinkast klanec.

Noben avtomatsk menjalnik v ornk močni mašini ne pride niti blizu občutku enostavnosti in lahkotnosti med upočasnjevanjem v ovinke in pospeševanju ven iz njih. Nobenega ropota, tresljajev, pridobivanja vrtljajev, trenutnih pomanjkanj navora, čakanju na turbipno in podobnih neumnosti.
Sam doziraš pritisk na pedalo, ki se instantno pretvarja v trenutno hitrost.
Nobenega ups, ali, ne gre, simpl ko pasulj in brez vsake drame.

Dokler ne probaš, to ne obstaja, ko probaš, nočeš več nič druzga kot EV.


Ce si ti hribovec, ne pomeni da so tudi ostali.

Gregor P ::

WarpedGone je izjavil:

Ena povsem nevidna prednost EVjev je nepredstavljiva enostavnost vožnje v daljši ovinkast klanec.
...
Dokler ne probaš, to ne obstaja, ko probaš, nočeš več nič druzga kot EV.

... a to si vozil ta novega Porscheja Taycana? >:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

mertseger ::

m0LN4r je izjavil:

Kaj pa bos s socialnimi bloki, ki imajo po nekaj sto stanovanj in 20 parkplacov?
Samo tako mimogrede, jaz skoraj nikoli nisem nasel parkirisca zraven svojga bloka, parkiranje je ruska ruleta ali najdes ali ne in pesacis. Pol pa imas avte sparkirane po dolzini cele ulice, dvorisca kjer bi blo fajn imeti zelenico in igralnice za otroke, so pa ze itak spremenili v parkplac za elito, kjer stane parkplac 10.000€ (npr. Maribor Maistrova)


Ja pri takih jih pač zgradiš 20, vsi ostali se pa jeb.... vsega pa tudi ne morete imeti. Če hočete osebno polnilnico si kupite parkirno mesto ali pa preselite na vas.

vostok_1 ::

WarpedGone je izjavil:

Ena povsem nevidna prednost EVjev je nepredstavljiva enostavnost vožnje v daljši ovinkast klanec.

Noben avtomatsk menjalnik v ornk močni mašini ne pride niti blizu občutku enostavnosti in lahkotnosti med upočasnjevanjem v ovinke in pospeševanju ven iz njih. Nobenega ropota, tresljajev, pridobivanja vrtljajev, trenutnih pomanjkanj navora, čakanju na turbipno in podobnih neumnosti.
Sam doziraš pritisk na pedalo, ki se instantno pretvarja v trenutno hitrost.
Nobenega ups, ali, ne gre, simpl ko pasulj in brez vsake drame.

Dokler ne probaš, to ne obstaja, ko probaš, nočeš več nič druzga kot EV.


Nimam EVja, ampak vem kako to zgleda. Ja je definitivno boljše iz funkcionalnega vidika.


Glede parkirnih mest in priključkov. Mislim, da pri novogradnjah je to trivialno.
Jz bi tako ali tako že povlekel elektriko do lokacije avtomobila, če ne drugega zaradi ostalih potreb. 2kW vtič je več kot dovolj, če si lokalni voznik.

Malo me mogoče jezi, da so vsi navalili na litionske baterije, ker želijo domet in performanse, s tem pa drastično podražajo avto in zmanjšajo varnost.
Ko bi le kdo še delal NiMh verzije in bi dobil 80-100km dosega za teh 7000€. Bi EVja že imel.
Je kdo tko prijazen, da na hitrco preračuna koliko bi bila potrebna Li baterija za 100km in koliko bi ekvivalent NiMh, teža, cena itd.
Vem, da bi lahko sam, ampak nekateri ste že naštudirani.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

SambaShare ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

WarpedGone je izjavil:

Ena povsem nevidna prednost EVjev je nepredstavljiva enostavnost vožnje v daljši ovinkast klanec.

Noben avtomatsk menjalnik v ornk močni mašini ne pride niti blizu občutku enostavnosti in lahkotnosti med upočasnjevanjem v ovinke in pospeševanju ven iz njih. Nobenega ropota, tresljajev, pridobivanja vrtljajev, trenutnih pomanjkanj navora, čakanju na turbipno in podobnih neumnosti.
Sam doziraš pritisk na pedalo, ki se instantno pretvarja v trenutno hitrost.
Nobenega ups, ali, ne gre, simpl ko pasulj in brez vsake drame.

Dokler ne probaš, to ne obstaja, ko probaš, nočeš več nič druzga kot EV.


Ce si ti hribovec, ne pomeni da so tudi ostali.


Še večja prednost EV-ja je pri zastojih. In točno take stvari so selling point EV-jev. Boljši v voznih lastnostih accross the board.

Zagovorniki EV-jev se držite tega. Eko fažizem, nadutost, elitizem - pač povzročajo odpor.

Gregor P ::

... tudi hibridi so zelo v redu v zastojih, pa ne vidim, da bi se npr. Toyotini vozniki preveč hvalili s tem :|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

Tolk o tem kolk so vredu ...
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Da ne govorim o zastojih ampak vožnji v strm ovinkast klanec ti je pa ušlo?
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

... tebi je, potem ko ti je padel mrak na oči, ušlo, komu jaz pravzaprav odgovarjam ;)

WarpedGone je izjavil:

vožnji v strm ovinkast klanec

... in prepričan sem, da Porschejev Taycan to raztura za nekaj razredov bolje od katerekoli Tesle, ki že obstaja in ki še bo obstajala8-)

Kot zanimivost (ker ne vem, ali številke zares držijo), če ni že kdo prej objavil What Car? Real Range: which electric car can go farthest in the real world?



1. Hyundai Kona Electric 64kWh

A Real Range figure of 259 miles makes the 201bhp (or 64kWh) version of the Kona Electric the best performing car we've tested to date.

Like the Kia e-Niro, to which it's closely related, it's a sensibly priced electric car that won't require the majority of motorists to adjust their lifestyle in order to live with it. However, it's not as spacious as the e-Niro and is less composed to drive, so we don't rate it quite as highly.

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

WarpedGone ::

>> ... in prepričan sem, da Porschejev Taycan to raztura za nekaj razredov bolje od katerekoli Tesle, ki že obstaja in ki še bo obstajala

Ušlo ti je tudi, da sem na začetku napisal:
Ena povsem nevidna prednost EVjev je nepredstavljiva enostavnost vožnje v daljši ovinkast klanec.


V svoji 'objektivnosti' kažeš le svojo obupno omejenost...
Zbogom in hvala za vse ribe

roCkY ::

Gregor P je izjavil:

... tudi hibridi so zelo v redu v zastojih, pa ne vidim, da bi se npr. Toyotini vozniki preveč hvalili s tem :|

Gregor P je izjavil:

... tudi hibridi so zelo v redu v zastojih, pa ne vidim, da bi se npr. Toyotini vozniki preveč hvalili s tem :|

Se prodajalci "potrudijo", da jih ne prodajo. No morda sem imel edino jaz tako izkušnjo.
Hibridi so super za v mesto in zastoj ampak prej je treba it accu nafilat...

Pred par leti (ko sem se odločil, da bom še vsaj "10 let" na ICE, ker mi ni za čakat nek uporaben mi EV) ko sem iskal primeren srednji SUV me prodajalec v kranjskem "Lovšetu" ni pustil direktno v mesto na spoznavni vožnji z RAW4 Hibrid. Najprej do Britofa po obvoznici. Accu nafilat! Accu je imel nekih 25-30%, ko sem se v avto vsedel. Me je minilo tisto sekundo, tudi če bi avto sicer v 90% ustrezal. Prvi kontakt je vedno pomemben nelede na ozadje takega ravnanja prodajalca. Avta čez vikend pa se ni dalo dobit na prvo žogo. Ker je bil prvi občutek v avtu brez tega pripetljaja nekje 4 mesto sem pač po 11 letih (100,0% zadovoljen) zaključil s Toyoto brez nadalnjih raziskav.
Skratka lekcija je bila hibrid nima kabla ampak obvoznico. In se glede na porabo konkurence kot dizel voznik od malega resno vprašaš o smiselnosti elektro kufra. Kar dobsedno ker prejšnja verzija je imala precej bogi prtlažnik zaradi EV pogona. Nove verzije še nisem uspel od blizu videti.

krucymucy ::

Gregor P je izjavil:


Kot zanimivost (ker ne vem, ali številke zares držijo), če ni že kdo prej objavil What Car? Real Range: which electric car can go farthest in the real world?




Mene sedaj zanima kako bodo nekateri tu komentirali to tabelo :)

pegasus ::

Kako le? Nalsednje desetletje bo desetletje Aptere :D

Gregor P ::

WarpedGone je izjavil:

>> ... in prepričan sem, da Porschejev Taycan to raztura za nekaj razredov bolje od katerekoli Tesle, ki že obstaja in ki še bo obstajala

Ušlo ti je tudi, da sem na začetku napisal:
Ena povsem nevidna prednost EVjev je nepredstavljiva enostavnost vožnje v daljši ovinkast klanec.

V svoji 'objektivnosti' kažeš le svojo obupno omejenost...

Ne vem, kje ti vidiš, da je kdorkoli nagovoril kakšno objektivnost, napisal sem le za konkreten EV primer, kateri EV bi se po mojem mnenju izkazal bolje na takšni vožnji. Ti v to dvomiš?

Vidim pa, da si priložnostno izpustil ta del, že sam veš zakaj:

SambaShare je izjavil:

Še večja prednost EV-ja je pri zastojih.

Gregor P je izjavil:

... tudi hibridi so zelo v redu v zastojih, pa ne vidim, da bi se npr. Toyotini vozniki preveč hvalili s tem

WarpedGone je izjavil:

Da ne govorim o zastojih ampak vožnji v strm ovinkast klanec ti je pa ušlo?

Gregor P je izjavil:

... tebi je, potem ko ti je padel mrak na oči, ušlo, komu jaz pravzaprav odgovarjam

8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

Our test of the Long Range was also blighted by heavy rain


Tolk o merodajnosti tega 'testa'.
Zbogom in hvala za vse ribe

lufthammer ::

Ni lepšega, kot klasičnega Poršeja ganjat čez Ljubelj, pred ovinkom prestavo dol in gasa, da se sliši hrup izpod havbe! To je užitek, vse ostalo bo ena velika žalost. Osebno bom na klasiki dokler mi je ne prepovejo, verjetno kar do konca mojih šoferskih dni.

IL_DIAVOLO ::

That is the spirit!

WarpedGone ::

To je užitek, vse ostalo bo ena velika žalost. Osebno bom na klasiki dokler mi je ne prepovejo, verjetno kar do konca mojih šoferskih dni.



Acceptance

This is the final stage where you are able to accept and cope with your loss. This doesn't mean you will ever "be over it". However, you can start to feel ok again. It comes with an ability to think about them again, talk about them, and have them on your mind without incredible pain or emotion
Zbogom in hvala za vse ribe

mertseger ::

lufthammer je izjavil:

Ni lepšega, kot klasičnega Poršeja ganjat čez Ljubelj, pred ovinkom prestavo dol in gasa, da se sliši hrup izpod havbe! To je užitek, vse ostalo bo ena velika žalost. Osebno bom na klasiki dokler mi je ne prepovejo, verjetno kar do konca mojih šoferskih dni.


Ja mi tudi uživamo ko te moramo poslušat do vrha Begunjščice. Prav fajn je poslušati tisto ropotanje.

Spock83 ::

lufthammer je izjavil:

Ni lepšega, kot klasičnega Poršeja ganjat čez Ljubelj, pred ovinkom prestavo dol in gasa, da se sliši hrup izpod havbe! To je užitek, vse ostalo bo ena velika žalost. Osebno bom na klasiki dokler mi je ne prepovejo, verjetno kar do konca mojih šoferskih dni.


Se strinjam. Ampak a imaš ti Poršeja? Jaz ga nimam in si ga ne morem privoščiti. Npr teslo pa lahko, ker z vsakim prevoženim km mi je cenejši.

lufthammer ::

Če imaš za Teslo 60 jurjev nisi revež in moraš imeti še kakšno zalogo za https://www.avto.net/Ads/details.asp?id.... Saj niso tko dragi...ali pa greš v D ponj, so še cenejši.
Kupovat drag avto na puf je pa v vsakem slučaju prehud riziko. Bolj osebno ne smem napisat, bom spet brisan.

Gregor P ::

Se strinjam, da moraš imeti dosti več premoženja na razpolago, če kupuješ 50k ali več drago vozilo, ali pa vsaj neko podjetje, da gre v odpis.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Vazelin ::

lufthammer je izjavil:

Če imaš za Teslo 60 jurjev nisi revež in moraš imeti še kakšno zalogo za https://www.avto.net/Ads/details.asp?id.... Saj niso tko dragi...ali pa greš v D ponj, so še cenejši.

Haha zakaj bi imel Porša 996 poleg Tesle? Najbolj češko 911ico ever :D
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

lufthammer ::

Uh, ti si jih verjetno imel že precej, ko si tako suveren...( a bicikel imaš svoj?)

Zgodovina sprememb…

Vazelin ::

Vsaka čast tistemu, ki bo vrgel 30 jurjev v brezvezno 996 z 200k km.
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vazelin ()

mikhaair ::

Ko se bo človek usedel v EV in ga pognal preko ovinkov, bo pozabil na ropotanja in zbivanje prestav, medgas, itd. Stisneš gas, te prilima na sedež instantno in gasaaaa. Ali pa odpreš okna in cruising po ovinkih in poslušaš okolico.
««
782 / 1230
»»