» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
757 / 1138
»»

Utk ::

Ko bo prišlo do pravega buma, bo tega denarja hitro "zmanjkalo".

Mikrohard ::

Tu se popolnoma strinjam. Ampak do takrat nas loči še par let. Vmes se bodo pa subvencije (glede na povpraševanje) postopoma zniževale. Ampak mislim, da vsaj kakšni dve leti še ne bo sprememb.

WarpedGone ::

DEMS - pomagamo pri nakupu električnih vozil:
Tesla Model 3
Škoda Citigo eIV

Pride nekaj več, kot če se sam boriš z birokracijo, ni pa potrebno zalagat denarja in se borit z birokracijo.
Zbogom in hvala za vse ribe

novaa ::

točno tu sem ga sam "naročil"

WarpedGone ::

DEMS oglašuje eno konfiguracijo Citigo, pri škodi pa ne najdem kej zelo jasnih opisov kaj vse je na voljo.
Maš kak link na različne opcije? Je možno naročit vzvratno kamero?
Zbogom in hvala za vse ribe

novaa ::

dobavljajo iz češke in slovaške - style paket
vzratne kamere ni.... in tudi če bi bla je tisto bolj komedija - slika 2 x 2 cm na malem ekrančiču

J.McLane ::

Kaj ti bo na takem malčku vzvratna kamera? To parkiraš malo na približno v parkirni boks pa je še vedno dovolj prostora na vse strani.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

kow ::

Se strinjam. Itak je odrezan naravnost zadaj. Nepotreben strosek pri avtu, kjer je vsa poanta v majhnosti in ceni na kilometer.

novaa ::

to ni vredno nobenega doplačila....

 Izgled vzratne kamere

Izgled vzratne kamere

WarpedGone ::

Aha, ok, hvala za demonstracijo, lol ...

Potreba po kameri obstaja ne zarad avta ampak realnosti garaže in starosti voznikov.
Zbogom in hvala za vse ribe

TheBlueOne ::

Tisti, ki nima obcutka kdaj se ustavit pri voznji v garazo verjetno ne parkira vzvratno. :D

J.McLane ::

Morda pa zaradi oblike garaže mora
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

TheBlueOne ::

Mislis oblike dovoza? To pa bi morala biti zelo nerodno koncepirano. Mora biti cudna izjema, posebej, ce vanjo spravis Citigo samo vzvratno. :)

Gregor P ::

Kamera je sicer fajn, jaz se je ne branim, ampak uporabna je pa zares le pri kakšnem večjem vozilu, naloženemu karavanu ipd. ki ima zaradi po možnosti še "športnega" dizajna minimalno vidljivost skozi okna zadaj.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

TheBlueOne ::

Kaj niso prakticno vedno vgrajeni zadnji senzorji? Verjetno tudi pri tem Citigo?

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

Jaz sem pri Smartu pogresal kamero. Zarad tega, ker je bil tako kratek, sem ga vedno predalec stran od robnika parkiral. :> Kater avto bi smel ali ne imeti kamero je cist brez veze debata. Kamero das v vsak avto.

Spock83 ::

Ma če je odrezan avto brez problema veš koliko imaš še prostora.

Gregor P ::

Če je pa star, ti je pa vseeno >:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

pegasus ::

Čeprav se mi osebno obrača želodec ob teh ciglah, jim vseeno želim uspeh na trgu:

So še vedno boljše kot obstoječe cigle ...
In nekaj sem slišal, da čez dva tedna še Tesla pokaže svojo futuristično ciglo ...

Nikec3 ::

No sej @pegasus najbrž se strinjaš, da vsaj delno pri teh avtomobilih za te cigle obstaja soliden razlog.
1. Avto dejansko mora bit sposoben peljat po težkem terenu
2. Američani pick-upe porabljajo za prenos tovora, ki v navadne avtomobile ne gre
3. Prednost električnega pick-upa je, da se lahko nekam odpelješ, na avtomobilsko baterijo priklopiš žnj električnih naprav, cel dan nekaj delaš, ter se na koncu dneva odpelješ domov - vse to brez da bi pokuril kapljico nafte.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

b3D_950 ::

Pa zraven še en agregat na fosil fuel, da bo zdržalo cel dan.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

Okapi ::

Hočeš reči, daš lahko zadaj agregat in imaš hibrida.:D

BigWhale ::

b3D_950 je izjavil:

Pa zraven še en agregat na fosil fuel, da bo zdržalo cel dan.


Eh? Cirkularke imajo moc 2-3kW, vrtalni stroji se manj, ostalo orodje pa se redko dvigne nad 3kW... Pa tudi, ce imas 10kW orodje in v avtu 180kWh baterijo, jo lahko pol porabis za voznjo, pa ti se vedno ostane za deset ur nepretrganega dela.

Tale Rivian je tolk dober, da bi ga se jaz imel, pa ne maram pickupov. :>

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

mat xxl ::

pegasus je izjavil:

Čeprav se mi osebno obrača želodec ob teh ciglah, jim vseeno želim uspeh na trgu:

So še vedno boljše kot obstoječe cigle ...
In nekaj sem slišal, da čez dva tedna še Tesla pokaže svojo futuristično ciglo ...



Veš, kako je, ko si enkrat na Cigli in ti ta sede, veš, da bo večinoma vedno samo še Cigla ;).

Gregor P ::

Saj če bi imel kočo nekje v hribih ne rečem, no ali pa če bi bil ultimativni gradbenik, tako za malo po mestu in naokoli pa ...:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedGone ::

Mal pregleda nad stanjem stvari ... tu le slikce, klik za spremni tekst













Zgornje odraža stanje letos poleti, Model 3 je medtem postal najbolj učinkovit EV .. Ioniq letnik 2020 z večjo baterijo je manj učinkovit kot starejši z manjšo, Model 3 pa je z dodatnimi SW optimizacijami bolj učinkovit. Ja, tuti tisti izdelani pred dvemi leti imajo sedaj še več dosega preko 'navadnega OTA updata', ki "ni nič posebnega sploh"...
Zbogom in hvala za vse ribe

borisk ::

Gregor P je izjavil:

Saj če bi imel kočo nekje v hribih ne rečem, no ali pa če bi bil ultimativni gradbenik, tako za malo po mestu in naokoli pa ...:|


Za po mestu je e-smart, pickup pa je kompromis med malim kesonarjem in osebnim. dobra kabina, dobre terenske spodobnosti in dobra nosilnost, ni pa za 500km vsaki dan, tudi avtocestni dirkač ni... Pri hiši je že tretji (B2500, Navara, Ranger) že od leta 2000, ampak po mestu pa se ne furamo...

mertseger ::

Lepo je še kakšne številke videti ne pa samo komentarje "doktorjev znanosti2 iz foruma ki so mogoče celo prebrali 2 članka na to temo.

fikus_ ::

Mislim, da se strinjamo, da ima Tesla električni del urejen/dober, za samo proizvodnjo in servisiranje pa morajo dobiti še malo kilometrine.

WarpedGone ::

Zbogom in hvala za vse ribe

mertseger ::

fikus_ je izjavil:

Mislim, da se strinjamo, da ima Tesla električni del urejen/dober, za samo proizvodnjo in servisiranje pa morajo dobiti še malo kilometrine.


Predvsem na tem zadnjem....servisiranju.

WarpedGone ::

FUD works.
Če nebi, ga ne bi tolk na glavo zlival...

P.S.
Kakšne izkušnje imata s tesla servisom?
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

Saj ne moreta imeti nobenih, ker v Sloveniji servisa ni. Ali že je?!?:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

fikus_ ::

Graz AT

WarpedGone ::

Kakšne probleme si mel tam?
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

Vsaj za mene je prvi problem že, ker "Graz AT".
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Sp3m ::

WarpedGone je izjavil:


Kakšne izkušnje imata s tesla servisom?


Verjetno enake kot pa ti, kateri še nisi bil na servisu, glede na to, da imaš nov avto?

In glede na to, da tudi ti nimaš še izkušenj, težko razlagaš, da je servis Tesle neka perla...

Ali pa si že bil, pa nočeš povedati, ker bi pomenilo, da je nov avto že rabil servis?

nekikr ::

Saj je povedal, da ga ni dobil na predviden datum, ker so ga morali še poservisirati pred predajo ;((

Gregor P ::

A potem je bil zadovoljen s "prednakupnim" servisom?:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

nekikr ::

Zelo. Ker gre za najboljšo firmo in najboljši servis na svetu. Če se ne strinjaš s tem je to zato, ker si neinteligentni revež. On, vrh IQ dometa, se je pa zakreditiral za en ušiv, defekten, avto srednjega razreda in zdaj trga gate. No, pa še bolj podrobno warpijeva izkušnja:

Zgodba je še odprta, tko da ima Tesla še možnost stvari poštimat, da se ohladim v grobem pa:
- Tesla je objavila, da nam bodo avtomobile prodali po točno enakih pogojih kot avstrijcem ... plačilo vseh njihovih davkov po končni objavljeni ceni s prevzemom na Dunaju
- oddal sem naročilo za LR-RWD in pričakoval ceno okog 53k, Tesla je brez opomina samodejno moje naročilo spremenila v AWD v času, ku so v invetory še imeli RWD variante ki so čakale na kupca. Naivno sm to razumel, da interno postopki še tečejo in butasto čakal da mi dodelijo naročeni LR-RWD. Ko sm se končno zbunil zakaj so mi spremenili v AWD sm dobil suhoparen "RWDjev ne delajo več".
- 2 dni pred prevzemom AWD avomobila (v MyTesla nisem imel VINa), ko je banka končno nakazala kredit in bo na teslinem računu vseh zahtevanih 57080 EUR dobim klic, da ker nisem avstrijec jim moram povrnt 1800 EUR. Da pa je AWD avto na dunaju in me čaka.
- plačam teh 1800 in nov klic da AWD avta ni več in da lahko počakam še nekaj tednov na ladjo al pa doplačam še 1070 EUR za avto z vlečno kljuko katerega lahko dobim takoj
- plačam še tega jurja in dan pred prevzemom me kliče, da na računu še nimajo denarja in če lahk dam kak bančni izpisek da dokažem da sm plačal. Če bo to OK grem lahko naslednji dan (v sredo) po avto.
- pošljem slikce in čez 2 uri dobim mejl da prevzema ne bo, ker je avto defekten in moramo počakat na nadomestne dele
- naslednji dan (sreda) se mi delivery date premakne za 10 dni na 26. julij, dobim tudi Final Invoice v katerem zahtevajo še plačilo 800 EUR za 'Direct delivery', ki je na contextovem računu lepo prikazan kot 0 EUR
- moja dva mejla kaj se grejo ostaneta brez odgovora

Sestavljen imam dokument, ki bo v ponedeljek zvečer šel šefom in ECP. Šele zvečer ker jim dam čez dan čas da pojasnijo stvari.
Takšnega nategovanja od firme, "ki vsem ponuja enake pogoje" in "je fer" do kupcev pač nisem pričakoval.

Od mene so že potegnili 59950 za avto, ki je bil na prvem Order agreementu ocenjen z 57080 oz za naročilo v vrednosti okrog 53k.
Sedaj zahtevajo še dodatnih 800 EUR oz skupno 60750.

Za kompenzacijo njihove subvencije mi ne znajo izdati računa, od plačila je že 10 dni in še vedno nobenega potrdila, da sm jim res plačal 1800 EUR.

Nobenmu prijatlu niti neznancu ne morm priporočat, da se spusti v kaj takšnega. Sram me je okol razlagat, da sem se pustu takole nategovat, ljigavci na kvadrat.

IL_DIAVOLO ::

Update softwarea je servis po teslino. Performance elektromotorja zmanjšajo, da se range ne zmanjša oz. ostane kapaciteta baterije enaka.

Smart af tho

Okapi ::

nekikr je izjavil:

No, pa še bolj podrobno warpijeva izkušnja
Eh, to je nekdo shekal warpijev račun na forumu. Očitno nek "shorter", ki bi ga rad spravil ob dobro penzijo.>:D

fikus_ ::

W1: Kakšne probleme si mel tam?

Nobene, ker nisem kupil Tesle.

WarpedGone ::

Želi kdo mogoče res vedet kaj je na stvari?
Tile bebci nad mano pridigajo neki druzga, kot kaže statistika ... https://www.bloomberg.com/graphics/2019...
Zbogom in hvala za vse ribe

fikus_ ::

Si res prebral, kar si linkal?

Npr. sept 2019 okrog 30 napak / 100 vozil odkritih v 30 dneh po nakupu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

Nikec3 ::

fikus_ je izjavil:

Si res prebral, kar si linkal?

Npr. sept 2019 okrog 30 napak / 100 vozil odkritih v 30 dneh po nakupu.

Ta podatek je potrebno gledat tako, da se ga primerja z ostalimi proizvajalci. In če se ne motim, je številka 30/100 vozil pod povprečjem.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

WarpedGone ::

Nikec, ne morš no tko ...
Zbogom in hvala za vse ribe

Mikrohard ::

Nikec3 je izjavil:

Ta podatek je potrebno gledat tako, da se ga primerja z ostalimi proizvajalci. In če se ne motim, je številka 30/100 vozil pod povprečjem.

Dejansko ni možna direktna primerjava, ker uradne statistike vodijo število problemov na 100 avtomobilov prijavljenih v prvih 90 dneh lastništva. Tukaj se je pa štelo samo prvih 30 dni lastništva... ampak ja... številka niti ni tako grozna.

RedDrake ::

Če kdo slučajno ni zaznal.
VW je znižal ceno e-golfu, sedaj ko je ID.3 v produkciji.
Cena po subvenciji je sedaj v SLO 20k EUR.
Glede na to da toliko stane Zoe z najemom baterije, to niti ni slabo.
Sicer ima samo okoli ~200km dosega, a za kakšen kuča-posao nadomestek traktorja je verjetno top izbira. Sploh ker ima po občutku več opreme kot traktorska izvedba za isti denar.

BigWhale ::

Ker so se ljudje ze veckrat sprasevali kako je v zastojih z EVji.

Zadnjic sem sedel ponoci v Leafu, zunaj je bilo osem stopinj celzija, avto sem imel nastavljen na 22 stopinj, ker sem bil v kratkih rokavih. Gretje je potegnilo kakih 500W, ko je bilo vklopljeno, ni bilo pa vklopljeno ves cas. Vsi ostali porabniki so porabili se okrog 250W. Se pravi priblizno 7.5kWh v desetih urah.

Mislim, da ne bo panike v zastojih.
««
757 / 1138
»»