» »

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Zakaj so električni avtomobili prava stvar

Temo vidijo: vsi
««
758 / 1133
»»

IL_DIAVOLO ::

E-up samo 12k.

Spock83 ::

RedDrake je izjavil:

Če kdo slučajno ni zaznal.
VW je znižal ceno e-golfu, sedaj ko je ID.3 v produkciji.
Cena po subvenciji je sedaj v SLO 20k EUR.
Glede na to da toliko stane Zoe z najemom baterije, to niti ni slabo.
Sicer ima samo okoli ~200km dosega, a za kakšen kuča-posao nadomestek traktorja je verjetno top izbira. Sploh ker ima po občutku več opreme kot traktorska izvedba za isti denar.


Jp sem prepričal od moje sestro da kupi. Je ze dala aro in doplačila za dodatno opremo. Jaz sdm isti dan dal aro za Teslo. :) Komaj cakam februar.

Nikec3 ::

Članek o priključnem BMW X6 in še en "dokaz" več, da so plug-in hibridi totalna bedarija, ki izpuste znižajo samo na papirju in nikjer drugje:
https://avto.finance.si/8954738/BMW-X5-...

Izkušnja iz tujine je pokazala, da številni lastniki svojih priključnih hibridov niso polnili.

Ljudje jih ne polnijo, ker se jim ne ljubi, a podjetja pa s temi hibridi dosegajo to, da so emisije na papirju zelo male in na tak način prihajajo pod 95 g/km CO2-ja kot povprečje v svoji floti. Še ena bedarija, ki jo je povzročila EU regulacija.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Gregor P ::

... saj že veliko naredijo za okolje kot "navadni" hibridi; dosti več kot, če to ne bi bili.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

nekikr ::

Še ena bedarija, ki jo je povzročila EU regulacija.

Ma ja no, mislim, čisti zrak, pa koga to zajebavajo! Mi bi smog ala Indija!!

jype ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

E-up samo 12k.
Kakšen je pa doseg za tako ceno?

nekikr je izjavil:

Ma ja no, mislim, čisti zrak, pa koga to zajebavajo! Mi bi smog ala Indija!!
Tako je. Rolling coal, because fuck everyone! OK boomer!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

RedDrake ::

jype je izjavil:

Kakšen je pa doseg za tako ceno?

Napkin mode pravi, da deljenje cene s faktorjem med 120 in 150 praktično vedno navrže realen doseg.
100km, I guess.


jype je izjavil:

Tako je. Rolling coal, because fuck everyone! OK boomer!

Vsak, ki se gre Rolling coal je samo moderni Nietzsche. Ne hejtat filozofov, no!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

Mikrohard ::

RedDrake je izjavil:

jype je izjavil:

Kakšen je pa doseg za tako ceno?

Napkin mode pravi, da deljenje cene s faktorjem med 120 in 150 praktično vedno navrže realen doseg.
100km, I guess.

Zakaj ugibanje? Baterijo ima identično kot trenuten E-golf (32kWh uporabne energije). To nanese približno 200km dosega mešane vožnje. Če bo samo mestna vožnja, lahko tudi več.

Nikec3 ::

nekikr je izjavil:

Še ena bedarija, ki jo je povzročila EU regulacija.

Ma ja no, mislim, čisti zrak, pa koga to zajebavajo! Mi bi smog ala Indija!!

Ne razumeš. Plug-In hibridi imajo na papirju porabo "izmerjeno" tako, da se baterija vedno polni. Proizvajalci s tem zadostijo regulaciji in dajejo vtis kot da delajo čiste avtomobile. Realnost je, da se uporabnikom potem plug-in hibridom ne ljubi polnit avtov in potem so umazani približno toliko kot njihovi ICE sorodniki.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

IL_DIAVOLO ::

jype je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

E-up samo 12k.
Kakšen je pa doseg za tako ceno?

nekikr je izjavil:

Ma ja no, mislim, čisti zrak, pa koga to zajebavajo! Mi bi smog ala Indija!!
Tako je. Rolling coal, because fuck everyone! OK boomer!


Nic slabše od e-golfa.

RedDrake ::

Mikrohard je izjavil:

RedDrake je izjavil:

jype je izjavil:

Kakšen je pa doseg za tako ceno?

Napkin mode pravi, da deljenje cene s faktorjem med 120 in 150 praktično vedno navrže realen doseg.
100km, I guess.

Zakaj ugibanje? Baterijo ima identično kot trenuten E-golf (32kWh uporabne energije). To nanese približno 200km dosega mešane vožnje. Če bo samo mestna vožnja, lahko tudi več.

Ja, novi e-up ima toliko.
Stari ima točno polovico tega.
Bi pa prosil za URL (ali vsaj informacijo), kje dobim novega e-upa za 19,5k EUR pred subvencijo. V nemčiji so občutno več ...

kow ::

Ha ha. Exactly. Najtezje pri nakupu avtomobila je najti cenik.

roCkY ::

Pravi cenik! Samo "W1" štorijo poglej kako znajo zadeve biti zamaskirane...

RedDrake ::

Humm, kaj pa vem, moje izkušnje z Mazdo, Hyundai, Suzuki so straightforward. Kar je objavljeno na netu v PDF-jih velja.
Popust je v obliki kakega extra kompleta gum ali malce dodatne opreme.
Mogoče je pri naciwagnih drugače.
Za Teslo sploh ne dvomim, tam jim itak šteje vsak cent, ki ga uspejo spuliti od strank.

BigWhale ::

Pri vseh dinozaver znamkah so bile moje izkusnje take, da sem vedno placal manj kot je bila oglasevana cena. Tesla je prva znamka, kjer vidim, da ljudje placujejo vec, pa ne sam mal vec. :) Sej vsi vemo, da je to placevanje manj pri dinozavrih zato, ker imajo prodajalci taksne marze in lahko dajo popuste ampak feeling je vseen cist drugacen kot, ce si za avto pripravis 50 jurjev, pol das pa 55 zanj.

TheBlueOne ::

Pa niso dinozaver znamke, ker se zivijo in dominirajo. Cene imajo lahko nizje v prvi vrsti, ker delajo bolj optimalno. Ce uspejo ponuditi podoben avto ceneje in obenem vzdrzevati vse od salonov do servisnih mrez in leto za letom dalati profit, potem ves kje so napram "novim vrstam".

Okapi ::

Hec je, da dinozavri sploh ne vzdržujejo salonov in servisov - to počno zasebni lastniki teh salonov in servisov. Prodajalec je tisti, ki se lahko (ali mora) odpove 5-10% svoje marže, da dobi kupca.

kow ::

Problem je ze najti cenik. Brez popustov. Ko grem na spletno stran avto proizvajalcev, mi gre na bruhanje.

Okapi ::

Ker bi vsi trgovci radi, da prideš osebno k njim, da te tam prepričujejo.

Ko sem bil pred davnimi leti v Hongkongu (ko je bil še britanska kolonija), je bilo najbolj zoprno, da v trgovinah s tehnično robo niso imeli cen, ampak samo neke šifre, ki jih je razumel samo prodajalec. In je bilo videti kot na kakšnem bazarju, za vsako stvar posebej si se moral pogajati;)

BigWhale ::

kow je izjavil:

Problem je ze najti cenik. Brez popustov. Ko grem na spletno stran avto proizvajalcev, mi gre na bruhanje.


Pr Tesli so sli se tko dalc, da so imel gor ceno pri kateri so uposteval se ne vem kolk let prihrankov za gorivo. :> Zdej majo clo moznost, da izberes se purchase price.

Gregor P ::

Okapi je izjavil:

Ker bi vsi trgovci radi, da prideš osebno k njim, da te tam prepričujejo.
Sam kot fizična oseba nisem mogel kupiti mercedesa v Avstriji, Nemčiji, ker so hoteli, da ga kupim pri slovenskih uvoznikih/prodajalcih, s katerimi pa sem imel slabe izkušnje.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Okapi ::

Saj v resnici Mercedes ni edini, ki tako skrbi za svoje krajevne prodajalce. Lahko bi ti tudi rekli, ni problem, samo potem boš tudi na servis hodil v Avstrijo.

TheBlueOne ::

Okapi je izjavil:

Saj v resnici Mercedes ni edini, ki tako skrbi za svoje krajevne prodajalce. Lahko bi ti tudi rekli, ni problem, samo potem boš tudi na servis hodil v Avstrijo.


Ne vem, ce imas prav. Morda velja za podaljsano jamstvo, ki ga izda prodajalec.

Laut EU-Recht sind alle Vertragswerkstätten eines Herstellers verpflichtet, Garantieleistungen auch an Fahrzeugen zu erbringen, die in einem anderen Land der EU gekauft wurden. Lassen Sie sich im Garantiefall vom Hersteller eine Vertragswerkstatt in Ihrer Nähe benennen.


https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/a...

Tisti brendi, ki tega ne dovolijo ti prodajo Tageszulassung avto ali pa kaj podobnega. Se da kar dosti nacarati.

TheBlueOne ::

https://poslo.si/e-mobilnost/izracunajt...

Porsche/VW zacenja reprogramiranje ljudi za e E-Avte...

Gregor P ::

100.000 evrov prihrankov :D:P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

hmm ::

kow je izjavil:

Problem je ze najti cenik. Brez popustov. Ko grem na spletno stran avto proizvajalcev, mi gre na bruhanje.
Slučajno sem preverjal cene in kar sem pogledal (toyota, vw, peugeot), ni bilo nikjer problematično dol potegnit pdf cenika.

lejko0 ::

TheBlueOne je izjavil:

https://poslo.si/e-mobilnost/izracunajt...

Porsche/VW zacenja reprogramiranje ljudi za e E-Avte...


Tako posploševanje, da glava boli. 1eur elektrike za 100km (japajade). Očitno nekdo vedno polni pri NT, ne plačuje davka, kaj šele omrežnine, EV pa vozi samo poleti pa še to po ravnem. Mislim kakšen bullshit. Da o sončnih elekt. sploh ne govorim.

Webmojster ::

1€/100km je res v zelo optimalnih pogojih.. kakšna 2€ do 2,5€ na 100km pa se mi zdi neka realna cifra.

V primerjavi z bencinarjem 6L na 100km kar je cca 7,5€ je to kar visok prihranek.

Kebo ::

Kdaj so bili pa proizvajalci kredibilni pri porabi? Saj po katalogu imajo tudi vsi porabo pod 5l/100km.

IL_DIAVOLO ::

Webmojster je izjavil:

1€/100km je res v zelo optimalnih pogojih.. kakšna 2€ do 2,5€ na 100km pa se mi zdi neka realna cifra.

V primerjavi z bencinarjem 6L na 100km kar je cca 7,5€ je to kar visok prihranek.


Na avtocesti, da pritisnes do 150, maš hitro porabo nad 8l.

Teh magičnih 6l dosežeš kvecjemu na regionalki.

kow ::

hmm je izjavil:

kow je izjavil:

Problem je ze najti cenik. Brez popustov. Ko grem na spletno stran avto proizvajalcev, mi gre na bruhanje.
Slučajno sem preverjal cene in kar sem pogledal (toyota, vw, peugeot), ni bilo nikjer problematično dol potegnit pdf cenika.


VW je izgleda ravno spremenil stran in je sedaj cenik takoj na prvi strani.

WarpedGone ::

1€/100km je res v zelo optimalnih pogojih.. kakšna 2€ do 2,5€ na 100km pa se mi zdi neka realna cifra.


Po ~5k prevoženih je moja realnost okrog 1,8€/100km.
95% filanja doma po nižji, cca 5% po višji tarifi.
Cenik po "E3 zeleni".
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Webmojster je izjavil:

1€/100km je res v zelo optimalnih pogojih.. kakšna 2€ do 2,5€ na 100km pa se mi zdi neka realna cifra.

V primerjavi z bencinarjem 6L na 100km kar je cca 7,5€ je to kar visok prihranek.


Na avtocesti, da pritisnes do 150, maš hitro porabo nad 8l.

Teh magičnih 6l dosežeš kvecjemu na regionalki.

Pri bencinarju, vsak spodobn dizl se pa bp spusti pod 5L tudi na AC.
#brezpodpisa

Mikrohard ::

RedDrake je izjavil:

Ja, novi e-up ima toliko.
Stari ima točno polovico tega.
Bi pa prosil za URL (ali vsaj informacijo), kje dobim novega e-upa za 19,5k EUR pred subvencijo. V nemčiji so občutno več ...

Ta Volkswagna ne vem... imaš pa tukaj Škodinega bratranca... https://dems.si/skoda/#

hammock ::

hojnikb je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Webmojster je izjavil:

1€/100km je res v zelo optimalnih pogojih.. kakšna 2€ do 2,5€ na 100km pa se mi zdi neka realna cifra.

V primerjavi z bencinarjem 6L na 100km kar je cca 7,5€ je to kar visok prihranek.


Na avtocesti, da pritisnes do 150, maš hitro porabo nad 8l.

Teh magičnih 6l dosežeš kvecjemu na regionalki.

Pri bencinarju, vsak spodobn dizl se pa bp spusti pod 5L tudi na AC.


Ampak samo VWjev, za vse ostale veljajo zakoni fizike.

hojnikb ::

in potem se zbudis v realnosti. Nimam vag dizla, pa vseeno redno dosegam pol 5l na tank, pa se ne rabim vozit kot warpy, ko mu zmanjkuje stroma.

je pa cisto mozno, da imam ponoci v garazi skrate, ki nalivajo dodatno nafto v kesl in stem zbijajo povprecje. Who knows.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

IL_DIAVOLO ::

2.0 150 hp?

hojnikb ::

2,0 100kW pa ene 1,5t, rwd. Bp sem ze sel pod 4l z warpy voznjo, tako da ni treba nabijat, da je 5l utopija.

ja, ce vozis zjahan 1,9tdi karavan 4motion z miljon kilometri in vreckami peska in kamnov v prtljazniku, potem bos mel tezave pridit pod 5l.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Mikrohard ::

In na podlagi česa računaš, da bi ti s stilom vožnje od W1 imel porabo 4litre/100km? Njegove cifre so čisto realne... ko sem jaz nazadnje delal kalkulacijo za porabo 20kWh/100km (kar je daleč od varčne vožnje, kot si jo ti predstavljaš), bi to stalo od 1.75€ na 100km pri nizki tarifi in 2.7€ na 100km pri visoki tarifi. Če 95% časa polni pri nizki tarifi, je njegova številka čisto realna... in to z dinamično vožnjo, pri kateri noben dizel ne doseže 4litre/100km.

hojnikb ::

jaz vem kaksna je potrebna voznja za 4 litrsko porabo (90-100kmh ac) ker za razliko od nabijacov, ki trdijo da ni mogoce, dejansko preizkuseno real world.
Jab at W1 je bil samo komičen, cous he's just too easy.
#brezpodpisa

WarpedGone ::

Za avtomobilsko industrijo je danes najpomembnejše tole:

Tesla plans to build next factory in Berlin, Musk says

BERLIN -- Elon Musk told an award ceremony crowd that Tesla Inc. plans to build its next factory near the German capital of Berlin, sending a stark message to some of the world's most prestigious automakers that he's headed for their home turf.

The electric-car maker also will establish an engineering and design center in Berlin near the new airport, Tesla's chief executive officer said late Tuesday. He made the announcement while accepting an award for the company's Model 3 sedan.

Tesla will build the Model 3 and Model Y at the plant starting in 2021, the Financial Times said.

Musk, 48, is laying the groundwork for his next plant just as Tesla is preparing to start sales of cars built on the outskirts of Shanghai. Building a European factory will up the stakes for established automakers already facing a serious threat from the electric upstart. Regulators are increasingly mandating that companies build battery-powered vehicles despite manufacturers struggling to produce them profitably.


Tesla postaja 'švaba', Volksvagnov Diess pa se javno prilizuje Musku.
Zbogom in hvala za vse ribe

Emobi ::

Nikec3 je izjavil:

Članek o priključnem BMW X6 in še en "dokaz" več, da so plug-in hibridi totalna bedarija, ki izpuste znižajo samo na papirju in nikjer drugje:
https://avto.finance.si/8954738/BMW-X5-...

Izkušnja iz tujine je pokazala, da številni lastniki svojih priključnih hibridov niso polnili.

Ljudje jih ne polnijo, ker se jim ne ljubi, a podjetja pa s temi hibridi dosegajo to, da so emisije na papirju zelo male in na tak način prihajajo pod 95 g/km CO2-ja kot povprečje v svoji floti. Še ena bedarija, ki jo je povzročila EU regulacija.

To ni bedarija, to je samo način, kako prisiliti proizvajalce, da znižajo izpuste. Lastniki, ki kupijo PHEV-a imajo možnost polnjenja doma ali v službi in to možnost tudi izkoriščajo, saj jim znižuje stroške.
Raziskava, o kateri smo nedavno govorili, je pokazala, da podjetja, ki za zaposlene kupijo PHEV-e, le-tem plačujejo gorivo, polnjenja z elektriko pa ne - to pa je bedarija!
Jasno je, da si potem večina ne dviguje domačih stroškov za elektriko.

Seveda pa flote podjetij ne zajemajo takšnih avtov kot je X5,velika večina je cenovni razred do okrog 30 kEUR.

Podatek, da je ogljični odtis PHEV-a X5, v celotni verigi od izdelave, uporabe in razgradnje, manjši od 40 do 70 % (odvisno od načina pridobivanja elektrike) v primerjavi z običajnim X5, je impresiven. To je nedvomno korak naprej, žal pa je to tudi korak k počasnejšemu umiranju ICE motorjev, kar je seveda industriji v interesu da zastarelo tehnologijo, ki je že zdavnaj amortizirana, čim dalj časa izkorišča.

Seveda si nekdo, ki ima željo voziti se v tanku in s seboj peljati četrt dnevne sobe, lahko omisli takšen avto. Sploh, če ga daje tesnoba dometa ali pa redno dela ogromne razdalje. Bolje to, kot pa običajni X5. Bi pa moral za takšno razkošje vse več plačati.

Pametne države pa z davčno politiko, ki omejuje prevelike in pretežke osebne avtomobile, silijo potencialne kupce v bolj racionalen nakup limuzine. Pa seveda v nakup BEV-ov, da bi se doba ICE motorjev, torej tudi vseh vrst hibridov, čimprej končala.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Emobi ()

pegasus ::

Emobi je izjavil:

Seveda pa flote podjetij ne zajemajo takšnih avtov kot je X5
Bližnja multinacionalka ima v floti stotine mercedezov GLE 350 PHEV. Po treh letih jih za smešen denar ponudijo zaposlenim in kolikor vem, velika večina teh avtov električnega kabla še ni videla.

Gregor P ::

Sam lahko spremljam, ko imajo nekatera podjetja v floti vozil tudi PHEV, a jih noben ne polni. Očitno še niso dali na seznam nalog redno polnjenje teh vozil (kjerkoli pač že; ker dejansko na sedežih podjetja nekateri nimajo možnost polnjenja in bi pač uslužbenec odgovoren za ta vozila moral iti nekam drugam na e-polnilno postajo)>:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Teh avtov nihče ne polni, ker jih je brez veze polnit. Nekateri malo premislijo in naredijo koristen električen avto (tesla), drugi malo premislijo in naredijo koristen hibrid (toyota), nekateri pa vzamejo baterijo in elektro motor in ga vtaknejo v navaden avto in naredijo bedarijo (nemci). Zakaj je brez veze polnit nemške plugine? Ker imajo v elektro načinu kakih 100-110 konjev, pa si vi s tem vozte na elektriko. S tako močnim elektro motorjem se ICE motor stalno vklaplja in s tem se strašno super duper plugin hibrid spremeni v navadnega hibrida. Če je baterija bila prej napolnjena ali ne, je čisto nepomembno, in zato je nihče ne polni (ne samo zaradi lenobe).

Emobi ::

Daj Utk si preberi članek o X5 PHEV-u. Na elektriko gre čez 80 km in do 135 km/h. Novinar trdi, da na elektriko zelo dobro pospešuje in ni potrebe po vklopu ICE-ja pri običajni vožnji in ne predolgi vožnji. Lahko daš tudi samo na električno vožnjo.

Zakaj bi se pri avtu z močnim elektromotorjem ICE motor stalno vklapljal?

Jaz delam povprečno 50 km/dan in ta avto bi pri meni vklopil ICE motor kakšnih 30 krat na leto. Ima pač zelo veliko baterijo za hibrida in bi ga imel raje kot pa druge hibride, ki imajo manjšo baterijo. Seveda pa bi še raje še enkrat tolikšno baterijo (50 kWh) ter hitro polnjenje, da ICE motorja sploh nebi rabil.

Emobi ::

Vse firme gredo na skupno platformo pri izdelavi avtomobilov, saj sicer ne bodo preživele konkurence. BMW pravi, da bo na isti platformi (CLAR) delal ICE, hibride in BEV-e. Proizvodnja bo prilagodljiva in bodo lahko pri izdelavi poljubno preklapljali med izvedbami; pač odvisno od političnih direktiv in povpraševanja kupcev.

Tale X5 bo prej ali slej dobil še BEV izvedbo. V tej PHEV izvedbi je vrhunski, kar bo pokazala tudi prodaja. Da bi pa bila ena Toyota boljša pa Nissan... to nima smisla primerjati, ker gre za čisto drugačne razrede.

Utk ::

Glede na to, da ima 113 električnih konjev, lahko "novinar" trdi, da "pospešuje" "zelo" "dobro", kdor ni po župi priplaval pa ve bolje...Zakaj so potem dali not 6 cilindrsko mašino, če že na elektriko dobro pospešuje? Če je tistih 113 konjev dovolj, naj fuknejo ven cel ICE motor z menjalnikom vred in dajo not veliko baterijo, pa bomo videli ta pospešek, pa ajde, naj dodajo še 30 električnih konjev, da nadomestijo večjo težo.


Some real-life context. I got about 36mpg on a 100 mile town-and-country trip, including draining the battery.

Če je imel polno baterijo, pomeni, da je vsaj 30 milj naredu na elektriko, baje, torej tretjino, in če za tretjino zmanjšamo 36 mpg, dobimo 24 mpg. Kar pomeni, da brez baterije troši 10 litrov. Kar sicer ni nič čudnega za 6 cilindrski motor, ampak...wtf?

Da bi pa bila ena Toyota boljša

Pogon je bolje zamišljen in postavljen. Plastiko ima pa slabšo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Emobi ::

Za normalno vožnjo elektromotor zadostuje.

Trilitrski vrstni šestvaljnik so dali noter zato, ker je to pač najboljši ICE motor, kar jih je na tržišču. Je kultni in bo sigurno najpozneje izumrl. Dali so ga noter predvsem zato, da zagotavlja športne zmogljivosti tanka, kar je sicer anahronizem, ampak nekateri kupci to zahtevajo, da se lahko potem duvajo.
Večina jih pa ne ve, da s takšnimi dimenzijami in tonažo veliko težje prehitevaš na naših cestah kot z majhnim avtomobilom podobnih zmogljivosti. Zato tile tanki vozijo bolj penzionersko, performanse pa so bolj zaradi vtisa. Ene stvari so pač nezdružljive.

Pogon večine hibridov je prednji pogon, kar je že v startu slabše in manj varno ter ga ne bi hotel nikoli.
Se pa strinjam, da je pogonski sklop pri Toyoti in Nissanu bolje koncipiran glede izkoristkov, vendar pa je bolj kompliciran.

Nemci so stvar po svoji navadi izpeljali pedantno, očitno pa pač pri izumirajoči vrsti avtomobilov ne komplicirajo...:)
««
758 / 1133
»»